Är du redo att kickstarta din karriär inom försäljning? Hos oss på Tryggsam får du chansen att utvecklas och tjäna bra, även om du saknar tidigare erfarenhet! Vi söker dig som är engagerad, social och vill arbeta heltid i ett energiskt team där utbildning ingår. Starta en säljkarriär utan erfarenhet – Utbildning ingårHos Tryggsam får du en unik möjlighet att börja din resa inom försäljning. Vi utbildar dig från grunden och ger dig alla verktyg du behöver för att bli riktigt duktig på sälj. Ingen tidigare erfarenhet krävs – bara viljan att lära och lyckas! Vad innebär rollen som säljare på heltid? Bygga och vårda kundrelationer via telefon – med både nya och befintliga kunder. Sälja vår populära tjänst inom kreditbevakning och ID-skydd, som ökar tryggheten för våra kunder. Arbeta mot uppsatta mål, individuellt och tillsammans med ett engagerat team. Delta i roliga tävlingar, kickoffs, afterworks och andra gemensamma aktiviteter. Varför bli säljare hos Tryggsam? Ingen erfarenhet krävs Gemensamma frukostar, AWs, kickoffs, tävlingar Trygg fast lön + generös provision Utvecklingsmöjligheter Fräscht nyrenoverat kontor Vem är du? Du är positiv, nyfiken och gillar att prata med människor. Du gillar mål och att utmana dig själv och dina resultat. Du är öppen för nya utmaningar och har viljan att lära dig försäljning. Praktisk information – Säljare heltid utbildning Start: Omgående eller enligt överenskommelse Arbetstid: Heltid, mån-fre 09.00-18.00 Plats: Hästholmsvägen 28, Nacka/Stockholm Lön: Garantilön + höga provisioner Om Tryggsam – ledande inom trygghetslösningar och sälj Tryggsam är en framstående aktör inom trygghetssektorn som hjälper privatpersoner att öka sin säkerhet i vardagen. Vi är kända för vår teamkänsla, våra innovativa lösningar och en arbetsplats med mycket energi och gemenskap. Vi tror på inkludering, mångfald och stöttar alla medarbetare till att utvecklas och nå sina mål – oavsett bakgrund. Intresserad? Ansök redan idag! Bli en del av ett framgångsrikt och växande företag. Få utbildning, fast lön, provision och möjlighet att göra skillnad – utan tidigare erfarenhet! Välkommen till Tryggsam!
Vi söker dig som letar efter en spännande start på din säljkarriär! Kom och arbeta hos Tryggsam, där vi erbjuder en arbetsmiljö fylld med driv och möjligheter. Varför Välja Tryggsam? Hos Tryggsam får du chansen att vara del av en arbetsplats som genomsyras av energi och entusiasm. Vi värdesätter våra medarbetare och ser till att var och en av dem får möjlighet att växa och utvecklas i sin egen takt. Fördelar och Möjligheter Konkurrenskraftig garantilön och provision Omfattande Säljutbildning Utvecklingsmöjligheter Gemensamma frukostar, AW:s, Kickoffs, Tävlingar Vi Söker Dig Som: Är Tävlingsinriktad och Social Har en Kommunikationsfärdighet och Energi Är Resultatorienterad Dina Arbetsuppgifter I rollen som säljare hos oss kommer du att använda telefonen för att skapa och upprätthålla viktiga kundrelationer, både med nya och befintliga kunder, och fokusera på våra lösningar inom trygghetstjänster. Vår Verksamhet Tryggsam är en marknadsledande aktör inom säkerhetstjänster och vi erbjuder produkter som gör vardagen tryggare för människor. Vårt kontor ligger på Hästholmsvägen 28, nära Slussen i Stockholm. Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse Plats: Stockholm – Hästholmsvägen 28 Omfattning: Heltid Lön: Garantilön + provision
Vi på Tryggsam söker dig som är redo att ta steget in i en spännande säljkarriär! Är du driven och vill jobba i en inspirerande miljö fylld med möjligheter? Då är detta rätt plats för dig. Din Roll hos TryggsamSom säljare hos oss kommer du att använda telefonen för att bygga och stärka kundrelationer, både med nya och befintliga kunder. Du kommer att fokusera på att förmedla våra trygghetslösningar som bidrar till en säkrare vardag för våra kunder. Varför Arbeta Med Oss? Konkurrenskraftig lön: Vi erbjuder en pålitlig garantilön tillsammans med ett av branschens mest generösa provisionssystem. Utbildning och stöd: Du får tillgång till en omfattande säljutbildning samt kontinuerlig coachning för att maximera din framgång. Engagerande arbetsmiljö: Delta i roliga sociala aktiviteter såsom kickoffs, afterworks och gemensamma frukostar. Karriärmöjligheter: För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom företaget. Om Tryggsam Tryggsam är en ledande aktör inom säkerhetstjänster, känd för våra innovativa lösningar som gör vardagen tryggare för människor. Vår arbetsplats, belägen på Hästholmsvägen 28 nära Slussen i Stockholm, är fylld med energi och en stark teamanda. Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse Plats: Stockholm – Hästholmsvägen 28 Omfattning: Heltid Lön: Garantilön + provision Är du redo att anta utmaningen? Ansök idag och bli en del av ett framgångsrikt team där din prestation gör skillnad!
Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta hos en auktoriserad märkesverkstad med ett team av flera duktiga tekniker. Arbetet innebär att du kommer att hantera en rad uppgifter relaterade till bilunderhåll och reparationer. Du kommer att genomföra allt från rutinmässig service till mer omfattande reparationer, felsöka problem och arbeta förebyggande för att säkerställa att fordonen fungerar optimalt. Din profil Vi söker dig som har en fordonsteknisk utbildning eller motsvarande eftergymnasial bakgrund, samt minst tre års dokumenterad erfarenhet som mekaniker. Du är van att arbeta självständigt med felsökning, reparation och service av fordon. Som person är du social, kommunikativ och har en god samarbetsförmåga och trivs i en verkstadsmiljö där laganda och kvalitet står i fokus. B- körkort. God dator- och systemvana. Behärskar svenska i tal och skrift. I denna rekrytering får du en trygg anställning hos Starfinder. Det finns även stora möjligheter att få en anställning direkt hos kund. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!
Sh expanderar och vi behöver förstärka vår betongverksamhet JMG Betong som är en viktig del av vår tillväxt. Vi söker därför en entreprenadchef som vill leda JMG i denna spännande utveckling. JMG Betong står inför en spännande tillväxtresa med flera spännande projekt framför sig. Som entreprenadchef för JMG Betong har du en central roll i verksamheten med stort produktions- och affärsansvar. Du får en nyckelroll med stort handlingsutrymme där du får kombinera operativt ledarskap med strategiskt affärstänk. Förutom att leda och ansvara för entreprenader inom vår betongverksamhet kommer du arbeta kundnära där du både vårdar befintliga kunder och skapar nya affärsmöjligheter. Rollen innebär ett övergripande ansvaret för personal, ekonomi, kvalitet och miljö och du rapporterar till operativ chef på Sh bygg, sten och anläggning. Du kommer även ha ett nära samarbete med andra entreprenadchefer inom Sh-koncernen. Tjänsten är placerad i Upplands Väsby men din geografi stäcker sig runt hela Mälardalen. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: personal- och arbetsmiljöansvar; leda, engagera och utveckla dina medarbetare bedriva verksamheten efter uppsatta mål och riktlinjer och alltid eftersträva nöjd kund, lönsamhet, produktivitet, hållbar utveckling, kvalitet samt en god och säker arbetsmiljö att upprätta och följa upp budget och verksamhetsplaner övergripande ansvar för budgetfrågor, så som prognosarbete, anbudslämning, kontraktsskrivning, avtal och inköp, med stöttning av dina kollegor säkerställa att rutiner, riktlinjer och lagkrav uppfylls och efterlevs i projekt Vad kan du? Vi söker dig som har flerårig erfarenhet som chef från en liknande roll med varierade betong eller byggprojekt på ditt CV. Du är väl förtrogen med avtals- och entreprenadjuridik och trivs i en roll med stor påverkansmöjlighet och entreprenörskap. Vidare ser vi gärna att du trivs och motiveras av att bryta ny mark och att själv driva utvecklingsarbete inom organisationen. För att söka denna tjänst efterfrågar vi följande erfarenhet: Eftergymnasial byggteknisk examen eller motsvarande Utbildning i avtals- och entreprenadjuridik Mångårig ledarerfarenhet inom betong- och byggbranschen Dokumenterad erfarenhet av ekonomi- och budgetprocesser Flytande svenska i tal och skrift B-körkort Vem är du? Vi söker dig som prioriterar struktur i ditt arbetssätt och som har ett öga för såväl detaljer som helhet i projekt. För att trivas i rollen ska du vara en självgående person med ett affärsmässigt, noggrant och strukturerat sätt att arbeta och verka. Du trivs i en ledande roll och ser det som en viktig uppgift att coacha, stötta och utveckla dina medarbetare. Du delegerar ansvar i projekten och följer upp att aktiviteter genomförs. Du kommer att ha många kontaktytor internt inom koncernen och externt med kunder och andra intressenter och därför behöver du ha god kommunikationsförmåga och hög social kompetens. Vi erbjuder Vi erbjuder ett spännande uppdrag som ger stimulans där du till stor del kan vara med och påverka. Vårt mål är att JMG Betong ska vara en arbetsplats fylld av glädje, ansvar och kompetens. Vi är anslutna till kollektivavtal och du omfattas automatiskt av våra kollektivavtalade försäkringar, pension och förmånligt friskvårdsbidrag. Om anställningen Tillsvidareanställning som inleds med provanställning. Vi tillämpar löpande urval och ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt eftersom tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum den 4 juli. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta operativchef Crister Isaksson på [email protected] eller tel 0708 – 262026 Om oss JMG Betong är en del av Sh-koncernen och utför alla typer av betongarbeten såsom formning, armering och gjutningar. JMG Betong är experter på att isolera, armera och gjuta grunder och stommar utifrån behov och krav på värmekonduktivitet samt nedtagning av laster. Som en del av Sh-koncernen delar JMG koncernens gemensamma värdegrund. Sh ska vara hållbart; ekonomiskt, socialt och miljömässigt. På så vis frodas företaget, medarbetarna, kunderna, leverantörerna och omvärlden. Att spegla vår tid och hjälpa till att gå mot framtiden är den utmaning vi vill arbeta med! Vårt mål är att vara det mest attraktiva entreprenadföretaget – för våra medarbetare, kunder, leverantörer och samhället vi verkar i. För mer information välkomnar vi dig till https://www.shbygg.se/ Välkommen till Sh – Tillsammans bygger vi morgondagens samhälle
Hos Fastighetsägarna Service arbetar vi mot tydliga mål och söker nya vägar för att nå nya höjder. Hos oss finns alla förutsättning för att prestera, trivas och växa. Vi söker en serviceinriktad, lösningsorienterad och erfaren Bolagsekonom som vill vara en del av vårt dynamiska team. Du har en passion för ekonomi och vill arbeta i en miljö där du kan påverka och driva förbättringar. Om rollen: I rollen utgör du ankaret för just dina kunder och drivs av hög kundnöjdhet. Du kommer i nära samarbete med kunden hantera avancerade redovisningsfrågor, bokslut och årsredovisningar samt rapportering till kund och myndigheter. Vidare är du del i att utveckla befintliga system och processer. Du trivs att jobba mot deadlines och att ansvara för egna arbetsuppgifter samtidigt som du delar med dig av dina kunskaper till teamet. Vi söker dig som: Flera års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete inkl. årsredovisning Har erfarenhet från fastighetsbranschen eller arbeta från redovisningsbyrå Är en initiativrik person som trivs med frihet under ansvar Är en god kommunikatör och teamspelare Har erfarenhet av koncernredovisning och K2/K3/RFR2 Har du erfarenhet av Unit4/UBW är det meriterande. Flera av våra kunder har internationell prägel varför du behöver hantera engelska mycket bra i tal och skrift. Vi erbjuder: En stimulerande arbetsmiljö med möjlighet att påverka och förändra. Du får frihet under ansvar och möjlighet att utvecklas och växa inom företaget. Du kommer att vara en del av ett engagerat och stöttande team med kontor på Kungsholmen. Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt framgångsrika team! I denna rekrytering samarbetar vi med Eclipse och hänvisar alla frågor till Anders Tegman, telefon 0709-481788. Om Fastighetsägarna Service Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridiska konsultationer, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi omsätter i dagsläget 300 miljoner kronor per år och är 280 medarbetare. Vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen och det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra – varje vecka finns ledarledda träningspass i samarbete med SATS i våra egna lokaler och vi har fullt utrustat och nyrenoverat gym. Du har dessutom tillgång till Fastighetsägarnas utbildningar.
Do you want to help build a modern cloud-based data platform at one of Sweden’s largest automotive companies? In this role, you’ll be a key member of a BI/Analytics team driving the transition from legacy systems to a new AWS-based solution. You’ll work with data pipelines, reporting in Power BI, and ensure the business has access to accurate decision support in a rapidly evolving system landscape. We look forward to receiving your application! About the role Our client is one of Sweden’s largest vehicle importers, delivering around 10 million vehicles to customers worldwide. For the past year, they’ve been implementing a modern data platform built on AWS. In parallel, a wide-scale transformation of the system landscape is underway, replacing many of the existing systems. To support this transition, the BI/Analytics team is now growing. The team’s core responsibilities include: Ingesting data from legacy systems into the new platform Creating Power BI reports that replace legacy reports in Report Manager and Qlik Sense — often consolidating multiple old reports into one, and incorporating new requirements Harmonizing data to ensure consistent tracking and reporting across old and new source systems Incident management, with minimal development on the legacy solution The team practices smart working — a hybrid setup with a few days per week onsite at the office in Södertälje, and the rest remote. The assignment starts immediately or in August, with an initial contract through the end of the year and the possibility of extension. Being a consultant at Nexer Tech Talent You will be employed by Nexer Tech Talent and work as a consultant at our client’s site, starting immediately or after the summer. We will support and challenge you throughout the assignment, and you’ll have opportunities to join networking events, inspiring talks, and social activities that strengthen your role within our consultant team. As a senior consultant, you may also act as a mentor — sharing your knowledge and experience with junior colleagues. We're looking for someone who has At least 5 years of experience designing and building scalable data pipelines in a modern, cloud-based data platform for analytics or advanced analytics Experience with AWS and the DBT tool A proactive mindset, with the ability to suggest improvements and share knowledge with the team Experience in data modeling Strong troubleshooting skills and a solution-oriented approach Experience working in large, complex projects Fluency in English (Swedish skills are a plus) Application Does this sound like an exciting opportunity? We’re reviewing applications on a rolling basis, so don’t wait to apply! If you have any questions, feel free to reach out to Tech Recruiter Molly Rytter at [email protected]. We look forward to hearing from you! About Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent is part of Nexer Group — a tech company deeply rooted in Swedish entrepreneurship and innovation. With over 2,500 employees in 15 countries and more than 35 years of experience, we help our clients stay ahead — strategically, technologically, and communicatively. Learn more about Nexer Tech Talent here (link to be inserted).
Vi letar efter en matälskare och serviceinriktad individ som brinner för kundmötet. Du kommer att spela en viktig roll på butiksgolvet där du svarar på frågor, ger tips & råd, ser till att det är fräscht, påfyllt och frontat. Du kommer främst att arbeta på Mejeri & Chark där det krävs att man är snabbfotad och lyhörd mot både kunder och kollegor. Arbetsuppgifter - Plocka upp varor - Datumkoll - Fronta - Säkerställa att avdelningen är fräsch, prydlig, attraktiv och lockande för kunder - Andra förekommande uppgifter Vi söker dig som: Har tidigare butikserfarenhet samt besitter god kunskap i kundservice. Det är meriterande om du har tidigare arbetat på ICA och med varupåfyllning. Du är en lagspelare som drivs av att ta ansvar och har lätt för att prioritera arbetsuppgifter. Vidare har du en god samarbetsförmåga då man dagligen arbetar med de andra avdelningarna och har många bollar i luften. En roll att växa i Hos oss på Ica Kvantum Liljeholmen och i tjänsten på Mejeri & Chark finns goda möjligheter att utvecklas. Vi tror på att ge ansvar, uppmuntra initiativ och låta våra medarbetare växa i takt med sitt engagemang. För dig som vill jobba mer finns det ofta möjlighet att ta fler pass – perfekt för dig som vill få in en fot i butiken, bredda din erfarenhet och kanske på sikt ta dig an fler ansvarsområden. Är detta rätt utmaning för dig? Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag. Tjänsten är på 21 timmar per vecka med stora möjligheter att ta extrapass via IPool. tillträde snarast eller enligt ök. Du blir anställd direkt av Ica Kvantum Liljeholmen som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Välkommen till Ica Kvantum Liljeholmen och en rolig resa! Om Ica Kvantum Liljeholmen Vårt mål är att vara Stockholms ledande måltidsbutik där det är lätt, spännande och inspirerande att handla och dina förväntningar på kvalitet, sortiment och service infrias. Vi vill vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vi värdesätter våra medarbetare högt och strävar efter att lyfta deras potential. Vi tror på kontinuerlig utveckling och därför erbjuder vi en rad utbildningsmöjligheter, både internt och externt. Ta gärna del av butikens hemsida & Instagram här.
Vill du vara med och bygga en modern dataplattform i molnet hos en av Sveriges största fordonsaktörer? Här får du en nyckelroll i ett BI/Analytics-team som driver övergången från gamla system till en ny AWS-baserad lösning. Välkommen med din ansökan! Att jobba som Senior Power BI Developer Vår kund är en av Sveriges största bilimportörer som levererar cirka 10 miljoner fordon till kunder över hela världen. Sedan ett år tillbaka implementerar de en modern dataplattform baserad på AWS. Parallellt pågår även omfattande förändringar i systemlandskapet där flera befintliga system byts ut. Till följd av detta söks nu förstärkning till BI/Analytics-teamet. Du kommer att arbeta tillsammans med PM för BI/Analytics, interna referensgrupper och BI/Analytics-teamet för att skapa värdeskapande dataprodukter som stöttar i den pågående transformationen till ett mer datadrivet arbetssätt. Teamet jobbar med smart working vilket innebär hybridarbete, delvis remote men några dagar per vecka på plats på kontoret i Södertälje. Start för tjänsten är omgående alternativt i augusti, och uppdraget pågår initialt till årsskiftet med möjlighet till förlängning. Att vara konsult på Nexer Tech Talent Du kommer att vara anställd av Nexer Tech Talent och arbeta som konsult hos vår kund med start omgående eller efter sommaren. Vi kommer stötta och utmana dig genom hela uppdraget. Vi erbjuder också möjligheter att delta i nätverksträffar, inspirerande föreläsningar och sociala aktiviteter som stärker din roll i vårt konsultteam. Som konsult hos oss finns också möjlighet att bidra som mentor, där du kan dela med dig av din kunskap och erfarenhet till mer juniora kollegor. Vi söker dig som har: Minst 5 års erfarenhet av Power BI-utveckling, inklusive row level security och embedded solutions. Förmåga att proaktivt komma med förbättringsförslag och dela sin kunskap med övriga teamet Mycket goda kunskaper i DAX och SQL Mycket god förmåga att själv testa sina rapporter och att självständigt kunna arbeta med verksamhetsrepresentanter Dokumenterad erfarenhet av att skapa visuellt tilltalande lättförståeliga dashboards Fördelaktigt med erfarenhet även backend som data engineer Erfarenhet av arbete i stora och komplexa projekt Flytande kunskaper i svenska och engelska Ansökan Låter detta som en spännande möjlighet? Vi rekryterar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor, kontakta Tech Recruiter Molly Rytter på [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Om Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent är en del av Nexer Group – ett techbolag med djupa rötter i svenskt entreprenörskap och innovation. Med över 2 500 medarbetare i 15 länder och mer än 35 års erfarenhet hjälper vi våra kunder att ligga steget före strategiskt, teknologiskt och kommunikativt. Läs mer om Nexer Tech Talent här.
Nu har du chansen att bli en del av ett engagerat team hos vår kund Sollentuna Energi och Miljö – ett innovativt och miljömedvetet energi- och miljöbolag som ägs av Sollentuna kommun. I den här rollen blir du en viktig del av ett sammansvetsat kundserviceteam på 12 personer där ni tillsammans hjälper privat- och företagskunder med frågor inom el, fjärrvärme, fiber, vatten och avfall. Du hanterar kundärenden via telefon, chatt och mejl som registreras i ett ärendehanteringssystem och har daglig kontakt med kunder som behöver din hjälp och ditt engagemang. Kundserviceteamet har även ansvar för receptionen, där ni välkomnar besökare med ett professionellt och varmt bemötande. Detta är ett konsultuppdrag på heltid som initialt pågår fram till årsskiftet, där du blir anställd av The Place. Vid rätt matchning och behov finns möjligheten att fortsätta på deltid efter årsskiftet. Önskad start är omgående. Arbetsuppgifter I rollen kommer du bland annat att ha följande arbetsuppgifter: Ta emot inkommande samtal, mejl och chatt från kunder Kontakta kunder proaktivt vid behov Administrera kunduppgifter och avtal i affärssystem Dokumentera ärenden i ärendehanteringssystemet Bidra till merförsäljning och skapa mervärde i kunddialogen Vem är du? Vi söker dig som är positiv, ansvarstagande och som drivs av att hjälpa kunden på bästa sätt. Du trivs med att arbeta i team i en föränderlig miljö, är nyfiken på att lära dig nya saker och brinner för att ge god service. Att identifiera kundens behov och hitta lösningar ser du som en självklar del av ditt arbete – och du gör det med en öppen attityd och ett leende på läpparna. För att trivas och göra succé i rollen som kundservicemedarbetare tror vi att du har: Några års erfarenhet av arbete inom service och kundhantering Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift God datorvana och lätt för att lära dig nya system Det är meriterande om du: Bor i eller i närheten av Sollentuna Har tidigare erfarenhet inom energibranschen eller liknande Har erfarenhet med sälj eller kundrådgivning Har vana av att arbeta i affärs- och ärendehanteringssystem Lite mer fakta om tjänsten: Detta är ett konsultuppdrag på heltid som initialt sträcker sig fram till årsskiftet, där du blir anställd av The Place. Vid rätt matchning och behov finns möjligheten att fortsätta på deltid efter årsskiftet. Arbetstiderna är mån - fre 07:45-16:30. (fredagar 07:45-13 maj-aug). Önskad start är omgående. Viktigt att veta: En bakgrundskontroll kommer att genomföras på slutkandidaten som en del av rekryteringsprocessen. Varför du kommer att trivas hos SEOM Hos Seom får du arbeta i en meningsfull verksamhet där miljö och hållbar utveckling står i fokus. Du blir en del av ett team där samarbete, hjälpsamhet och stolthet för det gemensamma arbetet är självklara inslag i vardagen. Känner du dig träffad? Eller vet du någon som skulle passa perfekt för detta jobb? Skicka in din ansökan eller tipsa en vän redan i dag då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Välj ett jobb för att visa detaljer