Arbeta som personlig assistent till kund i Nynäshamn, Stora vika.
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team assistenter och som kundorienterat vill arbeta som personlig assistent till vår manliga kund i Nynäshamn. Som personlig assistent arbetar du hos en person med funktionsvariation. Där hjälper du till med de saker i vardagen som många tar för givet, till exempel påklädning, ta hand om hemmet, personlig hygien och handräckning vid medicinering. Du gör stor skillnad och får någon annan persons dagliga liv att fungera. Vad innebär den här tjänsten? Kunden är en man på 57 år som bor i villa tillsammans med sin katt. Kund sitter i rullstol och behöver hjälp med förflyttningar till/från hjälpmedel. Personlig hygien, städning, matlagning m.m, är några saker som kommer ingå i dina arbetsuppgifter Vem söker vi? Vi söker dig som är flexibel, följsam och lyhörd, med stor respekt för din roll som personlig assistent och vad det innebär. Då du är en nyckelperson för att vår kund ska kunna leva livet enligt sina egna önskemål är det väldigt viktigt att du är anpassningsbar och inkännande. Andra egenskaper som kunden värdesätter är lugn och försiktighet, och att du som assistent inte tjatar. Vi ser det som en stor merit om du är positiv och lojal i ditt arbete samt är flexibel vad gäller schema och arbetstider. Det är viktigt att du har ett genuint intresse av att arbeta som personlig assistent. Vi ser gärna att du: Har körkort/bil Kan förstå och göra dig förstådd på svenska. Kan arbeta flexibla arbetstider Ej allergisk mot pälsdjur då katt finns i hemmet. Kund har assistenter av båda könen men önskar att få in några fler manliga assistenter i assistentgruppen.                       Vi erbjuder dig  Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag.         Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag.   Övrig information  Anställningsform:  Vid behov/timanställning, Omfattning:  Deltid Arbetstid: Dag, kväll, natt och helg. Även Jour förekommer i uppdraget. Tillträde:  Enl. överenskommelse. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.   Varmt välkommen med din ansökan!

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Budbilschaufför Sommarvikariat - B-körkort
Submit AB
Lastbilsförare m.fl.

Vi på Submit söker nu efter en budbilschaufför till vår samarbetspartner i Stockholm.Arbetsuppgifter: Som budbilschaufför hos oss kommer du att vara en nyckelperson i vår partners leveranskedja. Ditt huvudansvar är att leverera paket och gods till kunder på ett säkert, effektivt och professionellt sätt. Tjänsten är ett sommarvikariat, under perioden v27-32. Profil: Vi söker dig som är stresstålig och har en stark arbetsmoral. Du är en person som trivs med att arbeta i ett högt tempo och kan hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus. Du är pålitlig, punktlig och har en positiv inställning till arbete. Vi värdesätter ditt engagemang och din vilja att alltid göra ditt bästa. För rätt person finns det stora möjligheter till förlängning och en heltidstjänst om du gör bra ifrån dig. Kvalifikationer: B-körkort - manuellt Tidigare erfarenhet av att köra lätt lastbil är mycket meriterande God fysisk kondition då arbetet kan innebära tunga lyft Förmåga att arbeta självständigt och ta eget ansvar Plats: Utgår från Tyresö Period: V27-32 Lön: Enligt kollektivavtal  Arbetstid: 06-15 Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag!  Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Junior Mjukvaruutvecklare
Friday Väst AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vi letar efter en nyfiken och skicklig mjukvaruutvecklare som vill bli en del av ett erfaret team inom utvecklingen av kritiska system för en samhällsviktig funktion. Tjänsten är på heltid med start efter sommaren. Urval sker löpande – välkommen med din ansökan! OM TJÄNSTEN: Du kommer att arbeta i ett projektteam som utvecklar avancerade mjukvarulösningar inom ledningssystem. Gruppen består av cirka 15–16 personer med hög teknisk kompetens och ett gott samarbetsklimat. Du kommer vara en del av era mjukvaruteam och tillsammans med övriga medlemmar utveckla nya funktioner och förbättringar i mjukvaran och integrera den i systemet med primärt fokus på backend. Arbetet sker i nära samarbete med kund där vi har en kontinuerlig dialog kring bedömning och planerering av ärenden till olika releaser. Här prioriteras kvalitet och tillförlitlighet i system och leveranser. Arbetet sker nära både produkt och projekt, med erfarna kollegor som stöttar din utveckling. Du får även möjlighet att på sikt ta mer ansvar, exempelvis inom teknikledning eller teamledning. ARBETSUPPGIFTER: Utveckla och underhålla backendkomponenter i ett större system Delta i ett agilt team med nära samarbete mellan utvecklare, testare och integratörer Arbeta tillsammans med en mentor i introduktionsfasen Bidra till ett projekt med höga krav på kvalitet och tillförlitlighet VI SÖKER DIG SOM: Har en civilingenjörsexamen inom datateknik, teknisk fysik, elektroteknik eller liknande Har starka kunskaper i programmering, gärna inom Java, ADA eller liknande språk Är analytisk, nyfiken och trivs med att arbeta i komplexa system Tar egna initiativ, samarbetar väl i team och har en vilja att utvecklas OM ANSTÄLLNINGEN:  Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer till en början att vara anställd av Friday. Ambitionen från Kunden och vår sida är att du efter 6-12 månader blir direktanställd hos kunden.  Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. ÖVRIG INFO:  Omfattning: Heltid Start: Omgående Lön: Marknadsmässig Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. OM FRIDAY: Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter. Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag! Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik.  Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?

15 maj 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Extra-jobb för en öronläkare finns hos oss!
Nursehouse Consulting AB
Specialistläkare

Vi söker ÖNH-läkare för extra- jobb på en liten mottagning på Östermalm i Stockholm. Vi skulle gärna vilja erbjuda våra kunder möjligheten att ha tillgång till en Öronläkare. Det går för närvarande att boka tider på kliniken vardagar dagtid, kvällar och helger finns det tillgång till ett undersökningsrum i vårt kontor på Gyllenstiernsgatan. Skulle du vara intresserad av att ha några bokningsbara tider per vecka eller t ex per månad hör gärna av dig för mer information. Specialistläkare inom Öron, Näs och Hals Nurse & Doctor House är ett tryggt och säkert bemanningsföretag för vårdpersonal och vårdenheter, där ingår också Nurse House Consulting. Vi har lång erfarenhet av att tillsätta rätt person på rätt plats. Vi hjälper er gärna med era personalbehov. Vi är baserade i Stockholm men arbetar med personal och arbetsgivare över hela landet.

15 maj 2025
Sista ansökan:
10 november 2025
Release Manager/coordinator- D365 Finance & Operations
VIPAS AB
Drifttekniker, IT

Join Our Team VIPAS AB as a  Do you have what it takes to thrive in the vibrant world of IT consulting? VIPAS AB, a burgeoning company, proudly invites you to embark on your next engaging project as our  About VIPAS : Imagine a world where your business technology perfectly aligns with your goals—efficient, scalable, and innovative. At VIPAS AB, that’s exactly what we strive to create. As an IT consulting company, we don’t just offer services; we deliver tailored solutions using cutting-edge technologies like Java and Python. Our team is well-versed in software development, DevOps, and engineering, bringing years of experience and expertise. Think of us as your trusted guide, leading your organization through the landscape of modern tech adoption, ensuring every step is taken with confidence and foresight. Job Description: We are seeking an experienced and detail-oriented D365 F&O Release Manager to lead and coordinate all release management activities within our Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations environment. This role is responsible for managing end-to-end release cycles, including planning, deployment, risk management, and post-release activities. The ideal candidate will bring strong governance skills, technical understanding of D365 F&O, and a collaborative mindset to ensure smooth and secure rollouts of updates and customizations. Key Responsibilities: Define and manage the D365 F&O release calendar, aligning with business and technical stakeholders. Oversee deployment of code and configurations across environments (Development, Test, UAT, Production). Govern the release lifecycle by coordinating build, test, and deployment activities using LCS and Azure DevOps. Ensure all releases follow structured testing, including unit, integration, regression, and performance testing. Lead go/no-go assessments, risk reviews, and ensure rollback and contingency plans are in place. Serve as the single point of contact for release-related communication to all stakeholders. Coordinate cutover activities during releases and ensure minimal downtime during deployments. Maintain documentation including release notes, test evidence, and audit compliance reports. Continuously improve release processes by adopting CI/CD pipelines and automation practices. Qualifications: Bachelor’s degree in Computer Science, Information Systems, or related field. 5+ years of experience in ERP release management, preferably within D365 F&O or AX. Strong understanding of Microsoft LCS, Azure DevOps, and D365 environment topology. Experience with managing releases in a regulated or audit-sensitive environment. Familiarity with ITIL, DevOps, and Agile methodologies. Excellent organizational, communication, and stakeholder management skills. Ability to manage multiple parallel releases and prioritize effectively. Nice to Have: Microsoft certifications in D365 F&O or Azure. Experience in managing third-party integrations or ISV solutions in D365 Knowledge of automation tools or scripting in Azure pipelines. Why Join Us? Vipas AB offers attractive employment packages for IT consultants, aligned with the Teknikföretagen (Almega) collective agreement. Clients Working with us provides opportunities in diverse industries, allowing you flexibility and growth. If you’re driven and eager to face new challenges, join the VIPAS family. You'll be part of an innovative team driving the future of telecom, Automotive, Retail, and Banking. If you're ready to take on challenging projects and grow your career in a cutting-edge environment, this is the opportunity for you! Apply Now & Please feel free to reach me at [email protected] Note: Please do apply if you have Sweden PR/ citizenship OR a Sweden work permit. How to Apply: Interested candidates are encouraged to apply by submitting their resume and cover letter. Join us in driving innovation in the VIPAS AB! Please note! We offer continuously. That means that we sometimes remove the assignments before the deadline. If you are interested we recommend that you apply immediately.

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Retention Manager Nordic
Culligan Sverige AB
Företagssäljare

Culligan Nordic Group Vi på Culligan Nordic är stolta över att vara en av Nordens största leverantörer inom vatten, kaffe och storkök. Vårt uppdrag är att vara det självklara valet för innovativa och hållbara vattenlösningar för privat och offentlig sektor i Norden, och vår målsättning är enkel - alla ska ha tillgång till rent dricksvatten samtidigt som vi minskar engångsförbrukningen av plast! På Culligan Nordic Group arbetar 365 anställda, spridda över Sverige, Norge, Danmark och Finland. Du känner igen oss på vårt höga kundfokus, pålitliga service och dedikation till miljövänlig & etisk handel. Rollen i korthetVill du ta ett nordiskt helhetsansvar för att minska kundbortfall i ett väletablerat och ständigt växande företag? Vi på Culligan söker nu en Retention Manager Nordic med analytisk skärpa och strategiskt driv, som brinner för att förstå kunders beteende och skapa effektiva strategier för att minska churn. Du kommer att ha ett övergripande ansvar för retention-arbetet i Sverige, Norge, Danmark och Finland – med bas på vårt svenska huvudkontor i Sollentuna, Stockholm. Tjänsten ingår i vårt säljteam, men innebär också nära samarbete med marknad, logistik och övriga delar av organisationen. För att lyckas i rollen behöver du ha gedigen erfarenhet från liknande roll inom så kallade Route-Based Services; där du jobbat med en tjänst som planerar rutter mellan två punkter på ett effektivt sätt.  Du kommer att: Äga och driva alla initiativ kopplade till att reducera churn (kundbortfall) i Norden Identifiera trender och orsaker till minskad försäljning eller avhopp hos kunder Utveckla verktyg, rutiner och metodik för att vända kunder och stärka lojalitet Utbilda interna team i arbetssätt och kundbemötande kopplat till retention Äga och driva arbetet med NPS (Net Promotion Score) – från utskick till analys och åtgärdsplaner Samarbeta tätt med säljare, marknad och logistik för att nå framgångsrika resultat och skapa en enhetlig kundupplevelse Bidra strategiskt till hur vi kommunicerar med kunder före, under och efter ett samarbete Vi tror att du: Har dokumenterad erfarenhet från en liknande roll inom sälj och minskad churn inom Route-Based Services Är van vid att arbeta självständigt, ta initiativ och driva långsiktiga projekt Är datadriven med mycket god analytisk förmåga – du älskar att förstå siffror och agera på insikter! Har strategisk höjd men är också operativt stark Kommunicerar obehindrat på svenska eller norska samt engelska – behärskar du även danska/finska är det meriterande Är en skicklig koordinator som trivs bra i samarbete över stora områden- det här är en nordisk roll där dina kollegor sitter utspridda över olika team i Sverige, Norge, Danmark och Finland Vad vi erbjuder En central roll med stort inflytande i en organisation med stark tillväxt och samhällsnyttigt fokus Möjlighet att arbeta nordiskt med stort eget ansvar Ett engagerat team med höga ambitioner och nära samarbeten Hybridmöjligheter och flexibla arbetssätt Plats  Sollentuna, Stockholm Hos oss på Culligan gör vi mer än att leverera vatten – vi skapar lösningar som förbättrar människors vardag, hälsa och miljö. Vill du vara med och göra skillnad på riktigt? Då kan det här vara din nästa utmaning. Vi rekryterar löpande, och kommer att granska din ansökan så fort vi kan. Om din profil passar för tjänsten kommer vi att kontakta dig för ett första steg, och skulle just den här rollen inte vara en matchning för dig kommer vi oavsett att återkoppla dig. Har du frågor kring tjänsten? Kontakta [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Backend Developer - Ruby
Hemnet AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

At Hemnet, Sweden’s #1 property portal, we’re continuing to grow and evolving our architecture to support more scalable and flexible solutions. That means keeping what works — like Ruby — while thoughtfully introducing new technologies where they add real value. We’re now strengthening our organization and are looking for developers who are confident working with Ruby and open to contributing to our journey towards a more balanced tech stack. This is a role for someone who enjoys solving real problems, wants to work in a modern development team, and takes pride in writing well-structured, maintainable code that delivers clear value. What You’ll Do Contribute to the development of new features and the improvement of existing ones Collaborate closely with product managers, designers, and other developers to shape our products Take part in architectural and technical discussions and decisions Write clean, testable, and maintainable code — and review others’ code with care Support and maintain production systems, ensuring stability and performance Work in pairs or mobs to learn together and improve quality Help plan the team’s work, clarify and prioritize the backlog, and break down goals into actionable steps What We’re Looking For Solid experience with Ruby (or another similar language) Experience working with RESTful APIs Knowledge of software design principles, automated testing, and CI/CD Familiarity with PostgreSQL and cloud infrastructure (AWS, Docker, CircleCI) You understand the importance of performance, code quality, and team collaboration You’re used to working in agile environments with cross-functional teams Bonus If You Have Experience with Node.js, NestJS, or modern JavaScript (ES6+) Knowledge of GraphQL and experience building or using APIs in that format. We don’t expect you to know everything on day one — but we do expect you to be curious, open, and willing to grow alongside us. Our Tech Stack Ruby • Node.js • Go • Nest • Next • React • GraphQL • CircleCI • GitHub • PostgreSQL • AWS • Datadog • Sentry Your career at Hemnet With over 40 million visits each month, you’ll be part of Sweden’s most popular property platform – and one of the world’s most admired real estate platforms. But our size and reputation aren’t the only reasons why you and your 150+ colleagues enjoy working here. Since 1998, Hemnet has been an essential go-to place for millions of Swedes, guiding them through one of life’s biggest transitions: finding a new place to call home. We’re proud to make this life-changing, often stressful journey as seamless as possible. With access to vast amounts of data, you’ll have limitless opportunities to explore and create new features that enhance the experience for Sweden’s real estate agents, home buyers, and sellers. Our friendly Hemnet culture fosters a dynamic, playful environment where every voice is valued. Here, you’ll join a welcoming team that encourages you to thrive and grow, working alongside passionate colleagues from around the world. A Hybrid Way of Working Our vibrant office in central Stockholm is the hub of our collaboration and culture, providing a lively space that fosters team spirit. We come together in the office three days a week, with two flexible remote days. To be part of our team, it’s essential to be based in or near Stockholm.

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Senior Fullstack Developer - Node
Hemnet AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

At Hemnet, we're in the midst of an exciting transformation — rebalancing our tech stack to better support the future of our products and teams. As part of this journey, we’re starting to expand our tech stack from our existing Ruby-based architecture to modern, scalable services built with Node.js. To accelerate this shift and strengthen our capabilities, we’re now investing in growing by hiring additional Node.js developers. What’s in it for you? Innovative Approach: Work with an experimental and iterative approach. Dare to explore uncharted territories, try something new, and surprise us all! End-to-End Development: Develop and maintain our products from idea to production Inclusive Culture: Enjoy a friendly, inclusive, and caring company culture where transparency, work-life balance, and well-being are high priorities. We celebrate diversity and are committed to creating an inclusive environment for all employees, regardless of gender, sexual orientation, ethnicity, or background Lab Weeks: Participate in recurring lab weeks—time for our developers to experiment, hack around, and evaluate creative ideas. Unleash Your Inner Mad Scientist—innovation starts here! Autonomy: Be part of a team that controls its own product decisions What you will do: Contribute to the continuous improvement of existing products and the development of new ones within the product team Collaborate closely with designers, product managers, and stakeholders to shape product vision and technical direction Participate in discussions and decisions related to architecture, implementation, and prioritization Take ownership of code quality, performance, and maintainability through testing, reviews, and refactoring Support and maintain production systems, ensuring reliability and stability Foster strong cross-functional relationships and actively contribute to a collaborative team culture Node.js Journey: Play a central role in our Node.js journey. While we have some services already running in production, this is just the beginning We believe you are: We see that you are an experienced developer with documented, commercial experience of working with the Node ecosystem. As our current architecture still includes Ruby components, we think that you are willing to learn and navigate the Ruby code base. Experience from data-driven product development with short iterations and experimentation Team Collaboration: Experience working in team settings, especially in medium to large multicultural/global companies Extensive experience and proficiency with other programming languages and eco systems. Meritorious frameworks: NestJS, Ruby on Rails, Typescript, React, and Next.js Your technical expertise likely includes several of the following areas: JavaScript – Proficiency in ES5, ES6+, and asynchronous programming Node.js – In-depth knowledge of Node.js and its ecosystem and frameworks (e.g., NestJS) Web Applications – Proven experience in driving architecture and system design, as well as developing and maintaining complex web-based applications in production environments RESTful APIs – Experience in designing and implementing RESTful APIs GraphQL – Familiarity with best practices for implementing and maintaining GraphQL APIs Database Management – Proficiency with relational databases such as PostgreSQL Cloud Services – Familiarity with AWS, Docker, and CircleCI, including deployment and scaling of Node.js services in cloud environments Testing and Debugging – Skilled in testing and debugging Node.js applications to ensure performance and reliabilit Your career at Hemnet With over 40 million visits each month, you’ll be part of Sweden’s most popular property platform – and one of the world’s most admired real estate platforms. But our size and reputation aren’t the only reasons why you and your 150+ colleagues enjoy working here. Since 1998, Hemnet has been an essential go-to place for millions of Swedes, guiding them through one of life’s biggest transitions: finding a new place to call home. We’re proud to make this life-changing, often stressful journey as seamless as possible. With access to vast amounts of data, you’ll have limitless opportunities to explore and create new features that enhance the experience for Sweden’s real estate agents, home buyers, and sellers. Our friendly Hemnet culture fosters a dynamic, playful environment where every voice is valued. Here, you’ll join a welcoming team that encourages you to thrive and grow, working alongside passionate colleagues from around the world. A Hybrid Way of Working Our vibrant office in central Stockholm is the hub of our collaboration and culture, providing a lively space that fosters team spirit. We come together in the office three days a week, with two flexible remote days. To be part of our team, it’s essential to be based in or near Stockholm.

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Tvätteriarbetare sökes till Textilia i Botkyrka
Tillväxt Botkyrka AB
Maskinoperatörer, blekning, färgning och tvättning

Textilia är ett familjärt tvätteri i Botkyrka, vi har hög yrkesstolthet och en väl etablerad aktör i branschen. Majoriteten av det som tvättas här är textiler och arbetskläder som ägs av oss och hyrs ut till hotell och restauranger i Stockholmsområdet. Vi erbjuder även en helhetslösning och tvättar, utöver vår egna textiler, allt från t-shirts och mössor till partytält & mattor åt våra kunder. Företaget har precis byggt en ny fabrik och söker därför fler tvätteriarbetare. Idag är vi runt 85 personer som jobbar på företaget. Hos oss får du en trygg och stabil arbetsplats med kollektivavtal. Som tvätteriarbetare på Textilia kommer du:  Arbeta på någon av våra stationer där du ansvarar för se till att textilierna behandlas effektivt och med högsta kvalitet för att uppnå produktionsmålen.  Du kommer att hantera stora volymer av textilier varje dag, inklusive sängkläder, handdukar, kläder och andra typer av textilier. Arbetet kan inkluderar att sortera, märka, torka, vika och ladda textilierna i tvättmaskinerna. För att trivas i rollen som tvätteriarbetare på en fabrik behöver du ha god fysisk kondition och tålamod för att hantera den höga volymen av textilier som behöver tvättas varje dag. Vi söker dig som: Är engagerad och noggrann i ditt arbete och kan hantera monotona arbetsupgifter. Kan arbeta i högt tempo. Kan hantera ett fysiskt krävande jobb. Är bra på att samarbeta. Kan tala och förstå svenska.  Meriterande: Tidigare erfarenhet av att arbeta på fabrik - gärna på tvätteri. Vi ser gärna att du bor i närheten av vårt tvätteri. Start: Omgående. Arbetstider: 16-20  måndag till fredag Placering: Eriksberg, Botkyrka Anställningsform: extra arbete, deltid  Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Lead Trainer - Stockholm
NRG Sweden AB
Övriga handläggare

Är du duktig på att engagera och utbilda och vill jobba med ett starkt, globalt varumärke? Då har vi rollen för dig! Vi söker nu en engagerande och driven Lead Trainer som kan skapa, genomföra och följa upp utbildningar. Du kommer att arbeta med att skapa utbildningsmaterial  och kontinuerligt uppdatera detta. Du ansvarar även för att säkerställa att alla säljare har rätt kunskaper, både när det gäller produktkunskap och försäljning. Du arbetar nära säljavdelningen med att på bästa sätt kommunicera varumärket.  Om Kunden Kunden är ett världsledande företag inom teknik och VR. De skapar innovativa produkter och tjänster som används av över 3 miljarder människor varje månad. Dina arbetsuppgifter Skapa engagerande utbildningsmaterial Genomföra utbildningar Löpande coaching Uppföljning av utbildningsinsatser Din bakgrund Vi söker dig som: Har erfarenhet av retail och försäljning Har erfarenhet av att skapa utbildningar Har erfarenhet av att bygga e-learning Har goda kunskaper i PowerPoint Är flytande i svenska och engelska i tal och skrift Gillar att bygga och förvalta relationer Är socialt skicklig och kan ta ett rum Personliga egenskaper Du är utåtriktad och duktig på att engagera Du är kommunikativ, pedagogisk och har förmåga att lära ut Vi erbjuder dig En plats i ett fantastiskt team Schyssta pensionsvillkor och försäkringar Löpande coachning Anställning via NRG Agency, med uppdrag hos kunden Övrigt Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Start: Slutet av juni Plats: Stockholm Tjänsten är schemalagd främst på vardagar, men helger samt kvällar kan förekomma i perioder. Tjänsten beräknas tillsättas snarast därför sker intervjuer löpande så ansök snarast. Tjänsten är på heltid och tillsvidare. Frågor (ej ansökningar) om tjänsten kan ställas till: Sabina Söderqvist [email protected] Om NRG NRG är brand activation-byrån som tar ditt varumärke till nästa nivå. Vi är din självklara partner för effektiva försäljnings- och marknadsföringsstrategier. Med fokus på sömlösa omnichannel-kampanjer, särskilt inom retail, ser vi till att ert varumärke når era kunder vid varje avgörande kontaktpunkt i deras köpresa - oavsett om det är i butiken, på bussen eller i soffan. Med nästan 30 års erfarenhet vet vi vikten av att kombinera kreativitet, funktionalitet och effektivitet.Vår expertis inom både varumärkesbyggande och kommersiell strategi gör att vi kan skapa skräddarsydda lösningar som stärker ditt varumärkes synlighet och levererar verkliga affärsresultat. I en digital värld som ständigt förändras, där kvalitet och innovation är avgörande, hjälper vi dig att ligga steget före. Oavsett om du lanserar en ny kampanj, bygger långsiktig kundlojalitet eller förstärker ditt team med specialistkompetens, erbjuder vi verktygen och strategierna du behöver för att lyckas. Besök vår hemsida www.nrgagency.com för mer information.

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025