Är du en person som älskar utmaningar och vill jobba i ett team där varje dag räknas? Vi på Tryggsam söker nu nya stjärnor till vårt växande säljteam! Det här får du: Garantilön och ett av branschens bästa provisionsprogram. Professionell säljutbildning. En arbetsplats som präglas av energi, tävlingar och utveckling. Kickoffs, AW:s, gemensamma frukostar och teamaktiviteter. Vi tror att du: Är en person som älskar att vinna och sprider positiv energi. Vill bygga en karriär inom försäljning och ser långsiktigt på din utveckling. Trivs i en fartfylld, måldriven miljö där vi firar varje framgång. Kan arbeta heltid måndag-fredag 9-18.00 Bli en del av Tryggsam – där din insats verkligen gör skillnad! Ansök nu och starta din resa mot en lysande framtid!
Är du redo för nästa steg i din karriär inom försäljning? På Tryggsam kommer du att arbeta med ett dynamiskt team i en miljö där vi ständigt ser framåt och motiverar varandra till framgång. Vår Arbetsmiljö och KulturHos oss hittar du en arbetsplats fylld med energi, tävlingar och tillfällen för personlig utveckling. Vi är stolta över vårt öppna och inkluderande arbetsklimat där alla känner sig välkomna och kan påverka sin egen arbetsdag. Erbjudande till Vår Nya Säljare Garantilön och generös provision: Ge dig själv ekonomisk trygghet samtidigt som du har möjlighet att öka din inkomst baserat på din prestation. Omfattande utbildning och mentorskap: Börja med en grundlig introduktion och få kontinuerlig coachning för att vässa dina säljkunskaper. Utvecklingsmöjligheter: Goda möjligheter till utveckling. Sociala evenemang: Delta i våra regelbundna afterworks, roliga kickoffs och gemensamma aktiviteter som skapar en härlig teamkänsla. Vem Är Du? Tävlingsinriktad och social: Du tycker om att nå uppsatta mål och strävar alltid efter att överträffa förväntningarna. Driven av resultat: Dina insatser gör skillnad, och du arbetar metodiskt mot både kort- och långsiktiga mål. Kommunikativ och positiv: Du trivs med att prata med människor och är van vid att sprida positiva vibbar. Arbetsuppgifter och Ansvarsområden Som säljare på Tryggsam kommer du att använda telefonen för att etablera och upprätthålla relationer med både nya och befintliga kunder, med fokus på våra innovativa trygghetstjänster. Du kommer att sälja våran tjänst kreditbevakning med ID-skydd. Om TryggsamVi är en ledande aktör inom trygghetslösningar och erbjuder en rad produkter som skyddar och förenklar människors vardag. Vårt kontor är placerat på Hästholmsvägen 28, endast en kort promenad från Slussen i Stockholm. Ansökningsprocess Skicka in din ansökan med CV. Vi kontaktar utvalda kandidater för en första intervju. Genomför referenstagning och eventuellt andra tester. Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse Plats: Stockholm – Hästholmsvägen 28 Omfattning: Heltid Lön: Garantilön + hög provision Intresserad? Ansök idag! Bli en del av vårt framgångsrika och växande team på Tryggsam och påbörja din spännande resa redan nu.
Vi söker dig som letar efter en spännande start på din säljkarriär! Kom och arbeta hos Tryggsam, där vi erbjuder en arbetsmiljö fylld med driv och möjligheter. Varför Välja Tryggsam? Hos Tryggsam får du chansen att vara del av en arbetsplats som genomsyras av energi och entusiasm. Vi värdesätter våra medarbetare och ser till att var och en av dem får möjlighet att växa och utvecklas i sin egen takt. Fördelar och Möjligheter Konkurrenskraftig garantilön och provision Omfattande Säljutbildning Utvecklingsmöjligheter Gemensamma frukostar, AW:s, Kickoffs, Tävlingar Vi Söker Dig Som: Är Tävlingsinriktad och Social Har en Kommunikationsfärdighet och Energi Är Resultatorienterad Dina Arbetsuppgifter I rollen som säljare hos oss kommer du att använda telefonen för att skapa och upprätthålla viktiga kundrelationer, både med nya och befintliga kunder, och fokusera på våra lösningar inom trygghetstjänster. Vår Verksamhet Tryggsam är en marknadsledande aktör inom säkerhetstjänster och vi erbjuder produkter som gör vardagen tryggare för människor. Vårt kontor ligger på Hästholmsvägen 28, nära Slussen i Stockholm. Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse Plats: Stockholm – Hästholmsvägen 28 Omfattning: Heltid Lön: Garantilön + provision
Vi på Tryggsam söker dig som är redo att ta steget in i en spännande säljkarriär! Är du driven och vill jobba i en inspirerande miljö fylld med möjligheter? Då är detta rätt plats för dig. Din Roll hos TryggsamSom säljare hos oss kommer du att använda telefonen för att bygga och stärka kundrelationer, både med nya och befintliga kunder. Du kommer att fokusera på att förmedla våra trygghetslösningar som bidrar till en säkrare vardag för våra kunder. Varför Arbeta Med Oss? Konkurrenskraftig lön: Vi erbjuder en pålitlig garantilön tillsammans med ett av branschens mest generösa provisionssystem. Utbildning och stöd: Du får tillgång till en omfattande säljutbildning samt kontinuerlig coachning för att maximera din framgång. Engagerande arbetsmiljö: Delta i roliga sociala aktiviteter såsom kickoffs, afterworks och gemensamma frukostar. Karriärmöjligheter: För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom företaget. Om Tryggsam Tryggsam är en ledande aktör inom säkerhetstjänster, känd för våra innovativa lösningar som gör vardagen tryggare för människor. Vår arbetsplats, belägen på Hästholmsvägen 28 nära Slussen i Stockholm, är fylld med energi och en stark teamanda. Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse Plats: Stockholm – Hästholmsvägen 28 Omfattning: Heltid Lön: Garantilön + provision Är du redo att anta utmaningen? Ansök idag och bli en del av ett framgångsrikt team där din prestation gör skillnad!
Söker du en start i karriären inom försäljning? Hos Tryggsam får du möjligheten att sälja vår egna tjänst inom ID-skydd & kreditbevakning. Du får lära dig grunderna inom försäljning och hur du agera profesionellt inom kundbemötande. Hos Tryggsam har du även möjlighet att växa inom bolaget. Vi söker dig som: Talar & skriver svenska flytande. Är lyhörd & resultatfokuserad. Vill lära dig mer om försäljning. Vi erbjuder: Garanterad lön + höga provisioner utan lönetak Friskvård, massage på jobbet, tjänstepension Events & kickoffs Säljutbildning Roliga tävlingar Om oss Tryggsam grundades 2013 och genomsyrar en företagskultur med entreprenörsanda, ständig utveckling och att hylla framgång. Vi kompletterar försäkringar med säkerhetstjänster. Tryggsam är certifierade fyra år i rad utav Great Place To Work.
Test Engineer - Consulting assignment, 2-3 months with possibilities to be extended Job Description We are seeking a skilled Test Engineer to join our dynamic Product and Solutions Development, based in Central Stockholm. This role will be working with our Product and Solutions Development team, other internal engineering teams and partners to conduct thorough tests on our hardware, firmware and software systems to ensure proper functioning and optimal performance. The engineer will use his/her technical background to design and implement tests, debug systems, and defining corrective actions and more. As a Test Engineer, you will be part of a team that is responsible for ensuring that our solutions are of the highest quality possible. The engineer will be part of a global solutions team, with colleagues and internal and external customers all over the world. Responsibilities: Review and analyze system specifications Collaborate with the development team to develop effective strategies and test plans Develop test frameworks and execute test cases (manual or automated, with an initial focus on manual test) and analyze results Evaluate product according to specifications Create logs to document testing phases and defects Report bugs and errors to development teams Help troubleshoot issues Conduct post-release/ post-implementation testing Work with cross-functional teams to ensure quality throughout the product development lifecycle Qualifications: At least 5 Years experience as a Test Engineer or similar role Good knowledge in C#, NUnit and Azure DevOps. Not required, but useful, is knowledge in C/C++ for writing firmware tests Experience in project management and QA methodology Familiarity with Agile frameworks and regression testing Ability to document and troubleshoot errors Working knowledge of test management software Excellent communication skills Attention to detail Analytical mind and problem-solving aptitude Strong organizational skills BSc/BA in Computer Science, Engineering or a related field What we offer • You will work with cutting edge technology • Great development opportunities, as you will be working with a very professional team. • A very dynamic environment, in a company with a strong development • This is a replacment for a sick leave, so we don't know exactly how long the contract is, but minimum 2 month • Full time mission based in our facilities in central Stockholm, with flexible remote work Contact and how to apply For this assignment, we have partnered with XLNT Search and XLNT Talent. Should you have queries regarding these roles or the recruitment process, please contact Ulf Magnusson, +46 70 569 09 28 or mail [email protected] We apply continuous selection during this selection process, so do send us your application promptly. We are looking forward to your application! ABOUT the Customer It's a pressure-sensing technology solutions company that provides next-generation touch and haptics solutions to some of the most exciting and innovative companies in automotive, industrial, musical instrument, electronic appliance, and consumer electronics markets. Our patented technology sits at the crossroads of Physics and Chemistry, requiring a balance of clever thinking and problem-solving in Materials Science, Mechanical, Software and Electronic Engineering to take full advantage of its properties. We are a small team of passionate technologists, engineers, scientists, and problem solvers looking for the best fellow teammates to help make our company a great success. We are an equal opportunity employer that believes the best people come from all walks of life all over the world.
Vi på Joyweek söker nu en Account Manager till vårt team i Stockholm: En viktig roll där du får driva försäljning, bygga starka kundrelationer och vara med och utveckla attraktiva arbetsplatser för våra kunder. Om rollen I rollen som Account Manager har du en nyckelroll i att hjälpa företag att skapa kontorsmiljöer där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. I rollen arbetar du med nykundsbearbetning och får möjlighet att själv bygga upp din kundstock, men du kommer även arbeta med utveckling av befintliga kundrelationer. Tillsammans med dina kollegor paketerar du rätt tjänstelösningar inom kaffe- och vattenmaskiner, lokalvård, fruktkorgar, växtservice, bemanning, inredningstjänster och mer. Du ansvarar för hela säljprocessen; från första kontakt och mötesbokning till kundmöten, behovsanalys och avtal. Därav är det viktigt att du såväl är trygg & bekväm i att lyfta telefonen för att få kontakt med kunder, som att sedan samarbeta med dem genom hela deras resa med oss som leverantör. Som kundansvarig säkerställer du att våra kunder är nöjda och får ett långsiktigt värde av våra lösningar. Ditt uppdrag Ansvara för försäljning mot både nya och befintliga kunder Genomföra kundmöten, ta fram lösningar och förhandla avtal Skapa och vårda långsiktiga kundrelationer Arbeta målinriktat utifrån vår etablerade säljmodell Bidra med energi, idéer och laganda i teamet Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning, gärna mot företag Har B-körkort Uttrycker dig väl i både svenska och engelska, i tal och skrift Är självgående, ansvarstagande och motiveras av att skapa resultat och se sin provision öka månad för månad Är en relationsskapare som bygger förtroende och sprider energi Vad vi erbjuder dig Hos Joyweek får du en viktig roll i ett växande och värderingsstyrt företag, där vi sätter arbetsglädje och samarbete i centrum. Vi tror på tydliga mål, stort ansvar och frihet att påverka. Vi värnar om både trivsel och balans; därför erbjuder vi bland annat förskottssemester, friskvårdsbidrag, friskvårdstimme och lunchkort. Du blir en del av - och kan fortsatt främja - en kultur där vi bryr oss om varandra och tillsammans skapar en arbetsplats att vara stolt över, samtidigt som vi gör detsamma för våra kunder. Om Joyweek Joyweek är en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster. Vi skapar glädjefyllda, hållbara kontor där människor trivs, presterar och vill vara. Med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping, Östersund, Karlstad och Oslo är vi cirka 280 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för över 2 350 kunder i Norden. Vi ägs av Verso Capital. Läs gärna mer på www.joyweek.se. Övrig information Start: Enligt Ö.K Omfattning: Heltid Plats: Stockholm Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Till advokatbyrån Kilpatrick Stockholmskontor söker vi en ekonomiassistent. Är du en serviceinriktad och strukturerad person som vill arbeta i en affärsnära roll i en såväl trivsam som professionell arbetsmiljö? Kilpatrick Townsend & Stockton är en affärsjuridisk advokatbyrå med totalt 22 kontor varav 18 kontor i USA och ett vardera i Stockholm, Beijing, Shanghai och Tokyo. Stockholmskontoret tillhandahåller rådgivning och affärsjuridiska lösningar inom flertalet rättsområden. Här arbetar drygt 55 personer varav närmare 40 är jurister. Kontoret i Stockholm är beläget på Blasieholmen med vacker utsikt över Nybroviken. Arbetsuppgifter Som ekonomiassistent på Kilpatrick hanterar du byråns kund- och leverantörsreskontra, månatliga fakturering och du gör avstämningar av in- och utbetalningar. Du kommer även att ansvara för en stor del av den löpande bokföringen. Beroende på din tidigare erfarenhet och kompetens finns det även möjlighet till deltagande i boksluts- och revisionsprocesserna. Du kommer att arbeta i tätt samarbete med en erfaren ekonomichef. Ekonomiavdelningen är mycket väl fungerande med tydliga processer och rutiner men det finns även utrymme för att ta egna initiativ kring utveckling av processer. Ekonomiavdelningen arbetar affärsnära och stöttar byrån med all ekonomisk information. Kvalifikationer Ett krav för att axla rollen som ekonomiassistent på Kilpatrick är att du har ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Men du får gärna vara i början av din karriär och du erbjuds genom denna roll en möjlighet att vidareutveckla din kompetens inom ekonomi- och redovisningsområdet. Mycket goda kunskaper i Office-paketet (särskilt Excel och Word) är ett krav Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav Kunskaper i Visma är meriterande Systemintresse är meriterande Personliga egenskaper Vi söker dig som är ordningsam, ansvarsfull och har ett genuint engagemang för ditt arbete. Du har ett positivt förhållningssätt, är prestigelös och möter dina kollegor med respekt, tålamod och ett lugn som skapar trygghet i varje kontakt. Du är strukturerad och noggrann, samtidigt som du alltid levererar arbete av hög kvalitet i god tid inför deadlines. Med ett diplomatiskt sätt och en ödmjuk framtoning skapar du goda relationer och bidrar till en trivsam och professionell arbetsmiljö. Vi värdesätter din nyfikenhet och ditt intresse för byråns verksamhet – hos Kilpatrick gör din servicekänsla och ditt driv verklig skillnad. Mer om Kilpatrick Det råder en trevlig, inkluderande och familjär stämning hos Kilpatrick och byrån månar om att medarbetarna ska känna arbetsglädje och trivsel, såväl i det dagliga arbetet som på det sociala planet. I anställningserbjudandet ingår bl.a. en förmånlig pensions- och försäkringslösning, friskvårdsbidrag, möjlighet till utbildning, byråkonferenser och flera gemensamma trivsel- och idrottsaktiviteter. Mer om tjänsten Direktrekrytering Tillsättning: mitten av augusti 2025 Omfattning: heltid, 37,5 timmars arbetsvecka Placering: Blasieholmen, Stockholm Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Ellen Ploman-Wolinder på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Internationella Engelska Skolan (IES) is a leading independent school group with academic results far above average and a diverse and energetic staff. Teaching is in both Swedish and English, and the hallways are bilingual. The language of meetings and communication amongst the staff is English. IES is one of Sweden's largest school groups at compulsory school level with 48 schools and around 32,000 students across the country. IES has grown steadily and maintained quality since 1993. Internationella Engelska Skolan har gjort stor skillnad för våra elever i 30 år. Vi är övertygade om att det är tack vare vårt tydliga etos med engagerade och närvarande ledare som våra skolor har en miljö där alla arbetar mot gemensamma mål. Vi på IES Österåker söker nu dig som är Studie- och yrkesvägledare. Om dig Som person är du ansvarstagande, strukturerad samt har en stor initiativförmåga. Du tycker om att samarbeta med andra men kan också arbeta självständigt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och du ska även ha ett genuint intresse för barn och ungdomar, Vi välkomnar dig som är utåtriktad och tycker om att arbeta med människor i en internationell skolmiljö. Vi förutsätter att du har en positiv människosyn och att du är en dynamisk, flexibel och driftig person som vill vara med att utveckla vår skola. Du talar svenska med de flesta elever, men företagsspråket är engelska. Utbildning Eftergymnasial utbildning två år eller längre Studie- och yrkesvägledarexamen Arbetslivserfarenhet Meriterande: Studie- och yrkesvägledare, 1-2 års erfarenhet Dina arbetsuppgifter Vi söker dig som kan inspirera våra elever att göra aktiva val för framtiden och du ska vara utbildad Studie- och yrkesvägledare. Du är väl förtrogen med hur samhälle, arbetsliv och utbildning organiseras. Du ska känna dig trygg med att hjälpa till att hantera frågor och funderingar kring val av utbildning, yrke och karriär. Utöver sedvanliga Studie- och yrkesvägledaruppgifter vill vi att du lägger stort fokus på att bygga goda relationer med de enskilda eleverna. Ditt arbete är att vägleda och lyfta eleverna mot bättre självkänsla i individuella- och gruppsamtal och du kommer att ha ett nära samarbete med rektor samt övriga inom elevhälsoteamet och ska tillsammans med dem driva och utveckla elevhälsoarbetet på skolan. Tjänsten är 30%. Vi tillämpar 6 månaders provanställning Intervjuer sker löpande under ansökningsperioden och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsperioden gått ut.
Om tjänsten I denna roll blir du en nyckelperson i kundservice- och supportteamet, där du har daglig kontakt med kunder och hjälper dem med frågor kring produkter, beställningar och teknisk support. Du kommer även att arbeta med orderhantering, reparationer och administrativa uppgifter. Här får du möjligheten att kombinera service och problemlösning i en verksamhet där teknik och kundfokus står i centrum. Dina framtida arbetsuppgifter Du kommer att ha en varierad arbetsdag där du hanterar både kundservice och tekniska ärenden. Exempel på arbetsuppgifter: Besvara kundförfrågningar via telefon, e-post och kundportal. Ordermottagning och hantering av fakturor. Teknisk support för reservdelar etc. Hantera reklamationer och vägleda kunder i serviceärenden. Utföra reparationer och ansvara för hela reparationsprocessen i verkstaden. Administrativa uppgifter såsom att uppdatera inköpssystem, hantera excelfiler och justera priser. Stötta butiksverksamheten och ge service till kunder på plats. Vi söker dig som Vi tror att du har en gymnasieutbildning, gärna med teknisk inriktning, samt erfarenhet av administrativt arbete och kundservice. Du har god systemvana och känner dig bekväm med affärssystem och Officepaketet. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav, och engelska är meriterande. För att lyckas i rollen ser vi att du är en engagerad och strukturerad person med en naturlig känsla för service. Du är prestigelös och har förmågan att hantera både positiva och mer utmanande kundsamtal på ett professionellt sätt. Ett tekniskt intresse och en vilja att lösa problem är viktiga egenskaper. Övrig information Start: Omgående, Enligt överenskommelse. Plats: Norsborg Omfattning: Heltid Om kunden Företaget är en väletablerad aktör inom sin bransch och erbjuder högkvalitativa produkter och tjänster till sina kunder. De har en kundfokuserad kultur där service och teknisk expertis är i centrum. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.
Välj ett jobb för att visa detaljer