Timvikarie inom hemtjänst - Vallentuna
Aleo Care AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Har erfarenhet ifrån arbete i hemtjänst? Eller du kanske har erfarenhet av att jobba inom hemsjukvård, akutvård eller mottagnings arbete. Är du redo för nya utmaningar? Då har vi ett betydelsefullt och omväxlande arbete att erbjuda hos oss i vårt professionella team. Vi erbjuder ett självständigt arbete med många sociala kontakter. Du brinner för att ta hand om andra människor som behöver stöd och omsorg i sin vardag. Vi är ett glatt gäng som utgår från vårt kontor i Täby Kyrkby. Vi fokuserar på kunden och bästa möjliga kvalitet i det arbete vi gör. Vi jobbar på uppdrag i från Vallentuna kommun och inom detta uppdrag så ingår det att utföra sedvanliga undersköterska uppgifter inom hemtjänst. Utöver detta så har vi ansvar för att hantera trygghetslarm mellan 07:00 - 22:00. Därför vore det mycket fördelaktigt om du har erfarenhet utav att jobba inom akuta verksamheter eller hemsjukvård. För att kunna söka tjänsten hos oss måste du uppfylla följande krav: Du behärskar svenska i tal och skrift mycket bra Du är stresstålig och van att ta ansvar Du är van att arbeta ensamt och självständigt Du har B-körkort och kan ta ansvar i din körning Om dig: Du är flexibel, noggrann, självständig och ansvarsfull. Du är van att arbeta med mobil och digital plattform. Du är social, utåtriktad, lyhörd och har positivt bemötande gentemot kunder såväl som kollegor. Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. Du har ett professionellt förhållningssätt i dina kommunikationer. Du bör ha vana av att dokumentera i social journal. Du har ett genuint intresse att hjälpa personer med behov av stöd i sin vardag. En av dina styrkor är att kunna se deras individuella behov. Du har förmåga att hantera också de mer pressade situationerna. Det är meriterande om du är utbildad undersköterska. Dina arbetsuppgifter: I hemtjänsten jobbar du i våra kunders eget hem med att ge personen den omsorg och det stöd som hen har rätt till, enligt biståndsbeslutet och den individuella genomförandeplanen. Arbetsuppgifterna på dagtid kan handla om hjälp med: Måltider Socialt stöd Tillsyn Omsorg och personlig hygien Stöd med på- och avklädning Och mycket annat Arbetsperiod och tider: Vi erbjuder olika varianter på scheman, just nu söker vi dig som vill ha en timanställning. Din ansökan: I ansökan vill vi att du anger vilken tjänstgöringsgrad du är intresserad av att arbeta. Vi tittar löpande på ansökningar så välkommen med din ansökan redan idag! Om du inte bifogar CV och Personligt brev så kommer inte din ansökan att tas i beaktning. Förbered gärna referenser och belastningsregister redan innan eventuell intervju! Om oss: Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver hemtjänst i Täby, Vallentuna, Österåker och Vaxholm. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden. Våra medarbetare är undersköterskor och vårdbiträden. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal med Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekommenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo- klicka här.

13 maj 2025
Sista ansökan:
19 oktober 2025
Vi söker dig som är sjuksköterska – bidra till hög livskvalitet för äldre
Attendo Sverige AB
Geriatriksjuksköterskor

Välkommen till en värderingsstyrd organisation Vi är en vård och omsorgsboende med 54 platser. 36 demens platser och 18 somatiska platser. Vi har sjuksköterska dag/kväll & helg. Du kommer ingå i Hälso-sjukvårdsgruppen på fyra sjuksköterskor. Ledningsgruppen består av Verksamhetschef och fyra gruppchefer. Vi är belägna i Silverdal, Sollentuna. Beskrivning av tjänsten Tillsvidaretjänst 100 % Arbetstider under dag/kväll/helg Tillträdesdatum enligt överenskommelse Stämmer denna beskrivning in på dig? Sök redan idag! Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, har yrkeserfarenhet och ett intresse för äldreomsorgen. Som person är du ansvarstagande, självständig och ödmjuk med förmågan att prioritera. Du trivs med att handleda och delegera omvårdnadsmedarbetare i hälso- och sjukvårdsuppgifter och motiveras av att tillsammans med dina kollegor skapa en högkvalitativ vård för dem som bor hos oss. På våra boenden får du ett omväxlande arbete där du dels arbetar långsiktigt med hälsoplaner för att öka livskvaliteten för de boende men där det är också du som gör bedömningar och fattar beslut om åtgärder i akuta situationer. I ditt ansvar ingår också att erbjuda en god palliativ omvårdnad. Omställningen till Nära vård gör att allt fler sjukvårdsinsatser på specialiserad nivå sker på boendet. Det ger dig en mångfald av stimulerande och utvecklande arbetsuppgifter. Arbetet är självständigt samtidigt som du har tillgång till många kompetenta kollegor i våra sjuksköterskenätverk. Som sjuksköterska i Attendo är du betydelsefull och din kompetens värdesätts högt. Du är en del av laget som arbetar för att stärka individen. Du har en arbetsledande roll med stora möjligheter att påverka verksamheten. Våra värderingar är Omtanke, Engagemang och Kompetens. Delar du dem? Det här kan vi erbjuda dig Stort utbud av arbetsplatser & yrkesroller Utbildningar Utvecklingsmöjligheter Karriärvägar Personalförmåner Trygga anställningsvillkor Digitala arbetsverktyg Ambitiöst & strukturerat kvalitetsarbete Platt organisation med korta beslutsvägar Vi erbjuder även Fri parkering med tillgång till elstolpar Vi erbjuder kostnadsfri personalparkering i direkt anslutning till arbetsplatsen. För dig som kör elbil finns tillgång till laddplatser, så att du enkelt kan ladda bilen under arbetstid. Vad kan vi erbjuda dig mer? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan! Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Administratör med grafisk kompetens
Jobbusters AB
Backofficepersonal m.fl.

Din nya roll Uppdraget innebär att säkerställa att myndighetens publikationer är enhetliga, följer interna mallar samt uppfyller krav enligt tillgänglighetsdirektivet. Du kommer att arbeta nära både kollegor inom kommunikation och medarbetare i andra delar av organisationen. Du blir en del av myndighetens produktionsledning där uppdrag fördelas dagligen inom teamet. Exempel på arbetsuppgifter: Säkerställa att dokument följer grafisk profil och formatmallar Tillgänglighetsanpassa filer i Microsoft Office och Adobe Acrobat Administrera och kvalitetssäkra publikationer i Word, PowerPoint och Excel Samordna dokumentflöden och ha kontakt med olika interna avdelningar Arbeta metodiskt i SharePoint och andra interna system Vid behov producera enklare material i InDesign eller Photoshop För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Mycket goda kunskaper i Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) Erfarenhet av att arbeta med och justera formatmallar Mycket goda kunskaper i tillgänglighetsanpassning av dokument i Office och Adobe Acrobat Kunskap om att följa grafiska riktlinjer Erfarenhet av dokumenthantering i SharePoint Kunskaper i Adobe InDesign och Photoshop Förståelse för varumärkesarbete och visuell kommunikation Mycket goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftligt Vem är du? Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer. Du trivs i en administrativ roll med många kontaktytor och har en hög servicenivå. Du är metodisk i ditt arbetssätt, klarar att hantera flera parallella uppgifter samtidigt och tycker om att arbeta i team. Din kommunikativa förmåga och förståelse för visuella riktlinjer gör att du snabbt sätter dig in i uppdraget och bidrar till en professionell helhet. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse/skriv ut lön Start: Omgående, runt 2025-05-26 Slut: 2025-12-31, med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: Säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. FöretagspresentationVår kund är en myndighet i Stockholm som arbetar för att förbättra bland annat vård och omsorg för Sveriges invånare. Här erbjuds ett meningsfullt arbete och kollegor som vill bidra till samhällsutvecklingen.

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Personliga assistenter sökes till Haninge (Brandbergen) - timvikariat
Kristersson, Robin
Personliga assistenter

Hej! Är du student som behöver arbeta extra eller annan person som behöver extra arbete? Vi söker timvikarier som är ansvarsfulla och strukturerade. Du ska inte vara rädd att ta i, kunna arbeta i grupp och ta instruktioner. Om det går bra och du & kunden/personalen trivs med varandra så finns det möjlighet till längre vikariat och/eller fasta tider. Som personlig assistent är du kundens händer och fötter, och gör det möjligt för kunden att leva ett så rikt och värdefullt liv som möjligt. Kunden är en 80 årig man som sitter i permobil och behöver hjälp med allt. Vi söker dig som är fysiskt kapabel, som behärskar svenska i tal och skrift & kan arbeta varierande pass. Våra arbetstider är som följer: Dagpass 07:00-15:00 Kvällspass 15:00-23:00 Nattpass 15:00-07:00 (Sovande jour mellan 01:00-06:00) Ansökan sker via mail, till [email protected]. Skicka ett CV med minst en referens och ett personligt brev där du beskriver vem du är, vad du jobbat med tidigare. Välkommen med din ansökan!

13 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
IT Chef (interim)
Jobbusters AB
IT-chefer

Din nya roll Vill du ta en nyckelroll i en av Sveriges mest samhällsviktiga organisationer under en intensiv utvecklings- och tillväxtfas? Nu söker vi 5 seniora interimchefer inom IT som vill bidra till en verksamhet som står inför omfattande förändringar och modernisering. Vår kund befinner sig i en historisk expansions- och förändringsresa. IT-organisationen växer och utvecklas — och vi söker nu fem erfarna interimchefer som kan ta ansvar för olika verksamhetsområden och leda både personal och verksamhet med hög kvalitet och tydlig riktning. Som interimchef arbetar du självständigt och med stor handlingskraft i en komplex organisation där IT och verksamhet samverkar tätt. Du kommer att spela en viktig roll i att stärka och utveckla både verksamheten och organisationen under en tid av förändring. Dina ansvarsområden: Ha personal- och budgetansvar för ett verksamhetsområde Leda och utveckla medarbetare och verksamheten i linje med organisationens strategiska mål Hålla regelbundna avstämningar och medarbetarsamtal Rekrytera och avropa konsulter vid behov Ingå i ledningsgrupper samt styrgrupper för projekt och/eller förvaltning Följa upp leveranser och driva förbättringsarbete inom linjeverksamhet, projekt och förvaltning Du rapporterar till avdelningschef och ingår i ledningsgrupp samt styrgrupper inom ramen för uppdraget. För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Högskole-/universitetsutbildning om 120p/180hp inom Elektroteknik, Datavetenskap eller Systemvetenskap. Eller motsvarande liknande roller/erfarenhet under minst 10 år. Minst 10 års arbetslivserfarenhet av chefsroller och ledarskap med personalansvar för minst 15 personer, samt med budgetansvar under de senaste 15 åren. Minst 5 års arbetslivserfarenhet i ledande roll som haft teknisk inriktning med fokus på IT-system/applikationer de senaste 10 åren. Arbetslivserfarenhet av att praktiskt ha arbetat med förändringsledning i en medelstor eller stor organisation minst 3 år. I ledande roll, vid minst 3 olika tillfällen/uppdrag, drivit och lett ett större förändringsarbete i form av organisatorisk, strukturell eller annan typ av förändring. Minst 1 års arbetslivserfarenhet av arbete i offentlig verksamhet. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Meriterande: Minst 3 års arbetslivserfarenhet som chef inom organisationer med höga tillgänglighetskrav och 24/7 verksamhet Meriterande: Minst 3 års arbetslivserfarenhet av tillämpning av agila arbetssätt Meriterande: Minst 1 års arbetslivserfarenhet av informations- och IT-säkerhetsarbete i komplexa miljöer Vem är du? Vi söker dig som är en trygg och prestigelös ledare med en mycket god samarbets- och initiativförmåga. Du har lätt för att skapa förtroende, är ödmjuk i ditt ledarskap och trivs i en roll där du både får arbeta självständigt och i nära samarbete med andra. Din kommunikativa förmåga är utåtriktad och tydlig, och du har en naturlig fallenhet för att skapa engagemang och gemenskap i dina team. Vidare är du flexibel och anpassningsbar inför förändringar och varierande arbetsbelastning, samtidigt som du har en god strukturell förmåga och arbetar målinriktat med hög leveranskvalitet. Du uppskattar administrativa inslag i ditt arbete och har en väl utvecklad förmåga att planera, följa upp och hålla ordning på flera parallella processer. Som person trivs du i en dynamisk miljö där samarbete, ansvarstagande och ett tydligt ledarskap är avgörande för att lyckas. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning som konsult via JobBusters. Start: Enligt överenskommelse. Slut: 2026-08-21 med option om förlängning på 1+1+1 år, dvs. längst t.o.m. 2029-08-20. Sista ansökningsdag: 2025-05-19 Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera Övrig information: Säkerhetsprövning med registerkontroll krävs för uppdraget. Processen för säkerhetsprövning beräknas ta ca 8 till 10 veckor, men kan både ta längre och kortare tid. I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer. Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. FöretagspresentationVår kund är ett statligt affärsverk som förvaltar stamnätet för elkraften i Sverige. De bedriver även forskning- och utvecklingsprojekt på många områden för att främja ny teknik. Huvudkontoret finns i Stockholm och här behöver man som konsult säkerhetsprövas för de flesta uppdrag.

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Senior Asset Developer - French speaking
Flower Infrastructure Technologies AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

What We Do Swiftly gaining ground as Sweden’s industry leader in battery storage and expanding rapidly in selected European markets, Flower is on a mission to enable the energy system of tomorrow. With an industry-leading AI-powered platform at its core, our service includes stabilizing the energy system by enhancing predictability and flexibility for both energy producers and consumers. By combining pioneering technology with a portfolio of flexible energy assets, we break new ground towards a fossil-free energy system, allowing clean energy to power society. Who We Are Tech company at heart – purpose in our DNA. Flower consists of a diverse group of innovative individuals with a strong desire to improve the state of the world. At Flower, we believe trust, collaboration and diversity are essential to not only create an inclusive work environment, but also drive career growth. By embracing varying perspectives, we allow creativity and progress to flourish. To accelerate towards our goal of becoming the pioneering force powering the energy system of tomorrow, we are now looking for a passionate and skilled XXXXXX…. About The Role: As a Senior Asset Developer at Flower, you will lead the development of large- scale battery systems and other types of flexible assets. You will be responsible for projects throughout the entire value chain, from lead generation until Ready to Build, while working closely with the EPC team building batteries throughout the Nordics and Europe. What You’ll Do: Lead the development of projects in all stages, from Lead generation to Ready to Build, ensuring project success through efficient timeline, budget, and resource management. Conduct technical assessments, secure grid connections, and oversee permitting processes in collaboration with Flower’s internal technical teams and external stakeholders. Negotiate with landowners, grid operators, and other stakeholders to optimize project timelines and resources. Build and maintain strong relationships with external stakeholders, including landowners, industries, grid operators, authorities, municipalities, and local communities. Navigate complex regulatory landscapes to speed up processes and drive project success. Manage the preparation and submission of necessary permits and approvals, ensuring all projects comply with local, regional, and national regulations. Ensure that your projects are financially solid and that they align with company requirements. Identify and address potential risks through proactive planning and problem-solving, ensuring the smooth progression of projects. Represent the company at industry events, public meetings, and regulatory hearings, strengthening Flower’s presence in the renewable energy sector. Collaborate closely with internal teams to ensure seamless integration of technical expertise and strategic alignment. Who You Are:  Bachelor’s or Master’s degree in Engineering, Renewable Energy, or a related field. Strong experience in project development within the renewable energy sector. Proven track record of successfully developing and delivering large-scale projects. Strong technical background and expertise in the energy sector. In-depth knowledge of the French/Belgium energy market and regulatory environment. Excellent communication and stakeholder management skills.  Experience with municipalities and the public sector, and with grid connection processes is highly valued Native French speaking and proficiency in English Location Our beautiful office is located in the heart of Södermalm just a short walk from Slussen subway station. We encourage in-office collaboration but support a hybrid work model. Apply Our corporate language is English, as we have over 20 nationalities in the office. We therefore appreciate it if you could submit your CV in English. Throughout the recruitment process you will meet with the People & Talent Partner, Head of BeNeFrance, VP of Asset Development and our CEO.  We look forward to hearing from you! --- We kindly but firmly decline any engagement in recruitment assistance for our hiring processes. This includes partnership offers or the sale of recruitment tools.

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Platschef
Hedin Mobility Group AB (publ)
Övriga chefer inom övrig servicenäring

Forma framtidens mobilitet med Hedin Automotive Som en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att axla rollen som Platschef för vår anläggning i Norrtälje. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. Arbetsuppgifter Som Platschef har du det yttersta ansvaret att leda, styra och utveckla anläggningen inom bilförsäljning, verkstad och reservdelar. I rollen ansvarar du för att verksamheten utvecklas i linje med bolagets affärsidé, mål och visioner. I arbetsuppgifterna ingår att leda utveckla och motivera medarbetarna och även vård ett produktivt samarbete med generalagenter och återförsäljare. Vidare har du som Platschef ett ledande ansvar över hela verksamheten samt ett drifts- och resultatansvar. Det innefattar säkerhetsställande av att arbetslagar, skydds- och arbetsmiljölagar efterföljs samt att kvalitet- och miljömål uppnås. Rollen innefattar också resursplanering, rekrytering och säkerhetsställande av att rätt kompetens finns på anläggningen. Nyckelkompetenser/förmågor Du drivs av att utveckla verksamheten, öka försäljning och lönsamhet, och du arbetar målmedvetet för att uppnå uppsatta mål. Utmaningar motiverar dig, och en god strukturell förmåga som hjälper dig att navigera i en komplex arbetsmiljö. Som ledare har du en naturlig förmåga att motivera dina medarbetare och skapa en trivsam arbetsmiljö, samtidigt som du inte tvekar att sätta tydliga gränser när det behövs. Ytterligare ser vi att du har: Flera års erfarenhet av bilbranschen, försäljning och eftermarknad/verkstad Dokumenterad erfarenhet av ledarskap Eftergymnasial utbildning inom försäljning är meriterande B-körkort Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift Varför jobba med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att tillvara ta på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldrar lön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Hjullastare som vill arbeta i Roserberg
Miljonbemanning AB
Anläggningsmaskinförare m.fl.

Om kunden: Vår kund arbetar med att skapa ett cirkulärt samhälle på riktigt – ett samhälle där inget går förlorat. Vår kund arbetar med att erbjuda deras kunder kvalitativ hantering av avfall. Dem arbetar med avancerade återvinningsprocesser för om omvandla stora mängder komplext avfall till högkvalitativa återvunna råvaror. Arbetsbeskrivning: Vi letar efter dig som har erfarenhet av att köra hjullastare. Du kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter; främst köra hjullastare, hantera godset på anläggningen, arbeta med att lasta och lossa gods. Du kommer att arbeta med återvining av allt från elektorinikavfall till metal avfall. Du behöver arbeta med ett högt miljö och säkerhetstänk. Det kan förekomma arbete med farligt avfall. Arbetsuppgifter: Erfarenhet av att köra hjullastare Arbeta med ett miljö och säkerhetsänk Gods hantering Ansvar för korrekt hantering av återvinningsmatrial Profilen vi eftersöker: Ansvarstagande Självgående hjullastare Högt miljö och säkerhetstänk Kunna hantera flera bollar i luften Krav: Hjullastarkort C2 Truckkort A+B B-körkort Goda kunskaper i svenska och engelska Giltigt ADR- förarintyg Arbetsomfattning och arbetstider: Start: Omgående Arbetstider: 07:00-16:00 Arbetsplats: Rosersberg Lön: Enligt kollektivavtal Om Miljonbemanning Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet. Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål. Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning.

13 maj 2025
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Submit bemanning & rekrytering fyller sin bemannings-styrka!
Submit AB
Lager- och terminalpersonal

Vi på Submit söker nu efter personer till vår bemanningspool i Stockholm! Arbetsuppgifter: Som anställd hos oss skickar vi ut dig på olika uppdrag hos våra kunder. Arbetet kan variera, allt ifrån större projekt till kortare uppdrag. Att ansluta sig till bemanningspoolen innebär att man kan bli tilldelad ett jobb redan nästa dag, därför är det viktigt med flexibilitet. Anställning utan krav på erfarenhet, vi ser enbart att du har följande personliga egenskaper. Profil: God förmåga att ta egna initiativ Engagerad och ansvarstagande Flexibel och kan hoppa in med kort varsel Stresstålig Noggrann och tar jobbet på största allvar Svenska flytande i tal och skrift Meriterande B-körkort Truckkort Tidigare erfarenhet av fysiska arbeten Olika branscher vi jobbar i: Lager Logistik Produktion Flytt Montör Plats: Stockholm Start: Omgående Lön: Enligt överenskommelse Arbetstid: Enligt överenskommelse Om oss: Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag!  Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Onsite support
Randstad AB
Supporttekniker, IT

Arbetsbeskrivning Vi söker en serviceinriktad Onsite tekniker till vår kunds kontor i Järfälla/Solna.  I din blivande roll har du som uppdrag att möjliggöra en effektiv och stabil IT- miljö, som berör allt gällande detta på arbetsplatsen. Hos slutanvändaren on site och gemensamma ytor som kräver funktioner som till exempel konferensrum. Detta innebär att du förväntas kunna erbjuda samtliga slutanvändarna en bra och stabil IT miljö. Det kräver även ett serviceinriktat förhållningsätt, då du supporterar och understödjer dina kollegors vardag till det bättre. Detta är en heltidstjänst som kräver fysisk närvaro på något av vår kunds kontor i Järfälla och Solna. Teamet i Onsite support ansvarar för att erbjuda service och information, hantera frågor och avhjälpa incidenter och service requests från verksamheten. Du preparerar datorer, installerar program och tillbehör åt slutanvändaren. Du har ett ansvar att hålla befintlig kunskapsdatabas uppdaterad samt förse användare med nya instruktioner och guider till både verksamheten och IT.  Om dig Vi söker dig som har relevant erfarenhet inom området samt är nyfiken på att ta dig an en tjänst hos oss. Vi ser gärna att du har ett starkt teknikintresse och vill bidra till att underlätta för dina kollegor i verksamheten. Därmed att du gillar att supportera och gillar att arbeta i en miljö där förutsättningarna är föränderliga och därmed kan komma att behöva prioriteras om allt utifrån användarnas behov. Du är kundorienterad, affärsmässig och proaktiv med att fånga upp potentiella utmaningar innan de uppstår. Ansvarsområden Lösa problem och supporta användare där fjärrstyrning inte fungerar eller räcker till. Installera och leverera datorer, telefoner och annan klientnära IT-hårdvara samt säkerställa att vårt register för hårdvaran är uppdaterad. Hantera VIP ärenden, vid tillfällen där vi behöver bistå personer som behöver snabb och kompetent hjälp inom våra tjänster. Dokumentera ärenden i kunskapsdatabas och i ärendehanteringssystemet för både slutanvändare och IT-resurser Arbete med systematisk felsökning  Bistå dina kollegor som inte finns fysiskt på plats t ex vid större driftstörningar eller säkerhetsrelaterade incidenter Support av skrivare och konferensrum. Säkerställa att leveransen från den lokala On-Site Support är hög inom alla ansvarsområden. Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i en stor koncern med komplexa IT-miljöer. Du besitter goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift, och är också van vid dokumentation och administrativ hantering av ärenden inom IT Kvalifikationer Vi söker dig som har relevant erfarenhet inom området samt är nyfiken på att ta dig an en tjänst hos oss. Vi ser gärna att du har ett starkt teknikintresse och vill bidra till att underlätta för dina kollegor i verksamheten. Därmed att du gillar att supportera och gillar att arbeta i en miljö där förutsättningarna är föränderliga och därmed kan komma att behöva prioriteras om allt utifrån användarnas behov. Du är kundorienterad, affärsmässig och proaktiv med att fånga upp potentiella utmaningar innan de uppstår. B-körkort är ett krav, svenskt medborgarskap samt säkerhetsprövning kommer att genomföras, Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

13 maj 2025
Sista ansökan:
11 augusti 2025