Säljare till Tryggsam – Garantilön + Hög provision!
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du redo för nästa steg i din karriär inom försäljning? På Tryggsam kommer du att arbeta med ett dynamiskt team i en miljö där vi ständigt ser framåt och motiverar varandra till framgång. Vår Arbetsmiljö och KulturHos oss hittar du en arbetsplats fylld med energi, tävlingar och tillfällen för personlig utveckling. Vi är stolta över vårt öppna och inkluderande arbetsklimat där alla känner sig välkomna och kan påverka sin egen arbetsdag. Erbjudande till Vår Nya Säljare Garantilön och generös provision: Ge dig själv ekonomisk trygghet samtidigt som du har möjlighet att öka din inkomst baserat på din prestation. Omfattande utbildning och mentorskap: Börja med en grundlig introduktion och få kontinuerlig coachning för att vässa dina säljkunskaper. Utvecklingsmöjligheter: Goda möjligheter till utveckling. Sociala evenemang: Delta i våra regelbundna afterworks, roliga kickoffs och gemensamma aktiviteter som skapar en härlig teamkänsla. Vem Är Du? Tävlingsinriktad och social: Du tycker om att nå uppsatta mål och strävar alltid efter att överträffa förväntningarna. Driven av resultat: Dina insatser gör skillnad, och du arbetar metodiskt mot både kort- och långsiktiga mål. Kommunikativ och positiv: Du trivs med att prata med människor och är van vid att sprida positiva vibbar. Arbetsuppgifter och Ansvarsområden Som säljare på Tryggsam kommer du att använda telefonen för att etablera och upprätthålla relationer med både nya och befintliga kunder, med fokus på våra innovativa trygghetstjänster. Du kommer att sälja våran tjänst kreditbevakning med ID-skydd. Om TryggsamVi är en ledande aktör inom trygghetslösningar och erbjuder en rad produkter som skyddar och förenklar människors vardag. Vårt kontor är placerat på Hästholmsvägen 28, endast en kort promenad från Slussen i Stockholm. Ansökningsprocess Skicka in din ansökan med CV. Vi kontaktar utvalda kandidater för en första intervju. Genomför referenstagning och eventuellt andra tester. Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse Plats: Stockholm – Hästholmsvägen 28 Omfattning: Heltid Lön: Garantilön + hög provision Intresserad? Ansök idag! Bli en del av vårt framgångsrika och växande team på Tryggsam och påbörja din spännande resa redan nu.

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Tryggsam söker glädjespridande säljare – Start omgående!
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du en person som älskar utmaningar och vill jobba i ett team där varje dag räknas? Vi på Tryggsam söker nu nya stjärnor till vårt växande säljteam!  Det här får du: Garantilön och ett av branschens bästa provisionsprogram. Professionell säljutbildning. En arbetsplats som präglas av energi, tävlingar och utveckling. Kickoffs, AW:s, gemensamma frukostar och teamaktiviteter. Vi tror att du: Är en person som älskar att vinna och sprider positiv energi. Vill bygga en karriär inom försäljning och ser långsiktigt på din utveckling. Trivs i en fartfylld, måldriven miljö där vi firar varje framgång. Kan arbeta heltid måndag-fredag 9-18.00 Bli en del av Tryggsam – där din insats verkligen gör skillnad! Ansök nu och starta din resa mot en lysande framtid!

15 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Säljare hos Tryggsam – Din karriärresa börjar här!
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du utvecklas inom försäljning och tjäna riktigt bra med pengar? På Tryggsam söker vi nu drivna personer som vill arbeta som telefonförsäljare inom trygghetslösningar! Vi erbjuder: En trygg garantilön + en provisionsmodell utan lönetak. Säljutbildning och daglig coachning – vi investerar i din utveckling! En positiv och energisk arbetsmiljö med dagliga peppmöten och gemensamma mål. Möjlighet till karriärutveckling inom företaget. Vi söker dig som: Är tävlingsinriktad, social och vill utvecklas varje dag. Har viljan att lära dig – erfarenhet är inget krav. Trivs med att arbeta mot tydliga mål och brinner för resultat. Kan arbeta heltid måndag-fredag 9-18.00 Vill du vara med och skapa Sveriges bästa säljteam? Ansök idag och ta första steget mot en spännande karriär hos Tryggsam!

15 maj 2025
Sista ansökan:
28 oktober 2025
Kickstarta karriären som säljare hos Tryggsam – utan erfarenhet
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Söker du ditt första riktiga heltidsjobb – eller kanske en nystart? På Tryggsam får du inte bara ett jobb, du får en väg framåt. Vi utbildar dig från grunden och ser till att du växer snabbt – både i yrkesrollen och som person.  Vad du får hos oss: Trygg garantilön+ schysst provisionssystem Gemenskap, tävlingar och skratt på kontoret varje dag Aw:s, kickoffs, gemensamma frukostar och massage på jobbet I din roll som säljare kommer du att använda telefonen som ditt främsta verktyg. Du kommer att förmedla vår tjänst, kreditbevakning & ID-skydd till nya och befintliga kunder. Vem är du? Du gillar utmaningar och har en positiv attityd Du vill ha feedback och utvecklas – inte bara stämpla in Du vill att jobbet ska kännas meningsfullt Det här är en perfekt roll för dig som är nyfiken, orädd och vill börja en karriär inom försäljning. Plats: Hästholmsvägen 28, Nacka Tjänst: Heltid Lön: Fast lön + provision Start: Så snart som möjligt

15 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Försäljare inom telemarketing
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Söker du en start i karriären inom försäljning? Hos Tryggsam får du möjligheten att sälja vår egna tjänst inom ID-skydd & kreditbevakning. Du får lära dig grunderna inom försäljning och hur du agera profesionellt inom kundbemötande. Hos Tryggsam har du även möjlighet att växa inom bolaget.  Vi söker dig som: Talar & skriver svenska flytande.  Är lyhörd & resultatfokuserad. Vill lära dig mer om försäljning. Vi erbjuder: Garanterad lön + höga provisioner utan lönetak Friskvård, massage på jobbet, tjänstepension Events & kickoffs Säljutbildning  Roliga tävlingar Om oss Tryggsam grundades 2013 och genomsyrar en företagskultur med entreprenörsanda, ständig utveckling och att hylla framgång. Vi kompletterar försäkringar med säkerhetstjänster. Tryggsam är certifierade fyra år i rad utav Great Place To Work.

15 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Sjuksköterska till kvällspass ASIH i Innerstaden (Garnisonen, Östermalm)

När Familjeläkarna startade år 2008 hade vi som mål att ge våra patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision har vi fortfarande. Vi är engagerade och bryr oss om människor. Vi tar ansvar, vill göra skillnad och hjälpa människor. Vår kommunikation och verksamhet präglas av kunskap, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling. Vi söker nu en sjuksköterska till ASIH i Innerstaden, kvällspass (40-60% eller enligt ök) Vi söker dig som vill arbeta med avancerad sjukvård i hemmet; ett självständigt och  stimulerande arbete med fokus på god omvårdnad och symtomlindring, t ex under pågående onkologisk behandling eller under livets sista tid. Du kommer att arbeta i ett väl sammansvetsat team med läkare, sjuksköterskor, arbets- och  fysioterapeut, dietist och kurator. Söker du en arbetssituation där du kan påverka både din och verksamhetens utveckling? Där ditt engagemang och din drivkraft kan bidra till goda och mätbara resultat? En verksamhet med korta beslutsvägar där patienten står i centrum? Välkommen att söka tjänsten som sjuksköterska och bli en del av vårt team! Beskrivning av tjänsten Som sjuksköterska i avancerad hemsjukvård har du ett omväxlande och självständigt arbete med sedvanliga sjuksköterskeuppgifter i patientens hem. Du medverkar du till att patient och närstående blir delaktiga i vården och att de ska känna sig trygga i hemmet under en period av svår sjukdom. Vården ska tillgodose fysiska, psykiska, sociala och existentiella behov. Vi dokumenterar i journalsystemet Take Care och planerar vården i verktyget Alfa Welfare (fd Epsilon). Vi kan erbjuda en trevlig arbetsplats i nyrenoverade lokaler på Östermalm, ett stenkast från Djurgården. Bli en del av vårt härliga Team med möjlighet till utveckling och en konkurrenskraftig lön utifrån din kompetens. Vi välkomnar förbättringsförslag och vill alltid utveckla verksamheten framåt. Dina kvalifikationer Arbetet ställer krav på förmåga att arbeta självständigt och att ta egna initiativ. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, god samarbetsförmåga och ett genuint intresse för vård i patientens hem. Du är positiv, initiativrik, flexibel och känner dig  säker i din yrkesroll. Du ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt  arbetsklimat. Körkort är ett krav. Det är meriterande att ha erfarenhet av hemsjukvård eller avancerad sjukvård i hemmet. Adekvat specialistutbildning är meriterande, t ex i onkologisk vård, i palliativ vård eller som distriktssjuksköterska.  Tjänsten är kvällspass/ inkl. helg, (40-60% eller enligt ök). Vi tillämpar sex månaders provanställning. Vi arbetar för mångfald och jämställdhet och är en hälsofrämjande arbetsgivare som arbetar aktivt med att ständigt utveckla verksamheten. Familjeläkarna är kvalitets och miljöcertifierade enligt ISO. Låter det intressant, tveka inte hör av dig för vidare information! Varmt välkommen med din ansökan till oss, urval och intervjuer sker löpande. Bifoga gärna din sjuksköterskelegitimation och ditt examensbevis i din ansökan. Vi undanber oss vänligt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Arbetsterapeut ASIH Innerstaden

Nu har du chansen att bli en del av vårt engagerade ASIH-team Innerstaden med fokus på arbetsterapi och geriatrisk vård i hemmet. Vi söker dig med ett genuint intresse för att ge äldre personer och multisjuka patienter individuellt anpassad rehabilitering och omsorg i deras hemmiljö. Hos oss får du möjlighet att arbeta i en trygg organisation som värdesätter arbetsglädje, lärande och utveckling – alltid med patientens behov i centrum. Om tjänsten – Arbetsterapeut inom ASIH InnerstadenSom arbetsterapeut i ASIH Innerstaden kommer du att bidra till en trygg och säker övergång mellan olika vårdnivåer. Ditt huvudsakliga arbete sker i patienternas hem inom avancerad sjukvård i hemmet, där du ansvarar för bedömning, rehabiliterande insatser, utprovning och förskrivning av hjälpmedel samt planering tillsammans med team och närstående. Vårt mål är att stärka patientens självständighet, livskvalitet och möjliggöra ett fortsatt aktivt vardagsliv hemma. Arbetsuppgifter – Rehabilitering och teamarbete i hemvård Klinisk arbetsterapi med fokus på avancerad sjukvård i hemmet (ASIH) Bedömning av aktivitetsförmåga och funktion i hemmiljö Rehabiliterande och kompensatoriska åtgärder utifrån individuella behov Utprovning, anpassning och förskrivning av hjälpmedel Överrapportering och planering i samverkan med team, patient och närstående Nära samarbete med fysioterapeut, sjuksköterska, läkare och övriga professioner i ASIH-teamet Kvalifikationer – Leg. Arbetsterapeut ASIH Innerstaden Legitimerad arbetsterapeut, gärna med magisterexamen Meriterande med erfarenhet från ASIH, hemsjukvård, geriatrik eller specialiserad rehabilitering God förmåga att arbeta både självständigt och teamorienterat Du är lösningsfokuserad, flexibel och trygg i din yrkesroll Du har en öppen och kommunikativ inställning samt förmåga att prioritera i akuta situationer B-körkort krävs (tjänsten omfattar hembesök) Vi ser gärna att du har intresse för digitala arbetssätt Vi erbjuder – ASIH-arbetsterapeut i centrala Stockholm En varm, inkluderande arbetsmiljö präglad av omtanke och kompetens Stora möjligheter till kompetensutveckling och verksamhetsnära förbättringsarbete Flexibla arbetstider dagtid, måndag till fredag Konkurrenskraftig lön utifrån din kompetens och erfarenhet Moderna it-stöd och arbetsredskap Aktivt arbete för ökad mångfald, jämställdhet och hälsa i organisationen Familjär känsla och korta beslutsvägar Ansökan och kontakt – Bli vår nya arbetsterapeut till ASIH Innerstaden Vi välkomnar din ansökan redan idag! Urval och intervjuer sker löpande. Om du har frågor om tjänsten eller vill veta mer om vårt team, är du varmt välkommen att kontakta oss. Vi undanber oss vänligen men bestämt all kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag. Bli del av vårt team och bidra till framtidens hemsjukvård – välkommen med din ansökan!

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Systemutvecklare till Knowit Dataunit
Asta Agency AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om företaget Knowit Dataunit AB är ett svenskt IT-konsultbolag med huvudkontor i Stockholm. De är specialiserade på att utveckla och leverera avancerade systemlösningar inom kommunikation, ledning och kontroll, främst för kunder inom totalförsvar, samhällssäkerhet och kritisk infrastruktur. Som en del av Knowit-koncernen, med över 4 000 medarbetare i Norden och Europa, kombinerar de teknisk spetskompetens med ett starkt fokus på hållbarhet och samhällsnytta. De arbetar nära sina kunder för att skapa skräddarsydda lösningar som möter deras specifika behov och utmaningar.  Som en del i deras utveckling framåt söker vi nu två systemutvecklare som vill växa tillsammans med dem framåt. Vi på Asta Agency samarbetar med Knowit Dataunit i den här rekryteringsprocessen. Det är ett konsultuppdrag med god möjlighet till anställning hos dem. Du blir initialt anställd av Asta Agency och arbetar som konsult hos Knowit Dataunit. Om tjänstenSom systemutvecklare blir du en del av ett engagerat team där du snabbt får ta plats i skarpa projekt. Du får en genomtänkt introduktion och blir tidigt involverad i utvecklingsarbetet, med stöd av mentor och kollegor. Här arbetar du både med nyutveckling och vidareutveckling av Knowit Dataunits produkter, där teknisk dokumentation också är en naturlig del av arbetet. Tjänsten passar dig som vill kombinera praktisk utveckling med en förståelse för helheten, från kundens behov till färdig lösning. Du arbetar i månadsbaserade sprintar med dagliga standup-möten och tät samverkan inom teamet. Introduktionsprogrammet anpassas efter dina behov, men du kommer snabbt kunna bidra i arbetet, även om full självständighet i vissa systemdelar byggs upp över tid. Här finns ett team som alltid hjälper till och stöttar när frågor uppstår. Ansvarsområden: Vidareutveckling och nyutveckling av produkter Felsökning och buggrättning i befintliga lösningar Delta i kravanalys och dialog med tekniska skribenter Bidra till och granska teknisk dokumentation och användarhandböcker Testning och arbete med testfall Deltagande i dagliga standup-möten, sprintplaneringar och retrospektiv Arbeta i månadsbaserade sprintar Kvalifikationer och egenskaperFör att trivas i rollen tror vi att du är en lagspelare med ett prestigelöst förhållningssätt. Du gillar att samarbeta, hjälper gärna till där det behövs och ser det som naturligt att bidra även utanför ditt specifika ansvarsområde. Hos Knowit Dataunit värdesätter de flexibilitet och att man tycker om att prova nya saker, oavsett om det handlar om teknik, arbetsuppgifter eller samarbeten med olika personer. Du har ett strukturerat arbetssätt och trivs med att arbeta metodiskt och noggrant. Kvalitet är viktigt för dig, inte minst eftersom projekten ofta kräver att lösningar som skapas håller över tid. Därför ser vi gärna att du har ett genomtänkt sätt att arbeta och trivs med att skapa hållbara lösningar från början. Därtill söker vi dig som har: Avslutad eftergymnasial utbildning inom IT, gärna som civilingenjör eller masterexamen God kunskap i C++ och C# Intresse för IT säkerhet Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift  Svenskt medborgarskap, i processen ingår även en säkerhetsprövning klass 3  Meriterande:  Kunskap/erfarenhet i Windows plattform och server  Kunskap i powershell och python  Kunskap och intresse för Machine Learning och AI  Övrig information Start: Augusti  Plats: Centrala Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta AgencyAsta Agency är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag att hitta rätt tjänstemän i hela Sverige med fokus på Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi rekryterar och hyr ut specialister och generalister inom försäljning, marknad, HR, kundservice, ekonomi, administration, IT och tech. Med fokus på kvalitet, långsiktighet och smarta lösningar stöttar vi både företag och kandidater i nästa steg. Läs mer om hur vi arbetar med rekrytering, bemanning och hyrrekrytering på astaagency.se.

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Operativ Koordinator till kund i Stockholm!
Sway Sourcing Sweden AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Är du en fena på att få saker att hända? Trivs du med att koordinera, lösa problem och hålla många bollar i luften – gärna med ett leende? Då vill vi gärna höra från dig! Om uppdragetVi söker en Operativ koordinator med erfarenhet av SaaS-lösningar som vill ta lead i arbetet med incidenthantering och samordning inom HR och Kommunikation. Du kommer ha en nyckelroll i att: Koordinera incidenter mellan leverantörer, integrationsteam och verksamheten Driva och stötta utvecklingsprojekt med fokus på integrationstester, felsökning m.m. Utveckla och implementera processer inom supportdomänen, primärt för HR-applikationer. Vem är du? Du är en lösningsorienterad och kommunikativ lagspelare som trivs i en central och drivande roll. För att lyckas i uppdraget tror vi att du har: 3–7 års erfarenhet av liknande roller God förståelse för IT-verksamhet, dataflöden, API:er och integration Teknisk förståelse för felsökning och incidenthantering i SaaS-miljö Förmåga att ta självständigt ansvar och driva aktiviteter från start till mål Vana att kommunicera och koordinera med många olika intressenter Vi erbjuderEn möjlighet att arbeta i ett spännande uppdrag där du får använda din tekniska förståelse och koordinerande förmåga till fullo. Du blir en nyckelspelare i ett kompetent team som gör skillnad varje dag. Praktisk information:Ort:Stockholm Omfattning: Heltid, 100% Startdatum:2025-05-26 Slutdatum:2025-12-31 Ansök senast:2025-05-22 Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Recruitment Consultant till Asta Agency
Asta Agency AB
Personal- och HR-specialister

Om företagetVi på Asta Agency är ett av Sveriges snabbast växande rekrytering- och bemanningsföretag med kraftiga expansionsplaner de kommande åren, med fokus på tjänstemannasektorn. Samtliga som är verksamma i bolaget idag har en lång erfarenhet av rekryterings- och bemanningsbranschen och har ett väletablerat nätverk i Sverige. Kulturen hos oss präglas av hög kvalitet, högt tempo, tävlingar, fin sammanhållning och välmående - som vi ser ett värde av att bygga tillsammans på daglig basis på kontoret. Vi garanterar våra medarbetare en känsla av att ha roligt varje dag på jobbet, samtidigt som du får arbeta med spännande partners tillsammans med dina kollegor. Vi söker nu en ny kollega till vårt kontor i Stockholm med start under hösten 2025. Hör av dig till [email protected] om du är intresserad av att veta mer. Om tjänstenSom Recruitment Consultant ansvarar du för och driver rekryteringsprocesser för Astas kunder. Du agerar expert mot kunder och kandidater genom att vara insiktsdriven, rådgivande och utmanande i ditt arbete. Du samarbetar nära tillsammans med kunden samt andra interna personer på Asta. Vi ställer höga krav och önskar att rollen genomsyras av kvalitet och professionalism. Därtill tillkommer ett arbetsgivaransvar för en växande andel konsulter genom att säkerställa och följa upp dem under uppdrag hos våra kunder/samarbetspartners. Dina arbetsuppgifter innebär därför uppföljning i det löpande arbetet, tidrapportering, säkerställa god arbetsmiljö och tillhörande administrativa uppgifter. I rollen som Recruitment Consultant är du en nyckelspelare för oss på Asta och får vara med i ett tidigt skede att forma vår framgång. Det kommer bland annat finnas möjligheter att specialiseras, skapa nya affärsområden och kliva in i ledarroller. Hur just din roll kommer att utvecklas över tid är du själv med och skapar tillsammans med oss.  Arbetsuppgifter; Driva egna rekryteringsprocesser inom varierande affärsområden, från start till mål Samarbeten och insiktsdrivna dialoger tillsammans med kunder Bygga och underhålla kandidatnätverk, primärt via Linkedin Identifiera nya affärsmöjligheter och bidra till försäljningen Arbetsgivar- och arbetsmiljöansvar för konsulter Tillhörande administrativa arbetsuppgifter enligt processer Kvalifikationer och egenskaper 1-2 års arbete inom rekrytering, med fördel inom rekryterings- och bemanningsbranschen Kunskap inom search och sourcingstrategi Erfarenhet av arbete där du haft kundkontakt inom B2B Eftergymnasial utbildning, exempelvis inom ekonomi, försäljning, marknad eller beteendevetenskap, det viktigaste är att du har ett intresse för rekrytering Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Det är meriterande med erfarenhet av IT-rekrytering Vi söker även dig som är; En framåtlutad person med ett intresse för rekrytering som drivs av att arbeta med människor och relationsskapande. Du är därtill en person som drivs av att vara kreativ och initiativtagande för att hitta nya sätt att komma framåt i ditt arbete på ett självständigt sätt. Du har ett intresse för affärer, resultat och är genom det orädd inför att lära dig nya saker och tillämpa det i praktiken på ett handlingskraftigt sätt. Vi söker dig som är ambitiös och vill fortsätta utvecklas tillsammans med Asta på vår tillväxtresa. Övrig information Start: Augusti/September 2025 Plats: Centrala Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Månadslön enligt överenskommelse Incitament: Attraktiv provisionsmodell, utan tak och övriga förmåner enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta AgencyAsta Agency är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag att hitta rätt tjänstemän i hela Sverige med fokus på Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi rekryterar och hyr ut specialister och generalister inom försäljning, marknad, HR, kundservice, ekonomi, administration, IT och tech. Med fokus på kvalitet, långsiktighet och smarta lösningar stöttar vi både företag och kandidater i nästa steg. Läs mer om hur vi arbetar med rekrytering, bemanning och hyrrekrytering på astaagency.se.

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025