Bilmekaniker sökes omgående till Nynäshamn
Mekonomen Detaljist AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Vi söker nu en driven och nyfiken mekaniker till vår verkstad. Vi tror att du som söker är tekniskt kunnig, kommunikativ och du är självfallet stolt i ditt yrkesutövande. När du arbetar som bilmekaniker hos oss ska du ha ett gott sinne för affärer och förstå vikten av att sätta kunden och service i första rummet. Du kommer att jobba nära kunden och behöver därför ha förmågan att skapa långsiktiga kundrelationer. Tjänsten innebär service, reparationer och felsökningar på personbilar, lätta lastbilar av de flesta märkena. För att vara aktuell för rollen ser vi att du har: • Ett brinnande teknik- och fordonsmekaniskt intresse • Dokumenterad relevant utbildning • Dokumenterad erfarenhet av arbete som fordonsmekaniker • God administrativ förmåga och datorvana • Goda kommunikativa egenskaper • Ett gott kundbemötande Du är flexibel och strukturerad i ditt arbete samtidigt som du är ansvarsfull och ser utmaningar som ett naturligt steg i karriären. Du är socialt utåtriktad, har samarbetsförmåga och kan även arbeta under tidspress. Du har lätt för att ta till dig nya instruktioner och vi ser det som en självklarhet att du har ett starkt bilintresse och har känsla för service. Minst B körkort är ett krav. Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf Mekonomen gör billivet enklare genom att erbjuda ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda, innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Vi är Nordens ledande bildelskedja med egen grossistverksamhet, butiker och verkstäder. Genom rikstäckande butiks- och verkstadsnät har Mekonomen den bästa tillgängligheten i branschen under varumärkena Mekonomen Bilverkstad och MekoPartner. Vårt kundlöfte är Ett enkare billiv som grundar sig i våra värderingar; kundorientering, flexibilitet, kompetens, ansvar och affärsmässighet.

8 maj 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Farmaceut till Apotek Hjärtat Österåker

Är du legitimerad farmaceut och är redo för din nästa utmaning? Vill du vara en del av en organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med ditt team och stora möjligheter att utvecklas i olika roller? Välkommen till Apotek Hjärtat! Om jobbet som farmaceut på Hjärtat Som farmaceut på Hjärtat arbetar du omväxlande med rådgivning och försäljning inom recept och egenvård. I rollen bidrar du med din farmaceutiska kompetens, engagemang och erfarenhet, till en bättre hälsa för våra kunder och till apotekets framgång. På Hjärtat kan din karriär som farmaceut ta många spännande vägar. Du kan leda andra och specialisera dig inom till exempel farmaci, kvalitet eller kundmöte. Möjligheterna är många! Läs mer om våra karriärvägar här. Därför ska du jobba hos oss - apotekschefen berättar Välkommen till vårt härliga apotek, beläget i hjärtat av Österåker! Efter bara ett år fortsätter vi att växa stadigt, och därför söker vi nu fler engagerade medarbetare till vårt team. Som chef är det viktigt för mig att du har en genuin passion för kundservice och att du bidrar till den positiva stämningen här på apoteket. Att vara en lagspelare som stöttar kollegor och tar ansvar för helheten är avgörande. Här möter vi kunder i alla åldrar och med olika behov, vilket ger dig chansen att både använda dina kunskaper och kontinuerligt utvecklas. Välkommen till en plats där både du och dina kunskaper får växa! Vi har öppet alla dagar mellan 08.00 och 20.00. Tjänsten är en tillsvidareanställning som farmaceut. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse. Är du den vi söker? Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. Du är antingen i början av din karriär eller erfaren farmaceut och känner igen dig i beskrivningen: Du visar intresse och engagemang i mötet med kunder och samarbetar väl med kollegor på ditt apotek och i hela regionen/ hela Apotek Hjärtat Du tar ansvar för att hantera de krav som ställs på dig som farmaceut och tar hjälp av ditt team vid behov Du bidrar med en god attityd och söker enkla lösningar i vardagen Nyfiken på att lära känna våra kollegor? Lyssna på vår podcast. Du hittar den här! På Hjärtat strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, skicka in din ansökan redan idag. Om roller kräver det så behöver du genomgå bakgrundskontroller innan anställning. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 2025-06-30 Kontaktperson: Veronica Nordlund, [email protected]

8 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Lokalvårdare kvällstid/natt

Presentation av I Clean Green I Clean Green är ett städföretag med bas i Stockholm. Vi har arbetat med städ i mer än tio år och arbetar löpande med uppdrag på upp till 60 000 kvm. Miljön har ett stort fokus och vi anser att yrket är ett hantverk där vi arbetar med tydlig struktur för att möta våra kunders förväntningar. Nyligen fick I Clean Green utmärkelsen Great Place To Work och rankades som en av Sverige Bästa Arbetsplatser. Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team. Vi söker dig som trivs med att arbeta självständigt där du ser våra kunder som dina medarbetare. Som person bör du vara: *Ansvarsfull *Serviceinriktad *Driftig *Detaljmedveten *Noggrann *Flexibel *Tycka om att städa Vår kund ligger i centrala Stockholm och vi söker nu flertalet personer som är intresserade att arbete kvällstid/nattid. Jobbet är kontorsstädning och du kommer att arbeta i ett team om flera personer. Vi söker både hel och deltidsanställda med sysselsättningsgrader mellan 75-100%. Lön enligt kollektivavtal. Vänligen respektera att vi ej tar emot ansökningar på telefon. Skicka in din ansökan via följande länk: https://xgnhvj0412g.typeform.com/to/HfVpM3xe

8 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Spontanansökan/ youmper - Arninge

Hos oss på Yoump finns en hel del roliga arbetsuppgifter. Det rör sig bland annat om att vara receptionist, instruktör eller varför inte både och? Nedan finner du arbetsbeskrivning för de olika rollerna. Receptionist - Arbetsbeskrivning Som receptionist är du en ambassadör för Yoump. Du kommer att jobba nära våra gäster och du har ett stort ansvar för deras första intryck, servicekänsla och upplevelsen i parken. Det är viktigt att du som receptionist jobbar aktivt med våra gästers trivsel. Vi har som målsättning att alla gäster ska lämna med ett leende på läpparna. Huvudansvar: Som receptionist är du företagets ansikte utåt och med det kommer stort ansvar. Ditt huvudansvar är därför att ta emot gästerna och ge dem din bästa service. Det är viktigt att sprida god stämning hos både gäster och medarbetare. I övrigt har receptionisten ett stort ansvar som innefattar att det ska vara rent och snyggt i hela lokalen. Detta innebär att man som receptionist ständigt måste ha ett vakande öga på vad som händer i receptionsdelen, parken, toaletterna och på de övriga områdena, för att kunna se till att det är så rent och fint som möjligt för alla gäster.  Arbetsuppgifter: - Ta emot och välkomna kunderna. Här agerar du som företagets ansikte utåt, gästernas första kontakt med Yoump och det är väldigt viktigt att våra kunder känner sig välkomna. - Bokning och betalning Hantera både bokningssystemet och kassasystemet. - Kundservice Svara på mejl och i telefon. Som receptionist måste du ständigt försöka hjälpa kunderna och har du inte lösningen på problemet som gästen upplever, be då om hjälp av en medarbetare. Kundservice handlar även om att vara hjälpande mot gäster i parken, exempelvis visa vart instruktionsfilmen finns och var de kan låsa in sina värdesaker osv. - Försäljning av café och merchandise Som receptionist jobbar du med att fronta våra merchandise produkter och ser till att cafét är i bra skick samt att alla produkter ser köpvänliga ut. På så vis ger du dig själv de bästa förutsättningarna att sälja våra produkter och merchandisevaror till kunden. - Kalas och gruppbokningar Du kommer att få ansvara för kalas, mindre eller större gruppbokningar samt personliga instruktörsbokningar. Det är viktigt att du kan ansvara, instruera och leda med glädje för att göra gästernas upplevelse så bra som möjligt. - Ha en bra översikt på gäster som kommer och går. Att hälsa en gäst välkommen och hej då kan ha en stor betydelse för gästens helhetsintryck av Yoump. - Städrutiner Som receptionist har du ett ansvar för parkens renlighet och då gäller det att följa städrutinerna för toaletter och övriga områden i parken. Det är också viktigt att ha en överblick på vad som händer och kunna se om cafédelen, kalasrummen, toaletterna eller övriga områden i parken behöver städas. Allt för att det ska bli så rent och trevligt som möjligt för gästen. - Övriga uppgifter Det kan förekomma andra uppgifter som att hoppa in som instruktör i parken, ansvara för kalas, göra beställningar, skicka och posta brev/paket, ta fram och skriva material, inventering, dagsavslut i kassan samt räkning och bankning av pengar och dylikt.  Instruktör - Arbetsbeskrivning Som instruktör är du en ambassadör för Yoump. Du kommer att jobba nära våra kunder och ha ett stort ansvar för deras säkerhet, träning och underhållning. Det är viktigt att du som instruktör jobbar aktivt med våra kunders trivsel. Vi har som målsättning att alla kunder ska lämna med ett leende på läpparna. Huvudansvar Som Instruktör är du företagets ansikte utåt och med det kommer stort ansvar. Ditt huvudansvar är därför att ta emot gästerna och ge dem din bästa service. Det är viktigt att sprida god stämning hos både gäster och medarbetare. I övrigt ska du som instruktör värna om säkerheten i parken. Du ska se till att gästerna följer säkerhetsreglerna och se till att ni alla tillsammans har uppsyn över hela parken. Arbetsuppgifter: - Ta emot och välkomna kunderna. Här agerar du som företagets ansikte utåt, gästernas första kontakt med Yoump och det är väldigt viktigt att våra kunder känner sig välkomna. Vi har som målsättning att alla gäster känner sig sedda under sin vistelse hos oss. - Instruera, visa och hjälpa till Det är viktigt att våra gäster känner sig trygga och att de får det stöd som de behöver för att våga göra nya saker som de inte gjort tidigare. Att lära ut volter och vara en glad uppmuntrande person betyder mycket för våra gästers helhetsintryck. - Värna om säkerheten Du ska se till så att våra gäster följer de säkerhetsregler och anvisningar som finns. Detta är mycket viktigt för allas säkerhet och trevnad i parken. - Kalas och gruppbokningar Du kommer att få ansvara för kalas, mindre eller större gruppbokningar samt personliga instruktörsbokningar. Det är viktigt att du kan ansvara, instruera och leda med glädje för att göra gästernas upplevelse så bra som möjligt. - Städning Som instruktör ska du se till att det är rent och fint i parken. Det finns ett städschema för varje dag och det är viktigt att detta följs. - Övriga uppgifter Det kan förekomma andra uppgifter som att hoppa in i receptionen, göra beställningar, svara i telefon och på mejl, skicka och posta brev/paket, ta fram och skriva material, inventering och dylikt.

8 maj 2025
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Staff .NET Developer
Rebtel Networks AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Global migration is a 21st-century reality: Whether people are fleeing from something or racing towards better opportunity, finding love, or looking to experience new cultures, people are now living side by side in a new way. At Rebtel, we believe in tearing down borders – from the geographical borders that complicate international communication and money transfers to the cultural borders that keep people divided. We’re on a mission to build products serving the 2 billion modern internationals of the world. We offer work, communication, and remittance services for anyone that has crossed a border: Our team mirrors our global audience: we are a diverse team of people from 18 different countries that get together everyday – and we’d love for you to join us. Do you have what it takes? Rebtel is Hiring: Staff .NET Developer Join a team where technology meets ambition. At Rebtel, we build complex, high-performing applications that power global communication. Our backend development is structured yet flexible—an environment where agility, creativity, and technical excellence are not just encouraged but expected. We maintain an agile workflow, prioritize clean, maintainable code through regular refactoring, and champion knowledge-sharing through code reviews. If you're looking for challenging problems that will stretch your skills and ignite your creativity, you’ll feel right at home. Our tech ecosystem is a modern blend of .NET Core, GRPC, and Kubernetes (AKS), while we continue to maintain and modernize our legacy systems built on .NET Framework. Regular hackathons, fast communication channels, and a culture of continuous improvement ensure that innovation stays at the core of what we do. About You We’re looking for a Staff .NET Developer who not only loves solving complex problems but is passionate about architecture, code quality, and building scalable solutions. You’ll be actively involved in architectural decisions, contribute to technical discussions, and inspire your team to deliver clean, robust code. You have a sharp eye for simplicity amidst complexity and pride yourself on thorough, thoughtful development—including writing tests for critical components. Whether working closely within your team or leading a project area independently, you’re confident, collaborative, and proactive. What You’ll Bring Expertise in .NET Core, .NET Framework, and related technologies (e.g., ASP.NET) Strong knowledge of both SQL (MSSQL) and document-oriented databases like MongoDB Hands-on experience with DevOps practices and deployment tools (Git, Azure DevOps) Practical knowledge of containerization using Kubernetes Experience integrating with GraphQL and REST APIs Excellent communication skills in English Bonus Points For Familiarity with Azure services and infrastructure (e.g., application gateways, load balancers) Experience with distributed systems and messaging (e.g., RabbitMQ, gRPC) Background in FinTech, payment platforms, or large-scale mature products A strong eye for maintainability, scalability, and product evolution Ideal Candidate Profile 10+ years of full-time professional experience Passionate about writing clean, structured, and testable code Puts really high weight on test coverage of their code Elevates the performance and mindset of the team around them Naturally curious, loves experimenting with new technologies Strategic vision for product and codebase growth Above all, someone who’s a pleasure to work with Ready to make an impact at scale? Come build the future of communication with us at Rebtel. We are Rebtel. People from all around the world, as of now 18 countries and more to come. We believe in equal opportunity and value diversity at our company. We do not discriminate on the basis of race, religion, colour, national origin, gender, sexual orientation, age, marital status, veteran status, or disability status.

8 maj 2025
Sista ansökan:
6 oktober 2025
Engineering Manager
Rebtel Networks AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Global migration is a 21st-century reality: Whether people are fleeing from something or racing towards better opportunity, finding love, or looking to experience new cultures, people are now living side by side in a new way. At Rebtel, we believe in tearing down borders – from the geographical borders that complicate international communication to the cultural borders that keep people divided. We’re on a mission to build products serving the 2 billion modern internationals of the world. We offer work, communication, and remittance services for anyone that has crossed a border: Our team mirrors our global audience: we are a diverse team of ~50 people from 27 different countries that get together everyday – and we’d love for you to join us. Do you have what it takes? Rebtel is looking for an Engineering Manager About Rebtel's development teams Our users know us for our best-in-class calling and best-value topup services. You will be the engineering manager for the team delivering these services to users around the world. Our mobile apps have more than 10M downloads across App Store and Play Store, and our website is visited by almost a million unique visitors every month. Our services easily support these kinds of loads given the considerations that have gone into load balancing, distributed networks and high availability. We build for scale and for a global audience, making ours a setup that offers exciting challenges and a chance to work with cutting edge technologies. The engineering manager’s responsibility, in a nutshell, is to ensure that we have the right people, working on the right things, using the right tools and processes to deliver value to our users. Our teams are coordinating over several technical platforms across iOS, Android, .Net and Web. About you and your responsibilities Provide leadership over core engineering tasks on a daily basis Align your team's technical strategy with the short and long-term visions of the business Interface with the product team to translate product needs into deliverables Help us retain, develop and attract top engineering talent Have a keen interest in architecture: how to build complex applications that are maintainable. Maintain an overview of architectural decisions. You will discuss technical solutions with the rest of the team and institute measures to keep the code base clean. Staying interested in problem solving and enjoy finding the simplest possible solution to complex problems Requirements Experience building and leading software development teams Strong foundational development experience in either backend, full-stack, Mobile or Web and have a solid understanding in the other areas. Sound knowledge in Agile development methodologies Experience with Development lifecycle tools and processes (Github, Jira, Confluence) Experience in a high-volume environment or product with millions of users. Ability to adapt and respond to rapidly evolving product needs Excellent interpersonal and communication skills. We work in English, but you will be able to have conversations in dozens of other languages in our diverse Stockholm office Bonus points Experience working with large teams on mature products with many users Experience building new products with an eye on maintainability and scalability Experience in one of the sectors in which we work i.e payment platforms, FinTech, or telecoms You can bake, ski, play a musical instrument, or enjoy a free AW every Friday afternoon What's in it for you? Competitive salary and bonus opportunities 10K SEK/year toward travel, health, and learning An opportunity to have high influence and make a big impact in the place you work A chance to leave your mark on millions of people like yourself all over the world Work with cool new shiny tech A chance to work with a fun and very diverse team Yearly ski trips, summer parties, out-of-town kickoffs, Christmas and Halloween parties, movie nights, and a lot more! We are Rebtel. People from all around the world, as of now 27 countries and more to come. We believe in equal opportunity and value diversity at our company. We do not discriminate on the basis of race, religion, color, national origin, gender, gender expression, sexual orientation, age, marital status, veteran status, or disability status.

8 maj 2025
Sista ansökan:
6 oktober 2025
Personlig assistent
Enkv Assistans AB
Personliga assistenter

Vi söker dig som vill göra skillnad och vara med och bidra till livskvalitet. Din roll som personlig assistent är både viktig och värdefull. Det är avgörande att du är trygg i dig själv, flexibel och har hjärtat på rätt plats. Om Uppdragsgivaren: Jag är en 34-årig kvinna som söker dig som vill arbeta som personlig assistent vid behov – främst i sommar som semestervikarie, men även extra vid andra tillfällen. Du kommer vara en viktig del i att stötta mig i min vardag – både i hemmet och vid aktiviteter. Jag bor i en egen lägenhet och har egen bil som körs av mina assistenter. Vem är du som söker? Du är en lugn, lyhörd och omtänksam kvinna med ett mjukt och positivt sätt. Tidigare erfarenhet från assistans eller vård är ett stort plus, men din personliga lämplighet väger tyngst! För mig är det viktigt att du: Är rökfri. Tål pälsdjur (mina föräldrar hälsar på och har hund).  Har B-körkort och känner dig trygg med att köra min bil i tjänsten.  Har grundläggande kunskaper i svenska (tal & skrift).  Arbetsuppgifter: Du kommer att hjälpa mig med: Personlig hygien & omvårdnad. På- och avklädning. Förflyttningar (med bl.a. golvlift).  Hushållssysslor & matlagning. Träning & sociala aktiviteter. Stöd vid dusch och toalettbesök.  Resor och utflykter.  Omfattning & Arbetsupplägg: Tillträde: Omgående.  Avtal: Timanställning och semestervikarie.  Arbetspass: Dygnspass (24 timmar med jour under natten) Vad erbjuder vi dig? Att arbeta som personlig assistent är mer än ett jobb – det är ett sätt att underlätta vardagen för någon annan och samtidigt känna att du bidrar med något viktigt. Vi uppskattar din kompetens och ditt engagemang, och vi ser varje individ som en värdefull del av vårt team. Hos oss erbjuds du: Interna utbildningar för att stärka din kompetens och trygghet i rollen. Handledning och stöd i vardagen från vårt erfarna team. Förmånliga anställningsvillkor enligt kollektivavtal. Generöst friskvårdsbidrag för dig med fast tjänst. Hos oss blir du en viktig del av ett arbetslag där alla strävar mot samma mål. Du får en arbetsplats där du blir sedd, uppskattad och där din insats är betydelsefull. Vill du veta mer om oss på ENKV och vårt arbetssätt? Läs gärna mer om vår vision och våra värderingar här! Rekryteringsprocess & AnställningsvillkorRekryteringsprocess Vi kontaktar löpande de kandidater som är aktuella för en första intervju. Tjänsten tillsätts när vi har funnit rätt person, vilket kan ske innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas av personal på ENKV assistans, tillsammans med uppdragsgivaren, samt eventuella anhöriga, god man eller andra berörda. För de som går vidare i processen genomförs bakgrundskontroller. Om tjänsten innebär arbete med en minderårig uppdragsgivare krävs ett utdrag ur belastningsregistret. Barnperspektiv i rekryteringen Vi på ENKV följer noggrant Barnkonventionen, vilket innebär att om du söker en tjänst som innebär arbete med minderåriga, kommer rekryteringsprocessen att omfatta specifika steg för att säkerställa att barnets vilja och behov tas i beaktande. Vid anställning där du arbetar med minderårig uppdragsgivare ingår även en utbildning om barnperspektivet. Anställningsvillkor Om du går vidare i rekryteringsprocessen behöver du kunna styrka din identitet och bevisa att du har rätt att arbeta i Sverige. För att kunna signera ditt anställningsavtal och dina tidrapporter krävs att du har ett BankID. För att säkerställa att vi håller hög kvalitet i assistansen kommer nyanställda att genomgå en webbaserad introduktionsutbildning (ca 1 timme), helst innan anställningens start men senast inom en månad från anställningens början. Läs mer om utbildningen här. Lön & Ersättningar Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar: Enligt kollektivavtal. Vill du göra skillnad? Ser du fram emot att spela en viktig roll i en annan människas liv och samtidigt utvecklas professionellt? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt stödjande team!

8 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Hallvärd med fotoinriktning (timanställning)
Carla AB
Marknads- och försäljningsassistenter

Om Carla Vi på Carla vill sätta en ny standard för hur man köper bil. Vårt mål är att det ska vara lika lätt och tryggt att köpa en bil online, som allt annat man köper på nätet. Självklart ska alla bilar vara laddbara. Vårt mål är att fler människor ska kunna uppleva fördelarna med att köra elbilar. Därför har vi skapat det säkraste, mest bekväma och transparenta sättet att sälja, köpa en elbil på. Carla grundades år 2020 i Stockholm och vi befinner oss i en spännande tillväxtfas. Om rollen Vi söker nu en Hallvärd med fotoinriktning för en timanställning, där du är vår back up när livet händer, vid sjukfrånvaro eller arbetstoppar. Du kommer att arbeta på vårt nya servicecenter i Kungsängen. Arbetsuppgifter: I din roll som Hallvärd kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att fotografera alla bilar som ska publiceras på carla.se Extern och intern 360-foto gör vi i en modern fotobox, medan detaljbilder på highlights och eventuella brister fotas manuellt Tillhörande arbete med bilen, såsom att lyfta i och ur i hjul vid fotografering och parkering efter att den är klar vid fotostationen Uppladdning av bilder i vårt interna affärssystem samt uppdatera bilens status i produktionsflödet Nära samarbete med Content-teamet som skapar annonserna till hemsidan Omfattning: Timanställning vid behov Vanligaste arbetstiderna: Måndag till fredag kl: 8-17, 11-20 eller 16-20. Körkort: B-körkort krävs Ort: Stockholm, Kungsängen Vi söker dig som Gillar ordning och reda, arbetar strukturerat samt har ett öga för detaljer Är flexibel i ditt arbetssätt och gillar att lära dig och bli bra på nya saker Är en god kommunikatör och teamplayer som enkelt driver en tydlig dialog både i tal och skrift med ditt team och andra kollegor Gärna har någon erfarenhet av att arbeta med bilar eller ett intresse av det Har fotografering som hobby och vill skaffa dig ytterligare erfarenheter inom område Vad har vi att erbjuda dig? Först och främst så erbjuder vi en fantastisk möjlighet att ansluta till ett bolag som bygger en ny onlinemarknad, med starka värderingar och en affärsmodell som ska vara hållbar på alla sätt. Utöver det så erbjuder vi: En chans att skapa din egen väg på ett relativt nystartat bolag, med möjligheten att växa och lära sig av duktiga och trevliga medarbetare. En arbetsplats som på riktigt tror på mångfald. Vi har anställt och fortsätter anställa helt oberoende av etnisk bakgrund, utbildning, erfarenhet, sexuell läggning och allt annat som borde vara självklart 2024. Konkurrenskraftig och marknadsmässig ersättning. Vill du bli vår nya kollega? Se till att ansöka redan idag! Urval och intervjuprocessen sker löpande så säkerställ att skicka din ansökan snarast.

8 maj 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Sök tjänster hos- Volvo Cars
Aura Personal AB
Övriga förmedlare

?? Aura Personal söker mekaniker, servicerådgivare och reservdelsman – Bli en del av vårt eftermarknadsteam Vill du arbeta med några av bilvärldens mest innovativa produkter i ett företag där kvalitet, säkerhet och hållbarhet står i fokus? Nu söker vi fler engagerade medarbetare till vår serviceverksamhet – vi söker mekaniker, servicerådgivare och reservdelsmän som vill vara med och ge våra kunder en förstklassig upplevelse varje dag. Vi söker till följande roller: ?? Mekaniker / Servicetekniker Du utför service, felsökning och reparationer av Volvo-personbilar enligt tillverkarens riktlinjer. Du arbetar i moderna verktygssystem och håller dig uppdaterad med ny teknik, inklusive el- och hybridfordon. Vi söker dig som har: Fordonsteknisk utbildning och erfarenhet som bilmekaniker God vana av felsökning och diagnostik Noggrannhet och ansvarskänsla B-körkort ?? Servicerådgivare Du är länken mellan kund och verkstad – tar emot kunder, planerar arbeten och ser till att servicen håller högsta klass. Du är professionell, lyhörd och duktig på att skapa långsiktiga relationer. Vi söker dig som har: Tidigare erfarenhet av kundmottagning inom bilbranschen God kommunikationsförmåga och ett stort kundfokus Strukturerad och lösningsorienterad arbetssätt God systemvana och B-körkort ??? Reservdelsman Du ansvarar för beställning, lagerhållning och hantering av reservdelar. Du arbetar nära både tekniker och kundmottagning, och ser till att rätt delar finns på plats i tid. Vi söker dig som har: Erfarenhet från reservdelshantering, gärna inom bilbranschen God datorvana och erfarenhet av reservdelssystem Strukturerad, ordningsam och serviceinriktad Svenska i tal och skrift samt B-körkort Vi erbjuder: Ett stabilt företag med ett av bilvärldens starkaste varumärken Moderna lokaler, utrustning och system Stora möjligheter till vidareutbildning genom Volvo Kollektivavtal, tjänstepension och friskvårdsbidrag Ett engagerat team där arbetsglädje och utveckling står i fokus

8 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Nu söker ICA Nära Näsbydal Köksansvarig till vårt butikskök!
Personalica AB
Kockar och kallskänkor

Nu söker ICA Nära Näsbydal Köksansvarig till vårt butikskök! ICA Nära Näsbydal är en omtyckt expansiv butik som har en sälj yta på 600kvm. Vårt butikskök som vi startade för 2år sen har blivit en succé. Butikens fokus är maten och måltiden där färskvarorna/maten fått ordentligt med plats. I vårt kök lagar vi riktig mat från grunden och tar tillvara på svinn. Om tjänsten Du kommer vara ansvarig för butiksköket och jobba tillsammans med vår andra kock Amanda. Vi producerar idag matlådor, röror, såser, sallader mm. Vi delar även lite ost/chark/ till vår halvmanuella disk. Vi står i startgroparna för att ta ytterligare kliv fram i vårt kunderbjudande vad gäller butiksköket. Helgkassar, ostbrickor mm. Köket kommer att ha stor frihet i att hela tiden utveckla erbjudandet till kund. Vi tror att du är en glad trevlig person som älskar mat och människor. Vi tror också att du har en vilja att utvecklas i din matkunskap och dela med dig av inspiration och nya idéer. Du kommer tillsammans med butikens ledningsgrupp samt Amanda att driva kökets utveckling framåt. Är du rätt person finns goda möjligheter till utveckling och ökat ansvar. Kravprofil Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna inom dagligvaruhandeln såsom ICA eller annan matbutik, men även från restaurang går bra. Meriterande för tjänsten • Erfarenhet av ledande arbete med beredning i butikskök • Brinnande intresse för matlagning • Erfarenhet av butiksarbete • Utbildning kock / kallskänka • Erfarenhet av kalkylerande • ICA’s interna system Om anställningen Tjänstens omfattning är 30-40tim/v. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Start: enligt överenskommelse. Tjänsten innebär varierande arbetstid. Sista ansökningsdatum: 8/6 Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. Ansök via länken nedan eller till:  [email protected] Om Personalica Tjänsten avser anställning direkt hos butiken. Rekryteringsprocessen hanteras i sin helhet av ICA-butiken. Personalica är en jobbsajt för arbetssökare som söker jobb på ICA-butik. Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.

8 maj 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025