Om tjänsten Som administratör till våra kunder kommer ditt ansvarsområde innebära att stötta chefer och/eller hela avdelningar i det dagliga arbetet. Beroende på vilken kund det gäller kan arbetsuppgifterna variera, allt från att hantera kalendrar och möten till att göra inköp och ekonomisk uppföljning. Observera att detta är en annons i proaktivt syfte för kommande behov till vår kund. Var tyngdpunkten ligger i dina arbetsuppgifter varierar också mellan de olika uppdragen och din kompetens. Det kan även förekomma andra typer av arbetsuppgifter utöver nedan listade punkter, beroende på hur det aktuella uppdraget ser ut. Vanligt förekommande arbetsuppgifter som administratör: • Att stötta chefer och/eller hela avdelningar i deras dagliga arbete • Hantera kalendrar och möten • Inköp • Ekonomisk uppföljning • Allmän administration • Koordinera arbetsuppgifter mellan avdelningar Om dig Vi söker dig som är ordningsam och strukturerad i ditt arbetssätt med ett öga för detaljer. Vi ser gärna att du är lösningsorienterad och flexibel i ditt arbetssätt. Det är också positivt om du har förmågan att vara kreativ i att finna lösningar och se nya möjligheter. Vidare ser vi att du har en mycket god kommunikativ förmåga och har lätt för att jobba i team liksom självständigt. Vi ser gärna att du har goda kunskaper i det engelska språket. Önskade kvalifikationer: • Erfarenhet av arbete i en administrativ funktion • Mycket god vana av att arbeta med dator och system som arbetsverktyg, SAP, MS Office och SharePoint är meriterande • Obehindrade kunskaper i svenska språket, i tal och skrift • Goda kunskaper i det engelska språket Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Jemima Hammarström via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Vill du arbeta med genetik och immunologi, med stöd av kompetenta och trevliga kollegor i en internationell miljö? Vill du ha en arbetsgivare som satsar på ett hållbart medarbetarskap och erbjuder trygga, förmånliga arbetsvillkor? Välkommen att söka anställning som forskningsassistent på Uppsala universitet. Institutionen för folkhälso- och vårdvetenskap är en institution inom Medicinska fakulteten vid Uppsala universitet. Vid institutionen finns idag ca 200 medarbetare och ytterligare 150 forskare är kopplade till institutionen. Verksamheten består av 10 forskargrupper och utbildning bedrivs på alla nivåer. Här kan du läsa mer om oss.https://www.pubcare.uu.se/ Forskargruppen inom Klinisk geriatrik söker en forskningsassistent för en tidsbegränsad tjänst. Forskargruppen bedriver nydanande forskning i ämnets framkant om geners och immunförsvarets betydelse för utvecklingen av neurodegenerativ sjukdom. Vi arbetar i en tvärvetenskaplig miljö i Rudbecklaboratoriets lokaler. Arbetsuppgifter Arbetet utförs inom ramen för ett forskningsprojekt som undersöker mångfalden av bakterier hos människor. De huvudsakliga arbetsuppgifterna innefattar administrering och bearbetning av biologiskt material, primärt för att undersöka bakterieförekomst samt karaktärisera immunfenotypen. Arbetsuppgifterna omfattar också hantering av big data med programmeringsmetoder, sammanställning av data i skriftliga och muntliga rapporter, sammanställning av underlag för vetenskapliga artiklar samt vissa administrativa uppgifter för forskargruppen. Kvalifikationskrav Magisterexamen inom relevant ämne (t.ex. biomedicin, molekylärbiologi, molekylär medicin). Praktisk erfarenhet och förtrogenhet med laborativt arbete med DNA, flödescytometri och sterila metoder. God datorvana. Erfarenhet av avancerad statistisk analys och databearbetning av sekvenseringsdata. Mycket god samarbets- och kommunikationsförmåga på engelska. Analytisk förmåga samt förmåga att arbeta strukturerat och självgående. Önskvärt/meriterande i övrigt Tidigare erfarenhet av att arbeta i forskningsprojekt som berör mikrobiom är meriterande, samt förtrogenhet med cellsortering, gelelektrofores, PCR och metoder för bestämning av DNA-koncentrationsmängder som Qubit. Förtrogenhet med r. Klinisk förankring och arbete med humanprover. Om anställningen Anställningen är tidsbegränsad, 3 månader. Omfattningen är heltid/100 %. Tillträde 1 december 2025 eller enligt överenskommelse. Placeringsort: Uppsala Upplysningar om anställningen lämnas av: Bodil Weidung, [email protected]. Välkommen med din ansökan senast den 1 juli 2025, UFV-PA 2025/2048. Uppsala universitet är ett brett forskningsuniversitet med stark internationell ställning. Det yttersta målet är att bedriva utbildning och forskning av högsta kvalitet och relevans för att göra skillnad i samhället. Vår viktigaste tillgång är alla 7 600 anställda och 53 000 studenter som med nyfikenhet och engagemang gör Uppsala universitet till en av landets mest spännande arbetsplatser. Läs mer om våra förmåner och hur det är att jobba inom Uppsala universitet https://uu.se/om-uu/jobba-hos-oss/ Anställningen kan komma att säkerhetsprövas. Vid säkerhetsprövning är en förutsättning för anställning att sökande blir godkänd. Vi undanber oss erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp. Ansökan tas emot i Uppsala universitets rekryteringssystem.
Vill du vara en del av ett världsledande teknikföretag och arbeta i en spännande miljö där du får bidra till projekt med stor samhällsnytta? Just nu söker Poolia en Projektadministratör till ett konsultuppdrag hos Saab i Järfälla. Uppdraget passar dig som trivs med administrativa uppgifter och vill stötta projektledare i deras dagliga arbete. Om tjänsten Som konsult via Poolia kommer du att arbeta på plats hos Saab i Järfälla. Du blir en viktig del av projekten och ansvarar för att säkerställa att administrativa processer fungerar smidigt och effektivt. Uppdraget startar så snart som möjligt och löper initialt över 6 månader, med goda möjligheter till förlängning. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan så snart som möjligt – urval sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Dina arbetsuppgifter i huvudsak I rollen som projektadministratör kommer du bland annat att: -Stötta projektledare med administrativa uppgifter -Hantera accesser till lokaler och system -Skriva mötesprotokoll och notat -Sköta dokumenthantering i affärssystemet IFS -Koordinera kurirleveranser och post -Hantera fakturagodkännanden -Lägga beställningar av material och tjänster -Utföra övrig löpande administration kopplad till projekten Vem är du? Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande administrativa uppgifter och gärna har arbetat i en projektintensiv verksamhet. Du är strukturerad, noggrann och trivs med att ha många bollar i luften. Det är meriterande om du har kunskap i affärssystemet IFS eller liknande system. Du behöver även kunna kommunicera obehindrat på både svenska och engelska. Om verksamheten Som konsult hos Poolia får du möjlighet att utvecklas i spännande uppdrag hos attraktiva arbetsgivare. Du omfattas av kollektivavtal, friskvårdsbidrag och andra förmåner – samtidigt som du får ett engagerat konsultchefsstöd genom hela uppdraget.
We are looking for a Senior Administrative Assistant for a company in Linköping. Start is ASAP, 5 months contract to begin with. About the assignment: Planning and execution of different administrative projects. Analytical skills are needed to understand how different administrative processes could affect the organization. The role also requires identification of improvement opportunities. Main purpose of the role is to Provide support to the Managing Director and the management team for general administration and business development. Also Provide administrative support within HR, Finance, Purchasing and Security. Handle internal communication on site level and interact with Site Lead on all topics related site operations. Details: Submitting POs for admin/facilities supplies and keeping POs up to date Receiving of invoices via post and email, coding and scanning invoices to AP, interact with AP team regarding various of questions Assisting with the employee onboarding and offboarding processes Support Site Lead with general administration Acting liaison for Global Security assisting with employee ID badge distribution, visitor management processes, and other operational support tasks as needed ensuring security, safety and smooth operations onsite Welcoming visitors and providing visitor passes Coordinate Site meetings and site coordination meetings Managing all shipments and associated documentation, ensuring compliance with export regulations and registration of shipments Managing incoming office supplies Handling of local internal and external events Meeting management (invitations, conference room reservation, catering service) Travel admin handling (create profiles for new employees etc) Assisting with process management of internal processes Ensuring company systems are kept up to date in accordance with policy Assisting with the coordination and management of day-to-day facilities issues to ensure smooth operation of the office and services including but not limited to cleaning and building maintenance and repair. Interact with QREF on facility management related issues Ensure that meeting facilities are clean and operable Coordinate safety rounds and follow-up actions from safety rounds Be part of local EOT team Requirements: Strong interpersonal skills and the ability to establish and develop effective relationships Ability to work well with others Very good written and verbal communication, presentation and influencing skills, and excellent attention to detail Manage change and accept responsibility for added duties when necessary to meet a deadline. Ability to work through flexibly and collaboratively in a small team environment to meet changing organisational requirements Team-orientated, self motivated and open minded Ability to find innovative approaches to challenges Extensive experience from service and support work with focus on administration Experience from support to managers Strong IT skills including confidence in the use of Microsoft Office (Outlook, Word, Excel and PowerPoint) and Teams Fluent in Swedish and English This is a full-time consultant position through Incluso in Linköping. Start is ASAP, 5 months contract to begin with. Please submit your CV as soon as possible since we will review the applications on an on-going basis. For more information about this role, please contact Emma Hörnsten at [email protected], recruiter at Incluso.
Vill du bidra med din administrativa kompetens inom en internationell teknisk verksamhet? Just nu söker vi på Poolia en strukturerad och nyfiken administratör till vår kund i Västerås. Uppdraget är inom en global industrienhet med stark teknisk profil, där du kommer få en viktig roll i att stödja exportkontroll samt Supply Chain Management (SCM). Detta är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt och med goda möjligheter till förlängning. Om tjänsten I denna roll får du arbeta med flera centrala delar inom SCM, där fokus ligger på att säkerställa korrekt produktdata i affärssystemet SAP – en nyckelfaktor för framtida exporthantering. Du kommer också att ge operativt stöd till SCM-teamet, särskilt kring uppföljning av leverantörers leveransprecision. Dina arbetsuppgifter i huvudsak * Administrativt stöd kopplat till exportkontroll och produktregistrering i SAP * Uppföljning av leverantörer och leveransprecision * Deltagande i och ibland leda uppföljningsmöten med leverantörer * Samarbete med interna funktioner och eskalering av leveransavvikelser vid behov * Stöd till förbättringsarbete och processoptimering inom SCM Vem är du? Vi söker dig som är självgående, lösningsorienterad och har ett intresse för både administration och teknik. Du trivs i en roll med många kontaktytor och varierande uppgifter. För att lyckas i rollen har du: *God systemvana och mycket goda kunskaper i Excel *Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter, gärna inom dokumentation eller systemstöd * Förmåga att arbeta strukturerat och proaktivt * Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift * Meriterande med erfarenhet av SAP, SharePoint samt arbete inom exportkontroll eller supply chain Om verksamheten Vår kund är ett internationellt teknikföretag med verksamhet i Västerås. Enheten du kommer tillhör utvecklar och levererar avancerade kransystem för globala marina tillämpningar. Här arbetar du i en stimulerande miljö där samarbete, teknik och precision står i fokus. Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi på Future People söker en senior administrativ assistent till vår kund i Linköping. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vill du arbeta i en nyckelroll nära ledningen där du får möjlighet att påverka hur organisationen fungerar i praktiken? Vi söker en strukturerad och lösningsorienterad administrativ koordinator som kan driva och utveckla administrativa processer samt ge operativt stöd till VD och ledningsgrupp. Om rollen Som administrativ koordinator kommer du att: Planera och genomföra administrativa projekt Identifiera förbättringsmöjligheter inom organisationens interna processer Ge administrativt stöd inom HR, ekonomi, inköp, säkerhet och affärsutveckling Arbeta nära Site Lead i frågor som rör den dagliga driften av kontoret Hantera internkommunikation på lokal nivå Exempel på arbetsuppgifter: Skicka och hantera inköpsordrar (POs) för kontorsmaterial och tjänster Ta emot, koda och skanna fakturor Stötta onboarding och offboarding av medarbetare Vara kontaktperson gentemot Global Security, inklusive ID-kort och besökshantering Välkomna besökare och hantera passerkort Samordna möten, inklusive bokning av rum och beställning av catering Koordinera inrikes och utrikes leveranser samt säkerställa export-efterlevnad Planera och arrangera interna och externa event Hantera reseadministration för nyanställda Ansvara för kontorsdrift, inklusive städning, underhåll och säkerhetsronder Följa upp säkerhetsrundor och agera del i den lokala EOT-gruppen Se till att företagets interna system hålls uppdaterade enligt policy Krav för tjänsten: Utmärkta interpersonella färdigheter och förmåga att bygga goda relationer God kommunikativ förmåga i både svenska och engelska, i tal och skrift Ett analytiskt sinne och förmåga att förstå administrativa processers påverkan på organisationen Förmåga att arbeta flexibelt och självständigt i en mindre grupp Erfarenhet av service- och stödarbete, gärna i samarbete med chefer Mycket goda IT-kunskaper, särskilt i Microsoft Office och Teams Ett lösningsorienterat förhållningssätt och en vilja att bidra till ständig förbättring Som person är du prestigelös, engagerad och har ett starkt driv. Du är utåtriktad, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. Du har en god samarbetsförmåga och tar gärna egna initiativ. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: Heltid till den 28/11-2025 Start: 30/6-2025 Sista ansökningsdagen: 22/6-2025 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!
Isaksson Byggbemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom bygg- och fastighetsbranschen. Isaksson Byggbemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är medlemmar i Byggföretagen. Är du administrativt lagd person som söker jobb? Isaksson Byggbemanning samarbetar med de största bygg- och fastighetsföretagen i Sverige och söker nu efter duktiga administratörer till vår kund i Gävle. Du kommer att bli anställd hos oss på Isaksson Byggbemanning och hyras ut till vår kund. KVALIFIKATIONER - Utbildad administratör eller minst 2-3 års arbetslivserfarenhet - Arbetsuppgifterna kan variera men det viktigaste är att du är van vid datorer och att arbeta i ett högt tempo - För att du ska kunna kommunicera med kollegor, arbetsledning och för att kunna garantera en god säkerhet på arbetsplatsen bör du kunna tala och skriva på svenska och engelska. Fler språk än dessa är meriterande (tex polska eller rumänska) - Meriterande är om du tidigare arbetat inom produktion eller byggindustrin Som person ser vi att du är social, engagerad och målinriktad. I ditt arbete är du organiserad, noggrann och arbetar bra både självständigt och i grupp. Du kan ta ansvar, är prestigelös och ser alltid till verksamhetens bästa. Ansökan: Är du den vi söker? Välkommen med din ansökan redan idag då vi intervjuar och anställer kandidater löpande. Vid frågor kontakta Pontus Gustafsson, 0736003198 eller Erica Stråhle, 0760169500. Vi ser fram emot din ansökan!
Är du en strukturerad och noggrann administratör med sinne för detaljer? Trivs du i en roll där dagarna bjuder på varierande uppgifter och där din flexibilitet och problemlösningsförmåga verkligen kommer till sin rätt? Då kan detta vara nästa steg i din karriär! Välkommen att skicka in din ansökan! Det här är ett konsultuppdrag med omgående start. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos vår kund i Östersund. Uppdraget är på heltid, vardagar. Om tjänsten Vi på Manpower söker nu, för vår kunds räkning, en administratör till ett omväxlande och självständigt uppdrag i Östersundsområdet. Vår kund verkar inom fordonsbranschen och söker dig som vill vara en viktig kugge i det dagliga arbetet. Arbetsuppgifterna är breda och varierade och innefattar bland annat: * Fakturering och hantering av leverantörs- och kundfakturor * Handläggning av garantiärenden * Övrig administration och dokumentation * Kundmottagning: ta emot kunder på plats, svara i telefon och hantera enklare kundservicefrågor Vi söker dig som: * Har erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom ekonomi eller liknande områden * Är noggrann, strukturerad och detaljfokuserad * Har en förmåga att hålla fokus även när det är många bollar i luften * Är flexibel, självgående och inte rädd för att ta tag i nya arbetsuppgifter * Har god datorvana och lätt för att sätta dig in i nya system * Har dessutom tidigare arbetat inom fordonsbranschen, eller besitter förståelse för branschens så är det meriterande Som person är du ihärdig, lösningsorienterad och har en positiv inställning. Du har lätt för att samarbeta, men trivs också med att arbeta självständigt. Erbjudande Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Sök tjänsten idag! Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anna Ajax via e-post: [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi kan komma att tillsätta uppdrag redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Fastighetsanställdas Förbund är ett LO-förbund med 27 000 medlemmar i hela landet. Förbundet har fem regioner i landet. Region Nord, Region Ost, Region Tvärs, Region Väst och Region Syd. Förbundskontoret finns på Hagagatan 2, Stockholm. Förbundet organiserar fastighetsskötare, städare, sanerare, anställda inom privata företag, kommunala bostadsföretag, idrottsföreningar, bostadsrättsföreningar, Samhall och hästbranschen. På förbundskontoret är vi fem assistenter, sju ombudsmän och tre i ledningen. Fastighetsanställdas Förbund söker nu Assistent med placering på förbundskontoret i Stockholm Ditt uppdrag Vi söker en assistent till förbundskontoret som ska vara ett administrativt stöd till ombudsmännen på förbundskontoret. Att samarbeta med övriga assistenter är också en viktig del i uppdraget. Huvudsakliga arbetsuppgifter är att stötta våra verksamheter med det administrativa arbetet såsom att självständigt ta fram och skriva underlag, hantera utskick och bokningar samt vara ett stöd till våra regionkontor och förtroendevalda. Arbete i vårt CRM-system Puma, InSurvey och EasyVote ingår också. Kompetenskrav - Vana av att arbeta i CRM-system - Goda kunskaper i Office-paketet och Microsoft 365 - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift - Minst fem års erfarenhet av arbete inom administration - Serviceinriktad, noggrann och strukturerad - God förmåga att kommunicera internt och externt Det är meriterande att tidigare ha arbetat inom facklig verksamhet och besitta kunskap om försäkringar, arbetsmiljö och organisering. Utbildning Du har som lägst gymnasieutbildning, gärna med administrativ inriktning. Personliga egenskaper Vi söker dig som är noggrann, kan arbeta inom flera arbetsområden, har vana av administrativa arbetsuppgifter samt är självgående i ditt arbete. Du är van att ta fram rutiner och att vara med i utvecklings- och förändringsprocesser. Att arbeta i en liten organisation ställer speciella krav på alla medarbetare. Vi kommer därför lägga stor vikt vid dig som är engagerad, van att samarbeta och trivs med ansvars-områden inom administration. Vi ser gärna såväl kvinnliga som manliga sökande och förutsätter att du delar arbetarrörelsens värderingar. Löner och villkor regleras i kollektivavtal mellan AFO och Handelsanställdas förbund. Närmare upplysningar Anders Fennsjö, tel 070-536 73 40, [email protected] Facklig kontaktperson Handels: Roger Ingman, tel 031-85 96 79, [email protected] Ansökan Mejlas till [email protected] Vi vill ha Din ansökan senast 2025-07-15 Märk din ansökan med ”Assistent Fastighets” Mer om Fastighetsanställdas Förbund: www.fastighets.se
Har du en stark servicekänsla och en vilja att göra besökarnas upplevelse så smidig som möjligt? Vill du vara en del av ett team där kompetens och sammanhållning är i fokus? Då kan du vara den vi söker till centralkassorna på Karolinska Universitetssjukhuset! Du erbjuds ingå i ett team med hög kompetens och fin sammanhållning där alla stöttar varandra möjligheten att arbeta på ett av världens bästa sjukhus med vård i framkant. Självklart får du också ta del av våra generella förmåner som Karolinska Universitetssjukhuset erbjuder dig. Om tjänsten Ditt huvudsakliga uppdrag i Centralkassan är att registrera ankomst för patienter, ta betalt via kort, faktura eller kontant, och hänvisa dem till rätt mottagning. Du efterregistrerar även patienter som inte har hunnit gå förbi kassan innan sitt besök. Detta innebär att korrigera fel, hantera återbetalningar och skicka meddelanden i systemet TakeCare vid behov. Som en del av ditt dagliga arbete svarar du i Centralkassans telefon och tar emot både externa och interna samtal. Tjänsten gäller två timanställningar. Vi söker dig som har lätt för att anpassa dig till nya omständigheter och snabbt ändrar ditt tillvägagångssätt när situationen kräver det. Du ser möjligheter i förändringar och tar initiativ för att lösa uppkomna behov samarbetar väl med andra och är lyhörd och smidig i din kommunikation. Du är prestigelös och beredd att hjälpa till där det behövs, oavsett uppgift uttrycker dig tydligt och engagerat både i enskilda möten och i grupp. Du är flexibel i din kommunikation och anpassar dig efter besökarens behov och situation bemöter andra med lugn, uppmärksamhet och vilja att hjälpa. Du strävar alltid efter att hitta lösningar som underlättar för besökare och kollegor. Kvalifikationer Krav: Minst gymnasieexamen inom ett av följande program: hotell och restaurang, handel, ekonomi, administration eller annat program/motsvarande arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer är relevant utifrån befattningsbeskrivningen Väl förtrogen med arbete på digitala plattformar och ha god kunskap med Office365 samt webbaserade administrationsverktyg/systemstöd som exempelvis TakeCare, SectraRis, och Teams Goda kommunikationsförmågor i svenska och engelska i såväl tal som skrift, eftersom det förekommer mycket kontakt med patienter och besökare Kan tolka och tillämpa regelverket gällande exempelvis offentlig och sekretess, regelverket för patientavgifter, patientdatalagen och så vidare. Meriterande: Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter Tidigare arbetserfarenhet inom vård och omsorg Om rekryteringsprocessen Urval och intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningstiden. I samband med din ansökan behöver du bifoga CV. Istället för ett personligt brev ber vi dig besvara urvalsfrågor samt kort motivera varför du passar för rollen. Att besvara frågorna är en förutsättning för att din ansökan ska anses komplett. Varmt välkommen med din ansökan - Tillsammans är vi Karolinska! Inför tillsättning av befattning som innefattar vård av barn och ungdom, kontrolleras den som erbjuds tjänsten mot misstanke- och belastningsregistret. https://www.karolinska.se/jobba-hos-oss/rekrytering-pa-karolinska/ Som anställd på Karolinska Universitetssjukhuset kan du komma att krigsplaceras. https://www.karolinska.se/jobba-hos-oss/var-arbetsplats/totalforsvarsplikt-allman-tjansteplikt-och-krigsplaceringar-pa-karolinska-universitetssjukhuset/ Om du är eller tidigare har varit anställd i Region Stockholm kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. För tillsvidaretjänster kan provanställning komma att tillämpas. Om Karolinska Universitetssjukhuset Vi på Karolinska Universitetssjukhuset är stolta över att vi är ett av världens främsta universitetssjukhus. Förutom vårt särskilda ansvar för den högspecialiserade vården i Stockholmsregionen är huvuduppdraget att tillsammans med Karolinska Institutet utbilda framtidens vårdanställda och bedriva världsledande forskning samtidigt som vi fortsätter vårt arbete med att utveckla vården för patientens bästa. Vi arbetar inom en rad olika områden och professioner. Vår vision - Vi ska bota och lindra imorgon det ingen kan bota och lindra idag. Läs gärna mer om oss på https://www.karolinska.se/ och följ oss på sociala medier! Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb
Välj ett jobb för att visa detaljer