Kundservicemedarbetare sökes till Hemfint Group för sommaren Tjänsten är förlagd under sommaren med tillträde omgående till och med slutet av augusti. Goda chanser till förlängning. Arbetet sker på plats på vårt kontor beläget centralt i Stockholm med arbetstider måndag till fredag 07:00-15:30 Hemfint Group, bestående av de framgångsrika e-handelsbolagen Hemfint, Outl1 och Trendrum, söker nu en engagerad kundservicemedarbetare till vårt team över sommaren och vår högsäsong. Som en del av BHG Group, en ledande aktör inom heminredning och möbler, erbjuder vi en spännande arbetsmiljö med fokus på tillväxt och kundnöjdhet. Som kundservicemedarbetare hos oss kommer du att spela en central roll i vår verksamhet. Dina huvudsakliga uppgifter innefattar att besvara kundfrågor via telefon och e-post, förse kunder med detaljerad information om våra produkter, samt hantera beställningar och reklamationer med professionalism och omsorg. Vi söker en person med utmärkta kommunikationsförmågor på svenska, både i tal och skrift. Din serviceinriktade inställning och genuina vilja att hjälpa kunder är avgörande för denna roll. Vi värdesätter din förmåga att hantera olika typer av ärenden och lösa problem på ett kreativt sätt. Flexibilitet och förmåga att arbeta i ett högt tempo är viktiga egenskaper, liksom god datorvana. I gengäld erbjuder vi dig en nyckelposition i ett växande e-handelsföretag. Du får möjlighet att arbeta med tre starka varumärken: Hemfint, Outl1 och Trendrum. Hos oss finns goda chanser till både personlig och professionell utveckling, där du kan växa tillsammans med företaget och fördjupa din expertis inom kundservice och e-handel. Låter detta intressant? Vi ser fram emot att höra från dig!
Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi har lång erfarenhet från rekrytering – och bemanningsbranschen och vi vet hur viktigt det är med lokal närvaro. Vårt varumärke kännetecknas av ett högt personligt engagemang på alla nivåer – i relationen med våra kunder, kandidater och i relationen med våra konsulter. Vi vill med hög kompetens, ett genuint engagemang och prestigelöst arbetssätt smitta vår omgivning med positiv energi och inspiration och upplevas som en mötesplats dit företag och människor vänder sig när de vill ta nästa steg i utvecklingen. Clockwork finns i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Om företaget Vi söker just nu flera personer för tidsbegränsad- vikariat- och timanställning till Östgötatrafikens beställningscentral. Varje dag reser cirka 4000 personer i deras beställningstrafik, alltså sjuk- och färdtjänstresor samt resor med närtrafik. Resorna går till och från vårdbesök, arbete eller sociala aktiviteter och är viktiga för personernas hälsa, välbefinnande och för att få en fungerade vardag. Det är på beställningscentralen detta blir möjligt genom att ta emot, planera och samordna resebeställningar och på så sätt bidra till en stor skillnad i vardagen för kunderna. Östgötatrafikens beställningscentral är beläget i ljusa lokaler centralt i Mjölby, dit du enkelt tar dig med tåg 15 minuter från Motala, 19 minuter från Linköping och under timmen från Norrköping. verksamheten pågår dygnet runt årets alla dagar och arbetspassen är därför fördelade under hela dygnet. När du börjar kommer du få gå ett skräddarsytt introduktion- och utbildningsprogram. Utbildningsstart i September 2025 och utbildningslängd är tre veckor. Dina arbetsuppgifter I rollen som beställningsmottagare är du en viktig del av kundresan för personer som reser med färdtjänst och beställningstrafik. Arbetet innebär daglig kontakt med kunder via telefon och e-post, där du hjälper dem att boka, ändra och hantera sina resor. Du arbetar lösningsfokuserat och ser till att varje kund känner sig trygg och väl bemött. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: - Ta emot resebeställningar via telefon och e-post - Registrera, bekräfta och avboka bokningar i planerings- och bokningssystem - Bedöma resealternativ utifrån kundens legitimation och gällande regelverk - Informera om tillämpningsanvisningar och regler för färdtjänst och sjukresor - Hantera kundärenden i ärendehanteringssystem - Svara på enklare frågor även utanför det egna ansvarsområdet, samt hänvisa vidare vid behov Din profil För att lyckas i rollen som beställningsmottagare har du en avslutad gymnasieutbildning och några års erfarenhet från kundnära roller, exempelvis inom kundtjänst eller callcenter. Det är en stor fördel om du tidigare arbetat med kundkontakt via telefon där bemötande och samtalsteknik varit i fokus. Du har ett naturligt kundfokus och ett professionellt bemötande som märks i varje kontakt, oavsett om det är med kund eller kollega. Din arbetsstil präglas av effektivitet och lösningsfokus och du tar initiativ samtidigt som du tar ansvar för dina uppgifter. Din respekt och ditt intresse för andra människor, tillsammans med ett ödmjukt och lyhört förhållningssätt, gör att du lätt skapar förtroende i samtal. Du är trygg i dig själv, har en lugn framtoning och vet när det är dags att sätta tydliga gränser.Du uttrycker dig väl på både svenska och engelska i tal och skrift. Då tydlig kommunikation är en central del av arbetet, är det viktigt att du har god språklig förmåga. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Ansökan Är du den vi söker? Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Vi jobbar med löpande urval, vilket innebär att vi kallar in kandidater till intervju under hela ansökningsperioden. Så vänta inte, ansök via vår hemsida www.clockworkpeople.se så snart som möjligt. För frågor, kontakta ansvarig Konsultchef. Varmt välkommen med din ansökan!
Widi Sport söker dansktalande medarbetare till vår satsning i Danmark – arbetsort Virserum Widi Sport växer och söker nu dig som talar flytande danska och vill följa med på vår spännande resa in på den danska marknaden! Vi är ett svenskt B2B-företag med lager och kontor i Virserum i Småland, och från och med juni 2025 inleder vi vår försäljning mot den danska marknaden. Om tjänsten En av dina uppgifter blir att hantera kundservice och ordermottagning för våra danska kunder, som främst består av skolor, kommuner och andra offentliga institutioner. Eftersom volymen till en början inte förväntas bli så stor är vi flexibla med hur tjänsten utformas. Beroende på din bakgrund och dina intressen kan rollen kombineras med exempelvis försäljning, inköp, ekonomi eller lagerarbete. Du kommer att få en viktig roll i vårt arbete med att bygga upp verksamheten i Danmark, så vi söker en person som är engagerad, prestigelös och nyfiken. Vem är du? • Du talar flytande danska • Du är strukturerad och trivs med att ge god service • Du är öppen för att arbeta brett i ett mindre företag • Du bor i Virserum med omnejd – eller är intresserad av att flytta hit, kanske från Danmark Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är en fördel, men inget krav – vi lägger stor vikt vid din personlighet och vilja att bidra. Om oss Widi Sport har sedan starten 2002 vuxit i lugn och stabil takt. Idag är vi 12 anställda och omsätter cirka 50 miljoner kronor. Vårt sortiment består av över 2 400 sportartiklar som vi lagerför i Virserum, utöver produkter vi erbjuder via dropshipping. Vår målgrupp är främst idrottslärare i Sverige, Norge och Danmark, och vår vision är att vara idrottslärarens mest önskade samarbetspartner. Läs gärna mer på www.widisport.com Att bo i Virserum Virserum ligger vackert i det småländska inlandet – omgivet av skogar, sjöar och naturupplevelser året runt. Här finns goda möjligheter till ett aktivt friluftsliv med skidbacke, cykelleder, vandringsstigar, fiskevatten och ett rikt föreningsliv. Trots sin lilla storlek har Virserum också en stark kulturell identitet – med konsthall, lokalhistoriskt museum, evenemang, musik och lokala initiativ som bidrar till ett levande samhälle. Här får du nära till jobbet, låga boendekostnader och mer tid för livet utanför arbetet – oavsett om du lockas av natur, kultur eller gemenskap. Läs mer om orten på www.virserum.se Övrigt • Tjänsten är på heltid • Tillsvidareanställning eller provanställning enligt överenskommelse • Lön enligt överenskommelse – beroende på kompetens och arbetsinnehåll • Tillträde enligt överenskommelse – gärna så snart som möjligt • Sista ansökningsdag: 3 augusti 2025 – men rekrytering sker löpande Är du den vi söker – eller bara nyfiken på att veta mer? Skicka din ansökan och CV via e-post till: [email protected] Vid frågor, ring David Axelsson på +46 (0)495-30552. På grund av semestertider kan det vara svårt att nå oss per telefon vissa veckor – skicka då gärna ett mejl, så återkommer vi så snart vi kan.
Widi Sport söker norsktalande medarbetare till vår satsning i Norge – arbetsort Virserum Widi Sport växer och söker nu dig som talar flytande norska och vill följa med på vår spännande resa in på den norska marknaden! Vi är ett svenskt B2B-företag med lager och kontor i Virserum, Småland, och från och med juni 2025 inleder vi vår försäljning mot den norska marknaden. Om tjänsten En av dina uppgifter blir att hantera kundservice och orderadministration för våra norska kunder, som främst består av skolor, kommuner och andra offentliga verksamheter. Eftersom volymen till en början inte förväntas bli så stor är vi flexibla kring hur tjänsten utformas. Beroende på din bakgrund och dina intressen kan rollen kombineras med exempelvis försäljning, inköp, ekonomi eller lagerarbete. Du kommer att vara en viktig person i vårt arbete med att bygga upp verksamheten i Norge, så vi söker dig som är engagerad, prestigelös och nyfiken. Vem är du? • Du talar flytande norska • Du är strukturerad och tycker om att ge god service • Du är öppen för att jobba brett i ett mindre företag • Du bor i Virserum med omnejd – eller är intresserad av att flytta hit, kanske från Norge Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter är en fördel, men inte ett krav – vi lägger stor vikt vid din personlighet och vilja att bidra. Om oss Widi Sport har sedan starten 2002 vuxit långsamt men stabilt. Idag är vi 12 anställda och omsätter cirka 50 miljoner kronor. Vårt sortiment består av över 2 400 idrottsartiklar som vi lagerför i Virserum, utöver varor vi erbjuder via dropshipping. Vår målgrupp är främst idrottslärare i Sverige, Norge och Danmark, och vår vision är att vara idrottslärarens mest önskade samarbetspartner. Läs gärna mer på www.widisport.com Att bo i Virserum Virserum ligger vackert beläget i det småländska inlandet – omgivet av skog, sjöar och naturupplevelser året runt. Här finns fina möjligheter till ett aktivt friluftsliv med slalombacke, cykelleder, vandringsstigar, fiskevatten och ett rikt föreningsliv. Trots att orten är liten har Virserum en stark kulturell identitet – med konsthall, bygdemuseum, evenemang, musik och lokala initiativ som bidrar till ett levande samhälle. Här får du nära till jobbet, låga boendekostnader och mer tid för livet utanför arbetet – oavsett om du dras till natur, kultur eller gemenskap. Läs mer om orten på www.virserum.se Övrigt • Tjänsten är på heltid • Tillsvidareanställning eller provanställning enligt överenskommelse • Lön enligt överenskommelse, beroende på kompetens och arbetsinnehåll • Tillträde enligt överenskommelse – gärna så snart som möjligt • Sista ansökningsdag: 3 augusti 2025, men urval och anställning sker löpande Är du den vi söker – eller nyfiken på att veta mer? Skicka din ansökan med CV via e-post till: [email protected] Vid frågor, ring David Axelsson på +46 (0)495-30552. På grund av semestertider kan det vissa veckor vara svårt att nå oss på telefon – skicka i så fall ett mejl så svarar vi så snart vi kan.
Vi söker nu en kundservicestjärna som ska ge service i världsklass mot norska marknaden! Om Företaget Frontdesk är en kommunikationsleverantör som erbjuder tjänster inom telefoni, växlar och CRM. Företaget tillhandahåller ett brett utbud av produkter och tjänster som hjälper andra företag att effektivisera sitt arbete och förenkla vardagen. För att lyckas med detta har FRONTDESK AB rekryterat engagerade och kompetenta medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och specialområden till kontoren i Göteborg, Stockholm och Oslo. Huvudkontoret är beläget i ljusa och moderna lokaler i Citygate-byggnaden i stadsdelen Gårda, ett stenkast från Ullevi. Här finns bland annat lunchrestaurang, gym och yoga, stor altan samt gratis frukost. Efter avslutad provanställning erbjuds även möjlighet till distansarbete en till två dagar i veckan. Kundserviceavdelningen består idag av åtta personer som tillsammans skapar en god sammanhållning och en trivsam arbetsmiljö. Domerbjuder en flexibel och kreativ arbetsmiljö med korta beslutsvägar och goda utvecklingsmöjligheter. Företagskulturen är informell, inkluderande och präglas av en tydlig entreprenörsanda. Frontdesk kännetecknas av nytänkande och ständig utveckling, med en ambition att alltid bli ännu lite bättre. Om tjänsten Som kundservicemedarbetare och administratör hos Frontdesk ansvarar personen i rollen för att ge förstklassig service till norska och svenska kunder via telefon och e-post. Arbetsuppgifterna innefattar hantering av kundärenden i CRM-systemet, problemlösning och att säkerställa en god kundupplevelse. En viktig del av arbetet är att hjälpa kunder med växellösningar, produkter och tjänster samt att guida dem i systemen. Det dagliga arbetet sker i nära samarbete med kollegor från andra avdelningar för att säkerställa att ärenden löses i tid. Utöver kundkontakt ingår även administrativa uppgifter, såsom utskick av SIM-kort, skapande av rapporter och protokollskrivning. Rollen innebär också ett aktivt bidrag till förbättring av arbetsverktyg och processer genom insamling och analys av kundfeedback. Löpande registrering av avtal i affärssystemen Hantering av kundärenden via e-post och telefon Guidning av kunder i växellösningar, produkter och tjänster samt att ge support och hitta kundspecifika lösningar Vi söker dig som Är serviceinriktad, tycker om kundkontakt och har lätt för att bygga relationer. Personen bör kommunicera tydligt och pedagogiskt, vara självgående och kunna hantera stressiga perioder. Erfarenhet av CRM-system och Microsoft Office är ett krav, och det är meriterande med tidigare erfarenhet från telekomsupport. Erfarenhet från kundservice och administration Norska som modersmål eller andraspråk Erfarenhet av Microsoft Office Erfarenhet av CRM-system Erfarenhet från telekomsupport (meriterande) Gymnasiekompetens Övrigt Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vid frågor är du varmt välkommen att maila ansvarig rekryterare Amir Stein på [email protected] I denna rekrytering samarbetar Frontdesk med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Externa rekryteringsbolag och säljare undanbedes vänligen men bestämt.
Elify Energy Group är en koncern som driver 13 elhandelsbolag i Norden och vi tillhandahåller el till kunder i både Sverige, Danmark, Norge och Finland. Att vara en del av Elify Energy Group innebär en fartfylld resa som uppmuntrar till ansvarstagande och såklart att ha kul på jobbet! Arbetsuppgifter: Som en del av vårt kundserviceteam så kommer du att vara en viktig del av varje kundupplevelse. I rollen som kundservicemedarbetare kommer du främst att besvara inkommande samtal och mejl. Fokus i rollen är att leverera hög kundnöjdhet, vilket bidrar till försäljning och effektivitet. Som en del av teamet kommer du att arbeta med: Inkommande samtal Mejlhantering Chatt Posthantering Ärendehantering/ Återkopplingsärenden Vem är du? Du har gärna tidigare erfarenhet av kundservice, försäljning eller motsvarande erfarenhet. Du ska kunna arbeta såväl individuellt som i grupp. Du behärskar svenska och engelska flytande, i både tal och skrift. Om du behärskar fler språk så är detta meriterande. Du har en god datorvana. Meriterande: Tidigare erfarenhet i Officepaketet. Du har tidigare erfarenhet av CRM eller kundsystem. Utbildning: Alla nyanställda får en internutbildning inom elmarknaden under sin första vecka. Utbildningen är på plats och med full betalning. Bra att veta: Under vår rekryteringsprocess så gör vi en bakgrundskontroll på de kandidater som går vidare. Om tjänsten: Arbetstider: Vardagar, 07:30-16:30. Anställningsvillkor: Tillsvidare, 6 månaders provanställning. Lön: Fast månadslön
Kundservicemedarbetare sökes till Hemfint Group för sommaren Tjänsten är förlagd under sommaren med tillträde omgående till och med slutet av augusti. Goda chanser till förlängning. Arbetet sker på plats på vårt kontor beläget i Kristianstad med arbetstider måndag till fredag 07:00-15:30 Hemfint Group, bestående av de framgångsrika e-handelsbolagen Hemfint, Outl1 och Trendrum, söker nu en engagerad kundservicemedarbetare till vårt team över sommaren och vår högsäsong. Som en del av BHG Group, en ledande aktör inom heminredning och möbler, erbjuder vi en spännande arbetsmiljö med fokus på tillväxt och kundnöjdhet. Som kundservicemedarbetare hos oss kommer du att spela en central roll i vår verksamhet. Dina huvudsakliga uppgifter innefattar att besvara kundfrågor via telefon och e-post, förse kunder med detaljerad information om våra produkter, samt hantera beställningar och reklamationer med professionalism och omsorg. Vi söker en person med utmärkta kommunikationsförmågor på svenska, både i tal och skrift. Din serviceinriktade inställning och genuina vilja att hjälpa kunder är avgörande för denna roll. Vi värdesätter din förmåga att hantera olika typer av ärenden och lösa problem på ett kreativt sätt. Flexibilitet och förmåga att arbeta i ett högt tempo är viktiga egenskaper, liksom god datorvana. I gengäld erbjuder vi dig en nyckelposition i ett växande e-handelsföretag. Du får möjlighet att arbeta med tre starka varumärken: Hemfint, Outl1 och Trendrum. Hos oss finns goda chanser till både personlig och professionell utveckling, där du kan växa tillsammans med företaget och fördjupa din expertis inom kundservice och e-handel. Låter detta intressant? Vi ser fram emot att höra från dig!
Mio söker alltid de bästa medarbetarna. Varje dag strävar vi efter att tillsammans med våra butiker leverera ett bättre resultat än föregående dag. Vi vet att stolta medarbetare som trivs med arbetet har stor betydelse för hur kunden upplever Mio. Med gemensamma värderingar, tydligt ledarskap, individuellt ansvarstagande och stimulerande arbetsuppgifter erbjuder vi en attraktiv arbetsplats. Mio söker en kundservicemedarbetare till servicekontoret i Tibro Som medarbetare på vår kundserviceavdelning tar du emot telefonsamtal, mejl och chatt från Mios kunder. Du blir en del av ett team med målet att överträffa våra kunders förväntningar! Kunskap, service och gärna en personlig touch är något som verkligen uppskattas. Din främsta uppgift är att leverera service och ett kundbemötande i världsklass. Du kommer bland annat att besvara frågor kopplade till försäljning, Mios sortiment, leveranser och eftermarknad. Vi söker dig som: • är serviceinriktad och har ett gott personligt bemötande • har förmåga att förstå kundens önskemål • har intresse för möbler och inredning samt sinne för färg, form och stil • har god datorvana och är stresstålig • trivs med att samarbeta, men kan även arbeta självständigt • har tidigare erfarenhet från kundservice, försäljning, reception eller liknande roller Arbetstid: Vi har öppet vardagar kl. 09.00–19.00 samt fyra helger per år. Tjänsten är på 80 % med oregelbundet schema fördelat på vardagar och fyra helger under året. Övrigt: Ansökningarna hanteras löpande, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi välkomnar både kvinnliga och manliga sökanden – och ser gärna sökande i olika åldrar. Erfarenhet i form av livserfarenhet är något vi värdesätter. Mio söker långsiktighet i våra anställningar. Vi hoppas därför att du som söker har ett genuint intresse för rollen, och en vilja att utvecklas – både inom kundservice och i Mios organisation. Mio är en ledande svensk detaljhandelskedja som erbjuder möbler och inredning för alla hem, rum och stilar. I över 60 år har vi hjälpt våra kunder att skapa hem som de kan trivas i och vara stolta över. Mio ägs av handlarna som driver sina butiker framåt utifrån ett gemensamt koncept. Entreprenörskapet är en stark drivkraft i företagets kultur och bidrar med motivation, arbetsglädje och förändringsvilja. Viktiga värdeord är kunskap, passion, laget och affärsmässighet. Visionen att inspirera våra kunder att förnya sina hem driver utvecklingen framåt.
Välkommen att arbeta med oss på Svea Inkasso, som är en del av Svea Bank! En härlig arbetsplats med mycket energi där arbetet genomsyras av en "vi-känsla" och vi alla jobbar tillsammans för att skapa den bästa kundupplevelsen. I rollen möts du av nya frågor och utmaningar varje dag vilket gör att du hela tiden utvecklas. Om du är en serviceinriktad person som vill att din arbetsdag ska innehålla rådgivning, ett högt tempo och mycket dynamik så är detta en perfekt arbetsplats för dig. Om rollen I rollen som Kundtjänstmedarbetare blir du del av ett härligt team som dagligen besvarar ett stort antal telefonsamtal från Svea Banks kunder, gäldenärer och myndigheter. Du kommer att ha telefonen som ditt främsta arbetsverktyg och hantera många inkommande samtal av olika karaktär. Du kommer bland annat att besvara frågor kring inkasso, faktura- samt parkeringsärenden. Hos oss får du arbeta i en händelserik miljö tillsammans med engagerade kollegor som har nära till skratt, stöttar och uppmuntrar varandra. Tjänstens omfattning är heltid, kontorstid och på vardagar. Vi sitter i ljusa lokaler belägna vid Mall of Scandinavia i Solna nära kommunikationer som pendeltåg, tvärbana, bussar och T-bana. I Mall of Scandinavia finns många affärer och restauranger, och vi har ett eget gym i anslutning till kontoret som du hinner att besöka på lunchen, eller före/efter jobbet. Vem söker vi? Vi söker dig som brinner för att arbeta med kunden i fokus och som har ett genuint intresse för service. Det är viktigt att du snabbt förstår kunden och att du har starka kommunikativa egenskaper i både tal och skrift på svenska och engelska, ytterligare språk är meriterande. Utöver detta ser vi gärna att du: Är öppen för förändringar och bidrar med en positiv attityd Har god datorvana och förmåga att lära dig nya system relativt snabbt Är intresserad av och vill lära dig mer om finansiella lösningar Är prestigelös och kavlar upp armarna när och där det behövs Arbetar aktivt med att utveckla dina kompetenser och delar med dig av dina kunskaper Tar ansvar för ditt arbete och har lätt för att samarbeta med andra Du tycker om att arbeta i ett högt tempo med många kontakter, då du dagligen kommer att besvara och hantera ett stort antal telefonsamtal och mejl. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller kundservice, men även annan arbetslivserfarenhet och rätt inställning är en bra förutsättning för att ta dig an denna roll. Om Svea Svea är en koncern med finansiell verksamhet med över 2000 anställda i ett flertal europeiska länder. Med fyrtio års erfarenhet skapar vi smarta administrativa och finansiella lösningar för både privatpersoner och företag. Sveas vision är att vara en ledande finansiell aktör i Europa. På Svea råder en entreprenörsanda och vi har en familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna delaktighet och ha möjlighet att kunna påverka. Vi sitter i nya fräscha lokaler i Arenastaden, Solna. Ansökan Vi tar inte emot ansökningar via mail. Om du har frågor om tjänsten går det bra att kontakta rekryterare Mira Leppänen på [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka din ansökan redan idag!
Nu söker vi sig som kan finska och är en riktig fena på kundservice! Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig. En riktig nyckelroll där du får göra skillnad! Om tjänsten Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta: Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier Hantera klagomål och reklamationer Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer Lösa kundproblem snabbt och effektivt Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter. Detta är två tjänster där ena innefattar en tjänst på 50% Vem är du? Vi tror att du först och främst är kan hantera det finska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo. Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande. Behärskar finska språket Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!
Välj ett jobb för att visa detaljer