Är du en stjärna på kundservice och letar efter en ny utmaning? Vi söker nu en engagerad och driven kundservicemedarbetare till ett kommunalt bolag med lokaler centralt i Göteborg. Konsultuppdraget påbörjas i augusti och sträcker sig ca fem månader framåt. Som kundservicemedarbetare mot företag kommer du att vara en viktig länk mellan företaget och företagskunderna. Du kommer att hantera inkommande ärenden via både mejl och telefon, och arbeta effektivt med att ge snabb, tydlig och professionell service. Du växlar smidigt mellan olika uppgifter och system, och har alltid kundens behov i fokus. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera * Ställa ut och administrera kundkort * Hantera krediteringar och fakturering * Ta emot och behandla returer Du kommer att arbeta i flera parallella system, vilket ställer krav på god teknisk förmåga och ett strukturerat arbetssätt. Du blir en del av vår kundserviceavdelning, som består av cirka 20 medarbetare, varav tre arbetar specifikt med företagskunder. Omfattning och placering * Heltid, 100% med start 10 augusti fram till 10 januari 2026 * Tjänsten kan komma att placeras i säkerhetsklass Vi söker dig som är * Effektiv och strukturerad - Du har lätt för att prioritera, hantera många ärenden samtidigt och hålla ordning även när tempot är högt. * Serviceinriktad - Du har ett genuint intresse för att hjälpa andra och skapa goda kundupplevelser. * Kommunikativ - Du uttrycker dig tydligt och professionellt i både tal och skrift. * Lösningsorienterad - Du ser möjligheter och tar initiativ för att lösa kundens behov. Vi tror att du har * Erfarenhet av kundservice, gärna inom B2B. * God datorvana och trygghet i att arbeta i flera parallella system. * Flytande svenska och engelska i tal och skrift. * Förmåga att hantera både enklare och mer komplexa kundärende Sök tjänsten idag * Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV. Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Malin Ring på [email protected] * Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Erbjudande Manpower är Sveriges största bemanningsföretag med många av landets mest populära arbetsgivare som kunder. Som konsult hos oss har du en personlig kontaktperson som vet vad du kan och vill, och hittar rätt uppdrag för just dig. Du får variationen i olika uppdrag och arbetsplatser, men tryggheten i en fast lön från Manpower. Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över ett flertal interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.
Hos oss får du chansen att arbeta med samhällsnytta, möta människor i olika livssituationer och vara en del av framtidens kommunservice. Vi är mitt i en spännande digital utveckling där teknik och nya arbetssätt öppnar dörrar till ännu bättre service. Nu söker vi dig som har modet att utvecklas och viljan att ta ansvar. Höjdpunkter med jobbet: • Direktkontakt med invånare och kollegor - du gör skillnad varje dag. • Ett brett uppdrag, från barnomsorg och äldreomsorg till bygglov och felanmälaningar - ingen dag är den andra lik. • Att arbeta i offentlig sektor ger en känsla av att bidra till något större - du är en del av samhällsservicen. Dina arbetsuppgifter En del i arbetet innebär att axla rollen som kommunens telefoniansvarig. Det innebär att du har ansvar för att samordna, administrera och utveckla kommunens telefoni. Samtliga kommuner i Dalarnas län har en gemensam telefonilösning (Telenor) vilket innebär att du är kommunens representant vid gemensamma möten. Du är länken mellan teknisk drift (IT) och verksamheternas behov plus att du hjälper kommunens medarbetare med telefonirelaterade frågor. Du skapar rutiner och manualer samt informerar och utbildar personal kring dessa. I rollen som telefoniansvarig ingår även fakturahantering samt kontinuitetsplanering. Den andra delen i arbetet innebär att ha kontakt med medborgarna via framför allt telefon men också besök och digitala kanaler. Som medarbetare i kundtjänst är du den första personen medborgarna möter när de kontakar kommunen. Du tillhandahåller information, ger upplysningar, rådgivning och vägledning med hög tillgänglighet, professionellt bemötande och bred kompetens. Du kommer att arbeta med administration och handläggning av de frågor som kommer in till oss i kundtjänst och vid behov vägleda till annan verksamhet inom kommunen. Ditt arbete möjliggör att det är enklare att ta kontakt med kommunen och därmed en enklare vardag för våra invånare. Din profil • Du har erfarenhet av användarstöd och felsökning inom telefoni, gärna i större organisationer. • Du har erfarenhet av administration med växellösningar, extra meriterande är om du har erfarenhet av Telenors växellösning. • Du har god förståelse för hur växelfunktioner, anknytningar, grupper, menyval och samtalsflöden fungerar. • Du har kunskap om hur mjukvarubaserade telefonklienter (mobil och dator) fungerar tillsammans med växeln. • Du har förmåga att utbilda användare och skriva manualer eller instruktioner. • Du har hög digital kompetens. • Du har erfarenhet inom kundtjänst eller annan serviceverksamhet. • Du har god grundläggande kunskap om hur samhället och offentlig verksamhet fungerar. • Du har mycket goda kunskaper i svenska både i tal och skrift. • Du har goda kunskaper i engelska både i tal och skrift. • Kännedom om kommunens verksamheter är meriterande. • Erfarenhet av ärendehanteringssystemet Artvise är meriterande. Du har god kommunikativ förmåga, tar ansvar för ditt arbete och samarbetar gärna med andra. Som person är du lugn, uppmärksam, strukturerad och serviceinriktad. Du strävar alltid efter att ge ett gott bemötande. Du är stabil och klarar av att möta människor som befinner sig i utsatta situationer. Du ser det som självklart att rådfråga andra och att dela med dig av information och din sakkunskap. Din digitala kompetens är hög och du har lätt för att anpssa dig till nya arbetssätt och verktyg. I den här rollen får du vara lösningsorienterad, pedagogisk och flexibel. I den här rekryeringen lägger vi stor vikt vid pesonlig lämplighet. Om arbetsplatsen Vi välkomnar dig i vårt team som består av fem kundtjänsthandäggare samt avdelningschef. Din arbetsplats är i kommunhuset i centrala Leksand med närhet till både tåg- och bussförbindelser. Vi erbjuder dig För oss är det viktigt att alla våra medarbetare hittar en balans mellan jobb och hem, känner trygghet i sin anställning och en ökad livskvalitet genom att jobba i kommunen. Lyckas vi med det finns det goda förutsättningar att också lyckas med vår gemensamma uppgift, som är: Vi gör det vi ska genom att ta gemensamt ansvar för vårt demokratiska uppdrag, använda våra resurser klokt och alltid hålla fokus på dem vi är till för. Vi gör det bra och är stolta över vårt arbete och de resultat vi når, och vi välkomnar engagerade och modiga medarbetare som vill utveckla och förbättra tillsammans med oss. Vi gör det tillsammans genom att samarbeta och lära av varandra. Dialogen är viktig för oss, och vi hittar nya lösningar tillsammans med dem vi är till för, med tillit, omtanke och respekt. Vi strävar efter ett hälsofrämjande arbetsklimat, arbetstillfredsställelse, gemenskap och personlig utveckling. Kompetensutveckling är en självklarhet, och vi uppmuntrar våra medarbetare att vidareutvecklas genom kurser, utbildningar och nätverkande. På vår hemsida har vi samlat information om hur det är att arbeta hos oss. För mer information vänligen se www.leksand.se/jobbahososs För dig som sökande har vi möjlighet att erbjuda medflyttandeservice, se vidare www.rekryteringslots.se Din ansökan För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Leksands kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via länken. Ansökningshandlingarna består av CV och personligt brev. Legitimation för att verifiera din identitet behöver uppvisas vid en eventuell intervju. Det är standard i alla våra rekryteringsprocesser. Sista dag för ansökan är söndagen den 13 juli. Tjänsten är ett vikariat på heltid (100 %), dagtid måndag-fredag med tillträde enligt överenskommelse under hösten 2025. Vikariatet sträcker sig fram till och med den 31 december 2026 och kan eventuellt bli förlängt. Om du har frågor kan du kontakta kundtjänstchef Andriette Ivarsson, 0247-801 28 eller [email protected]. Vi granskar CV:n löpande så det är bra om du skickar in din ansökan så fort som möjligt. Följ oss gärna på sociala medier. Välkommen med din ansökan!
KUNDSUPPORT - VI SÖKER DIG SOM ÄR RÖSTEN BAKOM KÄNSLAN - Gnosjö Konstsmide AB Gnosjö Gnosjö Konstsmide AB är ett företag med passion för belysning och dekoration som sträcker sig över fyra generationer. Vi kombinerar tradition med innovation för att skapa högkvalitativa produkter som sprider glädje och skönhet till våra kunder. Nu söker vi en servicestjärna till vår kundsupport. En viktig länk mellan våra kunder, vårt säljteam, våra system och lager. Vi tror att du är en person som har god datorvana, känner dig trygg i Excel och har lätt för att sätta dig in i nya system. Du uttrycker dig obehindrat på både svenska och engelska, i så väl tal som skrift. Du är noggrann, lösningsorienterad och brinner för att ge riktigt bra service – även när tempot är högt och många bollar är i luften. Det är just din förmåga att behålla lugnet, hitta lösningar och skapa trygghet för kunden som gör dig ovärderlig i den här rollen. Sammanfattning arbetsuppgifter: · Vara kundens kontakt via telefon och mejl – snabbt, vänligt och lösningsorienterat · Lägga upp ordrar och följa leveranser i våra system · Fakturering, kundfrågor och dokumentation · Stötta säljteamet med information och uppföljning · Samarbeta med lager, inköp och försäljning – du blir en nyckelspelare i flödet Vem är du? Du brinner för att driva resultat och har en naturlig förmåga att få saker att hända. Din höga flexibilitet och förmåga att fatta beslut blir avgörande i denna roll. Med erfarenhet av liknande roller där du haft kunden i fokus, trivs du med att vara den som samordnar och skapar en stark sammanhållning och effektivitet mellan olika avdelningar. Du är en lagkapten som inspirerar och samarbetar för att nå gemensamma mål. Vi arbetar i en internationell miljö som ställer krav på engelska i tal och skrift. Vad du får! Du blir en del av ett stabilt företag som är marknadsledande i Europa inom sin nisch. Här möts tradition och innovation, och du får jobba med kollegor i både Sverige och andra delar av världen. Vi lär upp dig – det viktigaste är att du vill lära dig och göra skillnad. Är det dig vi söker? Vi ser fram emot din ansökan! Vi arbetar löpande med urvalet. Ansök på https://www.konstsmide.se/lediga-jobb Annonsinformation Företag: Gnosjö Konstsmide AB Kontaktperson: [email protected] Kontaktperson övriga frågor: Johan Svensson [email protected] Senaste ansökningsdatum: 2025-08-24
Vi tror på att framgång skapas när passion och drivkraft möter teknik. Med rätt verktyg skapar vi på Junora möjligheter varje dag genom att skapa nytt liv i begagnade fordon eller maskiner. Genom ett tätt samarbete mellan alla medarbetare skapar vi en värdefull tjänst där vi samtidigt bidrar till en hållbar miljö. Arbetsbeskrivning Som kundservicemedarbetare hos oss har du en nyckelroll i att skapa en positiv kundupplevelse. Du fungerar som den viktiga länken mellan våra kunder och säljare, och bidrar till att säkerställa smidiga och effektiva processer. Du hanterar frågor kring affärer och objekt samt stöder våra säljare i deras vardag över hela Sverige. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att ta emot inkommande samtal, besvara kundfrågor av både praktisk och teknisk karaktär samt hantera administrativa uppgifter kopplade till affärer, exempelvis granskning av annonser, transporter och finansiering. Under samtalen identifierar du kundernas behov och presenterar företagets tjänster för att erbjuda bästa möjliga lösning. Ditt mål är att leverera snabb och professionell service genom att lösa ärenden vid första kontakten. Exempel på arbetsuppgifter: Hantera inkommande samtal och meddelanden via e-post, SMS och chatt. Presentera lösningar och svara på kunders frågor. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av kundservicemedarbetare och en genuin passion för service. Du trivs i en dynamisk miljö där du kan växla mellan självständigt arbete och teamwork. Med en lösningsorienterad och prestigelös inställning är du en person som tar initiativ, bidrar med energi och vågar ställa frågor för att hitta de bästa lösningarna. För att lyckas i rollen tror vi att du är strukturerad, engagerad och duktig på att prioritera i ett högt tempo. Din kommunikativa förmåga och ditt engagemang är avgörande för att du ska kunna ge våra kunder bästa möjliga service. Vi söker dig som är: Serviceinriktad och lösningsorienterad. Kommunikativ och ansvarstagande. Prestigelös och kvalitetsmedveten. Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi erbjuder En möjlighet att utvecklas och växa i en viktig roll inom företaget. En dynamisk och innovativ arbetsmiljö med engagerade och kompetenta kollegor. Chansen att vara delaktig i företagets framgångsresa och påverka våra framtida satsningar. Fokus på kreativitet, innovation och långsiktiga lösningar.
Är du kommunikativ, målmedveten och trivs med att arbeta i en kundnära roll? Trivs du dessutom med telefonen som arbetsredskap och att ta stort eget ansvar över ditt arbete? Då kan rollen som Sales Leads Qualifier på DHL Freights kundservice vara något för dig! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start 1 september och som varar till årskiftet. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos DHL Freight. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är ”logistikbolaget för hela världen”. DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. Med ett globalt nätverk som består av mer än 220 länder och territorier och med 520 000 medarbetare över hela världen erbjuds kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom. DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. I denna roll kommer du vara en del av teamet som kallas Sales Lead Qualification (SLQ) och består av tre medarbetare som tillsammans arbetar i ett öppet kontorslandskap. På DHL:s kontor i Växjö delar SLQ-teamet lokaler med DHL Freights Customer Service. Företaget strävar efter att ha roligt tillsammans, nå målen, få kunderna att växa och fira framgångar. Arbetsuppgifter Som medarbetare på SLQ-avdelningen (Sales Lead Qualification) hos DHL Freight blir du en del av ett mindre, sammansvetsat team. Tillsammans ansvarar ni för att hantera och kvalificera inkommande förfrågningar från potentiella kunder som visat intresse för DHL Freights tjänster. Din huvudsakliga uppgift är att bedöma om DHL Freight kan erbjuda en lösning som matchar kundens behov – och att säkerställa att varje kontakt får ett professionellt, serviceinriktat och rådgivande bemötande redan från första samtalet. I rollen ingår att: Gå igenom inkommande förfrågningar och analysera vad kunden vill skicka, hur mycket och vart Göra kreditbedömningar och säkerställa att DHL Freight kan erbjuda kunden rätt typ av lösning Kontakta potentiella kunder via telefon eller mail för att ge besked – oavsett om det är ett erbjudande eller ett avslag Presentera DHL:s tjänster och erbjudande Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning eller likvärdig God dator- och systemvana Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Erfarenhet inom kundservice är meriterande Som person är du både driven och resultatinriktad, och du har förmågan att arbeta självständigt samtidigt som du uppskattar att samarbeta i team. Du är noggrann i ditt arbete och är lyhörd för andras behov, vilket gör att du smidigt kan anpassa dig till olika situationer. Du har en stark uthållighet och är målinriktad, vilket för att du ständigt strävar efter att nå de uppsatta målen. Övrig information Start: 1 september Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Arbetsbeskrivning Bürkert Sweden AB är den svenska sälj och marknadsbolaget i det tyska företaget Bürkert Fluid Control Systems, en global aktör inom industriell mät-, styr- och reglerteknik för vätskor och gaser. Nu söker vi en servicetekniker till kontoret i södra Stockholm! Har du ett tekniskt intresse, gillar problemlösning och vill arbeta nära industrin? Vi söker dig som vill vara med och säkerställa att våra kunders processer fungerar optimalt. Som servicetekniker hos oss får du arbeta i en omväxlande roll som innefattar både praktiskt och administrativt arbete. Tjänsten är placerad i Stockholm men du kommer även att arbeta till viss del ute hos våra kunder som till största del finns i mellersta och södra Sverige. Du kommer att utföra service och felsökning på Bürkert produkter , såsom ventiler, sensorer och system, samt agera stöd till säljare och andra kollegor inom bolaget. En roll där din tekniska kompetens verkligen gör skillnad – varje dag. Välkommen till oss! I den här rekryteringen samarbetar vi med Randstad. Om du har frågor rörande tjänsten eller rekryteringsprocessen, var god kontakta rekryteringskonsult Linda Cooper på [email protected] Ansvarsområden Service av Bürkert produkter såsom ventiler, sensorer och system ute hos våra kunder samt supporta dem i ärenden via telefon Assistera kunder vid idrifttagning av utrustning Vara ett tekniskt stöd internt Samarbete med säljorganisationen i tekniskt relaterade frågor Läsa och tolka teknisk dokumentation Dokumentera arbetet i affärssystem Kontakt med leverantörer Kvalifikationer Erfarenhet från liknande tekniska roller så som servicetekniker, drifttekniker eller fältservice utav instrument inom industrin Grundläggande kunskap inom styr- och reglerteknik Vana av att arbeta med produkter inom flödesreglering, som flödesmätare, ventiler och ventilställdon kopplat till vätske- och gasflöden God förmåga att läsa och förstå teknisk dokumentation, manualer och produktinformation God administrativ förmåga Grundläggande förståelse av kommunikationsprotokoll så som 4-20 Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska, då båda språken används dagligen i arbetet B-körkort Vi söker dig som har ett genuint teknikintresse Är nyfiken och orädd för att ta dig an oförutsedda utmaningar Har en prestigelös och flexibel inställning Är serviceinriktad och kommunikativ som person Vidare ser vi det som meriterande om du även har: Arbetat som instrumenttekniker eller drifttekniker inom t.ex livsmedelsindustrin Vana att arbeta i system som SAP eller andra CRM-/affärssystem Eftergymnasial utbildning inom teknik Om företaget Burkert Sweden AB Bürkert grundades i Tyskland 1946 och är idag ett av världens ledande företag inom industriell mät,- kontroll,- och reglerteknik. Produkterna omfattar allt ifrån ventiler till system och kundunika lösningar – alltid med högsta kvalitet och i linje med senaste teknik. Bürkert har säljkontor i 36 länder, sex egna fabriker och fyra forsknings- och utvecklingscentra. I Sverige grundades Bürkert 1968 och har idag kontor i Stockholm och Malmö. Läs gärna mer www.burkert.se
Vill du bidra till ett hållbart samhälle? Vi söker en kundservicemedarbetare till vår kund inom trafikbranschen. Nu söker vi dig som brinner för kundkontakt och vill ge förstklassig service till våra företagskunder. Välkommen till en dynamisk roll där du blir en nyckelperson mellan kund och verksamhet. Om rollen I denna roll blir du en viktig ambassadör i kontakten med företagskunder. Ditt huvudsakliga ansvar är att hantera inkommande ärenden via telefon och e-post – alltid med målet att leverera snabb, tydlig och lösningsfokuserad service. Du kommer bland annat att: Ställa ut och administrera trafikkort Hantera krediteringar och fakturor Ta emot och behandla returer Arbeta i flera system parallellt Du blir en del av vår härliga kundserviceavdelning med cirka 20 kollegor, varav tre arbetar specifikt med företagskunder. Tjänsten kan komma att placeras i säkerhetsklass Vi söker dig som är: Effektiv & strukturerad – Du har lätt för att hålla ordning, prioritera och hålla ett högt tempo Serviceinriktad – Du har ett genuint engagemang för kundnöjdhet Kommunikativ – Du uttrycker dig tydligt och professionellt i både tal och skrift Lösningsorienterad – Du ser möjligheter snarare än problem Vi tror att du har: Erfarenhet av kundservice, gärna inom B2B God datorvana och trivs med att jobba i flera system samtidigt Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift Förmåga att hantera både enkla och mer komplexa ärenden Låter det intressant? Skicka in din ansökan senast 4 juli 2025 och bli en del av vårt samhällsviktiga uppdrag. Vi ser fram emot att höra från dig! Tillträde och ansökan: Plats: Göteborg Uppdragstid: 10 augusti 2025 – 10 januari 2026 Sista ansökningsdag: 4 juli 2025 Kontaktperson: [email protected] Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Det roligaste med att jobba på Telenor är att arbetet är väldigt mångsidigt samt att ständigt få ställas inför nya och spännande utmaningar. Vill du vara med i en expansiv förändringsresa med stora utvecklingsmöjligheter? Nu har du chansen att bli en del av teamet på Telenor i rollen som Företagsrådgivare. Välkommen med din ansökan till oss på Experis! Det här är ett konsultuppdrag som varar tillsvidare. Du kommer att vara anställd av Experis men arbeta hos Telenor. Tjänsten är på heltid. Att jobba som Företagsrådgivare på Telenors Retail support Du arbetar kontorstid i stora, trivsamma och ljusa lokaler på Telenors trevliga kontor i Karlskrona. I rollen som Företagsrådgivare på Telenor kommer du att ingå i ett team som dagligen supportar Telenors butikspersonal och återförsäljare över telefon och andra digitala kanaler. Din roll blir att utveckla starka relationer med Telenors säljkanaler, skapa en hög förståelse för kundens verksamhet och leverera en säljsupport i världsklass. Ambitionen är att alltid överträffa kundens förväntningar i ärendehantering, i avseende både kvalité och effektivitet. Vem söker vi? Till rollen som Företagsrådgivare söker vi framför allt dig som är en kommunikativ och ambitiös person som älskar att arbeta med människor och uppskattar att få ta eget ansvar. För att trivas i rollen krävs det att du har ett genuint intresse för service och att leverera en fantastisk support tillsammans med ditt team. Du behöver vara resultatorienterad samt ha lätt att sätta dig in i arbetssätt och rutiner. Det är ett stort plus om du har erfarenhet av att arbeta inom service för att komma in i rollen så snabbt som möjligt. Telenor är i startgropen en spännande förändringsresa där vi nu söker dig som vill komma in i en fas med stor möjlighet till inflytande! I övrigt krävs det att du: * har goda kunskaper i både svenska och engelska * har en gymnasieexamen * 1 års arbetslivserfarenhet Det är även meriterande för tjänsten om du: * har viss branscherfarenhet * har haft yrken med mycket kundkontakt Om Experis Experis är ett ledande, globalt konsultbolag inom IT/Tech med över 600 konsulter på uppdrag i Sverige och 22 000 konsulter runt om i världen. Via Experis får du tillgång till en stor variation av spännande uppdrag hos våra intressanta kunder inom både privat och offentlig sektor. På Experis blir du en i teamet och får tillgång till ett brett nätverk av kollegor inom ditt kompetensområde. Sök tjänsten idag! Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Experis men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Carolina Steneld via e-post: [email protected]. Vi arbetar med löpande urval och kommer att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt kandidat, ansök därför så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig!
För vår kunds räkning söker vi just nu en kundservice medarbetare till en kund i Göteborg. Uppdraget är på heltid och förväntas starta 2025-08-10 och pågå till och med 2026-01-10. Om uppdraget Som kundservicemedarbetare mot företag är du en viktig länk mellan kundföretaget och deras företagskunder. Du hanterar inkommande ärenden via både mail och telefon, och arbetar effektivt med att ge snabb, tydlig och professionell service. Du växlar smidigt mellan olika uppgifter och system, och har alltid kundens behov i fokus. Exempel på arbetsuppgifter - Hantera ärenden via mail och telefon - Ställa ut och administrera kort till - Hantera krediteringar och fakturering - Ta emot och behandla returer Övrigt: Start: 2025-08-10 Slut: 2026-01-10 Omfattning: 100% Placering: Gullbergsstrandgata, Göteborg Bakgrundskontroll: Bakgrundskontroll av belastningsregistret är en del av processen. Anställningsform: Anställd hos Devotum då kunden inte godkänner underleverantörer i denna process. Om dig Vi söker dig som uppfyller nedan obligatoriska krav: - Erfarenhet av kundservice - God datorvana och trygghet i att arbeta i flera parallella system - Flytande svenska och engelska i tal och skrift. - Förmåga att hantera både enklare och mer komplexa kundärenden. Det är meriterande om du även uppfyller följande krav: - Erfarenhet av kundservice inom B2B - Erfarenhet av offentlig sektor - Erfarenhet av kollektivtrafik-branschen Önskade personliga egenskaper: - Effektiv och strukturerad. Du har lätt för att prioritera, hantera många ärenden samtidigt och hålla ordning även när tempot är högt. - Serviceinriktad. Du har ett genuint intresse för att hjälpa andra och skapa goda kundupplevelser. - Kommunikativ. Du uttrycker dig tydligt och professionellt i både tal och skrift. - Lösningsorienterad. Du ser möjligheter och tar initiativ för att lösa kundens behov Ansökan Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning är en del av processen. Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till ansvarig Konsultchef Vanessa Tummings på 072-897 82 65 eller [email protected]. Känn dig trygg som konsult hos Devotum Som konsult hos Devotum har du möjlighet att välja om du vill fakturera genom ditt eget bolag eller bli direkt anställd hos oss. Som anställd hos Devotum erbjuds du alltid schyssta villkor enligt kollektivavtal (Almega) som bland annat innefattar friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar. Hos oss är varje konsult viktig och våra konsultchefer finns alltid till hands för att ge dig den support och vägledning du behöver under hela uppdragsperioden.
Internet Vikings is a hosting provider. We are located in Stockholm. We are expanding our Engineering Team and are looking for a talented and communicative person to fill the position of a Customer Success Manager. The Customer Success Manager (CSM) ensures customers achieve their desired outcomes through our products and services, acting as the primary advocate for customer satisfaction. The CSM drives customer success strategies, fosters strong customer relationships, and ensures our services exceed expectations. This role involves collaboration with cross-functional teams, particularly, but not limited to, Engineering, to align on customer needs and deliver seamless services The CSM reports directly to the COO. Key Responsibilities: Customer Advocacy Serve as the voice of the customer, ensuring feedback is effectively acted upon. Proactively manage customer relationships, anticipating needs and addressing issues. Issue Resolution Analyze and document customer issues, ensuring timely resolution. Escalate complex and/or time-sensitive issues to the appropriate teams. Cross-functional Collaboration Work closely with Engineering to align on customer expectations. Work closely with other relevant departments, such as sales and business support, to align on customer expectations and ensure prompt resolution to customer issues. Collaborate, align and act as a facilitator for communication between departments to prioritize customer needs. Feedback and Improvement Collect and analyze customer feedback to identify improvement areas. Implement strategies to enhance customer-facing processes and systems. Customer Success Planning Develop and execute plans that promote customer loyalty and satisfaction. Report on customer success activities and performance metrics. Systems and Documentation Oversee and improve customer service systems. Ensure that accurate, up-to-date customer-facing documentation is maintained. Corporate Culture Champion a customer-centric culture and promote a service-minded approach across the organization. Qualifications and Skills: Experience in customer success or account management. Strong interpersonal, communication, and problem-solving skills. Ability to work closely with technical teams and analyze data to drive strategies. Organizational skills to manage multiple priorities in a fast-paced environment. KPIs: Customer satisfaction and Net Promoter Score (NPS) Customer retention and issue resolution time Net revenue retention (NRR) What we’re looking for: In-depth knowledge of the iGaming and sports betting industry Organized, proactive, and self-driven Ability to push-through the deadlines and routine tasks Service-minded and enjoys communication Strong learning capacity At least upper-intermediate English Bonus: Advanced computer skills Experience in working with foreigners
Välj ett jobb för att visa detaljer