Butikschef - Twilfit by Change, Gävle
Retail Knowledge Sweden AB
Chefer inom handel

Butikschef till Twilfit by Change Gävle Är du en resultatinriktad ledare som kan utveckla och motivera ditt team till att nå försäljningsframgångar, då är Twilfit by Change din nästa arbetsplats! Vi letar efter en butikschef som är driven, engagerad och kan coacha sina medarbetare till att skapa förstklassig köpupplevelse för våra kunder. Som Butikschef på Twilfit by Change kommer du att vara en viktig del av vårt uppdrag, att hjälpa våra kunder att känna sig bekväma och vackra i våra underkläder, oavsett storlek. På Twilfit by Change inser vi att det är våra duktiga Butikschefer, som genom sitt dagliga engagemang skapar värde för både våra kunder, medarbetare och företaget. Därför är det också helt naturligt att du som Butikschef får del av det resultat som du skapar. KAN DU LEDA, SÄLJA OCH SKAPA EN BRA ATMOSFÄR? Vi söker dig som är framgångsrik i din roll som Butikschef eller ledare från en liknande position. Du har skapat dina resultat genom att motivera och inspirera ditt team med din personlighet och genom att visa dem vägen. Vi förväntar oss att du: Drivs av att skapa resultat både genom dina medarbetare, men också genom dina egna insatser. En erfaren ledare som kan coacha och inspirera för utveckla medarbetarna till att nå sina egna och butikens mål. Mycket duktig på att ge goda råd till dina kunder – en förmåga du har fått från positioner inom kundservice, försäljning eller liknande. Är en person med positiv energi och med omtanke om kunden vilket gör att du kan skapa en bekväm miljö i intima situationer. Som butikchef förväntar vi oss att du tar det fulla ansvaret för butikens dagliga verksamhet så att butiksmålen kan uppnås. DU HAR ERFARENHET AV: Personalplanering och optimal schemaläggning. . Du har förmågan att skapa lönsamhet genom analys och handlingsplan och detta kommer att synas i din P&L. Ledning och coachning av dina medarbetare. Säljträning Uppfylla dagliga försäljnings- och KPI-mål Se till att butikens uttryck alltid följer gällande riktlinjer. Administrativa uppgifter och håller alla deadlines Dialog med huvudkontoret VAD KAN DU FÖRVÄNTA DIG AV OSS? På Twilfit by Change är vi mycket fokuserade på din framgång, eftersom vi vet att framgången för vår verksamhet beror på dina resultat. Därför kan du förvänta dig en grundlig rekryteringsprocess, vi vill göra en så bra matchning som bara möjligt. Du kommer att få en ordentlig onbording, så att du är utrustad för att driva din butik framgångsrikt och leverera de förväntade resultaten. Du kommer även att få ett brett utbud av stöd och service, såsom HR rådgivning, rapporter, budgetar, IT lösningar, som hjälper dig i ditt dagliga arbete så att du kan fokusera på försäljning och coacha dina medarbetarna. Förutom en fast lön, har du möjlighet att få bonus och därmed uppnå vinstdelning i förhållande till de resultat du skapar. På Twilfit by change förväntar vi oss att du driver butiken som om den vore din "egen". I gengäld erbjuder vi dig möjligheten att få ta del av 25-50% av butikens vinst. Du kan förvänta dig att spela en viktig roll i ett ambitiöst och framgångsrikt företag. ÄR DU REDO FÖR FÖRÄNDRING? Skynda dig och skicka en ansökan genom att klicka på "ansök". Vi håller regelbundna intervjuer för tjänsten, välkommen in med din ansökan. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Tatjana Jovanovic, [email protected] men alla ansökningar sker via annons Vi ser fram emot att höra från dig!

24 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Gruppchef till logistikverksamhet utanför Uppsala
Uniflex Sverige AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

Vi söker nu en trygg och operativ Gruppchef till vår kunds expansiva logistikverksamhet utanför Uppsala. Vill du ta nästa steg i din ledarskapsresa och bli en nyckelperson i en teknikdriven, hållbar och snabbfotad verksamhet? Då kan detta vara rollen för dig. Om tjänsten Som Gruppchef leder du det dagliga arbetet för ett team om cirka 30 medarbetare i en dynamisk logistikmiljö. Du är en närvarande och engagerad ledare med förmåga att motivera, strukturera och säkerställa kvalitet, flöde och en god arbetsmiljö. Tillsammans med cirka sex teamledare driver du det dagliga operativa arbetet och säkerställer att ni som team når era mål. Du coachar, utvecklar och följer upp – alltid med fokus på både människor och processer. Rollen är operativ och innebär att du är delaktig ute i verksamheten. Du rapporterar till driftchef och samarbetar tätt med övriga gruppchefer samt logistikledningen. Arbetstiden är förlagd till dagtid med start kl. 07:00. Vem är du? Vi söker dig som: * Har minst 2–3 års erfarenhet som arbetsledare, teamledare eller gruppchef, gärna inom logistik eller produktion * Har haft ansvar för personalens prestation, arbetsmiljö och dagliga prioriteringar * Är trygg i att ge tydliga instruktioner, hålla medarbetarsamtal och hantera konflikter * Har god datorvana och lätt att ta till dig nya system * Är van att arbeta i snabbrörliga, komplexa miljöer där förändring är en del av vardagen * Har erfarenhet av att arbeta operativt, gärna på skift eller under obekväma tider Meriterande: * Kunskap om arbetsmiljölagstiftning och kollektivavtal Om verksamheten Vår kund erbjuder: * En snabb, teknikdriven arbetsmiljö med starkt fokus på utveckling * Möjligheter till fortsatt karriär inom logistikorganisationen * Förmåner som friskvårdsbidrag och personalrabatter * En arbetsplats med starkt hållbarhets- och inkluderingsfokus Vår kund är en ledande aktör inom svensk e-handel med stark tillväxt, digital innovationskraft och ett tydligt fokus på hållbarhet. Här står människan i centrum, och arbetsplatsen präglas av mångfald, ansvar och framtidstro. Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.

24 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Gruppchef till logistikverksamhet utanför Uppsala
Uniflex Sverige AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

Vi söker nu en trygg och operativ Gruppchef till vår kunds expansiva logistikverksamhet utanför Uppsala. Vill du ta nästa steg i din ledarskapsresa och bli en nyckelperson i en teknikdriven, hållbar och snabbfotad verksamhet? Då kan detta vara rollen för dig. Om tjänsten Som Gruppchef leder du det dagliga arbetet för ett team om cirka 30 medarbetare i en dynamisk logistikmiljö. Du är en närvarande och engagerad ledare med förmåga att motivera, strukturera och säkerställa kvalitet, flöde och en god arbetsmiljö. Tillsammans med cirka sex teamledare driver du det dagliga operativa arbetet och säkerställer att ni som team når era mål. Du coachar, utvecklar och följer upp – alltid med fokus på både människor och processer. Rollen är operativ och innebär att du är delaktig ute i verksamheten. Du rapporterar till driftchef och samarbetar tätt med övriga gruppchefer samt logistikledningen. Arbetstiden är förlagd till dagtid med start kl. 07:00. Vem är du? Vi söker dig som: * Har minst 2–3 års erfarenhet som arbetsledare, teamledare eller gruppchef, gärna inom logistik eller produktion * Har haft ansvar för personalens prestation, arbetsmiljö och dagliga prioriteringar * Är trygg i att ge tydliga instruktioner, hålla medarbetarsamtal och hantera konflikter * Har god datorvana och lätt att ta till dig nya system * Är van att arbeta i snabbrörliga, komplexa miljöer där förändring är en del av vardagen * Har erfarenhet av att arbeta operativt, gärna på skift eller under obekväma tider Meriterande: * Kunskap om arbetsmiljölagstiftning och kollektivavtal Om verksamheten Vår kund erbjuder: * En snabb, teknikdriven arbetsmiljö med starkt fokus på utveckling * Möjligheter till fortsatt karriär inom logistikorganisationen * Förmåner som friskvårdsbidrag och personalrabatter * En arbetsplats med starkt hållbarhets- och inkluderingsfokus Vår kund är en ledande aktör inom svensk e-handel med stark tillväxt, digital innovationskraft och ett tydligt fokus på hållbarhet. Här står människan i centrum, och arbetsplatsen präglas av mångfald, ansvar och framtidstro. Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.

24 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Biträdande enhetschef till nybyggt äldreboende i Täby kommun
Poolia Sverige AB
Chefer inom äldreomsorg

Vill du göra skillnad? ? Avdelning äldreomsorg egen regi och Johannas trädgård söker nu två biträdande enhetschefer som vill vara med och göra skillnad för Täbys äldre. God kvalitet är ett av de viktigaste ledorden för äldreomsorgen i Täby. Vi sätter alltid kunden/brukaren först och söker dig som har ett genuint intresse och engagemang för målgruppen. Urval och intervjuer kommer att genomföras löpande under sommaren, och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan! Om tjänsten Johannas trädgård i Täby kyrkby är ett nybyggt äldreboende för personer med behov av omfattande omsorg och/eller demenssjukdom. Vi söker nu två biträdande enhetschefer med stort intresse för att vara med och driva äldreomsorg i kommunens egen regi. Johannas Trädgård ligger nära Täby kyrkbys centrum med butiker och kommunikationer. Boendet har 86 ljusa och moderna lägenheter fördelat på tre plan med tre enheter på varje plan. Personalgruppen består av omsorgspersonal, sjuksköterskor, sjukgymnast, arbetsterapeut, samordnare, omsorgshandledare och aktivitetssamordnare. Som biträdande enhetschef har du personalansvar för drygt 30 medarbetare, omfattning fördelas i dialog med enhetschef. Du arbetar tätt ihop med enhetschef och den andra biträdande enhetschefen på Johannas trädgård. Du rapporterar direkt till enhetschef och tillsammans skapar ni innehåll och struktur i verksamheten. Du arbetar operativt genom att leda personalen i förändringsarbete vad gäller, rutiner, metoder och processer och du är ofta ute i verksamhetens dagliga arbete. Du ingår i egen regis ledningsgrupp, där du tillsammans med avdelningschef och kollegor bidrar till en samsyn kring uppdraget. Vem är du? Vi söker dig som har: Högskoleutbildning inom vård och omsorg, exempelvis socionom, sjuksköterska, arbetsterapeut, alternativt annan högskoleutbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Tidigare erfarenhet från ledande roller med budget- och personalansvar inom äldreområdet. Goda kunskaper om aktuell lagstiftning inom äldreområdet. Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Goda kunskaper i MS Office och gärna även i verksamhetssystem som Pulsen Combine och Medvind. Tidigare erfarenhet av att arbeta som chef i politiskt styrd verksamhet Som chef är du en förebild och har förmåga att coacha och motivera dina medarbetare. Du är trygg i din roll som chef och har förmåga att skapa delaktighet och engagemang. Du är strukturerad och trivs med ordning och reda, men har också förmåga att omprioritera om/när det behövs. För att lyckas i rollen ser vi att du är en kommunikativ person med förmåga att arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Du har en personlig mognad och är prestigelös. Välfärdsteknik är och kommer att vara en viktig del inom äldreomsorgen, och vi ser därför att du har ett intresse för att medverka i denna utveckling. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Om rekryteringsprocessen I Täby kommun genomförs rekrytering utifrån metodiken kompetensbaserad rekrytering. Rekryteringen omfattar även olika typer av bakgrundskontroller för en kvalitetssäkrad process. Innan en eventuell anställning i Täby kommun ombeds du som kandidat verifiera relevanta utbildningar och arbetslivserfarenhet samt uppvisa ett utdrag ur Polisens belastningsregister ”Utdrag från belastningsregistret för enskild person enligt 9 § 1 stycket lagen (1998:620) om belastningsregister”. Utdraget ska uppvisas i obrutet kuvert och går att beställa på Polisens hemsida Kontrollera egna uppgifter, e-tjänst | Polismyndigheten (polisen.se). I det fall tjänsten är säkerhetsklassad kommer även en säkerhetsprövning med registerkontroll att genomföras före beslut om anställning. Är du inte medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna uppvisa ett giltigt uppehåll-/arbetstillstånd eller kunna styrka att du är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Vi vill upplysa om att din ansökan är en allmän handling enligt offentlighetsprincipen, vilket innebär att dina ansökningshandlingar kan begäras ut. Om verksamheten Täby är en av Sveriges mest välskötta kommuner med stor valfrihet, välfärdstjänster av hög kvalitet, attraktivt näringslivsklimat och stabil ekonomi. Skolorna i kommunen uppvisar toppresultat, förskolorna erbjuder en trygg och stimulerande miljö och vid kommunens äldreboenden är nöjdheten stor. Läget är attraktivt med närhet till både Stockholm och Arlanda, samtidigt som tillgången till skog, hav och strövområden ger möjlighet till naturupplevelser och rekreation. Täby utvecklas med nya attraktiva och trygga miljöer och genom att befintliga områden vidareutvecklas – hållbart, med omsorg om kulturarv och där större sammanhängande grönområden värnas. Halva Täby ska vara grönt och hela Täby hållbart. Trafik och infrastruktur ska fungera i vardagen och utvecklas för framtiden. På kommunledningskontoret finns de centrala ledningsresurserna och det administrativa stödet till kommunens verksamhetsområden som till exempel ekonomi, utredning, HR och kommunikation. Vi samordnar och driver övergripande utveckling och ansvarar för strategier, riktlinjer och verktyg.

24 juni 2025
Sista ansökan:
12 augusti 2025
Distributionschef Paket, Veddesta
PostNord Sverige AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

Är du en erfaren och engagerande ledare? Gillar du utmaningar och vill vara med på en förändringsresa? Då söker vi dig! Du, vi och jobbetSom distributionschef inom Paket Veddesta, är du den förlängda armen ut i den operativa verksamheten. Det är både en administrativ och verksamhetsnära tjänst där du ingår i ledningsgruppen och samarbetar med chefskollegor i Veddesta och andra orter. Vi söker dig som på ett prestigelöst sätt vill leda och motivera ditt team, och vara med och bidra till en innovationskultur. Den här tjänsten är för dig som är resultatinriktad och vill vara en del av ett framgångsrikt team. Som person är du kommunikativ, tydlig, och duktig på att coacha. Du har en förmåga att identifiera förbättringar och utveckla verksamheten. Du har förståelse för vilka krav och förväntningar våra kunder har på oss och vår verksamhet. Din placering kommer vara i Veddesta och du rapporterar till Terminalchefen. Vad du kommer att göra - Se till att förbättringar identifieras, dokumenteras och omhändertas. - Leda, samordna och följa upp skåpbilsavdelningen arbete enligt våra mål. - Ha resultat-, personal- och arbetsmiljöansvar. - Se till att kvalitets- och arbetsmiljömål efterlevs. - Coacha, utmana och utveckla medarbetare att våga arbeta enligt nya arbetssätt. - Utveckla verksamheten genom ett närvarande, tydligt och kommunikativt ledarskap. Vem du är - Taktisk och kvalitetsmedveten: Du är processinriktad och bra på att prioritera i förändring. - Engagerad: Du skapar samsyn, bygger goda och hållbara relationer och involverar medarbetare kring vision och värderingar. - Intresserad av människor: Förmåga att engagera och motivera dina medarbetare. - Mål- & resultatinriktad: Med ett tydligt mål blir resan enklare. - Kommunikativ: Tydlighet och inkludering gör dig till en inspirerande ledare. - Ansvarstagande: Du tar ägarskap och bidrar till ständig förbättring. - Du är trygg i chefsrollen med god struktur, helhetssyn och förmåga att driva arbetet framåt. - Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vad du tar med dig - Gymnasieexamen. - Flerårig dokumenterad erfarenhet som chef och ledare, gärna från att leda i förändring. - Erfarenhet från logistikbranschen eller liknande. - God administrativ förmåga, systemvana och kunskaper i Office-paketet samt erfarenhet av affärssystem och tidrapporteringssystem. - Svenska och engelska flytande i både tal och skrift. - B-körkort. Vad väntar du på?Urval och intervjuer kommer att ske efter sista ansökningsdag. Undrar du något över tjänsten? Mejla till [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! För fackliga kontaktpersoner se Fackliga kontakter. Dygnet runt är vi på väg – från en människa till en annan, från ett företag till ett annat. Varje dag levererar vi över 4,5 miljoner brev och 600 000 paket. Varje försändelse är viktig – post, paket och logistik möjliggör relationer och affärer. Här får du vara med och påverka! PostNord är den ledande leverantören av paket- och logistiktjänster till, från och inom Norden. Vi är över 26 500 medarbetare och som en av Nordens största arbetsgivare tar vi ett stort socialt ansvar. Vi erbjuder en attraktiv och utvecklande arbetsplats där medarbetarna kan växa och trivas. Hos oss får du schyssta arbetsvillkor enligt kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och andra förmåner via vår egen personalstiftelse PostNord Plus. Vi prioriterar både våra kunder och våra medarbetare där vi tror att utvecklings- och karriärmöjligheter är grunden för att vara en attraktiv arbetsplats för anställda och helhetsleverantör för våra kunder. Vi leder branschen in i den koldioxidsnåla ekonomin, med målet att bli fossilfria till 2030. Vi arbetar kontinuerligt med att minska vår miljöpåverkan genom att investera i fossilfria transporter och utveckla hållbara lösningar för våra kunder och medarbetare. Med vår expertis och vårt unika distributionsnät utvecklar vi förutsättningar för framtidens kommunikation och handel.

24 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Enhetschef
Folkhälsomyndigheten
Förvaltnings- och planeringschefer

Folkhälsomyndigheten är en nationell kunskapsmyndighet som arbetar för bättre folkhälsa.  Har du ett stort engagemang för chefsuppdraget och ett dokumenterat gott ledarskap? Då har vi ett vikarierande uppdrag som väntar på dig! Vad ska du jobba med? Du blir enhetschef för Enheten för sexuell hälsa och hivprevention inom Avdelningen för smittskydd och hälsoskydd. Som enhetschef har du ett övergripande ansvar för att enheten arbetar i enlighet med myndighetens övergripande mål och uppdrag. Du har personalansvar samt budget- och verksamhetsansvar för enhetens samlade verksamhet och ingår i avdelningens ledningsgrupp. Som enhetschef vid Folkhälsomyndigheten är du arbetsgivare, verksamhetsföreträdare och ledare. I rollen som enhetschef ingår att: • Vara tydlig i ledning, styrning och kommunikation. • Sätta upp, tydliggöra och följa upp aktiviteter som leder till att verksamhetens mål och önskade effekter uppfylls. • Säkerställa verksamhetens kompetens på kort och lång sikt. • Skapa förutsättningar för samverkan och dialog såväl inom som utom den egna organisationen samt att företräda myndigheten externt och i media. • Tillsammans med övriga chefer ansvara för och främja utveckling av hela verksamheten för att möta omvärldens behov och myndighetens uppdrag. Om dig som ledare Du är en erfaren, trygg och inspirerande ledare som trivs med att samverka och skapa nätverk. Din roll i avdelningens ledningsgrupp, som gemensamt ansvarar för att främja utveckling för att möta omvärldens behov och därtill hela myndighetens uppdrag, kommer vara en viktig del i arbetet. Du leder utifrån ett tillitsbaserat förhållningssätt, ser mångfald som en tillgång och skapar förutsättningar för medarbetare på enheten att göra ett bra arbete genom att främja en god arbetsmiljö och ett gott medarbetarskap samt motivera till utveckling.  Som enhetschef ingår även andra arbetsuppgifter som enhetschef på myndigheten. Vem söker vi?  Krav för anställningen: Vi söker dig som har ett stort engagemang för chefsuppdraget och ett dokumenterat gott ledarskap. Du har en akademisk examen inom folkhälsovetenskap, medicin, statsvetenskap eller annat ämnesområde som arbetsgivaren bedömer som likvärdigt för uppdraget samt flerårig aktuell erfarenhet av kunskapsbaserat arbete inom statlig förvaltning. Utöver det ser vi dessa kompetenser, förmågor och erfarenheter som viktiga för att du ska trivas hos oss: Mycket stor vikt läggs vid: • Erfarenhet som chef med budget- personal- och arbetsmiljöansvar. • Mycket goda ledaregenskaper, vilket innebär att du är beslutsmässig och agerar utifrån en helhetssyn för organisationens bästa. Det innebär också att du har en mycket god förmåga att kommunicera och skapa en kultur som främjar ett kontinuerligt utvecklings- och förändringsarbete samt ett tillitsfullt klimat bland enhetens medarbetare. • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift. • Personliga egenskaper som en god samarbetsförmåga, är ansvarstagande och strukturerad samt har ett gott bemötande. Stor vikt läggs vid: • Erfarenhet av arbete inom ramen för enhetens ansvarsområde, exempelvis kunskapsproduktion och kunskapsspridning utifrån vetenskap och beprövad erfarenhet. • Erfarenhet av arbete inom ramen för enhetens sakområde, exempelvis SRHR, hbtqi, jämställdhet eller hiv/STI-prevention. Vad gör enheten? Enheten för sexuell hälsa och hivprevention arbetar med hiv/STI, sexuell och reproduktiv hälsa och rättigheter (SRHR), hbtqi och jämställdhet. Våra arbetssätt omfattar kunskapsframtagning, kunskapsspridning, samordning och uppföljning. Mer specifikt ansvarar enheten för nationell samordning inom hbtqi, hiv/STI och SRHR. Arbetet utgår från den nationella handlingsplanen för hbtqi-personers lika rättigheter och möjligheter, den nationella hivstrategin samt den nationella SRHR-strategin med efterföljande handlingsplan. Enheten arbetar också med stöd till det systematiska utvecklingsarbetet kring jämställdhet och hbtqi inom myndighetens olika uppdrag. Enheten medverkar även i fördelning av statsbidrag till de organisationer som arbetar med hivprevention samt till dem som arbetar för att främja hälsa och rättigheter bland personer som lever med hiv. Uppdrag som handlar om mäns våld mot kvinnor ryms också inom enhetens arbete. Hur är det att jobba på Folkhälsomyndigheten? Vi erbjuder utvecklande arbetsuppgifter där du kan påverka och göra skillnad. Oavsett vad du jobbar med är du med och bidrar till samhällsnytta. Det gör du tillsammans med engagerade och kompetenta kollegor i stimulerande samarbeten. Folkhälsomyndigheten är en arbetsplats som strävar efter att ge lika möjligheter till alla och att vara fri från diskriminering. Myndigheten har sin verksamhet i Solna och Östersund. Medarbetarskap och kultur på Folkhälsomyndigheten Om anställningen Du kommer att anställas som enhetschef med placering på vårt kontor i Solna eller Östersund. Befattningen är ett vikariat på heltid från och med 2025-09-01 eller snarast enligt överenskommelse, tills dess att en ordinarie enhetschef träder i tjänst, dock längst till och med 2026-02-28. Som anställd vid Folkhälsomyndigheten kan du komma att bli krigsplacerad. Vissa tjänster är placerade i säkerhetsklass där svenskt medborgarskap kan vara ett krav. Säkerhetsprövning kommer då genomföras i enlighet med Säkerhetsskyddslagen (2018:585). På myndigheten kan det finnas möjlighet att teckna överenskommelse om distansarbete upp till 40 procent av din arbetstid. Är du intresserad? Vill du veta mer om anställningen är du välkommen att kontakta biträdande avdelningschef Agneta Falk Filipsson, telefon 010- 205 21 72. Fackliga företrädare är för SACO Pi Zetterquist, telefon 010-205 22 95, och för OFR/S Jessika Spångberg, telefon 010-205 29 22. Läs mer om hur det är att jobba hos oss Ansökan Välkommen med din ansökan till befattningen som enhetschef hos oss! Vi har valt att ta bort det personliga brevet ur rekryteringsprocessen. I stället ansöker du med ditt CV och genom att besvara urvalsfrågor. Målet är att skapa en mer inkluderande rekryteringsprocess. Arbetspsykologiska tester och arbetsprov kan komma att användas som en del i rekryteringsprocessen. Vänligen ladda upp relevanta examensbevis i samband med din ansökan. Läs i ansökningsformuläret hur du går tillväga om du har skyddade personuppgifter. Ansök senast 2025-07-13 via myndighetens webbplats. Arbetsgivarens diarienummer: 02915-2025-2.1.1

24 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Enhetschef
Folkhälsomyndigheten
Förvaltnings- och planeringschefer

Folkhälsomyndigheten är en nationell kunskapsmyndighet som arbetar för bättre folkhälsa.  Har du ett stort engagemang för chefsuppdraget och ett dokumenterat gott ledarskap? Då har vi ett vikarierande uppdrag som väntar på dig! Vad ska du jobba med? Du blir enhetschef för Enheten för sexuell hälsa och hivprevention inom Avdelningen för smittskydd och hälsoskydd. Som enhetschef har du ett övergripande ansvar för att enheten arbetar i enlighet med myndighetens övergripande mål och uppdrag. Du har personalansvar samt budget- och verksamhetsansvar för enhetens samlade verksamhet och ingår i avdelningens ledningsgrupp. Som enhetschef vid Folkhälsomyndigheten är du arbetsgivare, verksamhetsföreträdare och ledare. I rollen som enhetschef ingår att: • Vara tydlig i ledning, styrning och kommunikation. • Sätta upp, tydliggöra och följa upp aktiviteter som leder till att verksamhetens mål och önskade effekter uppfylls. • Säkerställa verksamhetens kompetens på kort och lång sikt. • Skapa förutsättningar för samverkan och dialog såväl inom som utom den egna organisationen samt att företräda myndigheten externt och i media. • Tillsammans med övriga chefer ansvara för och främja utveckling av hela verksamheten för att möta omvärldens behov och myndighetens uppdrag. Om dig som ledare Du är en erfaren, trygg och inspirerande ledare som trivs med att samverka och skapa nätverk. Din roll i avdelningens ledningsgrupp, som gemensamt ansvarar för att främja utveckling för att möta omvärldens behov och därtill hela myndighetens uppdrag, kommer vara en viktig del i arbetet. Du leder utifrån ett tillitsbaserat förhållningssätt, ser mångfald som en tillgång och skapar förutsättningar för medarbetare på enheten att göra ett bra arbete genom att främja en god arbetsmiljö och ett gott medarbetarskap samt motivera till utveckling.  Som enhetschef ingår även andra arbetsuppgifter som enhetschef på myndigheten. Vem söker vi?  Krav för anställningen: Vi söker dig som har ett stort engagemang för chefsuppdraget och ett dokumenterat gott ledarskap. Du har en akademisk examen inom folkhälsovetenskap, medicin, statsvetenskap eller annat ämnesområde som arbetsgivaren bedömer som likvärdigt för uppdraget samt flerårig aktuell erfarenhet av kunskapsbaserat arbete inom statlig förvaltning. Utöver det ser vi dessa kompetenser, förmågor och erfarenheter som viktiga för att du ska trivas hos oss: Mycket stor vikt läggs vid: • Erfarenhet som chef med budget- personal- och arbetsmiljöansvar. • Mycket goda ledaregenskaper, vilket innebär att du är beslutsmässig och agerar utifrån en helhetssyn för organisationens bästa. Det innebär också att du har en mycket god förmåga att kommunicera och skapa en kultur som främjar ett kontinuerligt utvecklings- och förändringsarbete samt ett tillitsfullt klimat bland enhetens medarbetare. • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift. • Personliga egenskaper som en god samarbetsförmåga, är ansvarstagande och strukturerad samt har ett gott bemötande. Stor vikt läggs vid: • Erfarenhet av arbete inom ramen för enhetens ansvarsområde, exempelvis kunskapsproduktion och kunskapsspridning utifrån vetenskap och beprövad erfarenhet. • Erfarenhet av arbete inom ramen för enhetens sakområde, exempelvis SRHR, hbtqi, jämställdhet eller hiv/STI-prevention. Vad gör enheten? Enheten för sexuell hälsa och hivprevention arbetar med hiv/STI, sexuell och reproduktiv hälsa och rättigheter (SRHR), hbtqi och jämställdhet. Våra arbetssätt omfattar kunskapsframtagning, kunskapsspridning, samordning och uppföljning. Mer specifikt ansvarar enheten för nationell samordning inom hbtqi, hiv/STI och SRHR. Arbetet utgår från den nationella handlingsplanen för hbtqi-personers lika rättigheter och möjligheter, den nationella hivstrategin samt den nationella SRHR-strategin med efterföljande handlingsplan. Enheten arbetar också med stöd till det systematiska utvecklingsarbetet kring jämställdhet och hbtqi inom myndighetens olika uppdrag. Enheten medverkar även i fördelning av statsbidrag till de organisationer som arbetar med hivprevention samt till dem som arbetar för att främja hälsa och rättigheter bland personer som lever med hiv. Uppdrag som handlar om mäns våld mot kvinnor ryms också inom enhetens arbete. Hur är det att jobba på Folkhälsomyndigheten? Vi erbjuder utvecklande arbetsuppgifter där du kan påverka och göra skillnad. Oavsett vad du jobbar med är du med och bidrar till samhällsnytta. Det gör du tillsammans med engagerade och kompetenta kollegor i stimulerande samarbeten. Folkhälsomyndigheten är en arbetsplats som strävar efter att ge lika möjligheter till alla och att vara fri från diskriminering. Myndigheten har sin verksamhet i Solna och Östersund. Medarbetarskap och kultur på Folkhälsomyndigheten Om anställningen Du kommer att anställas som enhetschef med placering på vårt kontor i Solna eller Östersund. Befattningen är ett vikariat på heltid från och med 2025-09-01 eller snarast enligt överenskommelse, tills dess att en ordinarie enhetschef träder i tjänst, dock längst till och med 2026-02-28. Som anställd vid Folkhälsomyndigheten kan du komma att bli krigsplacerad. Vissa tjänster är placerade i säkerhetsklass där svenskt medborgarskap kan vara ett krav. Säkerhetsprövning kommer då genomföras i enlighet med Säkerhetsskyddslagen (2018:585). På myndigheten kan det finnas möjlighet att teckna överenskommelse om distansarbete upp till 40 procent av din arbetstid. Är du intresserad? Vill du veta mer om anställningen är du välkommen att kontakta biträdande avdelningschef Agneta Falk Filipsson, telefon 010- 205 21 72. Fackliga företrädare är för SACO Pi Zetterquist, telefon 010-205 22 95, och för OFR/S Jessika Spångberg, telefon 010-205 29 22. Läs mer om hur det är att jobba hos oss Ansökan Välkommen med din ansökan till befattningen som enhetschef hos oss! Vi har valt att ta bort det personliga brevet ur rekryteringsprocessen. I stället ansöker du med ditt CV och genom att besvara urvalsfrågor. Målet är att skapa en mer inkluderande rekryteringsprocess. Arbetspsykologiska tester och arbetsprov kan komma att användas som en del i rekryteringsprocessen. Vänligen ladda upp relevanta examensbevis i samband med din ansökan. Läs i ansökningsformuläret hur du går tillväga om du har skyddade personuppgifter. Ansök senast 2025-07-13 via myndighetens webbplats. Arbetsgivarens diarienummer: 02915-2025-2.1.1

24 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Enhetschef till Ung fritid 16 - 19år, Kultur- och fritidsförvaltningen
Botkyrka kommun
Chefer inom friskvård, sport och fritid

Vill du ha meningsfulla arbetsuppgifter som gör skillnad i människors liv? Välkommen till kommunen som är långt ifrån lagom! Botkyrka kommun är den sjätte största kommunen i Stockholms län och består av kommundelarna Alby, Fittja, Hallunda, Norsborg, Tullinge, Tumba, Vårsta och Grödinge. Botkyrka kommun har cirka 95 000 invånare och drygt 6 400 medarbetare. Kultur- och fritidsförvaltningen gör Botkyrka friskare, starkare och mer kreativt! Vi ser till att det finns ett rikt kultur- och idrottsliv med många olika fritidsaktiviteter att välja på i kommunen. Vi bidrar till levande och trygga livsmiljöer och gör det möjligt för Botkyrkabor att utveckla sina intressen. Med en meningsfull fritid mår människor bättre vilket stärker folkhälsan. Med drygt 200 medarbetare ansvarar vi för bibliotek, bad, kulturskola, konsthall, öppen fritidsverksamhet, idrottsanläggningar och folkhälsoparker. Verksamhetsområdet är en av tre verksamhetsområden i Kultur- och fritidsförvaltningen. Verksamheten ansvarar för frågor som gäller den öppna fritidsverksamheten årskurs 4 - 9. De öppna fritidsverksamheterna är kostnadsfria, öppna mötesplatser med syftet att skapa en meningsfull fritid för barn och ungdomar. I Botkyrka finns elva fritidsklubbar för barn i åldern årskurs 4 - 6 och åtta fritidsgårdar för unga årskurs 7 - 9. Fyra av fritidsklubbarna drivs av kommunen och de övriga drivs av fyra olika utförare från Botkyrkas civilsamhälle. Tjänsten och arbetsuppgifterna Vi söker nu en enhetschef till Ung fritid med inriktning på verksamhet för ungdomar 16–19 år. Du ansvarar för att leda och utveckla en verksamhet som formas i nära dialog med ungdomar och i samverkan med andra förvaltningar, såsom socialförvaltningen samt arbetsmarknads- och vuxenutbildningsförvaltningen. Fokus ligger på att skapa en trygg, tillgänglig och meningsfull fritid för äldre ungdomar – med utrymme för inflytande, kreativitet, kulturuttryck och identitetsskapande. Just nu pågår en revidering av det gemensamma uppdraget för målgruppen 16–19 år. Som enhetschef kommer du att ha en viktig roll i att forma framtida innehåll och arbetssätt. Verksamheten är en del av ett förvaltningsövergripande samarbete där ett utvecklingsarbete har inletts under våren 2025. Syftet är att skapa ett mer ändamålsenligt och attraktivt uppdrag för målgruppen, vilket kommer att presenteras för politiken under hösten 2025. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att: - leda och utveckla verksamheten för målgruppen 16–19 år - säkerställa att aktiviteterna är relevanta, trygga och håller hög kvalitet - ansvara för budget, bemanning och uppföljning av ekonomi och verksamhet - rekrytera, utveckla och leda personalen för att skapa ett motiverat arbetsklimat - etablera och bibehålla samverkan med interna och externa aktörer samt civilsamhället - bidra till det strategiska arbetet i verksamhetsområdets ledningsgrupp. Vi erbjuder dig Ett viktiga chefsuppdrag där du får vara med och forma framtidens fritid i Botkyrka kommun. Du kliver in i ett verksamhetsområde under utveckling, där din kompetens och ditt ledarskap gör verklig skillnad för unga. Ett meningsfullt och kreativt chefsuppdrag där du får vara med och skapa framtidens fritidsverksamhet i en av Sveriges mest dynamiska kommuner. Här finns goda möjligheter till kompetensutveckling, kollegialt stöd och ett nära samarbete med andra delar av förvaltningen. Du som söker till oss Du har en relevant högskoleexamen inom beteendevetenskap, pedagogik eller socionomexamen. Du har flerårig erfarenhet av att leda personal och verksamhet samt dokumenterad erfarenhet av arbete inom barn- och ungdomsverksamhet. Övriga krav för tjänsten: - erfarenhet av arbete i en politiskt styrd organisation - tidigare ansvar för budget och personal - erfarenhet av att leda i förändring och utveckla verksamhet - erfarenhet av att bygga relationer och samverka med externa aktörer Vi ser det som meriterande om du har: - erfarenhet av föreningsliv, civilsamhälle eller ideella organisationer Som enhetschef behöver du ha ett närvarande och tillitsfullt ledarskap där du skapar tydlighet, engagemang och riktning i vardagen. Du har en god förmåga att bygga relationer – både internt och externt – och skapar ett arbetsklimat som präglas av delaktighet och respekt. Du är samarbetsorienterad och arbetar tillsammans med ditt team och samarbetspartners för att nå gemensamma mål. Med ett resultatorienterat förhållningssätt driver du verksamheten framåt, följer upp mål och säkerställer kvalitet i det vi erbjuder våra ungdomar. Du har en trygg och stabil grund att stå på, vilket gör att du kan fatta beslut även i föränderliga situationer och vara ett stöd för både medarbetare och verksamhet. Vi är i en utvecklingsfas och därav vikten av egenskapen att vara flexibel och initiativtagande. För tjänster på Kultur- och fritidsförvaltningen i Botkyrka kommun kommer du som blivande medarbetare att genomgå en bakgrundskontroll. Läs mer om bakgrundskontroller här: https://www.botkyrka.se/bakgrundskontroll

24 juni 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Områdeschef- kvalitet och utveckling, vikariat
Vaggeryds kommun
Övriga administrations- och servicechefer

Arbetsmarknadsenheten är organiserad under Kommunstyrelsen och har uppdraget att driva och samordna arbetsmarknadsfrågor, försörjningsstöd och integrationsfrågor. Arbetsmarknadsenhetens uppdrag är att hjälpa personer som saknar fast förankring på arbetsmarknaden till självförsörjning och arbete och vi arbetar med individen i centrum. Samverkan med näringslivet, Arbetsförmedlingen och kommunens förvaltningar är också centralt i utförandet av vårt uppdrag. Arbetsmarknadsenheten verkar för inkludering i samhället oavsett kön, etnicitet, ålder och social bakgrund. Verksamheten ligger i Vaggeryds tätort med mycket goda pendlingsmöjligheter. I verksamheten hanteras en bredd av uppgifter som innefattar allt ifrån myndighetsutövning till att också vara en plats för arbetsträning och arbetsmarknadspolitiska anställningar. Kommunens värdegrund "Tanke och omtanke, idéer blir till verklighet och alla har betydelse" är tydlig inom verksamheten. Här ger vi plats för att göra skillnad och det ska märkas i utförandet av vårt uppdrag! Starta upp ESF projekt, förbereda verksamheten inför kommande aktivitetskrav, samverka på många nivåer och ha påverkansmöjlighet inom flera områden i vår mindre verksamhet. Låter detta som en miljö du hade trivts i? Har du kanske dessutom en lucka i livet om cirka 8 månader du vill vara med och skapa skillnad hos oss? Då låter detta som tjänsten för dig! Vi söker en engagerad chef som brinner för att stödja våra huvudprocesser och utveckla våra stödprocesser. I denna roll kommer du att ha ett övergripande ansvar för att säkerställa att våra stödprocesser fungerar smidigt och effektivt, samt att de kontinuerligt förbättras. Du kommer också att behöva vara flexibel och öppen för att hjälpa till där det finns behov, och bidra med trygghet och stabilitet i verksamheten. Vi erbjuder: En stimulerande och utvecklande arbetsmiljö där du kommer arbeta med engagerade team och där varje medarbetare gör skillnad! Låter detta som en tjänst för dig? Läs då gärna vidare! Om tjänsten  Denna tjänst är ett vikariat fram till sista mars 2026. Ordinarie enhetschefen kommer ha ett annat uppdrag under en period och därför kommer en områdescheftjänst tillsättas då områdeschef Arbetsmarknad kommer verka som tillförordnad Arbetsmarknadsenhetschef. Du kommer att ingå i en ledningsgrupp tillsammans med ytterligare två chefer: tillförordnad arbetsmarknadsenhetschef, samt områdeschef Etablering och Försörjning. Tillsammans arbetar ni nära för att säkerställa att verksamheten fungerar och utvecklas. Ni stödjer varandra i era uppdrag och ersätter varandra vid frånvaro. Det händer mycket i vår verksamhet just nu. Bland annat kommer vi att starta upp ett ESF-projekt tillsammans med Gnosjö kommun, där denna tjänst kommer att ha en ledande roll. Vi söker också någon som kan vara ett stöd och behjälplig i att förbereda oss för ett kommande troligt aktivitetskrav, vilket innebär att du kommer att ha en nyckelroll i att driva och implementera viktiga initiativ. Vår verksamhet har ett brett uppdrag men är ändå liten, vilket innebär att du som chef kommer att arbeta på många nivåer. Detta ger en stimulerande arbetsmiljö där du får möjlighet att påverka och agera inom flera områden. Huvudsakliga arbetsuppgifter • Leda och stödja verksamheten i det dagliga arbetet för att säkerställa att våra huvudprocesser uppfyller mål och krav. • Samordna verksamhetens utvecklingsområden samt dess kontinuitetshantering och beredskapsarbete. • Utveckla och implementera strategier för att förbättra processernas effektivitet och kvalitet. • Säkerställa att resurser används på ett optimalt sätt och att arbetet bedrivs i enlighet med gällande lagar och regler. • Samverka med chefer och medarbetare för att främja en integrerad och samordnad arbetsmiljö. • Följa upp och utvärdera processernas resultat och vidta åtgärder vid behov. I tjänsten ingår även: • Operativt chefsansvar för enhetens verksamhetsstöd, vilket omfattar 6 medarbetare. • Hantering av reception, administration, informationshantering, avtal, budget och skulder, dödsbo, personalredovisning och budgetarbete. • Ett sammanhållande ansvar för digitalisering, beredskap och kontinuitetshantering, kvalitetsarbete, uppföljning och arbetsmiljö, där du och din arbetsgrupp stödjer övriga chefer och medarbetare. • Ta fram och skriva underlag, representera verksamheten i samverkans forum och andra sammanhang. Kvalifikationer För att lyckas i rollen ser vi positivt på att du har erfarenhet i rollen som chef, gärna på kommunal verksamhet. Har du dessutom relevant högskoleutbildning ser vi det som stort plus. Som person ser vi gärna att du är serviceinriktad, lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har ett intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och är flexibel och öppen för att hjälpa till där det finns behov. Som chef har du ett inkluderande ledarskap och skapar en arbetsmiljö där alla medarbetare känner sig värdefulla och delaktiga. Om du tidigare arbetat i en roll där du fått leda och utveckla processer inom kommunal verksamhet, arbeta med kommunal administration, inklusive hantering av avtal, budget och personalredovisning kommer det vara en fördel för rollen. Vi ser fram emot din ansökan!  Övrigt  Rekryteringsprocessen omfattar intervjuer och referenstagning, och vi tillämpar löpande urval. Det innebär att vi kan komma att påbörja intervjuer innan ansökningstiden har löpt ut. Eftersom rekryteringen sker under semestertider finns flera kontaktpersoner tillgängliga under annonseringsperioden. Jenny är rekryterande chef, Kristina kommer att vara närmaste chef för rollen, och Anna är chefskollega. Samtliga tre är involverade i rekryteringsprocessen och finns tillgängliga för att svara på frågor och driva processen framåt. Till din intervju behöver du ha med dig pass/nationellt ID och eventuellt bevis på uppehållstillstånd om du har ett medborgarskap utanför EU/EES. Detta för att vi som arbetsgivare behöver säkerställa din identitet samt säkra att du har rätt att arbeta i Sverige. Till de tjänster där det finns krav på utbildning kommer du som går vidare i rekryteringsprocessen att få lämna in underlag som styrker din utbildning, t.ex. legitimation eller examensbevis. Du kan även bifoga dem direkt i din ansökan. Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

24 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Vikarierande enhetschef inom socialpsykatri
Åtvidabergs kommun
Chefer inom socialt och kurativt arbete

I Åtvidabergs kommun arbetar du i en organisation som präglas av framåtanda. Varje medarbetare bidrar med sin unika kompetens, och vi värdesätter samarbete och lärande inom organisationen. Här finns det möjlighet att utvecklas och växa i din yrkesroll. Läs gärna mer om hur det är att arbeta på Åtvidabergs kommun: https://atvidaberg.se/jobba-hos-oss Välkommen till en arbetsplats där vi inte bara vågar tänka nytt – vi uppmuntrar det! I Åtvidabergs kommun jobbar vi med mod, helhetssyn och långsiktighet i allt vi gör. Vi söker nu en vikarierande enhetschef som vill ansvara kommunens verksamheter inom socialpsykiatri.  Verksamheten ska erbjuda trygga, rättssäkra och individanpassade insatser för personer med psykiska funktionsnedsättningar. Åtvidabergs kommun erbjuder boendestöd, servicebostad, bostad med särskild service samt daglig verksamhet. Vår verksamhet ska främja brukarnas delaktighet och återhämtning. Vi arbetar systematiskt med kvalitet och arbetsmiljö, samt bidra till kommunens mål för social hållbarhet och god resursanvändning. Dina arbetsuppgifter Som vikarierande enhetschef ansvarar du för verksamhetens kvalitet, medarbetare, ekonomi, arbetsmiljön och bemanningsplanering. Du kommer att jobba med så väl operativa och strategiska frågor inom ditt verksamhetsområde. I uppdraget ingår även chefsansvar för förvaltningens pool-personal.Ditt kontor är placerat i samma lokaler som övriga enhetschefer och verksamhetsledare inom funktionsstöd. Detta ger goda förutsättningar för ett nära kollegialt stöd från chefskollegor och ni kan tillsammans skapa en helhetssyn kring gemensamma frågor. Som enhetschef hos oss så kommer du ingå i en ledningsgrupp med övriga enhetschefer inom äldreomsorg och funktionsstöd. Detta gör att du får vara en del av det övergripande strategiska arbetet inom vård- och omsorgsförvaltningen. Du som söker Vi söker dig som har en pågående eller slutförd högskoleutbildning inom vård, socialt arbete, socialpedagogik eller annan som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Alternativt att du har en annan utbildningsbakgrund kombinerat med tidigare erfarenhet av arbetsledande roll. Vi ser det som meriterande om du har en slutförd högskoleutbildning. Vi ser att du har tidigare erfarenhet av arbete inom socialpsykiatri, LSS eller socialt arbete. Du har god kunskap om aktuell lagstiftning SoL, LSS och HSL. Detta uppdraget kräver att du har B-körkort.  Du har förmågan att leda och motivera andra samt sätta upp mål och riktning för verksamheten. I ditt ledarskap har du förmåga att delegera arbetsuppgifter samt ger råd, stöd och möjlighet för dina medarbetares utveckling. För dig är det viktigt att skapa delaktighet i verksamheten och trivs i samarbetet med andra. Du kan både arbeta självständigt och tillsammans med andra, fatta snabba och tydliga beslut. Du har även en god initiativförmåga. Om anställningenAnställningen är ett vikariat från 1 september (eller enligt överenskommelse) fram till 31 augusti 2026.RekryteringsprocessenVälkommen med din ansökan senast den  20 juli. Åtvidabergs kommun begär in utdrag ur belastningsregister för den som ska erbjudas anställning i brukarnära verksamheter inom äldreomsorg och funktionsstöd.  Åtvidabergs kommun har tagit bort det personliga brevet ur rekryteringsprocessen. Du kommer istället få besvara urvalsfrågor kopplade till tjänsten du söker. I Åtvidabergs kommun eftersträvar vi jämställdhet varför vi gärna ser en personalsammansättning som även speglar mångfalden i samhället. Vi välkomnar sökande som bidrar till detta. Vi sköter hela rekryteringsprocessen själva och önskar därför denna gång inte några ytterligare erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

24 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025