Jobba med kundsupport på ett världsledande techbolag
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Vill du jobba med support på ett världsledande teknikföretag med internationell prägel? Nu har du chansen att utvecklas i en tjänst som kombinerar kundservice & teknisk support – i en modern miljö med hög teamkänsla. Du kommer att arbeta med inkommande samtal och chatt där du vägleder kunder med tekniska frågor om exempelvis appar, smartphones och datorer. All utbildning sker på engelska och du jobbar i system där engelskan är ett naturligt verktyg – därför ser vi att du är trygg i språket.  Vi söker dig som  Har en teknisk ådra och gillar problemlösning Är serviceinriktad, strukturerad och gillar att samarbeta Har fullständig gymnasieexamen Talar och skriver både svenska och engelska flytande  Har erfarenhet av iOS eller Mac (meriterande men inget krav) Vi erbjuder Tydliga utvecklingsvägar och vidareutbildning En betald onboarding och trygg anställning med kollektivavtal Moderna kontorslokaler i Solna – med gym och spelhörna Arbetstider  Tjänsten har en omfattning 80–100 % och du arbetar varierande arbetstider förlagt inom kundtjänstens öppettider som är 08.00–20.00, måndag till söndag. Observera att detta är en tillsvidareanställning, och därmed inte passar dig som planerar att studera i höst.  Sök idag – vi videointervjuar löpande!

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
SERVICE MANAGER NETWORK TILL BANKGIROT
Nexer Recruit AB
Nätverks- och systemtekniker m.fl.

Bankgirot söker en Service Manager Network till en växande del av organisationen i Stockholm. Bankgirot har en unik position på Sveriges betalmarknad, som just nu genomgår sin största transformation i modern tid. Vår IT-organisation växer för att utveckla framtidssäkra lösningar som uppfyller internationella standarder och regelverk. Samtidigt säkerställer vi att det nuvarande betalsystemet fungerar stabilt och säkert – varje dag. Utvecklingen av framtidens betalningsinfrastruktur är i full gång och vi söker dig som vill vara en del av resan. Som Service Manager Network får du en nyckelroll i att säkra framtidens betalningslösningar på ett teknikbolag där vi brinner för vårt uppdrag – och för varandra. Din rollDu blir en central del av Bankgirots omfattande transformationsresa och får en nyckelroll i att bygga vår helt nya "Greenfield"-lösning för en framtidssäker betalningsinfrastruktur. Det här är en unik möjlighet för dig som vill vara med från grunden och skapa en modern plattform som formar Sveriges betalflöden. Som Service Manager Network inom nätverksområdet kommer du att arbeta inom Infrastructure Services i vår driftsorganisation och ha fullt ansvar för att forma, utveckla och leda leveransen av våra nätverkstjänster. Du kommer vara en nyckelperson i vår resa mot en tjänstebaserad och modern IT-leveransmodell. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Säkerställa kontinuerlig utveckling och förbättring av tjänsteleveranserna i linje med verksamhetens strategi och myndighetskrav Livscykelhantering av tjänsterna och att säkerställa att säkerhetskraven efterlevs Fatta tekniska beslut kopplade till tjänsteområdet, inklusive val av plattform, verktyg och arbetsmetoder Tätt samarbete med Tech Lead Ansvara för budget, prognos och kostnadsuppföljning inom tjänsteområdet Kravställa och följa upp leverantörers SLA/KPI:er samt tekniska lösningar Rapportera internt om tjänsternas status och utveckling Leda riskhantering och hantera eskaleringar Facilitera samverkan internt och externt, både med leverantörer och verksamheten Kommunicera tydligt om tjänsternas status, förändringar och utvecklingsplaner Vi söker dig som har Vi tror att du har en gedigen bakgrund inom tjänstebaserad IT-leverans, gärna i miljöer med en hybrid leveransmodell. Du har god teknisk förståelse för nätverksområdet och gärna erfarenhet av IT-säkerhetstjänster. Du har tidigare arbetat enligt ITIL-baserade processer och har erfarenhet av både budgetarbete och prognostisering. Har du dessutom arbetat inom den finansiella sektorn och är bekant med de styrande regelverk som gäller där, är det meriterande. Vi ser att du har en relevant akademisk examen eller motsvarande kompetens genom tidigare erfarenheter. Din kommunikativa förmåga är mycket god, och du samarbetar väl med både interna och externa intressenter. Du arbetar strukturerat, har en stark drivkraft och är van att leda och följa upp komplexa leveranser i en tekniskt avancerad miljö. Ett utvecklande arbete med bra förmånerSom vår nya kollega blir du en del av ett kompetent och positivt team där vi samarbetar och sätter högt värde på varandras kompetens och erfarenheter. Vi satsar mycket på hälsa och välmående och erbjuder generösa förmåner för dig som medarbetare. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning baserad i Liljeholmen i Stockholm. Du behöver ha goda kunskaper i svenska och engelska. Innan anställning beslutas genomförs en säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585). Intresserad?I denna rekrytering samarbetar Bankgirot med Nexer Recruit.  Har du frågor eller funderingar? Kontakta gärna rekryteringskonsult Johanna Värmfors: [email protected] eller +46 730 821 230 alternativt Amanda Eksell: [email protected] eller +46 707 434 173 Läs om fler lediga tjänster från Bankgirot här. Vi ser fram emot din ansökan! Om BankgirotBankgirot är ett svenskt clearinghus och teknikbolag med över 60 års erfarenhet av att leverera finansiell infrastruktur till banker. I samverkan med betalsektorn ser vi till att privatpersoner och företag enkelt kan göra överföringar och betalningar.  Bankgirot säkerställer att det nuvarande betalsystemet fungerar felfritt, samtidigt som vi utvecklar framtidssäkrade lösningar. Vi säkrar och utvecklar Sveriges betalningar.  Läs mer på www.bankgirot.se

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Jobba heltid inom kundsupport för iOS
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Är du den som familj och vänner alltid ringer när det krånglar med mobilen eller datorn? Har du ett öga för teknik och gillar att lösa problem? Då kan detta vara helt rätt tjänst för dig. Just nu söker vi på Sprio fler stjärnor till teamet som arbetar med teknisk kundservice – med fokus på några av marknadens mest populära produkter inom mobiltelefoni och datorer. I rollen kommer du att hjälpa kunder med allt från uppkopplingsproblem och systeminställningar till frågor om deras MacOS eller iOS-enhet. Du får en fullt betald introduktionsutbildning där du lär dig allt du behöver för att kunna ge professionell support via telefon och chatt – så du behöver inte ha tidigare erfarenhet, bara en stark vilja att lära!  Vi tror att du  Har ett intresse för teknik – extra plus om du har koll på iOS eller Mac Har god kommunikationsförmåga på både svenska och engelska Har en fullständig gymnasieexamen Är trygg med att vägleda andra, även i stressiga situationer Vi erbjuder En arbetsplats med stark teamkänsla Möjligheten att utvecklas till mer seniora roller En introduktion med fullt betald utbildning Kollektivavtal och moderna lokaler med gym och spelrum Arbetstider  Du arbetar 80–100 % förlagt inom kundtjänstens öppettider som är 08.00–20.00, måndag till söndag. Observera att tjänsten är en tillsvidareanställning – därmed ej aktuell för dig som planerar att påbörja eller återuppta studier till hösten.  Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande!

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Mellansjö skola söker pedagogisk assistent 75%
Nytida AB
Elevassistenter m.fl.

Din roll I din roll som elevassistent är du med och skapar en trygg grund för våra elever som har behov av extraordinärt stöd samt speciellt utformad pedagogik och social träning. Tillsammans med läraren planerar och strukturerar ni skoldagen utifrån skräddarsydd pedagogik som ger förutsägbarhet och trygghet. Du finns med som stöd vid elevernas sida under hela skoldagen, på lektioner och under raster. En viktig del i arbetet är att stimulera och motivera eleverna till att utveckla sina förmågor och skapa möjligheter för lärande. Om Mellansjö skola Mellansjö skola är en resursskola som riktar sig till elever inom autismspektrumet och med tilläggsdiagnoser. Eleverna erbjuds en strukturerad skoldag utifrån skräddarsydd pedagogisk planering som ger förutsägbarhet och trygghet. Vi tar emot elever från årskurs 1–9 och vi har fritidshem för låg- och mellanstadiet. Hos oss hittar du härliga kollegor i en stark gemenskap. Vi jobbar tillsammans i sammansvetsade team med specialpedagogiska utmaningar. På Mellansjö skola vill vi öka elevens möjlighet till god kunskapsinhämtning genom att anpassa lärandet till eleven. Titta gärna på Mellansjö skolas Instagram: https://www.instagram.com/nyti... Din erfarenhet och kunskap Vi gissar att du som söker dig till oss: • har en positiv grundsyn och ett starkt engagemang för människor • är ansvarskännande och har en personlig mognad • trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor Du har lägst gymnasieutbildning inom vård och omsorg eller barnomsorg/ barn och fritid, fritidsledare/fritidspedagog alt. annat som bedöms likvärdig. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med målgruppen. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. Övrigt Anställningsform: visstidsanställning med god chans till förlängning. Lön: vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: 2025-08-11 till 2025-12-19 Sista ansökningsdag: 2025-06-08, ansökningarna hanteras löpande. Facklig kontakt: Kommunal tfn 010-442 90 32 Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Bli en Mellansjöare!” nedan. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Gillar du teknik? Bli vår nästa stjärna inom kundsupport
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Vill du jobba med teknik, problemlösning och människor – allt på samma dag? Hos oss får du lära dig från grunden, växa in i rollen och jobba på ett företag som ligger i teknikens framkant. Vi söker dig som vill ta första steget in i techvärlden och utvecklas inom kundservice. Du hjälper kunder via telefon och chatt med frågor om mobiltelefoner, datorer, surfplattor och appar. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet – bara ett stort engagemang och ett intresse för teknik! Vi tror att du  Är nyfiken, kommunikativ och gillar att hjälpa till Har god teknikvana eller ett stort intresse Har en fullständig gymnasieexamen Talar och skriver svenska flytande och har goda kunskaper i engelska Om tjänsten En inspirerande arbetsmiljö med stark teamkänsla Stora möjligheter till utveckling En betald utbildning i början av anställningen Kollektivavtalade villkor, gym och spelrum i huset Arbetstider  Tjänsten har en omfattning på 80–100 % där du arbetar förlagt inom kundtjänstens öppettider som är 8–20 alla dagar i veckan.  Observera att detta är en tillsvidareanställning  – rollen är alltså inte aktuell för dig som planerar att studera till hösten.  Ansök redan idag – vi intervjuar löpande!

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Mellansjö skola söker pedagogisk assistent, vikariat 100%
Nytida AB
Elevassistenter m.fl.

Din roll I din roll som elevassistent är du med och skapar en trygg grund för våra elever som har behov av extraordinärt stöd samt speciellt utformad pedagogik och social träning. Tillsammans med läraren planerar och strukturerar ni skoldagen utifrån skräddarsydd pedagogik som ger förutsägbarhet och trygghet. Du finns med som stöd vid elevernas sida under hela skoldagen, på lektioner och under raster. En viktig del i arbetet är att stimulera och motivera eleverna till att utveckla sina förmågor och skapa möjligheter för lärande. Om Mellansjö skola Mellansjö skola är en resursskola som riktar sig till elever inom autismspektrumet och med tilläggsdiagnoser. Eleverna erbjuds en strukturerad skoldag utifrån skräddarsydd pedagogisk planering som ger förutsägbarhet och trygghet. Vi tar emot elever från årskurs 1–9 och vi har fritidshem för låg- och mellanstadiet.  Hos oss hittar du härliga kollegor i en stark gemenskap. Vi jobbar tillsammans i sammansvetsade team med specialpedagogiska utmaningar. På Mellansjö skola vill vi öka elevens möjlighet till god kunskapsinhämtning genom att anpassa lärandet till eleven. Titta gärna på Mellansjö skolas Instagram: https://www.instagram.com/nyti... Din erfarenhet och kunskap Vi gissar att du som söker dig till oss: • har en positiv grundsyn och ett starkt engagemang för människor • är ansvarskännande och har en personlig mognad • trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor Du har lägst gymnasieutbildning inom vård och omsorg eller barnomsorg/ barn och fritid, fritidsledare/fritidspedagog alt. annat som bedöms likvärdig. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med målgruppen. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. Övrigt Anställningsform: vikariat 100% med god chans till förlängning. Lön: vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: 2025-08-11 till 2026-06-10 Sista ansökningsdag: 2025-06-08, ansökningarna hanteras löpande. Facklig kontakt: Kommunal tfn 010-442 90 32 Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Bli en Mellansjöare!” nedan. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Extrajobb i norra Stockholm
Joyweek AB
Kontorsreceptionister

Vi söker dig som kan jobba extra som receptionist och Office Coordinator främst i norra Stockholm. Både innan, under och efter sommaren. Vi söker en positiv, engagerad och serviceinriktad person som vill vara med och stöta våra kunder vid behov. Du kommer att täcka upp för ordinarie personal vid frånvaro och bidra till en väl fungerande arbetsmiljö. Vi har främst behov i norra Stockholm, så som  Upplandsväsby och Ursvik. Vi söker dig som: Har en stark känsla för service och trivs med att hjälpa andra Är ordningsam och noggrann i ditt arbete Har en lösningsorienterad attityd och kan hantera olika situationer på ett yrke Exempel på arbetsuppgifter: Välkomna och assistera besökare Hantera inkommande samtal och e-post Ta emot post och leveranser Sköta underhåll av konferensrum och kontorsmail Säkerställa ordning och reda i kontorslandskap och reception Kvalifikationer: Utmärkta kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska Erfarenhet av att arbeta med e-post och telefonkommunikation Goda kunskaper i Microsoft Office (Word, Excel, Teams och Outlook) Tidigare erfarenhet av kundservice eller receptionistarbete Krav : Annan huvudsaklig sysselsättning Praktisk information: Arbetstider: Varierar beroende på kundens behov, men arbetet är under kontorstider. Ej helger • Arbetsplats: Joyweeks kunder i Stockholmsområdet, främst norra Stockholm • Anställningsform: Behovsanställning • Rekrytering och annonsering: Joyweek AB • Startdatum: Omgående Information om tjänsten: Du kommer att vara anställd hos oss på Joyweek men agera som konsult, vid behov, ute hos våra kundföretag. Som konsult på Joyweek kommer du att ha regelbunden och stödjande kontakt med din konsultchef och en kontaktperson ute hos kundföretaget. Om Joyweek: På Joyweek strävar vi efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle samtidigt som vi bidrar till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Vår vision är hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vi fokuserar alltid på långsiktiga uppdrag och relationer. Gå gärna in och läs mer om vårt företag på https://www.joyweek.se/

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Senior Backend Engineer - RouteOpt team
Instabee Group AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Are you a backend engineer who loves solving complex problems with real-world impact? As an Engineer in the Route Optimization team, you’ll help shape the algorithms and systems that power thousands of deliveries through optimized routes every day. You’ll collaborate across tech and operations to build scalable backend services, solve logistics challenges, and drive smarter, faster, and greener deliveries through your code. Your Future Team: Our Route Optimization Engineering team develops and maintains the intelligent systems that plan the most efficient routes for Instabee's box and home deliveries, balancing complex constraints while giving Instabee a competitive edge and impacting KPIs such as accuracy, delivery success, delivery time and cost. In the RouteOpt team, we believe in having fun while working together. Our team is highly collaborative, and we value each other's knowledge and experience, giving ourselves the chance to make important decisions that drive our work forward. With many exciting projects on the horizon, we’re looking for someone who loves learning, sharing ideas, and working closely with others to solve unique and challenging problems. Most importantly, we make sure to enjoy the journey together! Some of the things you’ll do Build, own, and run backend services with full codebase accountability and a focus on quality, maintainability, and scalability. Design and implement data structures that map complex real-world logistics into simple, efficient solutions. Participate in architectural discussions and help shape both technical and product direction Collaborate with product and operations teams to understand user needs and translate them into valuable technical solutions Contribute to a modern product team motivated by solving real user problems and meeting their needs with effective and creative solutions. Lead end-to-end development of the backend application, from idea to deployment What We're Looking For At Instabee, we value individuals who are eager to learn and grow. Your enthusiasm for developing your skills will be a major asset as you join our team. If you’re a skilled problem solver who loves coding and making complex systems work, this is the place for you. What's most important to us is finding the right match for our team. We have senior Engineers who will be involved in coaching and mentoring to help you get up to speed quickly. Beyond that, we imagine you have some of the following points on your resumé: +5 years backend experience in a modern tech environment Proficiency in Java and Python Solid understanding of relational databases Hands-on experience with cloud providers like GCP or AWS Familiarity with Kubernetes, Terraform, Helm, and CI/CD tools like GitHub Actions Degree in Computer Science or equivalent work experience. Strong communication skills in English Nice to have: Experience with machine learning or optimization algorithms Familiarity with Golang (widely used at Instabee) Experience with frontend development with React or Websockets If this is you then we can’t wait to meet you! What you’ll get We can promise you that you will be challenged, develop your skills and have the opportunity to work with truly amazing and competent colleagues. If you like changes and want to set new processes and ways of working - this is the place for you! Of course, we have all the necessary and standard benefits in place, but in addition to this, we can also offer: Sky-High Office: Modern and newly renovated with a 360-degree view around Stockholm. Puppy Friendly: Bring your dog to work - we've got a whole floor for our furry friends! Fun & Games: Ping pong, Shuffleboard, Foosball, and even a Karaoke Room for your leisure time. Parental Pay for Six Months: Step away from work and provide the best care and love to your little one. A Day Off on Your Birthday: We love to celebrate, so enjoy your birthday to the fullest with a day off each year!m for your leisure time. Flexible Hours: Hybrid setup with working hours that adapt to your lifestyle. Wednesdays Tech Breakfasts: Fuel your midweek with tech talks and tasty bites. Tech Demos: Dive into the latest innovations with our regular tech showcases. Modern Tech Stack: Work with cutting-edge technology every day. Diversity and inclusion is very important to us and we are committed to creating an inclusive work environment. We want to be a workplace where everyone’s perspectives and opinions are valued, and we are dedicated to creating opportunities for all employees to thrive and reach their full potential. Get to know us In 2022, Instabee was founded after combining Budbee and Instabox - two leading last-mile delivery companies with three consumer-facing brands: Budbee, Instabox, and Porterbuddy. Instabee serves millions of consumers across Europe with convenient deliveries and is on track to become the leading European e-commerce enabler. Always with the consumer at heart. We’re fast, both in terms of parcel delivery and when it comes to growing our business. So far our journey has taken us from Sweden to the rest of Scandinavia and parts of continental Europe, but we have no plans on stopping anytime soon. As we continue to expand, the complexity of Instabee grows in parallel. With that in mind, we’re now looking for you to help us on the journey ahead. This recruitment process consists of background checks via Verifiera as a review of previous public criminal records. The result is public information that is handled confidentially. This is mandatory for all recruitment processes at Instabee in Sweden. #LI-HR1

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Personlig assistent sökes i Vallentuna, Brottby
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent till en glad kvinna med mycket humor som är bosatt i Vallentuna, Brottby, tillsammans med sin tonårsdotter. Tjänsten är en timanställning vid behov och ordinarie personals frånvaro. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat förflyttningar både inomhus och utomhus, läsning av diverse texter, matsituationer, personlig hygien samt andra dagliga sysslor. Det finns en bil att tillgå i kvinnans hem i syfte att kunna uträtta ärenden, därav ser vi det som viktigt att du innehar ett B-körkort för att kunna hitta på diverse aktiviteter.  Arbetstiderna är förlagda enligt följande: 12.00-19.08, mån-sön.  Om kunden Denna kvinna är 49 år och gillar att vara ute i naturen, shoppa, lyssna på intressanta föreläsningar på nätet och är djurvän. Kvinnan är positiv, vänlig och gillar djupa samtal. Hon har en synskada samt högfungerande autism nivå 1, och därför är det viktigt att du är strukturerad samt att du behärskar det svenska språket väl i tal och skrift. Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Innehar B-körkort, Inte är allergisk mot pälsdjur, Har flytande kunskaper i det svenska språket, i såväl tal som skrift. Det är meriterande om du Har erfarenhet inom vård och omsorg eller personlig assistans, Har genomgått en vårdrelaterad utbildning, Har erfarenhet av arbete med synskadade, Har erfarenhet av NPF-diagnoser, Har tillgång till egen bil.  Omfattning: Extra/vid behov. Antal tjänster: 1.  Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt.  Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag!  Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.  Om du vill arbeta med denna kund måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

7 maj 2025
Sista ansökan:
28 september 2025
Senior IT-support till Liminity
Liminity AB
Supporttekniker, IT

Vi söker nu en erfaren och serviceinriktad IT-supporttekniker för ett konsultuppdrag i Järfälla/Solna området. Är du en problemlösare med passion för att ge excellent teknisk support och som trivs i en fysisk supportroll? Vill du arbeta i en komplex IT-miljö där din insats gör verklig skillnad i användarnas vardag? Då har vi det perfekta uppdraget för dig! I din blivande roll har du som uppdrag att möjliggöra en effektiv och stabil IT-miljö, som berör allt gällande detta på arbetsplatsen. Hos slutanvändaren on site och gemensamma ytor som kräver funktioner som till exempel konferensrum. Detta innebär att du förväntas kunna erbjuda samtliga slutanvändarna en bra och stabil IT-miljö. Det kräver även ett serviceinriktat förhållningsätt, då du supporterar och understödjer dina kollegors vardag till det bättre. Detta är en heltidstjänst som kräver fysisk närvaro på kontor i Järfälla/Solna. Teamet i Onsite support ansvarar för att erbjuda service och information, hantera frågor och avhjälpa incidenter och service requests från verksamheten. Du preparerar datorer, installerar program och tillbehör åt slutanvändaren. Du har ett ansvar att hålla befintlig kunskapsdatabas uppdaterad samt förse användare med nya instruktioner och guider till både verksamheten och IT. Vi söker dig som: Har 4-8 års erfarenhet av IT-support eller liknande roller Har god erfarenhet av att lösa problem och supportera användare där fjärrstyrning inte fungerar eller räcker till Har kunskaper inom Windows-miljöer och Microsoft 365 Har vana vid installation och leverans av datorer, telefoner och annan klientnära IT-hårdvara Kan arbeta med systematisk felsökning Har erfarenhet av att dokumentera ärenden i kunskapsdatabas och i ärendehanteringssystem Besitter goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift Har B-körkort Har förståelse för support av skrivare och konferensrum Det är meriterande om du: Har erfarenhet av att arbeta i en stor koncern med komplexa IT-miljöer Har erfarenhet av VIP-hantering, där snabb och kompetent hjälp krävs Har erfarenhet av att bistå kollegor vid större driftstörningar eller säkerhetsrelaterade incidenter Har erfarenhet av arbete med hårdvaruinventering och registerhållning Som konsult hos Liminity får du tillgång till marknadens bästa villkor och förmåner, inklusive: Spännande uppdrag hos en framåtsträvande kund Möjlighet att arbeta med den senaste tekniken Mentor-program för kontinuerlig utveckling Omfattande utbildningsmöjligheter och certifieringar Konkurrenskraftig lön och förmåner Och mycket mycket mer, läs mer på https://liminity.se/handbok Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bidra till en stabil IT-miljö hos en ledande verksamhet? Ansök idag och bli en del av Liminity - framtidens IT-konsultbolag!

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025