Excited about the future of HR-tech? Join Hailey HR and become a key player in a innovative team where your expertise will help shape the digital transformation of HR. We're seeking a Customer Success Specialist proficient in German and Swedish. Apply now and be a part of a exciting journey! About the role This position is a direct recruitment, meaning the recruitment process occurs through Bravura, and you are employed directly by Hailey HR. About the company During the spring of 2020 Hailey HR was founded. Hailey HR is a SaaS HR-tech start up that want to digitalise, simplify and modernise the HR industry with a HR-system! Read more about Hailey and their journey here: Hailey HR Responsibilities As a Customer Success Specialist, you are responsible for onboarding customers in the HR system. You will project manage the implementation of the system for customers, enhance their HR practices, and educate managers in the system. You will support customers in the German market, as well as the Swedish market. In this role, you will become an expert in Hailey's HR system through close collaboration with developers to continuously improve the system and its functionalities. You will represent HR departments needs internally, thereby enabling the system to be the absolute best in the market! • Onboard customers onto the HR system, manage system implementation projects, and educate managers • Support customers in both the Swedish and German markets • Collaborate closely with developers to enhance the HR system continuously • Advocate for HR department needs internally to ensure the system's excellence Education and Experience • Completion of post-secondary education in HR or an equivalent degree • Fluent in German & Swedish (professional level) with great English skills (speech and writing) • Experience within HR/equivalent is beneficial We're searching for a candidate who thrives in structured educational environments and exhibits confident leadership abilities. Flexibility is key, as you operate in an innovative setting where adaptability is valued. We're looking for a professional with a service-oriented mindset, someone who exudes trustworthiness and reliability in all interactions. Excellent communication skills are a must, as this role involves seamless interaction with various stakeholders. If you embody these traits and are ready to excel in a dynamic workplace, we encourage you to apply! Additional information Start: June or September Location: Stockholm Salary: Fixed salary We review applications on an ongoing basis, so do not wait – submit your application today! For questions, reach out to [email protected] #Nextgen
Hos Fastighetsägarna Service arbetar vi mot tydliga mål och söker nya vägar för att nå nya höjder. Hos oss finns alla förutsättning för att prestera, trivas och växa. Vi söker en serviceinriktad, lösningsorienterad och erfaren Bolagsekonom som vill vara en del av vårt dynamiska team. Du har en passion för ekonomi och vill arbeta i en miljö där du kan påverka och driva förbättringar. Om rollen: I rollen utgör du ankaret för just dina kunder och drivs av hög kundnöjdhet. Du kommer i nära samarbete med kunden hantera avancerade redovisningsfrågor, bokslut och årsredovisningar samt rapportering till kund och myndigheter. Vidare är du del i att utveckla befintliga system och processer. Du trivs att jobba mot deadlines och att ansvara för egna arbetsuppgifter samtidigt som du delar med dig av dina kunskaper till teamet. Vi söker dig som: Flera års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete inkl. årsredovisning Har erfarenhet från fastighetsbranschen eller arbeta från redovisningsbyrå Är en initiativrik person som trivs med frihet under ansvar Är en god kommunikatör och teamspelare Har erfarenhet av koncernredovisning och K2/K3/RFR2 Har du erfarenhet av Unit4/UBW är det meriterande. Flera av våra kunder har internationell prägel varför du behöver hantera engelska mycket bra i tal och skrift. Vi erbjuder: En stimulerande arbetsmiljö med möjlighet att påverka och förändra. Du får frihet under ansvar och möjlighet att utvecklas och växa inom företaget. Du kommer att vara en del av ett engagerat och stöttande team med kontor på Kungsholmen. Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt framgångsrika team! I denna rekrytering samarbetar vi med Eclipse och hänvisar alla frågor till Anders Tegman, telefon 0709-481788. Om Fastighetsägarna Service Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridiska konsultationer, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi omsätter i dagsläget 300 miljoner kronor per år och är 280 medarbetare. Vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen och det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra – varje vecka finns ledarledda träningspass i samarbete med SATS i våra egna lokaler och vi har fullt utrustat och nyrenoverat gym. Du har dessutom tillgång till Fastighetsägarnas utbildningar.
Jobbar du med IT, men känner att du brinner lite mer för ledarskap och de mjuka delarna? Eller jobbar du redan idag med ledarskap i form av ex. en Scrum masterroll? Då kan denna möjlighet vara något för dig! Vi söker nu en Team Coach till ett stort bolag inom försvarsindustrin. OM TJÄNSTEN: I denna roll kommer du att vägleda och ge stöd till två grupper bestående av omkring 6-10 tekniker som arbetar inom Access Management-området, inklusive AD, ADFS, PAM och EntraID. Tillsammans säkerställer ni att teamet både utvecklar och underhåller organisationens skyddade IT-miljöer på ett effektivt sätt, samtidigt som man följer de säkerhetskrav som ställs. Ni kommer att arbeta tillsammans enligt Agila arbetssätt. För att trivas i rollen ser vi att du ständigt strävar efter att göra teknikers vardag mer effektiv, förbättrad och enklare. I nära samarbete med teamets avdelningschef samt tjänsteledare kommer du att leda och vidareutveckla gruppen genom coachning, riktning och support. ARBETSUPPGIFTER: Prioritera, initiera och följa upp inom våra agila arbetssätt Ta fram och sammanställa material Identifiera och driva förbättringsarbete och mindre assignments Utveckla Way Of Working Hålla i workshops och möten (bl.a. dailys, retron, planeringsmöten osv) VI SÖKER DIG SOM: Har arbetslivserfarenhet i ledande roll eller stort intresse för att utvecklas inom detta Har erfarenhet av agilt arbetssätt inom drift och förvaltning Har god IT-förståelse, gärna inom IAM området Har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska Har erfarenhet av DevOps och ITIL Det är även meriterande om du har erfarenhet inom: Service Now Vi söker en person med stark förmåga att bemöta och samarbeta med olika typer av individer. Du är organiserad och uppskattar att hålla god ordning. Som individ är du kommunikativ och analytisk, samt har förmågan att se helheten och är inte rädd för att introducera nya idéer. Dessutom är du prestigelös, positiv och har en lösningsfokuserad attityd. För denna roll förväntar vi oss att du har erfarenhet av Agila metoder och att du känner dig bekväm med att leda med detta tillvägagångssätt. Placeringsorten är i Stockholm men du kommer att behöva genomföra regelbundna resor, främst till Linköping. OM ANSTÄLLNINGEN: Detta är ett konsultuppdrag som innebär att du kommer vara anställd hos Friday. Uppdraget är på 12 månader med goda möjligheter till långsiktighet. ÖVRIG INFO: Omfattning: Heltid Start: Enligt överenskommelse Placering: Solna - Stockholm Rekryteringsansvarig: Fahim Gani Lön: Marknadsmässig Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. OM FRIDAY: Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter. Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag! Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik. Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?
MIAB söker lokalvårdare med fokus på golvvård, storstädningar och fönsterputs i Stockholm. Är du en person som är omtänksam mot kunder och kollegor, engagerar dig i ditt arbete, har erfarenhet inom golvvård samt jobbar du mot att leverera den bästa möjliga kvalitén, så är det dig vi söker till vårat team. Vi söker ett antal medarbetare för heltid, deltid samt timanställning. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka din ansökan så snart som möjligt då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om dig Du är kvalitetsmedveten, ordningsam, ansvarstagande och positiv. Du har lätt för att arbeta både individuellt samt i grupp. Vi söker dig som har erfarenhet inom lokalvård. Arbetslivserfarenhet Krav 1 – 2 års erfarenhet Språkkrav för tjänsten Svenska och engelska(krav) Svenska och engelska språket är ett krav med att kunna tala, läsa och kommunicera Om oss MIAB AB har bedrivit lokalvård sedan 1979, vilket har gett oss en bred och gedigen erfarenhet av att utföra lokalvård i såväl offentlig som privat företagsmiljö. Vi arbetar flexibelt och proaktivt, alltid med ett professionellt utförande och uppträdande med kunden i fokus. MIAB gruppen omsätter idag ca 1 miljard SEK och har 5000 anställda. Du som vill arbeta i ett dynamiskt och serviceorienterat företag - här väntar många utmaningar och möjligheter för rätt person!
Bee Bemanning AB söker Kyltekniker till kund i Stockholms län Vi på Bee Bemanning AB söker en engagerad kyltekniker för att stärka vår kunds team i Stockholmsregionen. Vår kund är ett välrenommerat kylentreprenadföretag med gedigen erfarenhet inom kyla och klimatlösningar. Företaget erbjuder helhetslösningar inom projektering, installation, service, underhåll och jourtjänster för både privat och kommersiell sektor. Om rollen: Som kyltekniker kommer du att utgå från hemmet med en servicebil och vara ansvarig för att genomföra förebyggande service, reparationer, installationer samt jour- och akutinsatser. Arbetsområdena omfattar främst butikskyla och datorhallar, men kan även inkludera uppdrag inom industri, restauranger och storkök. Vi söker dig som: Innehar kylcertifikat kategori 1 Har minst 2-3 års erfarenhet som kyltekniker Innehar B-körkort Meriterande erfarenheter: Arbetserfarenhet med CO2-system Erfarenhet av kylinstallationer i butiksmiljö Kompetens inom styr- och reglerteknik samt felsökning av elsystem Om företaget: Vår kund är ett kylinstallationsföretag med över 30 års erfarenhet i branschen. Sedan starten 1986 har de vuxit stadigt, och idag är de en del av en större koncern. Trots detta har de lyckats behålla sin familjära känsla, där kundförtroende och långsiktiga samarbeten är i fokus. Kontaktuppgifter och ansökanVälkommen med din ansökan redan idag, då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Detta är en direktrekrytering via Bee Bemanning, vilket innebär att du kommer att bli direkt anställd hos vår kund. Alla frågor om tjänsten sker via vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på Telefon: +46 73 734 93 88 eller [email protected]. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Om Bee Bemanning Vi är ett rekryterings- och bemanningsföretag specialiserade inom HVAC, teknik och energi. Vi matchar rätt kompetens med rätt företag – oavsett om det handlar om mindre bolag eller stora koncerner över hela Sverige.
''Jag sökte rollen som sjuksköterska på OneLab för att få vara med och identifiera risker för ohälsa i tid. Här får jag dagligen stötta medarbetare till en bättre hälsa, och att arbeta preventivt är otroligt givande. Utöver det är vi ett peppigt team med mycket glädje, vi stöttar och finns där för varandra. Då alla har olika erfarenheter från sjukvården tar vi stor lärdom av varandra för vår utveckling framåt!'' Julia Hendler, leg. Sjuksköterska på OneLab Start för tjänsten är augusti eller september 2025, men vi öppnar upp ansökan redan nu! DITT SPÄNNANDE UPPDRAG HOS OSS Som sjuksköterska hos oss blir du en viktig del av den förebyggande vården med stort fokus på digitala möten och effektiva hälsoundersökningar. Du utför fysiska hälsoundersökningar och följer även med i patientresan via rådgivande samtal över video. Ditt arbete tar dig ut på resor i hela Sverige, med Stockholm som utgångspunkt, och när du inte är ute hos våra kunder är vårt kontor i centrala Stockholm din arbetsplats. Vi arbetar dagtid, måndag-fredag. I korthet kommer du att bland annat; Genomföra hälsoundersökningar hos våra kunders för deras medarbetare. Här kan du läsa mer om hur våra hälsoundersökningar går till. Följa upp resultat i rådgivande samtal via video – här gör du skillnad på riktigt! Samarbeta med kollegor för att planera och genomföra hälsoundersökningar. Förutom sjukskötersketeamet kommer du få möjligheten att arbeta nära härliga kollegor inom andra kompetensområden, exempelvis Customer Success, Tech och Sales! Varannan vecka är resorna inom Stockholmsområdet, och varannan vecka reser du i övriga landet/Norden, då övernattning ingår. VÅRT ERBJUDANDE TILL DIG Positivt arbetsklimat med fantastiska kollegor som stöttar och hjälper varandra. Kompetensutveckling med regelbundna utbildningar och workshops. Delta i en spännande resa med ett passionerat företag som förändrar företagshälsovård och hälsa i Sverige. VI SÖKER DIG SOM Förutom ett brinnande intresse för hälsa är minimikrav för att söka en tjänst som sjuksköterska hos oss följande: Minst ett års klinisk erfarenhet som legitimerad sjuksköterska. Körkort B och möjlighet att resa i tjänsten. Goda kunskaper i svenska och engelska. MAGISKT VORE DET OM DU HAR Erfarenhet av rådgivande samtal över telefon/video, framförallt med psykisk ohälsa eller övriga relevanta hälsoområden som huvudämne. Erfarenhet från ASIH. Erfarenhet från akutsjukvård. MI-utbildning som du tillämpat i tidigare uppdrag. Erfarenhet från serviceyrken. Språkkunskaper i danska, norska, finska eller tyska. Intresse/utbildning inom hälsocoachning, hälsopedagogik eller kostrådgivning. För att lyckas i rollen ser vi att du brinner för att hjälpa människor och förstår vikten av personcentrerat bemötande men även hög standard vad gäller service, då vi arbetar med företag i många olika branscher och miljöer. Det är viktigt att du är en teamspelare och tar ansvar för att driva både ditt egna och teamets arbete framåt. I utbyte har du stor möjlighet att påverka och utveckla vårt gemensamma arbete. Vi har en vision om att skapa hållbar hälsa för alla medarbetare och våra sjuksköterskor är nyckelpersoner i arbetet att förverkliga OneLabs mission! Med rätt hälsoinsatser i rätt tid skapa förutsättningar för en hållbar framtid - för människan, företagen och samhället! ÖVRIG INFORMATION Start: Augusti eller september 2025 Plats: Utgångspunkt i Stockholm, resor till annan ort förekommer. Omfattning: Tillsvidare, 100% Ansökan: Skicka in Linkedin-profil eller CV och svara på frågorna när du klickar dig vidare på ‘’Skicka ansökan’’. Ersättning: Lön enligt överenskommelse. Arbetstider: Varierande mellan måndag – fredag 08.00-17.00 (övernattningar på annan ort förekommer). Varmt välkommen med din intresseanmälan!
Företaget söker taxichaufför. Du måste tala engelska eller svenska. Vi söker deltids- eller heltidsförare. Du måste ha svenskt körkort B och svenskt taxilegitimation.
Hej ! Vi söker nu duktiga taxichaufförer för att köra UBER, BOLT. Bilarna finns i Södertälje, Brunnsäng, och det finns parkering plats för er egen bil medan taxi bilen är i tjänst. Vi erbjuder heltid/deltid jobb och olika arbetsschema (morgon, dag, kväll, natt, helg). Vi betalar 50% från kassa en förare gör efter moms och växel avgift tas ut. TAXIFÖRARE LEGITIMATION är ett KRAV. Hör av er vid intresse!
Vill du att din prestation verkligen ska synas i din lön? Hos oss belönas engagemang och framgång genom marknadens mest förmånliga provisioner. Vårt moderna kontor i hjärtat av Stockholm blir din bas för att utvecklas och ta nästa steg i karriären. Vi söker dig som älskar att överträffa mål, är beredd att ge fullt fokus måndag till fredag, och som behärskar svenska flytande både i tal och skrift. Vi erbjuder: Friskvårdstimmar, friskvårdsbidrag Gemensamma frukostar, tävlingar, kickoffs, aw:s Ett komplett utbildningsprogram inom försäljning Konkurrenskraftiga provisioner och garantilön Daglig coaching och vägledning Vi söker dig som: Kan arbeta heltid, måndag till fredag Är målinriktad och resultatorienterad Har höga ambitioner och en stark drivkraft Du kommer att: Bygga och vårda kundrelationer via telefon – med både nya och befintliga kunder. Sälja vår populära tjänst inom kreditbevakning och ID-skydd, som ökar tryggheten för våra kunder. Arbeta mot uppsatta mål, individuellt och tillsammans med ett engagerat team. Känner du igen dig? Skicka in din ansökan redan idag – vi rekryterar löpande. Har du frågor om tjänsten? Hör av dig, vi berättar gärna mer!
Vill du jobba i ett vinnande team där du kan utvecklas snabbt och tjäna riktigt bra? På Tryggsam söker vi nu fler drivna säljare som vill vara en del av vår framgångsresa! Här spelar din inställning större roll än ditt CV – vi tror på dig som vill lära dig och lyckas. Vad vi erbjuder:Garantilön + provisionsmodell utan tak Tydlig karriärstege Säljutbildning i världsklass och daglig coachning En positiv och energifylld arbetsmiljö där vi firar framgångar Tävlingar, kickoffs och roliga AW:s Vi söker dig som: Är målmedveten, driven och älskar utmaningar Trivs med att jobba mot tydliga mål Vill bygga en långsiktig karriär inom försäljning Sprider positiv energi och gillar att samarbeta Du kommer att: Bygga och vårda kundrelationer via telefon – med både nya och befintliga kunder. Sälja vår populära tjänst inom kreditbevakning och ID-skydd, som ökar tryggheten för våra kunder. Arbeta mot uppsatta mål, individuellt och tillsammans med ett engagerat team. Ingen tidigare erfarenhet? Inga problem! Vi ger dig rätt verktyg för att lyckas – din vilja är viktigast. Redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan redan idag – vi rekryterar löpande! Hos Tryggsam är det inte bara ett jobb – det är början på något stort.
Välj ett jobb för att visa detaljer