Lagermedarbetare/Produktionsmedarbetare sökes till Kungsängen.
Submit AB
Lager- och terminalpersonal

Vi på Submit söker nu efter en engagerad lagermedarbetare/Produktionsmedarbetare till vår samarbetspartner i Kungsängen.Om oss: Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Om kunden: Du kommer att arbeta i en produktion/lager inom livsmedel, vilket innebär att du både kommer att hjälpa till i produktionen men även i paketeringen. Bolaget är ett av dom ledande inom branschen och vill hitta duktiga personer för vara med på resan.   Arbetsuppgifter: - Paketering - Övervakning av maskiner - Utföra kvalitetskontroller för att säkerställa att produkterna uppfyller våra höga standarder. Profil: Engagerad   Ambitioner att växa inom bolaget Datorvana Krav: Svenska i tal och skrift  Inte tidigare straffad Meriterade: Tidigare erfarenhet från lager eller produktion  Plats: Kungsängen  Start: Omgående  Arbetstid: Skiftarbete: Morgonskift: 06:00-15:00,  Kvällsskift: 14:45-23:00  Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Systemutvecklare inom Java till Inkopio
Bravura Sverige AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Ingress Hos Inkopio får du utveckla ett affärskritiskt system som automatiserar och effektiviserar hela konsultinköpsprocessen. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Inkopio. Om företaget Inkopio är ett produktbolag som grundades 2014 med uppdraget att förenkla processerna och livscykeln för hur företag hanterar konsulter. Deras system effektiviserar konsultinköp och används av flera av Nordens största företag. Plattformen hanterar över 25 miljarder kronor om året och Inkopio har haft tillväxt helt utan riskkapital Teamet är litet, erfaret och väldigt prestigelöst. De jobbar nära både teknik och affär, och har ett stort fokus på kvalitet. Nu satsar Inkopio på att vidareutveckla sin integrationsplattform. De erbjuder en flexibel arbetsmiljö med mycket frihet under ansvar, sex veckors semester och ett kontor mitt i Stockholm.  Arbetsuppgifter Som systemutvecklare hos Inkopio arbetar du med deras system byggt i Java, med MySQL och Tomcat i grunden. Du är en central del i att utveckla och underhålla affärslogiken, arbeta med integrationer och bygga moderna REST API:er med säker autentisering. Backend-arbetet inkluderar även batchjobb, SQL-optimering och cache-hantering, allt för att säkerställa hög prestanda och stabilitet. Utvecklingsteamet jobbar med en blandning av Kanban och Scrum, i veckosprintar med snabba feedback-loopar och täta leveranser. Du blir en del av ett litet, drivet team med både juniora och seniora utvecklare, där alla är självgående och har stort ansvar i projekten. Dagliga stand-ups och en öppen kommunikationsstil skapar goda förutsättningar för samarbete. • Utveckla och underhålla kärnan i affärslogiken, grundfunktionaliteten och systemets integrationer • Hantera prestandafrågor för att säkerställa att systemet kan hantera stora volymer data effektivt • Delta i utvecklingsprojekt som kan inkludera ny funktionalitet, hantera support och små ändringar parallellt Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Relevant högskoleutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet • Minst fyra års arbetslivserfarenhet av Javautveckling • Erfarenhet av Spring Boot, API:er och databashantering • Meriterande med erfarenhet av transaktionsintensiva miljöer som ERP, HR eller ekonomisystem • Obehindrade kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift Vi söker dig som är ödmjuk, prestigelös och som trivs bäst i ett sammanhang där du jobbar tillsammans i ett nära team. Det är viktigt att du är noggrann, lösningsorienterad och att du vågar lyfta problem när de uppstår, så att teamet tillsammans kan hitta lösningar. Du behöver också vara självständig och ansvarstagande, där du kan ta egna initiativ och driva projekt från start till mål. Rollen passar dig som gillar att lösa problem och som är snabb på att hitta vägar framåt, även när det är mycket att göra. Tempot kan vara högt ibland, så vi tror att du är flexibel och trivs i en föränderlig miljö där saker händer. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Malmskillnadsgatan 44a, 111 57 Stockholm (Epicenter Stockholm) Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Navid Parsa på [email protected] eller 070 – 434 17 71. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Ventilations tekniker Stockholm
Nordic Netmedia & sales AB
VVS-montörer m.fl.

På  Nordic Netmedia & Sales AB jobbar vi med ventilation, sanering och sotning. Som anställd hos oss blir du en del av ett framgångsrikt team där kompetenta, passionerade och serviceinriktade medarbetare är framgångsfaktorn för att nå våra mål. Jobbet Vi söker servicetekniker för arbete med ventilationsrengöring. I tjänsten ingår att rengöra ventilationssystem på primärt villor och fritidsfastigheter. Vi är ett familjeföretag med stora ambitioner att växa. Vi kan erbjuda ett mycket självständigt arbete med goda villkor och en hög grad av eget ansvar. Unitell Solutions Ab har fokus att ha 100% nöjda kunder och vår vision är att vara bäst när det gäller servicegrad till kund både innan, under och efter vårt besök.   I arbetsuppgifterna ingår huvudsakligen: – Rengöring av samtliga ventilations kanaler och don – mögel och Fuktsanering – Funktionskontroll – Luftflödeskontroll – Förbättring av ventilation hos kund – Bemöta kunder med högsta kvalité på service Profil Du är en serviceinriktad, social och självgående person med en god samarbetsförmåga och en hög arbetskapacitet. Du är en ansvarsfull person som värdesätter kvalitet i både ditt arbete och bemötandet av kunder. Du hanterar Svenska språket mycket väl i både tal och skrift och framför allt du gillar att arbeta. Körkortskrav B-körkort fordras. Arbetstid och omfattning Heltid, deltid, timanställning, projekt enligt överenskommelse Arbetsplats Hemma hos kund, Stockholm med omnejd Våra tekniker med tjänstebil utgår hemifrån eller från vårt huvudkontor på Brovägen 5 i Stocksund Tillträde: enligt överenskommelse Omfattning: Heltid tillsvidare

6 maj 2025
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Legal Operations Analyst
Jobbusters AB
Affärs- och företagsjurister

Your New Role We are seeking an experienced legal operations professional to join our client’s Legal Ops team for a temporary parental leave coverage. Together with the Legal Affairs organization, they deliver efficient, scalable, and innovative support to the company’s growing business. They manage contract workflows, outside counsel relationships, strategic legal planning, and legal operations projects. In this role, you will take ownership of key legal operations workstreams, with a primary focus on legal billing and vendor management. You will ensure operational excellence in managing their legal e-billing processes and support the Legal Affairs team in financial oversight and vendor relationships. What You'll Do: Manage and optimize our client’s e-billing system (Brightflag), including overseeing billing processes, tracking spends across platforms, managing accruals and analysis, managing regular controls, and ensuring compliance with billing guidelines. Provide daily support for the legal e-billing system, resolving invoice issues, responding to inquiries, and training internal teams on vendor management processes. Partner with the finance team and law firms to manage invoicing, accruals, and reporting on budgets, costs, and resource utilization for financial oversight. Oversee vendor and outside counsel management, including supporting fee arrangement negotiations, managing law firm engagement letters, and developing a preferred law firm panel program. Advise the Legal Affairs team on budget strategies, spend optimization, and alternative fee arrangements with external legal service providers. Drive continuous improvement in billing and vendor management processes. Lead and support various legal operations projects, ensuring their successful completion by coordinating with legal and business stakeholders. To succeed in this role, you will need:  You have 2–3 years of experience in a legal operations role focused on e-billing and outside counsel spend management, ideally in an international organization or large law firm. You have hands-on experience with e-billing systems (e.g., Brightflag) and a strong understanding of billing and accounting procedures. You have experience supporting rate and fee negotiations, creating reports and relevant metrics/statistics (including alternative fee arrangements), and managing relationships with law firms. Who You Are  You effectively bridge the gap between technical, legal, and business teams, aligning systems and processes with business needs. You have excellent stakeholder management and communication skills, with the ability to convey complex information clearly and effectively. You are inquisitive and challenge the effectiveness of current processes and procedures, constantly seeking ways to improve. We look forward to receiving your application Scope of employment: 100% Type of contract: Fixed-term employment Start date: ASAP End date: 2025-12-31 Selected benefits: Collective agreement, wellness allowance, Benifex In your application: Please make sure it is clear that you meet the qualifications required by the client.  Good to Know We review applications on a rolling basis. Since recruitment processes in the consulting industry often move quickly, the position may be filled before the application deadline — so don’t wait to apply! You do not need to include a cover letter. Instead, please answer the screening questions as part of your application.  Company Presentation Our client is a tech company that offers streaming services to large parts of the world. Their popular headquarters is in Stockholm, but if you want to work at home to a certain extent, they also offer that option. The corporate language here is English.

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Sommar vikarier 2025 till team Sofia/ Mosebacke
Vardaga AB
Vårdbiträden

Nu söker vi på Vardaga hemtjänst Team Sofia/Mosebacke  på Södermalm i Stockholm nya kollegor.  Du får introduktionsutbildning med värdefull kunskap om omvårdnad och service. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Nu söker vi dig som vill ha ett varierande och utvecklande sommarjobb, som rustar dig för framtiden – oavsett var den är. Här är några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: • Introduktionsutbildning • Möjlighet att arbeta antingen dagtid eller bara kvällstid. • Arbetskläder • Kollektivavtal Om rollen Din uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver. Tack vare dig kan den som bor hos oss behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Samtidigt utvecklar du värdefull kunskap om omvårdnad, service och åldrande. Som undersköterska/vårdbiträde besöker du äldre personer med beslut på hemtjänst boende på Södermalm. Du hjälper de äldre med personlig hygien, förflyttningar, matlagning, inköp, städ och mycket annat som förekommer i ett hushåll. Arbetet är rörligt, varierade och socialt. Din erfarenhet och kunskap Vi söker dig som: - är utbildad undersköterska/vårdbiträde eller kanske har en pågående utbildning. - har erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen. - kan och vill jobba under sommaren mellan veckorna 23 till 33 - kan gå och cykla obehindrat - Är positiv och engagerad person som kan ta ansvar och vill lära dig nytt. - är minst 18 år fyllda (krav) - har goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift. - är ordningsam person och bra på att passa tider, strukturerad och följer arbetsplatsen arbetssätt. Vardaga hemtjänst finns i många delar av Stockholms innerstad, vilket gör att vi har nära till våra kunder. När du arbetar på Team Sofia har du mellan 1 och 10 minuters promenad mellan kunderna. Vardaga är det stora företaget men med en småskalig känsla på varje kontor. Stöttande gruppchefer och verksamhetschefer finns på plats i den dagliga verksamheten, tillsammans med dig och dina kollegor löser vi dagens utmaningar. Hos oss på  Team Sofia  finns en familjär stämning med kollegor som har hög ansvarskänsla och gott bemötande. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning - Timlön (betalas ut efterkommande månad) Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning. Har du frågor? Kontakta gärna: [email protected]  via mejl. Observera att det inte går att ansöka via E-post eller via telefon. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardaga erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Business Intelligence Specialist till Serafim Finans AB
Amendo Bemanning & Rekrytering AB
Övriga IT-specialister

Vill du vara med på en spännande och lärorik resa mot en proaktiv och verksamhetsnära användning av data? Hos Serafim Finans blir du en nyckelspelare i ett litet men växande IT-team med en öppen och prestigelös kultur där din tekniska expertis och dina idéer gör skillnad varje dag!  Om rollen I rollen som BI-specialist är du en nyckelperson i verksamheten med ansvar för att samla in, analysera och presentera data som skapar tydliga insikter. Du utvecklar och underhåller våra BI-lösningar och dashboards, agerar verksamhetsstöd för vår regulatoriska rapportering och identifierar trender och mönster. För att omvandla data till strategiska insikter krävs både teknisk kompetens och affärsförståelse. Ditt arbete omfattar drift och support med särskilt fokus på dataflöden, som i dagsläget hanteras i Azure Data Factory, samt hantering av metadata och styrningsdata. Du arbetar även med utveckling i Power BI. I nära samarbete med bolagets olika affärsområden samlar du in krav, prioriterar behov och bidrar till ökad tillgänglighet och förståelse för data. Rollen kräver en flexibel inställning och förmåga att växla mellan uppgifter utifrån verksamhetens behov. Du kommer att ha en teknisk roll med fokus på Microsoft-teknologier där dina arbetsuppgifter inkluderar: - Utveckling i SQL (T-SQL) - Datamodellering - ETL/ELT Processer - Datapipelines i Azure Data Factory - Drift av molnbaserat datalager i Azure - CI/CD Piplines i Azure Devops - Modellering och framtagning av rapporter i PowerBI IT-avdelningen består för närvarande av fem personer, men kommer att växa successivt i takt med bolagets tillväxtresa. Funktionen är en del av avdelningen för Innovation, IT och IT-säkerhet, som utöver IT även ansvarar för systemförvaltning, utveckling samt IT- och informationssäkerhet. Vi söker dig som:  - Har en examen inom systemvetenskap eller motsvarande kompetens genom relevant arbetslivserfarenhet - Har 1–3 års erfarenhet av Business Intelligence - Utvecklat i SQL (T-SQL) - Har erfarenhet av datamodellering för rapportering och analys i Power BI - Är van vid ETL/ELT-processer - Har erfarenhet av datapipelines i Azure Data Factory - Har kunskap om drift och optimering av molndatalager i Azure - Är van vid att sätta upp CI/CD-pipelines i Azure DevOps Vidare är det meriterande om du har erfarenhet av: - Arbete inom finanssektorn - Data Build Tool (DBT) - Python - Excel För att trivas i rollen tror vi att du är kommunikativ, har förmåga att förstå funktionella krav, är prestigelös och vågar ifrågasätta. Eftersom du arbetar självständigt behöver du kunna prioritera och strukturera ditt arbete. Rollen innebär stor frihet i kombination med ansvar. Om Serafim Finans AB Serafim Finans AB är ett kreditmarknadsbolag som erbjuder finansiella lösningar till både företag och privatpersoner. Vi är en del av Serafimgruppen, ett investmentbolag med fokus på finans- och fastighetsmarknaden. Med cirka 100 medarbetare i koncernen, varav 50 tillhör Serafim Finans på vårt kontor på Kungsgatan i Stockholm, befinner vi oss i en expansiv fas. Hos oss får du goda utvecklingsmöjligheter i ett företag med stark tillväxt. Företagskultur och arbetsklimat Serafim Finans har en platt organisation med en vänskaplig, prestigelös och öppen arbetsmiljö där det är högt i tak. Våra medarbetare beskrivs som både högpresterande och hjälpsamma, och vi värnar om trivsel genom sociala aktiviteter som AW, kickoff och gemensamma tjänsteresor. Vi uppskattar en lättsam och utåtriktad kultur där laget alltid går före jaget – något som speglas i ett av våra ledord: Tillsammans. Frågor och kontakt I denna rekrytering samarbetar Serafim Finans AB med Amendo Tech. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Kiara Bergqvist på [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Om Amendo Tech Amendo Tech är det självklara konsult- och rekryteringsföretaget inom tech, IT och digital utveckling. Amendo Tech är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto Executive Search & Interim som är specialiserade på executive search och interima tillsättningar av ledare och specialister, samt Amendo Bemanning och Rekrytering som erbjuder rekryterings- och konsultlösningar inom ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Följ gärna Amendo Tech på Linkedin. #LI-KB1 #IT

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Hjälp privatpersoner omförhandla lån - Ansök nu!
Likvidum AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du bli en stjärna inom försäljning och utvecklas i ett snabbväxande företag i en het bransch? Efter flera år av stark tillväxt söker vi nu nya säljande lånehandläggare till vårt framgångsrika team. Hos oss börjar du som lånehandläggare, och med goda resultat och rätt inställning kan du snabbt avancera på vår karriärstege. Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande, men inget krav. Det viktigaste för oss är dina personliga egenskaper som kommer att spegla och avgöra dina resultat. Om du är intresserad av att arbeta i en bransch som konstant utvecklas och i ett företag som verkligen värdesätter sina medarbetare och erbjuder en familjär arbetsplats, uppmanar vi dig att ansöka om tjänsten redan idag!   Arbetsuppgiften Som lånehandläggare arbetar du med att kontakta konsumenter och erbjuda en möjlighet att sänka räntan på befintliga lån genom att jämföra olika långivare. Tjänsten är kostnadsfri för kunden och därmed väldigt uppskattad.      Vi erbjuder Förmånliga arbetstider på 34 timmar i veckan Regelbunden coaching och vägledning Generös lönemodell En fot in i ett snabbt växande bolag inom finansbranschen Tävlingar, AW, aktiviteter och gemensamma företagsresor Utvecklingsmöjligheter och tydlig karriärstege Trevliga kollegor och bra sammanhållning Meriterande sälj- och produktutbildningar inom bank och finans som du tar med dig hela livet Om Trygga Trygga är en låneförmedlare som hjälper konsumenter att spara kostnader på sina lån genom att jämföra långivare. Företaget är flerfaldigt prisbelönat från Dagens industri för sin höga tillväxt och under 2022 är målsättningarna högt satta. Vi är ett ungt företag som tror på en rolig arbetsmiljö, med aktiviteter och god sammanhållning. Vi satsar helhjärtat på våra medarbetare och erbjuder en tydlig karriärstege inom företaget från dag 1.       Låter detta som något för dig? sök!

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Specialist dataskydd till myndighets-kund
Everlight Consulting AB
Övriga jurister

Om oss Everlight är konsultbolaget med din karriär i fokus. Här finns det en hel plattform av möjligheter och karriärvägar att vandra – som anställd konsult, underkonsult eller via direktrekrytering. Här finns drivna och ambitiösa kollegor, stöd och bollplank att vända sig till, och framför allt finns det glädje och transparens! Om uppdragetTill en av våra offentliga kunder söker vi nu en Dataskyddsspecialist till ett viktigt uppdrag inom informationssäkerhet och dataskydd. I rollen kommer du att vara en central del i att säkerställa att myndigheten efterlever gällande dataskyddslagstiftning och interna riktlinjer. Du arbetar operativt inom Dataskyddsfunktionen och ger stöd till informationsägare och verksamheten i frågor som rör personuppgiftsbehandlingar och registrerades rättigheter. Du förväntas också självständigt genomföra utredningar och analyser samt bidra till dataskyddsincidenthantering. Arbetet sker i en grupp med strategiskt ansvar inom informationssäkerhet och dataskydd, och du kommer att arbetsledas av nuvarande DSO. Här kombineras operativt arbete med strategiska inslag i en miljö där samarbete och ansvarstagande står i fokus. Vem är du?Vi söker dig som är trygg i rollen som dataskyddsspecialist och har god vana av operativt arbete med fokus på analys, bedömningar och rådgivning. Du har erfarenhet från offentlig verksamhet, god kunskap om OSL samt är noggrann, samarbetsinriktad och initiativtagande. Du har lätt för att uttrycka dig i både tal och skrift och är bekväm med att hantera många olika intressenter. För rollen ska du ha...Obligatoriska krav: Minst 5 års erfarenhet av operativt dataskyddsarbete. Erfarenhet från minst 2 tidigare uppdrag (>6 mån) i en dedikerad roll för dataskydd, exempelvis som dataskyddsspecialist, dataskyddshandläggare eller motsvarande. Erfarenhet från minst 1 tidigare uppdrag av att självständigt genomföra analyser och utredningar inom dataskydd, inklusive konsekvensbedömningar, riskanalyser, incidenthantering och tredjelandsöverföringsbedömningar. Dokumenterad erfarenhet av arbete med OSL i en offentlig förvaltning eller myndighet, från minst ett tidigare uppdrag. Mervärdeskrav: Akademisk juristutbildning  Placering och omfattning På plats i centrala Stockholm med viss möjlighet till distansarbete Uppdraget omfattar 100 % och är en konsultanställning via Everlight. Start: Maj/juni

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
SANERINGSTEKNIKER / RIVARE Asbest
Nordic Netmedia & sales AB
Grovarbetare inom bygg och anläggning

Som anställd hos oss blir du en del av ett framgångsrikt team där kompetenta, passionerade och serviceinriktade medarbetare är framgångsfaktorn för att nå våra mål. För att kunna fortsätta expandera söker vi nya drivna medarbetare till vårt Team  Jobbet Vi söker nu utbildade sanerare/rivare som vill vara med och bidra till goda resultat och en trevlig stämning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara rivning, asbest och PCB sanering. Vi söker endast dig med godkänd utbildning och flera års erfarenhet. Goda möjligheter till utveckling och att få arbetsledarroll för rätt person. Profil Vi söker dig som är ansvarsfull och van att leverera goda resultat. Du trivs i samspel med andra och jobbar även bra självständigt.  Du är målmedveten och ger dig inte trots motgångar. Erfarenhet av kund- och personalkontakter Krav Branscherfarenhet Asbest- PCB utbildning är ett krav B-körkort Tunga lyft förekommer alltid så god fysik är ett måste God svenska i tal och skrift Meriterande Heta Arbeten Säkra Lyft Fallskydd och Mobila arbetsplattformar Placering:  Stor Stockholm med omnejd,  Kontor: Stocksund Lön: efter överenskommelse Tillträde: efter överenskommelse Omfattning: heltid, deltid, timanställning efter överenskommelse Är du redo för utmaningar och vill ta nästa steg i din karriär? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag.

6 maj 2025
Sista ansökan:
10 september 2025
Mötesbokare till Kylslaget AB
Bee Bemanning AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du ta nästa steg och bli en del av ett växande team inom mötesbokning? Kylslaget AB, med över 15 års erfarenhet inom luft-luftvärmepumpar, söker nu engagerade medarbetare till vårt nya team för mötesbokning. Vi söker dig som är kommunikativ, drivs av att skapa nya kontakter och vill arbeta i ett företag med tydliga mål och utvecklingsmöjligheter. Om rollen I rollen som mötesbokare kommer du att: Kontakta nya kunder och boka in möten för vår säljorganisation. Vara en viktig första kontakt mellan kunden och vårt företag, där du skapar intresse och förtroende. Arbeta mot tydliga mål och följa upp ditt arbete tillsammans med teamet och din coach. Vi söker dig som: Är bekväm med att ta första kontakten och trivs med att kommunicera med olika typer av människor. Har en positiv inställning och ett starkt driv att nå uppsatta mål. Vill utvecklas inom försäljning och kundrelationer. Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Vad vi erbjuder: Fast månadslön – trygghet från dag ett. Säljutbildning och kontinuerlig coachning för att stötta din utveckling. Teambaserade tävlingar och aktiviteter för att stärka gemenskapen. Placering och arbetstider Placering: Fågelsångsvägen 16, Vallentuna Arbetstider: 07:30–16:30, måndag till fredag Omfattning: Heltid Ansökan och kontakt Rekryteringsprocessen genomförs i samarbete med Bee Bemanning AB. Vid eventuella frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Philip Börjesson, via e-post: [email protected]. Observera att anställningen sker direkt hos Kylslaget AB. Urval och intervjuer sker löpande, så vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

6 maj 2025
Sista ansökan:
22 oktober 2025