Centric söker en erfaren ServiceNow arkitekt och konsult för att planera, designa och leverera implementeringar av ServiceNow i kundorienterade uppdrag. Det är en senior roll med huvudsakligt mål att som arkitekt rådgiva kunder om ServiceNow och erbjuda enkla, effektiva och hållbara lösningar. Den primära arbetsplatsen kommer att vara hos Centrics kunder inom Stockholmsområdet men rollen kan kräva både beredskap och resor inom Norden vid behov. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter • Bygga, etablera och leverera ServiceNow-implementeringar på kundens plats inom de nordiska marknaderna. - Rådgiva senior kundledning om deras ServiceNow-lösningar för att adressera utmaningar inom tjänstehanteringsområdet. - Att tillsammans med kundens IT-team hitta en lösning som är bäst lämpad för den aktuella kundsituationen samtidigt som den anpassas till kundens verktygsstrategi och framtida behov. - Leda designen och implementeringen av ServiceNow-lösningar som en strategisk tjänstehanteringsplattform för kunden. - Fungera som betrodd rådgivare för kunden i ServiceNow-frågor. - Hjälpa till att förverkliga avkastningen på investeringen för kunden genom att erbjuda pragmatiska lösningar. - Säkerställa att kundens behov och krav omvandlas till IT-krav som kan delas med utvecklingsteam med klarhet och förståelse. - Kommunicera effektivt och tydligt förklara tekniska beslut för affärs- och teknikpartners. - Analysera, fånga upp och driva potentiella förbättringar inom olika områden av plattformens implementering. - Ge korrekta uppskattningar och leveranstider. - Bidra med stark förståelse för integrationer med hjälp av inbyggda ServiceNow-plugins och vara ansvarig för att stödja och förbättra alla dataintegrationer. - Granska och godkänna tekniska designspecifikationer skapade av ledande utvecklare. Din profil och kvalifikationer • Kandidat- eller masterexamen inom datavetenskap, informationsteknologi eller relaterat område. - 8 års erfarenhet av ServiceNow-utveckling, varav minst 3 år i en arkitektroll. - Djup förståelse för ServiceNow-plattformens kapaciteter, bästa praxis och implementeringsstrategier. - Expertis inom JavaScript, HTML, CSS och integreringsteknik. - Certifiering inom ITIL/ServiceNow Certified System Administrator/Certified Implementation Specialist – ITSM/ITOM krävs. - Starkt ledarskap, kommunikations- och projektledningsförmågor. Personliga egenskaper: Du förväntas vara en skicklig kommunikatör som kan anpassa dig till olika nivåer inom organisationen och har utmärkta presentationsfärdigheter. Du är proaktiv och har en stark inriktning mot service i ditt arbete. Att leverera enastående kundvärde är en central prioritet för dig. Vi förväntar oss att du är självgående och har tillit nog att ta fullt ansvar för projekt och engagera kunderna. Du är en öppensinnad lagspelare som är villig att både lära och undervisa, och dela med dig av din kunskap till leveransteamet inom olika aspekter av ServiceNow. Som inflytelserik person inom teamet driver du samarbete och fungerar som en naturlig förändringsledare. Genom att visa ledarskap genom exempel inspirerar du ditt team och dina kollegor, vilket skapar en högre grad av motivation. Dessa egenskaper värdesätter vi mycket eftersom vi har en öppen företagskultur som uppmuntrar till att ställa frågor och finna nya sätt att göra saker på. Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Hollie Van de Ruit +46734159374 [email protected]
Som analytiker hos oss kommer du att arbeta för att skydda våra kunder från IT-säkerhetsattacker. I rollen kommer du att identifiera och analysera potentiella incidenter och eskalera dem till våra kunder. Till ditt förfogande står ett flertal SIEM-, SOAR- och XDR-verktyg. Du är detektiven som genom proaktivt, såväl som reaktivt, arbete motverkar cyberattacker hos vårt klientel. Arbetsuppgifter: Hantera inkommande larm via våra SIEM-verktyg (Splunk och Sentinel) Analysera och mitigera attacker i EDR-verktyg och XDR-verktyg Utvärdera och vidta självständigt potentiella åtgärder Dokumentera incidenters händelseförlopp Informera, och agera rådgivande inför kund Jaga hot proaktivt Bygg eller modifiera detektioner Förbättra existerande rutiner eller utforma nya Bidra till vår egen databas över hot och indikatorer Kontinuerligt bygga på teknisk kompetens via utbildningar Hantering, konfigurering och uppdatering av logghanteringsverktyg (Splunk och Sentinel) Uppsättning av infrastruktur och installering av komponenter i nya kundmiljöer Kundsupport, introduktion och felsökning av SIEM-verktyg Varför borde du bli en del av Orange Cyberdefense: Var del av ett av branschens mest framstående företag inom cybersäkerhet och marknadsledande teknik Vi uppmuntrar nyfikenhet, initiativtagande, autonomi och kunskapsdelning Vi hjälper och säkrar upp stora internationella företag Vi erbjuder goda möjligheter att fortbilda och specialisera sig Orange Cyberdefense Orange Cyberdefense är Sveriges ledande cybersäkerhetsföretag. Vår vision är att bidra till det säkra digitala samhället. Vi erbjuder våra kunder tjänster inom flertalet områden från djupgående tekniska lösningar exempelvis SOC, brandväggslösningar, tekniska hotanalyser, sårbarhetshantering, SIEM till mer mjukare tjänster som styrning och ledning inom säkerhet, riskmodeller och riskanalyser. Vi är 3000 kollegor globalt, varav 400 kollegor i Sverige. På Orange Cyberdefense är vi alla olika men med samma passion för cybersäkerhet; och det är vår främsta styrka. Vi är stolta över våra olikheter, erfarenheter och bakgrunder och är övertygade om att vi måste inkludera alla för att också kunna erbjuda lösningar som passar just alla. Det är anledningen till att vi säkerställer att vi hanterar alla ansökningar likvärdigt. Vem är du? Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning eller arbetslivserfarenhet inom IT-säkerhet, IT-forensik eller nätverkssäkerhet. Meriterande om du har arbetslivserfarenhet i liknande roll. Som person söker vi en ödmjuk, kommunikativ och genuin problemlösare som inte drar sig för obekanta utmaningar. Du har förmågan att samla information, gallra ut oväsentligheter, sätta ihop helhetsbilden och presentera den för andra på ett begripligt sätt oavsett mottagare. Det är viktigare att du besitter vetgirighet, kreativitet, självständighet och initiativförmåga än att du är fullärd. Krav för tjänst: För specifikt detta team kommer vi jobba mot publik sektor och kräver därmed svenskt medborgarskap för att kunna genomföra en säkerhetsprövning. Flytande i tal och skrift krävs i både engelska och svenska. Rekryteringsprocessen: Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Fanny Westergren ([email protected]).
Välkommen till en värderingsstyrd organisation Attendo Ektorpsgården på Lidingö är ett litet familjärt äldreboende med en stabil och trygg medarbetargrupp bestående av Verksamhetschef, gruppchef, sjuksköterskor, undersköterskor, vårditräden och lokalvårdare som arbetat länge tillsammans och som trivs och har roligt på arbetet. Beskrivning av tjänsten - Städ av allmänna utrymmen, personalrum, omklädningsrum, kontor, toaletter samt lediga/tomma lägenheter. - Tvätt av personalkläder - Ta hand om leverans/ plocka in matvaror samt övriga varor - Sommarvikariat 60 % - juni-augusti - Arbetstider under dagtid mellan ca 8-14.30 mån, ons, fre - Tillträdesdatum är den 1 juni Stämmer denna beskrivning in på dig? Sök redan idag! Du vill arbeta på en arbetsplats där du tillsammans med ditt team kan göra skillnad och ert engagemang uppskattas. - Du behöver vara stresstålig, positiv samt flexibel - Det kan förekomma tunga lyft r/t varuleverans - Du behöver kunna ta emot feedback och öppen för att lära dig nya saker - En fördel om du är teknisk då alla insatser som ska utföras finns i en digital app Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan! Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!
Din nya roll Du blir en del av ett kompetent team om 13 stycken Business och Financial Controllers där ni tillsammans ansvarar för att stötta verksamheten med ekonomisk analys, insikter och beslutsunderlag. I din nya roll kommer du att arbeta med: - Ekonomisk analys - Månadsbokslut - Rapportering - Business Reviews - Prognoser och affärsplaner - Stöd till verksamheten i ekonomiska frågor - Affärspartnering mot olika avdelningar För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Akademisk utbildning inom ekonomi/redovisning 2–5 års erfarenhet som Business Controller Mycket goda kunskaper i SAP och Power BI Erfarenhet från energibranschen är meriterande Vem är du? Vi söker dig som är analytisk, strukturerad och lösningsorienterad. Du har en god samarbetsförmåga och trivs i rollen som stöd och rådgivare till verksamheten. Du kommunicerar tydligt, är självgående och har lätt för att ta initiativ. Med din förståelse för siffror och din affärsmässighet bidrar du till välgrundade beslut i organisationen. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: 2025-06-02 Slut: 2025-12-31, med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: Säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. FöretagspresentationVår kund ägs av svenska staten och arbetar för att möjliggöra ett fossilfritt liv inom en generation. Här uppmuntras man att upptäcka sina styrkor och olikheter för att du som konsult ska få möjligheten att vara ditt bästa jag. Vår kund uppmuntrar och utmanar din personliga utveckling!
Mekaniker till auktoriserad Autoexperten-verkstad AX Bilservice AB är en auktoriserad Autoexperten-verkstad i Järfälla som erbjuder professionell service och reparation av personbilar. Nu söker vi två nya kollegor till vårt växande team: Om tjänsten: Du får en nyckelroll i en modern verkstad med tydliga rutiner, bra utrustning och stark laganda. Du leder det dagliga arbetet, coachar teamet och deltar själv i mer avancerade reparationer. Exempel på arbetsuppgifter under en arbetsvecka: Utföra service och reparationer på personbilar. Byta kamrem, växellåda samt arbeta med avancerad felsökning. Leda och planera det dagliga verkstadsarbetet. Stötta kollegor vid tekniskt svåra arbeten. Kommunicera med kunder och ge teknisk rådgivning. Beställa reservdelar och ansvara för dokumentation enligt Autoexpertens krav. Kvalifikationer: Krav: Minst några års erfarenhet som bilmekaniker. Erfarenhet av kamremsbyte, växellådor och felsökning. Förmåga att kombinera praktiskt arbete med ledarskap. B-körkort. Noggrann, ansvarstagande och lösningsorienterad. Meriterande: Fordonsteknisk utbildning. Tidigare erfarenhet. Vana att arbeta med olika bilmärken och diagnosverktyg. Kunskaper i svenska eller engelska. Arbetsmiljöbeskrivning Verkstaden är auktoriserad av Autoexperten, med moderna lyftar, diagnosutrustning och god ventilation. Det är en fysiskt aktiv arbetsmiljö där man står, rör sig och arbetar praktiskt med fordon. Hjälpmedel finns för tunga lyft. Det finns pausutrymmen och möjlighet att vila under raster. Daglig kontakt sker med mekaniker, ledning och kunder – både självständigt och i team. Vi har ett öppet och samarbetsinriktat arbetsklimat. Anställning: Omfattning: Heltid. Anställningsform: Tillsvidare, med inledande provanställning. Tillträde: Enligt överenskommelse. Arbetsort: Järfälla, Stockholm. Lön och förmåner: Vi erbjuder en Fast lön med Provision per bil som ger dig möjlighet att tjäna mer beroende på arbetsbelastning och prestation. Ansökan: Välkommen att skicka CV och en kort presentation till: [email protected] Frågor? Kontakta oss på: 08 121 404 10 Vi ser fram emot att höra från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Vill du vara med och forma framtidens husbil- och husvagnsservice? Vi växer och därför söker vi nu ytterligare en glad och serviceinriktad Husbil- och husvagnstekniker som är redo att ansluta till vårt härliga team på Forsbergs i Stockholm! Visste du att varannan svensk kan tänka sig att semestra med husbil eller husvagn? Intresset för friheten på vägen växer, och vi på Forsbergs är stolta över att vara en del av denna spännande utveckling. Vår kundgrupp har breddats, och idag ser vi allt från pensionärer och småbarnsfamiljer till inbitna golfare som våra kunder – och det året runt. Som husbil- och husvagnstekniker på Forsbergs… ...kommer du vara en central del av vårt eftermarknadsteam. Här erbjuds en varierad och stimulerande arbetsdag där du arbetar med felsökning, reparationer, montering av tillbehör och iordningställande av både husbilar och husvagnar. Ditt arbete kan inkludera allt från snickeri och elinstallationer till montering av extrautrustning och service av värme- och elsystem. En husbil eller husvagn är inte bara ett fordon – det är ett hem på hjul! Och det är här du gör skillnad för våra kunder, som förlitar sig på oss för att göra deras resor bekväma och problemfria. Vi tror på en flexibel och positiv arbetsmiljö där vi stöttar varandra för att ge kunderna den bästa servicen. Du kommer att vara del av ett litet men engagerat team och som närmsta kollegor i Serviceverkstaden har du 2 till tekniker samt Servicechefen (som du också rapporterar till). Därtill har du även 2 kollegor på försäljningsavdelningen och avdelningarna arbetar nära tillsammans för att skapa en fantastisk upplevelse för våra kunder. Utöver kollegorna i Stockholm får du ca 100 härliga kollegor till, utspridda på 7 center samt huvudkontoret. Vad söker vi? Vi söker dig som har ett tekniskt kunnande och en förmåga att lösa problem med kreativitet och noggrannhet. Du gillar variation och trivs med att arbeta med både mekaniska, elektriska och byggrelaterade uppgifter. Vi värdesätter ödmjukhet, positivitet och ett starkt kundfokus – och ser gärna att du är driven, lösningsorienterad och en teamspelare. Det är också viktigt att du har B-körkort för manuell växellåda (C-körkort är meriterande). Varför välja Forsbergs? En flexibel arbetsplats: Vi förstår vikten av balans och erbjuder en arbetsmiljö där det finns utrymme för både samarbete och självständigt arbete. Tänk nytt, tänk framåt: Här är alla idéer välkomna och vi tror på ständigt nytänkande. Hos oss får du vara med och bidra till utvecklingen av branschen! Ett team som stöttar: Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans. Vi delar kunskap och ser till att alla trivs, vilket gör vårt jobb både effektivt och inspirerande. Låter det som ett jobb för dig? Vi arbetar med löpande urval, sök därför redan idag! Frågor gällande tjänsten besvaras av Marcus Hedvall, Servicechef. Mail: [email protected]. Forsbergs Fritidscenter är Sveriges största importör och återförsäljare av husbilar och husvagnar. Vi har en bred produktportfölj med starka varumärken som Hobby, Frankia, Niesmann Bischoff, Polar, Pilote, Sunlight och Concorde. Vi har funnits i över 30 år och finns idag på sju orter i landet. Totalt är vi strax under 100 anställda och en stolt del av KVD-koncernen. Läs gärna mer om oss på www.forsbergsfritidscenter.se Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan". Ansökningar per e-post kan vi tyvärr inte beakta. I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med försäljare och rekryteringsföretag. Urvalsarbetet kan kompletteras med personlighets- och logiktester. Som ett kvalitativt led i vårt sedvanliga rekryteringsarbete genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll samt ett drogtest, detta för att öka kännedomen om våra framtida medarbetare, trygga arbetsmiljön för våra medarbetare och möta regelkrav.
Vi söker nu efter Bussmekaniker till flera av våra kunder i Stockholm. Ta chansen att ansöka redan idag! Är du en kunnig och driven individ med intresse för fordonsteknik och har erfarenhet av tunga fordon? Vi söker nu efter dig som tidigare arbetat med reparation, service och felsökning på lastbilar eller bussar till välkända bolag i Stockholmsområdet och omkringliggande städer för att stärka deras verksamhet med din kompetens! Obs! Vi välkomnar även nyexaminerade sökanden till framtida uppdrag! Nyckelansvarsområden som BussmekanikerSom bussmekaniker hos oss kommer dina huvuduppgifter att inkludera: Utföra diagnos, service och reparationer på bussar och andra större fordon. Identifiera och lösa mekaniska och tekniska problem noggrant och effektivt. Upprätthålla reparationer enligt tillverkarens specifikationer och säkerhetsstandarder. Krav och kvalifikationer Avslutad utbildning inom fordonsteknik eller motsvarande erfarenhet. Erfarenhet av att arbeta med bussar eller tunga fordon är ett krav. Förmågan att använda diagnostikverktyg och förstå felkoder. B-körkort (manuell växellåda) är ett krav, D & C-körkort är meriterande. Önskvärda färdigheter Kunskap om elektriska system, hydraulik och fordonselektronik. Starkt problemlösningsfokus och förmåga att arbeta både självständigt och i team. Erfarenhet av motoroptimering och förbättring av fordonsprestanda. Erfarenhet av påbyggnationer. Personlig profil Vi söker en engagerad och noggrann individ som brinner för fordonsteknik. Din förmåga att leverera högkvalitativa resultat är avgörande för att lyckas i denna roll. Vi värdesätter en vilja att lära och anpassa sig till nya arbetsmetoder och teknik. Ansökan Vid frågor om tjänsten kontakta Johanna via mail: [email protected] Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag.
Nu söker vi en skicklig och engagerad Bilskadetekniker till vår kund Din Bil i Norra Stockholm. Ta chansen och sök idag! Strävar du efter kvalité i ditt dagliga arbete och är en noggrann bilskadetekniker som uppskattar att jobba med andra duktiga kollegor? Vi söker nu en ytterligare kollega och till vår Din Bils skadeverkstäder i Norra Stockholm och ser fram emot din ansökan! Detta är en direktrekrytering och du blir anställd direkt hos Din Bil Om tjänsten Hos Din Bil får du tryggheten i att vara en del av ett stort företag med kollektivavtal och goda utvecklingsmöjligheter. Här erbjuds ett arbetsklimat präglat av Driv, Integritet och Hållbarhet, samt förmåner som uppskattade personalrabatter och ett generöst friskvårdsbidrag. På Din Bil värnas anställdas hälsa och välbefinnande och erbjuds en positiv arbetsmiljö med skickliga kollegor. Du kommer att ingå i ett målinriktat team av flera duktiga skadereparatörer som återställer bilarna till sitt ursprungsskick samt tillgodoser kundens behov. Du kommer främst att arbeta med att reparera plåtskador på personbilar. Dina arbetsuppgifter: Reparera plåtskador på personbilar för att återställa dem till ursprungsskick. Byta och rikta karossdetaljer. Svetsa, limma och nita. Demontering och montering av delar. Samarbeta med planering, skadeberäknare och arbetsledare för att uppnå bästa resultat. Kvalifikationer Tidigare erfarenhet som bilskadetekniker. B-körkort och goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Självständig, serviceinriktad, engagerad och noggrann. Fordonsteknisk utbildning, gärna med erfarenhet av bilreparationer. God social kompetens och samarbetsförmåga. God datorvana, gärna erfarenhet av program såsom Automaster, Elsa och Cabas (meriterande men inte ett krav). Din profil Vi söker dig som har lätt för att skapa goda relationer med både kunder och kollegor. Du är driven, målinriktad och har en stor vilja att utvecklas och lära dig nya saker. Du arbetar organiserat och är noggrann i dina arbetsuppgifter, och du kan ta egna initiativ även under tidspress. Vi värdesätter din förmåga att både arbeta självständigt och i team. Stor vikt kommer att läggas vid din personlighet i denna rekrytering. Din Bil eftersträvar jämställdhet och mångfald, och vi värdesätter de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Ansökan Vid frågor om tjänsten kontakta Johanna på 0738558647 eller via mail: [email protected] Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag. Om Din Bil Din Bil är Sveriges största auktoriserade återförsäljare av Volkswagen, Volkswagen Transportbilar, koda, SEAT, CUPRA, Audi och Porsche. Med totalt 68 anläggningar i regionerna Stockholm, Göteborg, västra Skåne och Gävleborg-Dalarna är vi en av de största aktörerna i branschen. På våra fullserviceanläggningar hjälper vi dig med köp och leasing av bil, finansiering, service, reparationer, lagning av vindrutor, däckhotell, hjulskiften, plåt- och lackskador samt tillbehör och reservdelar.
We are super excited to announce that Ahmed, Fredrik, Peter, Tomislav and Emil are looking to welcome their next colleague to Voyados Cloud Centre of Excellence team. This team provides centralized governance, best practices and support for cloud operations. They also ensures system reliability, performance ad scalability with a focus on automation and opperational excellence. About the role and day-to-day As our next Cloud Engineer will you contribute to the creation of a solid scalable cloud infrastructure by focusing on DevSecOps principles. This role is perfect for someone who thrives on building structure, supporting developers, and implementing secure and scalable pipelines across a cloud-agnostic environment. Some things you'll be up to: Set up and evolve CI/CD pipelines and development lifecycle processes with a strong focus on security and automation throughout the entire development lifecycle. Work closely with developers to build tools and infrastructure that support efficient, secure, and reliable software delivery. Be an advocate for DevSecOps principles—implementing best practices in code review, automated testing, artifact security, and access controls. Working with our cloud environment and infrastructure to facilitate delivery of our platforms. So, who are you? You are an experienced developer with a security-first mindset who places high value on quality. You come with experience from similar roles and therefore understand the software development lifecycle and have knowledge of cloud computing concepts. You're a structured and collaborative teamplayer with great communication skills. We work with Infrastructure as code, Terraform, GitHub, CI/CD, PowerShell and Python, a strong foundation in these or similar technologies will set you up for success in this role. We believe this role is a great fit for someone who wants to take ownership—not just of infrastructure, but of how we work together as a team. What's in it for you?Voyado wouldn’t be the powerful platform it is without the people behind it. We really care for our Voyadoers and some examples of what we can offer you are: An engaged team with a knowledge-sharing and friendly culture Summits where we hang out, workshop, discuss, and have a good time together Opportunities for personal and professional growth and learning in a dynamic and supportive environment. Work-life balance – we don't have a long work-hours culture, we value engagement over hours worked. An office-first but flexible hybrid working policy. Some of our benefits: 30 days of vacation, so you can spend time on the things you love Beneficial bike lease, including e-bikes Breakfast buffet on Fridays Inhouse gym only for Voyadoers A generous gadget-and-phone package (your choice!) 5000 SEK per year in wellness allowance A wellness hour you can use every week About Voyado Voyado is the ultimate solution for personalization and relevance across all channels—online and offline. Used by retailers and e-commerce companies worldwide, Voyado makes it possible for every brand to engage customers, elevate shopping experiences, and evolve their own businesses. We are now a company of 300+ colleagues on an exciting journey and have recently established a presence in new markets to strengthen our position in Europe. If you are ready for your next adventure and want to join our team on our expansion throughout Europe and have an interest in customer care, e-commerce, retail, and tech - let's get in touch! Be yourself At Voyado, we believe in gender equality. We are proud sponsors of Womengineer as well as Tjejer Kodar! Read more about Tjejer Kodar & Voyado here Equality is not only about gender but also about making everyone feel welcome and heard in a multicultural and diverse environment. We at Voyado strive to make everyone feel like they can bring their true self to work every day. Gender-equal and diverse teams have more perspectives on life and bring different ideas to the table which in the end leads not only to making a better working environment but also a better product. Ready to find out more? Lovely! Before one applies it can always feel like you need a better resume, more polish, or just another year of experience, but we say if you think this sounds like a place where you can shine don't hesitate to send in your resume! We'd love to get to know you and understand what makes you tick, so write a few lines about what you enjoy about your current role and what would be an exciting challenge for you in the future. We are eager to get to know you and what you love to do, so be yourself and let your passion shine through in yourapplication! Note: As of right now we are unable to proceed with applicants outside of the EU, and a requirement of eligibility to work at Voyado is the right to work in the EU without limitations. Needless to say, this is something we are actively working on to be able to onboard colleagues from all over the world.
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent till en rullstolsburen man i Rimbo. Tjänsten är en deltidstjänst där vi letar någon som har möjlighet att arbeta varannan helg. Arbetsuppgifterna kan bland annat innefatta personlig hygien, promenader, aktiviteter, matlagning och mathandling. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: 18.00-14.00 (dagen efter), varannan helg på ojämna veckor. Det är ca. 7 timmar väntetid/natt. Om kunden Kunden har ett intresse för musik, träning och mat, och vi ser det som positivt om dessa intressen är något du delar med honom. Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Har flytande kunskaper i det svenska språket, i såväl tal som skrift. Det är meriterande om du Innehar B-körkort, Har erfarenhet av arbete som personlig assistent eller inom vård och omsorg och, Har ett intresse för musik, träning och mat. Omfattning: Deltid. Antal tjänster: 1. Tillträde: Omgående. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta hos denna kunde måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Välj ett jobb för att visa detaljer