Spånga lås är ett traditionellt låsbolag med en stark förankring i gediget hantverk. Vår verksamhet bygger på vår långa erfarenhet och traditionella hantverk samtidigt som strävar efter att vara på framkant när det gäller de senaste teknologierna och innovationerna inom lås & säkerhet. Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster och produkter så som låsbyten, låsöppningar, passersystem och inbrottslarm. Engagemang för kvalitet och miljö genomsyrar hela företaget och vi sätter höga standarder för arbetet vi utför, och produkterna vi levererar till våra kunder. Dessutom är vi medvetna om miljöaspekterna i vår verksamhet och strävar efter att minimera vår miljöpåverkan. Vi är medlemmar i SLR (Svenska Låssmedsmästares Riksförbund), vilket bekräftar vårt engagemang för branschens professionella standarder och etiska principer. Vi rekryterar nu för att möta den ökande efterfrågan på våra tjänster och för att stärka vårt team med fler kompetenta medarbetare. Som Låsmästare hos Spånga Lås kommer du att: Installation och service av mekaniska och elektroniska låssystem. Arbete med nycklar, cylindrar, dörrstängare, passersystem och dörrautomatik. Felsökning, reparation och underhåll av lås- och säkerhetssystem. Kommunikation med kunder och arbetsledning för att säkerställa hög kvalitet och kundnöjdhet. Dokumentation av arbetsorder och arbetstider efter varje uppdrag. Planering och strukturering av arbetet för att säkerställa effektivitet och noggrannhet. Önskad Profil: Har minst 5 års erfarenhet av lås och säkerhetsinstallationer. Är serviceinriktad och har förmågan att ge det där lilla extra till kunder och kollegor. Är strukturerad, noggrann och tar ansvar för att leverera snygga montage utan garantiärenden pga. slarv. Har en hög yrkesstolthet och en vilja att alltid leverera hög kvalitet. Är ordningsam och förstår vikten av att dokumentera arbetsorder och tider efter varje jobb. Har god kommunikationsförmåga och kan hantera dialog med både kunder och arbetsledning. Är en teamspelare som både kan ge och ta i en arbetsgrupp. Har B-körkort. Är ostraffad. Vi söker dig som är: Ansvarskännande – Tar ansvar för ditt arbete och ser till att uppgifterna blir korrekt utförda. Lösningsorienterad – Ser möjligheter och hittar praktiska lösningar på problem. Positiv och samarbetsvillig – Bidrar till en bra arbetsmiljö och hjälper kollegor när det behövs. Strukturerad och ordningsam – Ser till att arbetet flyter smidigt och att allt dokumenteras korrekt. Självständig men också en teamspelare – Klarar att arbeta på egen hand men förstår vikten av att samarbeta med andra. Viktiga saker för Spånga lås: Vi söker dig som förstår vikten av: Att följa arbetstider och hålla ordning på dokumentation. Att ha en tydlig och professionell kommunikation med kunder och arbetsledning. Att ta ansvar ,vi är ett team där alla bidrar. Att kunna ge och ta , vi värdesätter en arbetsplats där vi hjälper varandra och inte bara tar. Meriterande om du: Har erfarenhet av passersystem och elektroniska lås. Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: Mån-fre 8-17 Placering: Du utgår ifrån Spånga Arrendevägen , men du kommer jobba i hela stor Stockholm. Du får ta med bilen hem. Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Förmåner: Rikskuponger (50% subventioneras). Friskvårds bidrag. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Om tjänsten Brinner du för försäljning och bilar? Då kan arbetet som bilförsäljare vara något för dig! Vi söker nu en glad och serviceorienterad individ med goda kunskaper om bilar. Rollen som bilförsäljare är ett stimulerande och roligt arbete för dig som brinner för att skapa långsiktiga kundrelationer och kundnöjdhet. Du hjälper kunden genom försäljningsprocessen och allt som hör till. Du erbjuder rådgivning efter kundens behov och bistår med information om tillbehör och finansieringslösningar. Tillgänglighet och engagemang är egenskaper som beskriver dig väl. I arbetet som bilförsäljare så har du en viktig roll i att säkerställa återförsäljarens fortsatta framgång. Vi ser därför att du är hårt arbetande, kreativ och lösningsorienterad. Tjänsten är på heltid med start efter överenskommelse. Arbetet som bilförsäljare är en rekrytering, vilket innebär att du blir anställd hos vår kund. Mer information ges vid intervjutillfället. Intervjuer kommer ske löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Passa därför på att ansöka redan idag! Din profil I syfte att lyckas i rollen som bilförsäljare tror vi att du har tidigare erfarenhet av försäljning och arbete inom fordonsbranschen i en serviceorienterad roll. Du har intresse för och grundläggande kunskaper om bilar. Som person är du positiv, social och ambitiös. Du är bra på att kommunicera och har erfarenhet av att skapa långsiktiga kundrelationer. Vidare använder du Officepaketet obehindrat och behärskar svenska, samt engelska. Körkort är ett krav. Om oss Aura Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kompetenta rekryterare som totalt har över 20 års erfarenhet av bemannings- och rekryteringsarbete. Ett nytänkande, lösningsorienterat och effektivt arbetssätt har gjort att vi under kort tid blivit framgångsrika i vårt arbete. Vi tror på flexibla bemanningslösningar utefter varje kunds respektive behov och värdesätter transparent kommunikation med såväl kund som kandidat. Som kandidat eller medarbetare hos oss blir du en viktig del av vår verksamhet. Vi ser fram emot din ansökan!
We're now helping our client in Stockholm (a global fashion retailer) to find a driven and curious Business Controller to support technology investments and operations. This full-time assignment is based in their office in Stockholm, with the option to work one day/week from home. The assignment runs from August 17, 2025, to August 13, 2026. About the role: As a Business Controller within the Business Tech organization, your primary mission will be to guide financial planning, ensure strong cost control, and provide actionable insights that drive technology investments. Working closely with senior leaders and cross-functional teams, you’ll be a key player in shaping financial clarity and business value across tech initiatives. Responsibilities: Drive budgeting, forecasting, and financial reporting across tech units Lead month-end processes including analysis, accruals, and financial consolidation Monitor and ensure accuracy in financial flows such as recharges and invoicing Optimize forecasting models and budgeting routines continuously Deliver financial analysis to support strategic and operational decisions Educate and align tech leaders on financial planning and spend management Manage procurement processes including invoice approvals and vendor agreements Control project costs and investment budgets related to technology initiatives About you: You’re a mid-level controller who thrives in dynamic environments where finance meets technology. Your background in financial or business controlling enables you to navigate complex data, provide sound guidance, and influence stakeholders. With a curious mindset and a strong grasp of financial principles, you support teams with strategic thinking and a customer-focused approach. Experience and skills: Minimum 3 years’ experience in business or financial controlling roles Academic degree in business, engineering, or a related field Proven knowledge of financial planning, budgeting, and reporting Strong analytical mindset with the ability to navigate complex situations Proficiency in tools like Excel, Power BI, and SAP Strategic thinker with solid stakeholder management and communication skills Experience supporting technology or digital teams is a strong advantage Fluent in English (written and spoken) About the assignment For this assignment you will be hired as a full-time consultant by Digitalenta. We offer our consultants a generous package including healthcare allowance, insurance policy, paid vacation days and pension savings. In addition, you'll also have a dedicated consultant manager available throughout your employment with us, in addition to optional networking activities with our network of consultants.
Vi söker nu sommarvikarier till våra olika enheter i Söderort. Om jobbet Sedvanliga arbetsuppgifter som omvårdnad- och serviceuppgifter inom hemtjänst ingår. Tjänsterna avser både dag- och kvällsarbete samt helgarbete. Krav För att vara aktuell för någon av tjänsterna ska du uppfylla samtliga krav nedan: Du behöver ha B-körkort. Du ska kunna tala och skriva svenska. Du behöver goda kunskaper i matlagning och hushållssysslor som städning och klädvård. För att jobba på vår enhet på Södermalm behöver du kunna cykla (ej krav på övriga enheter) Om dig Utöver ovan söker vi dig som kan och vill se helhetsbilden utifrån kundens behov och perspektiv. Du är initiativtagande och arbetar kvalitetsmedvetet. Du kan arbeta lika bra på egen hand som i grupp. Du är en flexibel lagspelare som gärna ställer upp och hjälper kollegor. Lön Timlön. Arbetsplats Tjänsterna utgår från någon av våra enheter i Söderort (Bandhagen, Södermalm, Skärholmen, Hägersten eller Enskede-Årsta). Vi begär utdrag från belastningsregistret från samtliga sökande.
Behandlingsassistent tidsbegränsad anställning heltid WeMind HVB Vendelsö är ett dotterbolag till WeMind Psykiatri som bedriver behandlingshem för unga tjejer med psykisk ohälsa. Vi håller till i ett lugnt villaområde i Vendelsö, Haninge kommun, med goda kommunikationer. Vår utgångspunkt är att vi tror att placerade ungdomar behöver extraordinärt bra insatser för att vända en negativ utveckling. Därför satsar vi på ett koncept där vården utformas och genomförs av högspecialiserade professionella som arbetar i team nära ungdomarna i deras vardag. Att jobba som behandlingsassistent på WeMind HVB WeMind HVB Vendelsö arbetar med tydligt fokus på ungdomarnas individuella behandlingsmål. Varje ungdom som skrivs in hos oss får ett eget Team bestående av ordinarie personal som ansvarar för ungdomens behandlingsinnehåll och målsättningar. Teamet arbetar fram individspecifika bemötandestrategier för varje enskild ungdom som sedan utvärderas över tid och dessa är en av de mest centrala delarna i vår behandlingsmodell. Som behandlingsassistent hos oss arbetar du i huvudsak med de vardagsnära stöd- och behandlingsinsatserna. Det aktiva behandlingsarbetet pågår dygnet runt och i ungdomens samtliga relationer och som vikarierande behandlingsassistent blir du därför en mycket viktig person för genomförandet av bemötandestrategierna. Teamupplägget erbjuder nära samarbete med våra övriga yrkesroller såsom socionomer, psykologer, social/behandlingspedagoger, sjuksköterska och läkare. Du introduceras i arbetet av en erfaren socialpedagog och har alltid tillgång till andra kollegor i tjänst samt kvalificerad telefonjour dygnet runt. Rent praktiskt innebär arbetet både att finnas till hands för att planera och genomföra fritidsaktiviteter, att understödja genomförande av skola och sysselsättning, ha kontakt med ungdomarnas anhöriga samt att stötta i dagliga rutiner kring väckning/läggning, sysselsättning, medicinering och måltider - allt med behandlingen i fokus. Din nya arbetsplats Under våren 2023 öppnade WeMind äntligen ett HVB för flickor. Vi är en inbjudande arbetsgrupp som drivs av ambitionen att utveckla en behandlingsmiljö i världsklass och samtidigt en rolig och utvecklande arbetsplats. Boendet i Vendelsö består just nu av två separata avdelningar med sex platser per avdelning där vi arbetar med tonårstjejer (14-18 år) som har psykosociala svårigheter i kombination med neuropsykiatriska funktionshinder och/eller behov av kvalificerad psykiatri. Vi tror att du kommer att trivas hos oss om du är en lugn och orädd person som gillar att arbeta behandlingsinriktat och tycker det är kul att få möjlighet att komma med egna idéer och ta ansvar i den gemensamma processen att utveckla vår behandlingsmiljö. Du kommer få lära dig om och arbeta utifrån våra behandlingsmetoder som är nischade mot TBA (Tillämpad beteendeanalys). Vi förväntar oss inte att du är expert på TBA innan du börjar, men att du har en vilja och nyfikenhet inför att lära dig mer om den. Du kommer även att erbjudas regelbunden handledning i TBA som leds av våra psykologer. För oss är det viktigt med en spännande och lärorik arbetsmiljö där varje medarbetare har en stimulerande arbetssituation, får möjlighet att ta ansvar och vara delaktig i behandlingsprocessen och att du dessutom har roligt på jobbet. Vi söker dig som har · B-körkort (krav) · Erfarenhet av arbete med tonårstjejer med psykisk ohälsa · Erfarenhet av arbete med ungdomar och/eller på boende · Intresse av att arbeta behandlingsinriktat, långsiktigt och teambaserat · Förmåga att se till de små framstegen snarare än till utmaningarna · Mycket god förmåga att behålla lugnet och vara en trygg vuxen i pressade/utmanande situationer · Prestigelös inställning och god samarbets- och kommunikationsförmåga · Hela eller delar av socialpedagog- eller socionomutbildningen är meriterande · Utdrag ur belastningsregistret för arbete vid HVB (krav) Vi söker dig som är en engagerad, stabil och tålmodig person med tidigare erfarenhet av arbete med ungdomar med problemskapande beteenden. Gärna med erfarenhet av arbete med tonårstjejer och på Behandlingshem/HVB/boendeverksamhet. Du tycker att det är roligt med relationsskapande arbete, klarar av att behålla lugnet och vara en stabil vuxen även i utmanande situationer. Du har en ödmjuk och prestigelös inställning gentemot både ungdomar och kollegor. Arbetstider Verksamhetens nuvarande behov är en medarbetare som kan arbeta på heltid fram till augusti, med möjlighet till förlängning. Rullande 6-veckorsschema tillämpas och arbetspassen ligger för nuvarande fördelade på följande tider: Vardagar kl. 8:30-16:30 Din ansökan Tjänsten är en tidsbegränsad anställning på heltid fram till augusti och vi ser gärna att du har möjlighet att introduceras till arbetet per omgående. Varmt välkommen med din ansökan senast den 25 maj 2025. Vi intervjuar och anställer löpande. För frågor och mer information är du välkommen att kontakta: Ewa Hjort Föreståndare): [email protected] Varmt välkommen med dig ansökan!
Interim Education Manager (föräldravikariat) Har du en passion för språk, pedagogik och ledarskap? Då kan detta vara rollen för dig. SpeakCharlie söker nu en Interim Education Manager för ett sex månader långt vikariat. Du får en nyckelroll i att forma och driva utvecklingen av språk- och kulturprogram för yrkesverksamma från hela världen – i ett företag där innovation, kvalitet och lärande står i centrum. Är det här du? Du är självgående, strukturerad och har ett genuint engagemang för språkutveckling och pedagogik. Du har gärna en akademisk bakgrund med språkinriktning, och trivs i en varierad arbetsmiljö där du får växla mellan strategi, operativt arbete och ledarskap. Du inspirerar andra och gillar att driva förbättring. Vi tror att du har: - Erfarenhet av en ledande roll inom utbildning eller språk - Stark bakgrund inom språk och/eller pedagogik - Vana vid att koordinera utbildningar eller projekt - Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift - God digital kompetens – t.ex. Excel, Google Drive, Office Dina arbetsuppgifter: - Leda och utveckla utbildningsverksamheten tillsammans med vårt team - Koordinera kurser och språkprogram - Stötta våra 70+ språkcoacher genom utbildning och coachning - Utveckla och anpassa kursmaterial - Säkerställa pedagogisk kvalitet - Undervisa vid behov - Samordna och följa upp utbildningsinsatser - Vara en nyckelperson i vidareutvecklingen av våra tjänster Vi erbjuder: En varm, nytänkande och utvecklingsinriktad arbetsplats i tillväxt. Du får ett stort ansvar, stor påverkan – och dessutom härliga kollegor. Välkommen till ett team där idéer får ta plats och där vi bygger framtidens språkutbildning tillsammans! Omfattning: Heltid föräldravikariat, 6 månaders vikariat (Juli-Februari) Start: Mitten på juni. Plats: Stockholm. Ansökan: Vi intervjuar löpande – sök så snart som möjligt! Vi ser fram emot att höra från dig!
Är du redo för nya arbetsuppgifter och utmaningar? Är du intresserad av att arbeta i ett nytänkande och roligt företag med utvecklingsmöjligheter? Då har vi jobbet för dig. Arbetsuppgifter Som Verkstadsarbetare på LW arbetar du bl.a. med bearbetning, montage och till viss del tillverkning för fasad och taklösningar. Vi gör varierande och spännande projekt, allt från parkeringshus, kontor, sjukhus och andra samhällsnyttiga byggnader. Kika gärna in på https://lwab.se/projekt-page/ för att se ett urval av våra pågående och tidigare projekt. Vem är du? Det är meriterande om du har yrkeserfarenhet inom arbete med CNC, stans, knäck- bockmaskiner, kantpressar och liknande, samt har materialkunskap om metaller. Det är även meriterande om du har erfarenhet från CAD. För att lyckas hos oss krävs att du är produktionsinriktad, lösningsorienterad och mycket kvalitetsmedveten. Du är självgående, van att jobba i arbetslag, noggrann och yrkesskicklig som person. Du är en person som ser möjligheter och är inriktad på att finna de rätta lösningarna i projekten. Du har god samarbetsförmåga och är strukturerad samtidigt som du är flexibel och klarar av att arbeta i ett högt tempo. Du är van vid att arbeta i projekt med krav på hög kvalitet och ser god service som en självklarhet. Vi uppmuntrar eget initiativ och drivkraft. Hos oss står engagemang och arbetsglädje i fokus! Vi erbjuder bland annat: Trygghet på jobbet! Vi har kollektivavtal som säkerställer schysta villkor. Hälsa först! Friskvårdsbidrag på 3 000 SEK per år – rör på dig som du vill Smart sparande! Tjänstepension enligt kollektivavtal, för en trygg framtid. Extra skydd! Kollektivavtalade försäkringar som täcker det mesta. Vilka är vi? LW Sverige är ett av Sveriges största företag inom tak och fasad med fabrik om 2000 m2 och huvudkontor i Älta. LW är ett snabbväxande företag inom byggbranschen med målet att ständigt utveckla och modernisera hantverkartraditionen samtidigt som vi månar om att hålla en hög kvalitet igenom arbetet. Vi levererar lösningar inom hela tak- och fasadområdet, allt från totalentreprenader till mindre servicearbeten och vi jobbar just nu med många spännande projekt runt om i landet. LW befinner sig nu i en expansiv fas och vi söker fler Verkstadsarbetare som tycker om att arbeta på en arbetsplats med visioner där det händer något hela tiden. Vi ger dig möjlighet att växa, få och ta ansvar och bredda din erfarenhet. Hos oss är det endast du själv som sätter gränserna för din egen utveckling!
Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 5+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: We are looking for a Senior Developer. The role includes: Languages: Scala, React, TypeScript Frameworks & Libraries: Pekko Actors & Streams, gRPC (web and server-side), Vite Infrastructure & Tools: GitLab CI/CD, Gradle (Kotlin DSL), Docker, Kubernetes (platform-managed), Linux Testing & QA: Extensive automated testing (ScalaTest, Vitest, Cypress), structured scenario-based simulation Observability: OpenTelemetry for comprehensive tracing, metrics, and logging. Otel to Grafana. Security: Rigorous privacy and security practices throughout the development lifecycle Qualifications: You have strong Scala skills (or significant experience in a functional language and eager to dive into Scala). You are experienced or interested in Pekko/Akka and streaming data architectures. You are comfortable working independently and collaboratively in a small, agile team. You appreciate full-stack development and understands React/web gRPC (a bonus!). We value curiosity, optimism, and continuous learning, believing diverse perspectives significantly enhance innovation capabilities. Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!
Vår kund inom försvarssektorn söker engagerade och drivna personer med ett passionerat intresse för nätverk. Som en viktig del av deras team kommer du att trivas i rollen som problemlösare och vara dedikerad till att leverera högkvalitativa och effektiva lösningar. Din förmåga att hjälpa andra och din vilja att ständigt fördjupa dina kunskaper inom nätverk kommer att vara avgörande. Till denna roll söker vi personer som har arbetat som nätverkstekniker i 4–8 år, samt personer med över 9 års erfarenhet som nätverkstekniker. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och möjlighet att samla värdefull erfarenhet i en spännande miljö där din utveckling prioriteras. Din konsultchef finns till hands för att stötta dig i din utveckling, vilket ger dig chansen att kontinuerligt bygga vidare på dina kunskaper och erfarenheter. En utmärkt möjlighet för dig som vill ta nästa steg i din IT-karriär! Arbetsuppgifter I rollen som nätverkstekniker kommer du att vara en nyckelperson i teamet och ansvara för daglig drift, support och administration av nätverksinfrastrukturen. Ditt arbete kommer även inkludera hantering och felsökning av inkommande incidenter och beställningar. Du kommer att arbeta i en dynamisk arbetsmiljö där du kommer få möjlighet att växa och utvecklas. Du kommer att ha utmanande och varierande arbetsuppgifter som ger dig möjlighet att ständigt utveckla dina färdigheter. Du kommer att vara en del av ett stöttande team och en företagskultur som värdesätter innovation och samarbete. Din profil och kvalifikationer Vi tror att du är en självgående och ansvarstagande individ som trivs i teamarbete. Du har en stark motivation att ständigt utvecklas och dela med dig av din kunskap till kollegor. Din förmåga att arbeta effektivt och leverera resultat av hög kvalitet kommer att vara nyckeln till framgång i denna roll. Krav: - Relevant högskoleutbildning eller erfarenhet av liknande arbete. - Minst fyra års erfarenhet av att ha arbetat som nätverkstekniker. - Erfarenhet av Network Security och Network Operation. - Erfarenhet av LAN baserat på Cisco, Dell, HPE Aruba - Erfarenhet av CISCO ISE. - Erfarenhet av Fortigate/Checkpoint. - Kunskap inom något/några av följande områden: Cisco, Checkpoint, Fortinet, Citrix. - Erfarenhet av scripting och automatisering. Uppdraget omfattas av försvarssekretess vilket sätter kvar på arbete på plats fem dagar i veckan. Säkerhetsprövningssamtal och bakgrundskontroll kommer att genomföras. Svenskt medborgarskap är ett krav. Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 370 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Julieth Escobar +46 734 159387 [email protected]
Till vår kund Epta Sweden i Kista söker vi en engagerad Lager- och logistikkoordinator som vill vara en central del av ett engagerat team. I denna roll kommer du att ha en viktig funktion i att hantera och optimera det dagliga lagret, koordinera inkommande och utgående leveranser samt säkerställa ett effektivt och strukturerat logistikflöde. Du är även en nyckelperson i att stödja både kunder och säljteam genom att följa upp order, leveranser och lagerstatus. Vi söker dig som är strukturerad, lösningsorienterad och har ett öga för detaljer. Du har god erfarenhet av lagerarbete, är van att arbeta med logistiksystem och trivs i en dynamisk miljö där du får använda din organisatoriska förmåga för att skapa ordning och effektivitet. Epta Sweden är marknadsledare inom kommersiell kylteknik och levererar kyllösningar och tjänster till kunder över hela Sverige. Företaget växer i Sverige och i denna roll kommer du få möjlighet att påverka och vara delaktig i en spännande tillväxtresa. Dina arbetsuppgifter: Operativ samordning: Säkerställa effektiv kommunikation och samordning mellan avdelningarna (försäljning, order, projekt och lager) för att möta kundernas behov och organisatoriska mål. Lagerhantering: Upprätthålla korrekt inventering på alla lager och genomföra årliga och kvartalsvisa inventeringar för att optimera lagernivåerna och minska avvikelser. Kundorderhantering: Ta emot, bearbeta och bekräfta kundbeställningar, säkerställa leveransdatum och justera leveranser efter kundens önskemål. Kundkommunikation: Snabbt svara på kundfrågor gällande leveranser och problem, hålla en positiv och professionell dialog samt informera om eventuella förseningar i leveranser i god tid. Leveransplanering och dokumentation: Schemalägga och förbereda nödvändig dokumentation för att säkerställa korrekt och i tid leverans av produkter. Processförbättring: Identifiera och implementera effektiviseringar inom logistik-, lager- och orderadministrationen för att öka effektiviteten och säkerställa hållbara arbetsflöden. Vem är du? Vi söker dig som har 3–5 års erfarenhet av liknande arbete inom lager och logistik och som är självgående i din roll. Du är ordningsam, strukturerad och har ett starkt intresse för att arbeta med effektivisering, processer och rutiner. Som person är du en ödmjuk lagspelare som trivs med att samarbeta och bidra till en positiv teamkänsla. Erfarenhet av SAP Material Handling Module (avancerad användarnivå) är ett krav Superuser i SAP (meriterande men ej ett krav) Ett proaktivt och lösningsorienterat tankesätt En strukturerad och systematisk arbetsstil Färdigheter i Microsoft Office Suite Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Eptas historia Epta-gruppen är ett dynamiskt och växande internationellt företag som levererar banbrytande kommersiella kyllösningar som påverkar vardagen – från att säkerställa färsk mat i stormarknader till att upprätthålla perfekt kylning på ditt favoritkafé. Eptas globala nätverk inkluderar produktionsanläggningar, säljorganisationer och serviceorganisationer – alla samarbetar för att erbjuda hållbara och innovativa lösningar. Epta stöttar sina kunder i deras gröna omställning och erbjuder en helt integrerad tjänst, från utformning av butiken till eftermarknadsstöd. Med över 8 000 anställda främjar Epta en miljö för kontinuerlig utveckling. Epta erbjuder karriärmöjligheter, omfattande utbildning och möjligheten att blomstra i ett företag där varje utmaning är en chans att skapa värde och inspirera alla medarbetare. Styrda av värderingar är Epta engagerade i professionell skicklighet, hållbarhet och innovation i alla aspekter av arbetet. Vi välkomnar alla ansökningar, hos Epta är det ditt unika perspektiv som håller företaget innovativa och "coola". Läs mer om mångfald och inkludering på Epta HÄR. Läs mer om hur vi arbetar HÄR. Förmåner Du bli en del av ett starkt sammansvetsat familjeföretag, där du kommer att uppleva en fantastisk blandning av ny teknik och en modern arbetsplatskultur. Epta går längre än så och erbjuder 30 + 3 ("klämdagar") dagars betald semester per år. Du får mer tid att koppla av, ladda om och göra det mesta av din välförtjänta ledighet! Som Epta anställd har du rätt att nyttja ett friskvårdsbidrag på 3 250 kr per år. När du börjar på Epta får du en värvningsbonus för andra bra kandidater som du rekommenderar att företaget anställer. Det är dags att festa! Ha kul med dina kollegor på personliga teamevenemang. Balansera arbete och privatliv perfekt med flexibla arbetstider. Har du ett husdjur som du vill ta med till kontoret? Fråga ditt team om företagets djurvänliga policy och ta med din lurviga vän till jobbet. I denna tjänst får du en möjlighet att hjälpa till att göra världen till en bättre plats och delta i företagets volontäraktiviteter. Praktisk information: Rollen är en direktrekrytering och du kommer att bli anställd hos vår kund Epta Sweden. Anställningsform: Heltid Placering: Kista med möjlighet till hybrid Startdatum: Omgående Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Kontakta vår konsultchef Ellinore Pereira på [email protected] om du har några frågor. Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer