Montör
Randstad AB
Montörer, elektrisk och elektronisk utrustning

Arbetsbeskrivning Gillar du teknik och har erfarenhet av el? Är du dessutom noggrann och intresserad av att arbeta med montering? Då kan det här vara jobbet för dig Just nu letar vi på Randstad efter montörer till ett företag i Kungsängen som tillverkar avancerade elektriska och elektroniska system. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara montering av elkomponenter och kablage – allt enligt detaljerade instruktioner och elscheman. För detta ser vi att du har ett genuint intresse för teknik och en bakgrund inom el, samt är noggrann och tycker om att arbeta med montering. Tjänsten är på heltid, och arbetstiderna är måndag-fredag, dagtid, med möjlighet till flex. För det här uppdraget kommer du att bli anställd som konsult hos Randstad och jobba ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Varmt välkommen med din ansökan på www.randstad.se, senast 2025-09-30. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Andrea Frejd på [email protected]. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vi tar inte emot ansökningar via mail. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Ansvarsområden I rollen som elmontör kommer du arbeta med att bygga elskåp som konstruerar elstyrningar. Huvuduppgifterna består främst av mekanisk montering och el-kopplingar enligt kopplingstabell och kretsschema. Kvalifikationer För att lyckas i rollen ser vi att du har: Utbildning inom el eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har en grundläggande förståelse för elektriska system, antingen genom utbildning eller praktisk erfarenhet från arbetslivet. Erfarenhet av montering, särskilt el- och kablagemontering är meriterande. Du har kunskap om att montera komponenter och koppla kablar, och har en god hand med de verktyg som krävs för detta. Förmåga att läsa och förstå ritningar. Du kan tolka tekniska ritningar och elscheman för att säkerställa korrekt montering. God verktygsvana. Du är bekväm med att hantera olika handverktyg och eventuellt maskiner som används vid montering. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Detta är viktigt för att kunna följa instruktioner, kommunicera med kollegor och dokumentera ditt arbete. Meriterande är erfarenhet av elkoppling enligt kopplingstabell och kretsschema. Om du tidigare har arbetat med att koppla el baserat på detaljerade tabeller och scheman är det ett stort plus. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

2 juli 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
Vi söker en service- och underhållstekniker
Arena Personal Sverige AB
Saneringsarbetare m.fl.

Vi söker en praktiskt lagd och ansvarsfull tekniker som vill arbeta med tillsyn, skötsel och enklare reparationer av busshållplatser. Arbetet omfattar bland annat städning, klottersanering, ljuskällsbyten, samt dokumentation i digitala system. Under vintertid deltar du i snö- och halkbekämpning. Krav: * B-körkort * God fysisk förmåga * Svenska i tal och skrift * Vana vid digitala verktyg Meriterande: * Erfarenhet av klottersanering, etsning, glasristning * Certifikat i arbete på väg (nivå 2) * Klottersaneringscertifikat

2 juli 2025
Sista ansökan:
13 december 2025
Personlig assistent - jobb för dig som gillar utmaningar!
Stil Assistans AB
Personliga assistenter

Vi söker dig som är vaccinerad mot covid och talar bra svenska då kommunikationen är viktig. Jag är en man som är 50+ år och som bor i Bagarmossen. Jag använder mig av personlig assistans i nästan alla situationer och har assistans dygnet runt. Jag är dessutom 185cm lång, så du behöver vara stark för att kunna stötta mig och hjälpa mig att balansera när jag går. Är snäll och omtänksam.   Arbetet passar dig som är lyhörd och gillar utmaningen att hjälpa mig hitta på äventyr utomhus tillsammans. Jag tycker om promenader och att vistas i närområdet i det vackra Nackareservatet. Du måste vara beredd att anstränga dig. Arbetet är meningsfullt och roligt.   Vår kravprofil är: - att Du har erfarenhet av vård och omsorg. - att Du behärskar svenska språket i tal och skrift. - att Du har god fysik. - att Du är vaccinerad mot covid.   Arbetet ställer höga krav på ärlighet, pålitlighet och arbetsmoral och att du har god initiativförmåga. Att du tar ansvar och har egen drivkraft är viktiga egenskaper för att klara det här arbetet. På grund utav arbetets karaktär är det endast aktuellt med kvinnliga sökande.   Du med starkt engagemang för andra människor är välkommen med din ansökan. Arbetstiden gäller främst kvällar och nätter men även dagtid kan förekomma. Det är jour på natten. Anställningsvillkor enligt gällande kollektivavtal mellan Fremia & Kommunal. Timlön.   Rekrytering sker löpande och tillträde sker snarast eller enl. Ö.k. OBS! Referenser är ett krav.         STIL står för Stiftarna av Independent Living i Sverige. Vi är ett ickevinstdrivande assistanskooperativ och en ideell förening av personer med normbrytande funktionalitet. I STIL är det medlemmarna som själva arbetsleder sina personliga assistenter. Vi jobbar för självbestämmande, frihet och lika möjligheter oavsett funktionsförmåga. STIL bildades 1984 och vi var med och införde personlig assistans i Sverige. Läs mer på www.stil.se.

2 juli 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Teamledare för städ inom hemtjänsten
Aleo Care AB
Städledare och husfruar

Vi på Aleo söker nu en Teamledare för städ till vårt kontor i Täby och våra verksamheter i norrort. Det här är en roll för dig som både vill leda och inspirera andra – och samtidigt inte är rädd att kavla upp ärmarna och vara en del av det dagliga arbetet ute hos våra kunder. Du blir en del av ett sammansvetsat team som består av servicemedarbetare, andra Teamledare och tjänstemän på kontoret. Samarbetet är nära, stämningen öppen och vi hjälps åt för att lyckas tillsammans. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Som Teamledare har du en central funktion. Du är en länk mellan ledning, medarbetare och kunder – och en förebild i vardagen. I rollen kombinerar du operativt arbete (50%) med ledarskap och administrativa uppgifter (50%). Operativt arbete (ca 50%): Du arbetar regelbundet som servicemedarbetare (städning) ute hos våra kunder. Detta gör att du har god förståelse för teamets vardag och kan stötta där det behövs mest. Du blir ett tryggt och närvarande ansikte för både kunder och kollegor. Teamledarskap och administration (ca 50%): Du introducerar, utbildar och coachar nya och befintliga medarbetare. Du ansvarar för bemanning, planering och schemaläggning av uppdrag. Du följer upp kvalitet och kundnöjdhet, och ser till att rutiner följs. Du hanterar löpande administration och vissa uppgifter direkt från kontoret i Täby. Vem söker vi? Vi söker dig som vill växa i ett företag där människor, service och kvalitet står i centrum. Du trivs med att ta ansvar, har ett coachande förhållningssätt och tycker om att arbeta både självständigt och i team. Vi ser gärna att du uppföljer dessa krav: Erfarenhet av städning/servicearbete Goda språkkunskaper i svenska, både i tal och skrift Förmåga att utbilda, coacha och inspirera andra God administrativ förmåga B-körkort – du kommer att resa mellan olika kunder inom norrort Ett strukturerat, lösningsfokuserat och prestigelöst arbetssätt Tjänstgöring och arbetsperioder Omfattning: 100% Arbetsfördelning: 50% operativt (städning) och 50% administration/ledarskap Arbetstider: Vardagar dagtid, viss helgtjänstgöring kan förekomma. Arbetsplats: Din arbetsplats är i de kommunerna vi är verksamma inom i norrort men du utgår från vårt kontor i centrala Täby. Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning Start: Enligt överenskommelse – intervjuer sker löpande Om oss Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver hemtjänst i Täby, Vallentuna, Österåker, Vaxholm och Oxelösund. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden. Våra medarbetare är undersköterskor och vårdbiträden. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal med Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekommenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo - klicka här.

2 juli 2025
Sista ansökan:
19 december 2025
Logistic Manager till Sodexos uppdrag hos Scania
Sodexo AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

Hos Sodexo är du en del av något större – ett globalt företag med hjärtat på rätt ställe. Vi tror på styrkan i mångfald, samarbeten och gemensamma ambitioner. Nu söker vi en Logistic Manager som vill vara med och forma framtidens arbetsmiljö tillsammans med oss och vår kund Scania – där logistik och service är nycklar till innovation, flexibilitet och gemenskap. Din roll – operativ ledare inom logistik med utvecklingsfokus Som Logistic Manager har du det övergripande ansvaret för den dagliga driften inom vår logistikverksamhet, som omfattar post- och godshantering, intern logistik samt personaltransportsystemet Scania Go. Du leder och kvalitetssäkrar leveranserna inom dessa områden och har personalansvar för både gruppledare och operativa medarbetare. I nära samarbete med Operations Manager arbetar du aktivt med att utveckla teamets arbetssätt, förbättra leveranser och driva förändringsinitiativ – alltid med målet att höja effektivitet, kvalitet och kundvärde. Du är en närvarande ledare som får människor att växa, leveranser att fungera och förbättringar att hända. Ditt arbete har direkt påverkan på arbetsmiljön för tusentals medarbetare hos Scania. Du kommer bland annat att: • Ansvara för drift och kvalitet i våra logistik- och serviceleveranser • Leda, coacha och bemanna dina team – med fokus på arbetsmiljö, engagemang och prestation • Säkerställa effektivitet och efterlevnad av QHSE-standarder (Quality, Health, Safety & Environment) • Arbeta datadrivet – följa upp KPI:er och använda insikter för att utveckla arbetssätt och processer • Identifiera förbättringsmöjligheter och driva förändringsarbete i samverkan med Operations Manager och kund Vad du bidrar med För att lyckas i den här rollen ser vi att du är en handlingskraftig ledare med känsla för service, affär och människa. Du är inte en förvaltare – du vill utveckla, förbättra och bidra till något större. Vi söker dig som har: • Erfarenhet från logistik- och servicebranschen • Tidigare ledarerfarenhet med ansvar för operativa team • Förmåga att skapa engagemang, struktur och resultat i vardagen • Dokumenterad erfarenhet av förbättringsarbete och förändringsledning • Goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Excel och dataanalys • Systemvana inom t.ex. post- och godsregistrering samt ärendehantering • God kommunikativ förmåga på svenska och engelska Vårt erbjudande – mer än bara ett jobb • En flexibel och utvecklande arbetsmiljö där du får göra skillnad • Stöd från engagerade kollegor och ledare som vill se dig växa • Tillgång till utbildningar och interna karriärvägar • Möjlighet till samhällsnytta genom volontärarbete på arbetstid • Ett företag med starkt fokus på hälsa, hållbarhet, säkerhet och arbetsmiljö Om tjänsten • Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse • Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning • Placering: Södertälje Ansök senast 3 augusti – men vänta inte! Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. För frågor, kontakta Per Karlsson på [email protected]. Ansök via vårt rekryteringssystem – vi tar inte emot ansökningar via e-post. Var med och skapa en bättre vardag för alla – varje dag. Välkommen till Sodexo! Sodexokoncernen Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom hållbar mat och erbjudanden inom lärande, arbete, hälsa och nöje. Sodexokoncernen är unik genom sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster och FM-tjänster. Dessa erbjudanden möter alla utmaningar i vardagen med ett dubbelt mål: att förbättra livskvaliteten för våra medarbetare och dem vi erbjuder våra tjänster, och att bidra till ekonomiska, sociala och miljömässiga framsteg i de samhällen där vi är verksamma. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla.

2 juli 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
EXTRA JOBB SOMMAR /HÖST
Kebab-ish Liljeholmen AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi behöver stärka upp sommaren samt höst med extra kökspersonal till våran restaurang. Arbetsplatsen ligger centralt på Liljeholmstoget i Stockholm. Jobbet innefattar dag, kväll och vissa helger, dock bra arbetstider, jobbet innebär en heldel hjälp i kök så som disk och städning efter arbetade pass men huvudsakligen tillagning och servering av mat samt förberedelse av tillbehör från vår menyn . Maten vi serverar är en typ av kebab med inslag från Sydamerika, Mellanöstern och Europa . Vi ser gärna att du som söker pratar och kan ta instruktioner på svenska samt gärna erfarenhet av restaurangkök

2 juli 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Pizzabagare
AB Tellus Pizza
Pizzabagare m.fl.

Nu söker vi dig som tillsammans med oss, Tellus Pizza, vill sätta måltidsupplevelsen och gästnöjdheten i fokus. Tellus Pizza ligger i Stockholm i stadsdelen Midsommarkransen. Vi har funnits sedan 2006 med samma ägare. Vi på Tellus Pizza är ett glatt gäng som tillsammans driver verksamheten framåt och försöker ständigt utveckla och förbättra oss. En del har arbetad många år hos oss. Vi är kända för kvalité, service, renlighet och stabilitet i verksamheten. Vi söker vi en ung energisk pizzabagare med lite erfarenhet då vi kommer att låta dig utvecklas på plats enligt våra normer. Vi har ett fåtal pastarätter som man ska behärska enligt vårt recept. Annars är meny sedvanlig för en pizzeria. Besök gärna vår hemsida. Arbetsuppgifter: Tjänsten innebär främst sedvanliga arbetsuppgifter såsom förberedelser enlig våra rutiner, genomföra beställningarna och även ta emot telefonbeställningar. Vi söker dig som har flerårig erfarenhet från en liknande roll rätt attityd och som trivs med att ta ansvar. Du måste vara stresstålig då vi stundtals har mycket hög omsättning under kort tid.

2 juli 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Dataskyddsombud, tillika huvudansvarig för dataskyddsfunktionen
Försvarsmakten
Övriga jurister

Vill du påverka och bidra till Sveriges säkerhet och att vi kan fortsätta leva i ett demokratiskt land? Som anställd vid Försvarsmakten blir du en viktig del av Sveriges försvar. Tillsammans med kompetenta och engagerade kollegor får du ansvar, utveckling och utmaning. Försvarsmakten befinner sig i tillväxt och förstärker nu även sin dataskyddsorganisation med en ny dataskyddsfunktion. Inledningsvis kommer funktionen placeras på stabssektionen vid den juridiska avdelningen vid Högkvarteret, men funktionen och dataskyddsombuden kommer att ha en självständig roll och rapportera direkt till Försvarsmaktens högsta ledning. Om enheten Huvudsakliga arbetsuppgifter Dataskyddsombudens uppdrag är att övervaka att Försvarsmakten som personuppgiftsansvarig följer Försvarsdatalagen och andra relevanta dataskyddsbestämmelser. Arbetsuppgifterna omfattar bland annat att informera, utbilda, ge råd, utföra riskanalyser, samordna och driva dataskyddsprojekt. Det handlar vidare om att säkerställa att dataskyddsprocesserna uppdateras och efterlevs samt att granska myndighetens regelefterlevnad genom att genomföra kontroller och mer tematiska granskningar av myndighetens dataskyddsarbete. Dataskyddsombuden ska också vara myndighetens kontaktperson gentemot Integritetsskyddsmyndigheten och de registrerade. Vi söker nu ett dataskyddsombud som även kommer att vara huvudansvarig för dataskyddsfunktionen och därmed ansvara för att bygga upp en delvis ny och förstärkt dataskyddsfunktion vid myndigheten. Som funktionsansvarig kommer du att ha stora möjligheter att påverka ditt framtida arbete och formerna för funktionens utveckling. Tjänsten innebär att du kommer att ta del av och hantera sekretessbelagda och säkerhetsskydds- klassificerade uppgifter. Det är därför viktigt att du inte bara har goda ledaregenskaper, utan också ett gott risk- och säkerhetsmedvetande. KRAV Kvalifikationer • Juristexamen eller annan relevant akademisk utbildning • Minst fem års aktuell och relevant erfarenhet av kvalificerat arbete på myndighet och/eller större organisation eller företag inom dataskyddsområdet eller IT-området • Mycket goda kunskaper inom dataskyddslagstiftningen • God pedagogisk och kommunikativ förmåga, både i tal och skrift • Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Personliga egenskaper Du har hög integritet, ett gott omdöme, en väl utvecklad kommunikationsförmåga samt är utåtriktad och trygg i din yrkesroll. Arbetet ställer höga krav på självständighet, vilket förutsätter att du är driven, initiativrik och ansvarstagande. Du har en god förmåga att självständigt prioritera och organisera ditt arbete systematiskt och noggrant. Vidare tar du ansvar för att leverera mot mål och är lösningsorienterad. Tjänsten innebär många kontakter både inom och utom myndigheten. Du bör därför ha god samarbets- förmåga, vara pragmatisk och lösningsorienterad samt vara van vid att arbeta proaktivt. Som person bör du trivas i en krävande och dynamisk miljö där tempot, åtminstone tidvis, är högt. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. MERITERANDE • Notariemeritering • Relevant erfarenhet av att tillämpa offentlighets- och sekretesslagen och/eller säkerhetsskyddslagen • Relevant ledarskapserfarenhet • Relevant erfarenhet av arbete i offentlig sektor • Aktuell erfarenhet från att leda större projekt eller motsvarande • Relevant arbetslivserfarenhet från Försvarsmakten eller annan myndighet inom försvarssektorn För att myndighetens uppdrag ska vara framgångsrikt förutsätts att alla medarbetare uppträder enligt den värdegrund som finns. Försvarsmaktens värdegrund slår vakt om alla människors lika värde, rättsvisa och jämlikhet och främjar demokrati och mänskliga rättigheter (läs mer på www.forsvarsmakten.se). Övrigt Anställningsform: Tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Sysselsättningsgrad: Heltid. Arbetsort: Försvarsmaktens Högkvarter i Stockholm, nationella och internationella tjänsteresor förekommer. Tillträdesdatum: Snarast enligt överenskommelse. Arbetspsykologiska tester är en del av rekryteringsprocessen. Upplysningar om befattningen och rekryteringsprocessen Hampe Klein Amanda Spaner Fackliga företrädare Stefan Ungerth (SACO) Monika Danielsson (SEKO) Kjell Tetzlaff (Försvarsförbundet OFR/S) Arne Nilsson (Officersförbundet, OFR/O) Samtliga nås via myndighetens växel på telefonnummer 08-788 75 00. Ansökan Välkommen med din ansökan senast 2025-09-12. Din ansökan ska innehålla CV och ansökningsbrev där du motiverar varför du är lämpad för denna befattning samt svar på angivna urvalsfrågor. Relevanta betyg och intyg får gärna bifogas ansökan. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. ----------------------------------------------------- Information om det rekryterande förbandet: I Högkvarteret finns överbefälhavaren och generaldirektören. Högkvarteret har ungefär 1 000 medarbetare – både yrkesofficerare och civila experter. Högkvarteret utgörs från 2023-01-01 av försvarsstaben, operationsledningen, militära underrättelse- och säkerhetstjänsten, samt Högkvarterets stabsavdelning och fristående enheter för tillsyn. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

2 juli 2025
Sista ansökan:
12 september 2025
Betongarbetare

Hejsan, Behöver tre till fem duktiga betongarbetare, anläggning arbetare . Jobbet ska utföras i Stockholm. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

2 juli 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Personlig assistent
Kristersson, Robin
Personliga assistenter

Jag är en spirituell brud som just nu söker fler assistenter till min grupp. Jag har en muskelsjukdom, som sitter i musklerna och ingen annan stans. Jag har givetvis många intressen. Jag är spirituell så jag spår, läser astrologi och läser av, inklusive naturmediciner. Fler intressen är hår, smink och skönhet i allmänhet, samt fotografering. Jag kan ha mycket humor men även seriösa konversationer. Jag har en katt som är social och man ska kunna hantera allt som tillkommer med en katt. Jag söker dig med empati/avkännande och du som kan läsa av när du ska ta ett steg fram eller tillbaka i olika situationer, med hänsyn till min integritet. Man ska helt enkelt kunna tolka det jag säger till andra i olika möten som t.ex läkarbesök, sjukhusvistelse, myndigheter osv. utan egen värdering. Flexibel med att kunna hoppa in vid sjukfrånvaro och vid behov, därför går ingen på heltid hos mig i fast schema just av den orsaken samt lättare vid frånvaro. Vi söker på fast och rullande 4v schema: Dag & kväll - 107h/4v Dag & kväll - 107h/4v Natt - 73h/4v - Aktiv/vaken tid Dubbelbemanning + varannan helg natt (Fredag en helg, Söndag andra helgen) - 68h/4v Vikarie/timmis vid behov, som kan både - Dag, kväll & vaken natt Timmarna ökar om man hoppar in vid behov. Krav på dig som söker: Kvinna 25-45 år Svenska i tal & skrift, eftersom man tolkar kunden Har arbetsmoral och medkänsla Kunna vara professionell i vissa situationen och lägga sin egen värdering åt sidan i vissa situationer Avkännande Jobbet kommer först och telefonen kommer i andra hand, på jobbet Kunna hoppa in vid behov, då & då - Flexibel Inte katträdd eller kattallergi Förstå och efterfölja tystnadsplikt och andra rutiner Har du djur, önskar jag att du har lätt att skaffa djurvakt om du behövs på jobbet Intresse och kunskap inom smink och hår är även av stort intresse

2 juli 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025