Arbetsledare Volvo Truck Center Norrtälje
Volvo Business Services AB
Produktionschefer inom tillverkning

Volvokoncernen bidrar till ett ökat välstånd genom att erbjuda transport- och infrastrukturlösningar som lastbilar, bussar, anläggningsmaskiner och motorer för marina- och industriella applikationer samt finansiering och tjänster som ökar kundernas drifttid och produktivitet. Volvo Truck Center är ett helägt dotterbolag till Volvo Lastvagnar AB. Vi är Sveriges ledande återförsäljare av Volvolastbilar. Du hittar våra 17 anläggningar i och runt storstadsregionerna Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi erbjuder service och reparation av lastbilar och bussar, försäljning av nya Volvolastbilar, begagnade lastbilar och bussar samt tilläggstjänster som uthyrning av transport- och lastbilar samt försäljning av nya och begagnade reservdelar. För oss är det medarbetarna som gör skillnad och gör oss till ett framgångsrikt företag. Precis som du gör skillnad för oss, kan vi göra skillnad för dig. Hos oss är dina karriärmöjligheter i stort sett oändliga. Vill du utvecklas inom Volvokoncernen, lokalt eller globalt, så ligger alla vägar öppna för dig som vågar ta steget. Vad du kommer att göra Är du en engagerad person som drivas av att hjälpa kunder och erbjuda bästa tänkbara service? Vill du vara delaktig och bidra till en växande gemenskap där du skapar förutsättningar och leder en grupp mekaniker? Då kan du vara den vi söker! Vår Serviceanläggning i Norrtälje är en fullserviceverkstad där vi servar och reparerar lastbilar, bussar, påbyggnationer och släp. Hos oss erbjuds du ett intressant och stimulerande arbete där du kommer att arbeta med kunniga och engagerade kollegor. Som Arbetsledare hos oss har du ett omväxlande arbete med både frihet och stort ansvar. Du kommer att vara närmsta chef till en grupp på cirka 10 mekaniker där vi värderar ett personligt och situationsbaserat ledarskap. Vem är du? Vi söker en driven och engagerad lagspelare med intresse för att utveckla affären tillsammans med våra medarbetare. Som Arbetsledare hos oss har du personalansvar för en grupp mekaniker där du ansvarar för den dagliga driften och planeringen med fokus på hälsa och säkerhet. Att samarbeta faller dig naturligt, både internt och externt då nöjda medarbetare och hög kundnöjdhet är en del av vår värdegrund. I dina arbetsuppgifter ingår även att säkerställa att kvaliteten på utförda arbeten är hög, att vi planerar och prioriterar kunduppdragen med huvudfokus på kundnöjdhet. Då du har daglig kundkontakt är det viktigt att du har en hög servicenivå, att du är förtroendeingivande samt att du aktivt arbetar med att utveckla och vårda kundrelationer. Du har ett strukturerat arbetssätt och du genomför uppgifter och förändringar enligt överenskommelse.  Kvalifikationer: Goda ledaregenskaper God branschkännedom, med kunskaper inom teknik för tunga fordon Förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska God datakunskap. B-körkort är ett krav, C/D-kort är meriterande Vad får du ut av det? Vi erbjuder dig ett intressant och stimulerande arbete i ett företag som aktivt arbetar med att utveckla verksamheten. Du kommer att arbeta med kunniga och engagerade medarbetare där trivselfaktorn är hög. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom koncernen. VI HAR RIKTIGT BRA FÖRMÅNER * Volvo företagspension * Tjänstepension * Friskvårdsbidrag * Förmånsportal * Tjänsteårspremiering * Vinstdelning Redo för nästa steg? Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tillsättningsdatum snarast eller enligt överenskommelse. Vi respekterar din dataintegritet och tar därför inte emot ansökningar via e-post. Vilka vi är och vår värdegrund Vårt fokus på inkludering, mångfald och jämlikhet erbjuder alla anställda möjligheten att kunna vara sig själv och att arbeta och utvecklas i en trygg och stödjande miljö, fri från trakasserier och diskriminering. Vi hoppas därför att du ansöker och låter oss avgöra din lämplighet, även om du känner att du inte uppfyller alla kvalifikationer i arbetsbeskrivningen. Ytterligare upplysningar lämnas av: Servicechef Emil Grandien +46 702398265 eller via mail [email protected] Fackligt ombud för Ledarna är Thomas Edvall +46 73 0781509 Välkommen med din ansökan!

2 juli 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Hallvärd till Smista
Aura Personal AB
Övriga förmedlare

Om tjänsten Drivs du av att möta nya kunder och ge en god och kvalitativ service, och har det lätt att knyta nya relationer. Då kan tjänsten som hallvärd vara något för dig! Om du känner igen dig själv från tidigare punkter, då kan du vara den som blir vår nästa kollega! Tjänsten som hallvärd är en mångsidig roll som dels kommer innebära att man är ansiktet utåt för anläggningen och välkomnar nya och befintliga kunder. Uppgifter som annars kan förekomma är följande: Bistå andra områden på anläggningen, inledande av försäljning och tidsbokningar för servicearbeten. Vi söker dig som - Har en god förmåga att ta in ny information. - Har datorvana. - Har grundläggande teknisk kunskap om personbilar. Om oss Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag nischade inom fordonsbranschen. Vi har nära samarbeten med flera stora verkstäder och bilåterförsäljare i Stockholms län. Tjänsten är på heltid med arbetstider förlagda under dagtid, måndag till fredag. Du kommer att vara anställd som konsult hos Aura Personal och ha en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din anställning. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomna dig till vårt team!

2 juli 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Hallvärd till Haninge
Aura Personal AB
Övriga förmedlare

Om tjänsten Drivs du av att möta nya kunder och ge en god och kvalitativ service, och har det lätt att knyta nya relationer. Då kan tjänsten som hallvärd vara något för dig! Om du känner igen dig själv från tidigare punkter, då kan du vara den som blir vår nästa kollega! Tjänsten som hallvärd är en mångsidig roll som dels kommer innebära att man är ansiktet utåt för anläggningen och välkomnar nya och befintliga kunder. Uppgifter som annars kan förekomma är följande: Bistå andra områden på anläggningen, inledande av försäljning och tidsbokningar för servicearbeten. Vi söker dig som - Har en god förmåga att ta in ny information. - Har datorvana. - Har grundläggande teknisk kunskap om personbilar. Om oss Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag nischade inom fordonsbranschen. Vi har nära samarbeten med flera stora verkstäder och bilåterförsäljare i Stockholms län. Tjänsten är på heltid med arbetstider förlagda under dagtid, måndag till fredag. Du kommer att vara anställd som konsult hos Aura Personal och ha en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din anställning. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomna dig till vårt team!

2 juli 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Chaufför lastbil med kran – minst 18 Tm krankort
Bröderna Holmströms Åkeri AB
Lastbilsförare m.fl.

Plats: Trångsund Företag: Bröderna Holmström Åkeri AB Anställningsform: Heltid, tillsvidare (provanställning tillämpas) Om oss Vi på Bröderna Holmström Åkeri AB har funnits i branschen i över 50 år. Vi är ett litet, familjärt åkeri där många av våra chaufförer har arbetat hos oss i många år – något vi är väldigt stolta över. Vi har specialiserat oss på glastransporter och glassättningar, där vi ofta använder glassugar vid lyft och montering av stora glaspartier. Utöver glas hanterar vi det mesta som kräver kranbil eller bakgavellyft, exempelvis containers, båtar, maskiner och byggnadsmaterial. Huvudsakliga arbetsuppgifter Som lastbilschaufför hos oss får du ett varierat arbete där du kombinerar körning med praktiskt montage: Transportera glas, fönster och byggmaterial till kund och byggarbetsplats Manövrera kran (minst 18 tm) vid leveranser och montage Använda glassug och lyftutrustning för att montera större glaspartier Samarbeta med montörer, byggpersonal och kunder Daglig tillsyn och enklare underhåll av fordon och utrustning Kvalifikationer C-körkort och giltigt YKB Krankort (minst 18 Tm) Erfarenhet av kranbil eller liknande transporter Svenska i tal och skrift God känsla för säkerhet och ansvarstagande Van vid att navigera i och kring storstockholm Det är meriterande om du har Tidigare erfarenhet av glasmontage Vana att arbeta med glassug Vi erbjuder En trygg anställning med kollektivavtal Ett varierande och fritt arbete med stort ansvar Trevliga kollegor och god arbetsmiljö Modern fordonspark med stöd för tunga lyft För oss är personkemin viktigare än att du redan kan allt. Vi letar efter någon som är pålitlig, samarbetsvillig och har rätt inställning – resten kan vi lära dig. Ansökan Skicka din ansökan (CV och kort personligt brev) till [email protected] Senast 28/7. Intervjuer kommer att ske löpande Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig!

2 juli 2025
Sista ansökan:
28 juli 2025
Lagerarbetare / Montör sökes
Haco Tellus AB
Lager- och terminalpersonal

Om tjänsten Vi söker nu en praktiskt lagd och driven person som vill arbeta med både lagerarbete och montering. I denna roll kommer du dels hantera in/utleveranser på vårt lager och dels arbeta med montering – framför allt av hjul. Du blir en viktig del av ett mindre team där alla hjälps åt. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara: · Mottagning och kontroll av inleveranser · Packning och förberedelse av utleveranser · Orderplock och registrering i lagersystem · Lastning/Lossning av gods och fraktbokningar · Montering av hjul enligt instruktion · Bidra till ordning och struktur i lagermiljön Vi söker dig som: · Har erfarenhet av lagerarbete och/eller montörsarbete (meriterande men inget krav) · Är noggrann, pålitlig och strukturerad · Trivs med både fysiskt arbete och rutiner · Har god samarbetsförmåga men även kan arbeta självständigt · Behärskar svenska i tal och skrift · Truckkort är meriterande · Grundläggande datorkunskaper Om företaget Haco Tellus är en ledande leverantör inom industrihjul, rehabhjul, rullbanor och flyttprodukter. Genom att kombinera expertis, kundservice och snabb leverans med ett brett sortiment och kundanpassade lösningar hjälper Haco Tellus kunder att hitta rätt lösning för sin applikation. Med 80 års erfarenhet i branschen samt utveckling, produktion och lager i Sverige är Haco Tellus en uppskattad leverantör till industrier, maskinbyggare, återförsäljare, lager & butik samt offentliga sektorn. Sedan 2024 ingår företaget i Karnell Group, vars aktier är noterade på Nasdaq Stockholm. Låter det intressant? Urval sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Ansökan skickas till [email protected].

2 juli 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Teamledare sökes till en kund i Arlandastad - Tvätteri lager
Arena Personal Sverige AB
Arbetsledare inom lager och terminal

Vi söker nu en Teamledare till våran kund inom Tvätteri lager i Märsta-området. Du kommer att bli anställd av Arena personal och uthyrd till en kund. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter. Vi ser gärna att du som söker har ledaregenskaper. I dina arbetsuppgifter ingår primärt att vara producerande för att arbeta med uppföljning, coachning av personal, du säkerställer produktivitet och kvalitet mot kund på daglig bas så att de dagliga målen planeras och uppnås. Du är fysiskt frisk och klarar av ett tungt och enformigt arbete. Arbetet hos kunden kan ha varierande arbetstider, vilket ställer krav på att du är flexibel och är bekväm med att arbeta helger om det skulle behövas. Dina primära arbetsuppgifter: - Du håller koll på att alla anställda är i tid och har rätt utrustning - Du jobbar med förbättringar och mål tillsammans med din grupp - Du introducera och utbildar ny personal Krav och egenskaperKrav Erfarenhet från lager och logistikbranschen med E-handel God svenska och engelska i tal och skrift Meriterande Vana från datadriven lagerverksamhet B-körkort och tillgång till egen bil Truckkort Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och där ser vi gärna att du är trevlig, samarbetsvillig och ansvarsfull. Arbetstider: Måndag-fredag 05:55-14:55 - Upplärning i 3 månader Lön och förmånerLön: Enligt kollektiv avtal + ansvarstillägg Förmåner: Friskvårdsbidrag Kollektivavtal Tjänstepension Tillsättning sker omgående

2 juli 2025
Sista ansökan:
19 december 2025
Cubsec söker färdigutbildade och vapenbärande skyddsvakter på heltid till A
Cubsec AB
Väktare och ordningsvakter

Vi söker nu färdigutbildade vapenbärande skyddsvakter för ett uppdrag på heltid, vi söker för både dag- och nattjänster. Du kommer att vara stationerad på Arlanda flygplats. Ett roligt arbete med stark gemenskap där vi skapar förtroende, trygghet och värde för våra kunder och samhället i stort. Skyddsvakter bevakar anläggningar som klassats som särskilt viktiga för samhället. Skyddsvaktens främsta arbetsuppgift är att skydda objektet från obehörigt tillträde och förhindra spioneri, terrorism, sabotage, eller förberedelse till ett sådant brott. Du kommer att ha fokus på hög kvalité, service och säkerhetstänk vid utförandet av våra tjänster. Vi satsar lika mycket på att skapa trygghet som vi gör på att leverera säkerhetslösningar. Vi söker på djupet för att hitta anledningen till behovet av säkerhetslösningar. Vi är skillnadsgörare, välkommen till oss. Som person är du engagerad i ditt arbete, plikttrogen och lojal. Vi ser även att du har ett empatiskt förhållningssätt till andra människor samt en personlig mognad. Vi värdesätter att du är ambitiös, har ett högt kvalitets-och säkerhetstänk samt en positiv och öppen attityd. Grundläggande krav: En giltig skyddsvaktsutbildning. Giltigt utbildningsbevis i handhavande av skjutvapen (HAS). Rent brottsregister. Inga betalningsanmärkningar. Körkort. Mycket goda färdigheter i svenska tal och skrift. Goda färdigheter i engelska tal. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

2 juli 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Service technician
Candela Technology AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Want to help shape the future of waterborne transport and be part of a world-class team? At Candela, we design and build electric hydrofoil boats and ferries with performance previously unheard of in the industry. Our mission is to accelerate the transition to fossil fuel-free lakes and oceans. The Candela P-12 is our latest innovation—the world’s first electric hydrofoil ferry in operation, serving commuters in Stockholm and soon expanding to several other countries. By combining lightweight carbon fiber hulls, sensors, computers, and advanced submerged hydrofoils, our vessels fly above the water, delivering unmatched efficiency compared to conventional diesel ferries. And you can be part of that journey as well, because we are now looking for a Service technician to support Candela’s growth ambitions! Your core responsibilities will include: Maintenance, diagnosing and repairing of our vessels in our dedicated service workshop located in Lidingö, Stockholm. Conduct field service and repairs at customers or our partners facilities in Sweden and abroad. Remotely support customer in Sweden and when needed the rest of the Candela world. Service of boats (washing, polishing, preparing for winter storage etc). Transport and launch of boats, both by road and sea. Participate in development of special service tools and service instructions for upcoming vessels generations. Participate in development of methods and process in connection to our service operations. Commissioning and customer hand-over of new vessels. Conduct sea trials and performance testing. Who are you? We are looking for an experienced service technician that loves innovation and wants to drive improvements further. You should be confident in handling both technical challenges as well as communicate effectively with our customers to understand their needs and help them solve issues. You should also have an interest in boats and technology as those are the kind of people you will meet in the team! To be successful in the role, you have: Experience as service technician, mechanic, or similar role ideally from marine or automotive industry. If you have experience from working with electric vehicles, it's a plus but it is not a must Understanding of electrical systems and control electronics B driving license needed Excellent English both written and spoken Proficiency with Microsoft Office tools (e.g. Word, Excel, Outlook) Are able to travel for both long and short travels Are a great communicator and team-player It’s a plus if you on top of the requirement above have: BE driving license Boating license - Förarintyg, International Certificate of Competence, Fartygsbefäl Klass VIII or Yachtmaster Experience from maritime industry Forklift and crane license Swedish language Join a stellar team By bringing together some of the world’s brightest researchers and engineers, we are pushing the boundaries of marine transportation. We take great pride in building engagement within our teams. Our internal motto is “with a revolutionary spirit and kindness”, which translates into an open and honest work environment. We are a 200-strong, multinational team of experts within dynamic modelling, hardware design, hydrodynamics, control theory, machine learning, structural engineering work and production to build the next generation of waterborne transport. This is a full-time position at our service centrum in Gåshaga, Stockholm with a start date in August 2025. Application The selection and interview process is ongoing, so send your application in English as soon as it’s ready. Kindly note that we cannot process applications sent via email due to GDPR laws. We welcome the opportunity to meet you!

2 juli 2025
Sista ansökan:
19 december 2025
Partnership Manager Netherlands
Nextory AB
Företagssäljare

We know it, you know it. Most companies ramble on about purpose and making the world a better place. And pretty often it feels a bit… well, forced. But we’d like to think that our story is special for real. Our founders, Shadi Bitar and Ninos Malki, came to Sweden from Syria when they were kids. Books became their compass, guiding them through the maze of life, and helping them shape their destinies in a new world. Their dream was bold: What if they could unlock the world of books for everyone, making knowledge and inspiration accessible to all? Fast forward a few years, and the tale of Nextory was born. At Nextory, we've crafted a revolutionary monthly subscription that empowers our users to devour books like never before, be it through reading or listening. It's not just a product; it's a passport to endless adventure and enlightenment. And now, we’re on the hunt for our Partnership Manager focusing on the Netherlands - someone who shares our passion for making the world a happier place by enriching lives through the joy of reading. Join our extraordinary team, and together, let’s craft a future where each day unfolds like a chapter of discovery and every book unlocks a richer life. Who are we looking for? As our new Partnership Manager Netherlands, you’ll be at the forefront of developing strategic collaborations and building long-term relationships in one of our most important markets. With a strong commercial mindset and a passion for growth, you’ll drive partnerships and campaign initiatives that make a real impact. This position is based in Stockholm and reports directly to the Head of Sales & Partnerships, but will occasionally require travel to the Netherlands to meet with local partners. In this role, you are responsible for: Developing and managing strategic partnerships to build long-term collaboration in the Dutch market Identifying and leveraging growth opportunities through business development and prospecting Planning and executing campaigns in close collaboration with partners and our internal marketing team Maintaining strong partner relationships and executing on a clear growth strategy Contributing to sales and conversion targets by signing new key (A-level) partners WHO YOU ARE: We're looking for someone who brings the right mix of experience, drive and team spirit. Someone who’s excited to make things happen and keen to grow with us. Here’s what we think would make you a great fit: 2 years of demonstrated success in sales, business development, or managing strategic partnerships ideally within a digital or fast-moving environment Self-driven and motivated to take full ownership of the Dutch market A natural relationship builder who enjoys working collaboratively across teams Native-level Dutch and strong communication skills in English Proficiency in additional Scandinavian languages is a valuable advantage If you’re a proactive and curious team player who loves creating commercial value through strong partnerships and want to play a key role in shaping Nextory’s presence in the Netherlands - this is the role for you! WORK ENVIRONMENT AND IMPORTANT DETAILS At Nextory, we believe a strong and inclusive culture is key to our success - and that culture flourishes when we meet and collaborate in person as much as possible. That’s why we spend the majority of the working time at our beautiful office! We are based in Stockholm, Sweden, with offices in Paris and Bangalore. Our hybrid work policy includes four days in the office and Wednesdays as a work-from-home day. Please note that a six month probationary period applies. COME JOIN US! At Nextory, our mission is to bring the magic of reading to life. If you’re excited about joining us on this journey and are ready to elevate partnerships to new heights, we want to hear from you! Please send us your application, including your CV or LinkedIn profile. To stand out, include a compelling pitch on why you’re the superstar we’ve been searching for!

2 juli 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Production Electrician
Candela Technology AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Want to help shape the future of waterborne transport and be part of a world-class team? At Candela, we design and build electric hydrofoil boats and ferries with performance previously unheard of in the industry. Our mission is to accelerate the transition to fossil fuel-free lakes and oceans. The Candela P-12 is our latest innovation—the world’s first electric hydrofoil ferry in operation, serving commuters in Stockholm and soon expanding to several other countries. By combining lightweight carbon fiber hulls, sensors, computers, and advanced submerged hydrofoils, our vessels fly above the water, delivering unmatched efficiency compared to conventional diesel ferries. And you can be part of that journey as well, because we are now looking for a Production Electrician to support Candela’s growth ambitions! Core responsibilities: Work in the electrical workshop with pre-assembly of in-house designed electrical components. Work in the boats with installation of electrical components and cables. Drive continuous improvement activities in quality, cycle times, cost reduction and process improvement. Working closely with manufacturing engineering and following guidelines and work instructions given by the company. Follow rules and regulations working with personal protective equipment given by the company. Working in an international environment - our corporate language is English (including production). Who are you? You have strong problem-solving skills and the ability to stay focused by being organized and well structured. You enjoy interacting with people with a wide range of backgrounds and experience and have the ability to motivate and achieve results through others. And most importantly, you think the products we are developing and producing are really cool! To be successful in the role: You have technical education in the electrical field or equivalent experience You have experience and knowledge in working with a wide range of electrical and testing tools You can read and understand electrical schematics/drawings - we need you to be fully autonomous when reading schematics Be able to stand for extended periods and work hands-on as well as working within tight spaces Be able to communicate in English as it is required in your daily work It is a bonus if you have: Experience of working with both low and high voltage systems Experience from working in the boating/automotive industry Join a stellar team By bringing together some of the world’s brightest researchers and engineers, we are pushing the boundaries of marine transportation. We take great pride in building engagement within our teams. Our internal motto is “with a revolutionary spirit and kindness”, which translates into an open and honest work environment. But apart from work, we also like to have fun at Candela! We make working in Candela fun through regular social events and wellness activities. At the same time, you also get to be part of shaping the future of sustainable society by contributing to the development of next-generation waterborne transportation. Start date: mid August 2025 Scope: Full-time Location: At our production facility in Rotebro, Sollentuna. Form of employment: Permanent employment, 6 months trial period Application The selection and interview process is ongoing, so don’t hesitate to send in your application. The recruitment process is held in English so we kindly ask you to send in your application in English as well. Kindly note that we cannot process applications sent via email due to GDPR. Information: As a part of our standard recruitment process, all final candidates undergo a background check. It's done to enhance awareness about our future employees and ensure a safe working environment for our staff. This background check is mandatory and constitutes the final step of the recruitment process. We use an external partner. When we activate the background check you will receive more information. The background check is based on public information and conducted with your consent. We welcome the opportunity to meet you!

2 juli 2025
Sista ansökan:
19 december 2025