Dataanalytiker
Wayke Sweden AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Är du en dataanalytiker som drivs av att förvandla komplex data till affärskritiska insikter? Har du erfarenhet av att arbeta nära verksamheten i en snabbt föränderlig techmiljö? Vill du vara med och bygga något på riktigt – från strategi till genomförande – i ett bolag med stark tillväxt och tydlig vision? Då kan Wayke vara ditt nästa steg. Om Wayke Wayke är ett svenskt techbolag som befinner sig på en spännande tillväxtresa. Vi har etablerat oss som en nyckelaktör inom bilbranschen och erbjuder både en digital marknadsplats och en SaaS-plattform som hjälper återförsäljare att möta framtidens konsumentbehov. Med stöd från branschorganisationer, investerare och tech-aktörer står vi rustade att ta nästa stora kliv – och i centrum för denna satsning står vår data. Om rollen Som dataanalytiker på Wayke blir du en strategisk nyckelperson i att vidareutveckla vår datadrivna affär. Du kommer att arbeta tvärfunktionellt med produkt, affär och teknik, och ansvara för att omvandla data till beslut, insikter och innovation. Rollen innebär både operativ analys och ett tydligt ansvar för datakvalitet, struktur och rapportering – men framför allt att driva vår dataagenda framåt. Dina ansvarsområden inkluderar: Säkerställa kvalitet, struktur och tillförlitlighet i vår datainsamling och datamodellering Utföra djupgående analyser för att stödja affärsutveckling, produktstrategi och operativa beslut Identifiera förbättringsområden och effektiviseringsmöjligheter utifrån data och insikter Utveckla och underhålla dashboards och BI-rapporter för olika interna intressenter Presentera slutsatser på ett pedagogiskt och övertygande sätt – både för tekniska och icke-tekniska målgrupper Vi tror att du har: En relevant akademisk examen inom t.ex. datavetenskap, statistik, matematik eller liknande Gedigen erfarenhet av SQL och datamodellering Erfarenhet av avancerad dataanalys och affärsnära arbete med datadrivna beslut Erfarenhet av programmering i .NET, gärna i kontexten av dataintegrationer och API-hantering Vana att arbeta i molnbaserade plattformar som GCP och/eller Azure Förmåga att arbeta både självständigt och i samverkan med andra team God kommunikationsförmåga på både svenska och engelska Meriterande är även erfarenhet av maskininlärning (ML) och prediktiv analys. Särskilt i samband med exempelvis prissättning, förutse marknadsutveckling eller att analysera kundbeteenden. Hos Wayke får du: En nyckelroll i ett snabbväxande techbolag där data är centralt för allt vi gör Möjlighet att påverka strategiskt, operativt och tekniskt En kultur som värderar transparens, innovation och välmående – inte minst genom våra populära onsdagar med gemensam träning och teammöten Flexibla arbetsformer och ett kontor vid Slussen i Stockholm fyllt av engagerade kollegor

2 juli 2025
Sista ansökan:
19 december 2025
Elektroniktekniker Täby
Thalamus IT Consulting AB
Montörer, elektrisk och elektronisk utrustning

Din nya tjänst Nu vill en av våra äldsta kunder Teledyne FLIR komplettera sin grupp med en Elektroniktekniker.  Detta är ett uppdrag hos världens ledande företag inom termisk och infraröd teknik. På Teledyne FLIR får du en unik möjlighet att uppleva hur spjutspetsutveckling, mjukvaru- och hårdvaruutveckling samlas under ett tak. Teledyne FLIR gör sin forskning, sin utveckling och sin montering av produkterna i Täby. Vara en del av ett marknadsledande företag med 50 års erfarenhet. Vänlig kultur med fokus på samarbete, problemlösning och kreativitet.  På Teledyne FLIR finns ett stort antal aktivitetsgrupper med allt ifrån jogging på lunchen, innebandy, fotoklubb och gemensamma skidresor.  Dina arbetsuppgifter kommer bestå av flera delar. Du kommer primärt att jobba med test av kretskort men även med tillverkning och modifiering av kablage och elektronikdetaljer så de följer respektive underlag.  Du kommer ha följande huvudsakliga arbetsuppgifter:  Testa kort enligt instruktioner  Bedöma kvalitet och acceptans på lödningar och utförande på kretskort och kablar  Bedöma utförande mot IPC, väl förtrogen med standarden  Löda kretskort, genomföra reparationer och modifieringar mot IPC standarden  Tillverkning av kablage enligt underlag med diverse olika typer av kontaktdon  Det finns goda möjligheter till egna initiativ genom ständiga förbättringar som är en central punkt i verksamheten.  Du som söker tjänsten kommer att genomgå en bakgrundskontroll innan anställning. Din bakgrund Du som söker bör ha studerat teknik och/eller elektronik på gymnasienivå som lägst och ha yrkeserfarenhet av liknande arbete. Du har god kunskap och erfarenhet av att läsa, tolka samt följa elektriska underlag och instruktioner. Du bör även ha kunskap om mätteknik, datoriserade mätsystem och okulärkontroll. Du får gärna vara certifierad/tidigare certifierad inom följande områden: Lödning enligt FSD 5115 Kontaktpressning/crimpning Det är meriterande om du även har kunskap om analog och digital elektronik. Det blir även allt viktigare att ha goda kunskaper om nätverkslösningar och dess kommunikation. Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska. Du som person Du behöver vara mycket noggrann, tålmodig och ha analytisk förmåga både vad gäller teknik och administration. Du anser dig vara praktiskt lagd, trivs med stort eget ansvar där planering och arbeta både i grupp och självständigt är mycket viktiga egenskaper.  Teledyne FLIR strävar efter mångfald och värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Din ansökan Hjärtligt välkommen med din ansökan till denna spännande tjänst. Vid frågor är du välkommen att kontakta Ida Sebitli på 073 856 53 74 eller Sanja Kolar på 070 860 82 52. Intervjuer kommer ske fortlöpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, som är 2025-07-09. Vi ser fram emot att få läsa din ansökan! Vi erbjuder dig Som anställd hos oss på Thalamus erbjuder vi en trygg anställning med kollektivavtal (TechSverige), friskvårdsbidrag, fast månadslön, pension mm. På Thalamus är gemenskap en viktig del, vilket gör att vi ordnar AW:s samt sommarfest och julbord. Då brukar alla konsulter dela erfarenheter och glädje med varandra och oss på kontoret. Din nya arbetsgivare Thalamus har funnits i 20 år och är nu ett stadigt växande lönsamt  konsult- och rekryteringsföretag inom IT & Teknik. Vi är ett familjärt bolag som i Alvik strand och vår huvudsakliga fokus ligger på konsultverksamhet i Stockholms län. Våra kärnvärden är snabba och trevliga och att det kommer du att märka i rekryteringsprocessen och om du börjar arbeta hos oss. Om vi skulle beskriva oss själva skulle det vara att vi är ett glatt, kunskapsdrivet gäng vars arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang. Hoppas du vill bli en av oss?

2 juli 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Undersköterska, Capio Geriatrik Dalen, Avd 41
Capio Sverige AB
Undersköterskor, vård- och specialavdelning och mottagning

Om oss Vi är en avdelning på Dalens sjukhus som söker en undersköterska som vill vara med och fortsätta utveckla vår fina avdelning tillsammans med oss! Vi på avdelning 41 är en allmängeriatrisk avdelning med 18-20 vårdplatser som är specialiserade på geriatrisk utredning, behandling och omvårdnad. Vanliga diagnoser är bl.a. infektioner, hjärt-och kärlsjukdomar, njursvikt, KOL och diabetes. Målet under vårdtiden är en god personcentrerad vård där alla känner sig välkomna och respekterade. Den geriatriska patienten är komplex och därför behövs ett multiprofessionellt team, bestående av flera olika professioner, för en säker och välfungerande vård. Hos oss är varje person viktig. Vi erbjuder geriatrisk slutenvård med direktintag dygnet runt, året om. Patienterna kommer via slutenvården, akutmottagning, ambulans, närakut, äldreboende och vårdcentral. Vi har även en specialistmottagning för utredning av kognitiv sjukdom. På sjukhusområdet finns även tillgång till röntgen och närlaboratorium. Tillsammans arbetar vi hårt för en god arbetsmiljö där målet alltid är att det ska vara roligt och utvecklande att gå till jobbet! Vi som arbetar på avdelning 41 är ett tryggt, kompetent och stabilt gäng med närhet till glädje och skratt. Din roll Arbetet som undersköterska innebär att du tillsammans med sjuksköterska i ditt team arbetar närmast patienten. I din yrkesroll är du en viktig person till att involvera patienten i vården och bevaka dennes intressen. I vårt multiprofessionella team samarbetar du även med bl.a. fysioterapeut, arbetsterapeut, läkare, dietist, logoped, kurator och avdelningens koordinatorsjuksköterska. Då det är väsentligt för patienten att vi utgår från en helhetssyn på människan läggs stor vikt i ett välfungerande teamarbete. Att ha ett rehabiliterande förhållningssätt, där varje patient själv får göra det hen kan, vill och orkar är mycket viktigt för oss. Det är därför viktigt att alla medarbetare främjar självständighet hos patienten genom att uppmuntra och stödja i det dagliga. I det sedvanliga undersköterskearbetet ingår bl.a. omvårdnad, servering av måltider och ett aktivt deltagande på ronder. Dokumentation sker i journalsystemet TakeCare. Medicintekniskt ingår bl.a. kompetensbevis i venprovtagning, insättning/avveckling och skötsel av kateter (KAD), såromläggningar, kontroll av NEWS2 och glukosprovtagning. Arbetsuppgifterna är varierande och utmanande vilket bidrar till ständig utveckling. Tempo varierar både över dagen och över tid. Vi erbjuder dig En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra Närvarande chefer Individuell lönesättning Individanpassad inskolning Kompetensutveckling: Interna- och externa utbildningar och föreläsningar. På vår digitala utbildningsportal Capio Academy finns flera utbildningar att tillgå, för modernt lärande och enklare uppföljning. Friskvårdsbidrag: 3 000 kr/år som gäller allt från träning till avkoppling och kostrådgivning. Tillgång till fullt utrustat gym; 500 kr/år som dras via friskvårdsbidraget. Det anordnas även varje vecka fria gruppträningspass på kliniken. Fri sjukvård: Vi erbjuder ersättning för sjukvårdskostnader upp till högkostnadsskyddet. En trygg anställning genom kollektivavtal och försäkringar. Personalparkering till reducerad kostnad. Fruktkorg 2 gånger/vecka. Fredagsfrukost Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning. 6 månaders provanställning tillämpas. Sysselsättningsgrad: 100 % Omfattning: Heltid, 37 h/vecka, dag/kväll, inga nätter. Arbete varannan helg. Lön: Månadslön. Tillträde: Enligt överenskommelse. Om dig Minst ett års yrkeserfarenhet som undersköterska inom akutgeriatrik eller akutsjukhus. Att du är ödmjuk och bemöter människor med helhetssyn och respekt. Du är intresserad av att bidra med din kunskap och entusiasm. Du förenar självständigt arbete med en mycket god förmåga att samarbeta. Du är positiv och ser möjligheter till utveckling inom verksamheten. Önskvärt att du är van att arbeta i journalsystemet TakeCare. Meriterande: Specialistutbildning. Stort vikt läggs vid personlig lämplighet. Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss på avdelning 41! Ser fram emot att träffas över en kopp kaffe. Vid frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta enhetschef Beatrice Bröderman eller Biträdande enhetschef Johanna Norén ([email protected]). Rekrytering sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Publicerat: 2025-07-02 Sista ansökningsdag: 2025-09-15

2 juli 2025
Sista ansökan:
15 september 2025
Head of Growth and Sales
UU Brand & Recruit AB
Försäljnings- och marknadschefer

Vill du vara med och skapa ett sammanhang som utvecklar Sveriges främsta unga entreprenörer? YEoS – Young Entrepreneurs of Sweden – är på en spännande tillväxtresa, och nu söker vi en Head of Growth & Sales som kan hjälpa oss att nå nya höjder. Om YEoSYEoS är Sveriges ledande nätverk för unga entreprenörer med ambitionen att växa – både som bolagsbyggare och som människor. Sedan 2008 har vi samlat några av landets mest drivna unga entreprenörer i ett community där gemenskap, erfarenhetsutbyte och personlig utveckling står i centrum. Vi skapar unika möten, oförglömliga upplevelser och en kultur där entreprenörer stöttar varandra genom framgångar, motgångar och nästa stora kliv. Som en del av vårt dynamiska HQ-team blir du en nyckelspelare i att driva vår vision framåt och stärka vår position som Sveriges mest relevanta nätverk för entreprenörer. Rollen – Head of Growth & SalesSom Head of Growth & Sales ansvarar du för att driva YEoS tillväxt genom medlemsrekrytering, strategiska partnerskap samt närvaro i såväl de fysiska rummen som digitalt. Din uppgift blir att öka vår synlighet, attrahera fler entreprenörer till vårt nätverk och skapa värdefulla relationer med intressenter och partners som delar vår vision. Du är en del av ett litet, sammansvetsat team där du får stort ansvar och utrymme att påverka. Rollen är perfekt för dig som älskar att kombinera strategi med operativt arbete och som motiveras av konkreta resultat. Vi ser gärna att du är en person som älskar att röra dig i nya sammanhang, connecta med människor och som trivs med att stå på scen. En viktig del av rollen är att verka publikt för att öka synligheten och attrahera såväl medlemmar som partners. Att vara bosatt i Stockholm är ett krav. Ansvarsområden1. Medlemsrekrytering och tillväxt: Utveckla och genomföra strategier för att attrahera nya medlemmar. Identifiera och engagera rätt målgrupper genom digitala kanaler, nätverk och event. Följa upp rekryteringsmål och skapa processer för att optimera medlemsresan. 2. Partnerskap och intäktsgenerering: Bygga relationer med företag och organisationer för att skapa långsiktiga samarbeten. Utveckla partnerskap och andra erbjudanden som genererar intäkter. Säkerställa att våra partnerskap tillför värde till både YEoS och våra medlemmar. 3. Marknadsföring och kommunikation: Förståelse för hela funneln och kunna kravställa kommunikation och marknadsföring som en del av YEoS tillväxt. Producera engagerande innehåll som stärker vårt varumärke och attraherar medlemmar. Hantera YEoS digitala närvaro genom sociala medier och SEO-strategier (ett plus). 4. Analys och uppföljning: Mäta och rapportera resultat från kampanjer, partnerskap och rekryteringsinsatser. Använda data och insikter för att förbättra strategier och maximera ROI Vara en integrerad del av teamet vid leverans av projekt och event. Vi tror att du: Har erfarenhet av nätverk, community och/eller ekosystemet för entreprenörskap. Trivs i en dynamisk miljö där du får kombinera kreativitet med struktur och leverans. Är en ödmjuk och prestigelös team-player. En naturlig relationsbyggare som brinner för att skapa och vårda långsiktiga samarbeten. Har erfarenhet av försäljning, affärsutveckling, marknadsföring eller liknande. Är resultatdriven och älskar att arbeta mot tydliga mål – oavsett om det handlar om medlemsrekrytering, intäkter eller räckvidd. Har erfarenhet av att bygga varumärke samt förstår och kan kravställa kampanjer. Har erfarenhet av att analysera data och använda insikter för att förbättra strategier och driva utveckling. Delar vår passion för entreprenörskap och förstår vad som motiverar Sveriges främsta unga entreprenörer. Varför YEoS? Du blir en del av en dynamisk organisation där du har en direkt påverkan på unga entreprenörers framgång och tillväxt. Du arbetar nära entreprenörer, i ett litet team med stort engagemang och får möjlighet att utvecklas både personligt och professionellt. Du får vara med och skapa framtidens community som präglas av en unik kultur med extraordinära människor. Flexibla arbetsförhållanden och en möjlighet att forma rollen utifrån din kompetens och erfarenhet. Detta är vad vi tror är en stark bakgrund för en bra matchning. Tickar du inte alla boxar, men känner starkt att ovan är rätt - sök ändå. Lägg gärna lite tid på frågorna nedan för att göra ett avtryck. Vi ser fram emot att får lära känna dig!

2 juli 2025
Sista ansökan:
19 december 2025
Löneadministratör - Palasso
Avanti Rekrytering & Interim AB
Löne- och personaladministratörer

Avanti har utifrån flera års erfarenhet skapat en unik och framgångsrik modell i syfte att säkerställa rätt kandidater och kompetens kopplat till våra uppdragsgivares mål och visioner. Vår samlade kompetens och kundanpassade processer ligger till grund för utvecklande och lyckade samarbeten, rekryteringar och interimslösningar.  Avantimodellen bygger på insikt och förståelse för våra uppdragsgivares verksamhet och bransch. Vi på Avanti har en tydlig vision om hur rekryteringar, interimslösningar och dess processer kontinuerligt kan vidareutvecklas i interaktion med våra uppdragsgivare. Avantimodellen och våra processer gör det också möjligt att effektivt kvalitetssäkra våra uppdrag.  Löneadministratör, heltid Till vår kund i Stockholm som är en myndighet söker vi en löneadministratör med erfarenhet av att ansvara för hela lönekedjan såsom lön- och semesterberäkningar, kontroller, utredningar, intyg, reseräkningar samt semester- och årsskifteshantering. Den vi söker har minst ett par års erfarenhet av lönekörning och lönehantering och har erfarenhet av Palasso sen tidigare. Utöver det är du van att arbeta i Lönesystem, Excel och har generellt goda kunskaper i MS Office. Vem är du? Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som trivs i ett högt arbetstempo, är flexibel och kan arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Du arbetar strukturerat, är noggrann och har ett starkt kvalitetstänk. Eftersom rollen innebär många kontaktytor behöver du ha lätt för att kommunicera både muntligt och skriftligt, vara serviceinriktad och bidra med ett professionellt bemötande. Du hanterar frågor och information kopplat till lön med hög integritet och gott omdöme. Vidare uttrycker du dig obehindrat på svenska i tal och skrift, och du kan kommunicera på engelska när det behövs. Om tjänsten Arbetsplats: Stockholm Omfattning: Heltid, på plats i kundens lokaler Uppdragets längd: Start snarast t.om. 25-11-30 Under uppdraget kommer du att vara anställd av Avanti Rekrytering & Interim och vara en del av vår gemenskap.  Kontakta gärna Niklas Almquist på 0733 640 640 alt [email protected] om du vill veta mer. Vänligen skicka in ansökan via systemet då vi inte har möjlighet att ta emot ansökningar via e-post. #avantirekrytering Sökord: löneadministratör, lönehandläggare, lönespecialist, lönekonsult, payroll

2 juli 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Insurance Business Analyst
Scania CV AB
Övriga IT-specialister

We are looking for a motivated and detail-oriented Insurance analyst for the Customer Insurance team of our captive finance organisation. This role is ideal for a person with strong analytical skills, a willingness to learn, and an interest in the intersection of insurance, data, finance, and the transportation sector. The analyst plays a key role in supporting strategy through providing on-time and in-depth insights into business performance. We are currently in an exciting phase of building a new organisation and its culture. Become part of our international team and contribute your own ideas to our success story! Job Description Monitor and evaluate key KPI’s (income, loss and claims frequency, sales penetration) and provide insights that support pricing and product development Develop and refine insurance performance dashboards Conduct in depth analysis on claims trends, profitability, and work with central and local teams to use this in their decision making processes Deliver market, industry and customer insights through internal and external market benchmarks Communicate insurance trends and information through well-crafted presentations that enable strategy development Identify and analyse potential of Insurance by being part of various group wide product and services development initiative Your Skills Minimum 3 years’ experience from the insurance industry Knowledge of Product development and portfolio analysis across various lines of business, exposure to motor insurance is a merit Proficiency in MS Excel, Power BI and other similar tools is an advantage Professional proficiency in English. Additional languages are considered as an advantage Experience from working in a multi-cultural global organization is considered as an asset A team player with a strong support mindset to drive shared goals Become part of something bigger At TRATON GROUP, you are an important part of something bigger. Joining us means gaining access to the ins and outs of the entire transportation industry. As part of a global team of industry experts, you get to think bigger, experience more, and reach further. Being bigger also means being stronger. Together with our brands, we have the collective power to transform transportation. We Offer International working environment Agile interdisciplinary teams Personal development Flexible working hours Working remotely The role is based in Södertälje, Sweden. You have the flexibility to do partial remote work. In this position you will be reporting to the Head of Customer Insurance of Traton Financial Services For more details contact TRATON FINANCIAL SERVICES is a global multi-brand captive finance provider. Services include financing for customers, dealers, and distributors as well as insurance solutions and additional services. By this TRATON Financial Services supports transforming transportation. With its brands Scania, MAN, International and Volkswagen Truck and Bus, the TRATON GROUP is one of the world’s leading commercial vehicle manufacturers. www.tratonfs.com Enity: Traton Financial Services #LI-TFS

2 juli 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Personbilssäljare
Hedin Mobility Group AB (publ)
Butikssäljare, fackhandel

Vill du vara med på en spännande tillväxtresa? Carstore består av ett gäng härliga, duktiga människor vars stora passion är fordon och fordonstjänster. Vi hjälper varandra, vi utmanar varandra och vi strävar tillsammans för att nå våra gemensamma mål. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Personbilssäljare på vår anläggning i Kungens Kurva. Som en del av Hedin Mobility Group är vi experter på begagnade bilar och erbjuder ett brett urval för alla behov. Hos oss är sätter vi kunden i fokus - för att det som är bra för våra kunder är det som driver vår framgång.  Arbetsuppgifter Som Personbilssäljare ansvarar du för att genomföra bilaffärer på en hög nivå inom begagnatsegmentet. I rollen guidar du kunder genom vårt breda sortiment, arrangerar provkörningar och ger professionell rådgivning kring tillbehör och finansieringslösningar. Du arbetar aktivt för att nå försäljningsmål och ständigt identifiera nya affärsmöjligheter på begagnatmarknaden. Rollen innefattar även att välkomna och bemöta kunder med ett professionellt och positivt förhållningssätt, samtidigt som du bygger och stärker affärskontakter för att säkerställa hög kundnöjdhet. Fokus ligger på att skapa långsiktiga relationer och leverera en förstklassig upplevelse. Du rapporterar direkt till Platschef/Försäljningschef och blir en viktig del av vårt säljteam. Vem är du? Vi ser att du har ett genuint intresse för att bygga långsiktiga relationer, där du skapar förtroende hos både kunder och kollegor genom din lyhördhet och förmåga att lösa problem. Du är målinriktad och trivs med att ta ansvar i en dynamisk miljö där samarbete är avgörande för framgång. Med din prestigelösa inställning drivs du av att hitta nya affärsmöjligheter och överträffa kundernas förväntningar. Vidare ser vi att du har: Några års erfarenhet av försäljning Förmåga att självständigt planera och strukturera ditt arbete i ett högt tempo Goda kunskaper i Svenska och Engelska, i tal och skrift B-körkort Tidigare erfarenhet av bilbranschen och specifikt begagnade bilar ser vi som ett stort plus. Varför jobba med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att ta tillvara på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldralön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se eller www.carstore.eu.

2 juli 2025
Sista ansökan:
1 september 2025
Ordningsvakt i kollektivtrafiken
Commuter Security Group AB
Väktare och ordningsvakter

CSG är ett auktoriserat bevakningsföretag med verksamhet i hela Sverige. Vi är ca 850 medarbetare som jobbar med alla former av bevakningstjänster i syfte att skapa en tryggare och säkrare tillvaro dygnet runt, årets alla dagar! Vill du bidra till ett tryggare och säkrare samhälle där människor och verksamheter kan utvecklas och kan leva i trygghet? Då är du den som vi söker som vår nya medarbetare i ett spännande uppdrag där du kan vara med och påverka tryggheten i kollektivtrafiken. I rollen som ordningsvakt i SL:s kollektivtrafik kommer du att vara en del av alla de trygghetsresurser som verkar tillsammans för att våra resenärer och entreprenörer skall känna sig trygga. För att trivas i rollen så krävs det att du är ansvarstagande, ha förmågan att kunna fatta beslut och hantera stressfulla situationer. Innan du kan påbörja din tjänst i uppdraget kommer du under tre dagar genomföra objektsspecifika utbildningar. Din erfarenhet Utbildad ordningsvakt med giltigt förordnande är ett grundkrav och vi ser helst att du har jobbat minst 2 år inom bevakningsbranschen. Erfarenhet från andra uniformsyrken samt väktarutbildning eller andra utbildningar inom bevakningsbranschen är meriterande. Din svenska är mycket god i tal och skrift och vi ser gärna att du är flerspråkig. Vi erbjuder - CSG erbjuder en familjär tillvaro och en dynamisk arbetsplats. Bli en del av våra spännande uppdrag med högt tempo och i en varierande miljö. - Självklart erhåller du friskvårdsbidrag som en del av vår strävan att ha nöjda medarbetare i vår organisation. - På CSG har du även via vår partner Cappy en unik möjlighet att få utbetalt en del av den lön du tjänat in direkt första vardagen efter passet eller passen du arbetat. Systemet ger dig även på ett säkert sätt full kontroll på din ekonomi och i realtid hur mycket lön du tjänar in. - Lön utgår enligt kollektivavtal mellan Säkerhetsföretagen och Svenska Transportarbetarförbundet  Är du redo att utmana dig själv och bidra till ett säkrare Stockholm? Sök idag!

2 juli 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Lärare i musik

Raoul Wallenbergskolan Bagartorp startades 2021 och har ca 520 elever i årskurs 6-9. Skolan ligger mitt i stadsdelen Bagartorp, som är under stark utveckling, och drivs under devisen ”Skolan mitt i byn”. I skolans närhet ligger vår förskola, RWF Järvastaden, med drygt 200 barn och vår F-5-skola, RWS Järvastaden, med drygt 700 elever. Vi har en hälsoprofil på skolan och ser rörelse som en förutsättning för lärande. Trivselledare ansvarar för att ha organiserade aktiviteter på rasterna. Vi är ett positivt kollegium som tycker om att utvecklas tillsammans. Vi arbetar aktivt med ett gott ledarskap och att bygga förtroendefulla relationer, vilket är grunden för trivsel och ett gott lärande. Vi har nya, ljusa lokaler vilket också bidrar till en positiv lärmiljö. Nu söker vi en lärare i musik Vem är du? Vi söker en skicklig, drivande och engagerad lärare som liksom vi brinner för att göra positiv skillnad. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och att du är en person som från djupet av ditt hjärta brinner för att ge eleverna en god start i livet. Du är behörig grundskolelärare i musik eller har annan adekvat utbildning. Har du ytterligare ämnen i din behörighet är det meriterande. Du är en tydlig ledare och förebild som ger både lärare och elever den inspiration de behöver för den goda undervisningen och lärandet. Med god didaktisk förmåga, goda ämneskunskaper, en tydlig struktur och med en varierad undervisning som är anpassad utifrån den enskilde eleven skapar du de bästa förutsättningarna för att varje enskild elev ska nå sin fulla potential. Du ser dokumentation och bedömning av elevernas kunskapsutveckling som en självklar del i ditt arbete. Du ser det också som en spännande utmaning att tillsammans med våra förstelärare och övriga lärare i ämnet vara med och utveckla undervisningen i våra skolor till något alldeles speciellt. Kom och utvecklas med oss! För att trivas hos oss tror vi att du förutom din formella kompetens Har ett tydligt ledarskap i och utanför klassrummet och är trygg i din roll. Har förmågan att möta eleverna individuellt och sprida en positiv studieatmosfär i din undervisning. Skapar förtroendefulla relationer med såväl elever och föräldrar som kollegor. Har förmåga att arbeta strukturerat med din undervisning. Vill vara med och bidra till skolutvecklingen både lokalt och inom koncernen. Vill du bli en del av vårt fantastiska team? Då kan vi erbjuda dig: En god arbetsmiljö där allas åsikter beaktas och respekteras. Möjlighet att undervisa tillsammans med andra kollegor. Kollegial fortbildning i ämnet-ÄDK. Möjlighet att fortsätta att utvecklas genom att söka karriärtjänster. En närvarande skolledning och snabba beslutsvägar inom koncernen. Vi bjuder på pedagogisk lunch. Tjänsten är en tidsbegränsad anställning om 100% under läsåret 25/26 med tillträde i augusti 2025.  Låter det som spännande uppdrag, som passar dig? Läs mer om oss på: www.raoulwallenbergskolan.se För att arbeta inom skola krävs ett giltigt utdrag ur polisens belastningsregister. Du beställer blanketten på följande länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ Ansökan Du söker tjänsten genom att fylla i ansökningsformuläret och bifoga ditt CV. Skicka gärna din ansökan så snart du kan då urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Sista ansökningsdag är den 20 juli 2025. Varmt välkommen att kontakta oss om du har några frågor. Vi ser fram emot din ansökan!

2 juli 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Lärare i åk 5-6 Montessoriskolan i Norrtälje

Grundskollärare åk 5-6 Montessoriskolan i Norrtälje Montessoriskolan växer – vill du växa med oss? Inför läsåret 25/26 söker vi fler engagerade och skickliga lärare! Här får du möjlighet att arbeta i en skola med stort hjärta, höga ambitioner och stark utvecklingsvilja. Tror du – precis som vi – att studieglädje och goda resultat skapar arbetsglädje? Då har vi jobbet för dig! Om skolan Montessoriskolan i Norrtälje är en fristående grundskola med cirka 450 elever läsåret 25/26. Skolan är centralt belägen på Stockholmsvägen, med närhet till både stadens möjligheter och vacker natur. Vår verksamhet vilar på montessoripedagogikens grundprinciper – där varje elevs individuella utveckling, ansvar och nyfikenhet står i centrum. Idrott, friluftsliv, rörelse och hälsa är också viktiga inslag i vår verksamhet. Om tjänsten Vi söker nu legitimerade grundskollärare till åk 5-6. Du planerar, genomför och utvärderar undervisningen i nära samarbete med kollegor och med fokus på varje elevs behov och potential. Vårt aktiva värdegrundsarbete utgör en naturlig del i vardagen och lägger grunden för trygghet, studiero och god måluppfyllelse. Kvalifikationer Vi söker dig som: är legitimerad grundskollärare med behörighet att undervisa åk 4–6. har god förmåga att omsätta läroplanen och styrdokument i praktisk undervisning är en trygg, tydlig och inspirerande ledare i klassrummet har lätt för att skapa goda relationer med elever, kollegor och vårdnadshavare har ett stort engagemang och vill vara delaktig i skolans utveckling Vi erbjuder dig: En heltidstjänst En modern och inspirerande arbetsmiljö i nybyggda lokaler God, närproducerad pedagogisk lunch som tillagas i skolans eget tillagningskök Friskvårdsbidrag Möjlighet att påverka skolans fortbildningsinsatser och utvecklingsområden Möjlighet att tillsammans med övriga kollegor prova nya arbetsmetoder och pedagogiska verktyg i undervisningen Hos oss får du möjlighet att växa – som lärare, kollega och medmänniska. Intervjuer sker fortlöpande. Välkommen med din ansökan! Maila din ansökan till [email protected] Frågor kring tjänsten, vänligen kontakta rektor Åsa Bertilsson, 070 -648 56 53 [email protected]

2 juli 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025