Söker du en otroligt spännande möjlighet precis efter studenten? Är du vårt nästa stjärnskott? Vi på WE CLOSE expanderar och söker nu fler säljare till vårt fantastiska kontor i Hammarby Sjöstad. Nu kan du bli en del av vårt underbara team, vi utbildar dig och du får möjlighet till en framgångsrik karriär! Inga förkunskaper krävs - vi letar efter personligheter med rätt attityd och vilja att lära sig. Vad innebär rollen? • Som telefonförsäljare kommer du dagligen prata med både nya och befintliga kunder. • Du kommer vara hjärtat i vår försäljning och ha chansen att erbjuda kunder våra produkter och tjänster till våra kunder. • Tillsammans med ditt team kommer du att arbeta mot ambitiösa mål och bli belönad för dina resultat. Vad vi erbjuder: • Garantilön, generösa provisioner och lockande bonusar som belönar din prestation. • Daglig coaching och mentorstöd för att stödja din personliga och professionella tillväxt. • Spännande tävlingar, roliga aktiviteter och AW:s för att stärka sammanhållningen och skapa en positiv arbetsmiljö. • Möjlighet att jobba med fantastiska kollegor i en inspirerande och stöttande miljö. • Kontinuerliga utbildningar inom försäljningsteknik och produktkunskap för att hjälpa dig att bli en mästare på ditt område. Vi letar efter dig som: • Behärskar svenska flytande i både tal och skrift. • Drivs av utveckling och resultat och är redo att ta din karriär till nya höjder. • Besitter slipade sociala färdigheter och trivs med att kommunicera med människor. • Strävar efter framgång och är redo att ta steget mot en spännande och givande karriär. Så, är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av vårt vinnande team? Ansök via denna annons eller skicka in din ansökan till mig på [email protected] så bokar vi in en intervju! Välkommen till We Close – där framgång möter ambition i hjärtat av Hammarby Sjöstad! Vi stoltserar med ett av Sveriges bästa säljteam, där varje individ är handplockad för att forma en vinnande enhet. Våra begränsade kontorsplatser garanterar en exklusiv och samarbetsvillig atmosfär. Hos We Close är du inte bara en anställd; du är en viktig del av en framgångsrik gemenskap. Våra fräscha lokaler skapar en inspirerande arbetsmiljö där din potential kan blomstra. Att börja hos We Close är inte bara en karriär, det är en chans att bevisa ditt unika värde och forma din egen framtid. Varje dag här är en möjlighet att växa, utmana dig själv och vara en del av något extraordinärt. Välkommen till We Close, där varje steg är en resa mot framgång och glädje!
Söker du en otroligt spännande möjlighet precis efter studenten? Är du vårt nästa stjärnskott? Vi på WE CLOSE expanderar och söker nu fler säljare till vårt fantastiska kontor i Hammarby Sjöstad. Nu kan du bli en del av vårt underbara team, vi utbildar dig och du får möjlighet till en framgångsrik karriär! Inga förkunskaper krävs - vi letar efter personligheter med rätt attityd och vilja att lära sig. Vad innebär rollen? • Som telefonförsäljare kommer du dagligen prata med både nya och befintliga kunder. • Du kommer vara hjärtat i vår försäljning och ha chansen att erbjuda kunder våra produkter och tjänster till våra kunder. • Tillsammans med ditt team kommer du att arbeta mot ambitiösa mål och bli belönad för dina resultat. Vad vi erbjuder: • Garantilön, generösa provisioner och lockande bonusar som belönar din prestation. • Daglig coaching och mentorstöd för att stödja din personliga och professionella tillväxt. • Spännande tävlingar, roliga aktiviteter och AW:s för att stärka sammanhållningen och skapa en positiv arbetsmiljö. • Möjlighet att jobba med fantastiska kollegor i en inspirerande och stöttande miljö. • Kontinuerliga utbildningar inom försäljningsteknik och produktkunskap för att hjälpa dig att bli en mästare på ditt område. Vi letar efter dig som: • Behärskar svenska flytande i både tal och skrift. • Drivs av utveckling och resultat och är redo att ta din karriär till nya höjder. • Besitter slipade sociala färdigheter och trivs med att kommunicera med människor. • Strävar efter framgång och är redo att ta steget mot en spännande och givande karriär. Så, är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av vårt vinnande team? Ansök via denna annons eller skicka in din ansökan till mig på [email protected] så bokar vi in en intervju! Välkommen till We Close – där framgång möter ambition i hjärtat av Hammarby Sjöstad! Vi stoltserar med ett av Sveriges bästa säljteam, där varje individ är handplockad för att forma en vinnande enhet. Våra begränsade kontorsplatser garanterar en exklusiv och samarbetsvillig atmosfär. Hos We Close är du inte bara en anställd; du är en viktig del av en framgångsrik gemenskap. Våra fräscha lokaler skapar en inspirerande arbetsmiljö där din potential kan blomstra. Att börja hos We Close är inte bara en karriär, det är en chans att bevisa ditt unika värde och forma din egen framtid. Varje dag här är en möjlighet att växa, utmana dig själv och vara en del av något extraordinärt. Välkommen till We Close, där varje steg är en resa mot framgång och glädje!
Vill du vara med och utveckla framtidens industri tillsammans med branschens skarpaste hjärnor? Då är det här du ska vara. Hos oss väntar spännande uppdrag som kittlar i magen – uppdrag som kräver nyfikenhet, skarpa hjärnor och en vilja att hitta lösningar där andra ser utmaningar. Variationen i våra projekt gör att du ständigt får utvecklas och sätta din kompetens på prov i nya sammanhang. Samtidigt får du vara med och bidra till något större. Genom vårt arbete är vi med och formar morgondagens lösningar – vi gör skillnad för människor, samhälle och framtid. Allt detta gör vi tillsammans, i team fyllda av några av branschens vassaste och mest erfarna kollegor. Här inspireras vi av varandra, delar kunskap generöst och driver utvecklingen framåt – med kvalitet, nyfikenhet och skärpa som gemensam grund. Det här blir din roll Vårt SMART Lab koncept gör livet lättare för laboratorie- och kvalitetsverksamhet och våra kunder finns i flertalet segment såsom kontraktslabb, QC eller driftslabb inom process- och läkemedelsindustrin. Och nu söker vi dig som vill vara med på resan att effektivisera och optimera våra kunders laboratorieprocesser! Rollen innebär: Konfigurera LIMS via befintliga gränssnitt. Agera support till befintliga LIMS-installationer. Delta i nyinstallationer, uppgraderingar samt migrering av LIMS samt LIMS-relaterade moduler. Leverera utbildningsmaterial och utbildningstillfällen för LIMS-kunders superanvändare och andra intressenter. Upprätthålla kundrelationer. Upplärning och handledning av nyanställda. Vi har kontor på flera orter i Sverige och du har möjlighet att vara placerad vid det kontor som passar dig bäst. Så här kommer du att briljera Vi tror att du kommer briljera i rollen som LIMS-hjälte om du är någon som tycker att det är roligt att samarbeta och jobba tillsammans med andra. Du är nyfiken, brinner för att lära dig nya saker och vill stötta våra kunder i flera steg. Du är en problemlösare av rang och vill gärna utmana dig själv. För att lyckas i rollen har du: En ingenjörsutbildning eller motsvarande. Erfarenhet av labbsystem och ett allmänt intresse för applikationer. Förmåga att självständigt arbeta fram lösningar och stöttar kunden med kravbilden även när den initialt är otydlig. Du talar samt skriver flytande på svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av SQL-databas, programmering, C#.Net eller GxP. Att vara en del av Team PVNär vi får vara en del av svensk industri, från digitalisering inom traditionell tillverkning till effektivisering av energisystem och allt däremellan, ja det är då vår spetskompetens kommer till sin rätt och löser kundernas utmaningar. Tillsammans driver vi Sveriges industrier framåt och vi gör det med engagemang, ett innovativt tankesätt och ett ackumulerat know-how som är svårt att överträffa. Som en del av Plantvision Technology blir du en viktig pusselbit i vår gemensamma, ständiga strävan efter att göra skillnad. På riktigt. Priser och utmärkelser är inte allt, men visst är vi stolta över att vara ett certifierat Great Place To Work-företag (för nionde året i rad faktiskt), vilket innebär att vi är en av de bästa arbetsgivarna i Sverige. Hos oss får du något annorlunda. Vi skiljer oss från traditionella konsultbolag genom vår unika kultur, den sticker ut och genomsyrar allt vi gör. Inkluderande, stöttande och utvecklande. Vi ser dig. Du och dina kollegor är nämligen det viktigaste vi har. Tillsammans kan vi flytta berg. Idag, imorgon and beyond. AnsökanOm du tror att vi är rätt arbetsplats för dig och att du är rätt för oss, skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Tillträde sker enligt överenskommelse. Om du har frågor om denna tjänst, välkommen att kontakta Karolina Andersson på 073 056 21 88 eller [email protected].
Grand Construction Stockholm AB växer och söker plattsättare. Du kommer att arbeta mest med badrumsrenoveringar . Tillträde omgående eller enligt ök. Din profil Du har körkort. Som person vill vi att du är ansvarstagande, ordningsam, positiv och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Urval sker löpande och vi kontaktar bara dem som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan! Om oss Grand Construction Stockholm AB är ett byggföretag som utför olika sorters byggarbete, renoveringar av badrum, kök, totala renoveringar av lägenheter/hus
Vill du bli en del av ett härligt team och bidra till en välkomnande miljö för både gäster och kollegor? Vi söker nu en noggrann, erfaren och självgående diskare/städare för deltidsarbete under kvällar och nätter på våra enheter KAJSAS I PARKEN och KAJSAS I TULLEN – med uppstart omgående och anställning till slutet av september. Om KAJSAS KAJSAS är ett familjeägt företag som lagar mat med bra råvaror, omtanke och kärlek. Vi är ett tight team som arbetar nära varandra – där personlighet, samarbete och god stämning är lika viktigt som hög kvalitet på mat och service. Vi strävar efter att alla i teamet trivs och har kul på jobbet, samtidigt som vi tillsammans skapar den bästa möjliga upplevelsen för våra gäster. KAJSAS I PARKEN ligger i hjärtat av Vitabergsparken på Södermalm – en levande sommarbistro och en av områdets mest populära uteserveringar. KAJSAS I TULLEN ligger vid Bergsundstrand i Hornstull – en avslappnad sommarservering vid vattnet med fokus på god mat, dryck och trivsel. Arbetsuppgifter Plocka disk och hålla rent i kök och serveringsytor Sköta disken och hålla disk- och köksområden rena och organiserade Fyll på barer och hjälpa till med enklare köksuppgifter Torka av bord och hålla ordning på uteserveringen Bära ut och in möbler vid öppning och stängning Vara delaktig i kvällsstädning av köket (inkl. fläktkåpor, stekbord, ugnar, arbetsytor och golv) Städning av lokaler och gemensamma utrymmen, inklusive toaletter Larma och låsa restaurangen vid stängning Vi söker dig som Har erfarenhet av arbete som diskare och/eller städare Är van vid att ta ansvar för stängning och larmrutiner Är ordningsam, effektiv och inte rädd för att ta i där det behövs Arbetar självständigt men också trivs med att samarbeta i team Har god kommunikationsförmåga och pratar svenska Anställningsperiod Omgående uppstart – till och med slutet av september Perfekt för dig som söker sommarjobb eller vill ha extrajobb kvällstid Arbetstider Varierande – främst kvällar och helger Arbetspass cirka 17:00–01:00 (ibland till 03:00 under högsäsong) Du behöver kunna arbeta efter midnatt vid behov Arbetsplats KAJSAS I PARKEN – Vitabergsparken, Södermalm KAJSAS I TULLEN – Bergsundstrand, Hornstull Lön Enligt överenskommelse Ansökan Låter det här som något för dig? Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig!
Taktisk Transportledare till ICA Brunna – E-handel Vill du vara med och utveckla framtidens e-handelsleveranser? ICA Brunna är ett högautomatiserat e-handelslager i samarbete med Ocado, där vi levererar matkassar direkt hem till kund med egen fordonsflotta. Nu söker vi en Taktisk Transportledare till vårt team! Om jobbet som Taktisk Transportledare Som Taktisk Transportledare ansvarar du för att planera kapacitet i form av personal och fordon, både kort- och långsiktigt. Du har helhetsansvar för den taktiska planeringen och samarbetar nära planeringsteamet, flödesoptimering, chaufförer och gruppchefer. Arbetet omfattar daglig transportplanering, hantering av avvikelser och bemanningsplanering. Du har kontakt med kundservice, butiker och slutkund samt deltar aktivt i trafikledningen för att förebygga hinder i leveransplanen. Verksamheten befinner sig i en expansiv fas, vilket innebär att förbättringsarbete och optimering av våra flöden är en naturlig del av det dagliga arbetet. Tjänsten är på heltid och tills vidare med placering på e-handelslagret i Brunna. Är du den vi söker? Rollen kräver ett stort intresse för logistik och förmåga att arbeta strukturerat i en dynamisk miljö. Du behöver ha god problemlösningsförmåga, samarbetsvilja och vana att fatta beslut i ett högt tempo. Vi ser att du har eftergymnasial utbildning eller motsvarande erfarenhet inom logistik, samt minst 2 års erfarenhet av transportledning och planering. Du har god datorvana, särskilt i Excel, och behärskar både svenska och engelska. Erfarenhet av e-handelslogistik och LEAN är ett plus. Därför ska du välja ICA På ICA vill vi göra vardagen enklare – för våra kunder och för våra medarbetare. Vi strävar efter att spegla samhället i stort och värdesätter mångfald i alla former. Din unika bakgrund, kompetens och erfarenhet är en tillgång hos oss. Läs mer om livet på ICA här. Vad händer nu? Skicka gärna din ansökan så snart som möjligt, då vi gör löpande urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om du vill veta mer om jobbet, kontakta Operativ Transportchef Haluk Ayata på telefonnummer 072–2202535. Sista ansökningsdag är 17 juli 2025. ICA ska spegla våra kunder och samhället, vi strävar därför efter att anställa människor med olika bakgrund, kompetenser, kunskap och erfarenheter. Om roller kräver det så behöver du genomgå tester, bakgrundskontroller och drogtestning innan anställning. Läs mer om hur det är att jobba på ICA.
Designgymnasiet – Fem skolor, tusen möjligheter. Våra skolor finns på Kungsholmen, Sickla, Malmö, Västerås och Göteborg och driver Sveriges bästa designskolor på gymnasienivå. Nyfikenhet, kreativitet och ett stort intresse för design förenar elever och lärare, då vi utbildar framtidens designers. Läs mer om oss på www.designgymnasiet.se. Vi söker en legitimerad lärare i matematik och fysik. Meriterande är om du har behörighet eller erfarenhet i konstruktion. Tjänsten är på 100% och är en tillsvidaretjänst. Skolan ligger i området Stadshagen på Kungsholmen med ca 100 m från Stadshagens tunnelbanestation. Skolan har ca 335 elever och ca 25 medarbetare. Skolan har förutom de två högskoleförberedande programmen, estetiska och tekniska, även yrkesprogrammet försäljnings-och service. Designgymnasiet Kungsholmen ingår i friskoleorganisationen Academedia och vi använder oss av sex månaders provanställning. För mer information kontakta skolans intendent Cathy Lanner Öhman på 0704139556 eller rektor Lars Ljungman på 0706229009. Intervjuer kommer att ske kontinuerligt vilket innebär att anställning kan ske innan ansökningstiden är slut. Kontaktuppgifter till fackliga representanter fås efter förfrågan.
Fastighetsskötare till Kungsvåningen i Stockholm Hos Kungsvåningen får du en varierad roll med ansvar för både människor och miljö. Vi söker dig som trivs med praktiskt arbete, gillar att lösa problem och vill utvecklas inom fastighetsskötsel.Kungsvåningen förvaltar och utvecklar bostäder och kommersiella lokaler i Stockholmsområdet. Vår ambition är att hålla hög kvalitet i det dagliga arbetet och skapa långsiktiga värden för både boende och verksamheter. Välkommen med din ansökan redan idag! Om tjänsten Som fastighetsskötare ansvarar du för den dagliga driften och skötseln av våra fastigheter. Du arbetar med både bostäder och kommersiella lokaler och har en central roll i att säkerställa funktion, trivsel och kvalitet. Rollen är både praktisk och serviceinriktad – du arbetar med allt från tekniska system till utemiljö, felanmälningar och kontakt med hyresgäster och entreprenörer. Du utgår från vårt kontor i Nacka och arbetar i hela Storstockholm, främst på Södermalm, i Omringe, Nacka, Fittja samt ibland Eskilstuna. Exempel på arbetsuppgifter:Övervaka, sköta och underhålla fastigheternas tekniska system samt inre och yttre miljö Hantera akut och planerat underhåll Åtgärda felanmälningar, genomföra besiktningar, utföra mindre reparationer Kontakt med hyresgäster och leverantörer/entreprenörer Kalla underentreprenörer och delta vid återkommande besiktningar och kontroller Hålla professionell och god service gentemot våra hyresgäster Bidra till trivsel och trygghet i våra fastigheter Är du den vi söker? Vi söker dig som trivs i en praktisk roll och som har lätt för att ta tag i det som behöver göras. Du är händig, lösningsorienterad och har ett öga för detaljer som gör skillnad i vardagen. Du jobbar effektivt, har god servicekänsla och bemöter hyresgäster på ett trevligt och professionellt sätt. Med din insats bidrar du till att våra fastigheter är välskötta, trygga och trivsamma – varje dag! Vi söker dig som har: Erfarenhet av fastighetsskötsel eller motsvarande praktiskt yrke Förmåga att utföra enklare reparationer och justeringar God teknisk förståelse, gärna inom el, VVS eller bygg Grundläggande datakunskaper och administration Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift B-körkort Vi erbjuder Hos Kungsvåningen får du en självständig roll i ett växande företag med korta beslutsvägar och stort engagemang. Du får trevliga kollegor, ett modernt kontor i Nacka samt möjlighet att påverka och utvecklas i din roll. Vi erbjuder trygg anställning med kollektivavtal. Vill du veta mer om oss? Besök vår hemsida: Kungsvåningen - En privat samhällsbyggare Kontaktuppgifter och ansökan Den här rekryteringsprocessen hanteras av Isaksson Rekrytering för Kungsvåningen räkning, vilket innebär att du kommer att bli anställd direkt av Kungsvåningen. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult:Frida Lundqvist på telefonnummer 073-526 33 29 eller [email protected] Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsten komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag den 19 juni 2025. Sök tjänsten på vår hemsida, vi tar inte emot ansökningar via e-post. Vi ser fram emot din ansökan! Bakgrundskontroll via 2Secure Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi en bakgrundskontroll innan anställning. Kontrollen utförs i samarbete med 2Secure och kan omfatta CV-verifiering, rättsärenden, ekonomisk granskning samt andra relevanta kontroller beroende på tjänstens krav. För mer information, besök https://www.2secure.se
Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Tillsvidareanställning, heltid. Provanställning tillämpas. Tillträde: 2025-09-01 eller enligt överenskommelse. Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger. Krav: Gymnasial utbildning, goda kunskaper i svenska (tal och skrift). Vi välkomnar sökande i alla åldrar. Som teamchef 2:a i team kassa förbereds du för att ta klivet till att bli teamchef. Här har du stora möjligheter att växa och utvecklas mot att bli en ledare på Willys. Du blir en mycket viktig del i butikens och butiklagets utveckling, och i arbetet för att erbjuda våra kunder bra och hållbar mat till riktigt bra priser! Här kommer lite mer om tjänsten: Du är en lagspelare med mer ansvar än andra i ditt team, men utan att ha teamchefens fulla personalansvar. Tillsammans med din teamchef leder och planerar du verksamheten i team kassa. Självklart tar du aktivt del i det dagliga operativa butiksarbetet. Du lär dig de kunskaper och färdigheter som krävs för att så småningom axla en roll som teamchef. Det här är en språngbräda för att ta dig vidare i din Willys-karriär med målet att bli en framtida teamchef eller kanske så småningom butikschef? Du arbetar målinriktat för att utveckla butikens försäljning, lönsamhet och övriga viktiga nyckeltal. När din teamchef inte är på plats tar du ett större ansvar med att arbetsleda ditt team. Du praktiserar de färdigheter som du har lärt dig i arbetet och genom utbildningar. Du är en förebild i arbetet för att välkomna alla våra kunder och möta dem med kunskap, fingertoppskänsla och ett stort leende. Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Det finns tydliga rutiner och strukturer på plats, vilket frigör tid för dig att fokusera på att utveckla dig mot att bli teamchef och bistå din teamchef med att arbetsleda teamet. Willys är ett av branschens mest framgångsrika företag och vi fortsätter att växa. Vi är dessutom en del av Axfoodfamiljen, en koncern med en mängd olika företag, olika karriärvägar och möjligheter till utveckling. Läs mer om hur det är att jobba hos oss här. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du har tidigare erfarenhet av dagligvaruhandeln, gärna inom kassa. Du är junior i ditt ledarskap och behöver inte ha erfarenhet från en ledarroll, men ser dig som en framtida ledare och drivs av att leda andra. Du är bra på att kommunicera, tycker om att engagera dina kollegor och är bra på att skapa ett positivt arbetsklimat. Du trivs i resultatorienterade miljöer där tempot är högt, du har ett starkt eget driv, en god problemlösningsförmåga och ryggar inte för att fatta beslut när det krävs. Det är viktigt att du, liksom vi, har höga ambitioner, är noggrann och har en hög nivå på struktur och planering. Du gillar utmaningar och ser möjligheter istället för svårigheter i en vardag som ofta bjuder på varierande förutsättningar och oförutsedda händelser. Du gillar människor, sätter kundens behov först och är bra på att få med dig folk – såväl kunder som medarbetare. Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta jeanette Lindh, [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2025-07-16. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna rekryteringsprocess kommer be dig logga in med ditt Bank-id eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].
Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Vikariat om 32 timmar per vecka. Vikariatet förväntas pågå till och med 2026-05-03 Tillträde: 2025-08-18 eller enligt överenskommelse. Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger. Krav: Gymnasial utbildning, goda kunskaper i svenska (tal och skrift). Vi välkomnar sökande i alla åldrar. Som teamchef 2:a i team färsk förbereds du för att ta klivet till att bli teamchef. Här har du stora möjligheter att växa och utvecklas mot att bli en ledare på Willys. Du blir en mycket viktig del i butikens och butiklagets utveckling, och i arbetet för att erbjuda våra kunder bra och hållbar mat till riktigt bra priser! Här kommer lite mer om tjänsten: Du är en lagspelare med mer ansvar än andra i ditt team, men utan att ha teamchefens fulla personalansvar. Tillsammans med din teamchef leder och planerar du verksamheten i team färsk. Självklart tar du aktivt del i det dagliga operativa butiksarbetet – du kan räkna med att få många steg på stegräknaren! Du lär dig de kunskaper och färdigheter som krävs för att så småningom axla en roll som teamchef. Det här är en språngbräda för att ta dig vidare i din Willys-karriär med målet att bli en framtida teamchef eller kanske så småningom butikschef? Du arbetar målinriktat för att utveckla butikens försäljning, lönsamhet och övriga viktiga nyckeltal. När din teamchef inte är på plats tar du ett större ansvar med att arbetsleda ditt team. Du praktiserar de färdigheter som du har lärt dig i arbetet och genom utbildningar. Du är en förebild i arbetet för att välkomna alla våra kunder och möta dem med kunskap, fingertoppskänsla och ett stort leende. Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Det finns tydliga rutiner och strukturer på plats, vilket frigör tid för dig att fokusera på att utveckla dig mot att bli teamchef och bistå din teamchef med att arbetsleda teamet. Willys är ett av branschens mest framgångsrika företag och vi fortsätter att växa. Vi är dessutom en del av Axfoodfamiljen, en koncern med en mängd olika företag, olika karriärvägar och möjligheter till utveckling. Läs mer om hur det är att jobba hos oss här. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du har tidigare erfarenhet av dagligvaruhandeln, gärna inom färskvaror. Du är junior i ditt ledarskap och behöver inte ha erfarenhet från en ledarroll, men ser dig som en framtida ledare och drivs av att leda andra. Du är bra på att kommunicera, tycker om att engagera dina kollegor och är bra på att skapa ett positivt arbetsklimat. Du trivs i resultatorienterade miljöer där tempot är högt, du har ett starkt eget driv, en god problemlösningsförmåga och ryggar inte för att fatta beslut när det krävs. Det är viktigt att du, liksom vi, har höga ambitioner, är noggrann och har en hög nivå på struktur och planering. Du gillar utmaningar och ser möjligheter istället för svårigheter i en vardag som ofta bjuder på varierande förutsättningar och oförutsedda händelser. Du gillar människor, sätter kundens behov först och är bra på att få med dig folk – såväl kunder som medarbetare. Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Jeanette Lindh, [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2025-07-16. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna rekryteringsprocess kommer be dig logga in med ditt Bank-id eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].
Välj ett jobb för att visa detaljer