Om jobbet Hej alla glada, 🦁🦁🦁 Lion bar Norrtälje söker bartenders och runners det är både heltid och deltid som vi söker. Du som söker ska; • ha viss erfarenhet helst. • tycka om att jobba med människor. • vara stresstålig • är en 😀 person. Om det känns som att du skulle vilja bli en del av Lion bar familjen så maila in CV och personligt brev till [email protected] Hoppas vi hörs!
Säljare till Tryggsam – Ingen erfarenhet krävs, bara rätt inställning! Vill du arbeta med något meningsfullt – där du hjälper människor att skydda sin identitet och ekonomi? Hos oss på Tryggsam blir du en del av ett engagerat säljteam som arbetar med marknadens främsta tjänster inom kreditbevakning och ID-skydd. Om rollenSom säljare på Tryggsam kontaktar du privatpersoner via telefon och informerar om våra tjänster. Ditt jobb är att förstå kundens behov, skapa förtroende och erbjuda en trygghetslösning som verkligen gör skillnad. Du arbetar tätt tillsammans med ett team på cirka 20 personer, där gemenskap, stöd och glädje är en självklar del av vardagen. Vem söker vi? Du behöver inte ha tidigare erfarenhet av försäljning. Det viktigaste för oss är att du är: Nyfiken och villig att lära dig Engagerad och gillar att jobba mot mål Social och kommunikativ – du gillar att prata med människor En lagspelare som även kan ta eget ansvar Vi erbjuder dig: En grundlig introduktion och utbildning Garantilön + provision utan tak Möjligheter till utveckling och karriärvägar inom företaget Tävlingar, AW:s och en riktigt härlig teamkänsla Låter det som något för dig? Sök idag – vi rekryterar löpande!
Om företaget ANDRITZ är en global marknadsledare inom våra fyra affärsområden Pulp & Paper, Hydro, Environment & Energy och Metals. Våra dryga 30 000 medarbetare på mer än 280 platser och i mer än 40 länder världen över är grunden till vår framgång. Inom ANDRITZ AB är vi ca 450 medarbetare med verksamhet i Skellefteå, Örnsköldsvik, Karlstad, Sundsvall, Iggesund, Gävle, Norrköping, Linköping, Varberg, Växjö och Stockholm. Vi levererar service-, system och processlösningar med heltäckande och högspecialiserad expertkunskap inom våra affärsområden Pulp & Paper till bland annat massa- och pappersindustrin och Environment & Energy där vi levererar hållbar processteknik för att tillgodose föränderliga behov hos miljömedvetna industrier och gröna energisektorer. Välkommen att söka en spännande tjänst på ett världsledande företag som erbjuder motiverade och engagerade kollegor där flexibilitet, omväxling och stor möjlighet att påverka finns! Vi utökar vår verksamhet och söker nu en Process Engineer inom området Evaporation till vårt kontor i Frösundavik, Stockholm. Dina arbetsuppgifter Vi söker dig som idag innehar en roll som processingenjör med fokus på energiteknik och termodynamik men även konstruktion inom någon del av relevant processindustri, gärna pappers- och massaindustrin. Denna roll innebär att du blir en del av ett starkt team i Stockholm med lång erfarenhet och kunnande inom det aktuella området och rekryterande chef är placerad på kontoret. Vi letar efter en ny kollega som verkligen ser fram emot att jobbet innefattar en signifikant del resor till kunder på en global marknad och samarbete med ANDRITZ globala verksamheter är en mycket viktig del i att bli framgångsrik. Vill du utvecklas i din profession, arbeta tillsammans med kompetenta kollegor och spännande projekt i en internationell miljö är denna tjänst något för dig ! Din profil Personen vi söker har optimalt en utbildning som civilingenjör inom maskin- eller kemiteknik och minst några år dokumenterad erfarenhet som processingenjör från relevant processindustri. Du talar och skriver flytande svenska och engelska. Körkort är ett krav då du kommer att resa i tjänsten vid besök hos kunder och anläggningar. En mycket viktig del i denna roll är att personen vi söker besitter såväl teoretiska som praktiska kunskaper. Du har ett djupgående intresse av teknik kombinerat med affärsmässighet och kan både förstå och beräkna helheten ur ett leverantörs- och ett kundperspektiv. Du har en social ådra och positiv integritet. Ansökan Andritz AB samarbetar med Clockwork Bemanning & Rekrytering AB i den här rekryteringen. Frågor hänvisas därför till ansvarig chefsrekryterare Jennie Helmersson 073-351 27 05 eller [email protected]. Sök tjänsten via www.clockworkpersonal.se senast 10 augusti 2025.
Vill du bli en del av ett växande företag som ligger i framkant inom kyl- och värmeteknik? Kylslaget AB söker nu en självgående och certifierad rörmokare som vill vara med och stärka vårt team av tekniker i Vallentuna. Är du serviceinriktad, tekniskt skicklig och vill arbeta i en framtidsbransch? Då kan det här vara jobbet för dig! Om oss Kylslaget AB är en ledande aktör inom kyl- och värmeteknik. Vi erbjuder innovativa, hållbara lösningar till både privata och kommersiella kunder. Vårt fokus ligger på kvalitet, teknisk utveckling och förstklassig kundservice. Med lång erfarenhet i branschen och ett starkt team i ryggen, tar vi oss an allt från installation och service till avancerad teknisk rådgivning. Om tjänsten Som rörmokare hos oss kommer du främst att arbeta med våra installationsuppdrag, där du stöttar våra tekniker ute på fältet. Du är självgående, trygg i din yrkesroll och van att arbeta med både vattenburen värme och värmepumpar. Arbetsområdet sträcker sig huvudsakligen över Stockholms län, men mycket serviceuppdrag sker på andra platser i Sverige. Därför är det viktigt att du känner dig bekväm med flera resor och har möjlighet att övernatta flera nätter. Det finns möjlighet att utgå från hemmet, och vi ser gärna att du bor i Stockholm med omnejd (max en timmes körning). För den här tjänsten krävs att du har B-körkort. Vi utbildar på plats! Arbetsuppgifter inkluderar: Installation av rörsystem i samband med värmepumpslösningar Samarbete med kyltekniker vid nyinstallationer och service Självständigt planera och utföra arbete ute hos kund Säkerställa kvalitet och efterlevnad av gällande regelverk Krav B-körkort Dokumenterad erfarenhet av installation av luft/vatten-värmepumpar Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Noggrann, ansvarsfull och lösningsorienterad Vi erbjuder Heltidsanställning, måndag–fredag 6 månaders provanställning med möjlighet till tillsvidareanställning Trevliga kollegor och en arbetsplats med högt tekniskt kunnande Möjlighet att växa i en framtidssäker bransch Kontaktuppgifter och ansökan Välkommen med din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och intervjuer, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bee Bemanning för vilket innebär att du kommer att bli anställd direkt av Kylslaget AB. Har du frågor om rollen är du varmt välkommen att kontakta vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på [email protected]. Bee Bemanning är ett specialiserat kompetensbolag inom HVAC, teknik och energi. Vi löser löpande rekryterings- och bemanningsuppdrag till små som stora företag över hela landet.
Är du en skicklig målare som vill ta nästa steg? Hos TedRi & Co får du möjligheten att bli en nyckelperson i ett växande företag med stora ambitioner. Läs vidare och sök redan idag! Som målare hos TedRi & Co arbetar du med traditionellt måleriarbete inom både ROT-projekt och företagsuppdrag. Våra projekt varierar i både omfattning och längd, vilket ger dig en omväxlande och utvecklande vardag. Vi är mest aktiva i områden som Nacka, Östermalm och Solna, så det är viktigt att du trivs med att röra dig inom Storstockholm. För att lyckas i denna roll ser vi att du har: Dokumenterad erfarenhet som målare Gesällbrev är meriterande men inget krav Är flexibel och van vid att arbeta på olika platser i Stockholm Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser därför att du tar eget ansvar och är van vid att arbeta självständigt. Vi ser även gärna att du är serviceinriktad och har ett öga för detaljer. Du erbjuds: Trygg anställning med kollektivavtal Möjlighet att vara med och påverka ett växande företag Trevligt och familjärt arbetsklimat Omväxlande arbetsdagar med spännande projekt I denna rekrytering samarbetar TedRi & Co AB med Jobway Rekrytering. Eventuella frågor besvaras av Celina Sundberg, [email protected] Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt.
Vill du arbeta med produkter som gör verklig skillnad för privatpersoner? Tryggsam söker nu fler drivna säljare till vårt team säljteam! Om rollenSom säljare på Tryggsam kontaktar du privatpersoner via telefon och erbjuder våra trygghetslösningar – bland annat ID-skydd. Det är en B2C-roll där du arbetar med tydliga processer och produkter. Vi söker dig som Har en positiv inställning och god kommunikationsförmåga Trivs med att jobba mot mål Gillar att skapa kundrelationer Erfarenhet av försäljning är meriterande, men inget krav Vi erbjuder Garantilön med generös provisionsmodell Säljutbildning och daglig coachning Aw:s, kickoffs, tävlingar, gemensamma frukostar Utvecklingsmöjligheter inom företaget Övrig information: Heltid måndag till fredag 09-18.00 Garantilön + provision Kontor på Hästholmsvägen 28 - ca 6 minuter från slussen Start: enligt överenskommelse Ansök redan idag och bli en del av Tryggsams resa!
Salem är den nära kommunen. Här är det nära till beslut och påverkan, nära till rekreation i naturreservat och lokal service. Stockholm når du på 30 minuter med bil eller tåg. Vi är en växande kommun som idag har 17 500 invånare och närmare 1000 anställda. Vårt arbete genomsyras av värdeorden samarbete, tillgänglighet, engagemang och nytänkande och vi är stolta över att våra verksamheter ofta visar mycket goda resultat. Vill du vara med och skydda människors hälsa och vår gemensamma miljö? Drivs du av att göra skillnad varje dag? Då är det dig vi söker! Salems kommun är en växande och framåtsträvande kommun i Stockholmsregionen, där vi jobbar nära både naturen och människan. Hos oss får du en roll med stort ansvar, variation och möjlighet att påverka – både idag och för framtida generationer. Vi utökar miljöenheten med två nya kollegor. Arbetsbeskrivning Som miljö- och hälsoskyddsinspektör är du en viktig del av vår samhällsutveckling. Du arbetar både förebyggande och kontrollerande för att säkerställa att invånare, företag och verksamheter följer lagar och regler inom områden som: • Miljöbalken (t.ex. miljöfarlig verksamhet, avfall, kemikalier, enskilda avlopp) • Hälsoskydd (t.ex. inomhusmiljöer, radon, ventilation) • Strålskydd och andra särskilda lagområden Du kommer att arbeta med inspektioner, rådgivning, tillsynsbesök, utredningar och beslutsskrivning. Tjänsten innebär också deltagande i brottsförebyggande arbete, natur- och vattenvård och kan anpassas utifrån din kompetens och intresseprofil. Kvalifikationer Vi söker dig som är: • Utbildad miljö- och hälsoskyddsinspektör eller har annan relevant naturvetenskaplig/teknisk utbildning • Erfaren inom handläggning av miljöskyddsärenden (förorenad mark, U- och C- verksamheter) alternativt, • Erfaren inom handläggning av hälsoskyddsärenden (skolor/förskolor, stickande/skärande, klagomålsärenden) • Engagerad, lösningsorienterad och trygg i att fatta egna beslut • En god kommunikatör i tal och skrift • Nyfiken och villig att fortsätta utvecklas i din yrkesroll • Van att arbeta självständigt men trivs också i nära samarbete med kollegor Meriterande är erfarenhet från kommunal tillsyn. Du har körkort. Vi erbjuder dig: • En meningsfull roll där du påverkar både miljö och människors hälsa • Ett drivet och hjälpsamt team där vi jobbar tillsammans och lär av varandra på förvaltningen • Flexibla arbetssätt, möjlighet till distansarbete och god balans mellan arbete och fritid • Fortlöpande kompetensutveckling och stöd från erfarna kollegor • En kommun i utveckling – med närhet till både natur och storstad Om anställningen Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillsättning enligt överenskommelse, provanställning kan förekomma. Sista ansökningsdag 2025-08-10. Kontaktperson Douglas Lindström Bygg- och miljöchef 08-532 598 00 [email protected] För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Salems kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Det är dessutom viktigt att du fyller i din ansökan noggrant då dina meriter kommer att viktas mot andra sökande. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Salems kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Om rollen Vill du leda spännande vårdprojekt som gör skillnad på riktigt? Ramboll söker en erfaren projekt-/projekteringsledare till vårt globala spearhead, Healthcare. Hos oss får du driva utvecklingen av framtidens hållbara vårdmiljöer i samarbete med engagerade experter inom teknik och arkitektur – i Sverige och globalt. Är du vår nya kollega? Din nya befattning Du kommer att utgöra en del av vår spjutspetsorganisation som arbetar dedikerat med att utveckla och bygga framtidens vårdbyggnader för att tillsammans med våra kunder skapa en hållbar vårdverksamhet. Ramboll Healthcare är en nationell division med cirka 160 medarbetare, som i sin tur tillhör Rambolls globala organisation som är specialiserad inom vård- och sjukhusprojekt. Enheten, Healthcare PMO, består idag av runt 10 kollegor med expertis inom projekt- och projekteringsledning samt digitala tjänster. Många av våra projekt är multidisciplinära, vilket innebär att du kommer att samarbeta nära med experter inom andra områden, som VVS, konstruktion, el och automation och logistik. På Ramboll får du möjligheten att arbeta i små, agila team samtidigt som du har tillgång till det stora bolagets globala resurser och erfarenhet. Vi kombinerar det bästa från båda världarna för att skapa lösningar som verkligen gör skillnad. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Projektledning och/eller projekteringsledning i sjukhusuppdrag Arbeta nära kund för att definiera mål och skapa förståelse för kundens behov Samordna arbetet mellan samtliga aktörer i projektet att arbeta mot samma mål Utveckla relationer till både nya och befintliga kunder Delta i anbudsarbete Samarbeta med kollegor inom vår globala sjukhusgrupp både nationellt och internationellt såväl som kollegor vid andra affärsområden inom Ramboll. Om dig Du har erfarenhet inom samhällsbyggnadsbranschen och har ett starkt driv att utvecklas inom sjukhusuppdrag Du har erfarenhet från konsultrollen och trivs med att ta det affärsmässiga och tekniska ansvaret i uppdrag Du trivs i en internationell miljö där erfarenhet av internationella sjukhusprojekt är meriterande Du har flerårig erfarenhet som projektledare/projekteringsledare eller liknande ledande roller och trivs att utveckla projekt från tidiga skeden tillsammans med kunden Du har en god samarbetsförmåga där du är van att leda och stötta dina kollegor i uppdrag Du har god kommunikativ förmåga i tal och skrift på både svenska och engelska. Vad vi kan erbjuda dig Utvecklingsmöjligheter där dina drivkrafter och motivation är styrande Trygga ledare i ett värderingsstyrt bolag med medarbetaren i fokus En inkluderande arbetsmiljö där olika erfarenheter och perspektiv värdesätts En internationell kunskapsmiljö med erfarenheter från 35 länder Långsiktiga mål i ett stiftelseägt företag som investerar i sina medarbetare samt i forskning och humanitära insatser runt om i världen Flexibel arbetsmiljö med möjlighet att arbeta på distans några dagar i veckan Privat sjukförsäkring och livförsäkring Friskvårdsbidrag på upp till 4000 SEK/året Projekt som inte bara är tekniskt utmanande, utan där du också är med och gör verklig skillnad. Är du redo att börja jobba hos oss? Vänligen skicka in din ansökan med ditt uppdaterade CV. Vi välkomnar mångfald i alla dess former och uppmuntrar sökande från alla grupper att ansöka. Vi vet att vissa sökande endast lämnar in ansökan om de uppfyller alla villkor. Passion och potential kan dock i många fall väga upp ett perfekt CV, och i Ramboll får du hjälp och stöd att växa. Om du identifierar dig med den här rollen men inte uppfyller alla kriterier vill vi gärna att du ändå lämnar in din ansökan. Du kan vara det perfekta valet för den här tjänsten eller en annan roll i vårt team. Sista ansökningsdag: 2025-08-25. Tack för att du överväger denna möjlighet på Ramboll! Vi ser fram emot att ta del av din ansökan. Arbeta i hjärtat av hållbar förändring med Ramboll i Sverige Ramboll grundades i Danmark och är en stiftelseägd, internationell teknik-, arkitekt- och management-konsultbolag. På Ramboll tror vi att syftet med hållbar förändring är att skapa samhällen där både miljö och människor kan blomstra. Det är vår utgångspunkt – det är det som guidar oss i vårt arbete. Vår historia är förankrad i en tydlig vision av hur ett ansvarsfullt företag ska agera, och öppenhet och nyfikenhet är en viktig del av vår kultur. Ramboll i Sverige har cirka 2000 anställda på 30 kontor. Ramboll-experter levererar innovativa lösningar inom Byggnader, Transport, Energi, Vatten, Miljö och Hälsa, Landskap och Arkitektur, samt Management Consulting. Jämställdhet, Mångfald och Inkludering Jämställdhet, mångfald och inkludering är kärnan i det vi gör. På Ramboll tror vi att mångfald är en styrka och att olika erfarenheter och perspektiv är avgörande för att skapa hållbara samhällen. Vi jobbar aktivt för att skapa en inkluderande och stöttande arbetsmiljö där alla trivs och kan förverkliga sin potential. Vi vet också hur viktigt det är att hitta rätt balans för var, när och hur mycket du arbetar, och därför erbjuder vi på Ramboll mycket flexibilitet att anpassa ditt arbete till din individuella situation. Vi välkomnar ansökningar från kandidater med olika bakgrunder. Vänligen låt oss veta om det finns några anpassningar vi kan göra i rekryteringsprocessen för att göra den mer bekväm för dig. Du kan kontakta oss på [email protected] med sådana förfrågningar.
Vill du ta nästa steg och bli en del av ett växande team inom mötesbokning? Kylslaget AB, med över 15 års erfarenhet inom luft-luftvärmepumpar, söker nu engagerade medarbetare till vårt nya team för mötesbokning. Om rollen I rollen som mötesbokare hos oss så kommer du sälja in rengöringsservice på värmepumpar hos våra befintliga kunder. Du sköter säljprocessen från start till avslut. Du kommer ingå i ett säljteam som sitter i Vallentuna där det är fantastiskt högt i tak. För att lyckas i rollen är det därför viktigt att du har ett starkt pannben och att viljan till att utvecklas är stor. Vi söker dig som: Är bekväm med att ta första kontakten och trivs med att kommunicera med olika typer av människor. Har en positiv inställning och ett starkt driv att nå uppsatta mål. Vill utvecklas inom försäljning och kundrelationer. Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Vad vi erbjuder: Fast månadslön – trygghet från dag ett. Säljutbildning och kontinuerlig coachning för att stötta din utveckling. Teambaserade tävlingar och aktiviteter för att stärka gemenskapen. Placering och arbetstider Placering: Fågelsångsvägen 16, Vallentuna Arbetstider: 07:30–16:30, måndag till fredag Omfattning: Heltid Ansökan och kontakt Rekryteringsprocessen genomförs i samarbete med Bee Bemanning AB. Vid eventuella frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Philip Börjesson, via e-post: [email protected]. Observera att anställningen sker direkt hos Kylslaget AB. Urval och intervjuer sker löpande, så vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
RecNet arbetar för att förenkla kontakten mellan arbetsgivare och arbetstagare. LÅT OSS HITTA JOBBET ÅT DIG! Vi letar aktivt jobb åt dig utifrån dina krav och erfarenheter. Över 80% av de som registrerar sig får ett jobberbjudande inom 1 vecka. Registrera dig snabbt och enkelt på RecNet.se Vi söker nu åt vår uppdragsgivare 1 ny kundtjänst medarbetare. Företaget är ett väletablerat säkerhetsföretag som är verksamma över hela landet. Företaget har funnits i över 15 år och är ledande i sin bransch när det kommer till säkerhet och kvalité på produkter. Du kommer att arbeta i ett spännande bolag med stark tillväxt och bra atmosfär på kontoret. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara i kundtjänsten på företaget. Som kundtjänstmedarbetare arbetar du med att bistå de kunder som ringer in i olika ärenden och hjälpa dem efter bästa förmåga. Den största delen i arbetet går ut på att arbeta med kunder som vill avsluta sina tjänster, din arbetsuppgift går ut på att försöka få kunden att stanna kvar som kund. Kunderna är i huvudsak företag och är mellan 1 – 50 anställda. Du kommer få all utbildning som behövs för företagets produkter och tjänster. Samt vidareutbildning i sälj och service. Vi kräver att du har minst 3 månaders tidigare erfarenhet av försäljningsarbete. Vi ser gärna att du har: - Socialkompetens - God service känsla - Intresse av att hjälpa människor -Intresse för försäljning Rekryteringen sker löpande så vänta inte med ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer