Würth i Stockholm söker en butikssäljare
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Om Würth Würth är en globalt ledande leverantör av produkter och tjänster inom hantverk, industri och fordonsbranschen. Företaget erbjuder ett brett sortiment av fästelement, verktyg, kemiska produkter och arbetskläder. Med en stark närvaro i Sverige och över 400 bolag världen över fokuserar Würth på kvalitet, innovation och kundservice. Genom sina butiker och e-handel erbjuder företaget skräddarsydda lösningar för att möta behoven hos både små och stora verksamheter. Arbetsuppgifter Som butikssäljare på Würth kommer du att vara en viktig del i teamet. Du kommer ha ansvar för att leverera en hög service till kunderna. Jobbet innebär även att hitta rätt produkter, erbjuda expertkunskap och säkerställa en positiv köpupplevelse. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta: Möta och assistera kunder i butiken Ge professionell rådgivning och produktinformation Hantera kassa Varuplock Hålla butiken ren och organiserad Personliga egenskaper Du som person är självgående, ansvarsfull och gillar ett serviceinriktat arbete i en liten arbetsgrupp. Du brinner för service och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. För oss är det viktigt att du visar intresse för butikens produkter och aktivt arbetar för att driva butiken framåt. Tidigare erfarenhet från arbete inom detaljhandeln eller sällanköpshandeln är mycket meriterande. Anställningsform Tjänsten är en visstidsanställning från den 1 april till den 30 juni. Arbetstiderna är förlagda mellan 07:00 och 16:00. Du kommer att vara anställd hos Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen!

12 mars 2025
Sista ansökan:
14 augusti 2025
Kock till Nytorget 6
Boqueria Göteborg AB
Kockar och kallskänkor

Välkommen till Nytorget 6, en personlig och charmig kvarterskrog i sydeuropeisk bistroanda. Här har vi något för alla, oavsett tillfälle. Vi är ditt andra vardagsrum för kaffe på söndagspromenaden och lunchkrogen du tar dina kollegor till för att imponera på. Vi är cocktailbaren där du dricker drinkar i världsklass med vännerna och din självklara restaurang för middag med familjen såväl som helgbrunchen med mimosas. Vi är helt enkelt en skön kvarterskrog med det lilla extra! Vi söker nu en erfaren kock som brinner för service, har talang för att skapa en god gästupplevelse samt meriterande ifall du tidigare erfarenhet som köksmästare. Du är kreativ och har självklart ett stort intresse för matlagning och råvaror. Hos oss får du möjlighet att jobba i en pulserande miljö där din talang för service får komma till användning varje dag. "Du blir en del av vårt team som tillsammans vill ge gästerna en kulinarisk upplevelse" Arbetet Du kommer vara en del av vårt team som arbetar i köket som tillsammans jobbar mot samma mål - att ge våra gäster en kulinarisk upplevelse. Vi söker Nytorget 6 söker en kock som har erfarenhet från yrket och brinner för ditt arbete. Du strävar alltid efter att leverera välsmakande och välpresenterade rätter till våra gäster. Du har ett stort intresse för mat och vi ser gärna att du även har ett intresse av vin och dryck. Du har - 3+ ars beprovad erfarenhet som kock på restaurang. - En lagspelare som gärna går en extra mil när det behövs - Förblir flexibel och positiv om arbetsmoment eller inriktning behöver ändras - Du kommunicerar snabbt och effektivt - Självmotiverad problemlösare, engagemang, positiv attityd och flexibel Vi ser fram mot din ansökan med bifogad CV.

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
IT Manager
Voi Technology AB
Supporttekniker, IT

YOUR MISSION AT VOI We are looking for an experienced and dynamic IT Manager to lead our internal IT team managing our whole internal IT stack - including devices, workspace tools, and IT security. You will directly interact with stakeholders across the business to understand their needs and critical processes to ensure that our employees have the right tools and support to work efficiently while also ensuring the security of our IT systems, and driving strategic improvements in workplace technology globally. You will also have the chance to be hands-on yourself in day-to-day work like implementing new IT solutions, driving rollout and fostering adoption of AI-tooling, and more. Lead, mentor, and develop the internal IT team to ensure high performance and professional growth. Empower decision-making in the team by ensuring understanding of existing processes and business plans, and growing team members to assume additional responsibilities. Oversee the management and optimization of workspace tools, including Google Workspace, Slack, and Atlassian Suite. Ensure efficient procurement, refurbishment, recycling, and management of IT devices such as laptops and phones. Develop and implement IT security strategies, including central access management, Mobile Device Management (MDM), and endpoint security. Integrate AI-driven solutions into the IT stack to enhance user experience, automate routine tasks, and improve productivity. Collaborate with internal stakeholders to identify IT needs and provide effective solutions that align with business objectives. Establish and monitor IT service levels to ensure high availability, reliability, and support for employees. Drive continuous improvement initiatives using analytics and data-driven insights to enhance Voi’s digital environment. Manage IT budgets, vendor relationships, and procurement processes to ensure cost-effective and strategic investments in IT infrastructure. Maintain compliance with internal policies and external regulatory requirements related to IT security and data protection. Ensure employees have the right tools, access, and support to be productive and secure from day one. WHAT YOU NEED TO EMBARK To be successful in this role, we believe you have IT leadership experience, strong technical expertise, people management skills, and the ability to communicate complex concepts clearly Proven experience in IT management or a similar leadership role. Experience of managing people, including hiring, mentoring, coaching, performance management. Ability to build a healthy, collaborative culture in line with company values. Strong knowledge of IT infrastructure, SaaS applications, and IT security best practices. Experience managing and optimizing enterprise workspace tools such as Google Workspace, Slack, and Atlassian products. Expertise in IT asset management, including procurement, refurbishment, and lifecycle management. Strong understanding of identity and access management, MDM solutions, and endpoint security. Experience with IT service management, including ticketing systems and end-user support. Experience with AI-driven IT solutions and automation tools is a plus. Excellent problem-solving and decision-making skills. Strong communication skills, with the ability to explain technical concepts to non-technical stakeholders. WHY VOI? Working at Voi is more than just a job; Our People Promise includes a personal Voiage where you will grow as a professional and be a part of a team and culture that builds something meaningful for society. In addition to this you’ll have the opportunity to: Join Europe's #1 micromobility company and one of the fastest growing scaleups Get “skin in the game” through our employee options program and be a part of building a world class organisation and a scalable data platform Work with inspiring, motivated and fun colleagues towards a common goal Join the micromobility-revolution and be a part of creating sustainable cities made for living, free from noise and pollution.

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Redovisningsekonom / Finansiell controller
Jobbusters AB
Redovisningsekonomer

Arbetsuppgifter Vill du vara en del av en omfattande satsning där vår bankkund moderniserar deras försäkringssystem? Vi söker nu en engagerad redovisningsekonom till vår bankkund inom Pension & Försäkring! Detta är en långsiktig möjlighet där du får arbeta med kvalificerad redovisning i en stor och komplex organisation. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter och du kommer att ta över ansvarsområden från flera teammedlemmar för att säkerställa en smidig övergång och fortsatt hög kvalitet i arbetet. Här får du arbeta i en dynamisk miljö där noggrannhet och kvalitet är en självklarhet. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Månads- och kvartalsbokslut för finansiella instrument Övriga bokslutsrelaterade redovisningsuppgifter Kontoavstämningsprojekt Bidra till utveckling av systemstöd och processer Kvalifikationer Du har +5 års erfarenhet från roller som redovisningsekonom och/eller finansiell controller. Du har ett genuint intresse för redovisning. Du har erfarenhet av redovisning av finansiella instrument enligt IFRS 9. Du har erfarenhet av redovisning och rapportering i stora organisationer med komplexa rapporteringskrav. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Meriterande: Kunskap om Oracle ERP och EPM molnbaserade lösningar (kundens ekonomisystem finns i ERP och ARCS är en del av EPM-lösningen) Personliga egenskaper Vi söker dig som är ansvarsfull och hjälpsam och har ett strukturerat arbetssätt. Vidare krävs en analytisk förmåga och en stark känsla för detaljer – samtidigt som du har möjlighet att se helheten. Företagspresentation Vår kund hittar ni inom bank- och finanssektorn där de har verkat i över 100 år. Här drivs och vägleds en av ett entreprenöriellt tänkande och innovatia idéer. De beskriver sig själva som ett IT-bolag med banklicens. Huvudkontoret finns i Stockholm. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Tillträde och ansökan Heltid, 40h/v. Vår kund önskar start i mars och uppdraget förväntas löpa i t.o.m. 2025-09-15 med goda möjligheter till förlängning. Därför bör du vara öppen för ett långsiktigt uppdrag. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Stockholm. De har en hybridpolicy med 3 dagar onsite och 2 dagar remote. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vänligen notera att en bakgrundskontroll och ett utdrag från Polisens belastningsregister kommer att genomföras innan du kan påbörja ditt uppdrag.

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Idrottsledare till skola i Bandhagen, deltid 50%
FÖREN DJURGÅRDEN SKOLA-STAD
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Djurgården Skolidrott söker dig som vill vara med och förändra hur skola och idrott samverkar! Vi letar efter en engagerad person som vill etablera, utveckla och driva en idrottsförening på en grundskola (F–9) i Bandhagen till höstterminen 2025. I den här rollen får du chansen att skapa meningsfull och inkluderande fysisk aktivitet för barn och ungdomar; före, under och efter skoldagen. Vi erbjuder allt från dans och gymnastik till handboll, basket och simning. Vill du inspirera fler till rörelse och samtidigt vara en del av Sveriges framgångsrikaste idrottsförening? Då är det här jobbet för dig! Vad du kommer att göra Leda föreningsverksamheten i en skola tillsammans med skolpersonalen och eleverna Organisera pass med olika typer av fysisk aktivitet som du själv eller andra leder Agera som Djurgårdsambassadör för föreningen i skolans närområde och aktivt skapa och upprätthålla relationer med lokalsamhället, inklusive samverkan med lokala idrottsföreningar Arbeta och dokumentera i de verksamhetssystem som finns Vad vi gärna ser hos dig Du brinner för idrott, motion och träning och har någon typ av idrottserfarenhet; gärna dans, gymnastik, fotboll, basket, handboll, med mera men du är en allätare Du tar initiativ och driver saker framåt, löser problem när de uppstår och tar ansvar Du är en relationsskapare, du kan samla och leda diverse grupper mot ett mål – framför allt barn och ungdomar, men även vuxna Du är noggrann, har struktur och ordning Du uppmuntrar till dialog, delaktighet och engagemang Du kan balansera olika krav och behåller lugnet i svåra situationer Du har förmåga att arbeta tillsammans med andra för att utföra uppgifter och nå mål Du förstår det gemensamma uppdraget, agerar utifrån det och bidrar till helheten Du uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift, då det krävs i det dagliga arbetet Vad du kan förvänta dig av oss Hos oss får du chansen att utvecklas både individuellt och tillsammans med andra. Vi erbjuder handledning, utbildning och en organisation där vi lär av varandra för att bli ännu bättre. Vi erbjuder Anställningen innebär en deltidstjänst på 50% med arbete måndag-fredag ca 12.30-17.00. Tiderna kan komma att justeras beroende på verksamhetens behov. Tjänsten är en särskild visstidsanställning med en månadslön på 13 000kr. Tillträde 1 augusti 2024. Före erbjudande om anställning ska ett godkänt utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. Vi kommer att jobba löpande med urval och intervjuer, så vänta inte med din ansökan. Verkar det som något för dig då tycker vi att du ska söka tjänsten redan idag!

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Senior Software Engineer
MAG Interactive AB (publ)
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

About MAG (in brief!) At MAG Interactive we make mobile games that feel good. As a part of this fun and dynamic industry, it’s our mission to spread joy to players around the world. With over 350 million downloads globally, we credit our success to our awesome colleagues and we hope you'll join the team! The role - Senior Software Engineer In this role you'll champion robust architecture and clear code, ensuring well-structured, reusable code across our projects. As you collaborate with game teams, you'll share valuable architecture and code organization insights, to enhance long-term sustainability across all of our projects. We're all about building reusable code, saving time and elevating the game development experience. This is a unique opportunity to shape the technical direction of a major software project here at MAG, ensuring its stability and scalability, ultimately influencing how we develop our games for the future! Is this you? Do you have a background in software engineering and you have moved into the world of making games or you are interested in working in games? Are you passionate about building projects well, from an architectural perspective? If this sounds like the way you love to work, then read on to see if this could be the role for you! What you’ll be doing: You will be part of the team building a modern UI framework on top of Unity which is used to build all of our games Writing clean and maintainable C# code to ensure the scalability and sustainability of our games for the long-term Ensuring all code is well written to allow for reusability Utilizing strong architectural principles in building new games and maintaining live games (e.g. use of dependency injection, MVC and SOLID principles) Contributing to code reviews; and using your experience and understanding to assist and mentor other developers Helping to identify and improve the game’s codebase for long term sustainability Continuous improvement of the existing codebase and refactoring of legacy code as required Working closely with your team as well as with other game teams Working closely with the core and game teams to identify and extract reusable code to improve processes Contributing to the unique MAG culture including; sharing knowledge, collaborating in our MAG Jams, and helping to maintain our company values (Trust, Curiosity and Drive) Opportunities to share your knowledge around sustainable code to other developers across the business Your skills/experience: You have extensive experience using C# Good understanding of design and architectural patterns such as dependency injection, MVC, GoF design patterns etc Experience of working on a range of UI framework projects Experience working with a game engine e.g. Unity or Unreal (we use Unity) Bachelors or Masters degree in computer science, software engineering or related field, or equivalent training and professional experience You have the ability to write well-structured, clean code - you love to find ways to continuously improve the codebase and refactor code where needed You are passionate about building easy to maintain and reusable architecture Good understanding of coding principles e.g. SOLID Experienced in writing automated tests You have a solid understanding in data structures, algorithms and software methodologies You are a great team player with excellent communication skills and a friendly, positive attitude. You love to both give and to receive feedback. You are self-motivated and proactive and able to take the initiative to bring about change You are fluent in English (we have employees from all over the world, so we all communicate in English) And most important of all…you are excited to work with games! Nice to have (but not essential!): Native Android or IOS experience is a plus Experience of working in a client-server environment Have coded and launched one or more mobile games At MAG, we want all of our employees to feel valued, appreciated and empowered to bring their true selves to work! Our recruitment processes are designed to prevent bias and discrimination against people regardless of; gender identity or expression, sexual orientation, religion, ethnicity, age, neurodiversity, disability status, or any other aspect. About MAG We are MAG Interactive – a leading mobile developer and publisher of casual mobile games built on a wealth of creativity and passion. We thrive on creating quality experiences that make our players want to come back for more. And Players agree! Combined, the Company’s games have been downloaded more than 350 million times. We create a good times factory with a global reach that continues to grow. We are all part of a creative, positive and trusting environment where everyone has a sense of ownership over their activities and pride in their work. This open and collaborative working culture at MAG is key to our ability to continuously create top notch games. Every game released from MAG Interactive has reached a multi-million player base and reached the #1 position in its category in a large number of countries. Our games have been selected Best of Google Play, Best Of App Store by Apple and have reached the #1 word game spot in over 100 countries. MAG Interactive was founded in Stockholm in 2010.

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Erfaren projektör fjärrvärme fjärrkyla
Fvb Sverige AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Välkommen till FVB, din nya arbetsplats! Som medarbetare på FVB kommer du snart märka att personalen är i främsta rummet, vi har jobbat målmedvetet för att skapa en trivsam arbetsplats. Hos oss ska alla känna sig välkomna och inkluderade oavsett vem du är. Flera av våra medarbetare har jobbat i många år, och bland de som valt en annan arbetsplats är det flera som sökt sig tillbaka, det ser vi som ett gott betyg! 12 ytterligare anledningar att jobba på FVB Utvecklingsmöjligheter, personlig utveckling i framkanten av en het bransch Kompetenta kollegor, tillhörighet och ett positivt arbetsklimat Bra balans mellan privatliv och arbetsliv Flexibel arbetsplats, möjlighet att med ökad erfarenhet arbeta på distans Del av årsvinsten betalas ut som bonus, lika belopp till alla Delägarskap, möjlighet att bli delägare i ett personalägt företag Kollektivavtal Förmånliga villkor vid föräldraledighet Förmånliga semestervillkor Möjlighet till personalbil Motionsbidrag och företagshälsovård Internationella kontakter, med möjlighet till utlandsuppdrag Din nya tjänst Du kommer att arbeta med nyanläggning och utbyte av distributionssystem för fjärrvärme och fjärrkyla i samtliga skeden, med tyngdpunkt på projektering och konstruktion. I detta ingår bland annat platsbesök, remisshantering, rörkonstruktion, hållfasthetsberäkningar och samordning. Det innebär variationsrika dagar med både kontorsarbete, visst fältarbete samt möten med beställare och entreprenörer. I arbetet kommer du att leda dig själv och andra i en uppdragsledarroll i projekt med varierande komplexitet, beroende på dina tidigare erfarenheter. Du kommer att delta i utvecklingen av gruppen och vi värderar samarbete och engagemang högt. I många av våra större uppdrag hjälps vi åt och samarbete med medarbetare på andra kontor är vanligt. Arbetet präglas av stor frihet med ansvar både mot kollegor och kunder. På vårt kontor i Stockholm arbetar cirka 25 personer inom olika delar av energibranschen, utöver distributionsavdelningen har vi även energikonsulter inom produktion och fastighet. Din profilVi söker dig som är en erfaren projektör/konstruktör med flerårig erfarenhet inom fjärrvärme, fjärrkyla eller VA och som tycker om att arbeta både i grupp och självständigt, med direktkontakt med beställare och övriga sakägare. Du är nyfiken, teknikintresserad, kreativ, lösningsorienterad och har ett praktiskt synsätt. Du har lätt för att samarbeta, är ansvarstagande och vill genom ditt arbete bidra till ett bra helhetsresultat och utveckling av gruppen. Du kan hantera flera projekt samtidigt och känner ansvar för dem. Du har relevant ingenjörsutbildning exempelvis inom bygg-, maskin- eller energiteknik eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du behärskar det svenska språket väl i både tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska. B-körkort är ett krav då resor i tjänsten förekommer. Anställningsform och rekryteringsprocess Tjänsten är en tillsvidareanställning, ansökningar hanteras löpande med ambitionen att tillsätta tjänsten så snart som möjligt. Arbetspsykologiska tester och bakgrundskontroll kan komma att vara aktuellt i urvalsprocessen. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Har du skyddade personuppgifter kontakta rekryterande chef som hjälper dig med din ansökan. Vill du veta mer?För mer information om tjänsten kontakta Stina Andersson, 08-5947 61 67, [email protected] För mer information om personalrelaterade frågor kontakta Marie Barrefors, 021-81 80 75, [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Teknisk projektledare fjärrvärmedistribution
Fvb Sverige AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Välkommen till FVB, din nya arbetsplats! Är du en erfaren projektledare inom fjärrvärme och fjärrkyla som söker nya utmaningar? Hos oss får du chansen att leda spännande och komplexa projekt i en platt organisation där ansvar, samarbete och personlig utveckling står i fokus. Som medarbetare på FVB kommer du snart märka att personalen är i främsta rummet, vi har jobbat målmedvetet för att skapa en trivsam arbetsplats. Hos oss ska alla känna sig välkomna och inkluderade oavsett vem du är. Flera av våra medarbetare har jobbat i många år, och bland de som valt en annan arbetsplats är det flera som sökt sig tillbaka, det ser vi som ett gott betyg! 12 ytterligare anledningar att jobba på FVB Utvecklingsmöjligheter, personlig utveckling i framkanten av en het bransch Kompetenta kollegor, tillhörighet och ett positivt arbetsklimat Bra balans mellan privatliv och arbetsliv Flexibel arbetsplats, möjlighet att med ökad erfarenhet arbeta på distans Del av årsvinsten betalas ut som bonus, lika belopp till alla Delägarskap, möjlighet att bli delägare i ett personalägt företag Kollektivavtal Förmånliga villkor vid föräldraledighet Förmånliga semestervillkor Möjlighet till personalbil Motionsbidrag och företagshälsovård Internationella kontakter, med möjlighet till utlandsuppdrag Din nya tjänst Du kommer tillhöra gruppen Distribution vid vårt Stockholmskontor och jobba med uppdrag inom distribution av fjärrvärme och fjärrkyla. Du kommer arbeta med nyanläggning och utbyte av distributionssystem och uppdragen kommer sträcka sig från förstudier och utredningar till ledande roller i genomförandeprojekt. Du kommer leda projekt både internt och externt som beställarrepresentant. Du kommer vara uppdragsansvarig vilket innebär ansvar för såväl uppdragets genomförande som för vår affär med kunden. Du kommer samtidigt ha tillgång till ett stort antal kompetenta medarbetare som resurser och bollplank i dina uppdrag då vi på FVB strävar efter en hög grad av samarbete, både inom och mellan grupper och kontor. Vi erbjuder En dynamisk arbetsplats där samarbete och ansvar är grundpelare Möjlighet att arbeta med en bred variation av utmanande projekt Stort utrymme för personlig och professionell utveckling Tillgång till ett brett nätverk av kompetenta kollegor som stöd och bollplank Din profil Vi söker dig som är en engagerad, kompetent och omtyckt ingenjör med erfarenhet av projekt inom distribution av fjärrvärme och fjärrkyla, gärna som konsult. Du är strukturerad, van att hantera flera projekt samtidigt och trivs med att samarbeta för att nå projektmålen. Du har en relevant ingenjörsutbildning eller annan eftergymnasial utbildning som vi bedömer som likvärdig. Du har flera års erfarenhet från projektledning, projektering, byggledning eller arbetsledning av distributionsledningar i mark. Erfarenhet från andra områden så som VA, gas och el är också meriterande. FVB är ett personalägt företag med en tydlig kultur som präglas av samarbete och gemensamt ansvar. Du är en lagspelare som tar ansvar, delar med dig av din kunskap och bidrar till teamets framgång. Du behärskar det svenska språket väl i både tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska. B-körkort är ett krav då resor i tjänsten förekommer. Anställningsform och rekryteringsprocessTjänsten är en tillsvidareanställning, ansökningar hanteras löpande med ambitionen att tillsätta tjänsten så snart som möjligt. Arbetspsykologiska tester och bakgrundskontroll kan komma att vara aktuellt i urvalsprocessen. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Har du skyddade personuppgifter kontakta rekryterande chef som hjälper dig med din ansökan. Vill du veta mer?För mer information om tjänsten och FVB kontakta Stina Andersson, epost [email protected], telefon 08-594 761 67 För mer information om personalrelaterade frågor Marie Barrefors, epost [email protected], Telefon 021-81 80 75 Varmt välkommen med din ansökan! Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Senior IT Projektledare
Camai Consulting AB
Övriga IT-specialister

Senior IT-Projektledare – Driv strategiska IT-leveranser och digital utveckling Har du erfarenhet av att leda komplexa IT-projekt och en förmåga att navigera i stora organisationer? Är du en skicklig projektledare som trivs med att driva digitala initiativ och säkerställa framgångsrika leveranser? Då kan denna roll vara rätt för dig! Om rollen Som Senior IT-Projektledare har du det övergripande ansvaret för planering, koordinering och uppföljning av IT-leveranser, från drift och utveckling till livscykelhantering. Du säkerställer att projekt och leveranser sker enligt plan, inom budget och med hög kvalitet. I rollen leder du tvärfunktionella team och samordnar leveranser mellan olika produktområden, verksamhetsdelar och externa leverantörer. Du identifierar utmaningar, driver förbättringsarbete och skapar strukturer för långsiktig framgång inom IT-projekt och digital transformation. Dina ansvarsområden: Leda och koordinera strategiska IT-projekt från start till mål Säkerställa framdrift, kvalitet och leverans enligt uppsatta mål och budget Fånga upp intressenters behov och översätta dessa till konkreta projektplaner Skapa och upprätthålla KPI:er samt rapportera projektstatus till ledning och styrgrupper Identifiera och hantera beroenden mellan olika system, produkter och verksamhetsområden Driva och utveckla projektmetodik inom organisationen Säkerställa att IT-leveranser följer verksamhetens strategi och affärsmål Koordinera och leda arbetet med externa leverantörer och partners Vi söker dig som har: Gedigen erfarenhet av IT-projektledning Erfarenhet av att arbeta i stora och komplexa IT-organisationer Förmåga att driva digital verksamhetsutveckling och förändringsarbete God kännedom om agila och traditionella projektstyrningsmetoder (exempelvis Scrum, SAFe, PPS, PMI, PRINCE2) Starka ledaregenskaper och en förmåga att kommunicera tydligt med både tekniska och affärsmässiga intressenter Erfarenhet av budget- och resursstyrning i IT-projekt Förmåga att analysera, strukturera och skapa effektiva projektvägar Meriterande: Certifieringar inom exempelvis Scrum, SAFe, PPS, PMP, IPMA eller PMI Erfarenhet av leveransledning och arbete med ITIL-processer Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Stockholm Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Försäljare inom telemarketing
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Söker du en start i karriären inom försäljning? Hos Tryggsam får du möjligheten att sälja vår egna tjänst inom ID-skydd & kreditbevakning. Du får lära dig grunderna inom försäljning och hur du agera profesionellt inom kundbemötande. Hos Tryggsam har du även möjlighet att växa inom bolaget. Vi söker dig som: Talar & skriver svenska flytande. Är lyhörd & resultatfokuserad. Vill lära dig mer om försäljning. Vi erbjuder: Garanterad lön + höga provisioner utan lönetak Friskvård, massage på jobbet, tjänstepension Events & kickoffs Säljutbildning Roliga tävlingar Om oss Tryggsam grundades 2013 och genomsyrar en företagskultur med entreprenörsanda, ständig utveckling och att hylla framgång. Vi kompletterar försäkringar med säkerhetstjänster. Tryggsam är certifierade fyra år i rad utav Great Place To Work.

12 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025