”Det bästa med att jobba här är att man hela tiden blir utmanad till att bli bättre”. Är du redo för att ta nästa steg i karriären som redovisningskonsult? Nu finns möjligheten att bli en del av ett engagerat redovisningsteam centralt i Stockholm Vi värderar en arbetsplats med gemenskap, glädje och stora utvecklingsmöjligheter. Gör du också det? I din roll som junior redovisningskonsult Som redovisningskonsult hos oss arbetar du i tätt samarbete med ditt team i spännande kunduppdrag med företag från olika branscher runt om i Sverige. Våra kunder är främst inom tjänstebolag, ideella föreningar och fastigheter och är medelstora till stora bolag. Hos oss arbetar du med digitala och moderna processer, vilket för oss är en självklarhet. Ansvarar för specifika uppgifter i kunduppdrag Löpande bokföring Fakturering för kunds räkning Periodiseringar Momsdeklarationer Arbeta i Fortnox & Capego Du är med och utvecklar interna processer och gör oss bättre Samarbetar med ett härligt kompetent team Kundservice och relationsbyggande mot kunder Vi söker dig som Har relevant utbildning inom redovisning Är en lagspelare Kunskaper inom Fortnox Du är innovativ och kommer med utveckling och förbättringsförslag Engagerad och hög förståelse för kundservice Meriterande Tidigare erfarenhet på byrå genom arbete eller praktik Studerat yrkeshögskola Ekonomiassistent Praktiskt Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Gästrikegatan 12, St: Eriksplan Stockholm Rekryteringsprocessen hanteras av Keeper och frågor specifikt kring tjänsten mailas till ansvarig rekryterare [email protected] Vi erbjuder dig En stabil arbetsplats under tillväxt där du får utvecklas med bolaget. I vardagen på Keeper förespråkar vi gemensamma aktiviteter i form av frukostar, AW, middagar, sportsclub och teambuildning löpande varje månad. Tjänstepension Friskvård Prisbelönad företagskultur från Visma Hög påverkansgrad och inkludering Möjlighet till hybridarbete efter inarbetningsperiod Om Keeper Keeper är ett innovativt tillväxtföretag inom ekonomibranschen, beläget i Vasastan, som erbjuder tjänster inom redovisning, lönehantering och rådgivning för medelstora och stora företag. Med ett starkt team och en prisbelönt företagskultur är vi en erkänd aktör på marknaden, utnämnda till Gasellföretag 2024 av Dagens Industri. Våra kunder får en effektiv ekonomifunktion och rådgivning från branschens bästa konsulter, med tydliga och prisvärda tjänstepaket som skapar värde och långsiktiga relationer. Att arbeta hos Keeper innebär att bli del av en spännande resa med goda utvecklingsmöjligheter. Läs mer om oss på Keeper på http://www.keeperab.se Ansök idag för att bli en del av vårt team på Keeper!
Är du en passionerad barista med en känsla för service? Hos Staff by Five Moments får du chansen att arbeta på en mängd olika evenemang – från exklusiva banketter till trendiga caféer och specialbeställningar. Vi söker nu en erfaren barista för en extratjänst vid behov, där du får möjlighet att arbeta flexibelt och anpassa jobbet efter din tillgänglighet. Om rollen Som barista kommer du att spela en central roll i att leverera högkvalitativa kaffedrycker och enastående service. Du ansvarar för att: - Tillreda och servera kaffe med precision och passion - Ge gästerna en personlig och professionell upplevelse - Hantera kassaarbete och enklare servering - Hålla arbetsstationen ren och organiserad Vad vi erbjuder: Flexibla arbetstider och möjlighet att arbeta på varierande evenemang En inspirerande och stödjande arbetsmiljö Möjlighet till personlig och professionell utveckling Ett fantastiskt team där din passion för kaffe och service är i fokus Vad vi söker: Du har tidigare erfarenhet som barista och goda kunskaper om kaffe och bryggtekniker Du är serviceinriktad och trivs i en fartfylld miljö Du har en positiv attityd och en förmåga att skapa en härlig atmosfär Du är noggrann, ansvarstagande och gillar att arbeta både självständigt och i team Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Läs mer om oss och ansök via vår hemsida: staffbyfivemoments.se. Vi ser fram emot att höra från dig!
Om företaget Dafo Security AB säljer, projekterar, installerar och utför service av säkerhetslösningar till företag och bostadsrättsföreningar. Dafo Security ingår i Dafo-koncernen och är en oberoende installatör och återförsäljare. Huvudkontoret ligger i Tyresö strax söder om Stockholm där över 100 personer arbetar inom Dafokoncernen. Tillsammans med Dafo Brand är en de en heltäckande leverantör inom säkerhet och hjälper företag, bostadsrättsföreningar och flerbostadshus med sitt totala skydd inom både säkerhet och brand. Deras kunder har ett nummer att ringa för all typ av säkerhet. De söker just nu säkerhetstekniker med bas i Stockholmsområdet. Om tjänstenSom säkerhetstekniker arbetar du i en spännande och varierad roll. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ansvara för installationer och service av passersystem, inbrottslarm, brandindikeringssystem och kameraövervakning i Storstockholm. Du ansvarar för utförandet av installationerna på plats hos kunden och samarbetar tätt tillsammans med sälj- och projektledarfunktionen för att ge kunderna den bästa lösningen och servicen. Tjänsten är förlagd dagtid, måndag till fredag och du utgår från hemmet. Team-möten och sammankomster på kontoret i Tyresö förekommer tillsammans med ditt team och ansvarig chef. Kvalifikationer och egenskaperVi söker dig som är en självgående och duktig säkerhetstekniker med några års erfarenhet av säkerhetsinstallationer och har viljan och intresset att utvecklas som tekniker. Det är viktigt att du är ansvarstagande, noggrann och en lagspelare i ditt arbete då det ställs krav på dig både internt och externt. Därför är du även kommunikativ och serviceinriktad som person och trivs att varje dag träffa nya människor. Två-tre års erfarenhet av en liknande tjänst. B-körkort. Meriterande om du har kunskap inom flera olika system, med fördel där ett av dem är RCO. Tjänsten kräver att du är svensk medborgare och en bakgrundskontroll med utdrag ur belastningsregistret kommer vara en del i rekryteringsprocessen. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid. Plats: Stockholm, du utgår från hemmet. Omfattning: Heltid. Lön: Enligt överenskommelse. Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
We are looking for a full time analytical engineer to join and strengthen the QC team which consists of one scientist, one senior analytical engineer (recruitment ongoing) one analytical engineer and one process technician. The QC team is part of the larger GMP operations team consisting of a production team, QA managers, facility manager, application specialist, for a total of 20 colleagues. You will be involved in the setup, validation and execution of QC methods for the analysis and release of ATMP products, to be used in clinical trials. You will also participate in environmental monitoring sampling, raw material control, deviation investigations and review of documentation. Experience in cell culture, flow cytometry, potency assays, ddPCR, qPCR, mycoplasma, sterility and endotoxin tests would be a significant asset; particularly in the context of ATMP analysis. Knowledge of aseptic work techniques is desirable. Prior experience working in a GMP environment is preferred for the role. You must be capable of working as part of a team and as the company and team is very international and the business language is English, excellent English communication skills is required. The role is suited to motivated persons with a drive to learn and grow in a complex and varied environment. What we are looking for: • Experience working according to GMP. • Quality control experience in the cell therapy or ATMP space. • Experienced in writing deviation investigations, CC and CAPA’s. • Good grasp of the underlying biology related to cell engineering. • Experience in microbiology. • Fluent written and spoken English. We offer: An international workplace, with plenty of variety in the job, interaction with all other Anocca employees and the opportunity to work at the exciting intersection of biotechnology and medicine. Please note that we contact candidates that we would like to invite for an interview within 3 weeks after the advertisement has closed. Unsuccessful candidates will not be contacted. Compensation Monthly salary Tier 1 occupational pension plan Wellness grant Flexible work hours We ensure unbiased recruitment by hiding your personal information such as name, email, etc. and photos from the recruiter during the screening process.
Vill du ta nästa steg i karriären? Vill du arbeta med några av nutiden största varumärken? Då har du hittat rätt. Just nu letar vi efter drivna säljare till vårt kontor på Drottninggatan i Stockholm. På HOMECALL får du möjlighet att arbeta med välkända varumärket Telenor. Telefonen är ett av dina främsta arbetsverktyg och du kommer dagligen att kontakta både nya och befintliga kunder. Vi erbjuder: Kollektivavtal Garantilön under hela din anställning + höga provisioner utan tak Månadsbonus Möjlighet till att klättra inom bolaget Stora tävlingar och priser Familjärt företag Kontinuerliga utbildningar Vi söker dig som: Som talar och skriver flytande svenska Har tidigare erfarenhet av försäljning Är lyhörd och resultatinriktad Är minst 18 år gammal Är bosatt i Stockholm Placering: Centrala Stockholm, Drottninggatan Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Home Call grundades år 2017 med ett uppriktigt mål och en passion som brann starkt: att leverera överlägsen kundservice och långsiktiga kundrelationer. Vår team har en gedigen erfarenhet av försäljning, kundservice och företagsledning. Idag samarbetar vi med några av Nordens största uppdragsgivare, både från den offentliga och privata sektorn, och vårt rykte som pålitliga partners har gjort oss till ett glasklart val inom vår bransch. Vårt engagemang sträcker sig bortom enstaka transaktioner; vi strävar ständigt efter att leverera förstklassigt arbete och investerar i hållbara partnerskap som varar över tid. Vi är stolta över att inte bara möta förväntningarna, utan även att överträffa dem. Med ett team som drivs av vår passion och en dedikation till att skapa värde för våra partners, ser vi fram emot att fortsätta bygga starka och långsiktiga relationer med våra kunder.
VEM SÖKER VI Vi söker dig som har tidigare säljerfarenhet. Du vill utvecklas inom försäljning och ta din karriär ett steg längre fram. I denna roll kommer du att jobba mot befintliga kunder vilket är ett stort ansvar då varumärket vi jobbar med är ett av Sveriges största varumärken. Vi är ett växande bolag där du och som säljare mot våra befintliga kunder blir du dessutom rikligt kompenserad för det hårda arbetet du lägger ner. I rollen är rätt personlighet och ett stort driv vägvinnande. Att besitta ett lugn och en starkt affärsfokus har också visat sig vara framgångsrika egenskaper. Vi ser att du är en person som inte är rädd att ta sig an nya utmaningar och som ser det som ett nödvändigt steg för att utvecklas. Du förstår vad det innebär att jobba med försäljning och att det krävs hårt jobb för att lyckas. I gengäld så blir du generöst kompenserad. Telefonen är ett av dina främsta arbetsverktyg. Vi erbjuder: Garantilön + konkurrenskraftiga bonusar Resor & Tävlingar Möjlighet till att klättra inom bolaget Personlig utveckling Kontinuerliga säljutbildningar Kollektivavtal Vi söker dig som: Som talar och skriver flytande svenska Har tidigare erfarenhet av försäljning alternativt stort intresse för att lära dig om försäljning Är lyhörd och resultatinriktad Är minst 18 år gammal Är bosatt i Stockholm Placering: Centrala Stockholm, Drottninggatan Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Home Call grundades år 2017 med ett uppriktigt mål och en passion som brann starkt: att leverera överlägsen kundservice och långsiktiga kundrelationer. Vår team har en gedigen erfarenhet av försäljning, kundservice och företagsledning. Idag samarbetar vi med några av Nordens största uppdragsgivare, både från den offentliga och privata sektorn, och vårt rykte som pålitliga partners har gjort oss till ett glasklart val inom vår bransch. Vårt engagemang sträcker sig bortom enstaka transaktioner; vi strävar ständigt efter att leverera förstklassigt arbete och investerar i hållbara partnerskap som varar över tid. Vi är stolta över att inte bara möta förväntningarna, utan även att överträffa dem. Med ett team som drivs av vår passion och en dedikation till att skapa värde för våra partners, ser vi fram emot att fortsätta bygga starka och långsiktiga relationer med våra kunder. Sökord: Sales, säljare, försäljare, driv, affärer, sälj, B2C, B2B
Kvdbil är Sveriges största marknadsplats för begagnade bilar. Årligen säljer vi runt 26 000 bilar. När vi går till jobbet varje dag gör vi det med strävan om att jobba mot en schysstare bilbransch – med ärlighet och transparens. Vi drivs av att ge god service och hitta lösningar som underlättar våra kunders bilaffärer. Och kul på jobbet, det har vi mycket av! Nu söker vi en Area Sales till distrikt Stockholm Syd Om jobbet Som Area Sales kommer du att ansvara för företagskunder i tilldelat distrikt. Dessa kunder består av allt från företag med mellanstor vagnpark till stat, kommun och region. Du kommer även arbeta med att bearbeta nya kunder i samma segment. För all bearbetning gäller att identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter. Som en av bolagets åtta fältsäljare blir du en viktig nyckelspelare. Du kommer ingå i ett härligt, engagerat och glatt team där vi tillsammans jobbar mot gemensamma mål. För att du ska lyckas uppnå dina mål kommer du arbeta tätt tillsammans med flera avdelningar inom Kvdbil. Din profil Vi söker en person som är väl insatt i fordonsbranschen och som inte är rädd för att kasta sig ut i det okända. Nyfikenhet, envishet och en vinnarmentalitet är troligtvis dina nycklar till framgång. Självklart har du även ett genuint intresse och erfarenhet av fordonsbranschen. Eftersom du äger hela säljprocessen från första samtal, trivs du med att vinna nya kunder och att fortsätta utveckla kundrelationer över tid. Du är skicklig på att bygga affärsrelationer och har lätt för att navigera genom organisationer på både avdelnings- och individnivå. Att bygga relationer är något du trivs med och ser som en naturlig del av arbetet. Du är van att planera ditt arbete och din tid effektivt. Dina dagar kommer att variera och det är viktigt att du ser förändring som något utvecklande och att du är öppen för att testa nya tillvägagångssätt. Du trivs i en fartfylld miljö och är beredd att anpassa dig efter nya utmaningar. Vidare ser vi gärna att du har • Tidigare erfarenhet som fältsäljare • Kunskap om fordon, allt från personbil till tung lastbil och maskiner • Ett brett kontaktnät • Goda kunskaper i både svenska och engelska • B-körkort Egenskaper: • Självgående, driftig och engagerad • God samarbetsförmåga med kollegor och kunder • Kundfokuserad och serviceminded • Förtroendeingivande med stor social förmåga Så är det att jobba på Kvdbil Hos oss är du expert på ditt område, men du behöver inte vara bäst på allt. Du är en del av en organisation full med kunskap och kollegor som har din rygg när du behöver det. Här arbetar du under ett tillitsbaserat ledarskap bredvid kollegor med många olika bakgrunder, erfarenheter, åldersgrupper och personligheter. Väx med oss Vi är ett företag i ständig förändring där vi har snabba beslutsvägar med möjlighet att göra sin röst hörd och vara med och påverka. För dig som drivs av att ständigt utvecklas och verka i en föränderlig vardag, finns rum för att växa inom bolaget. Vi har många kollegor som gjort karriär internt och vuxit i både ansvar och expertis under åren. Hos oss får du marknadsmässig lön, är anställd under kollektivavtal och får ta del av ett attraktivt förmånspaket med tillhörande försäkringar. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning som vi inleder med sex månaders provanställning. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Tjänsten utgår från hemmet, men du har även tillgång till vårt kontor i centrala Stockholm vid behov. Vi ser gärna att du bor inom den tilldelade regionen för att effektivt kunna arbeta med våra kunder. Förmånsbil ingår i tjänsten. För frågor om tjänsten kontakta Manager Business Sales Anna Lycke, via mejl [email protected]. Vi behandlar ansökningarna löpande, så sök tjänsten redan idag! Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan". Ansökningar per e-post kan vi tyvärr inte beakta. I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med försäljare och rekryteringsföretag. Urvalsarbetet kan kompletteras med personlighets- och logiktester och/eller bakgrundskontroll. Vi utför drogtest på slutkandidat innan avtal om anställning träffas.
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Hej! Jag är en kvinna i 50-årsåldern som får hjälp av två assistenter samtidigt dygnet runt. Mitt nuvarande team behöver förstärkning. Jag söker därför dig som är intresserad av att jobba som assistent åt mig. Arbetstiderna varierar mellan dag, kväll och vaken natt. Du som söker får gärna vara undersköterska eller tidigare ha arbetat inom vården. Erfarenhet av trak och PEG är meriterande. Jag bor ett stenkast från Täby centrum med bra kommunikationer i form av såväl tåg som buss. Med tåget tar du dig till mig på cirka en kvart från Östra station. Omfattning: Extra/vid behov. Antal tjänster: 2. Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Som personlig assistent ser vi gärna att du är samarbetsvillig, lyhörd, ansvarstagande, flexibel och en bra lagspelare. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Meriterande är om du har genomgått en vårdrelaterad utbildning eller om du har erfarenhet inom vård och omsorg. Krav är att du behärskar det svenska språket väl i tal och skrift. Rekryteringsprocessen Din ansökan kommer att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Jag är en utåtriktad, glad och positiv man på 45 år. Boende på Söder i Stockholm. Till mina intressen hör musik, träning och att umgås med min familj och nära vänner. När jag gick på gymnasiet råkade jag ut för en svår trafikolycka. Efter olyckan behöver jag hjälp med de flesta vardagliga bestyren. Nu söker jag en person som ser mina behov och som vill hjälpa mig att få den normala och välfungerande vardagen som jag vill ha. Du kommer att ingå i ett väl sammansvetsat team där vi har en god stämning. Vem söker jag? Jag söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Du ska veta vad det betyder att assistera en person i stort och smått. Du får jättegärna vara intresserad av att laga mat, då jag själv är det. Oberoende av din ålder, livssituation och bakgrund kan du vara just den assistent vi söker. Vi ser gärna att du: har ett genuint intresse av att hjälpa andra. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll och helg. Vissa av våra tjänster förutsätter även att du kan arbeta natt. har erfarenhet av vård och omsorg samt epilepsi Övrig information Anställningsform: Tillsvidaretjänst ca 50% Arbetstider: Dag, kväll och journatt Tillträde: Enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-03-31 Varmt välkommen med din ansökan!
Vi på Norlandia Förskolor söker dig som vill jobba timvikarierande barnskötare på våra förskolor i runt Stockholm city. Genom våra koncept satsar vi på bra mat, hälsa och hållbarhet där vår målsättning är att skapa nya upptäckter - varje dag. Vill du bli en del av vårt team? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vad innebär jobbet som barnskötare på Norlandia Förskolor? Hos oss får du möjligheten att följa med i samhällets utveckling kring förskola och skola. En god värdegrund innebär att ge barnen en inre kompass som de kan lita på och stärka dem genom livet. Vi anser att vi på förskolan har möjlighet att lägga grunden för barnen vidare i livet. På Norlandia Förskolor riktar vi blicken mot att bidra till en hållbar värld. Du som barnskötare är drivande i att jobba med hållbarhetsfrågor via våra koncept som är en del av läroplanen. För oss är daglig fysisk rörelse ett måste både för barnen men också för dig som vuxen där du aktivt tar del av och driver Norlandiaskuttet tillsammans med dina kollegor. Måltidspedagogik, ekologisk och kravmärkt mat är en självklarhet hos oss. Du har ett gott förhållningssätt till barn, föräldrar och kollegor som präglas av tron på att alla vill och kan. Vi vill vara en lärande organisation där du som barnskötare förväntas lära och utvecklas tillsammans med dina kollegor. Vi sätter stor vikt vid din samarbetsförmåga samt att du tar ansvar för att skapa en god arbetsmiljö genom en positiv inställning och energirik arbetsglädje. Läs mer om våra koncept här. Vem söker vi? Vi är i behov av flexibla timvikarier som är beredda att ta uppdrag med kort varsel. Det är meriterande om du har barnskötarutbildning eller annan relevant pedagogisk utbildning, men är absolut inte ett krav. Du är ansvarstagande och tar ditt uppdrag på allvar och bidrar till en positiv arbetsmiljö. Du arbetar i enlighet med Norlandias policy, etiska riktlinjer samt följer skollagen och våra styrdokument. Kontakt med barn och deras vårdnadshavare är viktigt, och vi ser att du har god social förmåga och alltid sätter barnet i fokus. Du är nyfiken och kreativ och ser till att skapa en trygg och utvecklande miljö för barnen genom lek och utforskande. Rent belastningsregister är ett krav. Ytterligare kvalifikationer och krav: Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Du har goda kunskaper om läroplanens innehåll och känner att du kan bidra till verksamhetsutveckling tillsammans med kollegor i ett kollegialt lärande. Du har goda kunskaper i Office365 Om förskolorna Vi söker just nu till våra förskolor runt om Stockholm City. Odenplan, Bromma och Sundbyberg. Man ska kunna vara flexibel och hoppa in på alla 3 när väl behovet finns. Vad erbjuder vi dig? Hos oss på Norlandia förskolor erbjuder vi dig kompetensutveckling varje termin utifrån förskolans prioriterade mål och satsningar. Du får ta del av våra unika koncept, kompetensutvecklingsdagar på förskolan, centrala insatser samt genom utbud i vår digitala lärplattform. Övrig information Anställningsform: Timanställning/vikariat Omfattning: Deltid Arbetstider: ~6.30-17.00 Tillträde: Omgående Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-06-30 Vill du veta mer om Norlandia Förskolor? Besök vår hemsida här. Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer