Switch Game söker dig som är utbildad fordonstekniker och har några års yrkeslivserfarenhet. Ser du dig själv som en lösningsfokuserad person där tekniska utmaningar stimulerar dig? Då bör du läsa vidare! Vår kund är en auktoriserad märkesverkstad som erbjuder en modern arbetsplats där ett väl fungerande team är nyckeln till framgång. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan! Dina arbetsuppgifter: Som fordonstekniker kommer du framför allt att arbeta med att serva, felsöka och diagnostisera bilarna för att sedan utföra nödvändiga reparationer. Arbetet kommer att utföras självständigt vilket ställer höga krav på din kompetens men även din personlighet då vi söker en social och kommunikativ medarbetare. Du ser möjligheter i alla situationer, och tillsammans med dina kollegor löser du snabbt dina arbetsuppgifter under ordnade och strukturerade former. Om dig: Vår kund söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter hos en auktoriserad märkesverkstad. Du har god förståelse i det svenska språket i tal och skrift krävs samt att du kan arbeta självständigt. B-körkort är ett krav! För att lyckas i rollen är det viktigt att du strävar efter att göra det lilla extra och att du fokuserar på att hitta lösningar. Det är också viktigt att du utför ditt arbete med stor noggrannhet och att du håller ordning och reda. Placeringsort: Norra Stockholm Tillträde: Enligt överenskommelse Frågor angående tjänsten besvara av Jens på [email protected] alt 0708-38 03 69
Vi söker en digital marknadsförare till ett spännande deltidsuppdrag (cirka 50%) hos en av våra kunder i Stockholm, där en av våra ekonomikonsulter arbetar. Tanken är att uppdraget ska starta i mars och pågå i 6 månader och därefter förlängas om allt fungerar bra. För uppdraget söker vi en konsult som är intresserad av en uppdragsanställning hos Newr. Om rollenI rollen som digital marknadsförare kommer du att arbeta på organisationens huvudkontor och även stödja verksamhetens regionkontor. Du kommer att vara ett bollplank för att hjälpa till att fördela marknadsföringsbudgetar och ge vägledning kring bästa sättet att använda resurser för att nå företagets målgrupper. Du kommer också att lägga en plan och ta fram förslag på hur organisationen bör arbeta med digital kommunikation. Arbetsuppgifterna innefattar: Kartläggning över hur organisationen bör arbeta med digital kommunikation. Skriva och publicera nyhetsbrev, samt skapa och uppdatera innehåll på intranätet och företagets externa hemsida. Ansvara för företagets närvaro på sociala medier, inklusive Facebook, Instagram, TikTok och YouTube. Du ska kunna anpassa budskap till olika målgrupper och följa trender för att optimera engagemang och räckvidd. Strategisk rådgivning till regionkontoren i frågor om marknadsföringsbudget och hjälpa till att ta fram konkreta idéer och förslag för marknadsföring i deras respektive regioner. Din profil Vi söker dig som: Har erfarenhet av digital marknadsföring och är en skicklig kommunikatör. Är självständig, har en förmåga att komma med egna idéer och kan ta initiativ i arbetet. Har goda kunskaper inom sociala medier och vet hur man anpassar kommunikation för olika plattformar och målgrupper. Är analytisk och har en förmåga att följa och förstå digitala trender. Är bra på att skriva och skapa engagerande innehåll, både för interna och externa kanaler. Har erfarenhet av att arbeta med budgetfördelning och kan ge vägledning till andra avdelningar. Talar och skriver på svenska och engelska på en hög nivå. Företaget har kontor i södra Stockholm och erbjuder en hybridmodell. AnsökanVälkommen att skicka in din ansökan. Har du några frågor är du också välkommen att höra av dig via email till [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig!
Join a dynamic transformation journey within the fashion and retail industry, where technology and sustainability expectations are reshaping the digital landscape. This assignment focuses on analyzing and planning the future of virtual desktop environments, ensuring a modern, seamless, and flexible digital workplace. Based in Stockholm, this full-time consulting opportunity runs from March to November 2025. About the role:As a Project Manager, you will lead an in-depth analysis of the organization's virtualized footprint, working to retire or modernize legacy applications and enhance the end-user experience. You will collaborate closely with stakeholders across the business to assess dependencies, identify solutions, and drive commitment to change. Your work will help shape the future of digital workplace services, enabling colleagues to work efficiently from any device, anywhere. Responsibilities: Lead the analysis phase of the virtual desktop environment strategy independently. Engage with stakeholders across the organization to gather requirements and drive alignment. Collaborate with application owners to define strategies for retiring, replacing, or modernizing legacy applications. Evaluate potential solutions for different personas and use cases, ensuring alignment with business needs. Engage with suppliers, facilitating discussions alongside key internal stakeholders. Deliver a comprehensive recommendation with solution options, pros and cons, and an estimated total cost of ownership (TCO). About you: You are a highly experienced technical Project Manager with experience in digital workplace solutions. You thrive in complex environments, engaging with multiple stakeholders, and driving initiatives from analysis to decision-making. Your ability to navigate organizational change, coupled with deep technical insight, makes you an ideal fit for this role. Experience and skills: 5+ years of technical project management experience, leading end-to-end initiatives. Proven ability to engage and influence stakeholders across various levels of an organization. Strong understanding of digital workplace solutions and modern application strategies. Knowledge of authentication methods for different user personas. Experience in virtualization technologies and migration strategies (preferred). Background in organizational change management and working with application owners. Fluent in English and Swedish. About the assignment: For this assignment, you will be hired as a full-time consultant by Digitalenta. We offer our consultants a generous package including healthcare allowance, insurance policy, paid vacation days, and pension savings. In addition, you will have a dedicated consultant manager available throughout your employment with us, along with optional networking activities with our network of consultants.
Rekryteringsgruppen söker för kunds räkning en expert inom SAP och Sales Administration! Har du erfarenhet av att hantera Master Data och rapportering inom en SAP-miljö? Då har vi rätt möjlighet för dig! Spännande möjligheter inom SAP och säljadministrationVår kund är en ledande aktör inom home solutions, med ett starkt fokus på innovativa och högkvalitativa produkter inom diskhoar, kranar och fläktar. Som expert inom SAP och Sales Administration hos oss kommer du att spela en nyckelroll i vårt säljteam. Ditt ansvar blir att säkerställa korrekt hantering av Master Data samt effektiv rapportering både internt och till våra kunder på den nordiska marknaden. Huvudsakliga ansvarsområden Aktiv hantering och uppdatering av Master Data Skapa och underhålla kund- och affärspartnerinformation i SAP Utföra omfattande rapportering till både interna och externa intressenter Arbeta med priser och hantera prissättning i SAP-systemet Ansvara för processförbättringar och implementera lösningar för effektivare databasuppdateringar Förväntade kvalifikationer och erfarenhet Dokumenterad erfarenhet av att arbeta med SAP, särskilt fokus på Master Data Stark förmåga att skapa detaljerade och precisa rapporter Erfarenhet av att jobba med databasuppdateringar och systemintegrationer Kännedom om processoptimering och förbättringsarbete Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt Språkkunskaper i Finska. (meriterande) Det vi söker i en idealisk kandidat Du är en analytisk och noggrann person med god förmåga att hantera stora datamängder. Din proaktiva attityd driver dig att ständigt söka förbättringar och optimera processer. Förmågan att kommunicera tydligt och samarbeta effektivt med olika team är en styrka. AnställningsinformationTjänsten är en heltidstjänst. Arbetstider 08-17 med möjlighet till hybrid arbete. Vår kunds kontor ligger i Bromma. Kollektivavtal. Är du redo att utvecklas i din karriär inom SAP och säljadministration? Skicka in din ansökan nu! Sökord: "SAP, Master Data, Säljadministration, databasuppdatering, rapportering, processförbättring, Rekryteringsgruppen, jobb, karriär, Stockholm"Om Rekryteringsgruppen Rekryteringsgruppen är ett etablerat bemanningsföretag sedan 2001, specialiserat på transport, lager/industri och kontor. Vårt huvudkontor ligger i Stockholm, känt för vår höga servicenivå och vårt engagemang för kunden. Vi har kollektivavtal och är auktoriserade av branschen sedan 2004. Besök gärna vår hemsida för mer information: www.rekryteringsgruppen.com
Scania Sverige AB är ett bolag inom Scaniakoncernen, och distributör för Scanias produkter och tjänster på den svenska marknaden. Scania Sverige ansvarar för ett brett produkt- och tjänsteutbud inklusive försäljning och service via ett återförsäljarnät med 90-talet Scaniaanläggningar och 2 000 medarbetare, varav knappt 1 000 personer i den egna återförsäljarverksamheten i storstadsregionerna Stockholm, Göteborg och Malmö samt inom Gävleborg, Dalarna, Södermanland och Västmanland. Huvudkontoret ligger i Stockholm, Kungens Kurva. 2024 registrerade Scania Sverige drygt 2 300 tunga fordon och blev med det marknadsledare på den svenska marknaden med 48,7% Om rollen Gillar du att lösa problem och ta egna initiativ? Vill du arbeta med den senaste tekniken och världsledande fordon? Då är Scania rätt arbetsgivare för dig och nu söker vi en mekaniker till Scania i Kungens Kurva - södra Stockholm. Vi behöver dig som är fingerfärdig och som uppskattar att arbeta praktiskt med både hjärna och händer. Du drivs av att hjälpa kunder och se till att kundens verksamhet kan fortsätta vara lönsam. Scania i Kungens Kurva är ett team med trevliga och duktiga kollegor inom verkstad, reservdelar och försäljning. Tillsammans hjälper ni varann att växa med uppgiften och att utvecklas både i karriär och som person. Dina arbetsuppgifter Som lastbilsmekaniker arbetar du med allt från service till kvalificerad felsökning, diagnostisering samt reparationer. Du är driven och hungrig i ditt yrkesutövande och gillar att arbeta med varierade arbetsuppgifter och som ställer krav på hög teknisk kompetens. Du har ett stort eget ansvar att arbeta strukturerat och självständigt. Hos Scania är stämningen familjär och du får stora möjligheter att påverka din arbetsdag och utveckling. Medarbetarna är Scanias största tillgång och därför ger de dig de bästa förutsättningarna till vidareutbildning samt utveckling inom Scaniaorganisationen. Vem är du • Du är en utbildad mekaniker eller motsvarande. • Du har erfarenhet av tunga fordon / bussar. • Har du erfarenhet av el-arbete är det meriterande. • Du kan arbeta både självständigt och i grupp. • Du behärskar svenska i tal och skrift. • Du har B-körkort, har du C/CE/D-körkort är det meriterande. Krav: Manuellt B-körkort Scania erbjuder Förmåner inkluderar friskvårdsbidrag, möjlighet till personalbil, lunchförmån via Edenred. Vi har en förmånsportal med rabatterade priser på produkter och tjänster, Scanias Personalstöd, löneväxling samt förmånlig tjänstepension och försäkring. Med en strukturerad utvecklingsplan och kurser stödjer Scania din personliga utveckling och karriärmöjligheterna finns både lokalt och globalt. Vill du utvecklas med Scania så ligger alla vägar öppna för dig! Ansökan för tjänsten Vid frågor om tjänsten, kontakta Sebastian Ström på telefonnummer 070-376 04 06 eller via mail: sebastian.strö[email protected]. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför din ansökan så snart som möjligt.
Vi söker dig som vill ha ett aktivt och lärorikt sommarjobb! Nu har du möjligheten att bli en del av vårt skickliga team på XXL Arninge! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och jobbar tillsammans som ett team för att uppnå våra gemensamma mål! Vi delar upp vårt varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Jakt och vildmark - Skidor och cyklar - Verkstad - Lager och logistik - Kassa. Nu söker vi säljare som, i en crossales-roll, ska arbeta över våra avdelningar. I rollen som säljare är ditt främsta mål att kunderna får en trevlig kundupplevelse och att de är nöjda med att ha fått den hjälp de behöver när de lämnar butiken. Arbetet kommer främst att bestå av försäljning och kundservice i butik, att packa upp och fronta varor samt att bidra till ordning och reda och en snygg butiksstandard. Då det är semestervikarier vi söker så är det av yttersta vikt att du kan jobba hela perioden vecka 27-32 om behovet finns. Som sommarvikarie är det viktigt att du är flexibel och har möjlighet att arbeta dagtid, kvällstid och helger. Introduktionen kommer att starta enligt överenskommelse. Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan. För att lyckas i rollen tror vi att du: Motiveras av att skapa goda kundupplevelser Har ett intresse för sport och friluftsliv, samt för produkterna vi säljer Har god samarbetsförmåga och strävar efter att nå teamets gemensamma mål Trivs med att arbeta i ett högt tempo Är självgående och tar initiativ Behärskar svenska eller annat skandinaviskt språk Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss? Som sommarvikarie på XXL kommer du att få en spännande, lärorik och varierad arbetsdag. Vi har en inkluderande miljö där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi erbjuder bra personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga villkor och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja! Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige Är du den vi letar efter? Då ser vi fram emot att ta emot din ansökan! Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Sök på tjänsten via knappen "sök här". Vi har valt att ersätta det personliga brevet med frågor. När du söker tjänsten kommer du bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.
Tegnérs Bageri etablerades våren 2019 och är ett kafé med bageri och konditori i Tullinge. Vi producerar premiumprodukter av olika slag kondis, tårtor, bakelser, bröd och bullar. Utöver det har vi också en kaféverksamhet där vi serverar mackor & lättare lunch. Hitta mer information om oss på vår hemsida: https://www.tegnersbageri.se/ Just nu söker vi ett ytterligare kafébiträde på heltid. Du erbjuds ett kul och omväxlande arbete på en arbetsplats med höga ambitioner. En kärlek och stolthet till serviceyrket är ett måste och du bjuder gärna på ett leende när du möter våra gäster. Som kafébiträde kommer du bland annat: Hantera espressomaskinen. Stå i kassan och ta emot kunder. Beredning av mackor & sallader. I arbetet ingår det också ett ansvar över produkternas frontning och presentation samt butikens övergripande städning och renhållning. Krav: Arbetslivserfarenhet av en liknande tjänst. Erfarenhet av att arbeta med espressomaskin. Gymnasial utbildning. Kassaerfarenhet. Erfarenhet av arbete i kallskänk är meriterande. Vi söker dig som: Stresstålig; tempot kan emellanåt vara högt och arbetet kräver att du som person är snabb och stresstålig. Serviceinriktad; eftersom du är ansiktet utåt mot våra kunder måste du kunna leverera service på högsta nivå Övrigt: Start: Omgående Omfattning: Heltid tillsvidare, vi tillämpar 6 månaders provanställning. Placering: På Tegnérs Bageri i Tullinge centrum. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Är du noggrann, serviceinriktad och gillar att arbeta praktiskt? Nu söker vi en bilvårdare som vill bli en del av teamet hos Stockholms största bildelningsföretag. Här får du chansen att arbeta i en spännande bransch med hållbarhet i fokus, där din insats bidrar till att ge kunderna en förstklassig upplevelse varje gång de använder våra bilar. Arbetsuppgifter Som bilvårdare kommer du att ansvara för att säkerställa att företagets bilar är rena, väl omhändertagna och redo för användning. Dina huvudsakliga uppgifter inkluderar: Tvätta och städa bilar invändigt och utvändigt. Kontrollera att fordonen är i gott skick och rapportera eventuella skador eller underhållsbehov. Säkerställa att alla bilar lever upp till företagets höga standard för kundnöjdhet. Utföra enklare underhållsåtgärder vid behov, såsom att fylla på spolarvätska. Kvalifikationer Vi söker dig som: Har en positiv attityd och är noggrann i ditt arbete. Är bekväm med att arbeta både självständigt och som en del av ett team. Har en god fysisk förmåga då rollen innebär praktiskt arbete. Har B-körkort, vilket är ett krav. Svensktalande och förstår engelska Tidigare erfarenhet av bilvård eller liknande arbete är meriterande, men inget krav. Vi erbjuder En spännande roll i ett växande företag med hållbarhet som ledord. Möjlighet att bidra till en smidigare och mer miljövänlig stadstrafik. Ett dynamiskt och engagerat team. Konkurrenskraftiga arbetsvillkor. Arbetstider och plats Arbetet utförs i Stockholm med bas i stadens centrala delar. Heltidsroll med möjlighet till extra arbete
Vi söker en driven, motiverad och framförallt en inspirerande ledare! Vill du vara med och leda ett framgångsrikt team inom telemarketing? Home Call är ett växande säljbolag som jobbar med några av Sveriges största varumärken. I denna roll kommer du att vara en del av företagets ledning och arbeta nära två andra teamledare med kompletterande fokusområden. Tillsammans skapar vi framgång genom starkt ett samarbete, högt till tak och en kultur där medarbetare trivs och utvecklas. Om rollen Som säljledare hos HomeCall får du en central roll i att driva och utveckla teamet. Ditt huvudfokus blir att säkerställa att säljteamet når sina mål genom coachning, uppföljning och kvalitetssäkring. Du kommer också att vara en viktig del av att utveckla vår positiva säljkultur och bidra till att skapa en trivsam och resultatinriktad arbetsmiljö. Arbetsuppgifter Teamledning: Ansvara för att teamet uppnår sina försäljningsmål varje månad och fördela säljmål till varje säljare. Daglig uppföljning: Följa upp säljares prestation dagligen och rapportera veckovisa samt månatliga resultat. Coaching och feedback: Genomföra individuella utvecklingssamtal en gång per månad samt coacha via livemedlyssning och analys av samtal. Kvalitetssäkring: Säkerställa att säljarna följer företagets riktlinjer och håller en hög standard i sina samtal. Morgonutbildningar: Leda dagliga uppstartsmöten med fokus på motivation och försäljningsteknik. Kulturellt ansvar: Stärka teamkänslan och skapa en positiv arbetsmiljö som främjar engagemang och prestation. Vi söker dig som: Är van att arbeta med dailersystem och bearbeta både nya och befintliga kunder. Har en stark förmåga att bygga och leda effektiva team. Är strukturerad och resultatdriven med en förmåga att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Har ett stort intresse för att coacha och utveckla medarbetare till att nå sin fulla potential. Vad vi erbjuder: En ledarroll på ett framgångsrikt och väletablerat företag inom telemarketing. Nära samarbete med två andra säljledare med kompletterande ansvarsområden. En arbetsplats med stark gemenskap och högt engagemang. Möjligheter att utvecklas både professionellt och personligt. Vill du vara med och skapa framgång för Home Call och Telenor? Ansök idag och ta nästa steg i din karriär!
Vi söker en driven, motiverad och framförallt en inspirerande ledare! Vill du vara med och leda ett framgångsrikt team inom telemarketing? Home Call är ett växande säljbolag som jobbar med några av Sveriges största varumärken. I denna roll kommer du att vara en del av företagets ledning och arbeta nära två andra teamledare med kompletterande fokusområden. Tillsammans skapar vi framgång genom starkt ett samarbete, högt till tak och en kultur där medarbetare trivs och utvecklas. Om rollen Som säljledare hos HomeCall får du en central roll i att driva och utveckla teamet. Ditt huvudfokus blir att säkerställa att säljteamet når sina mål genom coachning, uppföljning och kvalitetssäkring. Du kommer också att vara en viktig del av att utveckla vår positiva säljkultur och bidra till att skapa en trivsam och resultatinriktad arbetsmiljö. Arbetsuppgifter Teamledning: Ansvara för att teamet uppnår sina försäljningsmål varje månad och fördela säljmål till varje säljare. Daglig uppföljning: Följa upp säljares prestation dagligen och rapportera veckovisa samt månatliga resultat. Coaching och feedback: Genomföra individuella utvecklingssamtal en gång per månad samt coacha via livemedlyssning och analys av samtal. Kvalitetssäkring: Säkerställa att säljarna följer företagets riktlinjer och håller en hög standard i sina samtal. Morgonutbildningar: Leda dagliga uppstartsmöten med fokus på motivation och försäljningsteknik. Kulturellt ansvar: Stärka teamkänslan och skapa en positiv arbetsmiljö som främjar engagemang och prestation. Vi söker dig som: Är van att arbeta med dailersystem och bearbeta både nya och befintliga kunder. Har en stark förmåga att bygga och leda effektiva team. Är strukturerad och resultatdriven med en förmåga att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Har ett stort intresse för att coacha och utveckla medarbetare till att nå sin fulla potential. Vad vi erbjuder: En ledarroll på ett framgångsrikt och väletablerat företag inom telemarketing. Nära samarbete med två andra säljledare med kompletterande ansvarsområden. En arbetsplats med stark gemenskap och högt engagemang. Möjligheter att utvecklas både professionellt och personligt. Vill du vara med och skapa framgång för Home Call och Telenor? Ansök idag och ta nästa steg i din karriär!
Välj ett jobb för att visa detaljer