Vi växer och söker nu fler säljare till vårt huvudkontor ett stenkast från Slussen! Här blir du en del av ett energifyllt team där vi tävlar, skrattar och utvecklas tillsammans. Med telefonen som ditt främsta verktyg kontaktar du potentiella kunder och får chansen att påverka din egen lön. Vi letar efter dig som: Är social, utåtriktad och har rätt inställning Gillar att arbeta mot mål och vill utvecklas Har erfarenhet av försäljning (meriterande, men inget krav) Vad vi erbjuder: Garantilön + provision AWs, kickoffs och roliga tävlingar Utbildning inom försäljning Friskvårdsbidrag & halvdagar före röd dag Om rollen: Heltid, mån–fre (kontorstider) Tillsvidare med provanställning Rekrytering sker löpande – ansök idag! Vi ser fram emot att höra från dig!
Vill du jobba på Sveriges största bemanningsföretag inom Hotell och Restaurang? Då kan det vara dig som vi söker! Om jobbet: Nu söker RestaurangAssistans duktig och erfaren personal inom hotellstäd till ett hotell utanför Södertälje. Det finns även möjlighet att få arbeta på fler olika hotell runt om i Stockholm vilket ger dig goda möjligheter till att utvecklas och få nya erfarenheter. Arbetet är förlagt dagtid, varierat vardagar och helger. Vi erbjuder lön enligt kollektivavtal. Vem är du? du har minst ett års tidigare erfarenhet av hotellstäd i Sverige du är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb du kan kommunicera på svenska eller engelska du har körkort och tillgång till egen bil (ett krav eftersom det inte går att ta sig till hotellet med hjälp av kollektivtrafiken) Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Vill du ta nästa steg i karriären med goda möjligheter till att klättra inom bolaget? Då är det här rätt möjlighet för dig. Vi på Tryggsam söker drivna säljare till vårt engagerade team i Stockholm. Arbetsbeskrivning Hos oss på Tryggsam får du arbeta med vår egenutvecklade produktportfölj, där vi kombinerar försäkringar med säkerhetstjänster för att skapa mervärde för våra kunder. Telefonen blir ditt främsta verktyg, och du kommer dagligen att kontakta både nya och befintliga kunder för att erbjuda våra lösningar. Du utgår från vårt moderna kontor, bara fyra minuter från Slussen, och arbetar tillsammans med ett stöttande säljteam för att nå både individuella och gemensamma mål. Personlig utveckling, coaching och teamaktiviteter är centrala delar av vår företagskultur. Vi söker dig som: Talar och skriver flytande svenska. Är resultatinriktad, lyhörd och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Är driven och trivs med att arbeta mot uppsatta mål. Erfarenhet av försäljning är meriterande, men inget krav. Vi erbjuder: En heltidstjänst med trygg garantilön och höga provisioner utan lönetak. En personligt anpassad utvecklingsplan för att stärka din utveckling. En företagskultur där vi firar framgångar med gemensamma aktiviteter, tävlingar och utmärkelser. Möjligheten att arbeta med en produkt som gör verklig skillnad för våra kunder. Generöst friskvårdsbidrag. Klämdagar innebär halvdagar. Heltidstjänst mån-fre kontorstider Om Tryggsam Tryggsam är sedan 2013 ett snabbt växande företag som kompletterar försäkringar med innovativa säkerhetstjänster. Vi brinner för att skapa trygghet i vardagen och erbjuder lösningar som skyddar våra kunder. På Tryggsam kombinerar vi höga ambitioner med en familjär atmosfär, och vi tror på att ständigt utvecklas – både som individer och som företag. Ansök redan idag! Din personlighet och ditt engagemang gör skillnad. Vi ser fram emot att ha dig med i vårt team och tillsammans skapa trygghet för fler kunder.
At Viaplay Group, we entertain millions of people every day through our streaming services, radio networks, and TV channels. We believe in the power of content not just as a way of telling stories and touching lives, but also expanding worlds. We’re looking for the best people to join us on our journey. Right now, we’re searching for a Principal Product Designer in our Stockholm office –are you ready to hit play on an exciting career change? The Role As a Principal Product Designer, you will be focused on driving the vision and overall strategy of Product Design at Viaplay as well as elevating the product across mobile, web and TV in a newly formed team whose mission is to create visually dynamic and engaging experience for our customers. In your role, you will ensure we have an efficient and sustainable strategy for product design across all platforms. You will split your time being hands-on within a cross-functional team, and collaborate closely with the design guild and the other platform guilds to ensure best design practices and processes. You will work to ensure a brand-wide consistency and delightful experience for our customers now and in the future. You will design cutting-edge concepts as well as feature improvements, and it will all provide lots of challenges and fun. You will ensure our design solutions are aligned with industry standards, accessibility guidelines, and modern design frameworks. You stay up-to-date with industry trends and emerging technologies to continuously elevate our design standards. What we’re looking for We are looking for a designer with a strong portfolio in digital product design. You are passionate about pushing the boundaries, have a solid experience in multi-platform design, are a strong advocate for the design process, and want to be part of a fun team working to transform the streaming experience for our customers. More specifically, you have: Experience: Strong background working with user experience and user interface design, preferably at various companies Platform knowledge: Experience designing for mobile, tablets and web Collaboration: Experience working in cross-functional teams. Eager to include other designers, researchers, product managers, developers, and stakeholders in the design process to gather input and diverse perspectives UI: Confident creating visual designs based on company brand guidelines and design system UX: Incorporate design principles and apply intuitive user-centric design solutions based on user insights gathered from quantitative and qualitative research Design process: Experience contributing to the complete product development lifecycle. Familiar with different design methods and ability to apply and adapt Tool: Expert knowledge of Figma as it is the main design tool we use in the company Research: Knowledge and experience conducting qualitative and quantitative research (e.g. User interviews, usability testings, surveys) Design system: Creating and maintaining Prototyping: Using various design tools to create prototypes to communicate and validate design solutions Experience with Stakeholder management Experience working with Design Strategy What we offer you We’ve got you covered! 30 days of paid vacation every year, an attractive pension and insurance scheme, and generous parental leave pay lift. Your wellbeing matters. We provide you with various wellbeing initiatives including wellness allowance. A safe space to grow and up-skill. Our learning culture puts you in the driver’s seat of your own development. An innovative environment with Hack Days once a year. This week-long initiative allows you to think outside the box and deliver creative, technical solutions that (more often than not) go on to be implemented, either in our product or our ways of working. Entertainment is what we love, and entertainment is what we do. So, unlimited access to Viaplay seems only fair for you to get to know the product –including serier & viewing events, new release movie rentals, linear channels and more. Hit play today If this feels like your kind of challenge, make sure you apply by attaching your CV here –you may also want to add your LinkedIn profile. Please don’t send us your application via email because we won’t be able to accept it. We do, however, welcome any questions you may have about this particular position. Want to learn more about who we are and what we do? Check out our careers page or follow us on Instagram! We’re only ever a few clicks away.
Om jobbet: Vi på RestaurangAssistans söker duktig och erfaren personal inom hotellstäd till vårt grymma städteam på Arlanda. Vem är du? har minst 6 månaders erfarenhet av hotellstäd i Sverige är flexibel är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb kan kommunicera på svenska eller engelska är noggrann och har ett sinne för detaljer trivs att jobba i ett högt tempo Om tjänsten städning av hotellrum du kommer att arbeta på ett av Arlandas många hotell vi erbjuder en anställning för enstaka dagar tjänsten beräknas tillträdas snarast Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Vi söker dig som har erfarenhet av att leda och organisera personal inom housekeeping. Du har ett öga för detaljer, är en fena på kommunikation och brinner för att utveckla din arbetsgrupp framåt. Du lägger stor vikt vid att skapa en god teamanda samt att skapa tydliga rutiner och organisation för god trivsel för din personal. För dig är kvalité en service och du drivs av att nå uppsatta mål tillsammans med ditt team. Du kommer arbeta ute hos kund för Restaurangassistans räkning och tillsammans med hotellets egna husfru utveckla och driva avdelningen mot nya höjder. Gästnöjdhet, effektivitet och ett roligt arbetsklimat kommer vara dina främsta uppgifter. Är du redo för en utvecklande och rolig utmaning? Välkommen in med din ansökan! Vi söker dig som: har tidigare erfarenhet från en ledande befattning inom housekeeping på hotell är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb är noggrann och har ett öga för detaljer har ett tydligt ledarskap, ansvarskänsla och är resultatinriktad är bra på att motivera och coacha medarbetare kan kommunicera på svenska och engelska, meriterande med fler språk är serviceminded har körkort och bil Vi erbjuder dig: fast lön och 100% anställning arbetet är förlagt under vardagar och helger, men till största del måndag-fredag Konkurrenskraftig lön Arbetsuppgifter: planering, schemaläggning och tidrapportering av personal leda, utveckla och driva housekeeping avdelningen, 20–30 personer beroende på säsong utbildning och upplärning av ny personal upprätthålla en kvalitetsnivå som överensstämmer med hotellets riktlinjer rumskontroller resultat- och rapporteringsansvar Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Har du tidigare erfarenhet av städning på hotell och vill ha hela Stockholm som din arbetsplats? Vi på RestaurangAssistans söker nu duktig och erfaren extrapersonal inom hotellstäd. Om tjänsten städning av hotellrum du kommer att arbeta på flera olika hotell runt om i Stockholm du får möjlighet att jobba på allt från stora hotellkedjor, boutiquehotell och konferenshotell till 5-stjärniga hotell vi erbjuder en anställning för enstaka dagar tjänsten beräknas tillträdas snarast Vi söker dig som: har minst 6 månaders erfarenhet av hotellstäd i Sverige är flexibel är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb kan kommunicera på svenska eller engelska är noggrann och har ett sinne för detaljer trivs att jobba i ett högt tempo tycker att det är spännande att få arbeta på flera olika hotell, viktigt då du kommer arbeta ute hos våra kunder i Stockholmsområdet Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semestersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke. Varmt välkommen med din ansökan! Vi tar EJ emot ansökningar via telefon eller e-mail!
Har du tidigare erfarenhet av städning på hotell och söker jobb i Nackaområdet? Vi på RestaurangAssistans söker nu duktig och erfaren extrapersonal inom hotellstäd. Om tjänsten städning av hotellrum du kommer få möjlighet att arbeta på olika hotell i Nacka- och Stockholmsområdet du får möjlighet att jobba på allt från stora hotellkedjor, boutiquehotell och konferenshotell till 5-stjärniga hotell vi erbjuder en anställning för enstaka dagar tjänsten beräknas tillträdas snarast Vi söker dig som: har minst 6 månaders erfarenhet av hotellstäd i Sverige är flexibel är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb kan kommunicera på svenska eller engelska är noggrann och har ett sinne för detaljer trivs att jobba i ett högt tempo tycker att det är spännande att få arbeta på flera olika hotell Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Om Carla Vi på Carla vill sätta en ny standard för hur man köper bil. Vårt mål är att det ska vara lika lätt och tryggt att köpa eller leasa en bil online, som allt annat man köper på nätet. Självklart ska alla bilar vara laddbara. På Carla är innovation och kundnöjdhet kärnan i vår verksamhet. Vi är i en expansiv fas och söker nu en driven medarbetare som kommer att arbeta med biltvätt för att stärka upp vårt team. Om rollen Som biltvättare hos Carla har du en central roll i att säkerställer en god standard på våra bilar, genom att ansvara för den utvändiga tvätten av våra fordon. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat avspolning, och schamponering av bilar. Utöver detta ingår det även att hantera och tvätta en extra uppsättning hjul. Vi arbetar med miljövänliga tvättprodukter och moderna verktyg för att säkerställa en hög kvalitet på arbetet och minimal påverkan på miljön. Genom att tvätta och förbereda bilar inför inspektion och leverans säkerställer du att vårt arbete håller högsta standard på marknaden och att bilarna överträffar våra kunders förväntningar! Vem söker vi? Vi söker dig som är: Noggrann: Du har ett öga för detaljer och ser till att bilarna alltid lämnas i perfekt skick. Serviceinriktad: Kundens upplevelse är din högsta prioritet, och du strävar alltid efter att leverera kvalitet och professionalism. Lagspelare: Du trivs i en dynamisk miljö där samarbete och en stark kommunikationsförmåga är nyckeln till framgång. Ansvarstagande: Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att planera och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Meriter och krav B-körkort är ett krav för denna roll. Erfarenhet och intresse för bilvård och tvättprocessen är meriterande. Omfattning Arbetstider: Deltid mån-fre (eftermiddag) Ort: Kungsängen Vad Carla erbjuder dig: Du får chansen att vara en del av ett växande företag med starka värderingar och en hållbar affärsmodell. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där förändringar välkomnas och där din vilja att utvecklas och förbättras värderas högt. Utöver det så erbjuder vi: En möjlighet att skapa din egen väg på ett relativt nystartat bolag, men med möjligheten att växa och lära, från duktiga och trevliga medarbetare Möjligheten att jobba smartare, snarare än mer. Att få en balans i livet är en viktig del i att skapa resultat över en längre tid En arbetsplats som på riktigt tror på mångfald. Vi har anställt, och fortsätter anställa helt oberoende av etnisk bakgrund, utbildning, erfarenhet, sexuell läggning, och allt annat som borde vara självklart 2024 Konkurrenskraftig och marknadsmässig ersättning Nu när du kommit såhär långt... ...så kanske just du är vår nya kollega? Se då till att skicka din ansökan idag och bli en del av vårt växande team på Carla! Urval och rekryteringsprocess sker löpande, så sök så snart du kan! Välkommen till en arbetsplats där innovation, hållbarhet och kundnöjdhet står i fokus. Vi tar inte emot ansökningar vi mejl.
Disrupting the world of savings - for everyone SAVR is a fast-growing Swedish fintech company revolutionizing the investment landscape. Our mission is to empower everyday investors by offering an alternative to traditional platforms with lower fees and a customer-centric approach. As a part of our team, you'll be at the forefront of innovation in the financial industry, shaping the future of investments in Sweden and beyond. For everyone who loves investments. The team and roleAs a Data Engineer With Backend Skills in our cross-functional team, you are part of our tech team based in Stockholm or Halmstad. You will be a part of building and developing the next generation investment platform. Your role involves close collaboration with fellow Software Engineers, as well as with Data Scientists, Product Designers and Product Managers. Our Tech Team Lead will manage and support your work, while reporting directly to our VP of Engineering. A glimpse into our tech stack: Terraform, Kotlin , Python, SQL, Snowflake, DBT, and we host on AWS. What you'll do: Provide direction and strategic insight on data related topics. Develop and implement efficient data pipelines, seamless integrations, and reliable storage solutions to meet both operational demands and advanced analytics requirements. Design and deploy models with a focus on production readiness, ensuring smooth integration into our services. Build and maintain key platform features, APIs, and services, prioritizing scalability, reliability, and top-tier performance. Further Develop of Data Layer solution on snowflake Additionally, you will: Drive ideas and develop concepts from a tech perspective. Contribute to improving the architecture, tech stack, and operational methods. Develop integrations with third-party APIs and tools. Follow and promote good engineering practices to deliver high-quality products. Engage in code reviews and foster a culture of continuous learning through constructive feedback. Be a positive force for our team culture What we're looking for:We’re seeking a motivated engineer with a broad skill set and passion for Data/ML, backend systems, and analytics. You are someone who thrives in a collaborative, fast-paced environment and is eager to contribute to building something great. Key Qualifications: 4+ years of professional team-based software development experience. Experience working with scalable, product-based environments. Solid understanding of database design, SQL, and ETL pipelines. Experience implementing data science workflows, including working with datasets, analytics tools, or machine learning models. Strong collaboration skills and an open-minded approach to exchanging ideas. Fluent in English and a team player who values diverse perspectives. Swedish citizen or valid EU work permits (we cannot offer visa sponsorship for this role). If your background differs but you have relevant skills and believe you can excel in this role, we encourage you to apply! Let us know your motivation and why we should have the opportunity to meet you, and we might contact you to learn more. Prerequisites for greatnessOur team describes our culture as open-minded, innovative and product focused. As we are a start-up, we are a little messy - yet have a ton of ambition. For us to be a true challenger in the world of finance, we need to be innovative and think outside the box. Therefore, we are not afraid to try new things, and we consider failed attempts as opportunities to learn. We are prestige-less yet ambitious, and we expect our colleagues to be kind, humble, and enjoy working as a team. What's in it for you We offer you an exciting role in a product and design-driven fintech company that puts the customer experience at the top of the agenda. Here you will have the opportunity to make an impact and be part of building something great together. You get to work in a stimulating environment among ambitious and savvy colleagues, and we also make sure you get: employee stock options a competitive salary a neat set-up of the work tools and mobile phone of your choice generous health-care benefits (4000SEK) health- and life insurance occupational pension 30 days vacation SAVR is an equal opportunity employer. All qualified applicants will be considered for employment without regard to gender, gender identity or expression, national origin, religion or other beliefs, disability, sexual orientation or age.
Välj ett jobb för att visa detaljer