10% of Europe’s CO emissions are caused by residential heating and energy bills are out of control. Aira is here to change that. With our intelligent Aira Heat Pump at the heart, we’re making the switch to clean energy-tech easier and more affordable. Helping Europe turn off gas and slashing energy costs one home at a time. Founded in 2022, and with 1000+ employees and counting, Aira is driving the clean energy revolution by providing homes with modern clean energy-tech solutions such as solar power, battery storage solutions and heat pumps. With a state-of-the-art production facility in Poland, an HQ in Stockholm, Sweden, and hubs across the UK, Germany and Italy, Aira is well on track to install clean energy-tech into 5 million homes by 2034. About the role You'll be instrumental in scaling our business and enhancing our customer experience through various technical initiatives. As a Backend Developer, you will: Build intelligent systems to automate sales operations, enabling our sales teams to focus on what matters most - helping customers make the switch to clean energy. Supporting sales by building sophisticated recommendation engines that suggest optimal product setups based on customer input. Develop robust backend services to support our expansion into new markets and regions, ensuring our platform can handle different regulations, currencies, and local requirements. Work on comprehensive payment solutions, including prepayment options, direct payments, and instalment plans, making clean energy technology accessible to more households. Design and maintain core infrastructure that supports our product catalog and enables rapid addition of new clean energy products and services. Work on transforming how people discover and embrace clean energy by creating digital experiences that educate, inspire, and simplify the path to sustainable technology. What you bring to the team Solid experience with product-driven software development and agile environments Experience with Java and Spring Boot Automated testing at different levels (unit tests, integration tests etc.) We would also expect you to have experience in at least two of the following areas: Rapid growth journeys (start-ups, scale-ups, new environments) Databases (DynamoDB/PostgreSQL) Event driven architectures (Kafka) Cloud DevOps (Docker, Kubernetes, continuous delivery, logging, metrics) gRPC and Protobuf Terraform Kanban, Scrum and/or a combination of both What is in it for you? Gain hands-on experience in a fast-growing scale-up, with a supportive and inclusive culture, and career advancement opportunities. Collaborate with diverse teams across international markets and launch products globally. Develop and grow personally and professionally in an entrepreneurial-minded environment. Thrive in a dynamic, solution-oriented culture, tackling challenges and driving meaningful solutions that make a positive impact on the world. Influence the company's success, with a visible impact on product development and market growth. Enjoy working in our brand new office. Conveniently located near public transport, with Sankt Eriksplan subway station just a few minutes walk away. At Aira, we champion next-generation energy as well as diversity and inclusion. We firmly believe that a diverse workforce fosters innovation and creativity, enhancing our ability to serve customers and communities effectively. We welcome individuals from all backgrounds, cultures and perspectives to join our team. Our commitment is to uphold equality and inclusivity, fostering a collaborative environment where everyone can thrive and contribute to a better future for our people and the planet.
Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta ombyggnation, varuexponering, försäljning och varuplock. I rollen kommer du att genomföra dagliga butiksbesök i Södra Stockholm. Tillsammans med Celsius kommer du att planera och optimera produktplacering och exponering. Målet är att säkerställa att produkterna presenteras på ett sätt som lockar kunder och stärker varumärkets synlighet. Vem är du? Vi söker dig som är kreativt lagd, ofta kommer med idéer och nya angreppssätt för att effektivisera varuexponering samt optimera försäljning. Som merchandiser i detta uppdrag kommer du att vara ansiktet utåt för vår uppdragsgivare Celsius. Du ska ha tidigare butikserfarenhet eller ha erfarenhet av en liknande roll för att ha den förståelsen som krävs för rollen. Eftersom arbetet innebär mycket självständigt arbete, så söker vi dig som är bekväm med att ta egna initiativ och ta eget ansvar. Vidare ser vi att du som person är självgående, engagerad, noggrann samt mål- och resultatinriktad. Du har även en god samarbetsförmåga, då du kommer att samverka med andra merchandisers och säljare. Krav Körkort Du behärskar svenska obehindrat både i tal och i skrift. Anställningsform Du kommer att vara anställd hos oss på Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Vi tillämpar en provanställning på 6 månader, därefter övergår anställningen till en tillsvidareanställning. Det är en unik möjlighet att få arbeta för ett välkänt företag och få användning av din kreativitet. Arbetet är på heltid med start enligt överenskommelse. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl på grund av GDPR, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är det dig vi pratar om? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag. Varmt välkommen med din ansökan! Celsius är den ursprungliga funktionella energidrycken som skapades av människor som lever ett hälsosamt och aktivt liv. Den lanserades för första gången i Sverige 2009, vilket blev en enorm framgång som förvandlade den svenska kategorin av funktionella drycker och energidrycker. Att vara hälsosam innebär inte bara att träna, det är ett tankesätt, en beslutsamhet och en livsstil. Det är för den livsstilen som Celsius är den perfekta drycken. Celsius är, och har alltid varit, helt vegansk, fri från kolhydrater och innehåller bara naturliga smak-och färgämnen. De strävar efter att erbjuda den bästa smakprofilen av alla funktionsdrycker och att ge den perfekta mängden energi för att prestera bättre under både träning och i vardagen Celsius Sweden AB är ca 55 anställda i Sverige med en global omsättning på över 10 miljarder. Varumärket finns på 3 kontinenter och 15 i länder. Företaget marknadsför och säljer, med stor framgång, varumärket Celsius till dagligvaru-, service-, fackhandeln samt gym. På Celsius Sweden AB brinner medarbetarna för att inspirera och motivera andra människor till en hälsosam livsstil. Därför har företaget valt att distribuera en innovativ hälsoprodukt. Värderingar är att produkterna som distribuerar skall vara hälsosamma, smaka gott och fylla en funktion. Vänligen läs mera på www.celsiussverige.se.
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lugn, engagerad och trygg. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en man i 40-årsåldern, boendes i Norsborg har goda kunskaper i svenska tål pälsdjur har erfarenhet av assistansyrket. Det är även meriterande om du: delar kundens intressen för musik och sång är finsktalande är undersköterska eller har annan vårdutbildning Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Så länge assistansuppdraget varar" och tjänsten är på ca 62,5%. Arbetstiden är: Vecka 1: Måndag–tisdag 09.00–17.00, fredag 07.00–15.00 Vecka 2: Måndag 07.00–17.00, tisdag 09.00–17.00, fredag 07.00–15.00 Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Ellionor Koll | [email protected]
Om oss Capio Ultraljudsbarnmorskorna är centralt beläget i trivsamma lokaler i Liljeholmen och Täby. Goda kommunikationer om du åker kommunalt. Kör du istället bil finns det bra parkeringsmöjligheter. Vi är en väletablerad och auktoriserad klinik som fokuserar på att ge trygg och professionell vård, både under graviditeten och inför förlossningen. Vi värderar empati och engagemang. Tillsammans jobbar vi för att skapa en arbetsplats med öppet klimat och högt i tak, där vi hjälper varandra och skrattar tillsammans. Nya maskiner är på väg in! Din roll Hos oss spelar du en avgörande roll i att säkerställa en trygg och professionell upplevelse för våra patienter. Du kommer att utföra ultraljudsundersökningar och ge information, vägledning och stöd till våra patienter. Arbetet kommer att vara förlagt på båda våra mottagningar. Vi erbjuder dig Att få ingå i ett engagerat team med fokus på en bra arbetsmiljö, korta beslutsvägar och en närvarande chef. Kollektivavtal En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra Kompetensutveckling, både internt och externt Friskvårdsbidrag Fika varje dag Förmånscykel Om dig Vi söker dig ultraljudsbarnmorska med RUL-kompetens. Meriterande om du har KUB-certifiering, men om du inte har det så lär vi dig! Du är trygg i din yrkesroll, positiv, empatisk och vill vara med att skapa Stockholms bästa ultraljudsmottagning! Vi tror att du, liksom vi, brinner för att leverera en hög vårdkvalitet och bästa bemötandet till våra patienter. Tycker du att det här låter intressant? Då vill vi höra mer om dig! Urval kommer ske löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Publicerat: 2025-02-17 Sista ansökningsdag: 2025-03-31 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Brinner du för kundservice och vill arbeta i en bred och ansvarsfull roll? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker en strukturerad och serviceinriktad person till en kundsupport inom fordonsbranschen. Arbetsuppgifter Som kundtjänstmedarbetare blir du en viktig kontaktperson för både kunder och samarbetspartners. Din roll innebär att ge professionell service och hantera ärenden på ett effektivt sätt. Du kommer bland annat att arbeta med: Hantering av kundförfrågningar via telefon, mejl och digitala kanaler Administrering av garantiärenden och reklamationer Orderhantering och uppföljning Support och rådgivning till kunder Fakturering och hantering av betalningar Dokumentation och rapportering Support för digitala plattformar och tjänster Hantering av kundfeedback och förbättringsarbete I denna roll får du möjlighet att arbeta med varierande uppgifter och bidra till att förbättra kundupplevelse genom smidiga processer och hög servicegrad. Din Profil För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har tidigare erfarenhet av service och administration samt en naturlig förmåga att skapa goda kundrelationer. Vi söker dig som har: Erfarenhet av kundservice, administration eller liknande roll, gärna inom fordonsbranschen God kommunikativ förmåga och vana att hantera kunder professionellt Strukturerat arbetssätt och god problemlösningsförmåga Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Erfarenhet av affärssystem och digitala plattformar är meriterande Som person är du serviceinriktad, noggrann och har en positiv inställning. Du trivs i en roll med varierande arbetsuppgifter och har lätt för att samarbeta med olika avdelningar. Ansökan och tillträde Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Starfinder har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Malin Dunder, [email protected]. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen. Välkommen med din ansökan!
OMRÅDE Hälso och sjukvård YRKESINRIKNING Undersköterska ANTAL SOM SKA ANSTÄLLAS 4-5 ANNONSRUBRIK Vi söker undersköterska för timanställning/ sommarvikariat till Forenede Care, Palliativa vårdavdelningen Byle Gård BESKRIVNING AV VERKSAMHETEN Byle Gård är en palliativ vårdavdelning som ligger i utkanten av Täby Kyrkby. Avdelningen har 18 vårdplatser för specialiserad palliativ slutenvård. På avdelningen vårdar vi huvudsakligen patienter med avancerad tumörsjukdom men även andra diagnosgrupper i livets slutskede. Vi arbetar i team bestående av läkare, sjuksköterska, undersköterska, fysioterapeut, arbetsterapeut och kurator. Vi bedriver vård med kvalité, vi har till exempel egen kock som lagar maten till patienterna. Hos oss är inget omöjligt! Du får ingå i en stolt, erfaren och kompetent arbetsgrupp med lång erfarenhet av palliativ vård. Vi tycker att teamarbete och samverkan är viktigt. Enheten verkar för att ligga i framkant inom den specialiserade palliativa vården. Flera av dina blivande arbetskamrater är specialistutbildade inom palliativ vård. ARBETSUPPGIFTER I arbetet ingår för avdelning sedvanliga arbetsuppgifter med blick för patientens bästa. Som undersköterska hos oss står omvårdnadsarbetet i fokus, vilket inkluderar personlig omvårdnad, observans på symtom, bemötande av närstående mm, självklart i nära samarbete med avdelningens sjuksköterskor och övriga teammedlemmar. Att arbeta hos oss kommer ge dig en gedigen arbetserfarenhet som du garanterat kommer att ha nytta och glädje av i ditt framtida arbete! KVALIFIKATIONER Undersköterskeutbildning gärna med några års erfarenhet av medicinsk eller palliativ vård. Vi ser det som ett plus om du studerar till sjuksköterska eller läkare. KRAV Undersköterskeutbildning/ studerande till sjuksköterska eller läkare ARBETSTID/VARAKTIGHET Timanställning under sommaren 250601–250815 LÖN Timlön, kollektivavtal finns TILLTRÄDE 2025-06-01. SISTA ANSÖKNINGSDATUM 2025-04-14. Anställning kan komma att ske fortlöpande under ansökningstiden. KONTAKTPERSON Linda Lilius, Enhetschef Växel: 08-514 440 00 Mobil: 0733- 581 685 Mail: [email protected] UTDELNINGSADRESS Jarlabankes väg 46 POSTNUMMER 187 77 POSTORT Täby KOMMUN Täby LÄN Stockholm
Om företaget Bits Data levererar innovativa IT-tjänster till Sveriges ledande bilhandelsföretag. Som kundägt företag arbetar vi med lösningar som driver förändring för samhället, klimatet och framtiden. Vårt mål är att ligga i framkant och leverera IT-lösningar som förenklar vardagen för våra kunder inom fordonsindustrin. Hos oss samarbetar experter från fordons- och IT-branschen för att skapa marknadens bästa produkter och bidra till fordonsbranschens historiska omställning. Arbetsuppgifter Som Verksamhetskonsult inom Bil- och Servicemarknad spelar du en nyckelroll i att stötta och utveckla våra kunders verksamheter. Du samarbetar med både stora aktörer som Din Bil och familjeföretag som Aftén och Olofssons Bil, med fokus på att implementera och optimera våra IT- och verksamhetssystem. Du leder och genomför installationer, utrullningar och deltar i projekt för att effektivisera kundernas affärsprocesser. Det nära samarbetet med kunder ger dig även möjlighet att påverka utvecklingen av nya produkter och funktioner. Som rådgivare och utbildare hjälper du kunderna att få ut maximalt av våra lösningar och säkerställer att de inte bara möter förväntningarna utan även förenklar deras vardag. Rollen innebär resor i hela Sverige, vilket ger dig möjlighet att bygga starka och långsiktiga kundrelationer. Din profil För att lyckas i rollen söker vi dig som är en kreativ problemlösare med förmåga att snabbt sätta dig in i nya arbetsprocesser och hitta effektiva lösningar. Du tar initiativ, trivs med samarbete och vågar utmana traditionella arbetssätt för att skapa en effektivare arbetsmiljö. Din noggrannhet, strukturerade arbetssätt och engagemang gör dig till en värdefull tillgång för oss på Bits Data. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet av fordonsbranschen och försäljningsadministration. Kunskaper inom eftermarknad, som reservdelar och verkstadsplanering. Förmåga att hålla utbildningar och kommunicera på ett kundanpassat sätt. IT-kompetens och erfarenhet av digitalisering av processer. Erfarenhet av kravhantering, implementering av tekniska lösningar och systembyten. Du har även ett intresse för ekonomi med god förståelse för momshantering och ekonomiska flöden kopplade till bilförsäljning. Vi söker en självgående person som gärna effektiviserar arbetsflöden och har ett öga för detaljer. Vi erbjuder dig Hos Bits Data är du inte bara en anställd – du är en del av en nära och dynamisk gemenskap där din potential värderas och uppmuntras. Här trivs innovation och kreativitet, och du får möjlighet att växa både professionellt och personligt. Vi erbjuder också: En familjär arbetsplats där allas idéer gör skillnad. Ett utvecklande arbete där du har stort inflytande och möjlighet att påverka vår framtida setup. Friskvårdsbidrag och möjlighet till friskvård. En hybrid arbetsplats med flexibla arbetsmöjligheter. Ansökan I denna process sammarbetar Bits Data med Starfinder och frågor om tjänsten besvaras av Malin Dunder eller Marcus Sölvin. Vi håller intervjuer löpande, så skicka in din ansökan via annonsen så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan! Om Bits Data Bits Data tar fram professionella produkter som förenklar vardagen och digitaliserar verkstäder och återförsäljare. Vi vet att våra produkter gör skillnad på riktigt eftersom vårt utbud är ett resultat av en nära samverkan med våra kunder. Hos oss samarbetar experter från bil- och IT-branschen för att ta fram marknadens bästa produkter som bidrar till branschens omställning.
Brinner du för att skapa struktur och effektivitet? Vill du ha en nyckelroll där du bidrar till både kundnöjdhet och framgång för ett team av erfarna tekniker? Vi söker nu en engagerad verkstadsplanerare till vår auktoriserade bilverkstad i norra Stockholm! Arbetsuppgifter Som verkstadsplanerare / planör får du en central roll där du kommer att leda, planera och organisera det dagliga arbetet på verkstaden för ca 12-14 tekniker. Du säkerställer att varje tekniker har ett balanserat, effektivt och produktivt schema. Du fungerar även som en länk mellan kunder och verkstaden genom att boka tider, informera kunder om status på deras fordon, räknar på jobb och ger kostnadsförslag. Här jobbar du bl.a. i affärssystemet Kobra. Kvalifikationer Relevant erfarenhet ifrån verkstadsledet som exempelvis servicerådgivare, arbetsledare /verkstadscoach, verkstadschef, tekniker eller planör. Mycket god svenska i tal och skrift. Erfarenhet av något av bilbranschens affärssystem är starkt meriterande. B-körkort är ett krav. Personliga egenskaper Vi söker dig som är: Strukturerad och organiserad – Du har förmågan att planera och prioritera flera uppgifter samtidigt. Noggrann och systematisk – Du säkerställer att inget lämnas åt slumpen. Prestigelös och lösningsorienterad – Du tar dig an utmaningar med ett positivt och flexibelt förhållningssätt. Kundfokuserad – Du har ett naturligt driv att leverera högsta service och bidra till nöjda kunder. En viktig del i ditt arbete handlar om att skapa förutsättningar för hög kundnöjdhet och att optimera verkstadens effektivitet. Vi erbjuder dig Möjlighet att ta stort ansvar i en nyckelroll på en modern och auktoriserad bilverkstad. En dynamisk arbetsplats där ingen dag är den andra lik. Ett engagerat team med kompetenta kollegor som stöttar varandra. Tillträde och ansökan Detta är en tjänst på heltid, med start relativt omgående. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Catrin Fjellström, 070-074 40 18. Mer information om företaget ges vid en första kontakt. Ansök nu och bli en del av vårt framgångsrika team! Skicka in din ansökan snarast, då intervjuer sker löpande. Starfinder är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag, vi har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag.
OMRÅDE Hälso och sjukvård YRKESINRIKNING Sjuksköterska ANTAL SOM SKA ANSTÄLLAS 3-4 ANNONSRUBRIK Vill du bli en del av en fantastisk arbetsplats? Vi på Forenede Care AB Byle Gård söker nu sjuksköterska för både sommarvikariat och timvikariat. BESKRIVNING AV VERKSAMHETEN Byle Gård är en specialiserad palliativ vårdavdelning som ligger i utkanten av Täby Kyrkby. Avdelningen har 18 vårdplatser för palliativ slutenvård. Patienterna kommer hit på remiss. På avdelningen vårdar vi huvudsakligen patienter med avancerad tumörsjukdom men även andra diagnosgrupper i livets slutskede förekommer. Vi arbetar i team bestående av läkare, sjuksköterska, undersköterska, fysioterapeut, arbetsterapeut och kurator. Vi bedriver omvårdnad med kvalité, vi har t.ex. egen kock som lagar maten till våra patienter. Hos oss får du ingå i en erfaren och kompetent arbetsgrupp med lång erfarenhet av palliativ vård. Vi tycker att teamarbete och samverkan är viktigt. Enheten verkar för att ligga i framkant inom den specialiserade palliativa vården. Flera av dina blivande arbetskamrater är specialistutbildade inom palliativ vård. ARBETSUPPGIFTER Vi arbetar efter den palliativa vårdens värdegrund. Närhet, helhet, kunskap och empati, där patientens fysiska, psykiska, existentiella och sociala behov står i centrum. Hos oss arbetar du i team med varierande arbetsuppgifter utifrån patienternas olika behov. Du ska tycka om att arbeta vårdnära och vara flexibel i din yrkesroll. Hos oss får du arbeta som sjuksköterska på en palliativ enhet för vård i livets slutskede med glada, kompetenta arbetskamrater med stort intresse för palliativ vård. KVALIFIKATIONER Sjuksköterskeutbildning gärna med några års erfarenhet av medicinsk eller palliativ vård. KRAV Sjuksköterskeutbildning ARBETSTID/VARAKTIGHET 25 06 01- 25 08 31 LÖN Timlön, kollektivavtal finns TILLTRÄDE 2025-06-01. Anställning kan komma att ske fortlöpande under ansökningstiden. SISTA ANSÖKNINGSDATUM 2025-04-30. Intervjuer sker fortlöpande, varav vikariaten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. KONTAKTPERSON Linda Lilius, Enhetschef Byle Gård Växel: 08-514 440 00 Mobil: 0733- 581 685 Mail: [email protected] UTDELNINGSADRESS Jarlabankes väg 46 POSTNUMMER 187 77 POSTORT Täby KOMMUN Täby LÄN Stockholm
Om dig Du har Tandhygienistutbildning. Flerspråkighet är meriterande. Vi vill att du har goda datorkompetens och gärna erfarenhet av något tandvårdsrelaterat verksamhetssystem, gärna Carita Vi söker dig som är serviceinriktad och som har ett gott bemötande. Du är flexibel och trivs med varierande arbetsuppgifter och ansvar. Som person är du ansvarsfull och kan arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Vi värdesätter din goda samarbetsförmåga och för att trivas hos oss är det viktigt att du känner igen dig i våra kärnvärden: nyfikenhet, ansvarstagande och lojalitet. Dina arbetsuppgifter Som Tandhygienist arbetar du med såväl barn & ungdomar som vuxna. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat undersökningar, invänjningar, sterilarbete, receptionsarbete samt administrativa uppgifter såsom kallelser, kreditansökningar, och hantering i Libretto. Vi värdesätter god service och ett gott bemötande och en viktig del i ditt arbete är att möta kunder och anhöriga på ett bra sätt. Patientsäkerhet och kvalitet i tandvården är fokus i vårt arbete. Vi erbjuder ett omväxlande arbete och en arbetsplats med positiv stämning. Vi är många engagerade kollegor och här finns stor möjlighet till kunskapsutbyte med erfarna kollegor. Vi arbetar kontinuerligt med att utveckla vår verksamhet och vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter för dig och ditt engagemang.
Välj ett jobb för att visa detaljer