Redovisningsekonom/Controller till företag i finansbranschen!
Delta Consulting AB
Redovisningsekonomer

Är du en erfaren redovisningsekonom med intresse för controlling och finans? Vill du arbeta i en bred och dynamisk roll där du både ansvarar för redovisning och stöttar ledning med analys och intern kontroll? Då kan detta vara nästa steg i din karriär! Var? Stockholm När? När rätt kandidat är tillgänglig Anställningsform? Hyrrekrytering via Delta Consulting Om rollen I den här kombinerade rollen som Redovisningsekonom/Controller blir du en nyckelperson i ekonomiavdelningen. Du ansvarar för redovisningen och arbetar nära ledning för att stötta med riskanalys, intern kontroll och ekonomisk rapportering. Rollen innebär även kontakt med portföljbolag samt arbete inom hållbarhetsrapportering. Rollen är bred och kräver att du både kan arbeta operativt med redovisning och mer analytiskt med controlling. Arbetsuppgifter inkluderar exempelvis Ansvar för redovisningen Upprättande av årsbokslut och årsredovisning (K2 & K3) Löpande redovisning och avstämningar Moms- och skattedeklarationer Intern kontroll, riskanalys och rapportering Hållbarhetsrapportering Vi söker dig som har Eftergymnasial utbildning inom ekonomi Erfarenhet av redovisning och bokslutsarbete Erfarenhet av K2 och K3-regelverken samt IFRS Intresse för finansbranschen Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Klara Hägg på [email protected] Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

18 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Strategic Procurement Manager – Marketing – Stockholm
Sway Sourcing Sweden AB
Inköpare och upphandlare

Vi söker en erfaren Strategic Procurement Manager inom marknadsföring till vår kund i Stockholm. Rollen innebär strategisk utveckling och ledning av specifika inköpskategorier inom marknadsföring. Du kommer att ansvara för att identifiera möjligheter, utveckla och implementera kategoristrategier samt hantera leverantörsrelationer. Arbetsuppgifter Identifiera och analysera utvecklingsmöjligheter inom din kategori. Genomföra spend-analyser och strategisk planering för att optimera inköpsprocesser. Skapa och implementera kategoriplaner och säkerställa efterlevnad av avtal. Hantera leverantörsrelationer och förhandla avtal. Driva förändringsarbete och innovation inom inköpsstrategier. Samarbeta med intressenter och leda kategoriteam. Kvalifikationer Gedigen erfarenhet inom marknadsföringsinköp, inklusive media, produktion, digitala tjänster och event. Erfarenhet av strategiskt inköp och förhandlingar i en större organisation. God förståelse för olika prismodeller och avtalsstrukturer. Vana att arbeta med komplexa förändringsprocesser och driva långsiktiga resultat. Flytande engelska i tal och skrift. Relevant universitetsutbildning inom inköp, ekonomi, industriell ekonomi eller liknande. Om uppdraget Start: 24 februari 2025 Slut: 30 juni 2025 Omfattning: 100% (50% distansarbete) Plats: Stockholm Ansökan Ansök via vårt system med: Uppdaterat CV på engelska Tillgänglighet för start En kort motivering om varför du är lämplig för uppdraget, med referenser till tidigare erfarenheter. Vi utvärderar ansökningar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Idrottsledare till skola i Söderort, Stockholm
FÖREN DJURGÅRDEN SKOLA-STAD
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Djurgården Skolidrott söker en engagerad idrottsledare som, tillsammans med eleverna på en grundskola i söderort, Stockholm vill etablera, utveckla och driva en idrottsförening med start höstterminen 2025. Vårt mål är att göra fysisk aktivitet till en naturlig del av skoldagen och skapa inkluderande och glädjefyllda rörelseaktiviteter för alla elever. Vi sprider rörelseglädje genom en bredd av aktiviteter som dans, gymnastik, handboll, basket, simning och aerobics, och strävar efter att ge fler barn och unga möjlighet att röra på sig före, under och efter skoldagen. Om du brinner för att öka den fysiska aktiviteten i skolan, bidra till förbättrad folkhälsa och samtidigt vara med och bygga något nytt inom en av Sveriges mest framgångsrika idrottsföreningar – då är detta jobbet för dig! Vad du kommer att göra Leda föreningsverksamheten i en skola tillsammans med skolpersonalen och eleverna Organisera pass med olika typer av fysisk aktivitet som du själv eller andra leder Agera som Djurgårdsambassadör för föreningen i skolans närområde och aktivt skapa och upprätthålla relationer med lokalsamhället, inklusive samverkan med lokala idrottsföreningar Arbeta och dokumentera i de verksamhetssystem som finns Vad vi gärna ser hos dig Du brinner för idrott, motion och träning och har någon typ av idrottserfarenhet; gärna dans, gymnastik, handboll, basket eller simning men du är en allätare Du tar initiativ och driver saker framåt, löser problem när de uppstår och tar ansvar Du är en relationsskapare, du kan samla och leda diverse grupper mot ett mål – framför allt barn och ungdomar, men även vuxna Du är noggrann, har struktur och ordning Du uppmuntrar till dialog, delaktighet och engagemang Du kan balansera olika krav och behåller lugnet i svåra situationer Du har förmåga att arbeta tillsammans med andra för att utföra uppgifter och nå mål Du förstår det gemensamma uppdraget, agerar utifrån det och bidrar till helheten Du uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift, då det krävs i det dagliga arbetet Vad du kan förvänta dig av oss Vi strävar i ord och handling efter att vara en, inte bara lärande, utan även en kunskapstörstande organisation. Det betyder att du hos oss kan förvänta dig en individuell och gemensam utveckling. Genom utbildning, handledning, teori och praktik utvecklar vi tillsammans både oss själva och vår organisation. Vi tror på att olika perspektiv gör oss bättre. Vi ser därför gärna sökande från en bred idrottsbakgrund, kön och härkomst. Vi erbjuder Anställningen innebär en heltidstjänst med arbete måndag-fredag 07.00-17.00. De långa dagarna kompenseras med längre ledighet över jul och sommar. Tjänsten är en särskild visstidsanställning på ett år, med goda möjligheter till förlängning och motsvarar ett barnskötaruppdrag med en ingångslön på 26 000kr. Tillträde 1 augusti 2025. Före erbjudande om anställning ska ett godkänt utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. Vi kommer att jobba löpande med urval och intervjuer, så vänta inte med din ansökan. Verkar det som något för dig då tycker vi att du ska söka tjänsten redan idag!

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Business Development Manager till NOTE
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Är du drivande i att skapa affärer och bygga framgångsrika kundsamarbeten? Vill du vara en del av ett börsnoterat företag med stark tillväxt? På NOTE blir du en del av en engagerad organisation där kvalitet och kundfokus står i centrum – och där dina initiativ och idéer uppmuntras. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos NOTE Norrtälje AB. Om företaget NOTE grundades 1999 och är idag en av norra Europas ledande partner inom elektroniktillverkning. Företaget har flera tillverkningsenheter i Sverige, Europa och Kina, med huvudkontoret centralt placerat i Stockholm. NOTE tillverkar kretskort (PCBA), delmontage och kompletta produkter (box build). Kunderbjudandet täcker tillverkningstjänster över hela produktlivscykeln, från prototyper, volymtillverkning till eftermarknadstjänster. Kunderna återfinns inom en rad olika industrier som NOTE har indelat i följande kundsegment: Industri, Medtech, Security och Greentech. NOTE har under de senaste åren haft en stark tillväxt. Framgången bygger på en kombination av starkt kundfokus, hög kvalitet och global närvaro. För att ytterligare stärka sitt fokus på nya och potentiella kunder söker företaget nu en Business Development Manager för Norrtälje-/Stockholmsregionen. Arbetsuppgifter Som Business Development Manager är ditt huvudsakliga fokus att skapa och utveckla relationer med nya kunder över olika segment. Du arbetar proaktivt för att etablera och fördjupa dessa kundsamarbeten, vilket leder till nya affärsmöjligheter. När affären når offertstadiet samordnar du insatserna med projektteamet, vilket inkluderar tekniska projektledare och offertingenjörer, för att ta fram konkurrenskraftiga affärsförslag. Du ansvarar för att presentera dessa förslag för kunder och förhandla fram de slutliga villkoren för att säkra affären. Efter att affären är säkrad och produktionen påbörjats, överlämnar du ansvaret för fortsatt samarbete till den ansvariga kundansvarige eller annan förvaltande roll. Du ansvarar även för att organisera och genomföra externa kundmöten, vilka vanligtvis äger rum på fabriken i Norrtälje men resor till kunder förekommer också. Inledningsvis kommer du således vara aktivt på plats i vår fabrik i Norrtälje för att bygga interna relationer och samarbeten. Dina huvudsakliga ansvarsområden som Business Development Manager är: • Kartlägga, analysera och initiera dialog med potentiella kunder och samarbeten • Kommunikation och kontakt med relevanta funktioner och medarbetare internt • Utifrån tekniska kalkyler och beräkningar upprätta affärsunderlag och sammanställa offert • Säkra affärer och förfrågningar från kund på ett framgångsrikt sätt och bidra till NOTEs fortsatta tillväxt Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Omfattande erfarenhet av B2B-försäljning och affärsutveckling inom elektroniktillverkning eller motsvarande relevant område/bransch • God erfarenhet av förhandlingar inom tjänsteförsäljning • Eftergymnasial teknisk utbildning ses som mycket meriterande • Körkort B Till den här rollen söker vi dig som lockas av att arbeta i en entreprenörsinriktad miljö med teknisk karaktär och affärsfokus. Du är nyfiken och trivs i en dynamisk och social roll med flera kontaktytor, både internt och externt. För att lyckas i rollen har du en förmåga av att på ett naturligt och effektivt sätt skapa nya relationer inom tjänsteförsäljning. Vi ser gärna att du är initiativrik, har lätt att skapa nya kontakter och är en driven ”hunter”. Många av kunderna nås initialt genom telefonkontakt. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: NOTE Norrtälje Lön: Fast lön + rörliga delar Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Specialist i Allmänmedicin till Kry Vårdcentral Hornstull
Kry Primärvård AB
Specialistläkare

Om oss Kry vårdcentral Hornstull med tillhörande BVC och hemsjukvård är belägen på Södermalm. På vårdcentralen arbetar ett kompetensstarkt team bestående av specialister i allmänmedicin, ST-läkare, sjuksköterskor, distriktssköterskor, barnsjuksköterskor, undersköterskor, fysioterapeuter och psykologer. Vi är en snabbväxande vårdcentral med ett fantastiskt team som har roligt tillsammans. Jag som verksamhetschef och själv allmänläkare, förstår värdet av ett starkt och sammansvetsad läkarteam. Sedan jag tog över som chef för ett halvår sedan har vi lyckats att vända flera års negativ utveckling genom att bland annat rekrytera kunniga och ambitiösa läkare. Detta visar sig nu och med stort förtroende bland patienter och en ständigt växande lista. Därför behöver vi bli flera! Hos oss får du möjlighet att utvecklas i en miljö där lärande och kvalitet står i fokus. Du kommer att arbeta tillsammans med ett kompetent grupp bestående av fem ST-läkare och sju specialister i allmänmedicin. Vi erbjuder ett stimulerande patientunderlag med stora möjligheter att både utveckla egna kunskaper och förbättra hälsan för våra medborgare . Här får du chansen att växa och utvecklas både professionellt och personligt i en trygg och inspirerande arbetsmiljö. Om rollen Vi söker en engagerad specialistläkare i allmänmedicin till vår vårdcentral. Vi värdesätter också att du är öppen för att utmana traditionella arbetssätt med moderna metoder. Vi arbetar digifysiska vilket både möjliggör stöttning av kompetenta rent digitala kliniker men också att vi läkare kan förlägga en del av arbetstiden till hemmet för att ge våra patienter vård via digitala åter- eller nybesök. Vi uppskattar alltid kollegor som vill utveckla våran mottagning och vill engagera sig i verksamheten och jag som verksamhetschef är lyhörd för förändringar. Rollen kan i framtiden även innebära en tilläggstjänst som medicinsk ansvarig läkare. Kvalifikationer & egenskaper Vi söker dig som är: Specialist i allmänmedicin som brinner för vårt yrke Engagerad, flexibel och målmedveten Lagspelare och lagledare intresserad av handledning av ST-Läkare Är van vid användning av datorer och teknisk utrustning Vi erbjuder dig Möjlighet att jobba utifrån vår unika Kry-modell bland annat skapad för att öka tillgängligheten för våra patienter. En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen inom nya verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer. Möjlighet att engagera dig extra i våra patienter och våran verksamhet och ta del av Krys unika karriärsteg. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Introduktionsdagar, digitala utbildningsveckor med varierande föreläsningar kopplat till vården samt till specifika lanseringar. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar. Praktisk information Start: Maj 2025 Omfattning: deltid eller heltid Anställning: tills vidare efter 6 månaders provanställning Arbetstider: Vi bedriver verksamhet mellan 8:00-17:00 Plats: Kry Vårdcentral Hornstull, Hornsgatan 133, Stockholm Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta verksamhetschefen på [email protected] . På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-post. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Projektledare inom banöverbyggnad 🚆
Wrknest AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Projektledare Banöverbyggnad Här finns en unik möjlighet för dig som vill arbeta med spårunderhåll och renoveringar av tunnelbanans infrastruktur. Vår kund söker nämligen två projektledare – en som fokuserar på drift och underhållsprojekt samt en som driver investeringsprojekt där befintlig infrastruktur ersätts med ny. Som projektledare har du inget personalansvar, men du leder och samordnar ett team av arbetsledare och ser till att projekten genomförs enligt plan. Tjänsten innebär omfattande kundkontakt och samverkan med professionella beställare, där det är avgörande att förstå branschen och hantera komplexa affärsrelationer. Detta är ett konsultuppdrag på sex månader med mycket goda chanser till förlängning och fortsatt anställning hos kunden. Du blir till en början anställd av Wrknest men arbetar som konsult ute hos kunden. Dina framtida arbetsuppgifter Du ansvarar för att planera, driva och följa upp projekt inom banöverbyggnad, där spår och växlar byts ut eller renoveras. Arbetet innebär mycket strategiskt arbete och ekonomiskt ansvar, men också att vara ute på plats och säkerställa genomförandet. Leda och samordna drift-, underhålls- och investeringsprojekt inom tunnelbanan Offertarbete, budgetuppföljning och ekonomisk styrning av projekt Hantera kundrelationer och samverka med beställare och leverantörer Samordna arbetsledare och säkerställa att projekt håller tidplan och budget Besöka arbetsplatser vid behov och säkerställa att säkerhetskrav och kvalitetsmål uppfylls Delta i akuta insatser, exempelvis vid urspårningar Vi söker dig som har Erfarenhet av projektledning inom bygg, anläggning eller infrastruktur Vana av att arbeta med offentliga beställare Flytande kunskaper i svenska, samt grundläggande kunskaper i engelska Gymnasieutbildning eller högre – teknisk utbildning är meriterande B-körkort För att lyckas i rollen behöver du vara nyfiken, orädd och bra på att samarbeta. Du trivs i en roll där du får ansvar och arbetar självständigt samtidigt som du är en lagspelare som delar med sig av idéer och lärdomar. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm, med kontor i Västberga Omfattning: Heltid Anställningsform: Konsultuppdrag på sex månader via Wrknest, med möjlighet till överrekrytering Om kunden Företaget är en ledande aktör inom järnvägsinfrastruktur och arbetar med allt från drift och underhåll till större investeringsprojekt. Här blir du en del av ett team med hög kompetens och stort engagemang för att hålla Sveriges spår i toppskick. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Distriktssköterska till Kry vårdcentral Sickla!
Kry Primärvård AB
Distriktssköterskor

Om vårdcentralen Vårdcentralen kännetecknas av en lärandemiljö och strävar efter ett gott samarbete där vi tillsammans arbetar mot ett gemensamt mål där patienten är i fokus. Vi har för närvarande 11 800 listade patienter. Om rollen Arbetet innebär alla förekommande arbetsuppgifter för distriktsköterska på vårdcentral. Du kommer att arbeta på mottagningen med både planerade och akuta patienter, bemanna vår telefonbokning via TeleQ för rådgivning och triagering. Du kommer även att arbeta med självständig mottagning med diabetespatienter där du har en egen väntelista som du kallar på årskontroller ifrån, i ett tätt samarbete med patientansvarig läkare. Kvalifikationer & egenskaper Du är legitimerad sjuksköterska eller distriktssköterska. Du har vidareutbildning inom diabetes. Du har tidigare yrkeserfarenhet från primärvården i Sverige efter din examen. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Goda tekniska kunskaper, om du tidigare arbetat med digitala vårdmöten är det meriterande. Du arbetar evidensbaserat, är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Du har god samarbetsförmåga och är lyhörd mot både kollegor och patienter. Vi erbjuder dig Möjlighet att jobba utifrån vår unika Kry-modell bland annat skapad för att öka tillgängligheten för våra patienter. En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Förmånligt erbjudande för besök i Kry-appen. Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen inom nya verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Introduktionsdagar, digitala utbildningsveckor med varierande föreläsningar kopplat till vården samt till specifika lanseringar. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar. Praktisk information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: 100 % Anställning: Tillsvidare, 6 månader provanställning Arbetstider: 08.00-17.00 Måndag till Fredag Plats: Stockholm Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta Biträdande verksamhetschef [email protected]. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-post. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Specialistläkare i allmänmedicin till Kry vårdcentral Gallerian!
Kry Primärvård AB
Specialistläkare

Om vårdcentralen Kry vårdcentral Gallerian i centrala Stockholm ligger i moderna och nyrenoverade lokaler. Här är du chansen till flexibelt arbete där vi även har kväll-och helgöppet. Vårdcentralen är en välfungerande vårdcentral med en familjär och lärande miljö. Du kommer arbeta i ett kompetent team som består av bland annat specialister i allmänmedicin, sjuksköterskor, distriktssköterskor, undersköterskor, psykologer och fysioterapeut. Vårdcentralen har öppet måndag-fredag 08-20, lördag 10-18 och söndag 11-18 och därför söker vi en allmänspecialist som är öppen för varierande arbetstider men främst dagtid. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 80-100% men vi är även öppna för deltid. Om rollen Har du ett extra starkt engagemang och vilja att förbättra både din egen arbetsplats och vården som helhet? Vill du vara med och skapa förändring? Då ser vi fram emot att ha dig med på vår resa! Som anställd läkare på Kry erbjuds du genom Krys unika karriärstege en möjlighet att ta din professionella resa till nya höjder – och samtidigt ha potentialen att fördubbla din lön. Genom vår karriärstege behåller du den kliniska anknytningen, men får samtidigt möjlighet att utvecklas, växa och ha kul på vägen. Vi söker dig som är redo att ta på dig mer ansvar och utvecklas som ledare. I rollen som läkare på Kry erbjuds du möjlighet att arbeta på vår fysiska mottagning såväl som i vår digitala tjänst (omfattning enligt överenskommelse).Förutom omväxlande arbetsuppgifter där du får möjlighet att möta och rådge många olika patienter, får du vara med och bidra till att utveckla och förändra primärvården där dina idéer skapar värde för verksamheten och Krys arbete att förbättra primärvården. Kvalifikationer & egenskaper - Du är utbildad specialistläkare inom allmänmedicin med stort intresse för hemsjukvård och äldrevård. -Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. - Du har goda tekniska kunskaper, om du tidigare arbetat med digitala vårdmöten är det meriterande. - Om du tidigare arbetat inom svensk primärvård är det meriterande Vi erbjuder dig Möjlighet att jobba utifrån vår unika Kry-modell bland annat skapad för att öka tillgängligheten för våra patienter. En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Förmånligt erbjudande för besök i Kry-appen. Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen inom nya verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Introduktionsdagar, digitala utbildningsveckor med varierande föreläsningar kopplat till vården samt till specifika lanseringar. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar. Anställningsinformation: Start: Enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning (inledande 6 mån provanställning). Arbetstider: Vardagar, dagtid. Plats: Gallerian Lön: Månadslön enligt överenskommelse Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan med CV idag, vi rekryterar löpande! Vid frågor vänligen kontakta Verksamhetschef [email protected]. Vill du läsa mer om Kry, besök gärna vår hemsida.

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Game Design Director
Brink Gaming AB
Designer inom spel och digitala medier

The future of gaming belongs to those who refuse to accept limits. Here at Brink Gaming, we are a dynamic, tight-knit crew of 80+ talented individuals building a multiplayer experience like no other, putting creativity and ownership in the hands of our players. We’re turning “it can’t be done” into “watch us do it”, combining our own proprietary in-house tech with the latest tools to make the magic happen. Ready to level up? Join us as we change the game. Job Description: We are seeking a visionary and experienced Game Design Director to lead our design team. The ideal candidate will have a strong background in game design, a passion for multiplayer games, and a deep understanding of user-generated content. As the Game Design Director, you will be responsible for guiding the overall design vision, ensuring the highest quality of social gameplay experience, be hands on when needed and fostering a collaborative and creative environment. As a part of the leadership team, the Game Design Director will work closely with other leaders such as Art-, Technical-, Product- and Development Directors. Key Responsibilities: • Lead and mentor the game design team, providing direction and feedback to ensure the highest quality of work. • Develop and communicate the overall design vision for the game, aligning with the company’s goals and player expectations. • Collaborate with other departments, including art, programming, and production, to ensure cohesive and innovative game development. • Oversee, and when needed be hands on, the design and implementation of game mechanics, systems, and features, with a focus on multiplayer and user-generated content. • Stay up-to-date with industry trends and competitor products to ensure our game remains competitive and innovative. • Utilize in-house built technology and other tools to enhance the game design process and final product. • Foster strong relationships with internal and external stakeholders and consultants Qualifications: • Several years of industry experience in a design leadership role, ideally working on a large multiplayer game project. • Strong portfolio showcasing your work on successful multiplayer games and/or games with user-generated content. • Knowledge and interest in user generated content and MMOs. • Experience from several game releases, ideally in competitive markets like Asia. • Excellent leadership, communication, and interpersonal skills in an international environment. • Deep understanding of game design principles, mechanics, and systems. • Experience of growing a team • Experience launching games on PC and Mobile platforms

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Sjuksköterska/Distriktssköterska till Kry vårdcentral Gallerian!
Kry Primärvård AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Om vårdcentralen Kry vårdcentral Gallerian i centrala Stockholm ligger i moderna och nyrenoverade lokaler. Här är du chansen till flexibelt arbete där vi även har kväll-och helgöppet. Vårdcentralen är en välfungerande vårdcentral med en familjär och lärande miljö. Du kommer arbeta i ett kompetent team som består av bland annat specialister i allmänmedicin, sjuksköterskor, distriktssköterskor, undersköterskor, psykologer och fysioterapeut. Vårdcentralen har öppet måndag-fredag 08-20, lördag 10-18 och söndag 11-18 och därför söker vi en allmänspecialist som är öppen för varierande arbetstider men främst dagtid. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 80-100% men vi är även öppna för deltid. Om rollen Vi söker nu efter en sjuksköterska som vill jobba på en av våra centrala vårdcentraler i Stockholm. I denna roll kommer du ha stort fokus på telefonrådgivning och även jobba med mottagningsarbete. Kvalifikationer & egenskaper - Du har en svensk legitimation som sjuksköterska eller distriktssköterska. - Goda kunskaper av Tele-Q. -Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Du har goda tekniska kunskaper, om du tidigare arbetat med digitala vårdmöten är det meriterande. - Om du tidigare arbetat inom svensk primärvård är det meriterande. Vi erbjuder dig Möjlighet att jobba utifrån vår unika Kry-modell bland annat skapad för att öka tillgängligheten för våra patienter. En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Förmånligt erbjudande för besök i Kry-appen. Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen inom nya verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Introduktionsdagar, digitala utbildningsveckor med varierande föreläsningar kopplat till vården samt till specifika lanseringar. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar. Praktisk information Start: Maj 2025 Omfattning: 100% Anställning: Vikariat under 1 års period Arbetstider: Vardagar, dagtid. Plats: Stockholm. Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta Biträdande verksamhetschef på [email protected]. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-post. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025