HAVI Sverige är ett framstående företag inom logistikbranschen och har verkat i Botkyrka sedan 1990-talet. Företaget har kontinuerligt expanderat och etablerat starka samarbeten med stora restaurangkedjor som McDonald's, Vapiano, Pizza Hut, Subway, Espresso House, Zócalo och Dominos. Vi utför leveranser runt om i landet bl.a. Gävle, Dalarna, Örebro, Linköping, Motala och Storstockholmsområdet. HAVI Sveriges huvudkontor är beläget i Tumba och här finns viktiga funktioner som finans, kundsupport, inköp och lagerhantering. Just nu söker vi personal för tillsvidareanställning på heltid som C-chaufför. Vi har en uppdaterad vagnpark med moderna lastbilar från Scania. Vi erbjuder dig goda personalförmåner så som bl.a. friskvårdsbidrag och tillgång till gratis gym på arbetsplatsen. HAVI är ett företag präglad av trygghet och stabilitet som självklart har kollektivavtal med avtalad pension, försäkringar och lön enl. avtal. Som C-chaufför kommer du bland annat: Köra distributionsbil i stor-Stockholm och City. Hantera handdator. Ansvara för den tilldelade bilen. Utföra visst arbete på terminalen. Önskad Profil: C-behörighet (dokumenterad erfarenhet). YKB (vidareutbildning bekostas av HAVI). ADR 1.3 (vidareutbildning bekostas av HAVI). Digitalt färdskrivarkort. Truckkort. Erfarenhet och trivs att köra i stadstrafik. God svenska i tal och skrift (minimikrav: tydligt göra sig förstådd och förstå). God fysik då arbetet delvis är tungt. Vi söker dig som: Trivs med kundkontakt, är flexibel och tar ansvar. Säkerhet, miljö och kvalitet är viktiga värden för oss. Din förmåga att kombinera service med noggrannhet och miljömedvetenhet är avgörande för att säkerställa en hög standard i vårt arbete. Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: Varierade arbetstider enligt schema Placering: Du utgår från vår anläggning i Tumba Anställningsform: Heltid tillsvidare (6 månaders provanställning) Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Nator Personal: Vill du vara med och bygga framtiden? Vi söker nu två drivna rörläggare som vill vara med och bidra till vårt framgångsrika team. Om du har erfarenhet av rörläggning och kan arbeta självständigt är detta en utmärkt möjlighet för dig att ta nästa steg i din karriär! Idag är vi ett 30-tal medarbetare på Nator Personal som arbetar som anläggare, maskinförare och snickare. Att arbeta tillsammans med oss ska vara enkelt, att skapa bra relationer med våra medarbetare och kunder är och har varit nyckeln till vår framgång. Är du en person som brinner för service och är lösningsorienterad i ditt arbete är vi rätt arbetsgivare för dig! Vem är du? Vi tror att du är en person som är duktig på att arbeta i team. Du förstår utmaningarna av att arbeta sida vid sida med flera olika yrkesgrupper och visar respekt samt förståelse för andras arbete på projektet. Du är trygg i din kompetens som rörläggare och kan komma med förbättringsidéer för att få arbetet genomfört på bästa sätt. Du kan kommunicera på svenska eller engelska och har dokumenterad arbetslivserfarenhet som rörläggare. I övrigt är du en positiv person och har ett bra humör på arbetsplatsen. Arbetsuppgifter: Installera rörsystem, främst hantering av plaströr Använda laser och andra verktyg för att säkerställa noggrannhet vid installationer Arbeta efter ritningar för att följa specifikationer och leverera enligt projektkrav Arbeta självständigt och effektivt för att säkerställa hög kvalitet på arbetet Kvalifikationer: Erfarenhet av liknande arbete är ett krav Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ Erfarenhet av att hantera laser och att arbeta efter ritningar Måste kunna kommunicera på svenska eller engelska Meriterande: Stockholm stads utbildning för Mark- och gatuarbeten på offentlig mark Arbetsplats: Våra arbetsplatser är generellt placerade i Storstockholm. Som rörläggare kommer du primärt att arbeta på ett projekt i Enskede det närmsta året. Vi erbjuder en dynamisk och omväxlande arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta på ett intressant projekt. Anställningen är en tillsvidareanställning med 6 månaders tillämpad provanställning. Arbetstider: måndag till fredag, kl. 07:00-16:00. Lön enligt kollektivavtal. Ansökan: Denna rekrytering sker löpande vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
Who we're looking for Are you interested in financial data and publicly listed companies? Are you a driven and meticulous professional at the beginning of your career? Do you want to work hands-on sourcing financial data in a tech-startup? Quartr is growing and is now looking for a Data Sourcing specialist to cover our afternoon European market company coverage. This is a full-time, entry-level position that can be performed remotely, in hybrid setup or from one of our offices in Gothenburg and Stockholm. About the Data Sourcing Team As a Data Sourcing specialist, you will be part of Data Sourcing team at Quartr. The team's main function is to ensure that data from Investor Relations and public financial information - such as earnings calls, reports, presentations and more - is accurately gathered and delivered to our users and clients. This role is key in ensuring high-quality data in real time and contributing to the expansion of Quartr's coverage of financial data. What you’ll do As a Data Sourcing Specialist, you will be responsible for gathering and collecting data from public companies and their Investor Relations pages during delegated hours in the afternoons and evenings on weekdays. You will also be responsible for ensuring the quality of data distributed through Quartr’s own products and API. This includes performing continuous checks and scans of Investor Relations pages for the companies we cover. The data you will gather includes earnings reports, earnings calls, and company presentations. Take ownership of Quartr's current Central European company coverage. Expand and broaden Quartr's universe of publicly listed companies. Be accountable for your market's data sourcing and quality assurance. Ensure timely delivery of high-quality data. Support internal and external stakeholders in data-related inquiries. Please note that this is not a finance analysis, budgeting/accounting, coding or research role. What will help you succeed The role requires full dedication during the afternoon and evening, working hours from precisely 12:30 to 20:30 Mon-Fri. Since the tasks is unique for Quartr, the focus will be on your personal profile, motivation and aptitude for learning. To be successful in this role you thrive in fast-paced environments and have: High attention to detail. Ambitious and curious to learn more Proven experience from being responsible and reliable. Accountable and very time-conscious. Communicative teamplayer with excellent collaboration skills. Financial interest of academic background is a plus. It's an advantage if you have work experience with proven dedication, reference contacts will be asked for in this process. Note: you need to be based in Sweden with a valid work permit. We are also not looking for consultants or help from recruitment agencies. Why join Quartr? Do your life's work We focus passionately on doing things with very high quality across our entire organization. Join the foundational team We are still in the very early innings of what we believe to be a multi-decade journey. Remote-first culture Work from where you are most productive. Fully remote, from one of our two offices in central Gothenburg and Stockholm, or a combination of both. Skin in the game We truly believe in the power of incentives and in sharing the company's success with the team, so every employee is offered qualified stock options. Competitive salary with options To deliver at the highest level, we of course need the best people. This is reflected in our compensation. Wellness allowance We want to encourage health and exercise through a generous wellness allowance. About Quartr Quartr is a software company serving the world of finance. The Quartr ecosystem gives millions of investors and corporate professionals worldwide easy access to first-party information from public companies through various services – including a web app, a mobile app, and an API solution. Recognized as one of Fast Company's Most Innovative Companies for 2024, Quartr is also backed by top investors. Learn more about Quartr Quartr x Perplexity our partnership with Perplexity Quartr secures Investment from Altos Ventures partnering with respected San Fransisco-based VC firm to further accelerate growth and continue transforming qualitative market research Fourth Most Innovative Company in Personal Finance 2024 as recognized by Fast Company
Are you passionate about data, digital marketing, and marketing insights? Do you love working with cross-functional teams to drive growth and optimization? This could be the role for you! The role As a Senior Marketing Analyst, you’ll be a key player in helping our Marketing organization make data-driven decisions and support our team with impactful insights. You’ll dive deep into marketing performance, attribution reporting, and our mar-tech stack to unlock actionable insights that directly influence strategy. This role offers a unique blend of working closely with analytics while supporting the marketing department’s efforts to enhance customer acquisition, engagement, and retention. Since we’re a small company, we expect your footprint to be big! You will on a daily basis interact with our Growth, Marketing & User Research teams. You will also, on a regular cadence, present your findings to our Management team and reason around these from a strategic angle. You can check out our website to see what kind of user journeys you'll be analyzing, and also download our app to sign up for a free trial to get a first hand experience of our product. Responsibilities Work directly with the Marketing team to analyze performance, track KPIs, and identify opportunities to optimize campaigns and improve ROI Collaborate with the Marketing department to support demand generation efforts and measure the effectiveness of campaigns and initiatives Provide insights into customer acquisition, segmentation, and lead conversion Help develop and improve A/B testing methodologies to inform marketing strategies Support strategic initiatives by delivering actionable insights to senior leadership Work with the Marketing team to build reports and dashboards that measure progress against KPIs Maintain and expand the Marketing data architecture across multiple systems in collaboration with stakeholders and engineering Conduct detailed analysis of key marketing data, such as trial-to-paying performance, customer lifetime value, return on ad spend, customer journey mapping, or incrementality About you We’re looking for someone highly analytical, detail-oriented, who can translate data into actionable insights. You should be passionate about working across teams, from sales operations to marketing strategy. If you’re adaptable, thrive in fast-paced environments, and enjoy solving business challenges with data, we’d love to hear from you! Mandatory requirements At least 4 years of experience in data analytics and marketing analysis within a B2B environment Proven track record of using data to inform decisions in a marketing context Strong SQL skills and experience with data visualization tools (e.g., Tableau, Looker) Experience with marketing analytics tools (e.g., Funnel, Google Tag Manager, AppsFlyer) Worked in and configured conversions in ad platforms (Google Ads, Meta Ads, etc.) Ability to communicate complex data insights to non-technical stakeholders. Solid understanding of marketing attribution, customer acquisition metrics, and marketing performance indicators. Familiar with various marketing channels and associated data sources and dimensions Beneficial requirements (not required): Experience working with B2B or PLG SaaS products Familiar with marketing mix modeling (MMM) or incrementality analysis using machine learning About us Soundtrack Your Brand is a B2B company providing music streaming services to more than 80,000 businesses in over 70 countries, from the restaurant or retailer round the corner to larger brands such as Lululemon, Joe & The Juice, Toni & Guy and TAG Heuer. The company consists of 90+ talented, motivated and humble employees. We follow the tenets of product-led growth (PLG), where the product is the primary driver of customer acquisition, conversion and expansion. Our headquarters are located in central Stockholm (5 minute walk from Odenplan). We’re a company that’s committed to making the best decisions we can, both on a macro and micro level. That’s where our Analytics department comes in! We’re today a small tight team consisting of both Analysts and Data Engineers. What we share? Love for music and data, of course! If you have any questions about the position, feel free to reach out to hiring manager Kevin Siemons ([email protected]). Employee benefits You have the freedom to decide where you work the best with our Work From Anywhere program with a one-off setup bonus included Generous pension plan Yearly budget for health, wellness and personal development Laptop and mobile phone of your choice with included cellular subscription Regular social activities such as team events, meet ups, after works and off-sites Daily breakfast served at the office
För vår kunds räkning söker vi just nu en konsult för handläggning av bostadsanpassningsärenden till ett uppdrag i Stockholm. Uppdraget är på deltid ca 30% och förväntas starta 2025-04-01 och pågå till och med 2027-04-01. Om uppdraget Vår kund som är en kommun i Stockholms län söker en konsult inom prövning och handläggning av ansökningar om bostadsanpassningsbidrag, enligt lagen om bostadsanpassningsbidrag. I handläggningen ingår bland annat (men ej enbart) hela processen från inkommen ansökan till färdigt beslut, diarieföring samt hantering av eventuell överprövning I samråd med närmaste chef. I uppdraget ingår även att för den sökandes räkning ta in anbud på större anpassningsåtgärder såsom ombyggnader, hissinstallationer etc. . Hembesök hos den bidragssökande kan förekomma. Övrigt Start: 2025-04-01 Slut: 2027-07-01 Omfattning: deltid ca. 12h/v Placering: Stockholm Om dig Vi söker en person med gedigen erfarenhet från liknande roller inom kommunal verksamhet. Vi ser gärna att du har arbetat med motsvarande arbetsuppgifter i minst nio år. Du är van att arbeta självständigt och trivs med att driva och leda dina egna processer. För att gå vidare i urvalsprocessen behöver du bifoga minst en referens från ett liknande uppdrag. Referensen ska innehålla: Uppdragets namn och typ av uppdrag, omfattning samt värdet på uppdraget. Namn på konsult/er som genomförde uppdraget. Beskrivning av uppdragets planering, genomförande, resultat och uppföljning. Ange även tidpunkten för uppdraget. Start och slutdatum. Kontaktuppgifter till referensperson: Namn, titel, e-post, mobil. Ansökan Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning är en del av processen. Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till ansvarig Konsultchef Angela Hanna Kassab på 072-710 82 00 Känn dig trygg som konsult hos Devotum Som konsult hos Devotum har du möjlighet att välja om du vill fakturera genom ditt eget bolag eller bli direkt anställd hos oss. Som anställd hos Devotum erbjuds du alltid schyssta villkor enligt kollektivavtal (Almega) som bland annat innefattar friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar. Hos oss är varje konsult viktig och våra konsultchefer finns alltid till hands för att ge dig den support och vägledning du behöver under hela uppdragsperioden.
First Line Support Agent Were looking for a Norwegian, Danish or Finnish speaking customer support agent to our customer service in Kista. Role description: The First Line Agent is the first representative with whom a customer contacting the support will be communicating, and in most cases also the person who will provide the response to the customer’s inquiry or resolve the customer’s issue. In case an issue cannot be resolved by the agent, the agent is to properly escalate the matter to ensure that the issue is resolved. The agent may also be assigned to perform additional tasks at the discretion of site management. The assignments of a First Line Agent in the Support include: Handling incoming inquiries from customers and end users via telephone, chat and e-mail, related to the products in matters such as technical support, service information and registration as well as product specifications and pre-sale information. When assigned, making outbound calls to customers and end users in matters including surveying customer satisfaction and gathering additional information for service reports . When assigned, performing other back-office tasks, such as RMA (Return Merchandise Authorization) registration and translations. Requirements Fluency – written and oral – in Danish, Norwegian or Finnish. Fluency in more than one Scandinavian language is highly desired. Fluency – written and oral – in English. Professional in manners as well as written and oral communication. Good level of PC knowledge in terms of Office applications and general computer usage as well as troubleshooting. Access: Immediately Employment: Full time or part time Work hours: Monday - friday 08-17 Salary: According to the agreement + bonus Om företaget Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom tre olika affärsområden, transport, lager/industri och kontor. Vårt kontor är beläget i Stockholm. Vi tillsätter en stor variation av tjänster inom ovan nämnda affärsområden, alla med olika krav på utbildning och erfarenhet. Gemensamt för alla tjänster vi levererar är att vi håller högsta servicenivå och att vi alltid sätter kunden i fokus. Rekryteringsgruppen har sedan 2004 kollektivavtal och är ett auktoriserat Bemanningsföretag. Läs mer om oss på www.rekryteringsgruppen.com
Om företaget Torell Pump AB är en specialist inom flödesteknik med över 60 års erfarenhet i branschen. Företaget erbjuder ett brett sortiment av högkvalitativa pumpar och vattenbehandlingsutrustning till industri och VA-verk i Sverige och Norge. Torell Pump samarbetar med ledande tillverkare och har sedan starten byggt upp en stark expertis inom sitt område. Förutom försäljning tillhandahåller de även service, reparationer och förebyggande underhåll av kunders utrustning. Sedan 2011 ingår företaget i den börsnoterade koncernen Indutrade. Vi på Asta Agency samarbetar med Torell Pump i denna rekrytering och söker nu en servicechef med placering i Stockholm. Rollen innebär resor inom Sverige och Norge och är en nyckelposition i företagets tillväxt. Du rapporterar direkt till VD. Om tjänstenTorell Pump befinner sig i en expansiv fas och söker en servicechef som ska driva och utveckla företagets serviceverksamhet. Rollen är ny och innebär både operativa och strategiska ansvarsområden, som du är med och formar. Serviceavdelningen består idag av två servicetekniker med bas på företagets servicecenter i Motala. Som servicechef har du personalansvar för teamet och deltar själv i serviceuppdrag som tekniker. Du arbetar nära säljavdelningen, både i försäljning av service och i större projekt. En viktig del av rollen är att, i nära samarbete med VD, forma en långsiktig plan för serviceverksamhetens tillväxt. Det innebär att utveckla processer, stärka organisationen och identifiera nya affärsmöjligheter. Eftersom Torell Pump har kunder i hela Sverige och Norge, ingår regelbundna resor i tjänsten. Ansvarsområden: Operativt arbete i serviceuppdrag hos kunder Försäljning av service samt samarbete med säljare vid försäljning av större projekt Personalansvar för servicetekniker Strategisk planering av serviceverksamhetens tillväxt tillsammans med VD Kvalifikationer och egenskaperVi söker dig som vill ta nästa steg i din karriär och vara med och forma företagets serviceverksamhet i deras tillväxtresa. Förutom en gedigen erfarenhet av pumpservice ställer vi höga krav på dina personliga egenskaper. Som person är du prestigelös och vill utvecklas i samarbete med andra, vilket är viktigt både för dig i din roll som ledare och för organisationen. Du har en god förmåga att arbeta strukturerat och är van att driva ditt arbete självständigt samt ta stort eget ansvar. Även om du inte haft en ledarroll tidigare, söker vi dig med ledaregenskaper som motiveras av att se andra personer växa och utvecklas där du inspirerar både genom handling och ord. Därtill söker vi dig som har: Gedigen erfarenhet av en roll inom pumpservice Elbehörighet AL, alternativt minst fyra års praktisk erfarenhet från elarbeten, exempelvis som elektriker Goda kunskaper i svenska och engelska Körkort God system- och datorvana Meriterande: Kunskaper i styr- och reglerteknik Kunskaper i tyska Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Vi på Submit söker nu för vår samarbetspartners räkning dig som vill jobba som lagermedarbetare med stor chans för fast anställning. Arbetsuppgifter: Som lagerarbetare kommer du att ha en central roll i den dagliga verksamheten. Du kommer att ansvara för att plocka varor som består av byggställningar, maskiner och verktyg enligt orderlistor, och se till att varje beställning är komplett och korrekt. När varorna är plockade packar du dem noggrant för att säkerställa att de når kunder i perfekt skick. Utöver detta kommer du också att hantera returer genom att ta emot och kontrollera de varor som skickas tillbaka, och sedan hantera dem enligt rutin. Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, självständig, gillar att jobba i ett högt tempo och som vill hitta ett arbete som är på lång sikt. Du fungerar väl i grupp, bidrar med bra inställning och strävar alltid efter att lämna ifrån dig jobb med hög kvalitetsnivå. Att du är noggrann och ansvarsfull ser vi som en självklarhet. Krav: Fysiskt stark Stresstålig Flytande svenska i tal och skrift Förstå och kunna göra sig förstådd på engelska Meriterande: Truckkort Tidigare erfarenhet från lager Övrig information: Plats: Norsborg Tillträde: Mars Lön: Lön enligt ök. Arbetstider: Måndag-fredag 07:00-16:00 Låter det som en tjänst som skulle passa dig? Ansök redan idag!
Vi på Submit söker nu efter en kundmottagare/servicerådgivare till vår kund i Norrtälje.Om oss: Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Om tjänsten: Som kundmottagare/servicerådgivare kommer du vara företagets ansikte utåt och en viktig del av verksamheten. Du kommer att möta kunder, vägleda dem genom verkstadsbesöket och svara på tekniska frågor. Att ge en professionell och högkvalitativ service är kärnan i rollen, vilket ställer krav på ett starkt kundfokus och förmåga att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Arbetsuppgifter: Boka kunder för service och reparationer Ta emot och lämna ut bilar Prissätta arbetsuppdrag och kontakta kunder med prisförslag Hantera garanti- och försäkringsärenden Bearbeta kundreklamationer Assistera vid andra uppgifter som kan dyka upp i kundmottagningen Du kommer att arbeta i nära samarbete med dina kollegor för att säkerställa att verkstaden drivs effektivt och att alla processer är optimerade för bästa produktivitet. Din profil: För att trivas i rollen ser vi att du har ett intresse för teknik och ett starkt kundfokus. Du bör kunna hantera ett högt tempo och vara en problemlösare när det uppstår utmaningar. Att arbeta i team är en självklarhet för dig, och du hjälper gärna till där det behövs för att nå gemensamma mål. Krav: Körkort B (manuell växellåda) Erfarenhet av att använda telefon och dator i arbetsmiljö, inklusive MS Office Erfarenhet av system som Kobra, Automaster, WinAssist, Elsa eller liknande Erfarenhet som servicerådgivare eller i en liknande roll Meriterande med kunskaper inom CABAS, reservdelshantering eller garantifrågor Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
Ditt uppdrag Som Utvecklingspedagog på Kunskapscompaniet spelar du en central roll i att säkerställa hög kvalitet inom företaget för såväl pedagogiskt utvecklingsarbete, kompetensutveckling av lärare, digital kursutveckling och anbudsarbete. Du kommer att arbeta strategiskt i nära samarbete med vår Head of Education och därtill operativt direkt inom affärsområdet för att stärka utbildningens kvalitet och relevans, samt bidra till kommande affärer genom anbudsarbete utifrån pedagogik och kvalitet. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av: - Pedagogisk utveckling – Driva och stödja initiativ för att förbättra undervisningsmetoder och lärmiljöer. - Digital kursutveckling – Samla in och sammanställa material från yrkeslärare för att utveckla digitala kurser och utbildningsmaterial - Kompetensutveckling av lärare – Planera och genomföra insatser för att stärka lärarnas kompetens genom omvärldsbevakning och implementering av nya pedagogiska metoder. - Omvärldsbevakning – Identifiera trender och forskningsrön inom vuxenutbildning och tillämpa dem i verksamheten. För att ansöka vill vi att du har Relevant högskoleutbildning inom pedagogik eller annan likvärdig utbildning. Erfarenhet av pedagogiskt utvecklingsarbete och kompetensutveckling av lärare, gärna inom vuxenutbildning. Kunskap om digitala lärplattformar och utveckling av utbildning med digitalt innehåll. Det är meriterande om du också har- Erfarenhet av att utveckla utbildningar med digitalt innehåll. - Erfarenhet av kompetensutveckling av lärare. - Förståelse för arbetsmarknadens kompetensbehov och kopplingen till vuxenutbildning. - Erfarenhet av att arbeta med anbudsarbete inom utbildningssektorn. För att lyckas i rollen vet vi att du är- Strukturerad och analytisk med god förmåga att driva projekt självständigt. - Kommunikativ och pedagogisk, kan inspirera och engagera lärare. - Innovativ och nytänkande – håller dig uppdaterad om trender och utveckling inom vuxenutbildning. - Samarbetsinriktad, trivs med att arbeta i team och bygga nätverk. Vi erbjuder dig - En utvecklande roll med möjlighet att påverka vuxenutbildningens framtid. - Möjlighet att arbeta med engagerade kollegor i en dynamisk miljö. - Kompetensutveckling och möjlighet att bidra till pedagogisk innovation. Villkor Anställningsform: Tillsvidare, semestertjänst. Provanställning tillämpas. Tillträde: Snarast enligt överenskommelse. Placering: Centralt i Stockholm. Vi strävar efter att erbjuda en fördomsfri och inkluderande rekryteringsprocess. Vi ser fram emot att ta del av din ansökan, där vi efterfrågar ditt CV men du behöver inte skicka med något personligt brev. För att få veta lite mer om dig vill vi istället att du besvarar ett antal frågor som du hittar om du klickar vidare till ansökan. Om du går vidare efter ansökan kan du komma att få en länk till ett arbetspsykologiskt test. Testerna vi använder tar utgångspunkt i aktuell forskning och fungerar som ett stöd i bedömningen. Våra rekryteringsprocesser består av flera steg, och ofta mer än en intervju. Vi tycker att det är ytterst viktigt att vi ger oss själva den tid som krävs för att få en god bild av varandra - du ska ju välja oss och vi ska välja dig! Emellanåt är det många som söker till en tjänst och då kan processen dra ut något på tiden av den anledningen. Du kan dock vara säker på att vi gör allt vi kan för att hålla dig uppdaterad och återkoppla längs vägen.
Välj ett jobb för att visa detaljer