Merchandizing & Campain Lead till Samsung!
Jobbusters AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

ArbetsbeskrivningVi söker en Merchandising- och Kampanjansvarig för Samsungs Mobile Experience-kategori (smartphones, tillbehör, surfplattor, klockor och PC). Rollen är ny hos Samsung sedan de under slutet av 2024 delade upp Merchandise Lead-rollen i två, och de letar nu efter en driven person som vill etablera nya processer och utmana befintliga arbetssätt för våra kampanjer och erbjudanden. I rollen kommer du att arbeta nära Merchandise Lead som leder lanseringar, kundresor och förbättringar för MX-kategorin. Du kommer även att samarbeta med ett team av webbredaktörer, utvecklare, e-handelsansvariga och marknadsförare för att förbättra och optimera denna kategori. Rollen innebär många intressenter och ett högt tempo, vilket kräver god förmåga att prioritera, kommunicera effektivt och arbeta diplomatiskt. Arbetsuppgifter Samarbeta med e-handelsansvariga för att planera och genomföra kampanjer och erbjudanden inom D2C för MX-kategorin. Ansvara för att synka och planera gemensamma beröringspunkter med övriga Merchandise Leads. Strukturera och beställa copytexter och bilder för kommande kampanjer för att säkerställa att de levereras i tid till webbuppdateringar. Hantera ad hoc-lösningar och justeringar för kampanjutmaningar. Initiera och driva förbättringar i processer, arbetssätt och verktyg. Arbeta dagligen i MS Excel, MS PowerPoint och JIRA för rapportering och briefing. Du kommer att bli en del av ett ambitiöst team som alltid har humor nära till hands! Ett team trivs i förändring, utmanar sig själva och varandra, och driver utvecklingen av Samsungs D2C-affär för den nordiska marknaden. Kvalifikationer Du har tidigare erfarenhet av digital marknadsföring, erbjudanden och kampanjer. Du har erfarenhet av att hantera många intressenter och skapa en röd tråd i en snabbföränderlig miljö. Du har erfarenhet av datadrivna initiativ för att driva förändring och öka försäljningen. Du har erfarenhet av MS Office, JIRA, Adobe Experience Manager (AEM), Figma, Photoshop och Content Square. Det är högt meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med konsumentelektronik. Det är högt meriterande om du tidigare har arbetat i större globala organisationer med flera marknader. Du är flytande svenska och engelska i tal och skrift. Personliga egenskaper För att lyckas i uppdraget som Merchandizing & Campain Lead så ser vi gärna att du arbetar systematiskt och organiserat, följer riktlinjer och fokuserar på kundnöjdhet. Du kommunicerar och nätverkar effektivt samtidigt som du kan övertyga och skapa förtroende. Vidare ser vi att du är en kreativ person som är öppen för nya idéer och erfarenheter, söker utvecklingsmöjligheter och driver innovation. Företagspresentation Everything we do at Samsung is driven by an unyielding passion for excellence—and an unfaltering commitment to develop the best products and services on the market. In today’s fast-paced global economy, change is constant and innovation is critical to a company’s survival. As we have done over 80 years, we set our sights on the future, anticipating market needs and demands so we can steer our company toward long-term success. As an employee, you will have an integral part in ensuring we stay on top of the market and continue to enrich and simplify the consumers’ lives. #DoWhatYouCant När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön47 200 – 51 200 SEK/månad. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 02-mar-2025 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 28-feb-2030 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbeta som konsult hos Samsung. Samsung har sitt kontor i Kista, norr om Stockholm, och tillämpar en hybrid distanspolicy. I rollen ingår det 10-20 resedagar per år, uppdelat på två perioder. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format). Ansökningar mottagna innan 17-feb-2025 kommer hanteras i ett första urval.

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Personlig Assistent - Det perfekta extrajobbet!

Vi på JAG Personlig Assistans letar efter flexibla och ansvarsfulla timmisar till flera av våra Uppdragsgivare runt om i hela Sverige. Studerar du eller vill du få ihop fler timmar utöver det jobb du redan har? Är du en empatisk och anpassningsbar person med en positiv inställning? Då kanske jobbet som Personlig assistent skulle vara nåt för dig! Det är ett givande och utvecklande jobb med varierande arbetstider som ofta passar bra att ha som extrajobb tex kvällar, nätter eller helger. Personlig assistans utgår alltid från varje enskild persons behov och önskemål och tidigare erfarenhet inom yrket kan vara meriterande men oftast är det personkemin som är avgörande. Varmt Välkommen med din ansökan redan idag så tar vi kontakt med dig om vi har ett uppdrag vi tror kan matcha din profil! Klicka på länken för att läsa mer om hur det är att jobba som personlig assistent: Vad gör en personlig assistent? – JAG.se Om rekryteringsprocessen: Vi tar löpande kontakt med intressanta kandidater och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag! Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

14 februari 2025
Sista ansökan:
12 augusti 2025
Intresseanmälan - Personlig Assistent

Vad roligt att du vill jobba hos oss! När du registrerat dig kan du hittas och kontaktas av våra arbetsledare i de olika assistanserna. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Varmt välkommen med din Intresseanmälan! Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

14 februari 2025
Sista ansökan:
12 augusti 2025
Personliga assistenter vid behov till man i Söderort
Bonzi Personligt Stöd AB
Personliga assistenter

Om tjänsten Vi söker dig som vill arbeta som personlig assistent som vikarie vid behov hos en kille i 25 - års åldern . Kunden har en Cp -skada och Autism boendes i Bagarmossen. Vår kunds intressen är bland annat musik, dans, gå på konserter ,åka på utflykter och träna . Du behöver vara van vid att hantera rullstol. Måndag till fredag dagtid är kunden på daglig verksamhet där du som assistent följer med. För att bli aktuell för denna tjänst krävs det att du kan arbeta flexibla arbetstider vid ordinarie assistenters frånvaro vardag som helg. Främst dagtid och kvällstid. Kan du även arbeta nätter så är det extra meriterande Arbetsuppgifterna är enligt följande: Hjälpa till med de dagliga rutinerna såsom förekommande hushållssysslor Assistera vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider Lyft kan förekomma vid manuella förflyttningar Följa med på aktiviteter Tjänsten innebär arbetspass förlagda enligt följande arbetstider: Vardagar: 7.00-15.00. 11.00-19.00. 15.00-21.00 Vaken natt 21.00-07.00 Helger: 09.00-18.00. 12.00-21.00. Vaken natt: 21.00-10.00. Om dig: Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som tycker om att arbeta med människor och som kan se till andra människors behov. Som person är du lyhörd, lösningsfokuserad, initiativtagande i din personlighet och en engagerande lagspelare då kunden har dubbelassistans . Du behöver vara fysisk stark eftersom manuella förflyttningar förekommer. Du kan inte vara allergisk det finns pälsdjur i hemmet. Meriterande : Erfarenhet inom kommunikationsstöd samt kunskaper om olika funktionsnedsättningar. Yrkesmässig erfarenhet av arbete som personlig assistent. Yrkesmässig erfarenhet av kundens funktionsvariation Krav: Flexibel till arbetstider främst dag och kvällstid vardag som helg. Fysisk stark då manuella förflyttningar förekommer Ej allergisk mot pälsdjur God svenska i tal och skrift Omfattning:1-2 Vikarie vid behov Tillträde: Omgående , tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal Om rekryteringsprocessen: Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia . För dig med anställningsstöd: Bonzi är ett inkluderande företag.Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen . Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Att tänka på inför din ansökan: En förutsättning för att påbörja en anställning hos på Bonzi är att du som söker kan uppvisa giltig ID -handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med Bank-ID genom via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Om oss: Bonzi är ett företag som administrerar personlig assistans, boendestöd ledsagar- och avlösarservice. Vårt kontor finns i Skarpnäck.

14 februari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Maskinoperatör till Spiralspecialisten i Tyresö
Andara Group AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Maskinoperatör till Spiralspecialisten i Tyresö Just nu söker vi en maskinoperatör till vår kund Spiralspecialisten i Tyresö. Tjänsten som maskinoperatör innefattar planering, programmering och handhavande av fjäderlindningsmaskiner. Som maskinoperatör arbetar du självständigt med de olika momenten i produktionen. Tillverkningen på Spiralspecialisten är ett precisionsarbete med höga krav på exakthet och noggrannhet. I rollen ingår även daglig drift och underhåll av maskiner. Kvalifikationer och personliga egenskaper Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du kan läsa och förstå ritningar och har gärna en verkstadsteknisk utbildning eller motsvarande. Det är en merit om du har erfarenhet av fjäderlindningsmaskiner men inget krav. Som person är du strukturerad, noggrann, kvalitetsmedveten, stresstålig, lösningsorienterad samt har en vilja att lära dig nya saker. Du har ett stort engagemang och driv i ditt arbete och har lätt för att samarbeta i team likväl som att arbeta självständigt. Goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav. Meriterande Kunskap inom mätteknik Kunskaper i engelska Truckkort Tekniskt utbildning/erfarenhet Mer om Spiralspecialisten Spiralspecialisten AB ingår i Lesjöfors AB och har sin verksamhet i Tyresö. Här tillverkas drag- vrid- och tryckfjädrar samt vågfjädrar, bladfjädrar och tråddetaljer. Verksamhet bygger på engagemang, lagarbete och strävan efter att ständigt förbättras och hitta nya lösningar för att tillgodose kundens behov. Organisationsstrukturen är platt med korta beslutsvägar och nära till företagsledningen. Lesjöfors AB är en av Europas ledande leverantörer av fjädrar, gasfjädrar och stansade banddetaljer med internationellt välkända kunder. Sortimentet har en unik räckvidd, där ett av marknadens största utbud av standardfjädrar kombineras med högteknologiska, kundanpassade lösningar. Lesjöfors ägs av det börsnoterade bolaget Beijer Alma. Villkor Startdatum: Omgående alt enligt överenskommelse Placeringsort: Tyresö Arbetstider: Dagtid och korta fredagar, då du slutar kl 14. Omfattning: Heltid Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Ellen Ploman-Wolinder på [email protected]. Urval kommer att ske löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Content Manager till Fortum
Clevry Sweden AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Om företaget Vill du vara med och bidra till utvecklingen av Fortums strategiska position i Sverige? Allt genom en långsiktig och genomtänkt närvaro på relevanta plattformar. Du kommer vara med och skapa intresseväckande och relevant innehåll där kommunikation, varumärke och påverkan integreras. Du kommer aktivt bidra till diskussionerna i våra kanaler med målet att förmedla den kunskap som våra många experter besitter. För att lyckas med det måste du vilja lära dig energifrågorna på djupet. Din roll Tjänsten är ett konsultuppdrag fram till 1 september 2025 med start så snart som möjligt. Din roll ingår i det senare teamet vilket ansvarar för samordningen och arbetet med landspecifika strategiska positioner samt bidrar med strategiskt och operativt stöd till affärsområdena. Du kommer även att samarbeta på koncernnivå kring innehåll, övergripande kampanjer och varumärkeskoncept. Huvudsakliga arbetsuppgifter Stödja och bidra till utvecklingen av Fortums strategiska position i Sverige genom en uthållig närvaro i olika kanaler, i nära samarbete med affärsområdena. Bidra till att anpassa och genomföra Fortums integrerade påverkans- och kommunikationsplan för den svenska marknaden med fokus på de digitala kanalerna. Skapa innehåll för olika kanaler, från poster i sociala medier till bloggposter och rörligt material. Bevaka och bidra aktivt till diskussionerna i Fortums sociala media-kanaler. Ge strategiskt och operativt stöd till affärsområdena inom kommunikation, inklusive hjälp med att förutse, hantera och minimera kriser samt bistå talespersoner att producera innehåll för sociala medier. Din profil Har minst tre års erfarenhet av arbete med kommunikation, meriterande är från energisektorn eller annan verksamhet som utgör en aktiv del av samhällsdebatten. Är en mycket god skribent med en förmåga att skriva engagerande och tillgängligt om komplexa frågor. Har en god förståelse och förmåga att utnyttja aktuell debatt för att skapa relevant innehåll. Har mycket god kunskap om digitala kanaler och innehållsstrategier för olika målgrupper. Talar och skriver svenska flytande samt har mycket goda kunskaper engelska. Har en relevant akademisk examen eller tillgodosett dig motsvarande genom arbetslivserfarenhet. Varför arbeta på Fortum Är du redo för ditt livs största utmaning? För att kunna driva på övergången till en renare värld måste vi omforma energisystemet. En öppen kultur är nyckeln till att nå våra mål. Med ömsesidigt förtroende, en tro på människors förmåga och genom att se till att alla mår bra kan vi nå ännu bättre resultat. Flexibilitet är det nya normala och vårt hybrida arbetssätt tillämpas när det är möjligt. För dig innebär ett arbete på Fortum spännande möjligheter att utveckla din expertis och skapa en meningsfull karriär – och vi kommer stötta dig på den resan. Vi tror att mångfald och inkludering inspirerar oss alla att vara innovativa och växa tillsammans. Därför strävar vi efter att bygga team där alla känner sig inkluderade och behandlas lika. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Fortum med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta Clevrys rekryterare Anna på: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Tandläkare till vår fina klinik i Marieberg.

Hej blivande tandläkare-kollega! Vill du jobba på en av landets ledande och snabbast växande tandvårdskedjor? Happident växer så det knakar och vi expanderar nu och söker en driven tandläkare som är trygg i sin roll. Vi som arbetar på Happident är trygga i vår kompetens. Därför kan vi också vara okomplicerade och varma, inkluderande och lyhörda. Vår kultur är familjär och prestigelös samtidigt som vi drivs av kvalitet och utveckling. Missa inte att bli en del av Happident. Välkommen med din ansökan! Är du vår framtida kollega? Är du lagom glad men inte helt Happi? Är du nyfiken på Happident och vill bli en #Happidentare. En #Happidentare kännetecknas av en person med stark driv och passion för utveckling och en ständig strävan mot att bedriva tandvård i världsklass. Vi ser att du precis som oss arbetar för att ge dina patienter bästa möjliga vård och tillhandahåller högsta möjliga servicenivå. På Happident är vi ett lag, och vi är bäst tillsammans, därför ser vi att du är samarbetsvillig, kommunikativ och empatisk. Vi är en grupp av tandläkare och specialister som arbetar med modern utrustning och den senaste tekniken där innovation och utveckling präglar allt vi gör. Hos Happident har vi gemensamma klinik och terapimöten där du får möjlighet till gemensam diskussion och reflektion. Genom detta har du möjlighet till stor påverkan och utveckling av din arbetsplats tillsammans med dina kollegor. Möjlighet att utvecklas Happidents ambition är att tillhandahålla högsta möjliga odontologiska kvalitet. Hos oss finns det stora möjligheter att utvecklas för alla yrkeskategorier. Vårt arbete inom kvalitetsutveckling är omfattade och vi investerar i utbildning och utrustning. Happident profilerar sig stort inom elektiv tandvård (implantat, aligners, composite bonding och facial estetics). Vi anpassar din tjänst beroende på vad du vill arbeta med odontologiskt men är också lyhörda för vad du vill utvecklas inom. Vi säkerställer en gedigen introduktion och utbildning/mentorskap med tillgång till stort antal patienter där du kan utföra olika behandlingar kontinuerligt på kliniken. Följ med oss på resan i skapandet av en kundupplevelse i världsklass! Vad vi erbjuder Goda arbets-och lönevillkor TGL, TFA, sjukförsäkring och generöst friskvårdsbidrag Individuellt anpassade pensionsavsättningar Individuell lönesättning och utvecklingsplan Goda möjligheter att klättra inom företaget Flertalet gemensamma aktiviteter under året, bland annat middagar, föreläsningar och afterwork där hela företaget samlas för teambuilding Bonus Om Happident Happident är den enda större tandvårdsorganisation i Sverige som helt ägs och drivs av tandläkare. Vår ägare och grundare leg tandläkare Mazdak Eyrumlu har närmare 25 års erfarenhet att både arbeta som tandläkare och också att bygga och driva tandvårdskliniker där tandvårdspersonalen kan utvecklas för att kunna bedriva en heltäckande kvalitativ tandvård. Vår ambition är att behålla fördelarna med att arbeta i en mindre privat tandvårdsklinik men samtidigt ha de stora fördelarna att var en del av en större organisation som satsar på utveckling. Happident är en av landets största tandvårdskedjor med över 20 kliniker på flera orter. Vi erbjuder barn och vuxen allmän, akut och estetisk tandvård. Med över 100 000 patientbesök och närmare 200 medarbetare blir du en del av ett stort nätverk med vår bredd stora möjligheter både till personlig utvecklig och vidareutbildning. Tillsammans vill vi utmana och höja kvalitet och utvecklingstakt inom svensk tandvård. Skicka in din ansökan idag! Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vid frågor om tjänsten, vänligen vänd er till vår ägare och tandläkare Mazdak Eyrumlu Praktisk information Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Tills vidare med provanställning 6 månader Omfattning: Deltid/Heltid Placering: Marieberg Kontaktperson: Leg tandläkare Mazdak Eyrumlu, [email protected] HR-ansvarig: Cecilia Lassen, [email protected] Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Alla ansökningar hanteras via Happident rekryteringssida, där du kan skapa en profil samt ladda upp CV och personligt brev.

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Tandläkare till vår fina klinik på Stureplan

Hej blivande tandläkare-kollega! Vill du jobba på en av landets ledande och snabbast växande tandvårdskedjor? Happident växer så det knakar och vi expanderar nu och söker en driven tandläkare som är trygg i sin roll. Vi som arbetar på Happident är trygga i vår kompetens. Därför kan vi också vara okomplicerade och varma, inkluderande och lyhörda. Vår kultur är familjär och prestigelös samtidigt som vi drivs av kvalitet och utveckling. Missa inte att bli en del av Happident. Välkommen med din ansökan! Är du vår framtida kollega? Är du lagom glad men inte helt Happi? Är du nyfiken på Happident och vill bli en #Happidentare. En #Happidentare kännetecknas av en person med stark driv och passion för utveckling och en ständig strävan mot att bedriva tandvård i världsklass. Vi ser att du precis som oss arbetar för att ge dina patienter bästa möjliga vård och tillhandahåller högsta möjliga servicenivå. På Happident är vi ett lag, och vi är bäst tillsammans, därför ser vi att du är samarbetsvillig, kommunikativ och empatisk. Vi är en grupp av tandläkare och specialister som arbetar med modern utrustning och den senaste tekniken där innovation och utveckling präglar allt vi gör. Hos Happident har vi gemensamma klinik och terapimöten där du får möjlighet till gemensam diskussion och reflektion. Genom detta har du möjlighet till stor påverkan och utveckling av din arbetsplats tillsammans med dina kollegor. Möjlighet att utvecklas Happidents ambition är att tillhandahålla högsta möjliga odontologiska kvalitet. Hos oss finns det stora möjligheter att utvecklas för alla yrkeskategorier. Vårt arbete inom kvalitetsutveckling är omfattade och vi investerar i utbildning och utrustning. Happident profilerar sig stort inom elektiv tandvård (implantat, aligners, composite bonding och facial estetics). Vi anpassar din tjänst beroende på vad du vill arbeta med odontologiskt men är också lyhörda för vad du vill utvecklas inom. Vi säkerställer en gedigen introduktion och utbildning/mentorskap med tillgång till stort antal patienter där du kan utföra olika behandlingar kontinuerligt på kliniken. Följ med oss på resan i skapandet av en kundupplevelse i världsklass! Vad vi erbjuder Goda arbets-och lönevillkor TGL, TFA, sjukförsäkring och generöst friskvårdsbidrag Individuellt anpassade pensionsavsättningar Individuell lönesättning och utvecklingsplan Goda möjligheter att klättra inom företaget Flertalet gemensamma aktiviteter under året, bland annat middagar, föreläsningar och afterwork där hela företaget samlas för teambuilding Bonus Om Happident Happident är den enda större tandvårdsorganisation i Sverige som helt ägs och drivs av tandläkare. Vår ägare och grundare leg tandläkare Mazdak Eyrumlu har närmare 25 års erfarenhet att både arbeta som tandläkare och också att bygga och driva tandvårdskliniker där tandvårdspersonalen kan utvecklas för att kunna bedriva en heltäckande kvalitativ tandvård. Vår ambition är att behålla fördelarna med att arbeta i en mindre privat tandvårdsklinik men samtidigt ha de stora fördelarna att var en del av en större organisation som satsar på utveckling. Happident är en av landets största tandvårdskedjor med över 20 kliniker på flera orter. Vi erbjuder barn och vuxen allmän, akut och estetisk tandvård. Med över 100 000 patientbesök och närmare 200 medarbetare blir du en del av ett stort nätverk med vår bredd stora möjligheter både till personlig utvecklig och vidareutbildning. Tillsammans vill vi utmana och höja kvalitet och utvecklingstakt inom svensk tandvård. Skicka in din ansökan idag! Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vid frågor om tjänsten, vänligen vänd er till vår ägare och tandläkare Mazdak Eyrumlu Praktisk information Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Tills vidare med provanställning 6 månader Omfattning: Heltid Placering: Marieberg Kontaktperson: Leg tandläkare Mazdak Eyrumlu, [email protected] HR-ansvarig: Cecilia Lassen, [email protected] Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Alla ansökningar hanteras via Happident rekryteringssida, där du kan skapa en profil samt ladda upp CV och personligt brev.

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Restaurangchef
Streetfood från Norrbotten AB
Restaurang- och kökschefer

Leader of Bastard Burgers Välkommen till Bastard Burgers! Hos oss får du möjlighet att arbeta i en mycket progressiv och ständigt utvecklande miljö. Tillsammans med andra kollegor är du med och skapar nästa generations streetfood. I din roll kan du förvänta dig mycket skratt, samarbeten, utmaningar och utveckling. Att vara en Leader of Bastard betyder att du är flexibel, ser möjligheter och har stor förståelse för hela restaurangen, så väl köket som kassan. Genom ett positivt mindset är du högst delaktig i att få ditt team att arbeta tillsammans. En Leader of Bastard leder med gott exempel i enlighet med Bastard Burgers ledarskapsprinciper och värderingar. I rollen förväntas du ta ett högt ägandeskap för tilldelad enhet samt strävar efter att ge bästa kvalité och service till våra gäster. Genom att följa Bastard Burgers strukturer, rutiner och använda att vår sociala plattform för att interagera med dina kollegor bidrar du till en ”vi-känsla” som kan ta oss hur långt som helst. Vi kommer göra vårt bästa för att du ska utvecklas men vi förväntar oss också ditt engagemang och nyfikenhet och på så sätt skapar vi kontinuerligt lärande. Restaurangchef Om rollen Vi vill jobba med dig som älskar människor och mat lika mycket som oss. Som restaurangchef på Bastard Burgers ansvarar du för att servicen håller en hög nivå och att såväl gäster som medarbetare är nöjda och glada. Du leder teamet med rätt inställning och bra energi. Du har erfarenhet från tidigare restaurang- eller serviceyrke och förstår att det blir stressiga stunder men att servicen/maten alltid måste vara utmärkt. Du får ett övergripande ansvar för schemaläggning, inköp, personalkostnader och i princip allt som händer i restaurangen. Arbetet innebär ett stort driftfokus, kök och kassa, med administrativa inslag där du förväntas ta ett högt ägandeskap. Operativt arbete i driften ca 80 % av arbetstiden. Övergripande ansvarsområden: Utbilda och rekrytera personal Ansvarig för att mäta, utvärdera samt utveckla och rapportera resultaten på sin enhet Systematiskt göra uppföljningar i interna system Upprätta säkra arbetsförhållanden och följa det interna systematiska arbetsmiljöarbetet Se till att livsmedelssäkerheten följs i enlighet med hygienbestämmelser Aktivt arbeta med och implementera Bastard Burgers likabehandlingsplan och värdeord på sin enhet Är vi en match? Vi söker dig som... Har tidigare erfarenhet från restaurang- eller serviceyrke, gärna med personal och budgetansvar Du skall kunna svenska och/eller engelska, meriterande att behärska båda språken Möjlighet att arbeta flexibla timmar, inklusive kväller och helger Önskvärda beteenden och erfarenheter: Har en utmärkt kommunikationsförmåga God organisations- och ledarskapsförmåga, där du är strukturerad och ansvarstagande Motiveras av och kan motivera medarbetare till att jobba efter uppsatta mål Har ett engagemang för Bastard Burgers och har gärna koll på oss sedan tidigare! Vi ser gärna att du bor i närområdet av enheten Vi erbjuder dig Bastard Burgers värdeord är kvalité, kultur och människor, där dessa ligger till grund för gemensamma mål. En tjänst hos oss innebär en möjlighet att få vara delaktig i ett innovativt och snabbt växande företag, där vi är stolta över vår kultur och familjära känsla! Perks: • Föräldraförmån – vi toppar upp föräldrapenningen!* (upp till ett visst belopp). • Kollektivavtal (tjänstepension, förmåner etc.) • Veckovis pulsmätning • Friskvårdsbidrag • Betald startavgift för lopp och tävlingar • Personalrabatt på alla Bastard Burgers i Sverige, Norge, Finland Om Bastard Burgers Bastard Burgers är ett ungt och snabbt växande företag som grundades i Luleå, Sverige, år 2016. Idag finns det fler än 70 Bastard Burgers-restauranger runt om i hela Sverige och ytterligare restauranger i Finland, Norge och New York. Vi är stora och vi växer snabbt, men vägrar tappa personlighet eller bli basic. Kom hit för att du gillar musik, graffiti, streetwear, riktigt bra streetfood, klistermärken på borden, svengelska – allt det där som gör Bastard Burgers till Bastard Burgers. Kärlek till mat och människor har skapat en stark kultur runt Bastard Burgers, där såväl klimatsmarta initiativ som högljudd hiphop ryms. Mångfald och inkludering Bastard Burgers värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet, vår ambition är att rekrytera medarbetare från olika bakgrunder. Välkommen med din ansökan!

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
PTP-psykolog till Nova Psykiatri

Om Nova Psykiatri Nova Psykiatri grundades med en vision om att revolutionera psykiatrin och behandling av psykiska ohälsa. Vi strävar efter att erbjuda en modern och patientcentrerad vårdupplevelse. För närvarande fokuserar vi främst på utredningar av ADHD och Autism, samt medicinsk behandling efter diagnos. Vår ambition är dock att bredda vårt utbud och hjälpa så många patienter som möjligt genom innovativa och evidensbaserade metoder inom psykiatri och mental hälsa. Dagens psykiatri präglas av traditionella metoder och ett ofta långsamt arbetssätt, där tekniska framsteg och patientens behov sällan står i fokus. Många patienter har svårt att navigera i ett komplext offentligt system eller vänder sig till stora vårdgivare där de riskerar att bli en anonym siffra i mängden. Vi har valt att göra saker annorlunda genom att sätta patienten i centrum och erbjuda psykiatrisk vård med en femstjärnig service. Vår strategi bygger på patientupplevelse, kvalitet och effektivitet, där vi använder modern teknik och innovativa arbetsmetoder för att ständigt förbättra och utveckla vår verksamhet. Vårt engagerade team är kärnan i vår verksamhet och består främst av psykologer, läkare och sjuksköterskor. Nova Psykiatri grundades i januari 2024 och har idag cirka 20 medarbetare – och vi växer snabbt. Nu söker vi fler drivna personer som vill vara med och forma framtidens psykiatri tillsammans med oss. Vi lägger mycket fokus på att anställa Sveriges duktigaste medarbetare, samt att alla här ska trivas bättre hos oss än någon annanstans. Om rollen Vi söker nu PTP-psykologer till vårt huvudkontor i Stockholm som vill vara med oss på en spännande tillväxtresa tillsammans med andra psykologer. Vi hoppas kunna erbjuda dig Sveriges bästa och roligaste PTP-tjänst. Primära arbetsuppgifterna: Individinriktat arbete (minst 50%) Utföra neuropsykiatriska utredningar av både vuxna och barn, med primär frågeställning ADHD och/eller Autism. Uppföljande behandling och rådgivning åt samma patientgrupp. Övrigt psykologarbete (minst 25%) Bidra med metod och verksamhetsutveckling, där det finns många sätt att bidra till en bättre process och verksamhet. Gör interna och externa insatser genom att hålla utbildningar. Göra gruppinsatser Ta fram nya behandlingsprogram och koncept Visst resande ingår i tjänsten. Delar av patientarbetet kan ske digitalt, men utförs primärt fysiskt tillsammans med patienten. Vem vi söker PTP-psykolog som har möjlighet att börja arbeta någon gång i perioden juni-augusti. Vi letar efter dig som är intresserad av att kombinera effektivitet, kvalitet och patientnöjdhet i ditt arbete. Du är social och driven, gillar att utvecklas och är öppen för förändringar. Du ser patienten som någon vars förväntningar du alltid vill försöka överträffa, och du vill hela tiden förbättras. Vad vi erbjuder Möjlighet att få vara med tidigt på en spännande företagsresa mot att ha Sveriges nöjdaste patienter och anställda. Stor grad av frihet och eget ansvar, med så lite interna möten som möjligt. Regelbunden handledning av duktiga och erfarna psykologer. Flexibla arbetstider. Möjlighet att lägga upp arbetsveckorna på ett sätt som passar dig. Hybrid: Arbeta delar av arbetet hemifrån om du vill. Support i rollen av psykologassistenter som hjälper dig med delar av det administrativa arbetet, så att du kan fokusera så mycket som möjligt på arbetet med patienterna. Var med och påverka och förbättra verksamheten om du vill. Förbättringsidéer uppmuntras starkt. Konkurrenskraftig lön. Tjänstepension. Friskvårdsbidrag: 5000 SEK per år. 5 veckors semester, med 1 extra semesterdag för varje år du är kvar på företaget. Användarvänlig teknik: Nova erbjuder Macbook till alla anställda, samt ipads för all testning. Utöver det får du bl.a. skärm, hörlurar och kamera för hemarbete, samt nya och användarvänliga system att arbeta i. Möjligheter till vidareutbildningar såväl internt som externt. Sociala aktiviteter tillsammans såsom AWs, fester och events tillsammans med kollegor. Plats: Stockholm.Vi lägger stor vikt vid personlig matchning, är du rätt för rollen kan det även bli aktuellt i Malmö eller Göteborg. Anställningsform: Heltid Hur går processen till? Ansökan: Fyll i dina kontaktuppgifter och ladda upp ditt cv. Tester: Som nästa steg i rekryteringsprocessen kommer du att genomföra två psykometriska tester, som tar 20-30 minuter styck att genomföra. Dessa hjälper oss att objektivt och rättvist bedöma alla kandidater. Intervju: Går du vidare bokar vi in 1–3 st intervjuer. Intervjuerna är till dels för att lära känna dig, men även för att du ska kunna ställa frågor om oss och tjänsten, för att se om det känns som en match för oss båda. Intervjuerna kan antingen ske på vårt kontor i Stockholm eller digitalt, du väljer själv. På Nova värderar vi rätt person och att vi har blandade erfarenheter och kunskaper. Sök därför gärna om du är intresserad, även om du inte tror dig ha rätt erfarenheter.

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025