Junior Financial Controller till välkänt finansbolag

Är du nyexaminerad och söker första jobbet efter examen? Är du intresserad av controlling och finans? Då har vi en spännande möjlighet för just dig! Var? Stockholm När? Start så snart som möjligt Anställningsform? Direktanställning hos vår kund Om vår kund Vår kund är ett av Sveriges ledande bolag inom finans. Detta är en kund vi har ett gott samarbete med, där du välkomnas till ett drivet och hjälpsamt team. Hos detta bolag möts du av en entreprenöriell miljö med högt i tak, ambitiösa kollegor och goda utvecklingsmöjligheter. Om Rollen: I denna roll kommer du att arbeta brett inom finansiell controlling. Du kommer att arbeta i nära samarbete med CFO, Finance Manager, Business Controller och andra inom organisationen för att få lära dig controlleryrket från grunden. I denna roll kommer du att arbeta med både klassiska financial controller uppgifter samt arbetsuppgifter specifika för finansmarknaden. Väldigt goda utvecklingsmöjligheter erbjuds i rollen. Arbetsuppgifter: Likviditets- och valutabevakning Bokslut Budget- och forecast Rapporter Kapitalberäkning Portföljförvaltning Analysera verksamheten, bolagspresentationer Delta vid arbete kring förvärv Vem är du? Vi söker dig med universitetsutbildning inom ekonomi som brinner för utveckling. Du vill jobba med analyser och tycker att finans är kul. Du tackar inte nej till en chans att lära dig något nytt och har en prestigelös inställning. Du är en analytisk person med en hög servicegrad, nyfikenhet och ett stort intresse för att jobba med förbättring och effektivisering. Du kan arbeta obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. Du tycker om att ta stort ansvar och ägandeskap över ditt arbete samtidigt som samarbetet med dina kollegor är viktigt. Som person är du snabblärd, har ett growth mindset och är ansvarstagande i ditt arbete. Krav: Universitetsutbildning med inriktning ekonomi/ finans Grundläggande förståelse för redovisning Intresse för finans och controlling Gillar att arbeta i ett högt tempo och drivs av att utvecklas och lära dig nya saker Meriterande: Masterexamen Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul! Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Klara Hägg på [email protected]. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

12 februari 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Meta Marketing Specialist
Daniel Wellington AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Since selling our first timepiece in 2011, Daniel Wellington has evolved into a global phenomenon that has disrupted an entire industry. We are an exciting, vibrant, and innovative brand that challenges old conventions - continuously striving to enrich our customers' style through timeless pieces. Working here, you are a part of an inclusive and diverse workplace, where we want you to be yourself. We give you trust, ownership and flexibility in your work, and the opportunity to make an impact, directly contributing to our success. You will spend your days with collaborative, open, positive, and highly skilled people. You will learn new things, grow, and have a great time while doing so. We are now looking for a Meta Marketing Specialist who will lead our performance efforts across Meta’s channels. You will have the opportunity to impact our marketing success and efforts, and test test test – preferably going outside of the box often. THE TASKS YOU WILL OWN Develop, manage, and optimize Meta advertising campaigns across multiple regions: Europe, APAC, MEA, and Australia Analyze campaign performance, make data-driven decisions, and iterate for continuous improvement Collaborate with cross-functional teams to ensure alignment with broader marketing and business objectives Keep up-to-date with the latest trends, features, and best practices within Meta advertising and social media marketing Monitor and report on key metrics and KPIs, providing actionable insights and recommendations WHO YOU ARE Around 2 years of previous experience in managing Meta (Facebook/Instagram) ad campaigns Proven ability to manage large-scale campaigns targeting multiple regions (EU, APAC, MEA, AUS) Data-driven mindset with experience analyzing and interpreting campaign performance metrics Brave in testing new things, contributing as an innovator in the team Fluent in English Experience with TikTok Ads is a plus, but not required Experience in Smartly is considered a plus THIS IS #LIFEATDW We asked our people why they like working at Daniel Wellington. Visit this page on our career site to see what they replied - Our Company Culture ABOUT THE PROCESS We will review your application and get back to you as soon as possible. We aim to do so within 2 weeks. Generally, our processes consist of one first shorter video call, followed by two deep-dive interviews. Read more about Recruitment Process at DW. Regarding the job ad Google Marketing Specialist In case you are interested in applying to the role of Google Marketing Specialist, you can write in the Pitch window when applying or send Tom a message. We will, regardless if you do so, consider applicants who meet our requirements for both roles.

12 februari 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Undersköterskor till kvällen på AdeoCare i Sigtuna/Märsta
Adeocare AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vi på AdeoCare brinner för vår uppgift och vi vill vara den mest glädjande hemtjänsten. Vi har varierande och meningsfulla arbetsuppgifter, roliga kollegor och kompetenta chefer. Vi erbjuder också goda utbildnings- och utvecklingsmöjligheter. Glädje, engagemang, innovation och flexibilitet är våra värdeord som avspeglas i vår vardag - i varje möte med våra kunder och hur vi är mot varandra. Nu söker vi undersköterskor som vill jobba kvällar hos oss i Sigtuna kommun. Här är vi 90 medarbetare, en enhetschef och 4 biträdande enhetschefer som varje dag gör det bästa för våra kunder. Arbetstiderna är: 15:30-22:30. Våra kontor ligger vid goda kommunikationer. Arbetsuppgifter Du går hem till våra kunder och erbjuder stöd i deras vardag. Till dina arbetsuppgifter hör att hjälpa bland annat med: omvårdnad och hygien städning inköp tvätt måltider promenader Till arbetsuppgifterna hör också att dokumentera enligt lagkraven. Kvalifikationer och egenskaper: Vi söker dig som är utbildad undersköterska och har åtminstone ett par års erfarenhet från äldreomsorgen, gärna från hemtjänsten. Du behöver kunna dokumentera på datorn och du har goda kunskaper i svenska. B körkort är ett krav. Du som söker brinner för att ge god service till dina kunder och en av dina styrkor är att kunna se deras individuella behov. Du gillar att jobba både självständigt och i team och tar gärna egna initiativ. Vi erbjuder: AdeoCare har en unik kompetens inom demens och kognitiva sjukdomar och du erbjuds utbildning som du kommer att ha nytta av i din fortsatta karriär. Våra engagerade, erfarna och kunniga medarbetare tar hand om dig och erbjuder en fin introduktion. Ansökan: Vi gör löpande urval så skicka din ansökan gärna så fort som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss AdeoCare är ett privatägt omsorgsföretag grundat 2011. Vår verksamhet är demensinriktad och vi verkar utifrån Silviasystrarnas palliativa vårdfilosofi.

12 februari 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Driftchef till Apotea RX Syd | Årstaberg, Stockholm
Apotea AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

Om tjänsten som Driftchef RX Syd Du kommer bli en viktig kugge i Apoteas nya RX enhet med placering i Årstaberg, Stockholm. RX syd kommer bli en del av hela Apotea farmaceutiska verksamhet där vi arbetar med recepthantering för våra kunder. Som Driftchef för RX Syd kommer du bli ansvarig för ett team av cirka 50 medarbetare, både farmaceuter och logistikmedarbetare. Du kommer ha det övergripande ansvaret för att verksamheten når sina högt uppsatta mål med fokus på kvalitet, kostnadseffektivitet och kontinuerlig förbättring. Du arbetar både operativt och strategiskt för att utveckla våra processer och motivera teamet till framgång. Du rapporterar till Produktionschefen för RX och du har ett nära samarbete med de andra enheterna och driftchefer för att fatta gemensamma beslut för att nå de uppsatta KPI:erna samt säkerställa effektiva arbetsprocesser för en smidig verksamhet. En viktig del under uppstarten av RX syd är att du som Driftchef får med dig både chefer och medarbetare i samtliga processer och krav som ställs för apoteksverksamhet. Arbetsuppgifterna Som Driftchef på RX Syd kommer du vara med och starta upp en ny verksamhet, så flera ad hoc saker kommer förekomma, du kommer få vara med på högt och lågt och du kommer ha ett helhetsansvar för den dagliga driften på RX Syd, där dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av bland annat: Säkerställa att vi levererar enligt våra kundlöften Bemanna och planera utifrån kundefterfrågan, både på kort och lång sikt. Fastställa och följa upp lokala KPI:er för att nå våra mål. Arbeta strategiskt med ständiga förbättringar för ökad effektivitet och kvalitet. Personalansvar för gruppchefer och medarbetare, inklusive medarbetarsamtal, schemaläggning - och rekrytering. Systematiskt arbete med arbetsmiljö och brandskydd, egenkontroll och upprätthålla ordning och renlighet i lokalerna. Samverka med andra avdelningar och driftchefer för att optimera arbetet och uppnå bästa resultat. Vi söker dig som Trivs med att vara operativ och inte rädd för att ta i där det behövs, som ledare hos Apotea är du en förebild, som lever som du lär. Du har förmågan att leda både personal och processer framåt i en dynamisk och föränderlig produktionsmiljö. Vår verksamhet är omfattande och komplex, och du och ditt team ser förändring som en naturlig del av arbetet. För att lyckas i rollen tror vi att du även att du har: Har erfarenhet inom logistik och/eller e-handel. Har god teknisk förståelse och systemvana specifikt inom Excel. Har varit chef med personalansvar och varit ledare för andra ledare. Har erfarenhet av förändringsledning, systematiskt arbetsmiljöarbete och brandskyddsarbete. Har goda kunskaper i svenska och engelska. Meriterande om du har erfarenhet från läkemedelsindustrin och/eller retail. Vad Apotea erbjuder dig På Apotea erbjuder vi en innovativ och digital arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta med de senaste teknologierna. Vi erbjuder goda möjligheter till karriärutveckling och en rad förmåner, såsom friskvårdsbidrag och personalrabatter. Vårt starka engagemang för hållbarhet innebär att du som anställd hos oss är en del av ett företag som aktivt arbetar för att minska sin miljöpåverkan och främja socialt ansvar. Hållbarhetsarbetet bedrivs genom hela organisationen och fokuserar på tre övergripande områden: miljömässiga och sociala aspekter på arbetsplatsen och i vår värdekedja. Vi strävar efter en jämlik och inkluderande värld där alla ges samma möjligheter och bidrar till lösningar som gynnar både människor och miljön. Därför samarbetar vi med organisationer som fokuserar på människors välmående, hälsa och miljöskydd. Om Apotea Apotea.se är Sveriges största nätapotek. Vi har det största sortimentet, över 31 000 receptfria varor och nästan 18 000 receptbelagda läkemedel för människor och djur, och är Sveriges mest hållbara e-handel enligt Sustainable Brand Index 2021. Med snabba leveranser och rådgivning underlättar vi vardagen för våra kunder. Apotea omsatte under 2023 5,5 miljarder kronor och har cirka 1000 anställda. Vi finns i Stockholm, på Lidingö och i Morgongåva. För mer information, se apotea.se. Följ oss på sociala medier för att hålla dig uppdaterad kring allt som händer på Apotea LinkedIn Instagram Vi hoppas du vill bli en del av oss Skicka in din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas omgående. Tillträde enligt överenskommelse. Apotea är en inkluderande arbetsgivare som värdesätter mångfald. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter att skapa en arbetsmiljö där människor oavsett bakgrund, kön, ålder, religion eller funktionsvariation kan trivas och utvecklas. Välkommen till Apotea – där innovation möter omtanke och varje dag är en möjlighet att göra skillnad!

12 februari 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Extrajobb: Tränare i Akrobatik/Gymnastik
Stockholm Sport Academy AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Stockholm Sport Academy söker nu tränare i akrobatik/parkour. Vi är ett trevligt tränarteam som arbetar med barn och ungdomsträning, nybörjare till avancerad. Det finns möjligheter att arbeta flera dagar i veckan. Du undervisar alltid tillsammans med en kollega. Vi erbjuder: Utbildning (Idrottskoncept, HLR och metodik) Personlig utveckling med möjlighet att avancera Trevliga kollegor Möjlighet att jobba på flera platser runt om i Stockholm Ledarskapsmerit till CV Om dig Vi söker dig som har ett brinnande intresse för akrobatik och som vill vara med och utbilda andra inom sporten. Vi har inget krav på att du tidigare ska ha jobbat som tränare då du kommer få utbildning inom ledarskap och metodik från oss. Om oss Stockholm Sport Academy är Stockholms största sportskola. Vi erbjuder träning inom tennis, parkour, multisport, friidrott, akrobatik och fotboll till barn, ungdomar och vuxna. Utöver terminsträning erbjuder vi även lägerverksamhet på lov och ledighet vilket även ger dig som tränare möjlighet att jobba när det passar dig.

12 februari 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Extrajobb: Parkourtränare
Stockholm Sport Academy AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Stockholm Sport Academy söker nu tränare i parkour med start direkt. Vi är ett trevligt tränarteam som arbetar med barn och ungdomsträning, nybörjare till avancerad. Vi tränar på flera olika anläggningar runt om i Stockholm. Vi erbjuder: Utbildning (Idrottskoncept, HLR och metodik) Personlig utveckling med möjlighet att avancera Trevliga kollegor Möjlighet att jobba på flera platser runt om i Stockholm Ledarskapsmerit till CV Om dig Vi söker dig som har ett brinnande intresse för parkour och som vill vara med att utbilda andra inom sporten. Vi har inget krav på att du tidigare ska ha jobbat som tränare då du kommer få utbildning inom ledarskap och metodik från oss. Om oss Stockholm Sport Academy är Stockholms största sportskola. Vi erbjuder träning inom tennis, parkour, multisport, friidrott, akrobatik och fotboll till barn, ungdomar och vuxna. Utöver terminsträning erbjuder vi även lägerverksamhet på lov och ledighet vilket även ger dig som tränare möjlighet att jobba när det passar dig.

12 februari 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Ta steget mot att bli en del av vårt team inom kundservice!
Webhelp Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Ta steget mot en karriär som gör skillnad – bli en del av vårt team som levererar service i världsklass! Letar du efter en ny utmaning? Concentrix är ett globalt företag specialiserade inom teknologi och service som supporterar framtidens varumärken i över 70 länder. Vi arbetar med välkända företag - sådana du använder dig av varje dag - genom att förbättra deras verksamhet med ny, innovativ teknologi och lösningar. Genom att skicka in din ansökan lämnar du ditt intresse för våra framtida tjänster, går du vidare i processen kommer vi att kontakta dig. Om du vill utvecklas i din yrkesroll, inspireras av nya utmaningar och har ett genuint intresse för service, så uppmanar vi dig att anmäla ditt intresse till en av våra tjänster inom kundservice på vårt nyrenoverade kontor i Solna. Du kommer att vara del av en gemenskap av medarbetare som supporterar välkända varumärken inom bland annat tech, resebranschen, mode och hälsa. Karriär och personlig utveckling Vi kommer att se till att du får rätt utbildning, relevant utrustning samt kontinuerlig support i syfte att du ska lyckas i din nya roll. På Concentrix finns det goda karriärmöjligheter, ungefär 80% av våra ledare och chefer har blivit befordrade internt! Därtill erbjuder vi tillgång till karriärsutvecklingsprogram helt kostnadsfritt för att hjälpa dig att uppnå dina karriärsmål. Detta ingår i tjänsten Som kundservicemedarbetare i vårt team kommer du att arbeta i fina lokaler centralt i Stockholm (Solna). En vanlig dag i ditt arbete jobbar du sammansvetsat med ditt team och löser kunders problem genom främst inkommande samtal, men även förekommande mail. Du arbetar både självständigt och tillsammans med ditt team för att uppnå de uppsatta mål inom bland annat kundnöjdhet och samtalstid. Du kommer att vara första kontaktperson för kunden där du hjälper dem att lösa frågor och problem på ett professionellt och serviceinriktat sätt. Arbetet innebär att hantera olika typer av ärenden som anpassas efter kundernas unika behov och situationer – från att ge vägledning och råd till att erbjuda lösningar som skapar värde och trygghet för kunden. Vi har regelbundna tävlingar och events på kontoret. Du har även möjlighet att nyttja gymmet som finns i samma lokal , samt ett utegym utan kostnad. Utöver detta erbjuder vi dig 3500kr per år i friskvårdsbidrag, kollektivavtal med Unionen samt möjlighet till bonus. Du kommer även att få en betald utbildning för att ge dig en stadig grund att stå på innan du börjar. Dina kvalifikationer Om du vill utvecklas inom kundbemötande och kundservice, kan du och Concentrix vara en bra match. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet från detta område, men det är såklart meriterande. Du skall ha en stark vilja för att hitta en skräddarsydd och optimal lösning för varje kund. Utöver detta behöver du ha gått ut gymnasiet med godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 samt kunna arbeta från vårt kontor i Solna Vad vi erbjuder dig Friskvårdsbidrag om 3500 kronor per år Tillgång till gym samt utegym Goda förbindelser inom kollektivtrafiken Nyrenoverade och fräscha lokaler Vi erbjuder tillsvidareanställning på heltid, deltid samt timanställning. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning Goda karriärsutvecklingsmöjligheter samt möjlighet att ta del av vårt interna karriärsprogram Betald grundutbildning Vi har kollektivavtal med Unionen, vilket för oss är en självklarhet så att du kan känna dig trygg i din anställning Teamaktiviteter både på och utanför arbetet för att göra jobbet roligare Möjlighet till prestationsbaserad bonus Kontinuerlig coaching för att stötta dig i din roll Ytterligare information: Start: Löpande under 2025 Anställningsform: Heltid, deltid eller timanställning tillsvidare. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Arbetstider: Varierade öppetider, detta inkluderar både vardagar och helger. Tjänsten är på plats från kontoret i Solna. Experience the best version of you! Vi vill höra från dig om detta känns som rätt steg för dig i din karriär. Ansök redan idag och bli en del av oss på Concentrix. Genom att skicka in din asnökan lämnar du ditt intresse för våra framtida tjänster, går du vidare i processen kommer vi att kontakta dig. Concentrix is an equal opportunity employer We're proudly united as one team, one company, globally. We're committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws

12 februari 2025
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Senior Test Engineer to Teledyne FLIR
A Hub AB
Systemtestare och testledare

Are you a senior Tester? Then join Teledyne FLIR's innovative defense team! Teledyne FLIR Defense is a global leader in defense technologies and integrated sensing solutions with 15,000 employees globally. Since 1978, they have been at the forefront of innovation continued to push boundaries. Their diversified portfolio serves a variety of applications in government and defense, helping military personnel operate efficiently and effectively in various environments. Teledyne FLIR are now looking for passionate and talented individual to join their team in Täby to help them continue to lead the way in surveillance technology. If you're excited about making a difference in the world and working with cutting-edge technologies, this is the place for you! What You Will Get A Friendly and Inclusive Culture: Join a team that values collaboration, problem-solving, and creativity. Global Team: Work alongside passionate colleagues from around the world. Great Team and Culture: Collaborate with other talented engineers in a supportive environment. Financially Stable and Growing Company: Be part of a company that is financially secure and expanding. Great Pension Plans: Enjoy excellent pension benefits. Healthcare Benefits: Access to healthcare benefits, including friskvård, free gym, and various sports activities. Responsibilities Manual Testing: Support the software developers by conducting manual tests. Automation Testing: Implement automation testing in Python in close collaboration with software developers. Software Verification: Test and verify software during development and before releases. Hands-On Handling: Engage directly with FLIR's software and hardware. Design, develop, and execute test plans and test cases based on product requirements and specifications. Collaborate with team members to reproduce and resolve issues. Develop and maintain Continuous Integration/Continuous Deployment (CI/CD) test pipelines. Initially work extensively with manual testing, with the aim to transition to automated tests. The candidate will be responsible for setting up the framework for this transition. Who Are You? To be successful in this role, we believe that you have/are: Education: Bachelor's or Master's degree in relevant fields such as Computer Science, Embedded Systems, Electronics, or similar. Experience: Previous experience with testing, including manual testing. Programming Skills: Proficiency in a high-level programming language, such as Python. Passion for Technology: A strong interest in technology. Good communication and teamwork skills. Familiarity with version control systems (e.g., Git). Experience with bug tracking tools (e.g., Jira). Experience with test management tools (e.g., TestRail, Zephyr). English proficiency: Excellent knowledge of English, both spoken and written. It is also beneficial if you have: Experience with Embedded Systems Experience with Automation Testing Experience with Hardware Testing But most importantly, we believe that you are: Organized Responsible Intellectually Curious Proactive Security Clearance Defense Industry Standards: Due to the high-security demands of the defense industry, you will need to undergo a background check. The person needs to be able to work in Sweden, and we perform security background checks on all employees. This position requires access to export-controlled information or items (i.e., regulated technology or technical data per ITAR/EAR US regulations). Applicants must be eligible to apply for and obtain the appropriate export control license from the U.S. Departments of State or Commerce Join us and contribute to the next generation of defense technology! Other Information: Start: As per agreement Location: Täby, 100% on site Employment form: This is a full-time position with an employment directly with Teledyne FLIR. Benefits and salary are dicussed seperately.

12 februari 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Restaurangchef centrala Stockholm heltid
Brödernas Group AB
Restaurang- och kökschefer

Är du sugen på nya utmaningar, en karriär inom restaurangbranschen eller ett företag där det går snabbt att växa? Då har du kommit rätt! Vilka är Brödernas? Brödernas bedriver med framgång sin verksamhet i hela Sverige från Umeå i norr och till Malmö i söder. Brödernas expanderar i en rasande takt med visionen att bli känt även utanför Sveriges gränsen. Vår ambition är att Brödernas ska associeras med god kvalité och fantastisk service. Vi har idag över 90 öppnade enheter i Sverige och vi öppnar nya enheter varje månad. Det viktiga för oss är att oavsett vilket mål du har för framtiden så har vi garanterat en plats för dig. Hos oss är det dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vad innebär jobbet som Restaurangchef hos oss? I tjänsten ingår huvudansvar för driften och personalen på restaurangen, vanligtvis ca 15 anställda. Du jobbar med att utveckla dina medarbetare, ger dem vägledning så att dem kan växa genom delegering av arbetsuppgifter. Du har även huvudansvaret för lönsamheten och resultatet för enheten. Bland annat ingår följande ansvar i tjänsten: Service Inköp Leveranser Attestera fakturor Schemaläggning Prognos och personalkostnad Lokal marknadsföring och rekrytering Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet av en ledande roll inom restaurangbranschen sedan tidigare. Du ska vara serviceinriktad, lösningsorienterat och klara av att behålla helhetsgreppet i ett högt arbetstempo. Du är stresstålig, driftig och bra på att leda och utveckla din personal. Vad erbjuder vi? En ledande roll i Sveriges snabbast växande restaurangkedja. Vi erbjuder en fartfylld arbetsplats som är mitt under en stor expansion vilket innebär mycket goda möjligheter för att utvecklas med företaget. Intervjuer sker löpande så tveka inte! Sök! Are you hungry for new challenges, a career in the restaurant industry or a company where you can grow fast? Then you have come to the right place! Who are the Brödernas? Brödernas successfully conducts its operations throughout Sweden from Umeå in the north and to Malmö in the south. Brödernas are expanding at a rapid pace with the vision of becoming known even outside Sweden's border. Our ambition is for Brödernas to be associated with good quality and fantastic service. We currently have over 80 opened units in Sweden and we open new units every month. The important thing for us is that no matter what goal you have for the future, we have guaranteed a place for you. With us, it is your own ambitions and results that determine how far you can go. What does the job as Restaurant Manager with us mean? The service includes the main responsibility for the operation and staff of the restaurant, usually about 15 employees. You work to develop your employees, give them guidance so that they can grow by delegating tasks. You also have the main responsibility for the profitability and the result for the unit. Among other things, the following responsibilities are included in the service: Service Purchase Deliveries Certify invoices Scheduling Forecast and personnel costs Local marketing and recruitment Who are you? We are looking for you who have previous experience of a leading role in the restaurant industry. You must be service-oriented, solution-oriented and able to maintain the overall grip at a high work pace. You are stress-resistant, enterprising and good at leading and developing your staff. What do we offer? A leading role in Sweden's fastest growing restaurant chain. We offer a fast-paced workplace that is in the middle of a major expansion, which means very good opportunities for development with the company. Interviews are ongoing, so do not hesitate! Apply!

12 februari 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Undersköterska till Aleris hemsjukvård Täby
Aleris Sjukvård AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vill du göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens som undersköterska? Är du engagerad, flexibel och redo att ta nästa steg i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Hos oss står teamarbete i fokus – tillsammans skapar vi en miljö där vi inte bara når våra mål utan också ständigt växer och förbättrar vår verksamhet. Vill du bli en del av vårt team? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Hos oss på Aleris Hemsjukvård erbjuds du en arbetsplats med ett gott arbetsklimat och en välorganiserad verksamhet där våra värdeord – Ansvarsfullt, Enkelt och Innovativt – genomsyrar allt vi gör. Inom Basal hemsjukvård arbetar vi på uppdrag av regioner, kommuner och privata aktörer och fungerar som deras förlängda arm när de har stängt. Detta innebär att vi utför hemsjukvårdsbesök på kvällar, nätter och helger. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut ingår. Rollen I rollen som undersköterska delegeras du av sjuksköterska och dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat läkemedelsadministrering, insulin, sond, stomi, inhalation och lättare sårvård. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg för att planera arbetspassen. Hos oss har du alltid ett administrativt team som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Tillsammans arbetar vi för att skapa en trygg och kvalitativ vård för våra patienter. Vi utgår från kontoret i Täby och patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område. För att ta dig mellan patientbesöken använder du våra miljöklassade bilar. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi även dig: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är utbildad undersköterska och innehar skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen Har tidigare erfarenhet av delegerade arbetsuppgifter Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet Take Care Innehar B-körkort Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är även mycket meriterande om du tidigare har arbetat inom hemsjukvård. Vi ser att du är självständig och ansvarstagande med en god förmåga att hantera föränderliga situationer med lugn och fokus. Samtidigt arbetar du strukturerat och metodiskt, även i ett högt tempo. För oss är det även viktigt att du har patienten i fokus. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning eller timanställning Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi ser fram emot att höra från dig!

12 februari 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025