Hemtjänst kvällar Täby
Noga Omsorg Haninge AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Noga Omsorg söker nu engagerad och omsorgsfull personal till vårt team inom hemtjänst i Täby för kvällar. Är du intresserad av att göra skillnad i andra människors liv genom att erbjuda högkvalitativ vård och omsorg? Då är detta jobbet för dig! Arbetsuppgifter inom Hemtjänst på Kvällar i TäbySom en del av vårt team kommer du att bli involverad i ett brett spektrum av uppgifter inom hemtjänst på kvällar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Personlig omvårdnad och hjälp med hygien Matlagning och måltidshjälp Psykosocialt stöd och sällskap Kvalifikationer för Kvällsjobb inom Hemtjänst i Täby För att vara framgångsrik i rollen ser vi gärna att du har: Erfarenhet inom vård och omsorg, särskilt hemtjänst Relevant utbildning inom omsorg eller vård (exempelvis undersköterska) God förmåga att kommunicera på svenska, både i tal och skrift Körkort (B) Empatisk förmåga och ett genuint intresse för att hjälpa andra Arbetstid och Anställningsform för Hemtjänst Kvällar i Täby Vi erbjuder deltidstjänster, med varierande arbetstider på kvällar. Anställningen är tillsvidare med provanställning på 6 månader. Fördelar med att Arbeta hos Noga OmsorgHos Noga Omsorg erbjuder vi en arbetsmiljö där du har möjlighet att växa och utvecklas. Vi värdesätter våra medarbetare och tillhandahåller: Konkurrenskraftig lön och förmåner Löpande utbildning och kompetensutveckling Ett stöttande och engagerande team Ett meningsfullt arbete där du gör skillnad varje dag Kollektivavtal Hur du Ansöker till Vårt Hemtjänst Kvällsjobb i Täby Är du redo att bli en del av vårt engagerade team? Skicka in din ansökan snarast möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Vänligen inkludera följande i din ansökan: Ett personligt brev CV Referenser

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
PTP-psykolog till Nova Psykiatri

Om Nova Psykiatri Nova Psykiatri är ett nystartat och snabbväxande företag grundat av psykologer, med målet att ha både Sveriges nöjdaste patienter och medarbetare. Vi har huvudkontor i Stockholm men även mottagningar i andra städer. Om rollen Vi söker nu PTP-psykologer till vårt huvudkontor i Stockholm som vill vara med oss på en spännande tillväxtresa tillsammans med andra psykologer. Vi hoppas kunna erbjuda dig Sveriges bästa och roligaste PTP-tjänst. Primära arbetsuppgifterna: Individinriktat arbete (minst 50%) Utföra neuropsykiatriska utredningar av både vuxna och barn, med primär frågeställning ADHD och/eller Autism. Uppföljande behandling och rådgivning åt samma patientgrupp. Övrigt psykologarbete (minst 25%) Bidra med metod och verksamhetsutveckling, där det finns många sätt att bidra till en bättre process och verksamhet. Gör interna och externa insatser genom att hålla utbildningar. Göra gruppinsatser Ta fram nya behandlingsprogram och koncept Visst resande ingår i tjänsten. Delar av patientarbetet kan ske digitalt, men utförs primärt fysiskt tillsammans med patienten. Vem vi söker PTP-psykolog som har möjlighet att börja arbeta någon gång i perioden juni-augusti. Vi letar efter dig som är intresserad av att kombinera effektivitet, kvalitet och patientnöjdhet i ditt arbete. Du är social och driven, gillar att utvecklas och är öppen för förändringar. Du ser patienten som någon vars förväntningar du alltid vill försöka överträffa, och du vill hela tiden förbättras. Vad vi erbjuder Möjlighet att få vara med tidigt på en spännande företagsresa mot att ha Sveriges nöjdaste patienter och anställda. Stor grad av frihet och eget ansvar, med så lite interna möten som möjligt. Regelbunden handledning av duktiga och erfarna psykologer. Flexibla arbetstider. Möjlighet att lägga upp arbetsveckorna på ett sätt som passar dig. Hybrid: Arbeta delar av arbetet hemifrån om du vill. Support i rollen av psykologassistenter som hjälper dig med delar av det administrativa arbetet, så att du kan fokusera så mycket som möjligt på arbetet med patienterna. Var med och påverka och förbättra verksamheten om du vill. Förbättringsidéer uppmuntras starkt. Konkurrenskraftig lön. Tjänstepension. Friskvårdsbidrag: 5000 SEK per år. 5 veckors semester, med 1 extra semesterdag för varje år du är kvar på företaget. Användarvänlig teknik: Nova erbjuder Macbook till alla anställda, samt ipads för all testning. Utöver det får du bl.a. skärm, hörlurar och kamera för hemarbete, samt nya och användarvänliga system att arbeta i. Möjligheter till vidareutbildningar såväl internt som externt. Sociala aktiviteter tillsammans såsom AWs, fester och events tillsammans med kollegor. Plats: Stockholm Anställningsform: Heltid Hur går processen till? Ansökan: Fyll i dina kontaktuppgifter, ladda upp ditt cv och svara på ett par flervalsfrågor (Personligt brev behövs ej). Har du ditt cv färdigt bör det inte ta mer än ett par minuter. Tester: Som nästa steg i rekryteringsprocessen kommer du att genomföra två psykometriska tester, som tar 20-30 minuter styck att genomföra. Dessa hjälper oss att objektivt och rättvist bedöma alla kandidater. Intervju: Går du vidare bokar vi in 1–2st intervjuer. Intervjuerna är till dels för att lära känna dig, men även för att du ska kunna ställa frågor om oss och tjänsten, för att se om det känns som en match för oss båda. Intervjuerna kan antingen ske på vårt kontor i Stockholm eller digitalt, du väljer själv. På Nova värderar vi rätt person och att vi har blandade erfarenheter och kunskaper. Sök därför gärna om du är intresserad, även om du inte tror dig ha rätt erfarenheter.

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Telefonförsäljare till Tryggsam!
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vi söker säljare till Tryggsam! Som säljare hos Tryggsam kommer du att erbjuda våra tjänster inom ID-skydd, utifrån kundens behov. Våra fördelar!Garantilön varje månad + generös provisionRoliga kickoffs, team-aktiviteter och AW:sKostnadsfri säljutbildningMöjligheter att växa inom bolaget!Kontorstider 9-18.00 Roliga tävlingar! Vi söker dig som: Har hög social kompetens. Är målmedveten och tävlingsfokuserad. Vill utvecklas och lära dig mer om försäljning. Bidrar till en härlig, positiv stämning! Om oss: Ett team på 14 säljare Certifierade utav Great Place To Work, 4 år i rad Grundades 2013 av säljare för säljare Kompletterar försäkringar med smarta säkerhetstjänster Om tjänsten Som innesäljare kommer du att kontakta både varma och kalla kunder, försäljningen sker via telefon. Du kommer ha möjligheten att utvecklas och sitta på olika projekt. Du kommer att utgå från vårt nya fräscha kontor bara 4 minuter från slussen och ingå ett engagerande team.

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Innesäljare
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du ta nästa steg i karriären med goda möjligheter till att klättra inom bolaget? Då är det här rätt möjlighet för dig. Vi på Tryggsam söker drivna säljare till vårt engagerade team i Stockholm. Arbetsbeskrivning Hos oss på Tryggsam får du arbeta med vår egenutvecklade produktportfölj, där vi kombinerar försäkringar med säkerhetstjänster för att skapa mervärde för våra kunder. Telefonen blir ditt främsta verktyg, och du kommer dagligen att kontakta både nya och befintliga kunder för att erbjuda våra lösningar. Du utgår från vårt moderna kontor, bara fyra minuter från Slussen, och arbetar tillsammans med ett stöttande säljteam för att nå både individuella och gemensamma mål. Personlig utveckling, coaching och teamaktiviteter är centrala delar av vår företagskultur. Vi söker dig som: Talar och skriver flytande svenska. Är resultatinriktad, lyhörd och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Är driven och trivs med att arbeta mot uppsatta mål. Erfarenhet av försäljning är meriterande, men inget krav. Vi erbjuder: En heltidstjänst med trygg garantilön och höga provisioner utan lönetak. En personligt anpassad utvecklingsplan för att stärka din utveckling. En företagskultur där vi firar framgångar med gemensamma aktiviteter, tävlingar och utmärkelser. Möjligheten att arbeta med en produkt som gör verklig skillnad för våra kunder. Generöst friskvårdsbidrag. Klämdagar innebär halvdagar. Heltidstjänst mån-fre kontorstider Om Tryggsam Tryggsam är sedan 2013 ett snabbt växande företag som kompletterar försäkringar med innovativa säkerhetstjänster. Vi brinner för att skapa trygghet i vardagen och erbjuder lösningar som skyddar våra kunder. På Tryggsam kombinerar vi höga ambitioner med en familjär atmosfär, och vi tror på att ständigt utvecklas – både som individer och som företag. Ansök redan idag! Din personlighet och ditt engagemang gör skillnad. Vi ser fram emot att ha dig med i vårt team och tillsammans skapa trygghet för fler kunder.

7 februari 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Erfaren CNC-operatör
Arlanda Invest Consulting AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Om rollen Vi söker nu för vår kunds räkning en erfaren CNC-operatör med god kunskap i CAM programmering och ritningsläsning. Vi ser att du drivs av att leverera hög kvalitet både som CNC-operatör och kollega. Arbetstiden är måndag-fredag dagtid. Körkort och bil är ett måste då kommunala kommunikationer är begränsade. Du som söker ska ha erfarenhet av: CAM programmering ritningsläsning Vi söker någon som har: stor erfarenhet av CNC svarvning energi och initiativförmåga positiv inställning till att jobba Vi söker någon som är: glad, proper och tycker att det är viktigt att hålla tider trevlig mot svarven, material och kollegor ansvarsfull och pigg Ansökan Tjänsten är en heltid och arbetsplatsen är norrort Stockholm. Känner du igen dig i ovan beskrivning och vill bli en del av ett framgångsrikt team så tveka inte på att skicka in din ansökan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så fort vi har rätt kandidat. Har du frågor kring tjänsten så hör av dig till [email protected]. Din ansökan sker via knappen "ansök" här nedan, ansökningar via mail hanteras ej. Välkommen med din ansökan här nedan!

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Trädgårdsarbetare i Stockholm
Submit AB
Trädgårdsodlare

Vi på Submit söker nu efter flera trädgårdsarbetare till vår samarbetspartner!Om företaget: Vår kund är ett välrenommerat företag inom trädgårdsbranschen som erbjuder professionella trädgårdstjänster över hela Stockholm. Med fokus på högkvalitativa tjänster och hållbara lösningar har företaget etablerat sig som en pålitlig partner för både privata och kommersiella kunder. Arbetsuppgifter: Plantering och underhåll av växter Häck- och gräsklippning Besprutning och ogräsbekämpning Beskärning av buskar och träd Skötsel av rabatter och trädgårdsland Snöröjning och halkbekämpning under vintermånaderna Profil:Vi söker en engagerad trädgårdsarbetare som har en passion till växter och trädgårdsskötsel. Du ska vara självständig, noggrann, och ha en stark vilja att leverera arbete av hög kvalitet. Det är också viktigt att du trivs med fysiskt arbete och arbete utomhus i varierande väderförhållanden. Krav: Körkort B Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Meriterande: Erfarenhet av snöröjning och vinterunderhåll Kunskap om ekologisk och hållbar trädgårdsskötsel Utbildning inom trädgård eller motsvarande arbetslivserfarenhet Plats: Stockholm Start: Mars 2025 Lön: Enligt överenskommelse Arbetstid: 07:00-16:00 Omfattning: Heltid Låter detta som något för dig? Ansök idag! Har du frågor om tjänsten maila [email protected], ange "trädgård" som ämne.

7 februari 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Staff & Account Manager Front of House Stockholm
Restaurang Assistans i Skandinavien AB
Restaurang- och kökschefer

RestaurangAssistans förser hela besöksnäringen med flexibla personallösningar så som bemanning, rekrytering, entreprenad och utbildning. Med över 20 år i branschen och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo så är vi ledande i branschen. Vi vågar säga att vi är grymma på service och kvalitet! Brinner du för hotell- och restaurangbranschen och vill leverera service i världsklass till våra kunder? Älskar du att jobba med människor och utveckla medarbetare? Vill du ha en fot kvar i branschen men samtidigt prova en kontorstjänst? Då har vi tjänsten för dig! Till vårt växande kontor i Stockholm söker vi nu ytterligare en Personalansvarig som vill vara med och fortsätta att utveckla vår matsal- och receptionsavdelning. Hos oss kommer du att arbeta med rekrytering och uthyrning av allt från restaurangbiträden och receptionister till servitörer och hovmästare. Vi bemannar och rekryterar personal till stora hotellkedjor, företagsrestauranger, banketter, galamiddagar och à la carte krogar m.m. En vanlig dag på kontoret innefattar t.ex. intervjuer och anställningar av nya medarbetare, schemaläggning, daglig bemanning, nära kontakt med våra kunder och annan personaladministration. I tjänsten ingår även försäljning, möten, utbildningar och uppföljningar. Du kommer även få vara med ute och säkerställa driften på stora och spännande kundevents! RestaurangAssistans målsättning är att våra kunder och medarbetare alltid ska vara nöjda med de tjänster vi utför och med oss som serviceföretag. Arbetet ställer därför mycket höga krav på din sociala förmåga då möten och samtal med kunder och medarbetare sker på daglig basis. Vi lägger stor vikt vid byggandet av relationer både med vår personal och med våra kunder. Vem är du? En naturlig ledare som har lätt för att bygga relationer Gillar att arbeta med människor från jordens alla hörn En problemlösare som ser möjligheter Prestigelös teamspelare som kan hugga in där det behövs God känsla för detaljer, ordning och reda och noggrannhet En person som gillar högt tempo med varierande arbetsdagar Trygg och diplomatisk Du har sedan tidigare: Arbetat som Restaurangchef, F&B Manager eller liknande Ett brett kontaktnät inom Stockholms restaurangvärld Gärna erfarenhet av stora banketter och event Gärna erfarenhet av att ansvara och leda stora personalgrupper God insikt i såväl schemaläggning som personalhantering God ekonomisk förståelse och erfarenhet av resultat- och budgetansvar Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska B-körkort Vad får du hos oss Ett stimulerande, roligt och givande arbete med högt i tak Varierande arbetsuppgifter med mycket eget ansvar Möjlighet att använda din branschkunskap för att hjälpa branschkollegor att lösa utmaningar och personalbehov Bli en del av ett sammansvetsat team på kontoret där alla hjälps åt och har en "ingenting är omöjligt" -inställning Möjlighet att bygga upp och sätta sin egen prägel på avdelningen Generösa personalförmåner Löpande kompetensutveckling Ett brett kontaktnät inom besöksnäringen Utbildning inom bl.a. arbetsrätt och kollektivavtal Ett nyrenoverat fräscht kontor med gym för arbetande i huset Detta är en tillsvidaretjänst som inleds med sex månaders provanställning, heltid, lön enligt överenskommelse. Arbetstiderna är främst förlagda dagtid måndag-fredag med någon eller några kvällar i veckan beroende på bokningar och säsong. Vi hoppas på att kunna välkomna en ny kollega hos oss under våren så vänta inte med att skicka in din ansökan!

7 februari 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Operations Manager La Neta & Los Tacos
Restaurang Assistans i Skandinavien AB
Restaurang- och kökschefer

Vi har en av årets mest spännande tjänster inom F&B! Vi söker en Operations Manager för restaurangkoncepten La Neta och Los Tacos i Sverige och Danmark. Vill du vara en del av en växande restauranggrupp i expansionsfas? Vi söker en dynamisk ledare som vill använda sin operativa ledarskapserfarenhet för att lyfta andra och säkerställa fortsatt tillväxt för två spännande restaurangkoncept i Skandinavien. Los Tacos är Norges största och mest populära Tex-Mexkedja med 15 restauranger, fyra food trucks och två nya restauranger under konstruktion. La Neta, känd för sin autentiska mexikanska streetfood, har fyra restauranger i Stockholm, två i Köpenhamn och en nyöppnad restaurang på Arlanda flygplats. Tillsammans driver gruppen 22 enheter. Tjänstens fokusområden Säkerställa drift, effektivitet och lönsamhet på La Neta och Los Tacos Vara en nyckelresurs för restaurangcheferna genom att erbjuda stöd och vägledning i operativa utmaningar Utveckla och implementera effektiva rutiner och processer Övervaka och analysera KPI:er för att optimera prestanda och lönsamhet Utvärdera och utveckla menyalternativ för att hålla dem konkurrenskraftiga och attraktiva Säkerställa varumärkets koncept och standarder Initiera och genomföra effektiviseringsåtgärder inom både kök och matsal Spela en central roll vid öppning av nya restauranger, inklusive rekrytering och utbildning av personal för både La Neta och Los Tacos Leda tillståndsprocesser och godkännanden för nya etableringar och stödja expansionsplanerna för båda varumärkena Vem är du? En kommersiellt driven person med stark ledarskaps- och managementerfarenhet från restaurangbranschen En flexibel, proaktiv och social person som är skicklig på att bygga starka relationer Någon som drivs av att uppnå goda resultat och som kan balansera strategiskt tänkande med detaljerat genomförande Flytande i svenska och engelska både i tal och skrift, spanska är meriterande Du bör ha 3-5 års erfarenhet av restaurangledning Som ledare är du beslutsam, tydlig och väl insatt i relevanta lagar och regler Du motiveras av att skapa framgång för de enskilda restaurangerna och båda varumärkena som helhet Vad får du? Hos La Neta och Los Tacos blir du en del av en informell, samarbetsinriktad miljö med platt organisation och stödjande kultur. Detta är en spännande möjlighet att växa professionellt samtidigt som du bidrar till utvecklingen av två blomstrande restaurangkedjor. Tjänsten är baserad i Stockholm med regelbundna resor. Mycket av din tid kommer att tillbringas på plats i restaurangerna för att säkerställa smidig drift och stöttning av de lokala teamen både i Sverige och Danmark. Känner du att detta rollen just för dig? Då ser vi fram emot att få läsa din ansökan! Tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittar rätt person. Vid eventuella frågor om tjänsten vänligen maila till [email protected] All kommunikation och ansökningar går via RestaurangAssistans.

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Mötesbokare - Kylslaget AB
Bee Bemanning AB
Telefonförsäljare m.fl.

Trivs du i en roll där du får möjligheten att interagera med kunder dagligen? Då kan det vara dig vi letar efter! Kylslaget AB har en gedigen erfarenhet av arbete med luft-luftvärmepumpar sedan 2007 och söker nu en engagerad mötesbokare för att ta nästa steg i företagets utveckling. Uppdraget I rollen som mötesbokare hos vår kund så kommer du sälja in rengöringsservice på värmepumpar hos våra befintliga kunder. Du sköter säljprocessen från start till avslut. Du kommer ingå i ett säljteam som sitter i Vallentuna där det är fantastiskt högt i tak. För att lyckas i rollen är det därför viktigt att du har ett starkt pannben och att viljan till att utvecklas är stor. Företaget erbjuder Säljutbildning Säljtävlingar där teambuilding är i fokus Karriärmöjligheter Övrig information Placering: Vallentuna, Stockholms län Heltid Arbetstider 07.30-16.30 Månadslön Kontaktuppgifter och ansökan Välkommen med din ansökan redan idag, då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på [email protected]. Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att du blir direktanställd hos Kylslaget AB. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sista ansökningsdatum är 28/2-2025 Om Bee Bemanning Vi är ett rekryterings- och bemanningsföretag specialiserade inom HVAC, teknik och energi. Vi matchar rätt kompetens med rätt företag – oavsett om det handlar om mindre bolag eller stora koncerner över hela Sverige. Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att lära känna dig!

7 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Marketing and Communications Consultant – Stockholm
Sway Sourcing Sweden AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Vi på Sway Sourcing söker en erfaren Marketing & Communications Consultant till vår kund i Stockholm. Är du en kreativ och analytisk kommunikatör med digital kompetens? Då kan detta uppdrag vara något för dig! Om uppdraget I rollen som Marketing & Communications Consultant kommer du att: Skapa och hantera webb- och sociala medieinnehåll Utföra och övervaka digitala kampanjer (SoMe, ABM, Adwords, SEO/SEM) Hantera publicering av innehåll på webbsidor och nyhetsbrev Analysera och rapportera kampanj- och webbanalysdata Stödja marknadsföringsaktiviteter och bidra till kommunikationsplaner Vem vi söker För att lyckas i rollen ser vi att du har: Flytande svenska och starka lokaliseringsegenskaper Erfarenhet av digitala verktyg (EDGEcrm, Social Media Studio, EPiServer, Power BI) Stark analytisk och organisatorisk förmåga Förmåga att arbeta självständigt och driva projekt från start till mål Utbildning inom marknadsföring, kommunikation eller liknande Omfattning och villkor Start: 10 februari 2025 Slutdatum: 30 juni 2025 (möjlighet till förlängning) Plats: På plats i Stockholm Omfattning: 2–3 dagar per vecka Vi hanterar ansökningar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Sista ansökningsdag är 10 februari 2025. Ansök nu och bli en del av ett spännande uppdrag! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025