Butikssäljare till våra cykelbutiker i Stockholm
Spobik AB
Butikssäljare, fackhandel

Spobik AB driver några av Sveriges ledande specialistbutiker inom cykel och hockey. Vi erbjuder ett brett sortiment inom våra expertisområden, från ledande varumärken på marknaden. Våra kontor och butiker är belägna i Jönköping, Stockholm och Karlstad. Välkommen att läsa mer kring våra butiker på cykelkraft.se, cykelkraft.fi, cykloteket.se, spobik.se, kronan.com, tooorch.com, hockeystore.se, hockeystore.com, hockeytown.se. Om rollenSpobik AB växer snabbt i Sverige och över Europa. För att fortsätta vår tillväxtresa söker vi nu ytterligare erfarna och engagerad säljare till våra cykelbutiker i Stockholm med omnejd. Vår målsättning är att etablera Nordens främsta cykeldestinationer och söker en lagspelare som delar vår passion för cykel och affärer. Som säljare i våra butiker kommer du utgöra en del av vårt härliga team av kompetenta och engagerade säljare. Din huvudsakliga uppgift kommer att vara att alltid se till att leverera högklassig service till butikens kunder. Vår målsättning är att alltid leverera den bästa upplevelsen kring att köpa och serva sin cykel. Därför är det viktigt att du har en stor kunskap och ett intresse för cykel och tillbehör. Vem är du? Vi ser att du är en social person som brinner för att hjälpa människor, både kunder och dina kollegor. Du har ett stort cykel- och idrottsintresse och älskar att leverera service i förstaklass - även i en stressig miljö. Vi är måna om att upprätta en mångfald i företaget och ser därför extra positivt på kvinnliga sökanden! Dina ansvarsområden inkluderar bland annat: Erfarenhet av arbete med cyklar eller ett stort intresse, kunskap kring cykel Minst 1 års erfarenhet av servicerelaterat yrke Dator- och kassavana Gillar att jobba i team Trivs med ett arbete i högt tempo Ansvarstagande Vad kan vi erbjuda? Att vara en del av Spobik AB innebär att du får möjlighet att vara med på en unik tillväxtresa. Du blir en del av en snabbt föränderlig miljö där du har möjlighet att påverka och driva förändring. Vi strävar efter att erbjuda betydande utvecklingsmöjligheter och du kommer att spela en nyckelroll i vår fortsatta expansion. Vi lägger stor vikt vid att alltid förbättra våra arbetsprocesser, dels med kompetent personal men också med system för att utveckla våra processer. Vi söker alltid efter engagerade medarbetare som brinner för både den personliga- som för den professionella utvecklingen och som drivs av att komma med nya idéer och har lätt att anpassa sig. De butiker som behöver förstärkning är belägna på attraktiva adresser i Häggvik (Sollentuna), Bromma Blocks, Solna Business Park och Kungens Kurva. Anställningsform och lokalisering: Vi söker både dig som vill arbeta deltid eller heltid under högsäsongen med chans till förlängning. Heltidstjänsterna gäller främst för butikerna i Bromma och Solna. Arbetet utförs på plats i någon av våra cykelbutiker i Häggvik (Sollentuna), Bromma Blocks, Solna Business Park eller Kungens Kurva. Intresserad? Låter detta för roligt att vara sant? Bifoga CV och ett personligt brev där du berättar lite om dig själv och varför just du är perfekt för rollen. Intervjuer sker löpande och tillsätts snarast. Om företaget Spobik AB är en del av Wesports Scandinavia AB. WeSports är en grupp av enskilda företag, med både onlinebutiker, fysiska destinationer och produktmärken. Vi är ett team från hela världen, med experter inom vår sport, experter på produktutveckling, online -plattformar, logistik och service. Vi arbetar tillsammans som ett team, vilket gör varje företag starkare än ensam. Läs mer på wesports.se

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Learning & Development Specialist
Jobbusters AB
Övriga utbildare och instruktörer

Job DescriptionDo you have experience in competence development and a passion for creating effective learning environments? We are looking for an experienced Learning & Development Specialist for a consulting assignment to our client in the automotive industry. The role involves leading, developing, and implementing training activities within Sales & Marketing and Commercial Operations. As a Learning & Development Specialist, you will: Lead and develop training initiatives, including e-learning and instructor-led training. Work closely with internal stakeholders to ensure relevant and effective competence development activities. Plan, execute, and follow up on training initiatives to achieve optimal results. Contribute to an agile and collaborative team focused on continuous improvement. Manage change and adapt in a dynamic work environment. Work in a digital learning environment, where most training is conducted online, making data analytics skills highly valuable. Qualifications You have experience in Learning & Development, with a focus on competence development. You have a strong andragogical knowledge and experience in designing and delivering training activities. You have experience with digital learning and an understanding of how data analytics can be used in training. You are fluent English in both oral and written. You will be part of a multicultural team, so all conversations are in English. Meritorious: Previous experience working within the automotive industry or in a similar environment. Personal Qualities To thrive in this role, you have excellent communication and collaboration skills with internal stakeholders. You have ability to work in a structured manner with planning and follow-up. Company DescriptionOur client is a leader in the automotive industry and is present in 100 countries. In Sweden, the headquarters is close to Stockholm and here they work on the transition for a sustainable transport system and create a world of mobility that is better for both companies, society and the environment. When you join JobBustersAs a consultant at JobBusters, you can feel secure with a collective agreement, available consultant managers and committed recruiters. As a consultant, you also get access to our network of exciting companies and clients! For us, it is important that you as a consultant feel comfortable, feel a sense of security and community with us as an employer. We offer an occupational pension, salary change and the option of flexpension. You also get access to our benefits portal, where in addition to wellness allowance you have access to lots of discounts and offers in wellnes, home and leisure, transport, healthcare and much more! Your well-being is of the highest priority for us, and we therefore offer you as an employee Corporate Health Care to deal with all the challenges of everyday life, both at work and in private life. Admission and Application Full time position, 40h/week. The position will start as soon as possible, and the assignment is expected to run until 2025-09-30 with possibility of extension. For this assignment you will be employed by JobBusters and work as a consultant for our client in Södertälje (some remote work allowed). Submit your application in English today, as interviews are ongoing.

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Learning & Development Specialist Södertälje
Sway Sourcing Sweden AB
Övriga handläggare

Vill du vara med och utveckla framtidens lärande inom försäljning och marknadsföring? Vi söker en erfaren Learning & Development Specialist för ett spännande uppdrag hos vår kund i Södertälje. Här får du chansen att arbeta i en dynamisk och innovativ miljö där du leder och utvecklar utbildningsinitiativ inom Sales, Marketing och Commercial Operations. Om rollen I denna roll får du en nyckelposition i att designa, utveckla och implementera kompetensutvecklingsaktiviteter. Du kommer att: Planera, leda och följa upp lärandeinsatser inom digital och fysisk utbildning Skapa e-learnings och instruktörsledda kurser för att stärka organisationens kompetens Samarbeta tätt med interna intressenter för att identifiera och möta utbildningsbehov Använda dataanalys för att optimera och utvärdera utbildningsaktiviteter Vi söker dig som har Relevant utbildning eller gedigen erfarenhet av kompetensutveckling och vuxnas lärande Erfarenhet av att arbeta med e-learning, digitala utbildningslösningar och klassrumsbaserad träning Stark kompetens inom dataanalys och vana att arbeta i digitala lärplattformar Förmåga att snabbt sätta dig in i nya system och program God kommunikativ förmåga och erfarenhet av att samarbeta i större organisationer Meriterande om du också har Tidigare erfarenhet från internationellt företag Erfarenhet av att arbeta med lärande inom försäljning och marknadsföring Förmåga att hantera förändringarprocesser Praktisk information Placeringsort: Södertälje (med möjlighet till 25 % distansarbete) Omfattning: 100 % Språk: Svenska och engelska Uppdragsperiod: 17 feb 202530 sep 2025 Låter detta som en spännande utmaning för dig? Skicka in din ansökan omgående och bli en del av en innovativ och lärande organisation! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Ambulerande receptionist
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kontorsreceptionister

SNABBFAKTA Omfattning: Du har möjligheten och viljan att jobba motsvarande en heltidstjänst när tillfälle ges. Arbetstider: Vardagar under kontorstid Ort: Stockholmsområdet Startdatum: Omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Som ambulerande receptionist hjälper du våra kunder vid tillfälliga behov och arbetstoppar, vilket ger dig bred branscherfarenhet och chansen att testa på hur det är att arbeta på en rad olika arbetsplatser. Våra kunder är verksamma inom flertalet branscher och du kan därför bemanna hos allt från ett nystartat designföretag till en framgångsrik advokatbyrå. I rollen får du en fantastisk möjlighet att bygga upp ditt CV, bli inspirerad av olika branscher och skaffa ett värdefullt kontaktnät. Vem vet, kanske ett av dina uppdrag leder till en fast anställning hos företaget du varit utbokad till så småningom. Möjligheterna är enorma! DIN ROLL Dina arbetsuppgifter kommer vara inom ramen för kontorsservice och kan exempelvis innebära att: Ta emot besökare i receptionen Växel-, telefon- och mailhantering Förbereda inför möten/ event samt beställa luncher och fikabröd Post- och budhantering Se till att kök och kontorsytor är rena och välkomnande Kontakt med leverantörer Administrativa arbetsuppgifter Som ambulerande receptionist har du både schemalagda fasta tider, men är också redo att rycka ut och hjälpa våra kunder med kortare framförhållning när behovet uppstår. VEM ÄR DU? Du vill skaffa meriterande arbetslivserfarenhet inom kontorsservice. Du har tidigare erfarenhet inom service, exempelvis från butik eller restaurang. Det är meriterande om du tidigare har studerat eller arbetat utomlands. Du är prestigelös, flexibel och lösningsorienterad. Du lever efter mottot att ingenting är omöjligt! Du trivs med att arbeta i ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter. Du strävar efter att alltid göra det lilla extra. Du har ett nyfiket sinne och god social förmåga att snabbt kunna sätta dig in i nya situationer och arbetsuppgifter. VAD ERBJUDER VI? Som anställd hos Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. Se filmen nedan för en större inblick i rollen och läs mer här om du vill veta mer om rollen som ambulerande receptionist! ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på Ansök. Vi går igenom urvalet löpande och återkommer till dig så snart vi kan. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via mail, men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Legitimerad Dietist till Kry Rehab

Om verksamheten och rollen Från April kommer Kry att driva primärvårdsrehabitering mitt i Stockholm City nära Östermalmstorg och vi söker en dietist till teamet! Du kommer att arbeta tillsammans med fysioterapeuter och arbetsterapeuter. Mottagningen planeras att ha ett nära samarbete med vårdcentraler inom norra innerstan och hemsjukvården. Du kommer ha tillgång till en variation av arbetsuppgifter där du har möjligheten att arbeta med grupper, individuellt och med hembesök. Vi söker dig som Är legitimerad dietist som trivs med varierande arbetsuppgifter Trivs med att arbeta med grupper och i team med andra professioner Är kreativ och vill bidra med idéer om hur vår verksamhet kan fortsätta utvecklas Praktisk information Start: 1 april 2025 Omfattning: 40% Plats: KRY Rehab Brahegatan 13A Kontakt Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta platschef Amanda Hintze, på [email protected] alt 0840887800 Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande.

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Sjuksköterska, gruppchef med HSL ansvar till Villa Tule
Vardaga AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Det här är ett jobb för dig som är driven, vill utvecklas i din yrkesroll och bidra till hälsa och livskvalitet för dem som bor hos oss. Här får du bra arbetstider, jobba självständigt och ha frihet att utforma dina arbetsdagar. Hos oss på Vardaga får du också engagerade kollegor och duktiga chefer, utbildningar, karriärmöjligheter samt flera förmåner. Här några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Bra schema och arbetstider: Vi bemannar med sjuksköterskor mellan 07.00-17.00 varje dag. Arbete var tredje helg Hög kvalitet och stöd av tydliga rutiner: Lättillämpliga rutiner, styrdokument, checklistor och kvalitetsledningssystem ger dig ett omfattande stöd i arbetet. Kompetensutveckling: Du har tillgång till Vardagas interna utbildningsorganisation Lära med en mängd kurser. Du har också möjlighet att ansöka om utbildningstjänst för att bli specialistsjuksköterska. Karriärmöjligheter: Som sjuksköterska kan du gå vidare och bli enhetschef eller verksamhetschef för ett boende. Bra ledning och korta beslutsvägar: Din chef finns nära till hands för stöd och för att bolla idéer. Som gruppchef sitter du också alltid med i den lokala ledningsgruppen. Gemenskap och stöd: Du jobbar nära sjuksköterskekollegor, gruppchefer och omvårdnadspersonal. Inom Vardaga finns ett nationellt nätverk för sjuksköterskor för att utväxla inspiration och kunskap. Förmånsportal med rabatter: Köp till exempel biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra priser. Höjdpunkterna är baserade på svar från Vardagas 180 sjuksköterskor som listat sina bästa argument för att jobba hos oss. Läs mer om deras svar här. Om rollen Du är spindeln i nätet kring de boendes hälso- och sjukvårdsinsatser och jobbar för att ge livskvalitet. Du ansvarar för att medicinska ordinationer följs. Regelbundet genomför du riskbedömningar och uppföljningar för att säkerställa god kvalitet i verksamheten. Samarbete och stöd Du ingår i ett team med omsorgspersonal, sjuksköterskor, arbetsterapeut och fysioterapeut. En viktig roll för dig är att coacha och utbilda omsorgspersonalen så att ni tillsammans ger varje boende ett så gott liv som möjligt. I detta jobbar du nära boendets gruppchefer som är ansvariga för omsorgspersonalen. Våra gruppchefer coachar också och jobbar tillsammans med teamen i det dagliga arbetet. Lära känna de boende Att förstå de boendes önskemål och se små förändring i deras hälsa och sjukdomstillstånd är många gånger avgörande för korrekta bedömningar och beslut. Tydliga rutiner För att skapa trygghet och tydlighet för dig som sjuksköterska finns ett omfattande stöd i form av praktiska och lättillämpliga rutiner, styrdokument och checklistor. Vårt kvalitetsledningssystem heter Qualimax och är branschledande. Som ny sjuksköterska och gruppchef hos oss deltar du i vårt digitala introduktionsprogram tillsammans med din mentor för att säkerställa att du får en tydlig introduktion med målet att snabbt komma in i arbetet och våra rutiner. "Bra samarbete är det allra viktigaste." - Annelie Stavås, sjuksköterska och gruppchef, Göteborg Om Villa Tule Villa Tule är centralt beläget i Sundbyberg med tillgång till goda kommunikationer. Villa Tule stod färdigbyggt 2018 och vi har en fin takterrass och altaner på våningarna. Vi har 63 platser varav 38 är för personer med kognitiv svikt och resten är somatiska platser. Du kommer att vara OAS för 21 boende. Det finns sjukgymnast och arbetsterapeut på plats. Vi har tillgång till garageplats. Din erfarenhet och kunskap Du är legitimerad sjuksköterska och vi ser gärna att du har arbetat några år inom äldreomsorgen. Våra boende är ofta multisjuka och det kräver att du har både översiktliga kunskaper kring olika sjukdomar och tillstånd samt ett intresse för den åldrande människan. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är viktigt. Vi önskar att du gillar att jobba självständigt och att ha friheten att utforma dina arbetsdagar är trygg i din roll som sjuksköterska och kan fatta snabba beslut och föra en diskussion med ansvarig läkare tar egna initiativ, har skinn på näsan och vågar ta för dig tycker om att ha en ledarroll och att stötta dina kollegor är van att strukturera och organisera ditt arbete. "Jag har alltid blivit trodd och satsad på och när man har idéer så lyssnar arbetsgivaren. " - Mårten Hedberg, Medicinskt ansvarig sjuksköterska, Stockholm Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: 250407 Sista ansökningsdag: 250303 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Ann-Sophie Rudolph 070 1681186, [email protected] Observera att det inte går att ansöka via E-post. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Facklig kontakt: Vårdförbundet Mail: [email protected] Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Läs mer om oss på www.vardaga.se

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Part-time Dutch speaking student to GANT
A Hub AB
Kundtjänstpersonal

Are you a student looking for a part-time job during your studies? Do you speak fluent Dutch? ABOUT THE COMPANY GANT is the future of American Sportswear and has been a pioneer of preppy style since 1949. Founded by the Gantmacher family in the college town of New Haven, Connecticut, GANT revolutionized the way the world dresses by creating American Sportswear icons. Today we continue to challenge convention and make clothes for the courageous, the curious and the creative - a community of people who believe you should never stop learning. GANT enjoys a global presence in over 70 markets, with 600 stores, 4,000 selected retailers and with a team of 1500 employees globally. We strive to become employer of choice within premium lifestyle and are always looking for new passionate people to join their team. ABOUT THE ROLE As a Customer Service Agent for the Central European markets you will support customers mainly over phone and email. You will help GANTS customers before, during and after a purchase, Monday-Friday 10-18. You will be the first personal contact point to the brand. Prior to the shifts, you will receive a 2 weeks onboarding, which will take place during the usual office hours Monday-Friday 9-17. RESPONSIBILITIES Support customers with queries in relation to orders, products, stores or loyalty program, to name a few, within the tonality guidelines, which is done primarily via Service Cloud. Report any issues to the E-Commerce teams and the Customer Service Manager Handover cases and issues handled to the inhouse team WHO ARE YOU? To be successful in this role we believe that you speak the Dutch language fluently. Any additional languages are of benefit. It is an advantage if you have previous experience in customer service or working in digital platforms. But most importantly we believe that you are: • A solution-oriented fast learner who can handle digital platforms • Service minded and friendly • Communicative and not afraid to ask for help Does this sound like something for you? We look forward to your application. OTHER INFORMATION: Start: As per agreement Location: Stockholm, Hybrid solution Employment form: This is a part-time consultancy position where you will be hired as a consultant through A-hub. For questions regarding the position please contact Julia Nilsson at [email protected]

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Customer Service Agent Dutch speaking to GANT
A Hub AB
Kundtjänstpersonal

Are you a looking for a full-time job in customer service? Do you speak fluent Dutch? ABOUT THE COMPANY GANT is the future of American Sportswear and has been a pioneer of preppy style since 1949. Founded by the Gantmacher family in the college town of New Haven, Connecticut, GANT revolutionized the way the world dresses by creating American Sportswear icons. Today we continue to challenge convention and make clothes for the courageous, the curious and the creative - a community of people who believe you should never stop learning. GANT enjoys a global presence in over 70 markets, with 600 stores, 4,000 selected retailers and with a team of 1500 employees globally. We strive to become employer of choice within premium lifestyle and are always looking for new passionate people to join their team. ABOUT THE ROLE As a Customer Service Agent for the Central European markets you will support customers mainly over phone and email. You will help GANTS customers before, during and after a purchase, Monday-Friday 10-18. You will be the first personal contact point to the brand. Prior to the shifts, you will receive a 2 weeks onboarding, which will take place during the usual office hours Monday-Friday 9-17. RESPONSIBILITIES Support customers with queries in relation to orders, products, stores or loyalty program, to name a few, within the tonality guidelines, which is done primarily via Service Cloud. Report any issues to the E-Commerce teams and the Customer Service Manager Handover cases and issues handled to the inhouse team WHO ARE YOU? To be successful in this role we believe that you speak the Dutch language fluently. Any additional languages, such as German, Swedish or English is also mandatory. It is an advantage if you have previous experience in customer service or working in digital platforms. But most importantly we believe that you are: • A solution-oriented fast learner who can handle digital platforms • Service minded and friendly • Communicative and not afraid to ask for help Does this sound like something for you? We look forward to your application. OTHER INFORMATION: Start: As per agreement Location: Stockholm, Hybrid solution Employment form: This is a part-time consultancy position where you will be hired as a consultant through A-hub. For questions regarding the position please contact Julia Nilsson at [email protected]

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Dansktalande customer success specialist till Muntra
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan.Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00. Fredagar kl.07.45-15.30.Ort: Centrala StockholmStartdatum: Önskat startdatum omgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning.Du blir konsult via Inte Bara Post Bemanning men jobbar ute hos kund. Detta är ett långsiktigtkonsultuppdrag. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup som är på entillväxtsresa. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring! Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter. Här kan du besöka Muntras hemsida. DIN ROLL Muntra ska expandera i Danmark till sommaren och söker nu därförett nytt tillskott till customer success teamet i Stockholm.Som customer successspecialistarbetar du för att ge Muntras kunder, dvs tandklinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. I rollen ingår även att utbilda och utföra onboarding för kunderna i Muntras system. Därav förekommer resor i tjänsten. Du kommer starta din resa hos Muntra med attonboardas i produkt, system och kunder. Du börjar arbeta mot den svenska marknaden fram till lansering i Danmark. VEM ÄR DU? Serviceminded och brinner för att ge den bästa kundupplevelsen Social med engodkommunikativ förmåga Driven och engagerad Lösningsorienterad Förmågan att snabbt sätta sig in i nya system Har förmågan att arbeta självgående men också en lagspelare Har en godteknisk kompetens Du som söker måste uppfylla nedan krav: Tidigare arbetslivserfarenhet av liknande eller likvärdig roll tidigare som t.ex. customer success, kundvård på ett B2B-företag eller försäljning. Behärskar svenska, engelska och danska flytande i tal och skrift. God dator- och systemvana. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Boendeservice
Nabo Group AB
Kundtjänstpersonal

Bostaden är den viktigaste och dyraste investeringen vi gör som privatpersoner. Bostäder är också världens största tillgångsslag. Nabo gör det enkelt att engagera sig i sitt boende även om man inte själv är ekonom, jurist eller fastighetsingenjör. Varje dag förenklar vi för brf-styrelser, fastighetsägare och de boende så att de får mer tid över till annat. Nabo är på en resa för att forma framtidens förvaltning och boendetjänster. Vi ser en bransch som alldeles för länge saknat nya, smarta och digitala lösningar – och den förändringen leder vi framåt. Vill du vara med på resan? Nabo är den enda aktören i branschen som utvecklat sin egen plattform för förvaltning av bostäder. Den automatiserar rutinarbete och underlättar vardagen för både kunder och våra egna experter inom förvaltning. För att forma framtidens förvaltning och boendetjänster behöver vi leda utvecklingen. Hos Nabo vill vi vara modiga och engagerade. Vi jobbar mot tydliga mål och driver vår egen utveckling med stöd av engagerade ledare. Utöver den personliga utvecklingen hoppas vi att våra dagar tillsammans består av hög trivsel och många skratt. Vårt mål är att tiden på Nabo ska vara våra medarbetares höjdpunkt i karriären. Om tjänsten Vi befinner oss mitt uppe i en spännande tillväxtresa och rekryterar därför en nykollega till vårt kontor i Stockholm. Du kommer arbeta i ett team som hjälper personer som bor i en bostadsförening med frågor som rör ekonomi och administration. Du kommer till exempel att: Supportera medlemmar på telefon och via mail gällande lägenhetsregister, parkeringsköer/avtal, aviseringsfrågor och mycket mer som en boende kan behöva hjälp med. Supportera medlemmar och kunder kring navigering i Nabos portal. Arbeta med kundnöjdhet och förmedla olika tjänster som Nabo erbjuder. Supporterar medlemmar och mäklare vid försäljning av en bostad. Ansvarar för posthanteringen. Du kommer att få arbeta i en sammansvetsad grupp med högt i tak och fin gemenskap, där kollegor hjälps åt och har väldigt roligt tillsammans. Dina tidigare erfarenheter I den här rekryteringen lägger vi störst vikt vid i dina personliga egenskaper och vilja att utvecklas tillsammans med ditt team med kunden i fokus. På Nabo är vi många experter inom bostadsrättsförvaltning och därför förväntar vi oss inte att du har tidigare erfarenhet från branschen. Det kommer vi kunna lära dig på plats. Vi ser att du som söker har erfarenhet av service och gärna ett intresse för digitala arbetssätt.Eftersom du arbetar med att ge support över telefon/mail ser vi att du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Personliga egenskaper Noggrann Serviceinriktad Kommunikativ Ansvarstagande Lösningsorienterad Relationsskapande Så ansöker du Vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor kontakta gärna Leon Olofsson, Talent Partner på Odevo SE. Placeringsort Stockholm

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025