HR- administratör till storbolag i Stockholm
Bravura Sverige AB
Personal- och HR-specialister

Vi söker en HR-administratör för ett uppdrag på 100 % med start 3 mars 2025 och pågående till 31 december 2025, med möjlighet till hybridarbete. Som HR-administratör blir du en del av sektionen HR-utveckling och verksamhetsstöd, där du samarbetar nära en annan HR-administratör samt strateger, specialister och en systemspecialist. Sektionen är en del av HR-avdelningen, som består av cirka 20 medarbetare, och vi arbetar i olika tvärfunktionella grupper för att stödja organisationen på bästa sätt. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 10månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hosföretaget. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är under rekryteringsprocessen. Arbetsuppgifter I denna roll kommer du att ha en central administrativ funktion inom HR-avdelningen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Hantering av inkommande ärenden i HR:s funktionsbrevlåda Administration av företagets förmåner Registrering och support av grunddata i personalsystemet Heroma Säkerställande av korrekta anställnings- och personuppgifter samt schemaläggning Utlämnande av allmänna handlingar, diarieföring och arkivering Administrativt stöd till HR-ledningen Webbredaktörsuppgifter för HR-avdelningen Medverkan i utvecklingsarbeten inom HR, särskilt inom effektivisering, digitalisering och masterdata Bidra till att etablera ett mer proaktivt, verksamhetsnära och flexibelt arbetssätt Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Vi söker dig som har: Minst 2 års erfarenhet från en bred administrativ HR-roll Minst 2 års erfarenhet av arbete i personaladministrativa- och lönesystem Tidigare erfarenhet från offentlig verksamhet Erfarenhet av arbete i en support- eller servicerelaterad roll Minst 1 års erfarenhet av Heroma (lön- och personalsystem) För att trivas i rollen ser vi att du är noggrann, strukturerad och serviceinriktad. Du har en god administrativ förmåga, arbetar effektivt och är van vid att hantera flera uppgifter parallellt. Då rollen innebär nära samarbete med både kollegor och andra avdelningar är det viktigt att du har en god kommunikativ förmåga och trivs i en roll där du både supporterar och utvecklar arbetssätt. Övrig information Start: 3 marsPlats: StockholmLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Drift- och automationstekniker, Älvsjö
Hydroscand AB
Fastighetsskötare

Är du en driven drift- och automationstekniker med särskilt intresse för lagerfastigheter? Trivs du i en koordinerande roll som varvar administrativt ansvar med praktiskt underhållsarbete? Hydroscand söker nu en drift- och automationstekniker med ansvar för fastighet och tekniskt underhåll till vårt nya centrallager i Älvsjö. Arbetsuppgifter Som drift- och automationstekniker kommer du ansvara för koordinering av fastighetsdrift och underhåll på vårt nya, moderna centrallager i Älvsjö. Du planerar och genomför löpande underhåll på tekniska system på lagret, samt utför alternativt beställer fastighetsrelaterade reparationer vid behov. Vidare kommer du aktivt medverka i utvecklingen och effektiviseringen av fastigheten, där du tar fram kostnadsbesparande åtgärder genom att löpande utvärdera och ändra gränsdragningslistan mellan vår externa fastighetsförvaltare och Hydroscand. Du verkar i nära samarbete med övriga ledande funktioner på lagret, där du ansvarar för att vårt VNA-system och vår Autostore underhålls på ett sätt som optimerar den dagliga driften. Du agerar även stödfunktion för driften av lagrets WMS-system. Övriga vanligt förekommande arbetsuppgifter inkluderar: Koordinera underhållsschema med extern fastighetsförvaltare Agera primär kontakt för fastighetsrelaterade problem inom organisationen Övervaka och analysera vårt digitala fastighetssystem Genomföra förebyggande underhåll på teknisk utrustning Ansvara för driften av truckflottan Sammanställa miljörapporter för fastigheten Identifiera förbättringsåtgärder och göra kostnadsberäkningar relaterade till driftoptimering av fastigheten Utvärdera leverantörer och teknisk utrustning Agera kontakt mellan fastighetsägare och externa hyresgäster Övergripande ansvar för SBA och brandutrymningsövningar Vi erbjuder En rolig, modern och varierande arbetsmiljö med en familjär känsla där vi hjälps åt. Vi på Hydroscand värnar om våra medarbetare och erbjuder både interna och externa utbildningar. Hos oss får du ett arbete med goda utvecklingsmöjligheter, på ett svenskt familjeföretag som är verksamt i 20 länder globalt. Din profil Du gillar att arbeta digitalt och har tidigare erfarenhet av fastighetsdrift och tekniskt underhåll inom lager eller industri. Du har stort säkerhets- och kvalitetsfokus, samt är prestigelös och flexibel. Du är kommunikativ och har lätt för att uttrycka dig i både tal och skrift. För att trivas i rollen bör du vara intresserad av att ha en aktiv roll i förbättringsarbete och föredra att arbeta datadrivet. Erfarenhet av systemdrift i WMS-system är tungt meriterande. Truckkort A1-4 och B1-4 är ett krav, B-körkort är meriterande. Hydroscand arbetar aktivt för att främja mångfald i alla led och strävar efter en jämnare könsfördelning inom företaget. Därför uppmuntrar vi en mångfald av sökande till alla våra tjänster. Är du intresserad? För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Gustav Lantz (lagerchef) på telefon: 08-555 990 75. Sista ansökningsdag är den 17 februari, men urval sker löpande, dröj därför inte med din ansökan. Vi avböjer, vänligt men bestämt, kontakt från bemanningsföretag. För mer företagsinformation vänligen besök Hydroscands webbplats, hydroscand.se

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Receptionist sökes!
The Place AB
Kontorsreceptionister

Vi söker nu en receptionist till en av våra trevliga kunder i Norrort. Vi söker efter dig som är öppen för ett konsultuppdrag med start omgående och fram till slutet av juni. I rollen kommer du att arbeta nära en kollega och din tjänst kommer förutom att bestå av arbetsuppgifter förknippade till en reception även att innehålla administrativa inslag i form av inköps order och rapporter. Detta är en perfekt chans för dig som vill fortsätta utvecklas inom området. Tjänsten är ett konsultuppdrag på ca 4 månader med start omgående och med möjlighet till förlängning efter det. Tjänsten är på heltid och du blir anställd som konsult via The Place och arbetar ute på kundföretaget. Arbetsuppgifter I rollen som receptionist kommer du bland annat att: Ta emot och välkomna besökare. Ansvara för växel, telefon och mail. Beställa kontorsmaterial, mat och fikabröd. Ha hand om posthantering. Administrera inköps order och rapporter. Erfarenhet För denna roll ser vi att du har följande erfarenhet för att trivas: Tidigare erfarenhet inom service. Tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter. Mycket goda kunskaper i Officepaketet och god systemvana. Flytande kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Som person Vi tror att du är en serviceinriktad, positiv och glad person med mycket god kommunikativ förmåga. Vi ser att du trivs i en kundorienterad miljö där du känner stort ansvar att leverera ett gott bemötande. Du är lösningsorienterad och har en god struktur och en förmåga att hantera olika arbetsuppgifter. Du gillar att växla dina arbetsuppgifter och att till viss del även arbeta administrativt. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan i dag då urval sker löpande! Mer information om tjänsten Konsultuppdrag med start omgående fram till juni med möjlighet till förlängning. Arbetstider: Heltid, 37,5 tim/veckan. På plats på kontoret i Norra Stockholm.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Säljkoordinator med administrativt ansvar hos Stockholms Poolservice
Tillväxt Botkyrka AB
Företagssäljare

Stockholms Poolservice startade 2014 med målet att leverera och bygga kvalitativa pooler. Vi är stolta över vår nära kontakt med kunderna och vårt engagemang i att hjälpa dem genom hela processen – från planering till färdig pool. Vi lever som vi lär och strävar alltid efter att erbjuda den bästa servicen. Just nu expanderar vi och söker en engagerad säljsamordnare för att hjälpa oss växa ytterligare. Som säljsamordnare kommer du att arbeta tätt tillsammans med bolagets ägare och vara en del av vårt sammansvetsade team. Tjänsten innebär både självständigt arbete och samarbete med resten av teamet, där du får möjlighet att vara med och utveckla företaget på flera plan. Vi har i dagsläget 5 anställda, men vi har stora planer för framtiden och kommer att växa. Vi erbjuder en arbetsplats med god stämning där vi värdesätter trivsel, vilket också märks genom våra sociala aktiviteter såsom julbord och kickoffs. Som Säljkoordinator hos oss kommer du att: Samordna och genomföra försäljningsaktiviteter Arbetsleda projekt och stötta teamet Delta i utvecklingen av affärssystem och rekryteringar Skapa och vårda kundrelationer genom hela försäljningsprocessen Önskad Profil: B-körkort Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Erfarenhet från byggbranschen eller poolbranschen Vi söker dig som: Är lösningsorienterad och en problemlösare, Eftersom vi arbetar med komplexa projekt och kundförfrågningar, behöver du ha förmågan att snabbt hitta lösningar på problem som uppstår. Är samarbetsvillig och kan ge och ta kritik, Vi arbetar i team där samarbete är avgörande för framgång. Du måste kunna både ge och ta emot konstruktiv kritik för att bidra till utveckling och förbättringar inom både teamet och bolaget. Är en driven person med framåtanda, Vi befinner oss i en expansiv fas, och vi söker någon som har energi och engagemang att driva saker framåt. Att vara initiativrik och självmotiverad är avgörande för att lyckas i denna roll och för att utveckla verksamheten vidare. Har förmåga att arbeta självständigt, Det är viktigt att du är strukturerad och kan ta ansvar för dina egna projekt och uppgifter utan att behöva ständig vägledning. Meriterande om du: Har erfarenhet av CRM-system Har arbetat som säljare Har minst 5 års erfarenhet inom branschen Övrigt: Start: Enligt överenskommelse Arbetstider: Måndag – fredag, 08.00–17.00 (flexibla arbetstider) Placering: Tumba/Uttran, med möjlighet att arbeta hemifrån Anställningsform: 6 månaders provanställning med tillsvidareanställning Förmåner: Friskvårdsbidrag, tjänstepension Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

31 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Erfaren Mekaniker sökes till Automotor
Tillväxt Botkyrka AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Automotor är ett familjärt företag inom fordonsbranschen, och vi ser fram emot att välkomna en erfaren mekaniker till vårt växande team. Vi har funnits i över 12 år och jobbar med allt från bilförsäljning och verkstadstjänster till rekonditionering. Hos oss är vi sex personer som jobbar nära tillsammans och strävar efter att alltid ge våra kunder bästa möjliga service. Vi värdesätter bra relationer, både inom teamet och med våra kunder, och här får du arbeta i en trevlig och avslappnad miljö där din erfarenhet kommer att uppskattas. I vår moderna verkstad tar vi hand om bilarna med omsorg, och vi erbjuder även rekonditioneringstjänster för att se till att bilarna är i toppskick. Vi ser fram emot att ha dig med oss och fortsätta utvecklas tillsammans. Om du älskar bilar lika mycket som vi gör, då kommer du att trivas här hos oss på Automotor! Som erfaren mekaniker kommer du att: Utföra däckbyten och däckskiften. Genomföra bromsbyten och underhåll. Utföra avancerad felsökning och reparationer på fordon. Delta i och leda fordonsservice och underhållsarbete. Önskad profil: B-körkort. Dokumenterad erfarenhet som mekaniker. Vi söker dig som är: Erfaren mekaniker: Vi behöver någon som snabbt kan ta sig an avancerade uppgifter och leverera kvalitet. Lagspelare: Samarbetet i teamet är avgörande, så vi söker någon som kan arbeta bra tillsammans med andra. Bra i mindre team: Varje person är viktig, så vi behöver någon som kan ta ansvar och bidra direkt. Villutvecklas och ta ansvar: Vi erbjuder möjligheten att växa och ta på sig större roller inom företaget. Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: Måndag till fredag, 09:00 till 18:00 Placering: Segersbyvägen 7, Norsborg Anställningsform: Heltid med sex månaders provanställning Lön: Fast månadslön Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggdkan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

31 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Självgående Låssmeds tekniker sökes till Spånga lås ( En del av BIAB gru...

Spånga lås är ett traditionellt låsbolag med en stark förankring i gediget hantverk. Vår verksamhet bygger på vår långa erfarenhet och traditionella hantverk samtidigt som strävar efter att vara på framkant när det gäller de senaste teknologierna och innovationerna inom lås & säkerhet. Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster och produkter så som låsbyten, låsöppningar, passersystem och inbrottslarm. Engagemang för kvalitet och miljö genomsyrar hela företaget och vi sätter höga standarder för arbetet vi utför, och produkterna vi levererar till våra kunder. Dessutom är vi medvetna om miljöaspekterna i vår verksamhet och strävar efter att minimera vår miljöpåverkan. Vi är medlemmar i SLR (Svenska Låssmedsmästares Riksförbund), vilket bekräftar vårt engagemang för branschens professionella standarder och etiska principer. Din närmsta chef kommer att vara Alexander som är arbetsledare iSpånga lås, Spånga lås ingår även i BIAB koncernen. Vi rekryterar nu för att möta den ökande efterfrågan på våra tjänster och för att stärka vårt team med fler kompetenta medarbetare. Som Låssmed kommer du att: Installera, driftsätta och projektera/dokumentera låsanläggningar, dörr- och skjutdörrsautomatiker. Arbeta med felavhjälpning och förebyggande service på låsanläggningar, dörr och skjutdörrsautomatiker. Genomföra avlämning och handhavande utbildning av levererad låsinstallation. Utföra utökningsförsäljning och föreslå förbättringsåtgärder i samband med uppdrag hos kund. Önskad profil: Tidigare god erfarenhet av branschen. Teknisk gymnasieutbildning inom el eller liknande. B-körkort. Förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska. Vi söker dig som: Har stark drivkraft och målmedvetenhet att prestera det bästa resultatet, detta säkerställer att du alltid strävar efter högsta kvalitet och effektivitet i ditt arbete. Är noggrann och kvalitetsmedveten, vilket minimerar risken för fel och säkerställer att våra kunder får de bästa säkerhetslösningarna. Har lätt för att samarbeta och kommunicera med kollegor och kunder, detta främjar en bra arbetsmiljö och stärker relationerna med våra kunder. Är strukturerad och van att arbeta självständigt, vilket gör att du kan hantera och slutföra arbetsuppgifter effektivt även under minimal övervakning. Meriterande om du: Har erfarenhet och kunskaper om tillgänglighets- och frångänglighetsanpassningar. Har erfarenhet av brand och utrymnings anpassningar, SSF200, BBR (Boverkets byggregler), entreprenads juridik, dörr montage, jalusimontage, passagesystem och värdeförvaring. Innehar gesäll- eller mästarbrev. Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: 8-17 Placering: Du utgår ifrån Spånga, men du kommer jobba i hela stor Stockholm. Du får ta med bilen hem. Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Förmåner: Rikskuponger (50% subventioneras). Friskvårds bidrag. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggdkan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Distributionsförare till AMH Transport
Tillväxt Botkyrka AB
Lastbilsförare m.fl.

OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den på mejl.AMH Transport startade 2003 och är en pålitlig aktör inom distributionsbranschen. Vi utför fasta körningar med medicinska transporter samt leveranser av kyl- och frysvaror till bl.a. apotek och lager. Vi kör via Frigoscandia, vi strävar efter att erbjuda högkvalitativa tjänster samtidigt som vi värnar om vår personal och deras välbefinnande. Just nu söker vi distributionsförare som kommer bli en del av 9st lastbilsförare och 29st lätta lastbilar. Som Distributionsförare hos osskommer du: Utgå från Tumba för att hämta bilen och sedan åka till Jordbroför att lasta. Köra en fast rutt med mellan 10 - 20 stopp i Stockholmsområdet. Följa turlista och rutiner enligt checklistor. Ha löpande kommunikation med transportledningen internt. Du erbjuds en bonus varje månad baserat på om bilen är skadefri och leveranserna sker felfritt. Våra medarbetare är vår viktigaste resurs, och vi vill kunna belöna ett väl utfört arbete. Önskad Profil: Minst 1 års erfarenhet av arbete inom distributionsbranschen. C-körkort och giltigt YKB-certifikat. Fysiskt frisk och kapabel att hantera ett fysiskt krävande arbete. Rent belastningsregister är ett krav på grund av vårt ansvar gentemot våra kunder och deras varor. Vi söker dig som är: Självständig eftersom du förväntas kunna följa din turlista och bedriva det dagliga arbetet. Pålitlig och har en stark yrkesstolthet eftersom vi är ett relativt litet bolag där kvalitén på vårt arbete säkerställs om du besitter dessa egenskaper. Noggrann eftersomeftersom vi levererar viktiga varor till våra kunder och inget får bli fel. Meriterande om du: Har lång erfarenhet av en liknande tjänst inom distributionsbranschen. Övrigt: Start: Omgående. Arbetstider: Måndag till fredag, 06:00 - 15:00. Placering: Du utgår från Tumba och utför körningar i Stockholmsområdet. Anställningsform: Heltid tillsvidare, med en provanställning på 6 månader. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggdkan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Lackea AB söker Demontör/Montör
Tillväxt Botkyrka AB
Fordonsmontörer

Lackea AB grundades 2014 och har under åren etablerat ett starkt varumärke som en pålitlig partner för att åtgärda skador på karossen. Vi samarbetar med bil- och hyrbilsfirmor, försäkringsbolag och vissa privatpersoner. Som företag präglas vårt arbete av professionalism, kvalitet och en passion för branschen. Vår styrka ligger i vår personalstyrka - ett dedikerat team som brinner för sitt arbete och som ständigt strävar efter att leverera enastående resultat. Företaget växer, och vi letar efter personer som delar vår passion och vill vara en del av vår resa. Tillsammans formar vi framtiden för fordonsindustrin och skapar nya möjligheter för oss själva och våra kunder. Som Demontör/Montör kommer du att: Demontera bildelar innan lackering Montera bildelar efter lackering Hos Lackea erbjuder vi mer än en arbetsplats, vi erbjuder en familj. Vi samlas varje månad för en stor middag där vi stärker våra band och skapar minnen som varar livet ut. Hos oss är du mer än bara en anställd, du är en del av vår gemenskap. Krav: Jobbat minst 2 år inom branschen Vi söker dig som: Är social och trivs med att samarbeta; eftersom det bidrar till ett positivt arbetsklimat.Har en stark vilja att lära och växa; eftersom vi gärna ser att du vill vara med och utveckla bolaget. Vi uppskattar dig som tar initiativ. Meriterande om du: B-körkort Mångårig erfarenhet Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: Mån-fre 8-17 Placering: Skyttbrink, Tumba Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Lackea AB söker bilplåtslagare/spacklare
Tillväxt Botkyrka AB
Tunnplåtslagare

Lackea AB grundades 2014 och har under åren etablerat ett starkt varumärke som en pålitlig partner för att åtgärda skador på karossen. Vi samarbetarmedbil- och hyrbilsfirmor, försäkringsbolag och vissa privatpersoner.Som företag präglas vårt arbeteav professionalism, kvalitet och en passion för branschen. Vår styrka ligger i vår personalstyrka - ett dedikerat team som brinner för sitt arbete och som ständigt strävar efter att leverera enastående resultat. Företaget växer, och vi letar efter personer som delar vår passion och vill vara en del av vår resa.Tillsammans formar vi framtiden för fordonsindustrin och skapar nya möjligheter för oss själva och våra kunder. Som Plåtslagare/Spacklare kommer du att: Utföra sedvanliga arbetsuppgifter som bilplåtslagare. Ta emotarbetsorder från din gruppledare. Utförariktnings och spacklings arbete på bilar. Kan förekommademontering och montering av fordonsdelar. Samarbeta i grupp för en smidig och strukturerad arbetsprocess. Hos Lackea erbjuder vi mer än en arbetsplats, vi erbjuder en familj. Vi samlas varje månad för en stor middag där vi stärker våra band och skapar minnen som varar livet ut. Hos oss är du mer än bara en anställd, du är en del av vår gemenskap. Krav: Jobbat minst 2 år i en liknande tjänst. Vi söker dig som: Är social och trivs med att samarbeta; eftersom detbidrar till ett positivt arbetsklimat. Har en stark vilja att lära och växa; eftersom vi gärna ser att du vill vara med och utveckla bolaget. Vi uppskattar dig som tar initiativ. Meriterande om du har: B-körkort Mångårig erfarenhet Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: Mån-fre 8-17 Placering: Skyttbrink, Tumba Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månader provanställning. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

31 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Tekniksk kundtjänst och servicekoordinator till Boon Edam-konsultuppdrag
Ps Partner AB
Kundtjänstpersonal

PS Partner söker en person till rollen som Teknisk kundtjänstmedarbetare och servicekoordinatortill Boon Edam i Solna. Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag i 12 månader med chans till förlängning. Med start snarast enligt överenskommelse. Boon Edam är branschledande när det gäller att leverera högkvalitativa karuselldörrar, högsäkerhetsdörrar och speedgates till kunder över hela världen. Vi är ett tredje generationens holländskt företag som är stolta över vår expertis och vårt engagemang i denna specialiserade marknad. Med oss är du i trygga händer – från vårt inledande samtal om din entrévision, vidare genom beslutsprocessen och hela vägen fram till eftermarknad och service. I rollen ingår: • Koordinera personal för felanmälningar, garantiärende och service. • Uppföljning av servicearbete efter genomförd rapport av tekniker. • Säkerställa att reservdelar finns tillgängligt vid felanmälningar, garantiärende och service. • Ta emot och skapa order i affärssystem. • Fakturering Vi tror att du har: • Stark problemlösningsförmåga. • Ett par års erfarenhet från kundservicearbete • Mycket god systemvana samt erfarenhet att hantera flera system samtidigt • Förmåga att kommunicera med kunder för att säkerställa deras tillfredsställelse. Som person är du kundorienterad med en proaktiv inställning, som gillar att samarbeta med olika avdelningar för att lösa problem Du kommer att jobba på ett modernt kontor beläget i Solna med goda förbindelser till kollektivtrafiken och för dig som tar bilen finns det goda parkeringsmöjligheter. Företaget verkar internationellt och använder engelska som koncernspråk. Vem är du?Vi ser att du har en eftergymnasial utbildning och har erfarenhet av en liknande koordinerande administrativ roll. Du är har en god kommunikativ förmåga och uppskattar samarbete i arbetet. Som person är du noggrann, strukturerad och fokuserad med ett stort engagemang för ditt arbete. Du har en god IT-vana och god erfarenhet av MS Office. Meriterande om du jobbat i systemet SAP. Vidare ser vi att du gillar att jobba i högt tempo och klarar av att hantera flera uppgifter samtidigt. Då företaget jobbar internationellt ser vi att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i både tal samt skrift. Det är meriterande att tidigare ha arbetat med tekniska frågor samt att ha ett tekniskt intresse.Föräldravikariat 12 månader med möjlighet till förlängning. AnsökanVi arbetar med ett kontinuerligt urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt. För frågor kontakta Sandra Syrén Erikssonpå [email protected]

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025