Om tjänsten Som servicetekniker hos vår kundarbetar du med service, underhåll och installation av vattenreningssystem för både dricksvatten och industriella ändamål. Arbetet omfattar service av vattenreningsanläggningar, installation, driftsättning, hantering av felanmälningar, framtagning av offertunderlag samt utbyte av reservdelar.Du planerar själv dina arbetsdagar och arbetar självständigt ute hos kunder.Då kunderna finns runt om i Sverigeinnebär rollen ca 50-100 resdagar per år. Dina framtida arbetsuppgifterDina arbetsuppgifter innefattar bland annat: Installation, service och underhåll av vattenreningssystem Förebyggande underhåll och felsökning Materialplanering och beställningar Kundkontakt och rådgivning Vi söker dig som har Erfarenhet av ett tekniskt yrke där rörmokeri är meriterande B-körkort Svenska och engelska i tal och skrift Vi tror att du är en ansvarstagande och lösningsorienterad person som trivs med fysiskt arbete. Eftersom du ofta arbetar självständigt hos kunder är det viktigt att du är pålitlig, serviceinriktad och har ett gott kundbemötande. Du kommer att ingå i ett sammansvetsat team, där en ödmjuk och samarbetsvillig inställning uppskattas. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Bromma, med resor cirka 50–100 dagar per år Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidare Om kunden Kunden är ett av landets ledande och mest erfarna företag inom miljövänlig och kostnadseffektiv vattenrening och har varit verksamt på den svenska marknaden i 90 år. Företaget erbjuder produkter och tjänster inom bland annat restaurang- och hotellbranschen, slutna värmesystem för hushåll och fastigheter, läkemedels- och livsmedelsindustrin, kraftverk och fjärrvärme samt vattenverk. Kunden tillhandahåller hållbara och effektiva lösningar med produkter tillverkade i koncernens egna fabriker i Europa. Om WrknestPå Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.
Vill du utvecklas inom försäljning och samtidigt vara en del av ett växande företag? Nu söker vi för första gången på månader säljare till vårt framgångsrika och ambitiösa kontor i Stockholm! Arbetsuppgifter Som säljare hos oss välkomnas du av 30 kollegor på kontoret. Sedan 2020 har vi givit folk en bra start eller fortsättning i sin karriär. I arbetet som säljare hos oss kommer du jobba för Sveriges och Nordens största elbolag. Man jobbar mot varma kunder. Detta ger dig en stor trygghet samtidigt som vi kan upprätthålla väldigt goda villkor. Vi arbetar med telefonen som redskap. Därför är det viktigt att du känner dig bekväm i tal och kommunikation. Vi har ett strukturerat arbetssätt där du följs upp och utvecklas av din närmaste chef samt kontorets coacher. För rätt person finns mycket goda utvecklingsmöjligheter. Med kontor både i Stockholm och Spanien finns naturliga karriärvägar för den som är redo att skapa sin egen framgång. Som säljare hos oss: Fast lön 17,000+provision. Kontor i Stadshagen. Utveckling! Många ledare och coacher började sin resa hos oss som säljare, mötesbokare eller kundservicemedarbetare. Aktiviteter, tävlingar och chansen att delta i våra exklusiva företagsresor. Vi söker dig som är social, framåt och affärsmässig. Du är driven och målinriktad med en stark drivkraft att lyckas i ditt jobb. Då du samtalar med privatpersoner över telefon är det viktigt att du har en personlig mognad, en ödmjuk framtoning och att kunna inge förtroende. För att trivas i rollen ser vi att du motiveras av att skapa affärer i en energifylld miljö. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera ditt arbete och prioritera rätt saker, dvs affären med god kundnöjdhet. Du känner dig helt enkelt hemma i en het och fartfylld bransch! Om detta beskriver dig så vet du vad du ska göra! Vi ser fram emot att få din ansökan. Lycka till! //Julia med team i Stockholm
Om CarlaVi på Carla vill sätta en ny standard för hur bilköp går till. Vårt mål är att det ska vara lika lätt och tryggt att köpa eller leasa en bil online, precis som allt annat som köps på nätet. Självklart ska alla bilar vara laddbara. Bolaget grundades 2020 i Stockholm och är nu i en spännande tillväxtfas och letar därför efter en ny härlig kollega till vårt duktiga team.På Trustpilot kan du även läsa mer om vad våra kunder tycker om oss:https://www.trustpilot.com/review/carla.se3 år efter lansering är vi #1 i Sverige, har över 800 omdömen och en imponerande 4,7/5 i betyg Om rollenNu har du möjligheten att jobba med den största e-handlaren för elbilar i Sverige. Vi söker dig som kan arbeta heltid på vardagar med start omgående. Du kommer att arbeta på vårt nya servicecenter i Kungsängen.Arbetsuppgifter: I din roll som Hallvärd kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att fotografera alla bilar som ska publiceras påcarla.se Extern och intern 360-foto gör vi i en modern fotobox, medan detaljbilder på highlights och eventuella brister fotas manuellt Tillhörande arbete med bilen, såsom att lyfta i och ur i hjul vid fotografering och parkering efter att den är klar vid fotostationen Uppladdning av bilder i vårt interna affärssystem samt uppdatera bilens status i produktionsflödet Omfattning: Deltid: Måndag till fredag kl: 16.00-20.00. När produktionen ökar kan arbetstiderna utökas till 22.00. Körkort: B-körkort krävs Ort: Stockholm, Kungsängen Vi söker dig som Gillar ordning och reda, arbetar strukturerat samt har ett öga för detaljer Är flexibel i ditt arbetssätt och gillar att lära dig och bli bra på nya saker Är en god kommunikatör och teamplayer som enkelt driver en tydlig dialog både i tal och skrift med ditt team och andra kollegor Gärna har någon erfarenhet av att arbeta med bilar eller ett intresse av det Har fotografering som hobby och vill skaffa dig ytterligare erfarenheter inom område Vad har vi att erbjuda dig?Först och främst så erbjuder vi en fantastisk möjlighet att ansluta till ett bolag som bygger en ny onlinemarknad, med starka värderingar och en affärsmodell som ska vara hållbar på alla sätt. Utöver det så erbjuder vi: En chans att skapa din egen väg på ett relativt nystartat bolag, med möjligheten att växa och lära sig av duktiga och trevliga medarbetare. En arbetsplats som på riktigt tror på mångfald. Vi har anställt och fortsätter anställa helt oberoende av etnisk bakgrund, utbildning, erfarenhet, sexuell läggning och allt annat som borde vara självklart 2024. Konkurrenskraftig och marknadsmässig ersättning. Nu när du kommit såhär långt......så kanske just du är vår nya kollega? Se då till att ansöka idag! Urval och rekryteringsprocess sker löpande.Vi tar inte emot ansökningar via mejl.
Vi streamar värme och kyla med hjälp av vatten i rör under marken. Med fjärrvärme tar vi vara på resurser som annars skulle ha gått till spillo och varje dag gör vi ett viktigt jobb. För vi är här för att skapa bättre klimat – våra kunders inomhusklimat och vår planets utomhusklimat. Därför hjälper vi också våra kunder att vara resurssmarta och spara energi, det är bra för alla – enskilda individer, staden och vår planet. Vi tror att vi tillsammans kan göra skillnad. På riktigt. Så gör vi Solna och Sundbyberg lite varmare. Hos oss är du betydelsefull för att de nyfödda bebisarna på Danderyds sjukhus inte ska frysa, och för att tusentals stockholmare ska kunna börja dagen med en varm dusch innan morgonrusningen startar. Det du gör under en arbetsdag hos oss bidrar också till att kyla ned Strawberry arena, när det hettar till där inne. Om tjänsten Som drifttekniker i driftstödsgruppen på Norrenergi arbetar du dagtid och ansvarar, tillsammans med din grupp, för det avhjälpande och förebyggande underhållet inom mekanik. Arbetet är varierande och innebär bland annat avhjälpande underhåll som uppstår i den dagliga driften. Gruppen ansvarar även för förebyggande underhåll och tillståndskontroller som tex egenkontroller och rondering av yttre anläggningar beroende på säsong. I rollen ingår även ett anläggningsansvar, vilken innebär att man får en tilldelad anläggningsdel där man under revisionsperiod agerar revisionsansvarig och tillsammans med gruppen säkerställer att alla planerade åtgärder utförs inom rätt tidsintervall och med rätt kvalité. I denna roll agerar du spindeln i nätet och har god kontakt med såväl inhyrda entreprenörer som med leverantörer. I rollen som drifttekniker på driftstöd finns stora möjligheter till utökade ansvarsområden, allt från att driva förbättringsprojekt till att axla ett utökat ansvar inom mekanik och anläggningsdrift. Vem är du? Vi söker dig som har ett stort driv och kunnande inom området – och vill utveckla både verksamheten och din kompetens. Du är ansvarstagande och har förmågan att kunna lyfta blicken för att se helheten i ditt arbete.Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av mekaniskt underhåll kopplat till kylmaskiner, värmepumpar eller hetvattenpannor. Som person har du förmåga att arbeta självständigt men även lätt för att samarbeta. Du är engagerad, nytänkande och tar ansvar. Du är ödmjuk och delar gärna med dig av dina kunskaper och färdigheter till dina kollegor för att bidra till att hela tiden höja kompetensen i gruppen. På Norrenergi omfattas alla medarbetare av de övergripande kompetenserna Kreativitet: Vi kommer med idéer och nya arbetssätt i arbetsrelaterade frågor. Samarbetsförmåga: Vi arbetar bra tillsammans med våra kollegor, lyssnar ochkommunicerar på ett lyhört och smidigt sätt. Personlig lämplighet är därmedav stor vikt i denna rekryteringsprocess. Krav För att klara av tjänster ser vi att du har: YH-utbildning inom mekanik-/eller driftteknik med inriktning energi eller motsvarande God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska. B-körkort Beredskapstjänstgöring ingår i tjänsten. Ansökan Om du tycker att detta låter intressant vill vi gärna se din ansökan snarast. Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Kristian Kroonpå tel. 072- 562 51 09, gäller din fråga rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakt HR generalist Paula Jansson på 070-274 80 56. Övrigt Före erbjudande om anställning önskas att ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas samt godkänt alkohol och drogtest. Som slutkandidat hos Norrenergi kommer du bli ombedd att lämna 2-3 referenser.Anställningen är tillsvidare och föregås av 6 månaders provanställning. Mer om NorrenergiHos oss har du stora möjligheter att påverka, växa och utvecklas. Här får du ett spännande arbete i en liten organisation där miljö, innovation och utveckling står i fokus. Vi vet att du som medarbetare är nyckeln till framgång och nöjda kunder. Därför arbetar vi medvetet för att vara en stimulerande och ansvarstagande arbetsplats, där kompetensutveckling och balans i livet är viktiga delar. Mångfald och jämställdhet hjälper oss att utvecklas och vi arbetar aktivt med hälsa och friskvård. Våra värderingar genomsyrar vårt dagliga arbete: Vi vill framåt. Vi utvecklas genom att vara lyhörda för nya utmaningar och driver på för mer nytta – för kunder, oss själva och hela samhället. Att prova nya innovativa idéer är kult. Vi arbetar tillsammans. Vi stöttar varandra, våra kunder, samarbetspartners och lokalsamhället, och delar med oss av vår kunskap. Vi är alltid ett lag. Vi skapar trygghet – för oss själva och våra kunder. Vi visar varandra omtanke och genom att vara en trygg arbetsplats, vågar vi agera och ta små och stora steg. Vi har med hjärtat. Vi är stolta över varandra och vårt engagemang, och lyfter gärna fram det för att bygga relationer, vägleda och sporra de omkring oss. Människor och miljö kommer alltid först, och hjärtat ska alltid vara med. Tillsammans skapar vi bättre klimat. Mer om hur det är att jobba hos oss hittar du pånorrenergi.seeller i vårårs- och hållbarhetsredovisning. Lyssna gärna på vår poddcast Norrenergi • Kom med i värmen hos oss!
Blomsterlandet i Haninge söker en butikssäljare med goda trädgårdskunskaper för en tillsvidareanställning på 30 timmar per vecka med start omgående. Vi vill att du har ett genuint intresse av växter och trädgård och att du gärna delar med dig av din kunskap till våra kunder. Stämmer detta in på dig?Då kanske du är rätt person för att bli en del av vårt härliga team i Haninge.Vi vill att du har:Ett stort engagemang för kundmötet, vara positiv och ha lätt för att samarbeta med andra. Du är självgående men kan samtidigt leda andra, har en stark servicekänsla och trivs med att ta initiativ. Det är också viktigt att du är stresstålig, ordningsam, van att hantera flera uppgifter samtidigt och har god datorvana. Krav på erfarenhet: För att lyckas i denna roll ser vi att du har erfarenhet från liknande arbete och goda kunskaper om växter och trädgårdsskötsel. Det är särskilt meriterande om du har en utbildning som trädgårdsmästare. Krav på erfarenhet: För att lyckas i denna roll ser vi att du har erfarenhet från liknande arbete och goda kunskaper om växter och trädgårdsskötsel. Det är särskilt meriterande om du har en utbildning som trädgårdsmästare. Arbetsuppgifter: Varumottagning Varuexponering Varuplock Växtskötsel Beställningsansvar Försäljning, kundmöte och rådgivning. Tunga lyft förekommer i arbetet Om jobbetOrt: HaningeTillträde: SnarastAnställningsgrad: 30h/v tillsvidareanställningArbetstiderna varierar, man ska kunna jobba tidiga mornar och sena kvällar samtvar tredje helg (rullande schema) Vi ser fram emot att få ta del av din ansökan!
Vi söker en vikarie underföräldraledighet -Idrottslärare 100% Om Mellansjö skola Vi är en resurs/grundskola från årskurs 1-9 med sju klasser. Vår verksamhet riktar sig till elever med funktionsvariationer inom autismspektrat. I klasserna arbetar både lärare och assistenter och vi använder tydliggörande pedagogik, lågaffektivt bemötande och arbetar lösningsfokuserat. Lokalerna är anpassade efter elevernas behov med utrymme att sitta både i grupp och avskilt. Skolan ligger naturskönt i Täby Kyrkby bredvid Vallentunasjön med skogen runt knuten. Din rollEnligt vårt pedagogiska ramverk arbetar vi med individen i centrum. I rollen som lärare ingår att planera, genomföra och följa upp undervisningen och elevernas lärande. Även mentorskap förekommer i samarbete med klasslärare. Din erfarenhet och kunskap Vi söker dig som har lärarexamen alternativt erfarenhet av att arbeta som lärare med barn och ungdomar med funktionsvariationer. Meriterande om du kan undervisa även i andra ämnen. Som person är du strukturerad, prestigelös och flexibel och har förmåga att se elevers olika behov och styrkor. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Det här får du hos oss: Möjlighet att arbeta i små undervisningsgrupper. Kollegialt lärande - nära samarbete med kollegor, elevhälsoteam och rektor. Jobba tillsammans i sammansvetsade team med specialpedagogiska utmaningar. Kompetensutveckling via vår utbildningsorganisation Lära. Förmånsportal med rabatter och förmåner. Vi har kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar, friskvård- och skobidrag. Titta gärna på Mellansjö skolas Instagram: https://www.instagram.com/nyti... Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. Övrigt Anställningsform: Föräldraledighetsvikariat 100% Lön: vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: 2025-05-05 - 2025-12-19 Sista ansökningsdag: 2025-03-03Facklig kontakt: Sveriges Lärare 077-515 05 00 Innan anställning ska du uppvisa ett aktuellt utdrag ur belastningsregistret. Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Bli en Mellansjöare!" nedan. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se
Vi söker: En erfaren projektkoordinator/assistent för att stödja ett Service Management-projekt hos en av våra kunder. Du kommer att vara en del av ett team som arbetar med att etablera en enhetlig servicedesk-lösning för Norden. Rollen fokuserar på en förstudiefas som varar i cirka fyra månader, där du kommer att genomföra analyser, dokumentera processer, och utvärdera risker. Arbetsuppgifter: Kartläggning av processer och arbetsflöden Insamling och presentation av relevant data Ekonomisk översikt och kostnadsanalys Riskbedömning och stakeholder-analyser Jämförelse mot branschstandarder och bästa praxis Skapa och utveckla business cases Kommunicera effektivt med intressenter och ledning Arbeta med Excel för att strukturera och analysera data Krav: Dokumenterad erfarenhet från Service Management och ITSM (t.ex. Incident, Problem, CM) Erfarenhet som projektkoordinator/assistent Stark kommunikationsförmåga och erfarenhet av att arbeta i politiskt komplexa miljöer Erfarenhet av kravanalys Mycket goda kunskaper i Excel (beräkningar och statistik) ITIL-certifiering är meriterande Personliga egenskaper: Självdriven Stark kommunikativ förmåga Utmärkta interpersonella färdigheter Resultatinriktad Startdatum: 2025-02-10Slutdatum: 2025-06-30 (Förlängning möjlig)Omfattning: 100%Arbetsplats: Delvis på distans Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Grand Hôtel är en plats där personalen gör skillnad och tillsammans skapar vi, med passion och stolthet, minnesvärda upplevelser för våra gäster. Grand Hôtel är ett helägt dotterbolag till FAM AB och det enda hotellet i Sverige som är med i Leading Hotels of the World. OM ROLLEN Som bagagevaktmästare är du en del av vårt fantastiska och engagerade Front Office team som vi nu önskar utöka med flera Bagagevaktmästare. Som Bagagevaktmästare är du tillsammans med Doorman ansiktet utåt för verksamheten, du är den första som välkomnar gästen vid ankomst, den sista som tackar gästen för besöket, säger adjö och på återseende vid avresa. Som bagagevaktmästare är din primära uppgift att ge ett varmt välkomnande, ta emot gästers bagage samt leverera det till rummen. Du har även ett brett generellt ansvarsområde i att assistera och leverera en femstjärnig service till alla gäster vid ankomst, under vistelsen och vid avresa, exempelvis genom att hjälpa till med enklare förfrågningar samt se till att entrén alltid är snygg och välstädad. Du behöver ha god kännedom om omgivningen, Hotellet med dess historia och kunna ge råd och tips till gäster som efterfrågar det. VEM ÄR DU? Vi söker just nu efter flera bagagevaktmästare, varav ena tjänsten är en heltidsanställning och den andra en anställning för enstaka dagar (extraanställning). Vi söker efter personer som är självgående, strukturerade och med mycket energi. Hög social kompetens och som brinner för uppgiften att ge våra gäster en fantastisk service. God kunskap om Stockholm och dess närområde God fysik och kan hantera bitvis tunga lyft Tidigare arbete eller utbildning inom hotell är meriterande Har möjlighet och vill arbeta båda dagtid, kvällstid och helger Körkort med minst behörighet B och du talar svenska och engelska obehindrat. VI ERBJUDER En spännande utmaning och stimulerande arbete i ett Sveriges mest ikoniska hotell med över 300 anställda. En internationell arbetsplats med en levande kultur och stor mångfald bland både kollegor och gäster Arbetsplatsen är placerad på hotellet där vi har högt i tak och en stor variation i arbetsuppgifter Tjänst 1: Tillsvidareanställning på heltid med sex månaders provanställning. Lön enligt avtal och tillträde enligt överenskommelse. Tjänst 2: Anställning för enstaka dagar (behovsanställning). Lön enligt avtal och tillträde enligt överenskommelse. Vi genomför bakgrundskontroll som del av vår rekryteringsprocess. Vi motser din ansökan senast den 15/8-24. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Värdesätter Du hög service och kvalitet är Du välkommen med Din ansökan.
Talent Acquisition Specialist – Heltid, Södertälje (50% distans) Vi söker en erfaren Talent Acquisition Specialist för ett uppdrag i Södertälje. Rollen innebär att driva och ansvara för rekryteringar inom R&D, främst tekniska roller. Om rollen Som Talent Acquisition Specialist arbetar du nära rekryterande chefer och stöttar genom hela rekryteringsprocessen. Du coachar chefer och andra intressenter inom talent supply-kedjan och bidrar till att förbättra rekryteringsprocesserna inom R&D-teamet. Företaget befinner sig i en omorganisation och en övergång till en ny struktur, vilket innebär att du behöver vara flexibel och snabbt kunna anpassa dig till förändringar. Rollen kräver god kommunikationsförmåga samt förmågan att hantera en snabb och ibland stressig arbetsmiljö. Uppdraget kräver närvaro på plats i Södertälje två till tre dagar per vecka. Kvalifikationer Minst 2–3 års erfarenhet av rekrytering och Talent Acquisition Relevant högskoleutbildning inom HR eller motsvarande erfarenhet Erfarenhet av att rekrytera tekniska roller är meriterande Flytande svenska och engelska i både tal och skrift Övrigt Uppdragsperiod: 10 februari 2025 – 31 december 2025 Omfattning: Heltid (50% distans) Distansarbete: 50% Placeringsort: Södertälje Vi tillämpar löpande urval och rekommenderar att du ansöker omgående. Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
LW Sverige AB söker arbetare till vår tätskiktsavdelning. Är du redo för nya uppgifter och utmaningar? Är du intresserad av att arbeta i ett innovativt och roligt företag med utvecklingsmöjligheter? Då har vi jobbet för dig. Vilka är vi? LW är ett av Sveriges ledande företag inom tak och fasader och vi har vårt huvudkontor och fabrik i Stockholm. Vi levererar lösningar över hela tak- och fasadområdet och vi arbetar just nu med många spännande projekt runt om i landet. LW är nu inne i en expansiv fas och vi söker fler medarbetare som gillar att arbeta på en arbetsplats med visioner där det händer något hela tiden. Vi ger dig möjlighet att växa, få och ta ansvar och bredda din erfarenhet. Hos oss är det bara du som sätter gränserna för din egen utveckling! Arbetsbeskrivning Som tätskiktsmontör hos oss kommer dina arbetsuppgifter att vara varierande och inkluderar bland annat: Bränna yta Montera taksäkerhet Isolera Montera sedum Arbeta med material såsom PVC ochEPDM Samarbeta med andra hantverkare på byggarbetsplatsen. Dokumentation av utfört arbete och rapportering till arbetsledare. Arbetet innefattar en hel del tunga lyft och det är fördelaktigt om du är i god fysisk form. I arbetsuppgifterna ingår flera praktiska moment, vilket kräver att du är en praktiskt lagd person. Vem är du? För att lyckas med oss behöver du vara produktionsorienterad, lösningsorienterad och mycket kvalitetsmedveten. Du är självgående, van att arbeta i team och noggrann. Du är en person som ser möjligheter och är fokuserad på att hitta rätt lösningar i projekten. Det är meriterande om du även har erfarenhet av att arbeta med tätskikt sedan tidigare. Du har god samarbetsförmåga och är strukturerad samtidigt som du är flexibel och kan arbeta i ett högt tempo. Du är van att arbeta i projekt med krav på hög kvalitet och ser god service som en självklarhet. Vi uppmuntrar till eget initiativ och driv. Hos oss står engagemang och arbetsglädje i fokus! Vad erbjuder LW Sverige? LW Sverige AB är Sveriges största tak- och fasadföretag och den viktigaste tillgången till LWs framgångsrika väg är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer