Vi arbetar med starka varumärken Arvid Nordquist HAB är ett familjeföretag med ca 300 medarbetare över hela Norden som brinner för att erbjuda de bästa smakupplevelserna och produkterna. Vårt sortiment innehåller starka internationella varumärken som kan erbjuda hög kvalitet i kombination med omsorgsfull produktion och minskad påverkan på människa och miljö. Vi söker just nu en flexibel student för ett konsultuppdrag på 12 månader med god chans till förlängning. Vi erbjuder ett roligt deltidsjobb där du får meriterande erfarenheter inom främst leverantörsreskontra. Välkommen med din ansökan redan idag! Läs gärna mer på www.arvidnordquist.se. Din roll I rollen som Ekonomiassistent kommer du vara en del av ett stabilt och engagerat team som kommer finnas där för stöttning och introduktion. Du kommer vara en viktig resurs för att stötta upppå deltid under terminerna samt heltid under sommaren.Primära arbetsuppgifter Löpande leverantörsreskontra Hantering av inkommande e-post med fokus på leverantörsreskontra Fakturering och sortering Hantering av fakturapåminnelser Möjlighet att utvecklas inom andra områden Start: OmgåendeDeltid under terminerna: 1 dag/veckan, halvdag möjligtHeltid under sommaren: 7e juli - 8e augusti (krav)Placering: Solna Business Park, med planerad flytt till Järfälla efter sommaren.Anställningsform: Konsultuppdraget är på 12 månader med god möjlighet till förlängning. Du kommer vara anställd av Clevry och arbeta som konsult hos Arvid Nordquist. Din profil Vi söker en student med pågående akademiska studier inom ekonomi som har minst ett år kvar av sin utbildning. Du har gärna tidigare erfarenhet av arbete som ekonomiassistent, det är dock inget krav. För att lyckas i rollen behöver du vara strukturerad, noggrann och detaljorienterad med en hög arbetsmoral. Du har god analytisk förmåga och trivs med att arbeta både självständigt samt i team. Som person är du ödmjuk, positiv och tillmötesgående, med en naturlig fallenhet för att arbeta organiserat samt effektivt. Du har ett gott detaljminne och förstår vikten av att arbeta metodiskt för att säkerställa korrekta resultat. För denna roll ser vi kunskap i SAP som meriterande. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocesssamarbetarArvid Nordquistmed konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 72 858 39 55. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
Är du en dedikerad lagspelare som gillar fysiskt arbete och trivs med att jobba mot uppsatta mål? Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Som teamleader hos vår kund blir du en mycket viktig del av den dagliga verksamheten. Tjänsten innebär att du är anställd hos Tranpenad, men har din arbetsplats ute på lagret. Arbetsuppgifter Truckkörning (A+B) Packa, plocka och utleverera orders Leda arbetsgruppen Hantera inleveranser och inventering Om dig som söker Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning. Vi tror att du som söker är en driven, social och flexibel person, som förstår vikten av laganda samt av att ha roligt på jobbet! Vidare utför du ditt arbete strukturerat, med noggrannhet och engagemang. Krav Truckkort A+B och körvana Obehindrad svenska eller engelska i tal och skrift Meriterande Tidigare erfarenhet från lager-och logistiskbranschen Vad vi kan erbjuda digTranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Övriga villkorOrt: RoserbergArbetstider:Vardagar kl. 07:00-16:00 Omfattning:HeltidLön:Enligt kollektivavtalStart: Omgående Om Tranpenad Group Sedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega.Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 100-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Efter att du skickat in din ansökan kommer du även få göra ett personlighetstest som skickas till din mejl från Alva Labs. Det finns inga rätt eller fel, testet ett sätt för oss att på ett objektivt sätt få en bild av vem du är. Du behöver genomföra testet så snart som möjligt efter att du fått länken skickad till dig.
NOFO Hotel NOFO Hotel & Wine bar är ett familjeägt hotell som ligger i den mest pulserande delen av Södermalm. Vi brinner för design och service, det sistnämnda skulle vi inte klara av utan våra underbara medarbetare. Vår ambition är att skapa en avslappnad och professionell miljö, där gästen är väl omhändertagen. NOFO Hotel är en del av WordHotels Crafted – en sammanslutning av noggrant utvalda hotell där förstklassig service, stil och komfort står i fokus. Förutom NOFO ingår andra Stockholmshotell i WordHotels Crafted, så som The Winery, Kung Carl, Hotel Franz och Hotel Ruth. Vår vinbar inriktar sig på att servera unika och noggrant utvalda viner från småskaliga producenter, lokalt öl och innovativ mat gjord med kärlek för närproducerade och säsongens råvaror. I vinbaren, såväl som i alla andra delar av hotellet, försöker vi alltid göra det lilla extra för att våra gäster ska känna sig speciella. Personlig profilVi söker dig som brinner för möten med nya människor och som kan konsten att skapa unika serviceupplevelser. Du har en positiv attityd, är genuin och tillmötesgående mot gäster och kollegor samt trivs att arbeta i ett högt tempo. När problem dyker upp så ska de lösas, vilket kräver att du är lyhörd och ödmjuk för vad gästen vill ha. Du är driven, van vid att ta eget ansvar och att ständigt sträva efter utveckling av service, gästupplevelser och bemötande. Du hanterar stressiga situationer med ett leende. Vi söker dig med tidigare erfarenheter från service och gärna från hotell/restaurang. Om ditt hjärta slår lite extra för Södermalm så är även det ett stort plus. Vad är din roll?I arbetsuppgifterna ingår att välkomna och finnas till för våra gäster. Receptionen är hotellets hjärta och du är den första som gästen möter när de kommer in. Du följer avdelningens checklista och ansvarar för att alla uppgifter utförs under arbetspasset. In och utcheckning, bokningoch naturligtvis allt det härliga som händer i en reception; vägbeskrivningar, ge tips om restauranger, sevärdheter med mera. Du är även den sista personen som gästen möter innan avresa så att säkerställa att gästen haft en bra vistelse är av stor vikt då vi vill att alla våra gäster lämnar NOFO med en vilja att komma tillbaka. Goda datakunskaper är ett krav och du får gärna ha tidigare erfarenheter av Mews. Att hanterasvenska och engelska både i tal och skrift är ett krav. TJÄNSTEN Tjänsten: 100% - tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tillträde: så snart som möjligt - vi intervjuarlöpande Tjänsten innebär varierande arbetstider under dag, kväll och helger Om du är intresserad av blir en del av vår resa mot att bli ett av Stockholm häftigaste hotell, ansök via vår hemsida - https://career.nofohotel.se/ Varmt välkommen med din ansökan! Hälsningar, Karin Jegebäck
Klara logopedmottagning Liljeholmensöker nu en kollega till vår mottagning i Liljeholmen för ett föräldravikariat på 1 år. Klara Logopedmottagningar är ett privat vårdföretag som har avtal med Region Stockholm inom Vårdval Logopedi. Våra mottagningar finns i Alvik, Liljeholmen och Odenplan. I Liljeholmen har vi nyligen flyttat till ny fin lokal. Vi är en del av Klara, som är ett auktoriserat kompetens- och bemanningsföretag. Vår vision är ”Vi gör världen lite bättre, en människa i taget”. Vi söker nu en logoped för ett föräldravikariat inom läs- och skrivssvårigheter.Möjlighet till hybridarbete finns. Vi söker dig som är legitimerad logoped. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av utredning av läs- och skrivförmågamen det är inte ett krav. Du erbjuds handledning av erfarna kollegor.Arbetet kräver att du kan ta eget ansvar för ditt arbete med stöd av kollegor och verksamhetschef. Hos oss ansvarar du själv för administration vilket ger utrymme för att lägga upp din arbetsdag självständigt inom ramarna för vad arbetet kräver. Du bidrar till att bibehålla goda relationer med våra patienter, anhöriga och remittenter. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi är måna om ett gott arbetsklimat och kollegialt samarbete då vi stöttar och hjälper varandra när det behövs. För kvalitetsutveckling och sammanhållning har vi veckovis områdesspecifika möten samt APT månadsvis. Tjänsten är ett vikariat på ett år med möjlighet till förlängning. Tillträde sker i augusti.Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Klara logopedmottagning erbjuder marknadsmässig månadslön, friskvård, tillgång tillförmånsportalen Benify,försäkringar och pension enligt kollektivavtal. Sista ansökningsdag är 2025-03-05. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. Välkommen med din ansökan! Läs mer om oss på vår hemsida under rubriken ”Logopedi” Klara - Ett bemanningsföretag för vård och välfärd (klarakompetens.se)
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Vi söker nu en personlig assistent till en rullstolsburen man som är bosatt i Södertälje. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat förflyttningar av olika slag, handräckning och hjälp med tillsyn. Tjänsten är en timanställning för att täcka upp vid behov och ordinarie personals frånvaro. Den är fördelad på dag- och kvällstid, både på vardagar och under helger. Arbetstiderna ser ut följande: på vardagar 09.00-14.00 eller 14.00-21.00, på lördagar 13.00-20.30 och på söndagar 09.00-15.00. Omfattning: Timanställning vid behov. Antal tjänster: 1. Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Som personlig assistent ser vi gärna att du är samarbetsvillig, lyhörd, ansvarstagande, flexibel och en bra lagspelare. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är meriterande om du: Innehar B-körkort och har tillgång till egen bil, Inte är pälsdjursallergiker. Det är krav på att du: Behärskar det svenska språket väl i tal och skrift, Kan uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret från Polisen vid en eventuell anställning. RekryteringsprocessenDin ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare.Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia.Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuellanställningFöranställning hos oss på Nordström Assistansbehöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med denna kundmåste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/För dig med anställningsstödNordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström AssistansVi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information påhttps://www.nordstromassistans.se
Är du utbildad barnsjuksköterska eller distriktssköterska med tidigare erfarenhet av arbete på barnavårdscentral eller med ett stort intresse för att lära dig mer om barnhälsovård? Sök då semestervikariatet till Krys BVC Älta! Arbetsbeskrivning Kry vårdcentral Älta med tillhörande hemsjukvård och BVC ligger nära Älta centrum. På barnavårdscentralen finns cirka 800 inskrivna barn. På BVC arbetar vi med hälsofrämjande och preventivt arbete för familjer med barn mellan 0–6 år. Vi arbetar på uppdrag av region Stockholm med det nationella barnhälsovårdsprogrammet som bland annat innefattar mottagning, hembesök, telefonrådgivning, vaccinationer, teambesök samt att leda föräldragrupper. Arbetet är självständigt men i nära samarbete med den andra BVC-sköterskan och även med andra yrkesprofessioner på vårdcentralen. Kvalifikationer & egenskaper Legitimerad specialistsjuksköterska med inriktning barn och ungdom alternativt distriktssköterska. Har du tidigare yrkeserfarenhet från arbete på BVC är det meriterande, men det räcker med ett stort intresse och viljan att lära sig så även nyexaminerade specialistsjuksköterskor välkomnas söka. Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Har goda tekniska kunskaper. Har du goda kunskaper av TakeCare är det meriterande. För att trivas i rollen uppskattar du att jobba i ett sammansvetsat team. Du arbetar evidensbaserat, prioriterar hög medicinsk kvalitet och är professionell i ditt bemötande genom att värna om att sätta patienten först. Vi ser gärna att du är flexibel då andra arbetsuppgifter på vårdcentralen kan förekomma. Vi erbjuder Att vara del av en utvecklingsinriktad organisation med korta beslutsvägar. En arbetsgivare som prioriterar din arbetsmiljö och kompetensutveckling. En vårdcentral/barnavårdscentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. En god arbetsmiljö och en härlig grupp kollegor. Kollektivavtal och andra trevliga förmåner. Övrig information Start: Enligt överenskommelse. Plats: Oxelvägen 42, Älta. Omfattning: Några veckor under sommaren. Arbetstider: mån-fre 08.00-17.00. Lön: Månadslön enligt överenskommelse. Om Kry Kry är Sveriges tredje största vårdgivare med totalt 30 vårdcentraler runt om i landet. Dessutom ledande när det gäller digital vård. Tillsammans skapar vi morgondagens sjukvård för våra patienter, oavsett var de befinner sig. Med en gemensam vision om patienten i centrum genom hög tillgänglighet och med det bästa bemötandet i branschen vill Kry ge patienterna framtidens primärvård. Krys vårdcentraler kännetecknas av ett modernt arbetssätt, innovation, nytänkande och patientcentrerad vård. Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan idag, vi rekryterar löpande! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på mail [email protected]. Notera att vi på grund av GDPR inte tar emot ansökningar per mail. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.
Vill du arbeta i ett sammansvetsat team där samarbete och lära av varandra står i centrum? Har du erfarenhet som testare i Pega och vill jobba med ett affärskritiskt system inom Skandias bolåneprocess? Då kan den här rollen vara nästa utmaning för dig! Att jobba som testare Pega Som SIT testare i team Pega kommer du spela en viktig roll i att säkerställa hög kvalité inom Skandiabankens låneprocess och bidra till att den fungerar smidigt för våra kunder. Du kommer att planera och utföra manuella tester och bidra till att gå mot mer automatiserade tester. Testerna inkluderar funktionella, end-to-end och regressionstester Verktyg som används är Swagger för testdatatjänster, readyAPI för API tester, Splunk för att hämta svar från tjänsterna och Browserstack för att testa mobila gränssnittet. Du blir en del av ett engagerat team som består av två testare, fem utvecklare, en specialist och en produktägare. Vi arbetar agilt enligt SAFe metoden. Teamet arbetar mycket tätt tillsammans genom bland annat partestning för att dela kunskap och utvecklas tillsammans. För att säkerställa ett bra testflöde kommer du även arbeta över stora kontaktytor nära andra team. Vi är ett engelskspråkigt team, vilket innebär att all kommunikation och dokumentation sker på engelska. Du kommer i rollen att rapportera till en av våra gruppchefer inom IT Bank. Vi sitter alla i Stockholm och arbetar hybrid vilket innebär att vi ses på kontoret tre dagar i veckan. För att lyckas i rollen Vi söker dig som har flera års erfarenhet som testare i Pega. Du kan kommunicera på engelska flytande både i tal och skrift. Som person trivs du i en miljö där samarbete och kommunikation är avgörande för att lyckas i rollen. Dessutom har du en naturlig nyfikenhet för att lära dig nya saker. Extra meriterande för rollen är om du har erfarenhet av bolåneprocesser, tidigare arbetat i en agil kontext samt kan kommunicera på svenska. Vad händer nu? Vi jobbar med löpande urval så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. I ansökan kommer vi att ställa ett antal urvalsfrågor som ligger till grund för urvalet. För att göra rekryteringsprocessen så rättvis och objektiv som möjligt kommer det att ingå intervjuer, tester via Alva Labs, bakgrundskontroll samt digital referenstagning. Om du har frågor kring rollen, vänligen ta kontakt med rekryterande chef Stefan Ravelius på [email protected]. Om du har frågor kopplat till vår rekryteringsprocess, vänligen ta kontakt med [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! #LI-HB Mer om IT Vi på Skandia IT är stolta över att vara en kundorienterad enhet som levererar effektiva och säkra lösningar för våra kunder. Med cirka 600 engagerade medarbetare är vi mitt i en spännande transformationsresa, där vi utvecklas tillsammans och har kul på vägen. Framåt tillsammans är vårt motto! Vi arbetar agilt och har sedan 2017 använt oss av SAFe (Scaled Agile Framework), där leverans och kundvärde alltid står i centrum. Våra tågledningar och team jobbar verksamhetsbaserat med aktiviteter som sprintplanering, daily stand-ups, team-synk, code reviews och retrospektiv. Var 12:e vecka samlas vi alla i vår ljusa och inspirerande Ljusgård på kontoret i Stockholm för två planeringsdagar. Planeringsperioden består av sex tvåveckorssprintar, där den sista sprinten är en innovationssprint. Här får du chansen att, själv eller tillsammans med ditt team, utveckla och förfina våra system. Vi är tillräckligt små för att du kan göra skillnad men tillräckligt stora för att du kan växa. Vi är det ledande pensionsbolaget som tar ansvar. Hos oss är engagemang, ansvarstagande och en vilja att utvecklas några av de egenskaper vi värderar högst. Vi tror att samarbete tar oss längre än vad någon enskild person kan göra. Vi erbjuder tjänstepension med förebyggande hälsoförsäkring för att våra kunder ska kunna bygga grunden till en trygg pension och vara friska på vägen dit. Vi erbjuder också bolån och sparande samt förenklar sparandet för våra kunder genom vår rådgivning. Av våra närmare 2 miljoner kunder är 1,4 miljoner också våra ägare. Det är deras behov och intressen som vi tar tillvara i utvecklingen av Skandia. Vi sitter inte inne med alla svaren, det är därför vi behöver din hjälp att lösa morgondagens utmaningar. Ditt bidrag kommer att märkas!
Vi söker en engagerad och driven Projektledare som vill vara med och stärka vårt team! Är du redo för en ny utmaning?Vill du vara med och leda spännande projekt i en expansiv organisation? Har du ett intresse för byggbranschen och vill arbeta i en lösningsorienterad miljö? Då är detta jobbet för dig! Om rollen Som Projektledare hos oss får du en central roll i att driva och utveckla våra projekt. Du ansvarar för att säkerställa att projekt genomförs enligt plan och att vi levererar hög kvalitet till våra kunder. Du driver projekt från ax till limpa, från projektering till färdigställande. Tjänsten utgår från vårt kontor i Älta, Stockholmoch inkluderar resor inom Sverige till olika projekt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Projektera, planera och genomföra projekt från start till färdigställande. Ansvara för att optimera tilldelade resurser och säkerställa effektiva arbetsflöden. Säkerställa att de uppställda kvalitetskraven uppfylls. Hantera och dokumentera nödvändiga projektuppgifter. Delta i förbättrings- och optimeringsarbetet i projekten. Representera företaget gentemot kund samt driva merförsäljning. Ha ett operationellt personalansvar för personal inom projektet. Vi söker dig som har: Eftergymnasial utbildning med inriktning mot bygg eller motsvarande kunskaper. God analytisk förmåga och förmåga att utföra uppgifter med hög kvalitet. Erfarenhet av projektering, meriterande om du arbetat med 3D-modellering. Erfarenhet av att ta egna initiativ, arbeta självständigt och ta ansvar. En naturlig fallenhet för att skapa och vårda relationer, både internt och externt. Svenska och engelska i tal och skrift. B-körkort. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och ditt engagemang. Det här erbjuder vi dig: En dynamisk och inspirerande arbetsmiljö i moderna lokaler. Stora möjligheter till personlig och professionell utveckling. Chansen att arbeta nära engagerade team i ett företag med starkt driv och fokus på lösningar. En roll där du får bidra till företagets framgång och tillväxt genom att leda spännande projekt. ITP tjänstepension via Collectum Friskvårdsbidrag på 3000 SEK per kalenderår Arbetstidsförkortning - Den lagstadgade semestern kompletteras med ytterliggare 5 dagars ledighet per år, sk. arbetstidsförkortning Om oss LW Sverige AB befinner sig i en spännande tillväxtfas med flera intressanta projekt runt om i Sverige, inklusive Stockholm, Göteborg och andra delar av landet. Vi söker därför fler engagerade medarbetare som vill vara med på vår resa! Vi är en av Sveriges ledande leverantörer av tak- och fasadlösningar eller som vi väljer att kalla det, klimatskal. Titta gärna in på vår hemsida,www.lwab.se, där du kan se vilken typ av projekt vi arbetar med. Hos oss får du en stimulerande arbetsplats i moderna lokaler, präglad av samarbete, driv och eget ansvar. Låter det intressant? Ansök idag och bli en del av vårt engagerade team! Vi ser fram emot att höra från dig. Välkommen till LW Sverige AB Urval och intervjuer sker löpande.
Trivs du i en roll där du får möjligheten att interagera med kunder dagligen? Då kan det vara dig vi letar efter! Kylslaget AB har en gedigen erfarenhet av arbete med luft-luftvärmepumpar sedan 2007 och söker nu en engagerad mötesbokare för att ta nästa steg i företagets utveckling. Uppdraget I rollen som mötesbokare hos vår kund så kommer du sälja in rengöringsservice på värmepumpar hos våra befintliga kunder. Du sköter säljprocessen från start till avslut. Du kommer ingå i ett säljteam som sitter i Vallentuna där det är fantastiskt högt i tak. För att lyckas i rollen är det därför viktigt att du har ett starkt pannben och att viljan till att utvecklas är stor. Företaget erbjuder Säljutbildning Säljtävlingar där teambuilding är i fokus Karriärmöjligheter Övrig information Placering: Vallentuna, Stockholms län Heltid Arbetstider 07.30-16.30 Månadslön Kontaktuppgifter och ansökanVälkommen med din ansökan redan idag, då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på [email protected]. Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att du blir direktanställd hos Kylslaget AB. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sista ansökningsdatum är 28/2-2025Om Bee BemanningVi är ett rekryterings- och bemanningsföretag specialiserade inom HVAC, teknik och energi. Vi matchar rätt kompetens med rätt företag – oavsett om det handlar om mindre bolag eller stora koncerner över hela Sverige. Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att lära känna dig!
About DanAds DanAds is one of the fastest-growing ad tech companies, revolutionizing the way publishers manage their ad sales. Their self-serve advertising platforms enable advertisers—big and small—to launch campaigns effortlessly across multiple channels, including display, native, video, radio, and print. By simplifying and automating the process, they help their clients maximize efficiency and drive results. At DanAds, you’ll be part of a cutting-edge company at the forefront of ad tech innovation. You’ll work in an international and fast-growing environment where your contributions truly make a difference. About the positionWe are looking for an experienced Project Manager to join DanAds team and lead exciting projects for some of the biggest brands in the world. In this role, you will be responsible for overseeing projects from start to finish, ensuring smooth execution and successful delivery. You will work closely with cross-functional teams, assembling the right resources, setting up project structures, and managing scope, timelines, and budgets. Your ability to navigate challenges, communicate effectively with stakeholders, and drive progress will be key to your success. QualificationsWe are looking for someone who thrives in a dynamic environment, enjoys problem-solving, and takes ownership of projects with a proactive mindset. You should be adaptable, able to navigate challenges with confidence, and comfortable working with remote teams across different time zones. Strong communication skills are essential, as you will be working closely with stakeholders at various levels. We also value a structured approach to project management while maintaining the flexibility to handle unexpected changes effectively. To summarize, we believe you have: Experience in project management, preferably within IT and software development. Strong organizational skills and problem-solving abilities. Excellent communication skills and ability to collaborate with remote, multicultural teams across different time zones. Ability to manage multiple projects simultaneously and adapt to a fast-paced, dynamic environment. Familiarity with project management methodologies and tools—especially Jira—is a plus. Övrig information We apply continuous selection in this process, which means the position may be filled before the final application deadline. Therefore, we encourage you to apply as soon as possible! If you have any questions or concerns regarding Asta Agency's recruitment process, do not hesitate to contact us at [email protected].
Välj ett jobb för att visa detaljer