Mötesbokare B2C | Vasastan
IMPRESSIVE RELATIONS SWEDEN AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vi söker dig till vårt framgångsrika säljteam i hjärtat av Vasastan, Stockholm Som Mötesbokare kommer du att vara central i vår verksamhet och spela en nyckelroll i att skapa affärsmöjligheter. Din uppgift är att boka möten mellan våra försäljningsrepresentanter och potentiella kunder, där du representerar några av marknadens mest framstående aktörer. Bli en del av vårt väletablerade team och hjälp oss att bygga starka affärsrelationer! DIN ROLL INNEBÄR: Skapa affärsmöjligheter: Engagera dig i försäljning över telefon och bidra till vår framgång genom att boka möten. Sätt och nå mål: Utmana dig själv och driv din försäljning mot ambitiösa budgetmål. Teamwork i toppklass: Arbeta nära med ett passionerat och engagerat team där din insats gör skillnad varje dag. VI SÖKER DIG SOM Har en orubblig vilja och en stark drivkraft att ständigt utvecklas både personligt och professionellt. Har en stark känsla för ansvar och en brinnande ambition att nå dina mål. Använder flytande svenska i både tal och skrift och kan uttrycka dig klart och tydligt. Är hungrig på utveckling.Erfarenhet inom försäljning är meriterande, men din vilja att lära och växa är avgörande. VI ERBJUDER DIG: Fastlön + Provision. Heltidstjänst: Mån - Fre kl. 08-17 Personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar. Möjlighet till karriärsutveckling inom företaget. IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander Head of Recruitment 076-425 35 70 [email protected]

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Teamleader | Telemarketing

Vi söker nu en Teamledare för vår telemarketing-verksamhet! Vi söker dig som kan kombinera ditt eget försäljningsarbete med att leda vårt grymma team. Du planerar och strukturerar arbetet, samtidigt som du har fullt ansvar för alla säljare. Vi har idag en stabil grupp och uppdraget är att vara kugghjulet i den dagliga driften. Vi tror på ett deltagande och ansvarstagande ledarskap som präglas av en stark vinnarmentalitet VEM ÄR DU? Vi söker dig som har det outtröttliga engagemanget, i medvind som i motvind. Gedigen säljerfarenhet och är en inspiratör för människorna runt omkring dig. Du är vass på relationer och extremt bra på att kommunicera, och såklart älskar försäljning. Kompetenskrav: Erfarenhet inom TM-verksamhet/Försäljning Tidigare ledarskapserfarenhet VAD ERBJUDER VI? Lön enligt överenskommelse Möjlighet att utvecklas både inom företaget och personligt Chansen till att få nyckeln i teamets framgång Alla materiella verktyg för att lyckas i rollen. Klivet in genom dörren hos Impressive Relations är mer än bara ett vanligt jobb. Detta är något annat, något som är en unik möjlighet för din personliga utveckling. Omringa dig av likasinnade, låt kreativiteten flöda och ingå i en stark gemenskap. Välkommen till oss! VILKA ÄR VI? Impressive Relations driver idag försäljningsverksamhet inom tre huvudområden. Mötesbokning, Fältförsäljning och Butiksförsäljning. Vi har ca 70 anställda som är utspridda över stora delar av landet och vi representerar väldigt starka varumärken. Vi är ett framåtlutat bolag i snabba rörelser tillsammans en stark entreprenöriell miljö som ständigt bjuder på nya utmaningar. Passar rollen perfekt för dig? Sök till oss redan idag! Felicia Rullander Head of RecruitmentImpressive Relations 076 425 35 70

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
B2B-Säljare | Telemarketing

Nu startar vi upp nyttsälj-team som ska förvaltaett samarbete med ett av Sveriges mest välkända bolag.Vår samarbetspartner arbetar med digitala tjänster inom kredit- och marknadsinformation, och dina kunder är främst chefer inom ekonomi, marknadsföring och försäljning VAD INNEBÄR DIN ROLL? I rollen somJunior Account Manager kommer du ha ditt fokus på att identifiera affärsmöjligheter och driva nyförsäljning. Du ansvarar även för den affärsmässiga relationen med kunderna i din kundportfölj vilken är en mix av små och medelstora kunder. VEM ÄR DU? Vi ser att du tidigare arbetat i en roll med stort kundfokus och har erfarenhet inom B2B försäljning. Du har en drivkraft som få andra och vill ta ditt nästa steg inom försäljning. Förutsättningar: Du har erfarenhet av attdriva hela säljprocessen Erfarenhet inomB2B-försäljning Arbetat med att bygga upp egen kundportfölj Du behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift. VAD ERBJUDER VI? Fast lön + Provision. Heltidstjänst: Mån - Fre kl. 08-17. Möjlighet till personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar. Karriärmöjligheter inom företaget. IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat 2012. Vi arbetar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscher som Bank & Finans, IT och Solenergi. Impressive Relations ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga utbildningar inom försäljning. Vi ger våra medarbetare möjligheten att växa inom företaget oavsett tidigare erfarenhet. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi tror på en stadig tillväxt och pålitliga relationer som nyckeln till framgång. De affärsområden vi arbetar inom - Event, Bemanning och Försäljning - ger våra medarbetare en trygg grund med olika valmöjligheter inom företaget. Välkommen med din ansökan! Vi genomför löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag! Felicia Rullander | Head of Recruitment 076 425 35 70| [email protected]

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Säljare | Grundlön + Provision
IMPRESSIVE RELATIONS SWEDEN AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Vi söker en engagerad person med stor vilja och passion för utveckling – är det du? Nu söker vi nya kollegor till ett väletablerat team som fortsätter vårt framgångsrika samarbete med ett av Sveriges mest välkända varumärken! Vi letar efter dig som vill vara en del av en stor säljorganisation och bidra till att stärka och utveckla vårt team tillsammans med dina kollegor. Som en del av teamet kommer du vara baserad i Stockholm men ha möjligt att även resa, träffa många spännande människor och få möjlighet att växa inom försäljning.Du blir en del av vårt befintliga säljteam där du kommer att vara ansiktet utåt för vår samarbetspartner, Postkodlotteriet. VI SÖKER DIG SOM: Är en relationsbyggare i världsklass: Brinner för att skapa nya relationer och ser varje möte med nya människor som ett äventyr fyllt av möjligheter och spännande upplevelser. Har en stark vilja och drivkraft: Har en orubblig vilja och en stark drivkraft att ständigt utvecklas både personligt och professionellt. Älskar att arbeta mot mål: Motiveras av att nå och överträffa både personliga och teamets målsättningar. Är initiativrik och självgående: Tar ansvar och trivs med att själv hitta lösningar i olika situationer. VI ERBJUDER DIG: Dynamiska arbetsdagar: Upplev en varierande vardag där du får vara ansiktet utåt för några av Sveriges största varumärken. Res genom landet, möt nya människor och gör varje dag till ett nytt äventyr. Attraktiv lönestruktur: Få trygghet genom en fast lön och belöna ditt hårda arbete med en generös provisionsmodell som speglar din prestation. Det finns ingen övre gräns för hur mycket du kan tjäna! Kontinuerlig utveckling: Investera i din egen framgång genom regelbundna utbildningar inom försäljning och retorik. Här får du verktygen och stödet för att bli ditt bästa jag och överträffa dina mål. Stora karriärmöjligheter: Med vår pågående expansionsresa öppnar vi dörrar till spännande roller med större ansvar. Här finns möjligheten att växa och kliva in i ledande positioner. Vilka är Impressive Relations? Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander076-425 35 70 [email protected]

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Mötesbokare B2B | Stockholm

Vi söker dig till vårt framgångsrika säljteam i hjärtat av Vasastan, Stockholm Som MötesbokareB2Bkommer du att vara central i vår verksamhet och spela en nyckelroll i att skapa affärsmöjligheter. Din uppgift är att boka möten mellan våra försäljningsrepresentanter och potentiella företagskunder, där du representerar några av marknadens mest framstående aktörer. Bli en del av vårt väletablerade team och hjälp oss att bygga starka affärsrelationer! DIN ROLL INNEBÄR: Skapa affärsmöjligheter:Engagera dig i försäljning över telefon och bidra till vår framgång genom att boka möten. Sätt och nå mål:Utmana dig själv och driv din försäljning mot ambitiösa budgetmål. Teamwork i toppklass:Arbeta nära med ett passionerat och engagerat team där din insats gör skillnad varje dag. VI SÖKER DIG SOM: Har en orubblig vilja och en stark drivkraft att ständigt utvecklas både personligt och professionellt. Har tidigare erfarenhet inom försäljning. Använder flytande svenska i både tal och skrift och kan uttrycka dig klart och tydlig Är hungrig på utveckling.Erfarenhet inom försäljning är meriterande, men din vilja att lära och växa är avgörande. VI ERBJUDER DIG: Fastlön + Provision. Heltidstjänst: Mån - Fre kl. 08-17 Personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar. Möjlighet till karriärsutveckling inom företaget. IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhetatt växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, ochvi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander 076-425 35 70 [email protected]

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Serviceinriktad ekonomiassistent till kundfakturaprocessen!
Devotum AB
Ekonomiassistenter m.fl.

För vår kunds räkning söker vi just nu en ekonomiassistent till kundfakturaprocessen.Uppdraget är på heltid och förväntas starta 2025-02-03 och pågå till och med 2025-05-31. Om uppdragetVår kund söker nu en Ekonomiassistent/redovisningsassist till det kundfakturateam som jobbar mot de butiker som valt att använda sig av vår kunds tjänster. Hos vår kund får du uppleva en spännande blandning av den stora koncernens styrka och den enskilda handlarens entreprenörsanda. Här finns en unik möjlighet att lära känna många olika branscher. Vår kund är i ständig förändring och det händer alltid nya saker, vilket leder till utvecklande arbetsdagar. Vår kunds företag ligger i framkant inom många områden och satsar kontinuerligt på innovation inom ekonomi- och lönetjänster för framtiden. Som en del av företaget kommer du att arbeta tillsammans med många engagerade kollegor som är professionella, mycket kompetenta och stolta över att alltid göra kunders vardag enklare. Om jobbet som redovisningsassistent:Du kommer att spela en viktig roll i att säkerställa en effektiv kundfakturaprocess. Tillsammans med ett gäng härliga kollegor skapar och vårdar du kundrelationer i nära dialog med kunden. Teamkänsla är viktigt då ni gemensamt stöttar och hjälper varandra i det dagliga arbetet och når målen tillsammans. Teamets uppgift är att säkerställa en korrekt kundreskontra för butikerna. För att lyckas med detta kommer du dagligen bland annat att: Hantera felaktigheter i faktureringssystem Cosmoz Säkerställa faktureringen Utföra avstämningar Kvalitativ kravhantering Ha daglig kontakt med handlare och deras kunder och andra enheter inom företaget. Utreda och analysera differenser för att säkerställa en korrekt reskontra samt redovisa ett kvalitativt bokslut Initiera förbättringar i flöden för att höja kvalitet och effektivitet Ditt uppdrag är även att: Bidra till att driva en framgångsrik verksamhet Driva din egen samt bidra till andras utveckling Bidra till gott samarbete och arbetsklimat Övrigt:Start: 2025-02-03Slut: 2025-05-31Omfattning: heltidPlacering: Stockholm eller Västerås Om digVår kund ser att du har en grundläggande förståelse för kundreskontraprocessen samt ett intresse för digitalisering och automation. De ser gärna att du har arbetat några år med liknande arbetsuppgifter. Goda kunskaper i Excel och andra relevanta system är meriterande. För att trivas som redovisningsassistent gillar du struktur, är nyfiken på att lära nytt och har många järn i elden. Din omgivning skulle beskriva dig som positiv och ivrig att lära och utvecklas. Att vara en lagspelare är naturligt för dig och du delar gärna med dig av dina kunskaper. Du har lätt att ta till dig nya arbetssätt och förmågan att se potentialer till förbättringar.AnsökanLåter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning är en del av processen. Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till ansvarig Konsultchef Corazon Wiksell på 070-586 93 11 Känn dig trygg som konsult hos DevotumSom konsult hos Devotum har du möjlighet att välja om du vill fakturera genom ditt eget bolag eller bli direkt anställd hos oss. Som anställd hos Devotum erbjuds du alltid schyssta villkor enligt kollektivavtal (Almega) som bland annat innefattar friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar. Hos oss är varje konsult viktig och våra konsultchefer finns alltid till hands för att ge dig den support och vägledning du behöver under hela uppdragsperioden.

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
HRBP till kund i Stockholm!
Devotum AB
Personal- och HR-specialister

För vår kunds räkning söker vi just nu en HRBP till kund i Stockholm. Uppdraget är på heltid och förväntas starta 2025-03-03 och pågå till och med 2025-10-03. Om uppdragetVår kund söker en erfaren HR Business Partner för ett konsultuppdrag på 6 månader. Rollen innebär att jobba tillsammans med ett HR-team. Kunden är en stor organisation med knappt 900 medarbetare och många konsulter. Teamet behöver fylla ett föräldravikariat som löper till och med september/oktober 2025, då nuvarande vikarie lämnar sin anställning i början av mars. Teamet består av en HR chef samt ytterligare 4 resurser inom HRBP, People analytics och Learning. Det är ett tight team som löpande planerar verksamheten strukturerat och tillsammans. HR BP-ansvaret är utfördelat på olika områden inom verksamheten, men genom teamets nära samarbete hjälper de också varandra inom alla områden. Stöd i lönesättningsfrågor är frekvent förekommande vid ständigt pågående rekryteringar. Dock utförs rekryteringsprocessen av ett rekryteringsteam alternativt av chefer. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Proaktivt coacha ledare och grupper för att förbättra ledarskap och samarbete. Aktivt stödja chefer i HR processer, lönesättningsfrågor, organisation, medarbetarutmaningar. Leda eller delta i projekt initierade av verksamhet, HR ledning eller av HR-teamet man själv ingår i. Vid behov ta aktiv del att driva process för ev. organisationsförändringar på olika nivåer i verksamheten Samarbeta med HR, stödfunktioner och fackliga organisationer Övrigt:Start: 2025-03-03Slut: 2025-10-03Omfattning: 100%Placering: Stockholm Om digVi söker dig som uppfyller nedan obligatoriska krav: Senior erfarenhet av HRBP rollen från olika typer av verksamhet, men framför allt från HR-arbete i större organisationer Gedigen kunskap och erfarenhet av HR-processer, ledarcoachning, teamutveckling God erfarenhet av att jobba med lönesättning utifrån jobbarkitektursystem och marknadslönedata, primärt erfarenhet från Willis Tower Watsons metodik Högskola/Universitetsexamen, företrädesvis men ej krav inom personalvetenskap, beteendevetenskap eller motsvarande Hög kompetens i Officepaketet Det är meriterande om du även uppfyller följandekrav: HRBP erfarenhet från it/techverksamhet är ett starkt önskemål Önskade personliga egenskaper: Prestigelös; utför självständigt såväl vardagliga operativa uppgifter som driver utvecklingsfrågor Personlig mognad och trygghet Vågar testa och lära Kommunikativ och nyfiken på människor och verksamhet Flexibel, möjlighetsorienterad, vågar utmana AnsökanLåter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning är en del av processen. Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till ansvarig Konsultchef Sanna Jurén på 0728978265. Känn dig trygg som konsult hos DevotumSom konsult hos Devotum har du möjlighet att välja om du vill fakturera genom ditt eget bolag eller bli direkt anställd hos oss. Som anställd hos Devotum erbjuds du alltid schyssta villkor enligt kollektivavtal (Almega) som bland annat innefattar friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar. Hos oss är varje konsult viktig och våra konsultchefer finns alltid till hands för att ge dig den support och vägledning du behöver under hela uppdragsperioden.

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Truckförare till norra Stockholm
Starfinder AB
Truckförare

Vi söker nu dig som har erfarenhet av att köra truck. Välkommen till oss! Arbetsuppgifter Vi söker flera duktiga truckförare för säsongsarbete som startar under våren och pågår cirka 1 - 2 månader med goda chanser till förlängning. Du kommer jobba hos en auktoriserad och professionell bilverkstad med moderna lokaler och verktyg. Dina arbetsuppgifter kommer innebära att hämta ochlämna däck till verkstadens skiftare ochmontörerunder kommande däcksäsong. Din profil Vi söker dig som tidigare har erfarenhet från lagerarbete eller arbetat under däcksäsong tidigare. Vi ser gärna att du har ett intresse för fordonoch för att lyckas i rollen krävs det att du är arbetsvillig, stresstålig och inte rädd för att arbeta fysiskt. Det här är ett jobb för dig som gillar att arbeta självgående och som har ett trevligt bemötande gentemot kunder och kollegor. Krav för att du ska vara aktuell för tjänsten Krav på truckkort B1 (Motviktstruck). Ses mycket meriterande om du har tidigare erfarenhet av däcksäsong. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Detta är en tjänst på heltid, med start till våren. Arbetstiderna är förlagda under dagtid, måndag – fredag och kommer pågå under ett par månader. Därefter vill vi gärna erbjuda dig vidare arbete inom lager, logistik eller verkstad i den mån det finns uppdrag. Du kommer jobba som uthyrd konsult och få en anställning hos Starfinder samt en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig i ditt arbete. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Amanda Svenberg 076-009 77 46. Intervjuer sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare till modernt bolag i Solna
Hired Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du vara en del av förändringen mot en mer hållbar värld? HIRED hjälper just nu ett innovativt företag att hitta en kundtjänstmedarbetare till deras huvudkontor i Solna! Det här är en direktrekrytering vilket innebär att du blir anställd av kundföretaget. Om rollenI den här rollen får du möjlighet att göra skillnad genom att stödja övergången till eldrivna fordon. Du kommer att vara en central del av företagets supportorganisation och spela en nyckelroll i att hjälpa kunder och partners att använda deras hållbara laddlösningar. Du blir en del av ett ungt och dynamiskt team som samarbetar nära för att lyckas. Teamet består av 12 engagerade kollegor på huvudkontoret i Solna, och du kommer även att ha kontakt med kollegor i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Dina arbetsuppgifter Hantera inkommande ärenden från kunder, partners och installatörer via telefon, mejl och ärendehanteringssystemet Zendesk. Hjälpa installatörer med tekniska frågor och felsökning av laddboxar. Bidra till att förbättra supportprocesser och hjälpdokumentation. Erbjuda högklassig service och hjälpa till med utbildning av nya installatörer. Vi söker dig som: Har dokumenterad erfarenhet inom kundservice, gärna med inslag av teknisk support. Är tekniskt intresserad och har vilja att lära dig företagets produkter. Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Är strukturerad, serviceinriktad och har en positiv attityd i din kommunikation. Är proaktiv och bidrar till förbättringar av arbetssätt och hjälp-instruktioner. Kvalifikationer Något års erfarenhet av kundtjänst, gärna tekniskt inriktad. Erfarenhet av att arbeta med ärendehanteringssystem som Zendesk är ett plus. Vad vi erbjuder Möjlighet att bli en del av ett växande företag med fokus på hållbarhet och innovation. Kompetenta och engagerade kollegor som delar din passion för att göra världen bättre. Chansen att lära dig mer om nya produkter och teknologier inom elbilsladdning. Vill du vara med och göra skillnad? Skicka in din ansökan redan idag! Vi hanterar ansökningarna löpande.

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Extra jobb Ledsagare till 21-årig kille i Saltsjöbaden 16h/mån
AB Omsorgscompagniet i Norden
Personliga assistenter

AB OmsorgsCompagniet i Norden har funnits sedan 2003 och är en etablerad verksamhet inom omsorgstjänster. Vi erbjuder personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och LSS-boende i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Trollhättan. Just nu söker vi en ledsagare till en 21-årig kille i Saltsjöbaden. Tjänsten är på 16 timmar per månad. Som ledsagare kommer du att ge stöd vid olika aktiviteter så som att ta en promenad, fika, gå på bio eller äta på restaurang. KVALIFIKATIONER Vi letar efter dig som är intresserad av att arbeta med människor. Du bör vara ansvarsfull, serviceinriktad, ha god bemötande och vara lyhörd. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. OmsorgsCompagniet prioriterar både kundernas och personalens trygghet. Det innebär att vi vid anställning kommer att begära ett registerutdrag från dig innan du påbörjar arbete. Observera att handläggningstiden hos polisen kan vara upp till två veckor, så se till att beställa ditt registerutdrag så snart som möjligt. Du beställer själv registerutdraget "kontrollera egna uppgifter"från polisen på: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret

23 januari 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025