Copy of Ventilationsplåtslagare sökes
Submit AB
Byggnads- och ventilationsplåtslagare

Vi på Submit söker nu efter enVentilationsplåtslagaretill vår kund i Stockholm.Om oss: Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut.Om kunden: Företaget är familjeägt och har mångårig kompetens och en toppmodern anläggning, belägen i Tyresö industriområde Arbetsuppgifter: I rollen som ventilations plåtslagare hos vår kund så kommer du att arbeta i fabrik både i team och självständigt. Kunden söker dig som har tidigare erfarenhet från att jobba med plåt. Du bör även ha en bred yrkeskunskap. Profil: Social Jobbar bra i team Självgående Krav: Utbildad plåtslagare eller erfarenhet Minst två års erfarenhet B-körkort Låter detta som något för dig? Ansök idag!Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Relationship Manager
Ntricity AB
Företagssäljare

Vill du vara med och forma framtidens energilandskap genom att skapa kundrelationer och driva försäljning av innovativa lösningar inom energi- och flexibilitetsmarknaden? Du behövs för att vi på Ntricity ska kunna nå våra mål och fortsätta växa. Hos oss får du en central roll i vår tillväxtresa. Som Relationship Manager ansvarar du för att identifiera nya affärsmöjligheter, bygga upp starka kundrelationer och driva försäljningsprocessen framåt. När kunden är ombord säkerställer du en smidig överlämning till våra projektledare, så att vi tillsammans kan leverera våra lösningar på bästa sätt. Om rollen Din huvudsakliga uppgift blir att hantera och utveckla relationer med nya kunder/partners som t.ex vindpark- och solkraftsägare, energibolag eller batterilager. Du driver hela säljprocessen – från första kontakt till avtalsskrivning – och arbetar tätt tillsammans med teamet för att säkerställa att vi möter kundernas behov. Du kommer bl.a att: Identifiera potentiella kunder/partners inom energilagring, vindkraft, solenergi och industriell flexibilitet. - Bygga kundrelationer genom att möten, göra behovsanalyser och ta fram kundspecifika lösningar. - Skapa offerter och avtal. - Delta i branschforum och nätverk för att hitta nya affärsmöjligheter. Vem är du? Du har några års erfarenhet av försäljning inom energibranschen, och har därigenom gärna byggt upp ett nätverk av kontakter i branschen. - Du har ett genuint intresse för energiomställningen, teknik och innovationer. - Du har förmåga att förstå kundens behov och hitta lösningar som skapar värde. - Du trivs med att arbeta självständigt i en snabb och föränderlig miljö. - Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat. Vilka är vi? Energibranschen står inför en enorm förändring – från storskalig energiproduktion till lokal, decentraliserad förnybar produktion och lagring av energi. Vår mjukvara banar väg för flera aktörer att effektivt integreras med elmarknaden och möjliggör produktion av mer förnybar energi. Genom smart styrning och optimering av flexibla resurser och flexibel elproduktion är vi i framkant av energiomställningen. Vi är stolta över att ha ett team bestående av några av branschens bästa och mest engagerade experter, som är dedikerade att göra förnybara energikällor lönsamma. Bra att veta Placeringsort är Stockholm, med förväntan på resor i tjänsten. Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde omgående. Energimarknaden genomgår just nu de största förändringarna sedan avregleringsvågen på 1990-talet. Elnäten digitaliseras. Samhället elektrifieras. Nya aktörer kliver in och bidrar med innovationer, kunnande och flexibilitet till systemet. Den förnybara energin växer starkt och håller på att mogna till en stabil resurs och lönsam affär för allt från kommunala energibolag och industrier till privatpersoner och sol- och vindkraftsägare. Snart kommer bilar, båtar, hus och industrier vara uppkopplade mot elmarknaden och med hjälp av batterier och smarta algoritmer fungera som minst lika viktiga grundbultar i elsystemet som trotjänarna vatten- och kärnkraft. Decentralisering. Demokratisering. En värld där alla kan bidra till att göra hållbarhet till det nya normala. Frågan är: hur ska energibolag, industrier, batteritillverkare och sol- och vindkraftsägare tjäna pengar på den här utvecklingen? Vilka nya produkter och tjänster ligger och gömmer sig på vägen mot framtiden? Ntricity grundades 2019 av Lars Skoglund. Bolaget levererar tekniska lösningar och marknadsmässig expertis & rådgivning till både energibolag och andra energiägare, små som stora, i syfte att effektivisera & kommersialisera nyttjandet av flexibla resurser i elnätet.

28 januari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Säljare
Ntricity AB
Företagssäljare

Vill du vara med och forma framtidens energilandskap genom att skapa kundrelationer och driva försäljning av innovativa lösningar inom energi- och flexibilitetsmarknaden? Du behövs för att vi på Ntricity ska kunna nå våra mål och fortsätta växa. Hos oss får du en central roll i vår tillväxtresa. Som säljare ansvarar du för att identifiera nya affärsmöjligheter, bygga upp starka kundrelationer och driva försäljningsprocessen framåt. När kunden är ombord säkerställer du en smidig överlämning till våra projektledare, så att vi tillsammans kan leverera våra lösningar på bästa sätt. Om rollen Din huvudsakliga uppgift blir att hantera och utveckla relationer med nya kunder/partners som t.ex vindpark- och solkraftsägare, energibolag eller batterilager. Du driver hela säljprocessen – från första kontakt till avtalsskrivning – och arbetar tätt tillsammans med teamet för att säkerställa att vi möter kundernas behov. Du kommer bl.a att: Identifiera potentiella kunder/partners inom energilagring, vindkraft, solenergi och industriell flexibilitet. - Bygga kundrelationer genom att möten, göra behovsanalyser och ta fram kundspecifika lösningar. - Skapa offerter och avtal. - Delta i branschforum och nätverk för att hitta nya affärsmöjligheter. Vem är du? Du har några års erfarenhet av försäljning inom energibranschen, och har därigenom gärna byggt upp ett nätverk av kontakter i branschen. - Du har ett genuint intresse för energiomställningen, teknik och innovationer. - Du har förmåga att förstå kundens behov och hitta lösningar som skapar värde. - Du trivs med att arbeta självständigt i en snabb och föränderlig miljö. - Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat. Vilka är vi? Energibranschen står inför en enorm förändring – från storskalig energiproduktion till lokal, decentraliserad förnybar produktion och lagring av energi. Vår mjukvara banar väg för flera aktörer att effektivt integreras med elmarknaden och möjliggör produktion av mer förnybar energi. Genom smart styrning och optimering av flexibla resurser och flexibel elproduktion är vi i framkant av energiomställningen. Vi är stolta över att ha ett team bestående av några av branschens bästa och mest engagerade experter, som är dedikerade att göra förnybara energikällor lönsamma. Bra att veta Placeringsort är Stockholm, med förväntan på resor i tjänsten. Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde omgående. Energimarknaden genomgår just nu de största förändringarna sedan avregleringsvågen på 1990-talet. Elnäten digitaliseras. Samhället elektrifieras. Nya aktörer kliver in och bidrar med innovationer, kunnande och flexibilitet till systemet. Den förnybara energin växer starkt och håller på att mogna till en stabil resurs och lönsam affär för allt från kommunala energibolag och industrier till privatpersoner och sol- och vindkraftsägare. Snart kommer bilar, båtar, hus och industrier vara uppkopplade mot elmarknaden och med hjälp av batterier och smarta algoritmer fungera som minst lika viktiga grundbultar i elsystemet som trotjänarna vatten- och kärnkraft. Decentralisering. Demokratisering. En värld där alla kan bidra till att göra hållbarhet till det nya normala. Frågan är: hur ska energibolag, industrier, batteritillverkare och sol- och vindkraftsägare tjäna pengar på den här utvecklingen? Vilka nya produkter och tjänster ligger och gömmer sig på vägen mot framtiden? Ntricity grundades 2019 av Lars Skoglund. Bolaget levererar tekniska lösningar och marknadsmässig expertis & rådgivning till både energibolag och andra energiägare, små som stora, i syfte att effektivisera & kommersialisera nyttjandet av flexibla resurser i elnätet.

28 januari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Office Manager till uppdrag på tre månader!
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kontorsreceptionister

SNABBFAKTA Omfattning: HeltidArbetstider: Måndag till fredag kl.08-17.00.Ort:Centrala StockholmStartdatum: OmgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning.Detta är ett konsultuppdrag via Inte Bara Post Bemanning som sträcker sig tre månader fram.Arbetet utförs på kontoret, ej hybrid. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Våra kunders arbetsplatspräglas av ett ungt team med en god energi och samhörighet. Det är en energisk miljö med ett högt tempo och snabba beslutsvägar. Du kommer vara i en kontext med IT och hjälpa människor med det mest basala som finns. Du kommer att arbeta för tvåbolag som sitter på samma kontor, gör samma sak och är verksamma inom samma bransch. DIN ROLL I rollen som Office Manager ansvarar du för den dagliga driften på kontoret för båda bolagen. Du skapar en trivsam arbetsmiljö och sprider energi! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Daglig drift på kontoret genom att se till att det ser rent och snyggt ut. Sätta på kaffe och ta in/ut från diskmaskin. Hantera och underhålla kontorsutrustning som skrivare, IT-utrustning. Ansvara för inköp av kontorsmaterial, mat, snacks, övriga ärenden utanför kontoret. Hantera post och andra leveranser. Förebereda inför möten och i mötesrum. Förbereda och styra upp AW:s varannan fredag samt teamdagar, tävlingar och utmaningar. Projektleda konferenser och event. Samordna med externa leverantörer för felanmälningar, IT, och städning mm. Samordna med hyresvärden. Ge administrativ support till kollegor vid behov. Kommunicera regelbundet internt om viktiga frågor och förändringar. Fångar upp och komma med förslag på att åtgärda eventuella problem. On- och offboarding av anställda. VEM ÄR DU? Du är en person som är serviceinriktad med visionen att alltid ge det lilla extra!Du har en förmåga att sprida positiv energi och peppar människor i din omgivning. Du trivs med att ta ansvar, har förmågan att strukturera och är orädd för att ta intiativ. Du har också lätt för att kommunicera i det sociala sammanhanget. Vidare känner du dig bekväm med engelska i tal då du kommer till viss del behöva prata engelska med kollegor. Du uppfyller skallkrav nedan: Ett års arbetslivserfarenhet från en Office Manager roll/eller liknande arbetsuppgifter. Tidigare projektlett konferenser eller liknande evenemang. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Brädgårdsarbetare till Södermalms Trä
Nordströms Bygghandel AB
Lager- och terminalpersonal

Som brädgårdsarbetare hos oss har du varierande arbetsuppgifter som bland annat innefattar kundmottagning, orderplock, trucklastning och lossning, upplockning av varor samt städning av brädgården. Hos oss är det ständigt högt tempo och vi försöker alltid hitta nya vägar för att förenkla vardagen för våra kunder. Vi söker dig som är positiv, noggrann och älskar att ge god service. Vi tror att du liksom vi alltid sätter kunden i fokus och vill ge våra kunder det där lilla extra! För att kunna arbeta hos oss behöver du: - Körkort B - Truckkort (men är du rätt person så bjuder vi på truckkortet) - Vi ser gärna att du har arbetslivserfarenhet från liknande jobb - Eftersom det förekommer kundkontakt i tjänsten så är svenska i tal och skrift ett krav Vi erbjuder en mycket god arbetsmiljö, en arbetsplats med högt i tak och fantastiska arbetskamrater! Södermalms Trä säljer och levererar byggmaterial och snickerier till yrkesfolk från en toppmodern drive-in-anläggning i Årsta strax söder om Stockholms innerstad. Vår ambition är att vara Stockholms bästa brädgård för yrkesfolk. Vi ingår i Nordströms Bygghandel som har tretton brädgårdar och levererar trävaror och byggmaterial till yrkeskunder och storförbrukare i Stockholm, Djursholm, Uppsala, Sigtuna, Södertälje, Västerås, Örebro, Eskilstuna, Nyköping, Norrköping och Linköping.

28 januari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Digital Content Specialist til studentum.no
Keystone Education Group AB
Journalister m.fl.

Vil du jobbe med digitalt innhold og skape engasjerende opplevelser for våre besøkende? Vi søker nå en Digital Content Specialist til studentum.no – en rolle som kombinerer kreativt arbeid med optimalisering av innhold og utvikling av nettsiden! Stillingen er et ettårig vikariat som midlertidig erstatter en medarbeider i foreldrepermisjon. Dette er en fantastisk mulighet for deg som ønsker å utvikle deg innen digital markedsføring, innholdsproduksjon og prosjektledelse. Som Digital Content Specialist skaper og administrerer du innhold på vår hjemmeside, studentum.no. Du vil ha en avgjørende rolle i å utvikle og optimalisere nettstedet, slik at vi oppnår økt trafikk og flere konverteringer, samtidig som du sikrer at brukeropplevelsen står i sentrum. Du vil blant annet: Skape og publisere engasjerende innhold som utdanningsprofiler, artikler og kampanjer. Analysere og optimalisere innholdet for å drive trafikk og øke konverteringer. Lede prosjekter og initiativ tilknyttet innhold og markedsføring. Samarbeide tett med vår Account Manager for å sikre høy kvalitet på kundemateriale og publiseringer. Støtte kunder i deres markedsføring samt utarbeide markedsføringsmateriell i samarbeid med dem, særlig innen e-post markedsføring og displayannonsering. Bidra til B2B-markedsføring via HubSpot og andre kanaler. Jobbe med SEO-optimalisering og analyse av nettsiden for kontinuerlig forbedring av studentum.no. Vi søker deg som: Har erfaring med å skape digitalt innhold og et sterkt engasjement for markedsføring og kommunikasjon. Er kreativ og liker å skrive tekster som engasjerer og inspirerer. Er analytisk og har evnen til å optimalisere innhold basert på data og innsikt. Har grunnleggende kunnskaper innen SEO og webanalyse – dette er et sterkt pluss, men ikke et krav. Er strukturert og flink til å drive prosjekter. Kommuniserer flytende på både norsk og engelsk. Siden studentum.no er en norsk nettside og våre kunder og besøkende snakker norsk, er det et krav at du behersker norsk flytende. Hva vi tilbyr Studentum.no er en del av Keystone Education Group, en global leder innen utdanning. Vi hjelper studieinteresserte med å finne sin drømmeutdanning både i Norge og i utlandet. Hos oss får du muligheten til å jobbe i et kreativt og dynamisk miljø med engasjerte og hjelpsomme kolleger. Du blir en viktig del av teamet og får sjansen til å påvirke både innholdet og strategiene for studentum.no, der dine idéer og initiativer virkelig kan utgjøre en forskjell. Du vil jobbe tett med vårt svenske kommunikasjons- og markedsføringsteam, hvor stemningen preges av åpenhet og kreativitet. Vi støtter hverandre og har det gøy på jobb, det er viktig for oss! Dette er en arbeidsplass som både utfordrer og inspirerer, med muligheter til å være kreativ, tenke strategisk og bidra til felles fremgang. Vi tilbyr en fleksibel hybridordning der du kan jobbe både hjemmefra og fra vårt kontor i sentrale Stockholm. På kontoret arrangerer vi blant annet afterworks, teambuilding-aktiviteter, felles treningsøkter på Nordic Wellness og steller i stand en hyggelig frokost hver mandag! Intervjuer vil bli gjennomført fortløpende, så send inn din søknad allerede i dag. Vi ser frem til å høre fra deg! Keystone er en arbeidsgiver med like muligheter. Vi feirer mangfold og er dypt forpliktet til å fremme et inkluderende miljø for alle ansatte.

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Administrativ lagermedarbetare till retailföretag i Kista
Rp Rekrytering Bemanning AB
Lager- och terminalpersonal

SNABBFAKTA Omfattning:HeltidArbetstider:Måndag-fredag, kl.08:00-17:00Ort:KistaStartdatum:1 mars 2025Anställningsform:Särskild visstidsanställning, konsultuppdrag 6 månader DIN FRAMTIDA ARBETSPLATSDu kommer jobba på ett väletablerat globalt retailföretag som just nu är 15 anställda i Kista. Vidare kommer du arbeta självständigt i rollen som lagermedarbetare och ha hand om alla stegen i processen. Företaget är mån om människor och beskriver sig som en liten familj som är mycket målinriktade.DIN ROLLDu kommer arbeta självständigt i ett litet team i rollen som lagermedarbetare och ha hand om hela processen från A till Ö. Rollen innehåller många administrativa arbetsuppgifter. Det är en varierad roll som ställer höga krav på noggrannhet och eget driv. Exempel på arbetsuppgifter: Plocka Packa Skeppa produkter Inventering Export och import av deklarationer Tulldokumentation Mejl och telefonkontakt VEM ÄR DU?Vi söker dig som trivs med attarbeta självständigt, är ordningsam och brinner för att leverera service på hög nivå. Viktigt för tjänsten: Tidigare erfarenhet av att ha arbetat på lager Jobbat i flera olika delar på ett lager Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Administrativ erfarenhet Meriterande för tjänsten: Arbetat på ett mindre lager tidigare Jobbat i Excel Erfarenhet av SAP VAD ERBJUDER VI?Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

28 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Distriktssköterska/Sjuksköterska till Capio Vårdcentral Kungsholmen
Capio Sverige AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Välkommen till Capio Vårdcentral Kungsholmen! Vi finns centralt beläget ett stenkast från Stockholms stadshus i Serafimerlasarettets vackra och anrika lokaler, fem minuters promenad från Centralen. I dagsläget har vi cirka 16 500listade patienter och är därmed en av de större vårdcentralerna i Stockholms innerstad. Här finns mycket och hög kompetens samlad och vi arbetar tillsammans med nära kontakt och korta beslutsvägar. Din roll Vi söker nu en distriktssköterska eller sjuksköterska med erfarenhet av arbete på vårdcentral och hoppas hitta dig somdelar vår passion för nytänkande och utveckling. Gör du det kan vi erbjuda dig en inspirerande tillvaro tillsammans med drivna och kompetenta medarbetare. I rollen ingår sedvanliga arbetsuppgifter för distriktssköterskor/sjuksköterskor på mottagning. Det finns också möjlighet för administrativthemarbete i viss omfattning. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig en varm arbetsplats med högt i tak och mycket kunnande. Här finns goda möjligheter för dig att utvecklas professionellt i en miljö som slår det mesta. Just nu befinner vi oss i en spännande fas med fokus på att utveckla framtidens primärvård för att på bästa sätt möta morgondagens behov. Låter detta intressant? I så fall vill vi gärna komma i kontakt med dig för att berätta mer om vad vi kan erbjuda dig. Om dig Vi söker dig som är distriktsköterska eller legitimerad sjuksköterska med erfarenhet av arbete på vårdcentral. Du behöver ha god vana av arbete inom primärvården. Du delar vår passion för utveckling liksom ambitionen att ligga i framkant när det kommer till att erbjuda våra patienter vård av högsta kvalitet. Du är bra på att jobba strukturerat genom att planera, organisera och prioritera din arbetsdag. Du arbetar utifrån individens behov på ett öppet, lyhört och lösningsfokuserat sätt. Vi söker en kollega som är trygg i sin yrkesroll, nytänkande med en ”fixar-mentalitet” som ser möjligheter framför hinder. Har du specialistkunskaper inom Astma/KOL eller diabetes är det meriterande, men inget krav. Publicerat: Sista ansökningsdag:

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Ica Kvantum Liljeholmen söker en säljansvarig till Frukt & Grönt
Svenska Storesupport Bemanning AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

Om tjänsten Som säljansvarig hos oss på Ica Kvantum Liljeholmenarbetar du på avdelningen och ansvarar över din zon där du ser till att det är rensat, påfyllt och fräscht.Du har ordning och reda på avdelningen och se till att uppgifter och rutiner efterföljs.Du rapporterar till din säljledare och tillsammans säkerställer ni att den dagliga driften i avdelningen håller hög lägstanivå och utvecklas framåt. Arbetsuppgifter -Daglig drift på avdelningen- Påfyllning- Beställning- Svinn-Säkerställa att avdelningen är välfylld, prydlig, attraktiv och lockande för kunder Vem söker vi? Vi söker dig som har tidigare Butikserfarenhet samt besitter god förmåga att kunna coacha och ansvara över driften på avdelningen. Det är krav på att ha erfarenhet från dagligvaruhandeln,där du skapat attraktiva exponeringar, det är meriterande om du har arbetat inom Frukt&Grönttidigare samt har kunskap inomAoB eller Store Office. Du ären lagspelare som drivs avresultat där det faller dig naturligt att prioritera på avdelningen. Vidare har du en god samarbetsförmåga då man dagligen arbetar med dem andra avdelningarna. Är detta rätt utmaning för dig? Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök. Du bli anställd direkt av Ica Kvantum Liljeholmensom i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Välkommen till Ica Kvantum Liljeholmenoch en rolig resa! Om Ica Kvantum Liljeholmen Vårt mål är att vara Stockholms ledande måltidsbutik där det är lätt, spännande och inspirerande att handla och dina förväntningar på kvalitet, sortiment och service infrias. Vi vill vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vi värdesätter våra medarbetare högt och strävar efter att lyfta deras potential. Vi tror på kontinuerlig utveckling och därför erbjuder vi en rad utbildningsmöjligheter, både internt och externt. Ta gärna del av butikens hemsida &Instagram här

28 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Erfaren Anläggningsförare/Kranförare sökes till adacto people – Spännand...
Ad Acto Rekrytering AB
Lastbilsförare m.fl.

För vår kunds räkning söker vi erfarna anläggningsförare och kranförare för arbete i Stockholm. Du ska ha C eller CE behörighet, giltigt YKB samt APV. Erfarenhet av att köra anläggningsmaskiner är ett krav, och du ska ha bra svenska språkkunskaper samt kunna hitta i Stockholm. Vi söker: Erfarna anläggningsförare och kranförare C eller CE körkort Giltigt YKB och APV Erfarenhet av anläggningsarbete Bra kunskaper i svenska språket Förmåga att hitta i Stockholm Flexibel och självgående, kan hjälpa till utanför fordonet vid behov Arbetstider: Primärt dagtid (06-15), alternativt kvällstid (20-05). Flexibilitet är ett krav, då arbetet kan variera. Om arbetet: Arbetet innebär framförallt körning av TMA-bilar, där du även förväntas vara flexibel och kliva ut ur fordonet för att hjälpa till vid behov. Du ska vara självgående och ha en flexibel inställning till ditt arbete. Vår kund: Vår kund är en ledande aktör inom transporttjänster och är specialiserad på drift och underhåll av vägar i Sverige. Företaget erbjuder lastbilar för trafiksäkerhet (TMA-bilar), kranbilar, samt lastbilar för schakt, asfaltstransporter, snöplogning, saltning och sandning till både privata och statliga kunder. De arbetar under kollektivavtal med Transportarbetarförbundet. Om tjänsten: Detta är en hyrrekrytering, där du kommer att arbeta som konsult för adacto people uthyrd till kundföretaget, med målet att bli direkt anställd hos kunden vid en senare tidpunkt. Vi erbjuder: Löpande anställning Kollektivavtal och trygg arbetsmiljö Möjlighet att bli anställd direkt hos kund efter en tids uthyrning Ansökan: Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi arbetar med löpande urval. Välkommen att bli en del av vårt team på adacto people! Om adacto people:adacto people är ett bemannings- och rekryteringsföretag som specialiserar sig på att erbjuda skräddarsydda lösningar för transport- och logistikbranschen. Vi fokuserar på att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag för att säkerställa effektivitet och pålitlighet i transportkedjan. Hos oss blir du en del av ett engagerat och professionellt team, där vi arbetar för att skapa långsiktiga och framgångsrika relationer mellan arbetstagare och arbetsgivare, och tillsammans driva utvecklingen framåt.

28 januari 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025