Vill du vara en del av ett spännande och utmanande affärsklimat där du får stora möjligheter till erfarenhetsutbyte och personlig utveckling?Vi på Market Partner söker nu en kollega till vårt Talent-team där du bli del av ett bolag med ett kraftfullt nätverk av erfarna kollegor och kunder inom IT & Telecom branschen. Vi letar efter dig som både uppskattar självständigt arbete, samt att arbeta tillsammans mot gemensamma mål. För att trivas i rollen ser vi att du är prestigelös och anpassningsbar, samt motiveras av att ta dig an nya utmaningar. Vi är Market Partner Vi är ett härligt gäng på 12 medarbetare internt som arbetar med fyra affärsområden - Talent, Event, Academy, och Retail. Talent står för konsultuthyrning till bolag som Meta, Spotify, EQT, Microsoft och Tele2. Event projektleder diverse events som sommarfester och företagsmässor för olika kunder. Academy är proffs på att hålla utbildningar inom Microsofts produkter för partners och slutkunder. Retail arbetar med att promota ASUS-produkter i butik. Vi värdesätter frihet under ansvar och arbetar i en hybrid modell där vi uppskattar att ses på kontoret på Drottninggatan i centrala Stockholm, men även har möjlighet att utnyttja flexibiliteten att arbeta hemifrån vid behov. Som anställd hos oss på Market Partner kommer du att arbeta i en familjär och prestigelös miljö där teamarbete premieras. Om rollen: Vi söker nu förstärkning till vårt interna Talent - team. Vi är ansvariga för all extern samt intern rekrytering till bolaget och bolagets kunder. Du kommer att få arbeta med införsäljning samt hela rekryteringsprocessen av olika typer av roller hos våra kunder. I dina arbetsuppgifter ingår allt ifrån sourcing, till avtalsskrivning samt arbeta för att våra konsulter ska få en trivsam tid med oss. Du behöver ha ett innovativt mindset i denna roll och iver att leverera på vissa roller som är svåra att hitta. För att riktigt lyckas i rollen ser vi att du motiveras av att arbeta mot tydliga KPI:er och bonus. Om dig: Som person är du optimistisk, resultatinriktad, kommunikativ samt brinner för att bygga och underhålla affärsrelationer. Du har en akademisk utbildning inom HR eller annan likvärdig utbildning relevant för tjänsten. Vi ser att du har tidigare erfarenhet från konsultbranschen samt arbetat med search, sälj eller rekrytering.Det är meriterande om du har erfarenhet av rekrytering inom IT/Tech. Du är flytande i både svenska och engelska, vilket är viktigt eftersom vi arbetar med internationella kunder För att läsa mer om Talent kan du kika på vår hemsida: www.marketpartner.se/17/9/talent/ Låter detta som dig? Tveka då inte att skicka in en ansökan till rollen!
Stockholm Sport Academy söker nu en dansinstruktör som vill jobba under sommaren på våra Multisport läger. Vi är ett trevligt tränarteam som arbetar med barn och ungdomsträning. På multisport läger kör vi 12 sporter under en vecka vilket ger barn och ungdomar möjlighet att testa många olika och roliga sporter. Du kommer vara den tränare som undervisar i och ansvarar för dansen. Dansen är viktig då alla deltagare i slutet av veckan har en dansuppvisning för sina familjer. Du kommer själv få vara med och bestämma koreografin. Du jobbar tillsammans med dina tränarkollegor i gymnastiksalar vid på Östermalm. Lägrena körs måndag-torsdag.Det är en stor fördel om du vill och kan vara med alla veckor (25, 26, 27, 32 & 33). Det finns stora möjligheter att få förlängt och fortsätta jobba som terminstränare under hösten (2-6 h/veckan). Om dig Vi söker dig som har ett stort intresse för dans och som brinner för att undervisa. Du är ansvarstagande, stresstålig och driven. Du kan arbeta både individuellt och i team. Vi erbjuder: Ett roligt och lärorikt sommarjobb Ledarskapsmerit till CV. Trevliga kollegor. Personlig utveckling. Möjligheter att fortsätta jobba som tränare under hösten Om oss Stockholm Sport Academy är Stockholms största sportskola. Vi erbjuder träning inom tennis, parkour, multisport, friidrott, akrobatik och fotboll till barn, ungdomar och vuxna. Utöver terminsträning erbjuder vi även lägerverksamhet på lov och ledighet vilket ger dig som tränare möjlighet att jobba när det passar dig.
Översikt av rollen Det vi söker är en erfaren en redovisningsekonom inom reatil/e-handeln som vill ta ett team lead ansvar. •Rollen är central för att säkerställa korrekt redovisning av varuflöden, lagerredovisning och komplexiteten som uppstår i en bransch med stora transaktionsvolymer och lagerhantering. Personen kommer att ansvara för både löpande redovisning och det strategiska arbetet kring bokslut och årsredovisning enligt K3-regelverket. •Rollen kräver både operativa och analytiska färdigheter samt en förmåga att arbeta nära verksamhetens olika funktioner, såsom inköp, logistik och finans. Primära arbetsuppgifter Löpande redovisning och förståelse för dess påverkan på varulager och resultat. Kontoavstämningar för samtliga balans- och resultaträkningskonton. Hantering av moms och andra skatter (svenska och internationella regler beroende på verksamhetens omfattning) Analysera och justera för kostnadsförändringar Implementera och utveckla rutiner och processer för lagerredovisning i samarbete med logistik- och inköpsteamet Ansvar för OSS-moms samt moms i Norge där kunden också är momsregistrerade. Bokslut och årsredovisning Självständigt upprätta månads-, kvartals- och årsbokslut. Ansvara för upprättandet av årsredovisningar enligt K3. Säkerställa att redovisningen följer gällande regelverk och lagstiftning Samarbete med revisorer samt CFO Finansiell analys och rapportering Analysera och rapportera KPI:er som relaterar till varuflöden, lageromsättning och bruttomarginaler. Skapa budgetar och prognoser i nära samarbete med CFO och övriga avdelningar Proaktivt identifiera förbättringsområden för redovisningsrutiner och rapportering. Person och erfarenhet Akademisk examen inom ekonomi/redovisning eller motsvarande. Minst 4–7 års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete. Gedigen erfarenhet av lagerredovisning och varuflöden, gärna i en retail- eller e-handelsmiljö. Dokumenterad erfarenhet av att upprätta bokslut och årsredovisningar enligt K3. Erfarenhet av att hantera stora transaktionsvolymer och hög komplexitet i finansiella flöden. Kunskaper och teknisk kompetens Avancerad kunskap inom ekonomisystem, gärna BI/BC Mycket goda Excel-kunskaper Förståelse för integrering mellan affärssystem, lagerhanteringssystem och ekonomisystem. Språkkunskaper Flytande svenska och engelska i tal och skrift Personliga egenskaper Noggrann och analytisk, med förmåga att arbeta strukturerat i en snabbföränderlig miljö. Affärsorienterad med ett helhetsperspektiv på ekonomi och verksamhet. God kommunikationsförmåga och förmåga att samarbeta med flera olika intressenter. Proaktiv och lösningsorienterad, med stark drivkraft att förbättra processer och effektivisera rutiner. Vad som gör du kommer trivas i rollen •Ha ett genuint intresse för att förstå kärnverksamheten, särskilt hur lager och varuflöden påverkar ekonomiska nyckeltal. •Kunna kombinera ett detaljorienterat arbete med strategiska förbättringar av processer. •Vara en lagspelare som kan bygga broar mellan ekonomiavdelningen och andra funktioner i organisationen, såsom inköp, logistik och IT. Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! “We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Vi söker nu en fysioterapeut med erfarenhet till vår verksamhet Ekhöjden i Sundbyberg Vi erbjuder omsorg och service av hög kvalitet genom personlig, kundanpassad samt professionell organisation. För att lyckas med detta är några av nycklarna motiverade, engagerade och nöjda medarbetare. Här kommer du att arbeta: Ekhöjden är ett vård- och omsorgsboende uppdelat på fem avdelningar med 13 lgh per plan. En avdelning är somatiskt , resterande är för personer med demens diagnos. Här bor 65 äldre. Vill du bli en del av en fantastisk arbetsplats med fantastiska kollegor ? Då är du välkommen till oss. Vi arbetar i team bestående av läkare, sjuksköterska, undersköterska, arbetsterapeut och leva livet inspiratör. Vi bedriver omvårdnad med kvalité där personcentrerad vår står i centrum Arbetsuppgifter Som legitimerad fysioterapeut är du med och skapar förutsättningar för patienten att leva ett så självständigt, delaktigt och meningsfullt liv som möjligt. Du gör bedömningar av aktivitets- och funktionsförmåga samt utför insatser såsom träning och behandling, utprovning och förskrivning av hjälpmedel samt arbetar preventivt för att upprätthålla god hälsa. Du arbetar såväl självständigt som tillsammans med kollegor och övriga yrkesgrupper. I ditt arbete ingår också att handleda och delegera personal samt att dokumentera enligt gällande lagar och föreskrifter. Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu en kollegapå heltidtill en tillsvidareanställning med provanställning 6 m.med sysselsättningsgrad 100% Legitimerad fysioterapeut Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift Meriterande Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorg. För att trivas i tjänsten bryr du dig om dina medmänniskor, är bra på att skapa relationer, har ett stort engagemang och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön. Känner du igen dig i ovan? Sök redan idag, vi rekryterar löpande! Innan vi erbjuder anställning ska du uppvisa oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. I den mån det begärs ska du även uppvisa giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som undersköterska får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss tillsammans för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Motion. Friskvårdsbidrag Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med 7400 medarbetare. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998. Hos oss kan du vara trygg som arbetstagare då vi ser våra medarbetare som vår viktigaste resurs. Med en kultur fylld av värme, glädje och stort engagemang arbetar vi kvalitativt med fokus på att alla vi arbetar för att alla ska få leva livet, hela livet. Utöver äldreboende har vi verksamheter som bedriver hemtjänst, ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård. Sista ansökningsdag 2025-02-28 Kontaktperson Anna Malmgren E-post: [email protected] Du är efterlängtad - välkommen till oss!
Trivs du i en roll där du får möjligheten att interagera med kunder dagligen? Då kan det vara dig vi letar efter! Kylslaget AB har en gedigen erfarenhet av arbete med luft-luftvärmepumpar sedan 2007 och söker nu en engagerad mötesbokare för att ta nästa steg i företagets utveckling. Uppdraget I rollen som mötesbokare hos vår kund så kommer du sälja in rengöringsservice på värmepumpar hos våra befintliga kunder. Du sköter säljprocessen från start till avslut. Du kommer ingå i ett säljteam som sitter i Vallentuna där det är fantastiskt högt i tak. För att lyckas i rollen är det därför viktigt att du har ett starkt pannben och att viljan till att utvecklas är stor. Företaget erbjuder Säljutbildning Säljtävlingar där teambuilding är i fokus Karriärmöjligheter Övrig information Placering: Vallentuna, Stockholms län Heltid Arbetstider 07.30-16.30 Månadslön Kontaktuppgifter och ansökanVälkommen med din ansökan redan idag, då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på [email protected]. Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att du blir direktanställd hos Kylslaget AB. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sista ansökningsdatum är 28/2-2025Om Bee BemanningVi är ett rekryterings- och bemanningsföretag specialiserade inom HVAC, teknik och energi. Vi matchar rätt kompetens med rätt företag – oavsett om det handlar om mindre bolag eller stora koncerner över hela Sverige. Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att lära känna dig!
Är du en noggrann och strukturerad person som trivs med att jobba administrativt i ensupporterande roll?Vi söker en bemanningskoordinator som vill vara en del av ett växande bolag med många spännande möjligheter där du har en avgörande roll i att stötta dina kollegor i deras dagliga arbete. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och som varar till 31/8-2025. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är under rekryteringsprocessen. Arbetsuppgifter Som bemanningskoordinator har duen supporterande rolldär du huvudsakligen ansvarar för utskick till konsulter, schemaläggning, skicka presentationsmaterial och andra administrativa uppgifter. Arbetet kommer att leda och fördelas av en operativ chef och du stöttar i de uppgifter som är mest prioriterade.Du erbjuds en gedigen introduktion där du får stor insyn i företagets system och arbetssätt. Du ingår i ett team där ni är fler personer som arbetar med samma arbetsuppgiftervilket gör att ni kan stötta varandra i det dagliga arbetet. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasial utbildning• Meriterande med erfarenhet av administrativt arbete• Obehindrade kunskaper i svenska i tal och skrift• God dator- och systemvanaFör att passa i rollen är du en engagerad och nyfiken person som alltid vill prestera i din roll och utvecklas. Du vågar fråga och är mån om att leverera inom dina ansvarsområden. Du brinner för service och har inget emot att stötta dina kollegor i olika arbetsuppgifter.Därtill har du ett öga för detaljer samtidigt som du kan arbeta effektivt trots repetitiva arbetsuppgifter. Vidare är du kommunikativ och du förstår värdet av att samarbeta. Övrig information Start: OmgåendePlats: StockholmLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Känner du att det är dags för dig att ta ett kliv in inom säljkarriären?Då är Home Call rätt arbetsplats för dig! Tidigare erfarenhet av sälj är inte ett krav, vi utbildar alla. I rollen som innesäljare för elavtal kommer du i huvudsak ringa ut till kunder för att tillsammans med ett drivet säljteam jobba mot individuella mål så väl som gruppmål. I samtal är du uppmärksam och guidar kunderna att hitta det el avtal som passar dem bäst. Tillsammans strävar vi alltid efter att förbättras och i denna roll kan du förvänta dig att utvecklas snabbt och bli en bättre säljare med hjälp av våra trygga och kunniga coacher. Vi arbetar under kontorstider måndag till fredag och har kontoret i hjärtat av Stockholm, Drottninggatan. Erfarenhet är inte ett krav, men väldigt meriterande. Vi söker dig som: Är ambitiös Är resultat- och målmedveten Drivs av att tjäna mycket pengar Vill jobba i en proffsig och utvecklande miljö Vi erbjuder: Kollektivavtal Garantilön + höga provisioner Möjlighet till att klättra inom bolaget Stora tävlingar och priser Familjärt företag Kontinuerliga utbildningar Placering:Centralt kontor i Stockholm, Drottninggatan. Tjänsten är med omgående start. Intervjuer sker löpande, skicka in ditt CV idag!
Vill du ta nästa steg i karriären? Vill du arbeta med några av nutiden största varumärken? Då har du hittat rätt. Just nu letar vi efter drivna säljare till vårt kontor på Drottninggatan i Stockholm. På HOMECALL får du möjlighet att arbeta med välkända varumärket Telenor. Telefonen är ett av dina främsta arbetsverktyg och du kommer dagligen att kontakta både nya och befintliga kunder. Vi erbjuder: Kollektivavtal Garantilön under hela din anställning + höga provisioner utan tak Månadsbonus Möjlighet till att klättra inom bolaget Stora tävlingar och priser Familjärt företag Kontinuerliga utbildningar Vi söker dig som: Som talar och skriver flytande svenska Har tidigare erfarenhet av försäljning alternativt stort intresse för att lära dig om försäljning Är lyhörd och resultatinriktad
I samband med vår fortsatta expansion behöver vi förstärka vår försäljningsavdelning med hungriga säljare. Vill du bli en del av ett nystartat säljteam med grym gemenskap i Marbella? Vi erbjuder: Säljutbildning Marknadens högsta provisioner Familjärt företag Rolig och lärorik arbetsplats med många tävlingar Möjlighet till att klättra inom bolaget Tävlingar och priser Kontinuerliga utbildningar Vi söker dig som: Är resultat- och målmedveten Drivs av att tjäna mycket pengar Vill jobba i en proffsig och utvecklande miljö Har tidigare erfarenhet av försäljning Gillar att jobba i ett högt tempo Är minst 18 år och är redo att flytta omgående Arbetsuppgifter: Som säljare hos oss kommer du att vara en del av vårt säljteam i Marbella och med telefonen som ditt verktyg kommer du att få in nya kunder. Du kommer även att ta kontakt med befintliga kunder för att öka deras utbud.En ledare finns alltid tillgänglig för att hjälpa dig att utvecklas. Du kommer att bidra till ökad försäljningen enligt uppsatta mål. Genom att vara en ambassadör för varumärket delar du din kunskap och entusiasm genom att engagerat berätta om samt sälja våra tjänster. Arbetstider: Måndag till fredag Placering: Marbella
I samband med vår fortsatta expansion behöver vi förstärka vår försäljningsavdelning med drivna säljare. Vill du bli en del av ett nystartat säljteam med grym gemenskap i Dubai? Vi erbjuder: Säljutbildning Marknadens högsta provisioner Familjärt företag Rolig och lärorik arbetsplats med många tävlingar Möjlighet till att klättra inom bolaget Tävlingar och priser Kontinuerliga utbildningarVi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av försäljning Är resultat- och målmedveten Drivs av att tjäna mycket pengar Vill jobba i en proffsig och utvecklande miljö Gillar att jobba i ett högt tempo Är minst 18 år och är redo att flytta omgående Arbetstider: Måndag till fredag Krav: Svenska Placering: Dubai Arbetsuppgifter: Som säljare hos oss kommer du att vara en del av vårt säljteam i Dubai och med telefonen som ditt verktyg kommer du att arbeta med nya och befintliga kunder.En ledare finns alltid tillgänglig för att hjälpa dig att utvecklas. Du kommer att bidra till ökad försäljningen enligt uppsatta mål. Genom att vara en ambassadör för varumärket delar du din kunskap och entusiasm genom att engagerat berätta om samt sälja våra tjänster.
Välj ett jobb för att visa detaljer