Dina Arbetsuppgifter och profil Vi söker teamledare till Apotekstjänst på Lidingö. Vi söker dig som är flexibel, strukturerad och noggrann. Kvalité är ett krav, därav ser vi att du är en noggrann person som kan ta ansvar över dina arbetsuppgifter. Arbetsuppgifter: Man kommer jobba i enrenrumsmiljö, där det skertillverkningav dospåsar.Man hanterar ett flertal maskiner i olika delar utav tillverkningsprocessen.Arbetsuppgifter:- Brickläggning- Påsmaskin- Inspektionsmaskin- Avsyning Utöver dessa arbetsuppgifter kommer du att ha en ledarroll och förväntas: Ansvara för att leda och stötta personalen i det dagliga arbetet. Säkerställa att arbetsrutiner och kvalitetskrav följs. Planera och hantera schemaläggning vid behov. Fungera som kontaktperson och säkerställa en god kommunikation inom teamet. Ge feedback och utbilda personal vid behov. Arbetstiderna är förlagda under både dagoch kväll.Man kommer att arbeta skift varannan veckadag- och kvällstid. Visstidsanställning med möjlighet till fastanställning. Vi erbjuder digDu som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt. Villkor Du ska kunna börja arbeta från kl. 06:00 Du ska kunna arbeta skift dag/kväll Du ska ha körkort och tillgång till bil Du som söker ska gilla att arbeta med monotona arbetsuppgifter God förståelse i det svenska språket både i tal och skrift Det är meriterande om du tidigare har erfarenhet av läkemedelshantering alternativt maskinoperation men det är inget krav. Låter detta som din nästa utmaning? På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in din ansökan redan idag!Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.
HR-administratör - Konsultuppdrag Vi söker nu en erfaren och engagerad HR-administratör för ett spännande konsultuppdrag hos vår kund. Uppdraget omfattar administration av HR-processer, hantering av personaldata och stöd till HR-ledningen. Om du är strukturerad, serviceinriktad och trivs i en föränderlig miljö, kan detta vara rätt uppdrag för dig! Din roll Som HR-administratör kommer du att spela en central roll i att hantera och administrera HR-relaterade ärenden samt bidra till utvecklingen av effektiva och digitaliserade arbetsprocesser. Ditt ansvar Hantera inkomna ärenden i HR:s funktionsbrevlåda. Administrera förmåner och personalsystemet Heroma. Säkerställa korrekta anställnings- och personuppgifter. Hantera schemaläggning och rapportering i personaladministrativa system. Utlämna allmänna handlingar samt sköta diarieföring och arkivering. Stödja HR-ledningen administrativt. Vara en av flera webbredaktörer inom HR. Delta i utvecklingsprojekt inom digitalisering, masterdata och effektiva HR-processer. Kvalifikationer Erfarenhet av HR-administration och arbete i personaladministrativa system (främst Heroma). God kunskap om svenska arbetsrättsliga regler och förvaltningsprocesser. Erfarenhet av diarieföring och arkivering. God förmåga att hantera administrativa uppgifter noggrant och effektivt. Flytande svenska i tal och skrift. Meriterande erfarenheter Erfarenhet av att arbeta med digitalisering och processutveckling inom HR. Erfarenhet av att vara webbredaktör. Tidigare arbete i en offentlig organisation. Placering Uppdraget utförs på plats hos kunden. Tidplan och omfattning Startdatum: 2 mars 2025 Slutdatum: 31 december 2025 Omfattning: Heltid (40 timmar per vecka) Förlängningsoption: Kunden har möjlighet att förlänga kontraktstiden med 1+1 år. Om EdgeEdge of Talent är en rekryterings- och konsultbyrå som specialiserar sig på att matcha talanger med rätt företag. Vi är dedikerade till att skapa framgångsrika samarbeten genom att förstå både våra kunders och kandidaters behov. Med en stark närvaro på marknaden och ett brett nätverk av kontakter, säkerställer vi att våra kandidater får den bästa möjliga starten i sin nya roll. Ansökan Om du uppfyller kvalifikationerna och är intresserad av detta uppdrag, vänligen skicka in din ansökan snarast. Urval och intervjuer sker löpande.
Om Carla Vi på Carla vill sätta en ny standard för hur man köper bil. Vårt mål är att det ska vara lika lätt och tryggt att köpa och sälja en bil online, som allt annat man köper på nätet. Självklart ska alla bilar vara laddbara. Vårt mål är att fler människor ska kunna uppleva fördelarna med att köra elbilar. Därför har vi skapat det säkraste, mest bekväma och transparenta sättet att sälja, köpa eller leasa en elbil på. Carla grundades år 2020 i Stockholm och vi befinner oss i en spännande tillväxtfas. 4 år efter lansering är vi #1 i Sverige, har över 500 omdömen och en imponerande 4,8/5 i betyg. På Trustpilot kan du läsa mer om vad våra kunder tycker om oss: https://www.trustpilot.com/review/carla.se Om rollen Vill du ha ett av Sveriges bästa och roligaste jobb? Då har du hittat rätt! Vi söker löpande ansvarsfulla och pålitliga elbilschaufförer för hämtning och leverans av bilar till våra kunder. Som elbilschaufför på Carlaär du ansiktet utåt för företaget och förväntas leverera högkvalitativ service och ett professionellt uppträdande. Nyckelkriterier: Ett genuint intresse för kundservice i världsklass Tekniskt förståelse gällande mobilappar Noggrann med känsla för detaljer Utökad kännedom om trafikregler och säkerhetsföreskrifter Stresstålighet och ett lösningsorienterat sinne God kommunikationsförmåga på svenska och engelska Giltigt B-körkort (manuell växellåda) och prickfri körning i minst 3 år Arbetet innebär mycket resande, eventuella övernattningar vid upphämtning av bilar långt bort från Stockholm Information Omfattning: avgörs i samråd med Carla och kandidaten. Körkort: Manuellt B-körkort krävs. Ort: Hela Sverige men utgångspunkt i Kungsängen för hämtning av bilar. Tidvis övernattning förekommer vid längre körsträckor Lön: 147 kr / timme + 12% i semesterersättning Arbetstider: mån-fre Lyssna på en podcast, kör häftiga bilar, och tjäna pengar! Inte dumt, eller hur? Urval och rekryteringsprocess sker löpande, så sök så snart du kan! Genom att ansöka om tjänsten här så sparar vi din ansökan till nästa gång vi har en ledig vakans hos oss! Det händer alltid saker hos oss på Carla. Vi tar inte emot ansökningar via mail.
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation.Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg.Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar.På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder- Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning- Generöst lönesystem- Goda möjligheter att växa inom bolaget- Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision!Vi söker dig som- Har B-körkort- Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar- Trivs med att jobba självständigt- Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå- Är positiv och ser lösningar hellre än problem- Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål- Behärskar svenska flytande i tal och skriftSök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande. AI svar på annonsen bortsorteras.
About the Role Atlas Antibodies' products are central in research and development, driving better diagnostics and improved patient outcomes. As our Supply Chain Manager, you will play a key role in operations, ensuring seamless delivery of in-house manufactured products to customers worldwide. You will be leading the supply chain team of 5 people, including the functions Supply planner and Laboratory operation, and be overall responsible for providing a high service level, making sure products reach customers seamlessly in a cost-efficient manner and with optimized inventory levels. Key Responsibilities: Oversee production planning based on forecasted demand, ensuring minimal inventory build-up. Plan and allocate resources effectively, including managing the function’s budget. Lead and develop the team, managing daily operations, ensuring staff training, and adherence to controlled documents and standards. Initiate and lead strategic and operational improvements. Monitor and ensure compliance with import/export regulations, customs updates, and regulatory changes. Oversee CO2 reporting, collecting data from third parties, and improving data quality internally and externally. You will work collaboratively across departments and join the operational leadership team, working alongside the Group Manager of Production and Manager of Quality Control, under the leadership of the Head of Operations. About YouWe are seeking an enabler who will inspire our Supply Chain team to perform at their best. To excel in this role, you should have experience in managing complex product delivery to global customers. You are a skilled project manager with a passion for taking improvements from concept to implementation. You bring valuable knowledge of logistics, export, shipping, and data analysis, and are eager to learn about our products. As a leader, your excellent communication skills will foster collaboration within your team and across functions. Your Profile: A BSc or MSc degree in logistics, economics, life sciences, or a related field. Minimum of 3 years of previous experience in a Supply Chain role with responsibility for shipping, product planning and data analysis. Fluency in English is required; Swedish skills are advantageous but not essential. Problem solving mindset with the ability to find solutions to difficult or complex issues. Can do attitude with a proactive approach not shying away from operational tasks. Strong interest in understanding and drive development of processes, taking a holistic approach considering the full value chain. Previous experience from a manager role is beneficial,if not show us your leadership potential. The position is based at our Stockholm office in Forskaren (Hagastaden). ApplicationIf you are passionate about learning, driving development, and making improvements, we invite you to explore this exciting opportunity. Atlas Antibodies is collaborating with SallyQ for this recruitment. Please submit your application through the job ad no later than February 19th. For inquiries, contact Sandra Bydell Sveder, Senior Recruitment Consultant, [email protected] or +46 76-319 96 88. About Atlas Antibodies Atlas Antibodies is a dynamic life science company committed to enhancing global human health through advancements in protein science and medical discovery. Founded in 2006 with roots in KTH and the Human Protein Atlas project (funded by the Wallenberg Foundation), the company has grown organically to approximately 65 employees. Over the years, Atlas Antibodies has launched more than 40,000 protein research products, including Triple A Polyclonals, PrecisA Monoclonals, PrEST Antigens, and MolBoolean—a novel technology for studying protein-protein interactions. Atlas Antibodies is fully owned by Patricia Industries (part of the Investor group) and adheres to the high standards of the Investor group. Sustainability is a priority in everything we do. Joining Atlas Antibodies means contributing to the entire product lifecycle—from development and production to sales, marketing, and logistics. Here, you can truly make a difference.
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation.Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg.Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar.På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder- Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning- Generöst lönesystem- Goda möjligheter att växa inom bolaget- Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision!Vi söker dig som- Har B-körkort- Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar- Trivs med att jobba självständigt- Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå- Är positiv och ser lösningar hellre än problem- Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål- Behärskar svenska flytande i tal och skriftSök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande. AI svar på annonsen bortsorteras.
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation.Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen.Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder- Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning -Garantilön + provision -Möjlighet till ren provisionslön -Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar -Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar)Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB. AI svar på annonsen bortsorteras.
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation.Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen.Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder- Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning -Garantilön + provision -Möjlighet till ren provisionslön -Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar -Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar)Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB. AI svar på annonsen bortsorteras.
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation.Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen.Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder- Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning -Garantilön + provision -Möjlighet till ren provisionslön -Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar -Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar)Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB. AI svar på annonsen bortsorteras.
ArkivIT är ett konsultbolag med expertis inom digital arkiv- och informationshantering med tjänster inom våra områden Arkiv & Registratur, Dataskydd, Informationssäkerhet och E-arkiv. Företaget startades 2010, sedan dess har tjänsterna blivit fler, kompetensen bredare och vi fortsätter att växa. Våra konsulter är hängivna sitt yrke och bidrar med sin specialistkompetens till kunder runt om i hela Sverige. Vår ambition är att ta hand om och värna om det digitala kulturarvet, och samtidigt stärka våra kunder inom modern e-förvaltning och informationshantering. Om rollenVi söker dig som har tidigare erfarenhet som arkivarie som vill vidare i karriären. Som konsult hos oss har du en variation av arbetsuppgifter inom arkiv och informationsförvaltning. Du ger stöd till våra kunder och hjälper dem upprätthålla högsta möjliga standard inom informationshantering. Du arbetar även strategiskt med styrande dokument inom informationsförvaltning samt utbildar och informerar om regler och lagstiftning. Din expertis kommer att göra dig till en eftertraktad rådgivare inom området. Du kommer att ingå i vårt konsultteam "Arkiv & Registratur” och bli en del av ett kunskapsdrivet, nyfiket och engagerat gängsom gärna delar med sig av sin kunskap och ser stora fördelar i att arbeta brett över kompetensområdet informationshantering. I denna roll arbetar du till viss del på plats hos kunden med möjlighet att arbeta på distans hemifrån, vilket varierar efter kundens behov och uppdragets karaktär. Vi ser verkligen fram emot att välkomna dig som vår nya kollega! Kvalifikationer Högskoleutbildning inom arkivvetenskap med minst 60 hp eller motsvarande utbildning på högre nivå Flerårig erfarenhet som arkivarie, e-arkivarie, IT-arkivarie eller motsvarande roll Talar och skriver på svenska obehindrat Personliga förmågorVi söker dig som är flexibel, lyhörd och pragmatisk i ditt arbetssätt med god förmåga att kommunicera ditt budskap på ett pedagogiskt sätt. Du är ödmjuk och noggrann i dina arkivkunskaper och trivs med att arbeta resultatorienterat och är trygg i din leverans. Du är nyfiken och omvärldsorienterad inom området och tycker om att hålla dig ständigt uppdaterad. Vårt erbjudande till digArkivIT är ett kompetensbolag, vilket innebär att vi värnar om din utveckling och ger dig många möjligheter att öka dina kunskaper. Vi ser till att du utbildas årligen genom en kompetenspott och samlar alla medarbetare med jämna mellanrum, både fysiskt och digitalt, till kompetensforum där vi delar erfarenheter och inspirerar varandra. Dina kollegor är erfarna inom branschen och som arbetsgivare ser vi till att samla alla vid årliga events som sommarfest, julfest, påskfest, kick-offer och andra roliga händelser inom bolaget. I denna roll, har du en flexibel vardag där du lägger upp din egen arbetstid utifrån kundens behov. Vi är måna om dig som medarbetare och värnar om en lärande miljö med öppet klimat och avsätter tid för reflektion och feedback. AnsökanVänta inte med din ansökan, vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas när vi hittat rätt kandidat. Vid frågor kring rollen eller företaget, är du välkommen att kontakta [email protected]: Enligt överenskommelseOmfattning: 100%, heltidPlacering: Stockholm Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer