Deltidsjobb - Stockholm
Effective Communication Dnr AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du ute efter ett flexibelt deltidsjobb i en utvecklande arbetsmiljö? På Konnect erbjuder vi möjligheter för drivna individer att växa och utvecklas. Just nu söker vi engagerade säljare som vill stärka vårt team i Stockholm och arbeta deltid, måndag–torsdag kl. 17:00–21:00! Om tjänsten: Det här är en perfekt möjlighet för dig som vill kombinera arbete med studier, annan sysselsättning eller helt enkelt söker ett deltidsjobb med fasta kvällstider. Som säljare hos oss kommer du att: - Utveckla dina förmågor inom försäljning och kundrelationer. - Representera marknadsledande varumärken. - Bidra till framgångsrika projekt i en stimulerande arbetsmiljö. Vi erbjuder dig: - Ett introduktionsprogram och löpande utbildning som stödjer din framgång. - Möjlighet att jobba i en innovativ och stöttande arbetsmiljö. - Konkurrenskraftiga villkor med en grundlön och provision utan tak. - En dynamisk arbetsplats där din utveckling står i fokus. - En kultur som uppmuntrar tillväxt och belönar prestation. - Möjligheter att klättra inom företaget och ta din karriär till nästa nivå. - En stark gemenskap med kollegor som stöttar, inspirerar och firar framgång tillsammans. Det spelar ingen roll om du är ny i arbetslivet eller redan har erfarenhet – vi tror att din motivation och inställning är det viktigaste för att lyckas hos oss! Vi söker dig som: - Är kommunikativ, resultatinriktad och motiveras av att nå höga mål. - Har ett positivt driv och älskar att bygga relationer. - Är redo att ta ansvar för din utveckling och se möjligheterna i varje utmaning. - Vill arbeta deltid och trivs med fasta kvällstider. Ansökan: Letar du efter ett deltidsjobb där du kan utvecklas och arbeta i en motiverande miljö? Tveka inte – skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team på Konnect! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.

23 januari 2025
Sista ansökan:
21 juli 2025
Redovisningsekonom
Lexium Service Management AB
Redovisningsekonomer

Lexium är en snabbväxande entreprenörsdriven företagskoncern som erbjuder högkvalitativa och kostnadseffektiva tjänster och lösningar inom Integrerad Facility Management, Facility Management,Arbetsplatsservice,Fastighetsdrift- &förvaltning, för arbetsplatser, fastigheter och industrier Vårt koncept innebär en helhetslösning med ett avtal, en kontaktperson och i huvudsak en faktura per månad. Allt för att underlätta för våra kunder. Vi är ISO-certifierade enligt de senaste standarderna; för Kvalitet (ISO 9001), för Miljö (ISO 14001) och för Arbetsmiljö (ISO 45001). Lexium-koncernens bolag är medlemmar i Almega Tjänsteförbunden samt Almega Fastighetsarbetsgivarna och har därmed kollektivavtal med Unionen, Ledarna och Sveriges ingenjörer. Är du vår nästa stjärna och vill bli en del av detta fantastiska team med drivna och engagerade medarbetare? Vi söker nu ytterligare enekonom med erfarenhet av redovisning som vill jobba i en mångsidig roll med internationella kunder som har verksamhet i de nordiska länderna. Lexium har stor deldigitaliserat"normalt löpande arbetsuppgifter"och för att trivas i denna roll behöver du ha ett stort intresse för digitala lösningar och effektiviseringar. Ekonomitjänster på Lexiumär integrerat med den operativa verksamheten som affärsstöd så man jobbar nära och i samverkan med den operativa verksamheten. Lexium erbjuder dig en varierande vardag där du får arbeta med både befintliga och nya kunderinom Facility Management med många olika kontakter/relationer internt & externt. Många av Lexiums kunder ärinternationellt välkända varumärken där god engelska krävs. Vad gör en Redovisningsekonom på Lexium? Tyngdpunkten är att säkerställa att allt inom den löpande redovisningen "fungerar som den ska", tex inkommande / utgående betalningar (digital auto-koppling), kundfakturering (auto), inlästa leverantörsfakturor samt matchning mot inköpsordrar (auto), hantera ekonomiärenden i vårt CRM-system, resultatuppföljning och -analys av månadsutfall i olika dimensioner,avstämda månadsbokslut samtmånadsrapportering av ekonomiskt och finansiellt utfall Även om mycket inom våra processer är digitaliserade så behöver man iaf veckovisse över att allting verkligen fungerat som det ska göraoch vid behov åtgärda det som inte fungerat (själv eller via vår ERP-leverantör). Du jobbar/bidrar även med "ständiga förbättringar" som tex digitalisering av rutiner ocharbetsmoment, API-lösningar mellan system (auto-överföring och synkning), budgetering och prognos (resultat och likviditet/kassaflöde), momsdeklarationer, kontakt medrevisorer och bank, inköpsanalyser samt bistå VD i olika frågor. Tjänsten passar dig som har vill ha en varierande arbetsdag ochgillar en självständig roll med eget ansvar. Som redovisningsekonom ingår du i funktionenAffärsstöd som är direkt underställd VD, funktionen leds av Lexiums Business controller som blir din närmsta chef. Vem är du? •Social - förmåga att skapa nya och utveckla befintliga kontakter, kunna anpassa sig till nya sammanhang med olika personer och personligheter • Flexibel -förmåga att anpassa sig till nya och förändrade situationer, förstå att förändringar är enstor del av ett företagsverksamhet, klara av att ha många bollar i luften, kunna och våga ta ansvar utanför sitt eget ansvars-/arbetsområde • Engagerad -driven, positiv inställning, tar ansvar,löser uppgifter utöver förväntan / utanför sitt eget ansvars-/arbetsområde, "kavlar upp ärmarna", teamspelare • Affärsmässig - intresse för och vilja lära sigLexiums affärsverksamhet, utifrån sin tjänst bidra till lösningar för kund, förstå grunder inom ekonomi (tex mer intäkt än kostnad / individnivå), stödja verksamheten i att hållalönsamhet i alla uppdrag/kundavtal • Strukturerad - förmåga att värdera och prioritera arbetsuppgifter, vara noggrann i det som görs,följa upp kontinuerligt samt ut-/slutföra uppgifter inom angivna tidslinjer. Vilka kompetenser/erfarenheter söker vi efter? •Eftergymnasial utbildning inom ekonomi, inriktning redovisning • Erfarenhet av löpande redovisning och månadsbokslut i medelstora bolag • Du har skött samt förstår fakturering och hantering/attest av leverantörsfakturor • Mycket god IT-vana; MS-office (främst Excel) och moderna affärssystem (vi har en väldigt hög grad av digitalisering av alla lösningar) • Flytande/obehindrad svenska och god engelska, båda språken avser i tal och skrift (vi har stor andel engelsktalande kunder). Om du även kan finska är det ett plus. • Bidra till hög servicegrad internt och externt samthålla fastställda tidplaner • Van att arbeta självständigt och i grupp. • Erfarenhet från servicebranschen med fokus på tjänsteförsäljning är meriterande • Erfarenhet av felanmälan, ärende/orderhantering är ett plus Vad erbjuder vi? • Stor flexibilitet i att lägga upp ditt arbete, med nära chefsstöd. • Platt organisation – korta ledtider – stor påverkan • Möjlighet till hybridarbete (beror på erfarenhet), som huvudregel 40/60 (distans/kontor) • Ett tillväxtbolag med karriärvägar – vi är inte en förvaltande organisation. Arbetstid/varaktighet: Heltid eller deltidlägst 75%. Tjänsten inleds med en provanställning i 6 månader .Tillträde enligt överenskommelse. Lön/förmåner: Individuell lönesättning Pension enligt kollektivavtal Friskvårdsbidrag Kollektivavtal via Almega Fastighetsarbetsgivarna Vi ser fram emot att höra ifrån dig. Vi ber dig göra din ansökan komplett från början.

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Deltidsjobb: Säljare | Stockholm
Effective Communication Dnr AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du ute efter ett flexibelt deltidsjobb i en utvecklande arbetsmiljö? På Konnect erbjuder vi möjligheter för drivna individer att växa och utvecklas. Just nu söker vi engagerade säljare som vill stärka vårt team i Stockholm och arbeta deltid, måndag–torsdag kl. 17:00–21:00! OM TJÄNSTEN Det här är en perfekt möjlighet för dig som vill kombinera arbete med studier, annan sysselsättning eller helt enkelt söker ett deltidsjobb med fasta kvällstider. Som säljare hos oss kommer du att: - Utveckla dina förmågor inom försäljning och kundrelationer. - Representera marknadsledande varumärken. - Bidra till framgångsrika projekt i en stimulerande arbetsmiljö. Vi erbjuder dig: - Ett introduktionsprogram och löpande utbildning som stödjer din framgång. - Möjlighet att jobba i en innovativ och stöttande arbetsmiljö. - Konkurrenskraftiga villkor med en grundlön och provision utan tak. - En dynamisk arbetsplats där din utveckling står i fokus. - En kultur som uppmuntrar tillväxt och belönar prestation. - Möjligheter att klättra inom företaget och ta din karriär till nästa nivå. - En stark gemenskap med kollegor som stöttar, inspirerar och firar framgång tillsammans. VI SÖKER DIG SOM: - Är kommunikativ, resultatinriktad och motiveras av att nå höga mål. - Har ett positivt driv och älskar att bygga relationer. - Är redo att ta ansvar för din utveckling och se möjligheterna i varje utmaning. - Vill arbeta deltid och trivs med fasta kvällstider. ANSÖKAN Letar du efter ett deltidsjobb där du kan utvecklas och arbeta i en motiverande miljö? Tveka inte – skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team på Konnect! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.

23 januari 2025
Sista ansökan:
21 juli 2025
Jobba deltid som säljare
Effective Communication Dnr AB
Telefonförsäljare m.fl.

Letar du efter ett deltidsjobb som passar bra ihop med studier eller andra engagemang? Hos Konnect erbjuder vi ett flexibelt och utvecklande jobb som säljare i Stockholm, där du arbetar måndag till torsdag, kl. 17:00–21:00. Om tjänsten:Som säljare hos Konnect får du möjlighet att utvecklas inom försäljning och kundrelationer, samtidigt som du representerar marknadsledande varumärken. Vi erbjuder ett introduktionsprogram och löpande utbildning som gör det enkelt för dig att komma igång och bli framgångsrik. VI ERBJUDER DIG: - En dynamisk arbetsplats där din utveckling står i fokus. - En kultur som uppmuntrar tillväxt och belönar prestation. - Möjligheter att klättra inom företaget och ta din karriär till nästa nivå. - En stark gemenskap med kollegor som stöttar, inspirerar och firar framgång tillsammans VI SÖKER DIG SOM: - Är kommunikativ, resultatinriktad och motiveras av att nå höga mål. - Har ett positivt driv och älskar att bygga relationer. - Är redo att ta ansvar för din utveckling och se möjligheterna i varje utmaning. - Vill arbeta deltid och trivs med fasta kvällstider. Det spelar ingen roll om du är ny i arbetslivet eller redan har erfarenhet – vi tror att din motivation och inställning är det viktigaste för att lyckas hos oss! ANSÖKAN Letar du efter ett deltidsjobb där du kan utvecklas och arbeta i en motiverande miljö? Tveka inte – skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team på Konnect! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.

23 januari 2025
Sista ansökan:
21 juli 2025
Orderadministratör till global IT-leverantör
Bravura Sverige AB
Backofficepersonal m.fl.

Är du en noggrann och strukturerad person med erfarenhet av inköp och orderhantering? Har du ett intresse för IT-produkter och trivs i en roll där du får kombinera serviceförmåga med teknisk förståelse? Vi söker nu en driven orderadministratör som vill bidra till att säkerställa smidiga och effektiva processer hos vår kund. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag via Bravura på heltid som varar i minst 9 månader, med goda möjligheter till förlängning eller överrekrytering. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Om företaget Företaget är en ledande global IT-leverantör med verksamhet i Sverige, Danmark, Tyskland, Tjeckien och Filippinerna. De erbjuder ett brett utbud av tjänster inom IT-drift och molntjänster, Digital Transformation, Applikation Tjänster och Cyber Security. De har en stark vision om att skapa värde genom sina tjänsteerbjudanden inom IT och digital transformation och siktar på att bli sina kunders bästa affärspartner och öka deras konkurrenskraft. Företaget söker nu en orderadministratör till teamet i Stockholm. Tillsammans med övriga kollegor sitter du i fräscha och öppna miljöer på kontoret i Alvik Strand. Arbetsuppgifter Rollen som orderadministratör syftar till att säkerställa en smidig och effektiv hantering av inköps- och orderprocesser i organisationen. Du ansvarar för att rätt produkter från rätt leverantörer levereras i tid och till rätt kostnad, vilket är avgörande för att bibehålla hög kundnöjdhet och operativ effektivitet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att samordna och genomföra inköp av IT-hårdvara, mjukvara och tillbehör samt att hantera och prioritera orderflöden i ERP-lösningarna inom Microsoft Dynamics, inklusive Navision. Samt noggrant granska inkommande beställningar för att säkerställa att specifikationer och krav uppfylls. Du har mandat att välja leverantörer baserat på pris och kvalitet, justera mindre felaktigheter i beställningar samt genomföra prisförhandlingar. • Koordinera och genomföra inköp av IT-hårdvara, mjukvara och tillbehör. • Administrera och prioritera orderflöden inom Microsoft Dynamics-systemet, som omfattar Navision. • Granska och kvalitetssäkra inkommande beställningar. • Samarbeta med sälj- och ekonomiavdelningar samt distributörer. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasial utbildning • Erfarenhet av ERP-system inom Microsoft Dynamics, inklusive Navision, är meriterande • Teknisk förståelse med god dator- och systemvana • Flytande kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift. För att trivas i rollen som orderadministratör krävs det att du är strukturerad och har förmågan att planera, organisera och prioritera dina arbetsuppgifter på ett effektivt sätt. Du är stresstålig och kan hantera ett högt tempo med många parallella arbetsuppgifter, samtidigt som du bibehåller en hög servicenivå gentemot både interna och externa intressenter. Du har en stark kommunikativ förmåga och kan anpassa ditt budskap för att uppnå önskad effekt. Dessutom har du en teknisk förståelse för IT-produkter, både hårdvara och mjukvara, vilket hjälper dig att tolka tekniska krav och specifikationer. Slutligen är du noggrann och lägger stor vikt vid detaljer, vilket bidrar till hög kvalitet i det arbete du utför. Övrig information Start: OmgåendePlats: Alvik Strand, StockholmLön: Enligt överenskommelseFunderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna härÄr du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information härHar du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Undersköterska- Bli en av oss!
Attendo Sverige AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Välkommen till Attendo därdu kan göra skillnad Välkommen till Attendo Nilstorpsgården, ett SÄBO med 78 lägenheter beläget på Lidingö. Vi söker dig som drivs av att arbeta med människor och göra verklig skillnad för kunderna varje dag. Du har en förmåga att stärka och stödja kunderna i alla delar av vardagen. Som person är du noggrann och engagerad i kunderna och deras närstående. Du har lätt för att samarbeta, har ett pedagogiskt förhållningssättoch bidrar till en god och trevlig stämning på vår arbetsplats. Beskrivning av tjänsten Vi har nya kunder som behöver omsorg och utökar nu vårt trevliga medarbetarteam med fler undersköterskor. Det är meriterande om du har erfarenhet från omsorgsarbete i äldreomsorgen samt delegering. Vi söker dig med undersköterskeutbildning och som har erfarenhet av omvårdnadsarbete. Undersköterskeutbildning om minst 1350p. Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska. Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift) God datorkunskap/datorvana Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder.Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för vård av äldre och kan se individens behov. Att ha en arbetsledande roll är stimulerande och du gillar att handleda dina kollegor i hälso- och sjukvårdsfrågor. Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag! Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, via samarbete med Benify. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-02-26 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Kundrådgivare hos Svensk Fastighetsförmedling - deltid
Svensk Fastighetsförmedling AB
Telefonförsäljare m.fl.

Studerar du ekonomi eller till fastighetsmäklare och har minst ett år kvar av dina studier? Svensk Fastighetsförmedling befinner sig i en spännande tillväxtfas och söker nu en student som vill bli en del av vår resa för att stärka vår position på marknaden och öka antalet affärer. Som Kundrådgivare kommer du att ingå i ett dedikerat team som arbetar för att säkerställa att vi har de mest nöjda kunderna på marknaden. Om rollenDetta är en deltidstjänst där vi förväntar oss att du kan arbeta minst 20 timmar i månaden, med flexibla arbetstider som kan anpassas efter dina studier. Vårt Kundcenter har som mål att öka antalet affärer, vilket också är hela organisationens fokus. Kundcentrets uppgift är att stötta våra franchisetagare genom att skapa fler kundmöten, förbättra kundvården och proaktivt bearbeta marknaden. På så sätt ser vi till att fler kunder väljer Svensk Fastighetsförmedling. I rollen som Kundrådgivare kommer du att: Ta proaktiv och uppsökande kontakt med potentiella kunder via telefon, mejl och andra kanaler. Marknadsföra och positionera Svensk Fastighetsförmedling som det självklara valet för bostadssäljare. Kontakta spekulanter för att bekräfta deltagande och boka in möten med våra mäklare. Du kommer att arbeta från vårt huvudkontor på Vasagatan i Stockholm och rapportera till vår Kundcenterchef. Din bakgrundVi söker dig som studerar ekonomi, fastighetsförmedling eller en liknande utbildning och har minst ett år kvar av dina studier. Du är kommunikativ, positiv och trivs med att arbeta mot mål. För att lyckas i rollen är det också viktigt att du är nyfiken, ansvarstagande och motiveras av att leverera resultat. Krav: Du studerar ekonomi, fastighetsmäklare eller en liknande utbildning. Du har minst ett år kvar av dina studier. Du kan arbeta minst 20 timmar i månaden. Du har erfarenhet av att använda telefon som huvudsakligt arbetsverktyg. Meriterande: Erfarenhet av uppsökande försäljning. Låter detta intressant?Om du känner igen dig i beskrivningen ovan, ansök redan idag! Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sofia Lundberg på [email protected]. Urval sker löpande. Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1 250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi arbetar aktivt för att du ska trivas och utvecklas och har flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Genom löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten att vara delägare skapar vi en arbetsplats för framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se.

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Kundrådgivare med fokus på mötesbokning till Svensk Fastighetsförmedling
Svensk Fastighetsförmedling AB
Telefonförsäljare m.fl.

Svensk Fastighetsförmedling befinner sig i en spännande förflyttning för att stärka sina marknadspositioner inom hela Sverige. Nu söker vi dig som vill vara en del av den viktiga resan mot att öka antalet affärer! I uppdraget som Kundrådgivare kommer du vara en del av ett nystartat team med ansvar över att bland annat säkerställa att Svensk Fastighetsförmedling har det mest nöjda kunderna på marknaden. Om rollenFokus för Kundcentret är, precis som för hela Svensk Fastighetsförmedling, att öka antalet affärer. Kundcentrets roll i detta är att hjälpa våra franchisetagare att öka antalet möten, förbättra deras kundvård samt att proaktivt bearbeta marknaden för att fler kunder ska välja just Svensk Fastighetsförmedling. Som Kundrådgivare i detta team kommer du bland annat att: Proaktivt och uppsökande bearbeta och kontakta potentiella kunder via telefon, mejl och andra kommunikationskanaler Sälja in Svensk fastighetsförmedling som mäklarföretag till potentiella bostadssäljare Kontakta spekulanter i syfte att bekräfta deltagare för att i ett andra skede boka in kunden till möte med någon av våra mäklare Du rapporterar till vår Kundcenterchef och kommer arbeta från vårt huvudkontor i centrala Stockholm. Din bakgrundSvensk Fastighetsförmedling fokuserar på kvalitet och kundnöjdhet. Du behöver ha stark kommunikationsförmåga och en vilja att göra kunderna glada. Rollen kräver nyfikenhet, eget ansvar och driv för att uppnå resultat. Vi söker någon som trivs med samarbete, är positiv och motiverad att utvecklas. Vi är ett team av engagerade individer som strävar efter att förbättra boendelivet på ett hållbart sätt och värdesätter både prestation och samarbete. Har en god kommunikativ förmåga och en positiv personlighet Har erfarenhet av att arbeta med telefon som huvudsakligt arbetsverktyg Har erfarenhet från uppsökande försäljning Har en resultatinriktad inställning Har ett strukturerat arbetssätt Låter det Intressant?Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! För mer information kontakta ansvarig rekryterare Sofia Lundberg, [email protected]. Urval sker löpande. Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi arbetar aktivt för att du ska trivas och utvecklas och har flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Hos oss erbjuds du som medarbetare löpande utbildningar, unika verktyg och en unik plattform där alla våra anställda har möjligheten att vara delägare. Kedjan ägs av över 700 medarbetare och franchisetagare. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se.

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Laboratory Engineer to Swedish Match
SallyQ AB
Kemister

Swedish Match is dedicated to the improvement of public health by offering attractive alternatives to cigarettes. Some of our well-known brands are ZYN (nicotine pouches) and General (Snus). The company became part of Philip Morris International in 2023, and its products are now the cornerstone of the global and newly formed Category for Oral Smoke-free Products. The Role The role is a part of the Regulatory & Scientific Affairs/Analytical Science department in Stockholmwith responsibility for meeting Swedish Match’s and regulatory authorities' needs for chemical data on raw materials and products. In practice, this means quality control of the company's commercial products and those under development, primarily within smokefree product lines. The role involves tasks spanning the entire process—from receiving, handling, and processing samples to conducting analyses and shipping samples to internal customers. Responsibilities are rotated within the team, offering a broad range of tasks and providing insights into Swedish Match's entire operations. The role is integrated into a team of six individuals who uphold strong work ethics and contribute to an excellent work environment. The team characterizes their culture as friendly, social, and supportive. Work is carried out at Swedish Match office in Zinkensdam, Stockholm. Responsibilities: Perform, evaluate, and approve routine chemical analyses. Register samples in LIMS and handle logistics for shipping samples between internal sites globally. Sample preparation in the form of receiving, grinding and preparation. Support laboratory operations with tasks such as procurement and health and safety measures. Take responsibility for instrument validation, maintenance, troubleshooting, and contact with equipment suppliers. Initiate and implement method improvements and efficiency enhancements. The Candidate This role offers an exciting opportunity for someone who enjoys practical work with varied tasks. You will work cross-functionally and be part of a close-knit team. Swedish Match offers excellent working conditions, flexibility, and a supportive work environment. At times you will work hard, but you will never be alone, and we guarantee a social and enjoyable workplace. We place significant emphasis on personal qualities to ensure a strong cultural fit. Qualifications and Experience BSc in biomedical science, chemistry, biology or equivalent. Experience in laboratory work within the pharmaceutical, food, or environmental sectors is an advantage. Experience from working in LIMS is a plus. Experience writing reports and method descriptions is desirable. Experience in method development and instrument validation is a plus. Proficiency in Swedish and English, both spoken and written, is required. Personal Attributes Strong communication skills, both verbal and written. A collaborative team player who thrives in group settings. Ability to manage multiple parallel tasks, especially during busy periods. Application Join Swedish Match and become part of a dynamic team in a role that offers variety, collaboration, and personal growth. In this recruitment Swedish Match collaborates with SallyQ. For any questions please reach out to Sandra Bydell Sveder, Senior Recruitment Consultant at SallyQ, 076-319 96 88, [email protected]. Applications will be assessed continuously and will be accepted until the 11th of February.

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Solcellsmontör Södra Stockholm
Takkraft AB
Övriga byggnads- och anläggningsarbetare

Arbetsuppgifter Som solcellsmontör hos Takkraft arbetar du i ett team om ett par montörer. Arbetet är främst förlagt ute hos våra kunder och tillsammans med dina kollegor kommer ni att installera solceller på tak. För att trivas i rollen som solcellsmontör krävs god fysik och vana att arbeta med händerna då arbetsuppgifterna innefattar tunga lyft som utförs på höga höjder i olika miljöer. Vi ser det som starkt meriterande om du tidigare har arbetat med att installera solceller eller inom andra hantverksyrken. Arbetsmoment är följande: Montage av byggnadsställning Montage av solceller Mätning och infästning av solceller på tak Funktionstestning och driftsättning Kabeldragning Kundkontakt Vem är du? Vi söker dig som är serviceinriktad och som gillar att ta eget ansvar, samtidigt som du är noggrann och håller ett högt kundfokus. Du är organiserad och strukturerad i ditt arbete och trivs med att arbeta både självständigt som i team. Som solcellsmontör hos oss är fokuset alltid att leverera ett väl utfört arbete från start till slut. Vi ser därför att du är engagerad i ditt arbete och att du håller en god kommunikation och samarbetsförmåga med dina kollegor. Takkraft är i en spännande expansiv fas och det händer just nu mycket inom solcellsbranshen! Vår förhoppning är att du kommer att trivas hos oss och för dig som vill utvecklas erbjuder vi möjligheter att ta nästa steg tillsammans. Krav B-körkort Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift Meriterande Utbildning i fallskydd- och ställningsbyggande, och heta arbeten Erfarenhet av installation av solceller eller arbete inom andra hantverksyrken, exempelvis som takläggare eller byggarbetare Övrig information Lön: Fast lön Placering: Storstockholm Tillträde: Omgående (med hänsyn till eventuell uppsägningstid) Anställningsvillkor: Heltid (6 månaders provanställning) Arbetstider: Mån-Fre 07-16 Varmt välkommen med din ansökan!

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025