Administratör till statlig myndighet i Stockholm
Poolia Sverige AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Vi söker nu en självgående och serviceinriktad administratör till ett uppdrag hos en statlig myndighet i Stockholm. Har du erfarenhet från offentlig sektor och en bred administrativ kompetens? Då kan detta vara uppdraget för dig. Du blir anställd av Poolia men arbetar på plats hos kund. Uppdraget är på 100 % och ska utföras på plats i myndighetens lokaler. Start: 1 september 2025 (eller snarast efter godkänd säkerhetsprövning) Slutdatum: 27 februari 2026, med möjlighet till förlängning upp till 12 månader. Tjänsten är säkerhetsklassad, vilket innebär att en säkerhetsprövning genomförs i slutskedet av rekryteringsprocessen. Denna prövning innefattar bland annat bakgrundskontroller, kreditupplysning, folkbokföringskontroll samt granskning av sociala medier och öppna källor. Dessutom genomförs CV-verifiering, referenstagning och rättsliga kontroller. En säkerhetsprövningsintervju hålls där faktorer som familjesituation och medborgarskap beaktas. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Uppdraget omfattar ett brett administrativt stöd, bland annat: - Intern service och stöd inom administrativa frågor - Hantering av löneunderlag (t.ex. reseräkningar, utlägg) i Primula - Kontakt med Statens servicecenter i lönefrågor - Ekonomiadministration, t.ex. fakturahantering och attester i Proceedo/Agresso - Kontorsadministration, inköp och lagerhållning av förbrukningsmaterial - Mötesbokningar, enklare mötesservice - Avtalsansvar för externa kontakter såsom lokalvård, telefoni, resebyrå m.m. - Underhåll av avtalsdatabas samt stöd i inköpsfrågor - Backup för registratur - Redigera och sammanställa minnesanteckningar - Publicering och spridning av intern information Vem är du? Utbildning: Minst gymnasieutbildning Erfarenhet: Minst 3 års erfarenhet av administrativt arbete på statlig myndighet Färdigheter: Mycket goda kunskaper i svenska, i tal och skrift Goda kunskaper i Officepaketet och dokumentmallar Förståelse för myndighetsarbete och statsförvaltning Kompetenser: - God samarbetsförmåga och vana att samordna - Hög IT-mognad och förståelse för digitala verktyg - Förmåga att planera, prioritera och arbeta självständigt - Stresstålig och lösningsorienterad - Mycket god kommunikativ förmåga - Gott omdöme och respekt för rutiner och regler Personliga egenskaper: Noggrann, stabil och professionell. Trivs både i grupp och med självständigt arbete. Serviceinriktad och flexibel – bidrar gärna utanför sitt huvudsakliga ansvarsområde. Om verksamheten Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

1 juli 2025
Sista ansökan:
11 augusti 2025
Varierande jobb som personlig assistent åt Brommas bästa bröder!
Assistans i Balans i Sverige AB
Personliga assistenter

. Ser du Personlig Assistans som ett Serviceyrke snarare än ett vårdyrke - då tycker vi att du ska läsa den här annonsen!   Personlig assistans handlar om att ge någon annan service i att kunna leva sitt eget liv på sina egna villkor och det kommer du att bli en viktig del i att kunna förverkliga. Vi behöver assistans med att sköta hem och hushåll, hygien och allt annat som hör ett helt vanligt liv till. Vi är två bröder på 20+ som har omfattande funktionshinder, men med din hjälp kan vi leva det liv som vi vill och önskar. Vi bor i en lägenhet i Annedal, Bromma tillsammans med våra två katter, ibland är det två gulliga små hundar hos oss också, så du får inte vara allergisk. Det är ett plus om du tycker om djur i största allmänhet.   Du är: Nyfiken och gillar att tänka utanför boxen Sugen på ett arbete och en roll där du får utveckling och fortbildning. Bra på att ha många bollar i luften Strukturerad Lösningsfokuserad Snabb i kropp och knopp!   Du gillar: Raska och långa promenader ibland Softa hemma, kolla på film eller spela tv-spel   Vi gillar: Fart och fläkt! Hemmamys framför tv eller spel Att åka till badhuset, gå på museum eller hänga med kompisar. Att ha det snyggt och fräscht hemma och ha ordning och reda.   Om tjänsten: Omfattning: 50-75% upp till heltid Bemanningsansvar ingår på rullande basis efter introduktion är klar. Ditt jobb är alltid där vi befinner oss. Vi jobbar bägge på daglig verksamhet på dagarna. Arbetstiden är varierande, men det är ett krav att du helst jobbar vardag eftermiddag/kväll och att du kan hoppa in extra vid behov på dagpass eller vakna/aktiva nattpass. Vi behöver assistans dygnet runt så detta är inget 9-17 jobb. Du behöver vara en person som kan och tycker om att jobba varierat. Vi söker dig som tar ditt jobb och din roll på allvar och söker ett långsiktigt arbete. Vi har båda personlig assistans och du varvar med att jobba hos en av oss i taget, vi vill hitta dig som är flexibel och som gillar omväxling. Då vi inte gillar samma saker och har olika behov kommer ditt arbete att variera beroende på vem av oss du ger service åt. Du behöver tala och skriva svenska obehindrat då vi även behöver stöd med AKK och TAKK, har du tidigare erfarenhet av detta är det ett stort plus! Bemanning: Det kan komma att ingå ett utökat (och arvoderat) bemanningsuppdrag i den här tjänsten vilket innebär att man vissa veckor måste vara anträffbar på annan tid än arbetstid, för att i situationer då ingripande krävs ringa in en vikarie eller själv hoppa in och assistera. Detta är Assistans i Balans sätt att säkerställa att våra uppdragsgivare alltid har en välbekant assistent vid sin sida. Uppdraget delas av alla assistenter som arbetar efter ett regelbundet schema.  Lönesättningen är individuell och sker enligt överenskommelse med Assistans i Balans, som kommer att vara din arbetsgivare.   Nu ser vi så mycket fram emot att hitta dig som matchar oss! Varmt välkommen med din ansökan.

1 juli 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Forskningsassistent i miljövetenskap

Institutionen för miljövetenskap är en av de större institutionerna inom Naturvetenskapliga fakulteten. Institutionen består av fyra enheter med drygt 170 anställda forskare, lärare, doktorander och teknisk/administrativ personal från mer än 30 olika länder. Forskning och undervisning bedrivs inom miljökemi, ekotoxikologi, atmosfärsvetenskap och biogeokemi. Som medarbetare på Institutionen för miljövetenskap blir du en del av en dynamisk miljö med forskning av högsta klass och med stark internationell prägel. Mer information om oss finns på: https://www.su.se/institutionen-for-miljovetenskap/. Forskningen vid enheten för föroreningskemi fokuserar på förekomsten av föroreningar i miljön. Särskilda intresseområden inkluderar upptäckten av nya föroreningar, förståelsen för de fysikaliska, kemiska och biologiska vägarna som föroreningar följer, samt utvecklingen av nya verktyg och tekniker. Vi strävar efter att syntetisera vår vetenskapliga förståelse om källor, transport, omvandling, bioackumulering och farmakokinetik hos miljöföroreningar till matematiska modeller som inspirerar nya vetenskapliga hypoteser och stödjer beslutsfattandet inom miljöområdet.   Arbetsuppgifter Vi söker en person som vill samarbeta med oss i ett projekt som syftar till att utveckla nya metoder för att mäta in situ-nedbrytning av föroreningar i vattendrag samt analysera de mikrobiella samhällen som är involverade. Arbetsuppgifterna innefattar insamling och förberedelse av vattenprover för LC-HR-MS-analys, insamling och förberedelse av sedimentprover för DNA-sekvensering samt utvärdering av genererade data från både ampliconsekvensering och HR-MS-analyser. Kvalifikationer Vi söker dig som har en masterutbildning i miljövetenskap, miljökemi eller motsvarande och som har erfarenhet samla in och förbereda vattenprover för LC-HR-MS-analys. Erfarenhet av DNA-sekvensering, LC-Orbitrap-MS (liquidkromatografi kopplat till Orbitrap-masspektrometri), fältarbete i floder och genomförande av hydrologiska mätningar är ett krav. Vi vill även att du har kunskap och förståelse för begreppet suspect screening. Om anställningen Anställningen avser heltid och är tidsbegränsad till tre månader. Stockholms universitet tillämpar individuell lönesättning. Tillträde enligt överenskommelse. Vi erbjuder Hos oss får du dynamiken i samspelet mellan högre utbildning och forskning som gör Stockholms universitet till en spännande och kreativ miljö. Du arbetar i en internationell miljö och får förmånliga villkor. Universitetet ligger beläget i Nationalstadsparken med goda förbindelser till city. Stockholms universitet värnar om att vara en arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika rättigheter och möjligheter för alla. Kontakt Ytterligare information lämnas av biträdande lektor, Malte Posselt, tfn 08-674 77 19, mailto:[email protected]. Ansökan Du söker anställningen via Stockholms universitets rekryteringssystem. Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. Anvisningar för sökande finns på webbsidan: https://www.su.se/om-universitetet/jobba-på-su/att-söka-en-anställning. Stockholms universitet bidrar till det hållbara demokratiska samhällets utveckling genom kunskap, upplysning och sanningssökande.

1 juli 2025
Sista ansökan:
21 juli 2025
Personliga assistenter sökes till en pojke i Älta!
Humana AB
Personliga assistenter

Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: Vill arbeta hos en pojke i 2,5 årsåldern bosatt i Älta Har goda kunskaper i svenska Har god fysik för att utföra tunga lyft Är rökfri och parfymfri under arbetstid Tål pälsdjur Lyhörd för behov och balanserar aktiviteter Det är även meriterande om du: Har erfarenhet av liknande arbete Har medicinska kunskaper Kan prata estniska Är lekfull och har barnasinnet, tar initiativ för aktivitet. Har erfarenhet av sondmatning, mat och dryck Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Så länge assistansuppdraget varar". Vi söker fyra personliga assistenter och tjänsterna är på ca 83% och 62% . Tjänsterna innebär arbete under  kvällstid eller nattetid. På natten arbetar man aktivt. Arbetstider: 2 tjänster ( 83%) natt- 22.00-09.00 2 tjänster (62%) eftermiddag -16.00-22.00 Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde  Enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Utifrån lagstiftning krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Därav behöver du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister inför en eventuell anställning. Ytterligare information kommer om du går vidare i rekryteringsprocessen. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Sandra Heras Arvidsson [email protected]

1 juli 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Skolsköterska till internationell grundskola
Watma Education AB
Skolsköterskor

Ditt uppdrag  I arbetet som skolsköterska arbetar du främst hälsofrämjande och förebyggande. Du ingår i skolans elevhälsa som alla har ett nära samarbete för att stödja elevens utveckling mot utbildningens mål. Du skall även bidra till att utveckla skolans elevhälsoarbete tillsammans med övriga kollegor och med fokus på det främjande arbetet. Som skolsköterska kan de dagliga inplanerade arbetsuppgifterna hastigt förändras vilket gör att du behöver ha förmåga att snabbt kunna prioritera och samtidigt ha ett professionellt och bra bemötande. För att ansöka vill vi att du  har erfarenhet från arbete som skolsköterska. är legitimerad sjuksköterska med specialistutbildning till skolsköterska, barnsjuksköterska eller distriktssköterska. För att lyckas i rollen vet vi att du  har lätt att skapa goda relationer med elever, vårdnadshavare och kollegor och att du på ett empatiskt och tryggt sätt kan kommunicera med dessa grupper. delar vår pedagogiska vision och har en god förmåga att samarbeta som en del av ett team. Villkor Tjänstgöringsgrad: 100%. Anställningsform: Vikariat för föräldraledighet läsåret 2025/2026. Tillträde: HT 2025. Vi strävar efter att erbjuda en fördomsfri och inkluderande rekryteringsprocess. Vi ser fram emot att ta del av din ansökan, där vi efterfrågar ditt CV men du behöver inte skicka med något personligt brev. För att få veta lite mer om dig vill vi istället att du besvarar ett antal frågor som du hittar om du klickar vidare till ansökan. Om du går vidare efter ansökan kan du komma att få en länk till ett arbetspsykologiskt test. Testerna vi använder tar utgångspunkt i aktuell forskning och fungerar som ett stöd i bedömningen. Våra rekryteringsprocesser består av flera steg, och ofta mer än en intervju. Vi tycker att det är ytterst viktigt att vi ger oss själva den tid som krävs för att få en god bild av varandra - du ska ju välja oss och vi ska välja dig! Emellanåt är det många som söker till en tjänst och då kan processen dra ut något på tiden av den anledningen. Du kan dock vara säker på att vi gör allt vi kan för att hålla dig uppdaterad och återkoppla längs vägen.

1 juli 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Executive Recruitment Coordinator
SANDVIK AB
Inspicienter och scriptor m.fl.

One of the key success factors for Sandvik Group is our brilliant people – the ones who brought us to the market leading position we hold today, and the ambassadors of our brand and culture. Do you want to be in the forefront of representing our business and finding top talents for an industrial leader and global engineering group? When it comes to talent acquisitions, we aim for excellence! By embedding our business strategy and having the right people for the right jobs, we stay ahead in the industry. We’re now looking for a communicative and client-centric Recruitment Coordinator. If you enjoy a rapid, vibrant environment with broad global networks and have a curious mindset, then this is the job for you! What about the job? In this position, you play a critical role in the Executive Recruitment team, supporting all interview scheduling, assessments, and travel coordination. You handle all administration on behalf of the team and our internal clients globally. You oversee the successful completion of the full recruitment process where you are the “spider in the web” with responsibility to manage the score card of our client evaluations after completed recruitments and our team’s financial reporting. In our Global HR Forum structure, you support the interdependencies of the executive recruitment process, coordinating with Talent Acquisition and Succession Planning. You interact with various stakeholder groups across multiple geographies – being in a fast-paced environment where availability, client- and candidate centricity, as well as proactiveness are essential to succeed. We also see it as positive if you are contributing with improvements on how to develop our services. Responsibilities include: Coordinating all elements of the end-to-end executive recruitment process Corresponding with candidates throughout the process Creating presentation materials together with executive recruiter Supporting with all administrative activities Taking notes in client meetings Reporting and analytics in the HRIS system (Workday) Reporting team financials with monthly updates Participating with HR/Talent acquisition teams on various company projects Exploring new tech solutions The executive search team is based in the World Trade Center in Stockholm, and that is the primary location - however our site in Sandviken or any European location would work if connected to a Sandvik office. And what about you? With organized ways of working – and a doer mentality – you’re always a couple of steps ahead, spotting what needs to be done and acting proactively! You manage to prioritize independently and solve problems, but you’re also a true collaborator with a gift for networking and communicating. You provide an agile service and possess excellent communication and interpersonal skills, while also being equipped with a client- and candidate-centric, quality-driven mindset. You have a business interest as well as the ability and eagerness to develop and being curious, driven by a passion to grow within the field of talent acquisition. You’re used to a global environment and interacting with people from different countries and cultures, where you communicate fluently in English, both in written and verbal form. Your career background includes similar administrative roles, an analytics and reporting background is beneficial as well as previous experience from HR and talent acquisition. Experience from senior management interactions is important and a big advantage in your work as well as work flexibility as you work across different time zones. Our culture At Sandvik, we’re tech driven, innovative and entrepreneurial. We believe that success is a team effort so we value diversity and are committed to creating an inclusive culture where people can be themselves and reach their full potential. So, we invest in supporting each other, learning together and celebrating our differences. Visit our stories hub, LinkedIn or Facebook to get to know us further. Contact information For further information about this position, please contact Eva Wikmark Walin, VP & Head of Employee Experience, [email protected] We’ve already decided on which advertising channels and marketing campaigns we wish to use and respectfully decline any additional contact in that matter. Union contacts – Sweden Kristina Sundell, Unionen, +46 (0)70 211 64 00 Erik Knebel, Akademikerföreningen, +46 (0)70 340 47 03 Peter Olsson-Andrée, Ledarna, +46 (0)70 222 48 55 Recruitment Specialist: Lisbeth Häggström How to apply Send your application no later than July 27th, 2025. Click apply and include your resume and cover letter in English. Please note that we don’t accept applications by e-mail. Job ID: R0081215. As we aim for a fair recruitment process, we utilize assessment tools to safeguard objectivity. When you apply for this job, you will therefore receive an invitation via email to a personality and logic ability test. Feedback comes immediately after the test has been completed and the selection process begins after the application deadline. To learn more about our recruitment process, please visit our career site or contact HR Services at [email protected].

1 juli 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Ung man på Ekerö söker ny personlig assistent!

Jag är en ung man i mina bästa år som lever ett liv som andra tack vare min personliga assistans. Jag söker nu en ny assistent till mitt assistentgäng. Jag bor ca 25 minuters bussresa med 177:an från Brommaplan i ett hus vid Mälaren med vacker natur precis runt knuten. Ett av mina stora intressen är att åka i min bil. Som min assistent hjälper du mig med det som hör livet till under alla dygnets timmar. Dagtid har jag alltid dubbelassistans. Jag hoppas att du är en mogen, varm, klok och initiativtagande person. Tidigare erfarenhet inom relevant område är meriterande men det viktigaste är att du och jag trivs tillsammans. Då jag har autism och beteendestörningar får du regelbunden handledning för att kunna assistera mig på bästa sätt. Du bör ha god fysik då jag kan få epilepsianfall när jag är stående/gående. Mina neuropsykiatriska funktionsvariationer innebär att du måste tala flytande svenska för att jag ska kunna förstå dig. Då jag har egen bil som du som assistent kör är det ett krav att du har körkort för manuell bil. Jag har egen hund och katter i min närhet så det är också viktigt att du inte är allergisk mot pälsdjur eller hundrädd. Tjänsten gäller en timanställning med extra pass under sommaren för att täcka upp för semestrar. I min assistans är det varierade arbetstider, dag, kväll, natt (vaken) och helg Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Din arbetsgivare blir JAG Personlig assistans. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Många assistansanvändare i JAG är engagerade i Riksföreningen JAG. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Vi finns i hela Sverige och har dotterbolag i Norge och Finland. De vanligaste svaren från våra anställda på frågan Vad är det bästa med jobbet som personlig assistent? är: - Att göra skillnad för en annan människa - Variationen, friheten och glädjen Välkommen du också!

1 juli 2025
Sista ansökan:
21 juli 2025
Projektledare Elkraft – Stockholm
Pin Rekrytering AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Projektledare Elkraft – Stockholm Vi söker dig, en erfaren projektledare inom elkraft, till ett samhällsviktigt uppdrag i hjärtat av Stockholm. För vår kunds räkning söker vi nu en driven och engagerad Projektledare inom Elkraft till ett långsiktigt och tekniskt komplext projekt för modernisering av elkraftsystem. Som konsult hos oss blir du en del av vårt specialistteam och arbetar i ett uppdrag med hög samhällsnytta, stabila förutsättningar och en engagerad projektorganisation. Om rollen Projektet befinner sig i planeringsfas och syftar till att utreda och uppgradera befintliga anläggningar för att säkerställa tillförlitlig, säker och hållbar elkraftförsörjning till stationerna. Det innefattar bl.a. utredning av reservkraft, redundans, styrsystem, kommunikation och kraftautomatik. Som projektledare kommer du ha en nyckelroll i att driva planering, samordna specialister, säkerställa kvalitet och leverans samt bidra till teknisk utveckling inom kraftområdet. Exempel på ansvarsområden · Leda och följa upp projektet enligt beslutade ramar (tid, budget, kvalitet) · Ta fram och följa upp projektspecifikation, planer och kravhantering · Samverka med teknikområden, upphandlingsfunktion och externa aktörer · Säkerställa att projektet uppfyller kundens krav på säkerhet, miljö och arbetsmiljö · Rapportera till styrgrupp och uppdragsgivare · Ansvara för överlämning, dokumentation och erfarenhetsåterföring Om dig · Minst 5 års erfarenhet som projektledare inom elkraft eller teknisk infrastruktur · Dokumenterad erfarenhet av att leda projekt inom offentlig eller reglerad verksamhet · Erfarenhet från kraftförsörjning, reservkraftsystem och styr-/övervakning · Förmåga att koordinera tekniska specialister i komplexa miljöer · God kommunikativ och administrativ förmåga · Relevant högskoleutbildning eller motsvarande kompetens · Erfarenhet av att arbeta enligt etablerade projektmodeller (ex. PPM, PPS eller liknande) Meriterande om du har erfarenhet från kollektivtrafik, järnväg eller annan samhällskritisk infrastruktur. Vi erbjuder dig · Tillsvidareanställning i ett växande konsultbolag med fokus på samhällsnyttiga investeringsprojekt · Möjlighet att arbeta i projekt med hög teknisk nivå och långsiktig inriktning · Delaktighet i ett nätverk av kompetenta kollegor och tillgång till kompetensutveckling · Möjlighet till både arbete på plats och distans (hybridupplägg) Om oss På Pin Rekrytering förstår vi att varje rekryteringsuppdrag är unikt. Därför engagerar vi oss helhjärtat i att förstå er verksamhet och era specifika behov. Vi är inte bara en rekryteringspartner, utan en del av ert team, dedikerade till att förstå och uppfylla hela er behovsbild. Vårt expertteam av rekryterare är skickliga på att identifiera och attrahera de mest eftertraktade kandidaterna inom era branscher, inklusive specialiserade säljare och ingenjörer. Ansökan START: 25 augusti 2025 OMFATTNING: 100% PLACERING: Stockholm (minst 3 dagar/vecka på kontor) LÖN: Enligt överenskommelse KONTAKT: Elin Lidman SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2025-08-13 Vi går igenom ansökningar löpande så tveka inte att skicka in din ansökan snarast då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor är du välkommen att kontakta mig Elin Lidman 076-632 76 20 eller [email protected].

1 juli 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Truckförare Lager Bromma
Jr Logistic AB
Lager- och terminalpersonal

JR Logistic AB är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag med över 20 år i branschen. Våra ledord är Personlig Personal vilket för oss betyder att vi vill känna alla våra medarbetare så väl att vi kan skräddarsy varje uppdrag för att passa både kunden och medarbetaren på ett ultimat sätt. Vi vet att våra medarbetare är hjärtat i vår organisation och att det bara är genom dem som vi kan uppnå vårt mål att vara bäst. Vi som driver företaget har många års erfarenhet av både transport och bemanning. Vi hjälper företag över hela stor Stockholm att bemanna en uppsjö av varierande uppdrag. Det kommer att läggas stort fokus på dig som person. Du är inte bara JR Logistic’s ansikte mot kund utan även kundens ansikte utåt. Att du är trevlig, punktlig och ansvarsfull ser vi som en självklarhet men vi uppskattar även medarbetare som samtidigt är initiativrika och serviceinriktade. Gillar du nya utmaningar och personlig utveckling är JR Logistic platsen för dig. Dina arbetsuppgifter kan inkludera: -Truckkörning (främst motvikt) -Lastning/lossning av gods -Orderplock och pack Vi söker dig som har: -Truckkort (A1–A4 och B1–B4 är meriterande) -Erfarenhet av truckkörning -God arbetsmoral, noggrannhet och samarbetsförmåga -Svenska i tal och skrift -Erfarenhet från liknande arbete inom logistik eller lager är meriterande.

1 juli 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Lärare till lågstadiet
Ekerö kommun
Grundskollärare

Vi har bestämt oss! Vi ska bli en kommun i framkant – och har allt som krävs för att lyckas. Korta beslutsvägar, samarbete över verksamhetsgränser och viljan att våga mer. Våra höga ambitioner ger dig med eget driv möjligheter att växa och skapa positiv förändring för medborgarna. Som medarbetare i Ekerö kommun får du en värdefull roll i vår unika övärld – och vi ser fram emot din ansökan. STENHAMRASKOLAN och SKÅ SKOLA är en gemensam enhet med skolverksamhet och fritidsverksamhet för cirka 550 elever från förskoleklass till och med årskurs 6. Skolorna ligger på Färingsö i Stenhamra och Skå, omgivna av fin natur och med goda bussförbindelser. Stenhamraskolan är en F-6 skola med ca 460 elever. Skå skola är en F-3 skola med ca 90 elever. Vi tror på kollegialt lärande och målmedvetna satsningar. Vår vision: Tillsammans lär vi oss för livet! Genom kunskap, kreativitet, delaktighet och trygghet lär du dig för livet. Vår pedagogik är utformad så att du ska känna arbetsglädje och lust att lära. Vi har höga förväntningar och du får utmaningar som leder till motivation och kunskap. Vi är en framgångsrik skola med professionella pedagoger som arbetar med gemensamma metoder och arbetssätt där vi ger alla elever en utmanande undervisning med varje individs behov i fokus.Jobba i Ekerö kommun Arbetsbeskrivning I Ekerö kommun får lärare tid till barnen och undervisningen – idag är vi en av Sveriges främsta skolkommuner. Våra omgivningar är som gjorda för att knyta an till delar ur läroplanen med vår rika natur och kulturhistoria. För att ge eleverna de bästa förutsättningarna delar våra kommunala skolor kontinuerligt med sig av erfarenheter och lärdomar med varandra. Här ser vi på det kollegiala lärandet som en förutsättning för elevernas utveckling. Under läsåret innebär arbetet i en årskurs 1. Som lärare i årskursen är du mentor för en klass och är ett team tillsammans med två andra lärare och pedagoger på fritids. Du arbetar i nära samarbete med kollegor, speciallärare, elevhälsa och vårdnadshavare. Ditt arbete inkluderar undervisning med planering, genomförande och utvärdering i flera ämnen. Du anpassar undervisningen utifrån elevernas behov och skapar en trygg, strukturerad och förutsägbar lärmiljö.  Vi sätter stort värde i att Du har erfarenhet av att arbeta som lärare. Vår tanke är att barn gör rätt om de kan och utgår från att tillsammans med eleven hitta lösningar som är hållbara och utvecklande. Kvalifikationer För att du ska lyckas med uppdraget är du en lärare som: • Har god kompetens att undervisa elever i årskurs 1-3. • Är ansvartagande och trygg i din yrkesrolll. • Är naturligt självgående och driven i att vilja vara en del av skolans arbete med trygghet och studiero. • Ser vikten av att bygga förtroendefulla kontakter med eleverna men också med vårdnadshavare. • Är väl förtrogen med att arbeta med betyg och bedömning. • Deltar i skolans kompetensutveckling och verkar för det kollegiala lärandet.  • Bidrar med dina idéer och är delaktig i skolans olika utvecklingsområden. • Kan uttrycka dig väl på svenska både i tal och skrift.  Vi ser gärna att du också uppfyller följande kvalifikationer: • Är utbildad lärare och har examen/lärarlegitimation mot yngre elever. • Har god förmåga att ansvara för, planera, genomföra och följa upp undervisningen. • Förstår vikten av att undervisningen du bedriver ska vara kreativ och stimulerande samtidigt som din undervisning vilar på beprövad erfarenhet och forskning. Vi värdesätter din ansvars- och sambarbetsförmåga, din noggrannhet och din omsorg om eleverna samt ditt glada och positiva sätt. Vi arbetar löpande med rekrytering. Anställning kan komma att ske innan rektryteringsperiodens slut. Tillträde: 2025-08-11 eller enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid, alternativ 80-100%. Anställningsform: Tillsvidare, provanställning kan bli aktuell. Så tar du dig till Ekerö kommun Om Ekerö kommun Vi är en mängd olika verksamheter som tillsammans skapar en unik kommun – där vi alla hjälps åt över enhets- och verksamhetsgränser. Vi lever vår värdegrund som innebär ett stort engagemang, god kommunikation med öppen dialog och ett professionellt förhållningssätt. Som en mindre kommun i stockholmsregionen kan vi både erbjuda närhet till varandra och en ambitiös utvecklingsresa. För att bli en kommun i framkant behöver vi fylla på med nya perspektiv, och vi hoppas att du vill vara med och bidra med dina. Ekerö kommun vill vara en attraktiv arbetsgivare och strävar efter ett tydligt fokus på hållbarhet. Under förutsättning att verksamhetens möjlighet att uppfylla sina mål kvarstår, har kommunen en positiv inställning till distansarbete när så är möjligt. Vi erbjuder t.ex. friskvårdsbidrag, löneväxling till pension, växling av semesterdagstillägg till lediga dagar och rökfri arbetstid. För att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess ber vi dig att skicka in ansökan digitalt, och inte via e-post eller post. Vi har redan tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring och vill inte ha kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter och liknande.

1 juli 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025