Din nya tjänst Nu vill en av våra äldsta kunder Teledyne FLIR komplettera sin grupp med en Elektroniktekniker. Detta är ett uppdrag hos världens ledande företag inom termisk och infraröd teknik. På Teledyne FLIR får du en unik möjlighet att uppleva hur spjutspetsutveckling, mjukvaru- och hårdvaruutveckling samlas under ett tak. Teledyne FLIR gör sin forskning, sin utveckling och sin montering av produkterna i Täby. Vara en del av ett marknadsledande företag med 50 års erfarenhet. Vänlig kultur med fokus på samarbete, problemlösning och kreativitet. På Teledyne FLIR finns ett stort antal aktivitetsgrupper med allt ifrån jogging på lunchen, innebandy, fotoklubb och gemensamma skidresor. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av flera delar. Du kommer primärt att jobba med test av kretskort men även med tillverkning och modifiering av kablage och elektronikdetaljer så de följer respektive underlag. Du kommer ha följande huvudsakliga arbetsuppgifter: Testa kort enligt instruktioner Bedöma kvalitet och acceptans på lödningar och utförande på kretskort och kablar Bedöma utförande mot IPC, väl förtrogen med standarden Löda kretskort, genomföra reparationer och modifieringar mot IPC standarden Tillverkning av kablage enligt underlag med diverse olika typer av kontaktdon Det finns goda möjligheter till egna initiativ genom ständiga förbättringar som är en central punkt i verksamheten. Du som söker tjänsten kommer att genomgå en bakgrundskontroll innan anställning. Din bakgrund Du som söker bör ha studerat teknik och/eller elektronik på gymnasienivå som lägst och ha yrkeserfarenhet av liknande arbete. Du har god kunskap och erfarenhet av att läsa, tolka samt följa elektriska underlag och instruktioner. Du bör även ha kunskap om mätteknik, datoriserade mätsystem och okulärkontroll. Du får gärna vara certifierad/tidigare certifierad inom följande områden: Lödning enligt FSD 5115 Kontaktpressning/crimpning Det är meriterande om du även har kunskap om analog och digital elektronik. Det blir även allt viktigare att ha goda kunskaper om nätverkslösningar och dess kommunikation. Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska. Du som person Du behöver vara mycket noggrann, tålmodig och ha analytisk förmåga både vad gäller teknik och administration. Du anser dig vara praktiskt lagd, trivs med stort eget ansvar där planering och arbeta både i grupp och självständigt är mycket viktiga egenskaper. Teledyne FLIR strävar efter mångfald och värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Din ansökan Hjärtligt välkommen med din ansökan till denna spännande tjänst. Vid frågor är du välkommen att kontakta Ida Sebitli på 073 856 53 74 eller Sanja Kolar på 070 860 82 52. Intervjuer kommer ske fortlöpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, som är 2025-07-09. Vi ser fram emot att få läsa din ansökan! Vi erbjuder dig Som anställd hos oss på Thalamus erbjuder vi en trygg anställning med kollektivavtal (TechSverige), friskvårdsbidrag, fast månadslön, pension mm. På Thalamus är gemenskap en viktig del, vilket gör att vi ordnar AW:s samt sommarfest och julbord. Då brukar alla konsulter dela erfarenheter och glädje med varandra och oss på kontoret. Din nya arbetsgivare Thalamus har funnits i 20 år och är nu ett stadigt växande lönsamt konsult- och rekryteringsföretag inom IT & Teknik. Vi är ett familjärt bolag som i Alvik strand och vår huvudsakliga fokus ligger på konsultverksamhet i Stockholms län. Våra kärnvärden är snabba och trevliga och att det kommer du att märka i rekryteringsprocessen och om du börjar arbeta hos oss. Om vi skulle beskriva oss själva skulle det vara att vi är ett glatt, kunskapsdrivet gäng vars arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang. Hoppas du vill bli en av oss?
Din nya tjänst Vill du arbeta på ett högteknologiskt företag med spännande och innovativa produkter? Nu söker vår kund Teledyne FLIR flera montörer för att stärka sitt team. I rollen kommer du att arbeta med montering av företagets produkter inom mekanik och elektronik. Du får ett utvecklande uppdrag i en tekniskt avancerad miljö, trevliga lokaler och ett engagerat team. Du blir anställd av Thalamus och arbetar som konsult hos vår kund. Om tjänsten- Arbetsplats: Täby - Omfattning: Heltid - Start: Vecka 32 - Arbetstid: Dagtid, måndag–fredag, viss möjlighet till flex Din bakgrundVi söker dig som har minst gymnasieutbildning. Har du tidigare erfarenhet av montering är det meriterande, men inget krav. Du behöver kunna kommunicera väl på både svenska och engelska i tal och skrift. Som person är du:- Noggrann, självgående och samarbetsvillig - Ansvarsfull, lättlärd och strukturerad - Teknikintresserad och villig att utvecklas AnsökanVarmt välkommen med din ansökan! Vid frågor, kontakta: Sanja Kolar – 070860 82 52 Dennis Palenzovski – 072648 61 68 Urval och intervjuer sker löpande, så skicka din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! Vi erbjuder dig Som anställd hos oss på Thalamus erbjuder vi en trygg anställning med kollektivavtal (TechSverige), friskvårdsbidrag, fast månadslön, pension mm. På Thalamus är gemenskap en viktig del, vilket gör att vi ordnar AW:s samt sommarfest och julbord. Då brukar alla konsulter dela erfarenheter och glädje med varandra och oss på kontoret. Din nya arbetsgivare Thalamus har funnits i 20 år och är nu ett stadigt växande konsult- och rekryteringsföretag inom IT & Teknik. Vi är ett familjärt bolag som ligger ute i Alvik strand och vår huvudsakliga fokus ligger på konsultverksamhet i Stockholms län. Om vi skulle beskriva oss själva skulle det vara att vi är ett glatt, kunskapsdrivet gäng vars arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang. Hoppas du vill bli en av oss!
Vi söker dig som har ett genuint intresse för barn och gillar ett flexibelt och socialt extrajobb. Just nu söker vi bland annat en barnvakt till en familj i Bromma som behöver hjälp 2-3 gr/veckan 15.30-18.00. Familjen har två barn (1 och 3 år) Med start omgående. Som barnvakt ser vi att du har: Erfarenhet som barnvakt eller Nanny och alltid tycker det är roligt att vara med barn. Som person ser vi att du är ansvarsfull, social och kreativ för att komma på nya lekar med barnen. Viktigt att du känner dig trygg som barnvakt och kan ta stort ansvar samt att du kommunicerar flytande på svenska. Då barnen vanligtvis är i åldrarna 0-5 år är det viktigt att du har erfarenhet av dessa åldrar sen tidigare. Jobbet är optimalt för dig som: Vill jobba som barnvakt på flexibelt schema med där man känner att man har tid för minst 10 timmar per vecka. Stort plus om du är tillgänglig på eftermiddag/kväll. Vi ser att man helst har en parallell sysselsättning som studier eller annat deltidsjobb. Vill du även jobba som timvikarie på förskola finns den möjligheten. Om våra barnvaktstjänster: Du väljer själv vilken familj du vill jobba för utifrån var de bor, arbetstider och åldrar på barnen. Vi hjälper dig att hitta den perfekta familjen utifrån dina önskemål. Vi som arbetsgivare erbjuder dig: Konkurrenskraftig lön, mellan 110-150 kronor per timme, Barnvaktscertifiering utformad av specialpedagoger med tillhörande hjärt och lungräddningsutbildning. Toppservice från kontoret som hjälper dig vid frågor eller funderingar och såklart ett väldigt roligt extrajobb med stora möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling. Ansökan: Känner du att du är rätt person att jobba som barnvakt hos oss? Tveka inte att söka! Skicka in din barnvaktsansökan eller ställ frågor till rekryteringansvarig. Mejladress [email protected] Vi jobbar med professionell barnpassning i hela Stockholm och hjälper familjer med allt från hämtning på förskola till passning i hemmet på eftermiddagar, kvällar och helger. Vi erbjuder våra barnvakter ett flexibelt extrajobb där du kan fokusera på dina studier samtidigt som du får möjligheten att arbeta med barn och utvecklas som person. Vi satsar mycket på trivsel, internutbildning och personlig utveckling för att du ska trivas och vara nöjd. Vi är övertygade om att de bästa barnvakterna är de som trivs sin anställning.
Vi söker dig som har ett genuint intresse för barn och gillar ett flexibelt och socialt extrajobb. Just nu söker vi bland annat en barnvakt till en familj på Södermalm som behöver hjälp Måndag-Fredag 08.00-18.00. Familjen har ett barn (5 mån) Med start omgående. Som barnvakt ser vi att du har: Erfarenhet som barnvakt eller Nanny och alltid tycker det är roligt att vara med barn. Som person ser vi att du är ansvarsfull, social och kreativ för att komma på nya lekar med barnen. Viktigt att du känner dig trygg som barnvakt och kan ta stort ansvar samt att du kommunicerar flytande på svenska. Då barnen vanligtvis är i åldrarna 0-5 år är det viktigt att du har erfarenhet av dessa åldrar sen tidigare. Jobbet är optimalt för dig som: Vill jobba som barnvakt på flexibelt schema med där man känner att man har tid för minst 10 timmar per vecka. Stort plus om du är tillgänglig på eftermiddag/kväll. Vi ser att man helst har en parallell sysselsättning som studier eller annat deltidsjobb. Vill du även jobba som timvikarie på förskola finns den möjligheten. Om våra barnvaktstjänster: Du väljer själv vilken familj du vill jobba för utifrån var de bor, arbetstider och åldrar på barnen. Vi hjälper dig att hitta den perfekta familjen utifrån dina önskemål. Vi som arbetsgivare erbjuder dig: Konkurrenskraftig lön, mellan 110-150 kronor per timme, Barnvaktscertifiering utformad av specialpedagoger med tillhörande hjärt och lungräddningsutbildning. Toppservice från kontoret som hjälper dig vid frågor eller funderingar och såklart ett väldigt roligt extrajobb med stora möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling. Ansökan: Känner du att du är rätt person att jobba som barnvakt hos oss? Tveka inte att söka! Skicka in din barnvaktsansökan eller ställ frågor till rekryteringansvarig. Mejladress [email protected] Vi jobbar med professionell barnpassning i hela Stockholm och hjälper familjer med allt från hämtning på förskola till passning i hemmet på eftermiddagar, kvällar och helger. Vi erbjuder våra barnvakter ett flexibelt extrajobb där du kan fokusera på dina studier samtidigt som du får möjligheten att arbeta med barn och utvecklas som person. Vi satsar mycket på trivsel, internutbildning och personlig utveckling för att du ska trivas och vara nöjd. Vi är övertygade om att de bästa barnvakterna är de som trivs sin anställning.
JO söker en vikarierande byråchef Vi på Riksdagens ombudsmän (JO) söker en kvalificerad jurist med goda chefs- och ledaregenskaper som ska vara vikarierande byråchef vid en av våra tillsynsavdelningar. JO:s uppdrag är att granska att de som utövar offentlig verksamhet efterlever lagar och andra författningar. Tillsynen är särskilt inriktad på att kontrollera att grundlagens krav på opartiskhet och saklighet iakttas liksom att den enskildes grundläggande fri- och rättigheter respekteras. Det främsta syftet med JO:s verksamhet är att främja rättssäkerheten. För mer information om JO, se www.jo.se. Hos oss arbetar cirka 90 personer, varav ca 70 är jurister. Verksamheten är indelad i fyra tillsynsavdelningar, en enhet som stödjer ombudsmännen i uppdraget som nationellt besöksorgan samt en administrativ avdelning. Vid varje tillsynsavdelning finns två eller tre byråchefer med ansvar för sina respektive sakområden, ett tiotal rätts- eller ämnessakkunniga och två sekreterare. Förändringar i byråchefers sakområden kan förekomma. JO söker nu en byråchef som ska ansvara för tillsynsärenden som rör frågor om bl.a. tillämpningen av socialtjänstlagen rörande bl.a. ekonomiskt bistånd och socialtjänstens hantering av ärenden enligt lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade (LSS). Myndigheter som omfattas är bl.a. kommunernas socialnämnder. Arbetsuppgifter Som byråchef gör du kvalificerade juridiska analyser och bedömningar. Det är byråchefens uppgift att säkerställa den rättsliga och språkliga kvaliteten i de beslutsförslag som lämnas till ombudsmannen. Ditt arbete är av central betydelse för att JO:s beslut ska kunna hålla hög rättslig nivå och ges inom rimlig tid. Dessutom lämnar byråchefen bl.a. förslag på lämpliga initiativ för ombudsmannen och på hur de kan genomföras. Du ansvarar självständigt för ärendena på din byrå, och beslutar själv om utredning av klagomål. I rollen ingår också att, efter delegation, avgöra enklare klagomålsärenden och leda inspektioner. God omvärldsbevakning är en viktig del i arbetet. Du behöver hålla dig uppdaterad inom de egna sakområdena i fråga om lagstiftning, rättspraxis och myndighetsorganisation, men även allmänt när det gäller grundläggande fri- och rättigheter och allmän förvaltningsrätt. Som byråchef ansvarar du för att styra, leda och följa upp verksamheten på din byrå. I rollen ingår bl.a. att arbetsleda rätts- och ämnessakkunniga och att säkerställa att ärendehandläggningen är korrekt och effektiv. I ditt uppdrag ingår också att aktivt bidra i myndighetsövergripande frågor. Dina kvalifikationer JO söker en dokumenterat skicklig och erfaren jurist som svarar mot högt ställda krav på yrkesskicklighet, analysförmåga, effektivitet och samarbetsförmåga. Du arbetar eller har arbetat som domare, advokat eller åklagare eller med ett lika kvalificerat juridiskt arbete och beslutsfattande som gett motsvarande yrkeserfarenhet och kompetens. Eftersom det är fråga om ett kortare vikariat söker vi dig som har gedigen erfarenhet av tillsynsverksamhet, helst inom aktuellt område. Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift. Du är noggrann, tar stort eget ansvar, ser helheten och har ett mycket gott omdöme. Fördjupade kunskaper i förvaltningsrätt och inom de aktuella rättsområdena är meriterande. Hos JO tillämpar vi tillitsbaserat ledarskap. Som byråchef ska du alltså ha ett engagerat ledarskap. I detta ligger bl.a. att leda och motivera medarbetarna genom tydlig kommunikation. En byråchef ska ha förmåga att upprätthålla ett gott och öppet arbetsklimat som främjar delaktighet och trivsel på arbetsplatsen. I uppdraget ingår att säkerställa att arbetet bedrivs på ett sådant sätt att myndighetens verksamhetsmål kan uppnås. Du ska ha förmåga att se till hela myndighetens bästa, driva arbetet framåt och anpassa verksamheten efter nya förutsättningar. Vi kommer också att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Övrigt Anställningen är ett vikariat med tillträde snarast och med förväntat slutdatum den 28 februari 2026. Förlängning kan bli aktuellt. Anställningen är placerad i säkerhetsklass vilket innebär att vi kommer att göra en säkerhetsprövning. JO:s lokaler är centralt belägna vid Kungsträdgården i Stockholm. JO vill kunna erbjuda en attraktiv arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. När verksamheten tillåter ges möjlighet till distansarbete upp till två dagar i veckan. Upplysning om tjänsten lämnas av den som under annonstiden tjänstgör som kanslichef. Fackliga företrädare är för Saco-S Reb Kerstinsdotter och för ST Lucie Andersson (båda t.o.m. den 11 juli). Samtliga nås på tel. 08-786 51 00. Skriftlig ansökan med meritförteckning och ett personligt brev där du motiverar varför du söker tjänsten och beskriver hur du motsvarar efterfrågade kompetens ska ha kommit in till JO senast den senast den 20 juli 2025. Adressen är Riksdagens ombudsmän (JO), Box 163 27, 103 26 Stockholm eller [email protected]. Till ansökan bör du bifoga de handlingar som åberopas. Märk din ansökan med diarienummer ”ADM 273–2025”. På vår webbplats www.jo.se finns information om hur vi behandlar person-uppgifter. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Är du redo att ta nästa steg i din karriär och arbeta med framtidens fordon? Vi söker just nu mekaniker som vill utvecklas och bidra till vår kunds spännande verksamhet inom både el-fordon och traditionella bussar och lastbilar. Om tjänsten Som mekaniker arbetar du med allt från service till kvalificerad felsökning, diagnostisering samt reparationer. Du kommer ha varierande arbetsuppgifter och en hög grad av tekniskt ansvar. Arbetet erbjuder dig en möjlighet att växa och utvecklas inom den senaste tekniken i en familjär och positiv arbetsmiljö. Vi söker dig som • Fordonsteknisk utbildning • Erfarenhet av arbete med tunga fordon (bussar och lastbilar) • Erfarenhet av el-fordon eller högvoltsarbete är meriterande • B-körkort (meriterande med C- eller D-körkort) • God förmåga att arbeta både självständigt och i team • Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Vad vi erbjuder • Tillsvidareanställning, heltid • Vidareutbildningar och möjligheter att växa inom företaget • Arbete under eget ansvar i en familjär atmosfär • Kollektivavtal och friskvårdsbidrag • Individuell lönesättning Om oss Aura personal tror på människor och att alla som vill kan. Våra år i branschen har gjort oss övertygade om att många fler kan skapa sin egen framgång bara någon ser dem och ger dem chansen. Vårt fokus ligger på att hitta just de som vill utvecklas och se möjligheter. Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig!
Hejsan! Vi söker nu personlig assistent som brinner för att hjälpa andra. Jag är en man i 50 årsåldern och bor i ett hus i lantlig miljö precis utanför Nykvarn. Här bor jag med min mor och vår lilla hund. Jag behöver hjälp med det mesta i vardagen då jag har MS och är rullstolsbunden. Jag älskar att gå på promenader, ta en fika, konserter och vara med min hund. Mina intressen är musik, gamla bilar. Som min assistent bör du vara omhändertagande, nyfiken, glad och ha humor. Du har också en god fysik och talar och förstår flytande svenska och kan även arbeta efter skriftliga och muntliga instruktioner utan problem. Jag söker dig som är lyhörd och uppmärksam för mina behov och allmänna mående genom att tolka min verbala förmåga och kroppsspråk. Vi ser helst att du bör ha tidigare erfarenhet av att arbeta inom vården. Körkort är ett krav då kollektivtrafiken går sällan. Du behöver ha egen bil för att kunna ta dig till arbetet Har du de kvaliteer som jag eftersöker och du vill jobba hos mig, så finns här god förutsättning att förhandla om en god lön. OBS! I hemmet finns en liten hund så du bör inte vara pälsallergi. Tjänsten: Vid behov Schema: mån-sön kl 10:00-16:00. Under veckorna 29 och 30 behöver vi hjälp tis, tor samt helg. Tillträde: Omgående UTDRAG UR BELASTNINGSREGISTRET Blanketten finner du HÄR. Du beställer själv registerutdraget (arbete inom LSS) Vi kommer vilja se kopia på pass (SV) eller uppehållskort (EU) eller uppehålls-och arbetstillstånd/LMA-kort (utanför EU) Ansvar, engagemang och glädje är de nyckelord som vi på God Assistans vill ska genomsyra ditt sätt att arbeta varje pass. Intervjuer kommer ske löpande så ansök så fort som möjligt! Vi kommer vilja se kopia på pass (SV) eller uppehållskort (EU) eller uppehålls-och arbetstillstånd/LMA-kort (utanför EU) För mer information om tjänsten: [email protected] #mitt Om God Assistans: God Assistans bedriver assistansverksamhet över hela landet sedan 2012. Grundaren av God Assistans, Mikael Nordmark har själv en son med flerfunktionshinder, han bytte karriär och bestämde sig för att göra något viktigt i livet... Läs gärna mer om oss på vår hemsida: www.godassistans.nu Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker en inköpare med inriktning på personbilar! Vill du vara en del av ett expanderande bolag? Har du har ett öga för detaljer och skulle beskriva dig som noggrann, kommunikativ och strukturerad? Trivs du med att arbeta i team mot gemensamt uppsatta mål och i ett högt tempo? Då kan vi ha nästa tjänst för dig. Vår kund växer och många bilar säljs dagligen från deras butiker runt om i landet, därför söker vi nu någon som vill vara delaktig i vår kunds Inköpsteam. Det vi behöver tillsätta omgående är en Värderare/inköpare. Detta är en tjänst för dig som gillar mycket ansvar och att arbeta i ett högt tempo men allra viktigast, en person som älskar att göra affärer. Tjänsten innefattar att möjliggöra affärer i våra största inköpskanaler så som auktioner och privatinköpsaffären där vi dagligen gör affärer. Följande så kan rollen även innebära kontakt med bilhandlare, att värdera inbytesbilar till bolagets säljare och prissättningar av försäljningsbilar mm. En bred roll med mycket ansvar men med huvudfokus att sätta priser på bilar och göra affärer. Vi söker dig som är: -Målmedveten -Gillar att arbeta i grupp och mot gemensamma mål -Drivs av att lära sig nya saker -Har ett öga för detaljer -Som tycker om att ha många bollar i luften -Är stresstålig Meriterande: Helst ser vi att du jobbat inom fordonsbranschen tidigare men inget måste. Allmän affärsinsikt i bilaffären. Stort intresse för bilar och gillar att följa marknadsutveckling Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då tillsättningar sker löpande. Omfattning: Heltidsanställning Lön: Fast lön + provision. Arbetstider: 09.00-18.30 vardagar, helger vid behov Om oss: Aura personal tror på människor och att alla som vill kan. Våra år i branschen har gjort oss övertygade om att många fler kan skapa sin egen framgång bara någon ser dem och ger dem chansen. Vårt fokus ligger på att hitta just de som vill utvecklas och se möjligheter. Aura personal vill hjälpa dig i din utveckling genom att erbjuda Aura Academy. Det är en kostnadsfri utbildning inom lager, verkstad samt heta arbeten. För mer information besök gärna vår hemsida eller kontakt oss!
Vi söker en inköpare med inriktning på personbilar! Vill du vara en del av ett expanderande bolag? Har du har ett öga för detaljer och skulle beskriva dig som noggrann, kommunikativ och strukturerad? Trivs du med att arbeta i team mot gemensamt uppsatta mål och i ett högt tempo? Då kan vi ha nästa tjänst för dig. Vår kund växer och många bilar säljs dagligen från deras butiker runt om i landet, därför söker vi nu någon som vill vara delaktig i vår kunds Inköpsteam. Det vi behöver tillsätta omgående är en Värderare/inköpare. Detta är en tjänst för dig som gillar mycket ansvar och att arbeta i ett högt tempo men allra viktigast, en person som älskar att göra affärer. Tjänsten innefattar att möjliggöra affärer i våra största inköpskanaler så som auktioner och privatinköpsaffären där vi dagligen gör affärer. Följande så kan rollen även innebära kontakt med bilhandlare, att värdera inbytesbilar till bolagets säljare och prissättningar av försäljningsbilar mm. En bred roll med mycket ansvar men med huvudfokus att sätta priser på bilar och göra affärer. Vi söker dig som är: Målmedveten Gillar att arbeta i grupp och mot gemensamma mål Drivs av att lära sig nya saker Har ett öga för detaljer Som tycker om att ha många bollar i luften Är stresstålig Meriterande: Helst ser vi att du jobbat inom fordonsbranschen tidigare men inget måste. Allmän affärsinsikt i bilaffären. Stort intresse för bilar och gillar att följa marknadsutveckling Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då tillsättningar sker löpande. Omfattning: Heltidsanställning Lön: Fast lön + provision. Arbetstider: 09.00-18.30 vardagar, helger vid behov Om oss: Aura personal tror på människor och att alla som vill kan. Våra år i branschen har gjort oss övertygade om att många fler kan skapa sin egen framgång bara någon ser dem och ger dem chansen. Vårt fokus ligger på att hitta just de som vill utvecklas och se möjligheter. Aura personal vill hjälpa dig i din utveckling genom att erbjuda Aura Academy. Det är en kostnadsfri utbildning inom lager, verkstad samt heta arbeten. För mer information besök gärna vår hemsida eller kontakt oss!
Vi söker en inköpare med inriktning på personbilar! Vill du vara en del av ett expanderande bolag? Har du har ett öga för detaljer och skulle beskriva dig som noggrann, kommunikativ och strukturerad? Trivs du med att arbeta i team mot gemensamt uppsatta mål och i ett högt tempo? Då kan vi ha nästa tjänst för dig. Vår kund växer och många bilar säljs dagligen från deras butiker runt om i landet, därför söker vi nu någon som vill vara delaktig i vår kunds Inköpsteam. Det vi behöver tillsätta omgående är en Värderare/inköpare. Detta är en tjänst för dig som gillar mycket ansvar och att arbeta i ett högt tempo men allra viktigast, en person som älskar att göra affärer. Tjänsten innefattar att möjliggöra affärer i våra största inköpskanaler så som auktioner och privatinköpsaffären där vi dagligen gör affärer. Följande så kan rollen även innebära kontakt med bilhandlare, att värdera inbytesbilar till bolagets säljare och prissättningar av försäljningsbilar mm. En bred roll med mycket ansvar men med huvudfokus att sätta priser på bilar och göra affärer. Vi söker dig som är: -Målmedveten -Gillar att arbeta i grupp och mot gemensamma mål -Drivs av att lära sig nya saker -Har ett öga för detaljer -Som tycker om att ha många bollar i luften -Är stresstålig Meriterande: Helst ser vi att du jobbat inom fordonsbranschen tidigare men inget måste. Allmän affärsinsikt i bilaffären. Stort intresse för bilar och gillar att följa marknadsutveckling Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då tillsättningar sker löpande. Omfattning: Heltidsanställning Lön: Fast lön + provision. Arbetstider: 09.00-18.30 vardagar, helger vid behov Om oss: Aura personal tror på människor och att alla som vill kan. Våra år i branschen har gjort oss övertygade om att många fler kan skapa sin egen framgång bara någon ser dem och ger dem chansen. Vårt fokus ligger på att hitta just de som vill utvecklas och se möjligheter. Aura personal vill hjälpa dig i din utveckling genom att erbjuda Aura Academy. Det är en kostnadsfri utbildning inom lager, verkstad samt heta arbeten. För mer information besök gärna vår hemsida eller kontakt oss!
Välj ett jobb för att visa detaljer