Om Avarn Security Avarn Security är ett företag med viktigt samhällsengagemang. Vi bidrar dygnet runt, året runt till ett tryggare samhälle. Vi lever våra värdeord Ansvar - Omtanke - Samarbete. De ligger till grund för vårt arbete och hjälper oss att nå vår vision, ”säkerhet och ansvarstagande i världsklass”. Vill du bidra till ett tryggare samhälle i de områden vi verkar? Bli vår nya kollega och gör skillnad! Om tjänsten Är du en trygg och serviceinriktad person som trivs med att vara i händelsernas centrum? Då kan det här vara din nästa utmaning. Som väktare i receptionen på vårt trivsamma och moderna huvudkontor i Västberga blir du navet i vår dagliga verksamhet – den första personen våra besökare möter och en viktig kontaktpunkt för både leverantörer och vår egen personal. Du ansvarar för att skapa en välkomnande och professionell atmosfär samtidigt som du hanterar allt från besöksmottagning och postgång till administration kring uniformer och andra säkerhets- och serviceuppgifter. Anställningen är på heltid och arbetstiderna kommer förläggas dagtid (måndag till fredag). Hos oss får du inte bara ett jobb – du får en roll med ansvar, förtroende och möjlighet att växa. Är det dig vi söker? Vi letar efter dig som brinner för att skapa trygghet och som har en naturlig känsla för att kombinera professionell service med ett skarpt säkerhetstänk. Du är en person som trivs med ansvar, är noggrann och strukturerad – särskilt viktigt då rollen innehåller flera administrativa moment. Din kommunikativa förmåga är stark, du är lyhörd, tydlig och har lätt för att anpassa dig efter olika situationer och människor. Du har en inre trygghet, ett genuint engagemang och en vilja att alltid hjälpa till där det behövs. Med ett positivt kroppsspråk, ögonkontakt och ett varmt leende skapar du förtroende och trygghet i varje möte. Om du dessutom är lösningsorienterad, flexibel och gillar att vara steget före – då kommer du att trivas hos oss. För att bli kvalificerad för tjänsten behöver du uppfylla grundläggande krav: • Giltig väktarutbildning (VU1+VU2) • Erfarenhet av liknande servicerelaterad tjänst i en personalintensiv miljö • Flytande svenska i tal och skrift • God engelska i tal och skrift Du behöver även vara ostraffad*, drogfri, ha en ordnad ekonomi, god hälsa och fysik samt gymnasiekompetens eller motsvarande utbildning likställt med den. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat i programvaror kopplat till säkerhet och service t.ex. inpassering, kamera- och larmsystem samt besökshanteringssystem. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, erfarenhet och potential varvid det skulle kunna bli aktuellt att erbjudas väktargrundutbildning. * All personal hos ett auktoriserat bevakningsföretag ska vara godkänd vid prövning med avseende på laglydnad, medborgerlig pålitlighet samt lämplighet i övrigt. För godkännandemyndighetens prövning av en persons laglydnad och medborgerliga pålitlighet ska uppgifter som finns i belastningsregistret eller misstankeregister eller som behandlas hos Säkerhetspolisen med stöd av lagen om polisens behandling av personuppgifter inom brottsdatalagens område inhämtas. Information om ansökan Välkommen att söka tjänsten via vårt system (Ej via mejl) där du bifogar ditt CV och besvarar ett antal urvalsfrågor. Sista ansökningsdag 2025-07-18. Urvalstester tillämpas som ett steg i rekryteringsprocessen. Du får mer information via e-post så håll utkik i din mailkorg. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Du är välkommen att kontakta ansvarig rekryterare via e-post vid frågor om rekryteringsprocessen. Vårt erbjudande Vi är den kompletta säkerhetsaktören på marknaden vilket möjliggör att vi är ledande i branschen för våra kunder samt att det finns goda utvecklingsmöjligheter för dig som medarbetare. Du kommer vara en viktig representant för allmänheten och våra kunder. Därför är det A och O för oss att skapa en inkluderande arbetsmiljö där alla våra 8000 medarbetare ska känna att ansvar, omtanke och samarbete främjas. Vi tar arbetsmiljöarbete på allvar och arbetar med ständiga förbättringar. Vi tillämpar lönesättning enligt kollektivavtal. Avarn Security värnar om att du som medarbetare ska ha en trygg livssituation och hållbarhet i arbetslivet. Därför erbjuds alla nyanställda kostnadsfritt ett års försäkringslösning innehållande bland annat sjuk- och olycksfallsförsäkring, livförsäkring och barn- och ungdomsförsäkring. Vi tillämpar lönesättning enligt kollektivavtal och ett friskvårdsbidrag. Avarn Security har uppnått utmärkelsen som ett Karriärföretag tack vare vårt starka engagemang för medarbetarnas trivsel och utveckling. Genom att skapa en inkluderande och mångfaldsfrämjande företagskultur ger Avarn Security sina anställda möjlighet att trivas och växa i sina roller. Företaget värderar kompetens och erbjuder kontinuerlig utbildning, vilket gör oss till en attraktiv arbetsgivare för de som söker en spännande karriär inom säkerhetsbranschen
Om tjänsten Är du en professionell glädjespridare som brinner för service och gillar nya utmaningar? Vi söker nu en riktig servicestjärna till receptionen hos vår kund i centrala Stockholm! Vår kund är verksam inom bland annat rådgivning och kapitalförvaltning och ställer precis som vi, höga krav på service på enastående och professionell nivå. I denna roll är du inte bara ansiktet utåt, utan bygger relationer och representerar företaget i det dagliga mötet – alltid med överraskande och inspirerande service som drivkraft! I ditt team om fyra personer har ni gemensamt ansvar över kontoret som helhet och att lägga grunden för ett positivt och minnesvärt intryck. I dina ansvarsområden ingår bland annat: Välkomna, guida och skriva in besökare Bokningar och beställningar Ha uppsikt över foajé/entré och se till att den är iordningställd Telefon och mailhantering Catering och servering av luncher Post och bud Visst administrativt arbete Varierande servicerelaterade uppgifter Vem är du? Med din välkomnande personlighet, initiativförmåga och strukturerade arbetssätt gör du alltid det lilla extra för att leverera förstklassig service. Du gillar att arbeta i högt tempo och har god prioriteringsförmåga. Att dina gäster och kunder alltid kommer först är en självklarhet för dig och med din höga servicekänsla säkerställer du ett varmt och professionellt välkomnande samt en trivsam och stimulerande arbetsmiljö för alla du kommer i kontakt med. Du har sedan tidigare goda kunskaper och vana inom Office-paketet och lätt för att förstå administrativa processer. Självklart ska du också ha roligt på jobbet – arbetsglädje syns och sprids! För att lyckas med detta tror vi att du är en utåtriktad lagspelare och gillar att utvecklas tillsammans med andra. Tillsammans med dig vill vi skapa en levande och dynamisk arbetsplats där du och ditt team är de främsta ambassadörerna! Vi ser att du har Tidigare jobbat med service, gärna i kontorsmiljö Goda kunskaper av Office-paketet samt datavana Goda kunskaper i Svenska och Engelska Om anställningen Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning Start: 1 september med eventuell möjlighet att börja tidigare Arbetstider: Ca 08:00-17:00 Sysselsättningsgrad: 100% heltid Vi utför bakgrundskontroller på alla kandidater innan anställning. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
Vill du värna om Sverige och vår rätt att leva som vi själva väljer i en digitaliserad värld? Attacker över internet mot datorer och servrar sker världen över i allt större omfattning. Effekterna av en cyberattack kan få lika stora konsekvenser för samhällsviktiga funktioner som ett konventionellt väpnat angrepp. Försvarsmakten är en organisation i ständig utveckling för att alltid vara beredda att värna Sveriges okränkbara frihet. Vi är beredda att göra det som krävs, även i de svåraste av situationer. Försvarsmaktens cyberförsvar söker nu logistikansvarig. Vi söker dig som har erfarenhet av logistikarbete och som vill utvecklas i en stimulerande och unik miljö. Om befattningen I befattningen kommer du att arbeta med uppgifter rörande förnödenhetsförsörjning, inventering, teknisk tjänst, transporter samt infrastruktur. Arbets- och projektledning ingår i tjänsten samtidigt som du själv inte ska vara rädd för att ta tag i saker. Du är en del av en större verksamhet och kommer även stödja andra med uppgifter efter behov. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: • Planering på lång och kort sikt • Operativt logistikunderstöd • Beställning av materiel • Inventering av materiel • Ansvar för materielsystem inklusive periodiska översyner Kvalifikationer • Kunskap och erfarenhet inom logistik • Erfarenhet av arbetsledande befattning • Goda språkkunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift • Lägst B-körkort Meriterande • Officersutbildning alternativt annan meriterande yrkesutbildning • Erfarenhet av arbetsledande befattning • Erfarenhet av och kunskap om Försvarsmaktens it-system inom logistik Personliga kvalifikationer Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, du bör ha förmåga att arbeta självständig och vara noggrann. För att trivas här behöver du ha ett högt säkerhetsmedvetande och vara flexibel inom ram för fastställda arbetssätt och rutiner. Du är strukturerad och har förmåga att dokumentera ditt arbete. Du har god förmåga att samarbeta och samverka med andra men även bekväm med att arbeta självständigt. Övrigt Du bör inte berätta att du sökt tjänst hos Försvarsmakten för andra personer än dina närmst berörda. Anledningen till att vi ber dig vara återhållsam med information är att det finns tjänster inom området som omfattas av sekretess. Arbete på annan ort samt beredskap och skiftarbete kan förekomma Resor i tjänsten kan förekomma både nationellt och internationellt. Anställningsformen är tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning om du inte är anställd inom Försvarsmakten. Placeringsort för tjänsten är Stockholm. Tillträde sker enligt överenskommelse. Frågor om tjänsten mejlas till [email protected] Din ansökan vill vi ha senast 27/7 - 2025, ansökan med meritförteckning skickas till: [email protected], ange referens 61389. Eller via brev till Försvarsmakten Högkvarteret/FST STRA Cyber, Att EWI, Lidingövägen 24, 107 85 Stockholm. Märk kuvertet ”Ansökan” och ange annonsens referens. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: I Högkvarteret (HKV) finns överbefälhavaren (ÖB) och generaldirektören (GD), vilka för närvarande har ungefär 1 000 medarbetare – både yrkesofficerare och civila experter. Högkvarteret utgörs av ledningsstaben, produktionsledningen, insatsledningen och militära underrättelse- och säkerhetstjänsten. I ledningsstaben ingår bland annat ekonomidirektören, personaldirektören, kommunikationsdirektören och chefsjuristen. Varje dag och varje timme gör våra medarbetare insatser som påverkar andra människors liv, både i stort och smått, och både på hemmaplan och runt om i världen. Försvarsmakten ger dig möjlighet att utvecklas som människa och växa i din professionella roll. Vi är en ansvarstagande arbetsgivare och har en öppen organisation där vi ställer upp för varandra. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård och bra balans mellan arbete och privatliv. Försvarsmakten tillvaratar de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten. Vi välkomnar därför sökanden med olika bakgrund och erfarenheter i våra rekryteringar. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.
Snäckbacken Anpassad Grundskola Sollentuna Vi har en viktig roll och vill att du är med! På Dibber har vi hjärta för lärande. Det betyder att vi brinner för att varje barn och elev ska ges de bästa förutsättningarna för att utveckla ett livslångt lärande med hjärta för världen. Vår Hjärtekultur är kärnan i hela verksamheten, och präglar relationerna med barn och elever, vårdnadshavare, och mellan kollegor. Hjärtekulturen ska vara en vägledare i varje situation. Vi strävar efter att vara en inkluderande arbetsplats där varje medarbetare känner sig sedd och kan vara med och bidra. Vi erbjuder en arbetsplats med fokus på trivsel och arbetsmiljö, utveckling och tillitsfulla relationer. Dibber har kollektivavtal genom Almega med Sveriges lärare, Kommunal och Vision (Friskoleavtalet) och erbjuder friskvårdsbidrag, föräldralön, personalstöd, företagshälsovård samt regelbundna medarbetarundersökningar för att mäta våra medarbetares trivsel och hälsa. Det är viktigt för oss att våra medarbetare trivs hos och känner trygghet. Vi vet att ledarskapet är avgörande för att vår verksamhet och våra medarbetare ska må bra och lyckas, därför jobbar vi aktivt med att utveckla våra ledare och säkerställa att de har det stöd de behöver. Är du den vi söker? Dibber söker engagerad elevassistent/pedagogisk resurs till Snäckbacken Särskola i Sollentuna! Vill du bidra till att ge alla elever rätt utbildning i en kommunicerande och trygg miljö med höga förväntningar? Då är du den vi söker! Snäckbacken Anpassad Skola är riktar sig till utvecklingsstörda, flerfunktionshindrade elever från förskoleklass till och med grundsärskolan åk 9 och erbjuder en miljö där det finns en övertygelse om att alla barn kan utvecklas. Snäckbacken Särskola erbjuder: Förskoleklass (förskola), Klass 1-9 (anpassad grundskola), Fritidshem och Korttidstillsyn 9§ LSS (komplement till skola). Om oss Arbetsuppgifter: Du är en del av arbetslaget som bidrar till att Snäckbackens elever får undervisning som leder till nya förmågor och förståelse för normer och värden. Du är elevernas närmaste stöd i alla vardagssituationer. Kvalifikationer: Arbetslivserfarenhet: meriterande - elevassistent – mindre än 1 års erfarenhet Utbildning: meriterande - gymnasial utbildning inom socialt arbete och omsorg Kompetenser: meriterande - utbildad barnskötare eller liknande, alternativt annan för tjänsten förvärvad erfarenhet. god kommunikationsförmåga, mycket goda kunskaper i svenska, såväl skriftliga som muntliga. Personliga egenskaper För att vara framgångsrik i rollen måste du kunna kommunicera med människor med olika bakgrunder och i olika livssituationer. Du kan arbeta självständigt och ta ansvar. Vi letar efter en elevassistent som brinner för elever som är flerfunktionshindrade och vill vara med och bidra till att Snäckbackens elever får en utbildning i världsklass! Det innebär att du har ett stort engagemang för såväl elevernas välmående och utveckling som organisationens ständiga förbättringar. Information om tjänsten Tillträde enligt överenskommelse. Timvikarie vid behov. Lön Enligt överenskommelse Ansökan Endast sökande som uppfyller kvalifikationskraven beaktas. Vi från säger oss kontakt från rekryterare. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum Alla som anställs för arbete med barn och ungdomar ska lämna felfritt utdrag ur belastningsregistret från rikspolisstyrelsen före tillträdesdagen Varmt välkommen med din ansökan! Välkommen till Dibber – med hjärta för lärande! Timanställning vid behov.
Ericsson AB About this opportunity: The Head of Sourcing Site Products and Logistics will have overall accountability for strategy development, alignment and execution across a portfolio covering Site Products such as Site Interconnect, Energy Systems, Antenna systems, Installation Material and Logistics covering Freight(International & Domestic), Warehousing, Distributors, Custom Clearance, Aftermarket and Reversed Logistics . You will be responsible for managing a spend of ~17 BSEK. The Leader is a member of the Global Sourcing Leadership Team reporting to Head of Group Sourcing. You will be responsible for execution of the global sourcing strategy and secure a category supplier base that supports Ericsson current & future business needs. The primary location for this role is Sweden; however, remote work is possible for candidates residing within European time zones. Candidates living outside of these time zones may be considered for relocation support, subject to role requirements and individual circumstances. Join our Team What you will do: • You will lead a Global Team of Category and Strategic Sourcing Managers • You will develop, implement and drive Category Strategy • Advance the strategic value of Site Products and Logistics by continuously benchmarking and implementing best in class practices • Engage with Business Area, Market Area and Supply to develop strategies that deliver agreed upon financial and operational objectives • Develop competencies that understand Site Product and Logistics industry trends • Drive process and policy simplification, governance and compliance The skills you bring: • Education: BSC and MBA or equivalent • Min years of experience: 15 Years of which 5 years in Leadership Role • Preferably domain category knowledge & experience: Site Products and Logistics or Hardware • Sourcing Practice, Process & Strategy Knowledge • Proven ability to drive Should Cost models with suppliers and act as a catalyst towards stakeholders. • Demonstrate industry intelligence including understanding of industry structure, potential supply base globally as well as supply base of competition • Strong analytical and financial acumen • Strong negotiations skills • Ability to influence internal and external stakeholders and drive objective decision making • Ability to lead global diverse teams Behavioral Competences • Relating and networking • Persuading and influencing • Adapting and responding to change • Analysing • Entrepreneurial and commercial thinking • Formulating strategies and concepts • Strong curiosity and hunger to learn
Vi söker dig som vill arbeta som billackerare (förberedare) till en auktoriserad verkstad i södra Stockholm! Tjänsten är en rekrytering och du blir anställd direkt av kundföretaget. Här får du chansen att växa i en modern verkstadsmiljö med kunniga kollegor och fokus på kvalitet, säkerhet och yrkesstolthet. Om rollen som billackerare/förberedare I rollen som billackerare (förberedare) får du en varierande vardag där dina främsta uppgifter är att förbereda och lackera personbilar enligt givna branschstandarder. Du arbetar tätt ihop med erfarna kollegor och bidrar till att leverera bilar i toppskick till nöjda kunder på en arbetsplats som fått flertalet priser på grund av sin goda arbetsmiljö. Arbetsuppgifter Förbereda underlaget inför lackering, inklusive slipning, maskering och spackling av karossdelar. Lackera bilar och bilkomponenter enligt kvalitetskrav och arbetsorder. Utföra småreparationer och justeringar i samband med lackarbete. Säkerställa att arbetet uppfyller miljö-, säkerhets- och kvalitetskrav. Bidra till god arbetsmiljö och samarbete i teamet på auktoriserad verkstad. Krav för tjänsten Erfarenhet av arbete med billackering, lackförberedelse eller likvärdigt arbete. Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift. Körkort (B Manuell). Du kan arbeta noggrant enligt instruktioner och ta ansvar för dina arbetsmoment. Förmåga att arbeta både självständigt och i team. Meriterande färdigheter Utbildning inom billackering, fordonsteknik eller likvärdig erfarenhet. Erfarenhet från auktoriserad verkstad, plåt- eller lackverkstad. Kunskap inom moderna lackeringssystem och färgmatchning. Din profil Du är lösningsorienterad, gillar att ta initiativ och levererar alltid bästa möjliga resultat. Noggrannhet och kvalitet är en självklarhet för dig. Du har god förmåga att samarbeta och bidra till trivsel på arbetsplatsen. Du är flexibel, anpassningsbar och engagerad i ditt yrke. Det här erbjuder vi dig i jobbet som billackerare/förberedare En modern och säker arbetsmiljö hos auktoriserad verkstad i södra Stockholm. Möjlighet till kompetensutveckling och branschkontakter genom Fordonsakademin. Personlig utveckling och chans till långsiktig anställning. Stöd från engagerade kollegor och ett inkluderande arbetsklimat. Ansökan Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag!
Om tjänsten Som besiktningstekniker jobbar du med att besikta fordon och kontrollerar att de uppfyller uppställda miljö- och säkerhetskrav utifrån ett digitalt protokoll. Du får ett arbete som lägger stort fokus på att skapa nya kontakter inom branschen samt service och säkerhet. Det är ett ansvarsfullt och noggrant arbete med tidvis högt tempo då det är vänte kunder, det är därför viktigt att kunna vara flexibel och se till att alla kunder är nöjda. Du kommer att arbeta dels självständigt men och i team tillsammans med övriga kollegor. Tjänsten kommer att vara på heltid måndag – fredag med goda möjligheter till arbeta övertid. Vi söker dig som Som är motiverad, engagerad och van vid att arbeta under ett högt tempo. Du bör även ha tidigare fordonskunskap via arbetserfarenheter eventuellt utbildning. Vi ser gärna att du har ett stort tekniskt intresse och trivs att arbeta med människor. Du har en positiv inställning och tycker om att samarbeta med dina kollegor. Service intresse • B-körkort utan begränsningar • Teknisk fordonskunskap • Grundläggande datakunskaper Meriterande: Tillgång till egen bil. Språkkunskaper utöver svenska och engelska. Om oss Aura personal tror på människor och att alla som vill kan. Våra år i branschen har gjort oss övertygade om att många fler kan skapa sin egen framgång bara någon ser dem och ger dem chansen. Vårt fokus ligger på att hitta just de som vill utvecklas och se möjligheter. Aura personal vill hjälpa dig i din utveckling genom att erbjuda Aura Academy. Det är en kostnadsfri utbildning inom lager, verkstad samt heta arbeten. För mer information besök gärna vår hemsida eller kontakt oss!
Ancon är ett bolag som förenklar och förbättrar vardagen för hotell, restauranger och caféer med hjälp av moderna kassalösningar och smart teknik. Vi är stolta över att vara en av de ledande aktörerna i vår bransch och är mitt i en spännande resa. Vi söker tillsammans med Oddwork, en social och nyfiken person som vill vara med och utveckla både sig själv och vår affär. Som Säljare Här kommer du att arbeta med hela säljprocessen, från prospektering och första kontakt till genomförd affär. Du har fullt fokus på nykundsbearbetning och ansvarar för att hitta, engagera och skapa förtroende hos nya kunder inom Horeca- segmentet. Det är en roll för dig som gillar det personliga mötet och som får energi av att få saker att hända. Du jobbar nära vår säljchef samt är del av ett drivet team där vi gärna hjälper varandra framåt. Våra kunder är allt från lokala kvarterskrogar till större restaurangkoncerner och det är i mötet med dem du trivs som bäst. Med ett etablerat varumärke i ryggen, en stark produktportfölj och korta beslutsvägar finns alla förutsättningar att lyckas. Om dig: Du har ett tydligt säljdriv, trivs i en självständig roll och motiveras av att nå uppsatta mål. Du är van att jobba strukturerat, följer upp dina aktiviteter och gillar att hitta nya vägar in till rätt beslutsfattare. Samtidigt som du är proaktiv och målinriktad, har du också ett ödmjukt och lyhört förhållningssätt. Du förstår att sälj handlar minst lika mycket om att lyssna som att prata. Du behöver inte ha lång erfarenhet, men du ska vilja utvecklas i din roll och vara nyfiken på både människor och affärer. Vi tror att du har: Erfarenhet av B2B-försäljning Har du erfarenhet av restaurangbranschen blir vi extra nyfikna God förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska, i både tal och skrift Varför Ancon? Vi tror på lösningar som gör skillnad och är ett bolag i tillväxt, men utan att tappa det personliga. Här finns ett team med högt i tak, mycket humor och stark framåtanda. Vi är ett ungt bolag som värderar transparens, rak kommunikation och ett klimat där du vågar testa nytt. Hos oss är det kort väg från idé till beslut och du får möjlighet att vara med och påverka, både i din roll och vår fortsatta utveckling. START: Enligt överenskommelse PLATS: Stockholm OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast + rörlig del KONTAKT: Head of Recruitment Delivery, Ellinor Hellberg, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Vill du arbeta i en samhällsviktig verksamhet där du får kombinera service, struktur och förbättringsarbete? Vi söker nu dig som är självgående, lösningsorienterad och har ett öga för struktur till ett uppdrag inom kundtjänst och verksamhetsstöd hos en statlig myndighet med fokus på logistik. Du kommer att arbeta som konsult, vilket innebär att du är anställd av oss på Manpower men arbetar på plats hos myndigheten i Stockholm. Om rollen: Du kommer att spela en central roll i kundtjänsten och vara ett viktigt stöd för både interna användare och specialister. Uppdraget passar dig som är självgående, lösningsorienterad och har ett öga för struktur och förbättringar. Som administratör kommer du att arbeta med ärendehantering, intern kommunikation och utveckling av stödmaterial. Du kommer även att bidra till förbättringar av system och processer inom kundtjänst. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: * bevaka och hantera inkommande e-post i flera funktionsbrevlådor * registrera och fördela ärenden till rätt funktion eller specialist * säkerställa att ärenden uppdateras och följs upp inom rimlig tid. Vid behov ta initiativ till dialog med ansvariga funktionsroller/specialister för att säkerställa en effektiv handläggning. * utveckla och uppdatera hjälptexter, instruktioner och FAQ * identifiera förbättringsbehov i ärendehanteringssystemet och föreslå lösningar * planera och genomföra interna utbildningar samt Öppet hus-aktiviteter riktade till interna intressenter. Detta inkluderar planering, information samt insamling av återkoppling i syfte att öka förståelsen för kundtjänstens verksamhet och ärendehanteringssystemet. Omfattning: Omfattning: Heltid, 40 timmar/vecka Startdatum: Tidigast 15 augusti 2025 Uppdragets längd: 12 månader med möjlighet till förlängning Placeringsort: Stockholm, resor kan förekomma Distansarbete: Möjlighet till distansarbete 2 dagar/vecka (i snitt per månad) Kravprofil: * gymnasium eller likvärdig utbildning * goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt * minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete * kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som i skrift * mycket goda kunskaper i ärendehanteringssystem som Zendesk, ServiceNow eller likvärdigt Vi ser också att du har förmåga att arbeta strukturerat, självständigt och med hög servicekänsla. Du har en god kommunikativ förmåga och vana att skapa dokumentation och utbildningsmaterial. För att vara aktuell för tjänsten så behövs även: * Två referensuppdrag som visar: * Minst 3 månaders uppdragstid * Liknande arbetsuppgifter inom administration och kundkontakt * Minst ett uppdrag inom offentlig sektor Intresserad? Skicka in ditt CV. Ditt CV behöver tydligt visa vart du har jobbat samt vilka system du arbetat i. Specificera vilka uppdrag som den efterfrågade erfarenheten har uppnåtts, inklusive tidsperioden i formatet ÅÅ-MM och om det rörde sig om en heltid- eller deltidsanställning. Sök tjänsten idag! Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Alexandra Eriksson via e-post: [email protected]. Urval sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Som konsult hos oss får du en personlig konsultchef som finns där för dig och tillsammans arbetar ni för att du ska utvecklas i din yrkesroll. Erbjudande Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över ett flertal interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.
Start: 11/8-2025. Inom Förskolorna Upptäckarna AB, finns fyra fristående enheter. Varje förskola har sin profilering som de arbetar efter. Förskolorna drivs privat och är belägna i Älvsjö. Att i ett arbetslag inom förskolan arbeta efter våra styrdokument bl.a Lpfö 18/25. Att vara delaktig i utformandet av vår förskola. Att se det kompetenta barnets möjligheter. Ett bra förhållningssätt mot barn, vårdnadshavare och kollegor är av stor vikt. Barns inflytande är viktigt i utformandet av vår verksamhet. Att vilja erbjuda barnen en lustfylld dag med Läroplanens intentioner som drivkraft. Vi söker dig som är utbildad barnskötare och vill arbeta heltid. Du är utåtriktad och engagerad, har stor initiativförmåga. Kan Läroplanen och arbetar efter den. Flexibel och samarbetsvillig. Vi erbjuder planeringsdagar, planeringstid, pedagogiska måltider, arbetskläder, friskvårdspeng, friskvårdsaktiviteter, fortbildningar både egna och tillsammans. Stöd i form av pedagogisk utvecklingsledare och specialpedagog.
Välj ett jobb för att visa detaljer