Teknisk Projektledare / Produktägare till molnbaserat affärssystem
MWM Group AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill du arbeta i skärningspunkten mellan kundbehov, teknik och produktutveckling? Hos oss på MWM blir du en nyckelperson i arbetet med att vidareutveckla ett globalt, molnbaserat affärssystem – specifikt anpassat för media-/tidningsbranschen. Du får en kombinerad roll som teknisk projektledare och produktägare, där du leder kravarbete, skriver tekniska specifikationer och samarbetar tätt med både kunder och utvecklingsteam. Om rollen Du blir en del av vårt team för projektledning och produktägarskap. Tillsammans driver vi kundprojekt – både för nya kunder och för vidareutveckling hos befintliga. I din roll kommer du att: Vara experten på våra program Samla in och förstå kundernas behov Skriva tekniska specifikationer till utvecklingsteamet Testa nya funktioner innan de går live Ha löpande kontakt med kunder och utvecklare Hålla utbildningar och säljpresentationer Du behöver inte kunna koda själv, men du ska ha teknisk förståelse nog att översätta affärskrav till lösningar som utvecklingsteamet kan ta vidare. Kvalifikationer – det här behöver du ha Utbildning eller erfarenhet inom projektledning Goda kunskaper i SQL Förmåga att skriva tydliga tekniska specifikationer Flytande svenska och engelska i både tal och skrift Meriterande Erfarenhet av systemutveckling (t.ex. som lösningsdesigner eller tidigare utvecklare) Kunskaper i tyska Erfarenhet av Microsoft Azure Om oss MWM är ett SaaS-bolag och produktföretag med 25 års erfarenhet. Vi levererar molnbaserade system till kunder över hela världen. Vi är ocskå en del av Valsoft Corporation– en internationell organisation med över 130 mjukvarubolag. Det ger oss tillgång till resurser och spetskompetens inom områden som IT-säkerhet, molnplattformar och AI. Vår produkt ligger i framkant vad gäller AI-stöd för affärsprocesser. Vi sitter i ljusa lokaler vid Medborgarplatsen på Södermalm – mitt i Stockholmspulsen. Vi kombinerar det lilla bolagets snabbhet och gemenskap med resurserna från en global organisation. Förmåner Kollektivavtal 6 veckors semester 5 000 kr i friskvårdsbidrag Flexibla arbetstider och möjlighet till distansarbete Internationella kunder och varierade projekt (resor kan förekomma) Tillgång till globala resurser och spetskompetens inom säkerhet, moln och AI Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag – vi går igenom ansökningar löpande.

30 juni 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Bilförsäljare
Bilsmidigt AB
Butikssäljare, fackhandel

Bli vår nästa stjärnsäljare – en spännande möjlighet inom bilbranschen! Vill du vara en del av framtiden inom bilförsäljning? Har du ambitionen att utvecklas inom försäljning? Var med och påverka framtiden för en av Sveriges snabbast växande onlinebilhandlare - med en av marknadens bästa ersättningsmodeller! Bilsmidigt är en av Sveriges snabbast växande onlinebilhandlare och består i dagsläget av en tight och familjär arbetsmiljö som främjar både personlig och professionell utveckling. Hos oss blir du inte bara en del av teamet – du blir en del av vår resa mot att revolutionera bilköpsupplevelsen, som våra kunder ger imponerande 4,8/5 i betyg. Är du vår nästa toppförsäljare? Vi söker dig som älskar att möta nya utmaningar, trivs med förändring och har en passion för försäljning. Är du driven, engagerad och har en passion för bilar? Då är det här en unik chans för dig att växa och utvecklas i en snabbväxande bransch. Vem är du? För att lyckas i denna roll ser vi gärna att du: • Är driven, disciplinerad och har ett starkt fokus på resultat. • Har ett genuint intresse för bilar och en passion för försäljning. • Är en lagspelare som trivs med att arbeta mot gemensamma mål. • Har förmågan att snabbt och effektivt återkoppla till kunder. • Är van vid att arbeta i högt tempo och hantera stress med lätthet. Tidigare erfarenhet inom bilförsäljning, telefonförsäljning eller liknande är meriterande, men det viktigaste är att du har viljan att utvecklas och skapa resultat. Flytande svenska och engelska i både tal och skrift samt körkort är krav. Vad vi erbjuder: Du kommer att erbjudas en av marknadens mest attraktiva lönemodeller, där din framgång direkt speglar sig i din lön. Tjänsten innebär också helgarbete, och du utgår från vårt kontor i Upplands Väsby. Vi tror även starkt på mångfald, och därför söker vi i första hand kvinnor som vill vara med på vår tillväxtresa. Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt expansiva team! Vi ser fram emot att höra från dig.

30 juni 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Kundservicemedarbetare till Västerås
OnePartnerGroup Stockholm AB
Kundtjänstpersonal

Letar du efter en chans att kickstarta din karriär inom kundservice? Vi letar nu efter en positiv och lösningsorienterad Kundtjänstmedarbetare till ett av våra kundföretag i närheten av Västerås. Är du tillgänglig omgående, tycker om att arbeta med service och är målinriktad så är detta en perfekt möjlighet för dig!     Om tjänsten   Vi söker en nyfiken och engagerad person som vill utvecklas i en roll där kontakten med både kunder och kollegor står i centrum.I rollen som kundrådgivare kommer du fungera som den första kontaktpunkten för företagets kunder Huvudfokus kommer ligga på att ta emot inkommande samtal och hjälpa kunden att hitta och boka tillgängliga tider Identifiera behov, rekommendera passande tjänster och besvara allmänna frågor om verksamheten. Möta kunden på ett professionellt och lyhört sätt Arbeta aktivt för nöjda kunder och för att nå uppsatta mål Placeringsort för uppdraget är i närheten av Västerås. Arbetstiderna är förlagda mellan 7:00-19:00 där du kommer arbeta heltid 8 timmar per dag. Planerat startdatum för tjänsten är 1 september 2025.   Din bakgrund Vi söker dig som har erfarenhet av service, försäljning och / eller kundkontakt. Du har tidigare arbetat i butik, kundservice, telemarketing eller annan kundfokuserad roll. Då de inkommande samtalen kan vara både på svenska och engelska så har du goda kunskaper i svenska och engelska. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser att du bidrar med ett positivt mindset och en lösningsorienterad inställning– du ser möjligheter i varje samtal. Du har god kommunikativ förmåga och är lyhörd. Det är viktigt att du hanterar inkommande samtal professionellt och kan sätta dig in i mottagarens situation. Vidare drivs du av att uppnå goda resultat, är självgående och har ett strukturerat arbetssätt.   Nyfiken på att veta mer? Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader och för rätt person finns goda möjligheter till anställning hos kundföretaget. Du blir anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos kundföretaget. Du visar ditt intresse genom att enkelt ansöka via vår hemsida. Går du vidare i processen är kommande steg intervju hos oss, intervju hos kundföretaget och därefter referenstagning. I konsultvärlden går det ofta snabbt så vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mejl med hänsyn till GDPR. Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Ida Winther på [email protected] eller Åsa Wallergård Fröblom på [email protected].   När du blir en av oss Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos kundföretaget. Som konsult på OnePartnerGroup har du kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension samt fackliga relationer och du kommer ha regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden. Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort och lång sikt. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Välkommen till oss!

30 juni 2025
Sista ansökan:
8 augusti 2025
The Old Smokehouse söker souschef
Läckersta Smedsudden AB
Köksmästare och souschefer

Som souschef hos oss är du en viktig del av verksamheten samt spelar en stor roll för att gästen får en upplevelse i världsklass. Som namnet syftar till är grundtanken i vår matlagning rök och eld och vi är stolta över att vara den första vedeldade bbq-restaurangen i Stockholm. Vi röker majoriteten av vår mat i vår vedeldade smoker men har också mycket annat på menyn. Vi försöker alltid arbeta med säsongens råvaror och allt vi gör, gör vi själva och från grunden. Nu söker vi dig med minst ett par års erfarenhet i ansvarsroll som har goda grundkunskaper i matlagning från ett a´la carte kök, du är van att jobba i ett stundtals högt tempo med stil och finess. Kommunikationen är väldigt viktig så vi ser helst att du kan prata svenska eller har stor erfarenhet av att kunna kommunicera i ett internationellt kök. Vi lägger stor vikt vid att du är noggrann, kvalitetsmedveten, samarbetsvillig och har lätt att anpassa dig till olika situationer. Ledaregenskaper är ett krav. Hos oss har du möjlighet att utveckla dina kunskaper inom BBQ och det amerikanska köket. Välkommen med din ansökan redan idag!

30 juni 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Personlig assistent till aktiv kvinna i Kungsängen (75 %)
Fri Assistans STHLM AB
Personliga assistenter

Jobbannons: Personlig assistent till aktiv kvinna i Kungsänsgen Vi söker en engagerad och ansvarsfull personlig assistent till en aktiv kvinna i 60-årsåldern som bor tillsammans med sin familj i Kungsänsgen. Som personlig assistent kommer du att ha en betydande roll i att underlätta kvinnans vardag genom att assistera med praktiska göromål, följa med på olika aktiviteter och bidra till att skapa en trygg och stöttande miljö. Arbetsuppgifter: • Assistera kvinnan med praktiska göromål i hemmet • Följa med till kvinnans arbetsplats och andra aktiviteter såsom fotbollsmatcher, konserter, osv • Utföra manuella personförflyttningar med god fysik och omsorg • Ta egna initiativ samt kunna arbeta efter instruktioner • Skapa ett förtroendefullt samarbete baserat på god personkemi Kvalifikationer: • Kvinna mellan 20-45 år med rökfrihet • God fysik och förmåga att utföra manuella arbetsuppgifter • Flytande i svenska med god läsförståelse • Tidigare erfarenhet som personlig assistent är meriterande men inte ett krav • Möjlighet att arbeta enligt ett flexibelt scheman med varierande arbetstider Vad vi erbjuder: • Fast anställning på 30 timmar/vecka med möjlighet till ökning upp till 100% • Varierande arbetstider enligt rullande flerveckorsschema • Möjlighet att arbeta dagtid och kvällstid med eventuell inkludering av nattpass i framtiden • Möjlighet att arbeta extra med kort varsel vid kollegors frånvaro • Parkering finns tillgänglig för de som vill ta bil till/från arbetet Om du är en social, ansvarstagande individ med god fysik och intresse för att stötta andra i vardagen, är du den vi söker. Välkommen med din ansökan och bli en del av ett engagerat team som strävar efter att göra vardagen enklare och roligare för vår kund! Vi på Fri Assistans administrerar personlig assistans för assistansberättigade i Stockholms län. Vi är måna om att erbjuda hög service till både kunder och anställda eftersom vi vet att bra personliga assistenter är en förutsättning för bra personlig assistans. Därför vill vi vara en riktigt bra arbetsgivare och arbeta för goda relationer med varje medarbetare. Vi är anslutna till KFO och följer deras kollektivavtal, det ger dig som anställd trygga och tydliga anställningsvillkor. Utöver det erbjuder vi friskvårdsbidrag, smidig tidrapportering, tillgänglighet dygnet runt samt fortbildning i rollen som personlig assistent. Vi vill att du ska trivas och stanna hos oss!

30 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Projektchef med Stålprofil till Megaprojekt
NCC AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Är du duktig på Stål och har erfarenhet av stora projekt då har du nu möjligheten att få vara med och bygga ett av Sveriges mest spännande och omfattande byggprojekt? Vi står inför en historisk utveckling. Den tunga industrin ställer om och banar väg för en fossilfri framtid som skapar betydande värden inom ekonomi, teknisk utveckling och miljö. NCC:s affärsområde NCC Green Industry Transformation söker nu en driven Projektchef eller senior Platschef som har kunskap inom Stål till vårt team i Gällivare. Dina kollegor pendlar från olika orter i Sverige och har nu påbörjat en spännande resa där nya utmaningar, nya kunskaper och fin gemenskap utvecklas. Välkommen att ta nästa steg i din karriär i ett team där engagemang, kompetens och samarbete står i centrum. Tjänsten som Projektchef Stål  Som Projektchef för Stål har du en nyckelroll där du ansvarar för att kontrollera tillverkning och ytbehandling hos stålentreprenörerna samt montagearbeten på plats. Du övervakar och följer upp kvaliteten samt hanterar kostandsregleringar för både tillverkning och montagearbeten. Du driver projekt framåt – från planering till genomförande – med fullt ansvar för tid, kostnad och kvalitet. Du leder ett engagerat team av platschefer och arbetar nära produktionsledning, inköp och övriga intressenter för att optimera hela byggprocessen. Genom att bygga starka relationer med kunden säkerställer du både nöjda beställare och nya affärsmöjligheter. Rollen kan även innebära medverkan i anbudsarbete där din erfarenhet bidrar till att vinna och vidareutveckla samarbeten. Om affärsområdet NCC Green Industry Transformation NCC Green Industry Transformation är ett nystartat affärsområde som bildats för att NCC ska kunna stötta industrins gröna omställning. Affärsområdet specialiserar sig på komplexa och stora industri- och infrastrukturprojekt som omfattar ny teknik, just nu med ett fokus på Norr- och Västerbotten.    Din profil som Projektchef Stål Du arbetar idag antingen som Projektchef, senior Platschef eller Entreprenadingenjör med gedigen erfarenhet av byggproduktion inom stora projekt och med Stål. Du kan även ha en bakgrund från stålverkstäder eller platsmontering, antingen som entreprenör eller som kvalitetskoordinator. I grunden har du en teknisk utbildning och har följande utbildningar för stål: TR-stål/N och TR-stål/K och/eller målningskontroll: FROSIO är meriterande men ej ett krav. Du känner dig trygg i både entreprenadjuridik, ekonomisk styrning, produktionsplanering, kalkylering och riskhantering. Du vet hur man leder – både i medvind och motvind – och har ett naturligt fokus på struktur, kommunikation och teamkänsla. Du är lösningsorienterad och ser till att projektet alltid har rätt riktning. Du är van vid och trivs med att bygga långsiktiga relationer både internt och med kunder. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. NCC erbjuder NCC vill vara en attraktiv arbetsgivare med medarbetare som trivs, utvecklas och mår bra så därför erbjuder vi dig ett stort utbud av personalförmåner och interna utbildningar. NCC har kollektivavtal för alla medarbetare vilket ger dig en bra grundtrygghet och ett tydligt regelverk så att du vet vad som gäller för din anställning. Vi erbjuder även försäkringar, arbetstidsförkortning, friskvårdsbidrag, förskottssemester samt lunchförmån. Ytterligare information Tjänsten är en tillsvidareanställning. För att lyckas med rollen ser vi att du utgår ifrån Gällivare men det finns goda transportmöjligheter dit om du inte väljer att flytta dit på heltid. Initialt, d v s innan projektet är i full produktion, bedömer vi att ca 50 % av tiden kan ske på distans. Kontakt och ansökan Kontakta gärna Produktionschef Olaf Burger på 070 - 393 75 00 alternativt HR Specialist Monica Klersén på 070-653 90 49. Urval sker löpande dock är sista ansökningsdagen den 10 augusti 2025. Den här tjänsten bakgrundskontrolleras i enlighet med NCC:s säkerhetskultur. Bygg med oss och få branschens bästa kollegor På NCC drivs vi av att fortsätta utvecklas, oavsett om det handlar om våra byggprojekt eller vår personliga kompetens. Varje dag driver vi branschens mest spännande och komplexa byggprojekt framåt i ett nära samarbete mellan våra medarbetare, samarbetsparters och kunder. Hos oss är du en betydelsefull medarbetare som bidrar till de landmärken som definierar våra städer och samhällen. Här tar våra medarbetare en aktiv roll i en företagskultur grundad på stabila värderingar och beteenden för en trygg och säker arbetsplats. Vår samlade kompetens och varierande bakgrund gör skillnad. NCC - ett av de ledande företagen i Norden Annonssäljare och säljare av rekryteringstjänster undanbedes kontakta NCC för detta uppdrag.

30 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Löneadministratör sökes omgående - Stockholm
Sway Sourcing Sweden AB
Löne- och personaladministratörer

Har du erfarenhet av att arbeta med lönehantering? Är du tillgänglig omgående? Då kan det vara just dig vi söker!  Vi söker en noggrann och självgående administratör med erfarenhet av lönekörning, hantering och administration. Du behöver ha kunskaper i Excel. Du behöver ha erfarenhet av systemet  Palasso. Tillträde och ansökan: Startdatum: ASAP Slutdatum: 30 november 2025 Sista ansökningsdagen: ASAP Ort: Stockholm Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing ären innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

30 juni 2025
Sista ansökan:
17 december 2025
Språkteknolog
Institutet för språk och folkminnen
Översättare, tolkar och lingvister m.fl.

Språkteknolog Vill du arbeta på en myndighet där språk och kultur står i centrum och där arbetet med revitaliseringen av de nationella minoritetsspråken är en viktig del? Institutet för språk och folkminnen söker nu en språkteknolog till Avdelningen för nationella minoritetsspråk och svenskt teckenspråk. Institutet för språk och folkminnen (Isof) är en statlig myndighet som bygger upp och sprider kunskap om språk och kultur i Sverige. Vi är experter på det svenska språket, nationella minoritetsspråk, svenskt teckenspråk, dialekter, namn och folkminnen. Lär känna oss bättre genom att besöka vår webbplats https://www.isof.se/ Isof har fått ett utökat uppdrag att främja meänkieli genom att utveckla språkteknologin för språket och därmed också stärka språkvården. Vi söker därför dig som, i samverkan med språkvårdare och språkbärare, vill vara med och driva arbetet med att bygga upp språkmodeller för meänkieli för att stärka språkets digitala tillgänglighet. Uppdraget Du kommer att arbeta på Avdelningen för nationella minoritetsspråk och svenskt teckenspråk. Avdelningen ansvarar för bl.a. språkvårdande och språkfrämjande insatser, utvecklar språkmodeller, följer språkpolitiska frågor och bereder beslut om fördelning av statsbidrag för insatser till stöd för de nationella minoritetsspråken. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att: - utveckla regelbaserade språkmodeller och stavningskontroll för meänkieli - delta i arbetet med vidareutveckling, insamling och bearbetning av språkligt material på meänkieli - bistå i arbetet med underhåll och utveckling av meänkieli ordboken. Du kommer också att vara delaktig i att sprida kunskaper om språkteknologiska verktyg, extrahera och bearbeta det språkliga materialet som produceras vid myndigheten för att sedan kunna publicera detta som öppen data samt i samverkan med medarbetare och externa aktörer hantera och tillgängliggöra språkliga resurser på meänkieli. Din bakgrund Du har lägst kandidatexamen inom språkteknologi, datorlingvistik eller allmän lingvistik med inriktning mot språkteknologi alternativt annan erfarenhet som myndigheten bedömer likvärdig. Du har dokumenterad erfarenhet av att ta fram komplexa språkmodeller. Kunskaper inom Python eller liknade programmeringsspråk är nödvändiga för tjänsten likväl mycket goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift. Vi ser gärna att du har kunskaper inom lexikografi. Dokumenterad erfarenhet av språkteknologiskt arbete med något av de nationella minoritetsspråken eller språk med få språkteknologiska resurser samt god förståelse för meänkieli eller finska är meriterande. Har du dessutom upparbetade nätverk inom området och erfarenhet av arbete med finite-state-transducers för att ta fram komplexa språkmodeller så är det positivt. Goda kunskaper och erfarenhet av offentlig förvaltning är meriterande. Dina egenskaper Du har god kommunikationsförmåga, är samarbetsorienterad, har förmåga att arbeta både självständigt och i team. Du är strukturerad, noggrann och resultatorienterad. Du är en vetgirig problemlösare och levererar enligt tidplan. Vi kommer att lägga särskild stor vikt vid personliga egenskaper. Om Isof Isof är en statlig myndighet som samlar in, bygger upp och sprider kunskap om språk och kultur i Sverige. Vi finns till för alla och är en resurs för många yrkesgrupper, föreningar och organisationer. Vi bistår regeringen med underlag och ger stöd till andra myndigheter. Läs mer om oss på vår webbplats https://www.isof.se/ Övrigt Tjänsten är en visstidsanställning inom staten (STAVA) under perioden 1 september 2025 till 30 augusti 2027 med en omfattning på 100%. Placeringen är i Stockholm på avdelningen för nationella minoritetsspråk och svenskt teckenspråk. Resor i tjänsten kan förekomma. Tillträde enligt överenskommelse. Är du intresserad? Välkommen att skicka din ansökan i form av CV och personligt brev genom att registrera dig i rekryteringsverktyget! Sista ansökningsdag är 2025-08-03. I ditt CV ska det framgå år och månad för varje anställning samt en kort beskrivning av arbetsuppgifterna. Ladda även upp examensbevis/betyg om det är ett krav i tjänsten. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta avdelningschef Harriet Kowalski på tel. 070-220 62 28. Facklig kontaktperson för ST är Eleonor Karman, tel. 070-559 96 23. Varmt välkommen med din ansökan! Isof har gjort ett medieval för denna rekrytering. Vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

30 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Handläggare inom det sjätte jämställdhetspolitiska delmålet
Regeringskansliet
Planerare och utredare m.fl.

Jämställdhetsenheten, Arbetsmarknadsdepartementet Vi söker en handläggare som självständigt vill samordna, stödja och utveckla arbetet med jämställdhetspolitiken med fokus på arbetet mot mäns våld mot kvinnor, våld i nära relationer, hedersrelaterat våld och förtryck och prostitution och människohandel. Vi kan erbjuda dig en varierande tjänst tillsammans med kunniga kollegor i en händelserik miljö. Din arbetsdag. Sveriges morgondag. Arbetet omfattar handläggaruppgifter inom jämställdhetspolitikens område med fokus på mäns våld mot kvinnor, våld i nära relationer och hedersrelaterat våld och förtryck, samt prostitution och människohandel (för alla ändamål). I tjänsten ingår också att bidra i arbetet med jämställdhetsfrågor inom ramen för EU- och internationellt samarbete. Du kan också komma att få arbeta med andra delar av enhetens verksamhet. Du medverkar vid framtagning av underlag, förbereder och medverkar i interna och externa möten och bereder ärenden fram till beslut, exempelvis regeringsbeslut. Arbetet sker under en fortlöpande och nära dialog med såväl departementets ledning som med andra enheter, departement, myndigheter och organisationer. Läs mer om vår verksamhet på www.regeringen.se. Din bakgrund Vi söker dig som har relevant akademisk examen gärna inom juridik samt relevant erfarenhet av kvalificerat handläggande eller utredande arbete. Du har aktuell erfarenhet av arbete inom Regeringskansliet, annan statlig myndighet eller i övrigt inom offentlig förvaltning eller internationell organisation. Vidare så behöver du ha erfarenhet av arbete med samt kunskap om jämställdhetsfrågor. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete mot mäns våld mot kvinnor, våld i nära relationer och hedersrelaterat våld samt förtryck och prostitution och människohandel för alla ändamål. Det är positivt om du har erfarenhet av EU- och/eller internationellt samarbete samt kunskap om EU- och/eller internationellt samarbete. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete som handläggare i Regeringskansliet. Du har god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska. Dina egenskaper Alla som arbetar i Regeringskansliet behöver ha helhetssyn och samarbeta för verksamhetens bästa. Du förväntas bidra med ditt perspektiv och din kompetens samt vara öppen för andras. Du kommer med idéer och nya angreppssätt för att förbättra och utveckla verksamheten och din egen kompetens. Du är inriktad på resultat i ditt agerande och anpassar dig när behov och inriktning ändras.  Läs mer på Medarbetarskap och ledarskap i Regeringskansliet - Regeringen.se För att passa i rollen behöver du vara analytisk, noggrann och strukturerad samt ha en god förhandlingsförmåga. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och att du kan fungera väl i vårt arbetslag och bidra till utvecklingen inom enheten Övrigt. Tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Startdatum den 1 januari 2026. En säkerhetsprövning kommer att genomföras innan beslut om anställning fattas. Är du intresserad? Är du intresserad och vill veta mer om jobbet och vad vi erbjuder, kontakta enhetschef Lenita Freidenvall. Du är också välkommen att kontakta HR-handläggare Elisabeth Roxmalm. Fackliga kontaktpersoner är Lina Konradsen för Saco och Åsa Bergqvist för ST. Samtliga nås via Regeringskansliets växel, 08-405 10 00. Välkommen att registrera din ansökan i vårt rekryteringsverktyg senast den 4 augusti 2025.     Regeringskansliets uppdrag är att stödja regeringen i dess arbete med att styra Sverige och förverkliga sin politik. Här arbetar 4 800 personer, varav 600 utomlands. Regeringskansliet välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Vi ser jämställdhet och mångfald som en styrka och tillgång och vi arbetar aktivt för att vara en arbetsplats fri från diskriminering. Arbetsmarknadsdepartementet ansvarar för frågor och ärenden som rör arbetsmarknad, arbetsrätt och arbetsmiljö. Departementet ansvarar också för integrationsfrågor, arbetet mot utanförskap och arbetet för ökad jämställdhet mellan kvinnor och män. Dessutom ansvarar departementet för arbetet för mänskliga rättigheter på nationell nivå, att stärka hbtqi-personers rättigheter samt arbetet mot rasism och diskriminering.

30 juni 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025
Kundservicemedarbetare
OnePartnerGroup Stockholm AB
Kundtjänstpersonal

Letar du efter en chans att kickstarta din karriär inom kundservice? Vi letar nu efter en positiv och lösningsorienterad Kundservicemedarbetare till ett av våra kundföretag i Stockholm. Är du tillgänglig omgående, tycker om att arbeta med service och är målinriktad så är detta en perfekt möjlighet för dig!   Om tjänsten   Vi söker en nyfiken och engagerad person som vill utvecklas i en roll där kontakten med både kunder och kollegor står i centrum.I rollen som kundrådgivare kommer du fungera som den första kontaktpunkten för företagets kunder Huvudfokus kommer ligga på att ta emot inkommande samtal och hjälpa kunden att hitta och boka tillgängliga tider Identifiera behov, rekommendera passande tjänster och besvara allmänna frågor om verksamheten. Möta kunden på ett professionellt och lyhört sätt Arbeta aktivt för nöjda kunder och för att nå uppsatta mål Placeringsort för uppdraget är i centrala Stockholm. Arbetstiderna är förlagda mellan 7:00-19:00 där du kommer arbeta heltid 8 timmar per dag. Planerat startdatum är i mitten av augusti.       Din bakgrund Vi söker dig som har erfarenhet av service, försäljning och / eller kundkontakt. Du har tidigare arbetat i butik, kundservice, telemarketing eller annan kundfokuserad roll. Då de inkommande samtalen kan vara både på svenska och engelska så har du goda kunskaper i svenska och engelska. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser att du bidrar med ett positivt mindset och en lösningsorienterad inställning– du ser möjligheter i varje samtal. Du har god kommunikativ förmåga och är lyhörd. Det är viktigt att du hanterar inkommande samtal professionellt och kan sätta dig in i mottagarens situation. Vidare drivs du av att uppnå goda resultat, är självgående och har ett strukturerat arbetssätt.   Nyfiken på att veta mer? Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader och för rätt person finns goda möjligheter till anställning hos kundföretaget. Du blir anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos kundföretaget. Du visar ditt intresse genom att enkelt ansöka via vår hemsida. Går du vidare i processen är kommande steg intervju hos oss, intervju hos kundföretaget och därefter referenstagning. I konsultvärlden går det ofta snabbt så vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mejl med hänsyn till GDPR. Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Ida Winther på [email protected] eller Åsa Wallergård Fröblom på [email protected].   När du blir en av oss Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos kundföretaget. Som konsult på OnePartnerGroup har du kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension samt fackliga relationer och du kommer ha regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden. Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort och lång sikt. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Välkommen till oss!

30 juni 2025
Sista ansökan:
8 augusti 2025