Registrator till Arbetsmiljöverket
Perido AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Har du registratorutbildning alternativt minst ett års erfarenhet av yrket och söker ditt nästa uppdrag? Vill du bidra till ett viktigt samhällsuppdrag och arbeta i en roll där struktur, noggrannhet och service står i fokus? Här erbjuds du chansen att bli en del av en meningsfull verksamhet med tydligt syfte. Läs mer för att se om detta är ditt nästa uppdrag! Om tjänsten Vi på Perido söker nu en registrator till vår kund Arbetsmiljöverket, en statlig myndighet som har regeringens och riksdagens uppdrag att se till att lagar om arbetsmiljö och arbetstider följs av företag och organisationer. Arbetsmiljöverket verkar för att alla anställda i Sverige har rätt till en bra arbetsmiljö enligt arbetsmiljölagen. Ingen ska behöva skada sig, bli sjuk eller dö på grund av sitt arbete. Denna tjänst är placerad på myndighetens kontor i Solna, Stockholm. Dina arbetsuppgifter Vi hjälper nu Arbetsmiljöverket att hitta en ny registrator. Erfarenhet av arbete i registratorsfunktion där arbetet huvudsakligen sker digitalt är viktigt för att lyckas i denna roll. Arbetsuppgifter: Daglig postöppning, diarieföring av inkommande handlingar Bevakning av officiell e-postlåda Sortering av inkommande mail Kontakter med medarbetare och allmänhet om myndighetens handlingar Dina egenskaper För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har en god kommunikativ förmåga, är trygg i din roll och har en stark känsla för service. Du arbetar strukturerat, har ordning och reda, och kan hantera flera uppgifter parallellt. Du tar gärna eget ansvar och driver ditt arbete självständigt framåt – samtidigt som du är bekväm med att samarbeta och bidra till gruppen. Vid högt inflöde av handlingar kan det förekomma att samma arbetsmoment upprepas under större delen av arbetsdagen. Därför är det viktigt att du är noggrann, uthållig och trivs med att arbeta strukturerat även i ett högt tempo. Låter detta som en beskrivning av dig? Då tycker vi att du ska skicka in din ansökan redan idag! Kvalifikationer: Diplomerad registrator, registratorsutbildning på högskolenivå eller likvärdig utbildning. Alternativt, gymnasium eller likvärdig utbildning samt ett (1) års arbetslivserfarenhet som registrator Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt Kunskaper om dokument- och ärendehanteringssystem (exempelvis Public360, W3D3, Platina m.fl.) Kännedom om lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet och registrators verksamhet och ansvar Mycket goda skriftliga och muntliga kunskaper i svenska Goda skriftliga och muntliga kunskaper i engelska Meriterande: Erfarenhet av arbete i registratorsfunktion där arbetet huvudsakligen sker digitalt Erfarenhet från registratorsfunktion i offentlig sektor, minst 2 uppdrag om minst 6 månader de senaste 3 åren Omfattning och tillträde Heltid, konsultuppdrag i 5 månader, med chans till förlängning ytterligare 5 månader. Start mitten av augusti. Ansökan Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35321 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen. Om Perido Varför heter företaget Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal interna medarbetare på våra huvudkontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Allakando läxhjälp Bromma, privatlärare, Generellt studiestöd
Allakando AB
Arbetsförmedlare

Studiecoach – Flexibelt och meriterande extrajobb Undervisa i dina ämnen och utveckla eftertraktade färdigheter som ledarskap och pedagogik. Bli en förebild för dina elever, samtidigt som du har tid till egna studier och fritid! Flexibelt och enkelt att kombinera med studier och fritid Mycket utvecklande och en merit som imponerar Gör skillnad och bli en förebild för dina elever Ansök till jobbet här: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Så fungerar jobbet som studiecoach Du väljer enkelt de uppdrag som passar dig och dina ämnen på vår lärarportal Ni träffas hemma hos din elev, på en plats centralt eller online Lektionerna är på 90-120 minuter, en eller två gånger i veckan Extrajobbet passar perfekt för dig som: Går på exempelvis gymnasiet eller universitet Vill göra skillnad för andra människor Är positiv och engagerande Har goda ämneskunskaper i dina ämnen Kan extrajobba minst 4 timmar i veckan Kommunicerar effektivt på svenska i tal och skrift Flexibelt extrajobb utan krav på förkunskaper: Undervisa i hemmet, på ett bibliotek eller online Välj själv ämnen och på vilken nivå du vill undervisa Jobba på de dagar och tider som passar dig Inga förkunskaper krävs, vi utbildar dig! Bonus! Du som jobbar hos oss en längre period får även kostnadsfri tillgång till exklusivt studiematerial som hjälper dig säkra försprånget inför exempelvis högskoleprovet! https://www.allakando.se/hogskoleprovet/ Ansök till jobbet på 3-4 minuter Du ansöker enkelt och smidigt på vår karriärsida: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Ansökan tar endast några minuter – sedan blir du kallad till intervju för jobbet som studiecoach på Allakando! Läs mer om oss här: https://www.allakando.se En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Studiecoach online: https://www.allakando.se/laxhjalp-online/ Studiecoach i matematik: https://www.allakando.se/mattehjalp/ Privatlärare i matematik: https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Personlig nanny: https://nannypoppins.se/ Privat barnvakt: https://barnvakt.se/ Au pair i USA: https://my-nanny.se/au-pair/ Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Personlig studiecoach i Stockholm: https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm/ Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg/ Barnvakt i Stockholm: https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm/

17 juni 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Receptionist/Värd Heltid
Barona Professionals AB
Kontorsreceptionister

Har du fått höra från dina vänner att du har en fingertoppkänsla för service? Motiveras du av att göra det där speciella för människor du möter? Om svaret på frågorna är ’Ja’ tror vi att du med stor sannolikhet är vår kunds nya Customer Experience Manager! Barona har ett stolt samarbete med Europeiska Motor som just nu söker efter en ny stjärna. I rollen receptionist på Europeiska motor kommer du få titeln Customer Experience Manager. Du kommer i din roll att upprätthålla det dagliga arbetet på Europeiska Motors anläggningar. – Ett arbete som präglas av fantastiska kundmöten, samarbete och glädje!  Arbetsbeskrivning Som Customer Experience Manager kommer du tillsammans med ditt team att äga allt som händer i bilhallen. Du är den första personen som kunderna möter och du ansvarar för att guida kunderna i hallen. Du ställer frågor för att ta reda på kundens behov för att därefter lämna över till en säljare på plats. Utöver det fysiska kundbemötandet kommer du även arbeta med mer administrativa uppgifter. Tjänsten är i Vällingby så det är bra om du bor i närheten Förutom ditt närmaste team jobbar du nära andra avdelningar som exempelvis försäljning- leverans och serviceavdelningen. Övriga arbetsuppgifter omfattar:Organisera fordon i anläggningens bilpark Upprätthålla en konstant hög visuell standard i bilhallen Besvara anläggningens telefon Parkeringsinventering Inventering och inköp av kontorsmaterial Hantera provkörningar Din profil Europeiska Motor strävar alltid efter att leverera både fysisk och digital service i världsklass. Vi ser därför att du har ett genuint intresse för service och brinner för att ge kunder en oförglömlig upplevelse vid varje besök i bilhallen. Rollen omfattar mycket eget ansvar vilket bidrar till att vi tror att du har en god förmåga att strukturera och prioritera bland dagens uppgifter. Du arbetar alltid tillsammans med kollegor, både inom din avdelning samt i nära relation till andra avdelningar.  Vi ser också att du som söker har:B-körkort  Erfarenhet av kundbemötande serviceyrken så som butik Erbjudande Du kommer bli anställd av Barona med tillkommande förmåner via kollektivavtal. Tjänsten är en heltidsanställning med arbetstider mellan 09.00 och 18.00 och start i mitten av Augusti. Utöver detta söker vi även en deltidsanställd, där arbetstiderna kan variera under vardagar och helger. Helgarbete sker främst mellan 11.00 och 15.00, och vi kan vara flexibla med schemat för att hitta lösningar som passar dig. Denna deltidsroll är idealisk för dig som till exempel studerar och vill kombinera arbete med dina studier. Du kommer vid uppstart att genomföra utbildningar som ger kunskaper om service och kundens produkter. Rekryteringsprocessen Rekryteringsprocessen innehåller intervjuer med både Barona och Europeiska Motor. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu! Kontakt Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Om Barona Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.Läs mer här:  http://barona.se/om-oss/

17 juni 2025
Sista ansökan:
29 juli 2025
Ajs Måleri söker målare för alla typer av måleriarbeten

Vi söker målare till vårt växande team! Är du en noggrann och självgående målare med öga för detaljer? Vill du arbeta i ett seriöst företag med bra sammanhållning , tydliga rutiner och hög yrkesstolthet då kan du vara den vi söker. Vi är AJS Måleri AB etablerat 1963 med ett gott rykte och många nöjda kunder både privat och företagssektorn. Vi erbjuder en trygg arbetsplats där kvalitet, kommunikation och trivsel står i fokus. Vi söker nu en eller flera målare till in och utvändiga uppdrag i Stockholm med omnejd. Vi söker dig som har yrkesbevis eller motsvarande erfarenhet mins 5 år , är noggrann, ansvarstagande och kundvänlig. B-körkort ett plus Svenska eller engelska i tal och skrift Vi har kollektivavtal

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Senior Product Manager – Stockholm
Sway Sourcing Sweden AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Vår kund inom digital utveckling söker en erfaren Product Manager för att leda teamet Inspire & Discover inom en affärsnära digital organisation. Teamet består av över 15 personer med kompetenser inom bland annat utveckling, dataanalys och design. Rollen innebär ett helhetsansvar för teamets leveranser, prioriteringar och produktstrategi i nära samarbete med affärs- och teknikintressenter. Arbetsuppgifter: Leda dagliga standup-möten med teamet Fånga upp och analysera kund- och affärsinsikter samt omsätta dem till konkreta förbättringar Planera sprintar och kontinuerligt prioritera och uppdatera backloggen Ansvara för roadmap-planering och säkerställa att arbetet är i linje med uppsatta OKR:er (mål och nyckelresultat) Krav: Vana att samarbeta nära med utvecklingsteam och god förståelse för tekniska processer och systemutveckling. Tidigare erfarenhet av att arbeta som senior produktchef. Van vid att leda större produktteam och ta ett övergripande ansvar för leverans och teamdynamik. Flytande svenska och engelska, i tal och skrift. Vänligen skicka in ditt CV på engelska! Tillträde och ansökan: Startdatum: 15 jul 2025 Slutdatum: 01 feb 2026 Sista ansökningsdagen: 20 jun 2025 Ort: Stockholm Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 december 2025
Lagerarbetare till DHL Express i Arlanda | Extrajobb
Manpower AB
Lager- och terminalpersonal

Vill du vara en del av ett globalt logistikföretag där varje dag bjuder på nya utmaningar? Vi på Manpower söker nu terminalarbetare till DHL Express Arlanda på morgonskiftet. Hos DHL Express får du vara en del av ett världsledande team som ser till att paket kommer fram i tid - både lokalt och globalt. Tillsammans jobbar vi för att säkerställa att alla logistiska processer flyter på smidigt och effektivt. Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och DHL. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos kunden. Vad du kommer att göra Som terminalarbetare på DHL Express Arlanda kommer dina arbetsuppgifter vara både varierande och dynamiska. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att: * Sortera och hantera paket * Arbeta med tullagerhantering * Säkerställa att arbetsplatsen är organiserad och effektiv * Samarbeta med ditt team för att bibehålla ett smidigt flöde * Hantera tunga lyft vid behov Övrig information Placeringsort: Arlanda Arbetstider: Måndag-fredag 05.15-09.15/05.30-09.30 Anställningsform: Behovsanställning, du bör kunna jobba runt 3 pass i veckan. Gärna mer under sommaren Vem är du? Du är en person som gillar att arbeta snabbt och effektivt. Du är självgående, har god samarbetsförmåga och trivs i en dynamisk och flexibel arbetsmiljö. Du är lösningsorienterad och kan hantera de utmaningar som uppstår i en snabbväxande logistikverksamhet. Du gillar att jobba tillsammans med andra för att nå gemensamma mål och ser alltid till att leverera bästa resultat. Vi söker dig som För att passa för denna tjänst ser vi att du: * Har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% (studier, annat jobb, pension, elitidrott eller eget företag) * Är i god fysisk form och trivs i ett högt arbetstempo * Talar och skriver svenska flytande Truckkort är meriterande, men inget krav. I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundkontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning. Vad erbjuder Manpower? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också. Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Hur söker jag jobbet? Det är väldigt enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sabina Larsson via e-post: [email protected] Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail! Vi ser fram emot att höra från dig! Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Software Engineer - Backend
Tendium AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Do you want to join the technological revolution? Tendium is looking for a Software Engineer to join the team.  At Tendium, we build cutting-edge AI solutions that help customers make sense of complex and fragmented procurement data. As part of our AI/ML Ops team, you will be responsible for the deployment, observability, and performance of our machine learning solutions. Your work will ensure that our data processing runs reliably at scale, enabling our customers to seamlessly interact with and extract value from critical information. You will also take ownership of integrating and optimizing robust, scalable databases that support our core data workflows, from document metadata and vector embeddings to structured procurement insights. Why TendiumTendium is a fast-growing tech company operating at the intersection of technology and customers. Using advanced machine-learning technologies, we are revolutionising industries with modern, efficient methods — creating new possibilities to democratise both public and private sector markets. Our team is expanding rapidly, bringing together some of the brightest talents from across Sweden and beyond, from data scientists to sales professionals. While we recognise the need for structure as we grow, we strive to maintain a collaborative environment where responsibility, autonomy, and individual input are highly valued. If you’re ready to make an impact and grow with us — we want to hear from you. The JobThe work environment will be agile, and you’ll work alongside self-sustaining teams. Your team will have full ownership over the products and features you create, leveraging continuous delivery practices. We strive towards having development teams at Tendium that are self-reliant, comprising a spectrum of skills encompassing backend, frontend, infrastructure, and dev-ops expertise. As a team, we always strive to use state-of-the-art technology and stay at the forefront of development. Working agile means that we build minimum viable products, but we always aim for high-quality code. Moreover, we encourage everyone to share their thoughts and ideas, regardless of their area of expertise. We believe that great input can come from anywhere, and that includes how we work, not just what we work on. You’ll have the opportunity to shape both our product and our ways of working. And if you want to dig deep in a technical area you will always find someone interested in the team. We are looking for primarily Stockholm based candidates and we work in a hybrid environment.  Our current stack: Backend: NodeJS (TypeScript), GraphQL (microservice architecture), DBs: PostgreSQL, OpenSearch, DocumentDB (MongoDB), S3 Infrastructure: AWS containerized and serverless compute through TypeScript CDK Languages: Typescript (backend and infrastructure) Who we are looking for For this position, we seek an individual who can demonstrate responsibility and initiative, as well as great attention to detail. You should value structure and possess a good ability to write scalable code at both macro and micro levels. You need to be comfortable with data modelling and have an understanding of how data decisions made upstream in a data pipeline affect end results. At Tendium, the tech teams work with continuous delivery and we aim for fast delivery with quality code, without over-engineering. We value constructive problem solving and are looking for someone who enjoys taking on new tasks and features and appreciates learning about and using new technology and solutions. Furthermore, we are on the lookout for individuals who find fulfillment in collaborative problem-solving and appreciate collaborating closely with team and colleagues (e.g. pair programming), and that is why we are looking for those qualities in you. Ideal candidates should have a few years of experience in backend development with a focus on data engineering. Note that by experience, we do not necessarily mean employment. We care about what you can do, not how long you’ve been on the payroll.  Requirements: MSc Degree in computer science or similar 2+ years experience working with backend development. Proficient in SQL databases, with hands-on experience in database setup and integration. Experience working with Cloud storage or computing Based in Stockholm or surrounding areas Fluent in English Meritorious: Proficient in TypeScript Experience working with large scale ML deployments. AWS Experience Wide experience in working with different AWS Storage solutions. Application We look forward to your application. We are looking to hire someone with a start date of September 1st, or as close to this as possible. Successful candidates will initially be invited to a first interview where you will have the opportunity to meet the team. Please find additional information on our recruitment process here. If you want to know more about our culture and what you can expect when working at Tendium you can read more about it here. Equality and inclusion statement At Tendium, we don’t just value diversity — we celebrate it. We’re building a workplace where everyone should feel that they belong, where your voice is heard, and your experiences are respected. Different perspectives fuel our creativity and drive innovation, and we’re always looking for people who can bring something new to the team. Whoever you are, wherever you're from — we’d love to hear from you. Let’s shape the future together.

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 december 2025
Digifysisk skolsköterska till Järna
Klara SkolPool AB
Skolsköterskor

Arbetsbeskrivning Digifysisk skolsköterska till Järna sökes till hösten! Brinner du för att arbeta med barn och unga i ett hälsofrämjande sammanhang? Vi söker nu en varm och engagerad skolsköterska till en liten F–9-skola i centrala Järna. Du trivs med nära elevkontakter och är bekväm i miljöer med variation och många kontaktytor. Om tjänsten Omfattning: 30% Plats: Grundskola i Järna Upplägg: Hög flexibilitet – arbete kan delvis ske hemifrån som digifysisk skolsköterska Anställning: Konsult via Klara Start: Hösten 2025 Du blir en del av skolans elevhälsoteam och bidrar med förebyggande och hälsofrämjande insatser. Tidigare erfarenhet som skolsköterska är meriterande, men inte ett krav. Ansök redan idag – tjänsten kan komma att tillsättas snabbt! Din bakgrund Du ska vara legitimerad sjuksköterska med vidareutbildning inom öppen hälso- och sjukvård, hälso- och sjukvård för barn och ungdom eller skolhälsovård. För dig som är lite nyare i rollen erbjuder vi stöd och extra handledning. När du arbetar på våra vårdgivarskolor är du en del i våra team. Tillsammans med dina kollegor skapar ni en tryggare vardag med kompetens- och erfarenhetsutbyte. Inom vår vårdgivarorganisation har vi en tydlig struktur med ett väluppbyggt metodstöd och ledningssystem. Inom Klara SkolPool har vi alltid korta kontaktvägar och du har alltid nära till din medicinskt regionansvariga och medicinska verksamhetschef. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och vill att du känner igen dig i följande: - Självgående - Social och utåtriktad - Flexibel - Brinner för elevhälsa och våra barn och ungdomar - Ett genuint intresse för förebyggande elevhälsa Om oss Ambeas verksamhetsområde Klara SkolPool är en av Sveriges ledande aktörer för bemanning inom skola. Klara SkolPool arbetar enligt ett kvalificerat ledningssystem, Socialstyrelsens riktlinjer för medicinsk elevhälsa och GDPR. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och är ISO-certifierade. Klara SkolPool är ett närvarande personalföretag med kvalitet, flexibilitet, engagemang och eleven i fokus. Vi är det personliga företaget, hos oss på Klara SkolPool får du en egen konsultchef som känner dig, vet hur du önskar arbeta och kan din kompetens. Vi erbjuder varierade uppdrag och samarbetar med skolor, koncerner och kommuner i hela Sverige. Våra uppdrag löper oftast terminsvis eller längre, men vi har också kortare uppdrag under läsåret. Vi kan skolan och arbetar med alla personalgrupper inom elevhälsan. Viktigt för oss är att vår personal får stöd i vardagen. Vi erbjuder: - Marknadsmässig lön - Tillsvidareanställning eller anställningsform enligt överenskommelse - Friskvårdsbidrag - Kollektivavtal - Personlig utbildningspott - Bidrag för sociala aktiviteter Urval görs löpande och därför hoppas vi att du ansöker idag. För all anställning krävs utdrag ur belastningsregistret så beställ ditt redan idag! Vi vill bidra till elevernas möjligheter att lära och växa. Om du också vill bidra till detta, så ser vi fram mot att lära känna dig. Klara SkolPool ska vara kvalitetsledande i allt som görs och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Välkommen till Klara SkolPool!

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Utesäljare i stålbranschen
Huddinge Stål AB
Företagssäljare

Vill du vara med och skapa tillväxt och nya relationer inom stål? Vi söker en passionerad Utesäljare till Bromma Stål, Huddinge Stål och Telge Stålcenter! Om tjänsten: Är du en resultatinriktad relationsbyggare med ett starkt intresse för försäljning? Vill du driva affärer och skapa långsiktiga kundrelationer inom en växande koncern? Då är detta rollen för dig! Som utesäljare hos oss arbetar du 100% ute på fältet, med placeringsort i Jordbro på vårt företag Huddinge Stål. Du får tjänstebil och en flexibel arbetsvardag där du aktivt arbetar med nykundsbearbetning inom våra tre kärnområden: Stålhandel med handelsstål Verkstadstillverkning av stål Montage av stålprodukter  Din huvudsakliga uppgift är att identifiera, utveckla och skapa nya affärsmöjligheter, och sedan överlämna dessa till våra kompetenta innesäljteam för vidare bearbetning. Det innebär att du: Aktivt söker upp potentiella kunder inom bygg- och industrisektorn. Analyserar kundbehov och erbjuder lösningar anpassade efter deras krav. Skapar och bygger långsiktiga, förtroendefulla relationer som genererar affärer. Samarbetar nära våra bolag för att säkerställa smidig överlämning och kundupplevelse. Utvecklar strategier för att bredda och stärka vår kundportfölj. Vad vi söker hos dig: En motiverad och strukturerad säljare med förmåga att skapa förtroende. Erfarenhet av nykundsbearbetning inom industribranschen, bygg eller liknande. Självständig, målmedveten och way under in i minsta detalj. Förståelse för teknisk försäljning är meriterande, men inte ett krav – viktigast är din drivkraft och vilja att lyckas. En positiv attityd och stark motivation för att nå och överträffa mål. Vad vi erbjuder: En heltäckande utesäljtjänst med stort eget ansvar och variation. Grundlön med bra provisionsmöjligheter och tjänstebil. Möjlighet att arbeta inom ett stabilt företag med starka varumärken i Norrort och Söderort. En personlig utvecklingsresa i ett företag som värnar om sina medarbetare och satsar på tillväxt. Placeringsort i Jordbro, nära goda kommunikationer och strategiskt viktigt område. Är du redo att göra skillnad och ta ett steg vidare i din säljkarriär? Skicka din ansökan redan idag och bli en nyckelspelare i tillväxten för Bromma Stål, Huddinge Stål och Telge Stålcenter! Välkommen med din ansökan!

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Vi söker Projektledare El
eLinked AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Vi söker en Projektledare EL – Ta klivet in i ett av branschens mest välkända företag! Har du gedigen erfarenhet av att leda projekt inom elbranschen från start till mål?Nu har du chansen att bli en del av ett av Sveriges mest etablerade aktörer inom elteknik och infrastruktur.   Om tjänsten I rollen som Projektledare EL får du ett helhetsansvar för projektens genomförande från planering och bemanning till ekonomi och kunddialog. Du arbetar nära arbetsledare, montörer och kunder för att säkerställa att varje projekt levereras i tid, enligt budget och med högsta kvalitet. Du är van att arbeta strukturerat och har ett starkt fokus på både resultat och relationer. Dina arbetsuppgifter: Planera, leda och koordinera montörer och underentreprenörer. Driva elprojekt med fokus på lågspänning, från uppstart till avslut Ansvara för den dagliga driften av projektet Säkerställa att projekt levereras enligt avtal och kvalitet Delta i byggmöten och rapportera till projektledning Vara en central kontaktperson för kund, leverantör och interna resurser Vi söker dig som har: Teknisk utbildning inom el (YH, gymnasieingenjör eller likvärdig) Erfarenhet av projektledning inom elbranschen, särskilt inom lågspänning Kunskap om branschstandarder, föreskrifter och säkerhetskrav Förmåga att leda, strukturera och kommunicera effektivt God datorvana och erfarenhet av kalkyl- och planeringsverktyg B-körkort   eLinked erbjuder: God lön efter bakgrund/erfarenhet Kollektivavtal: Installationsavtalet med tillhörande förmåner som reseersättning/restid mm. Arbetstelefon med fria samtal och surf Dator eller surfplatta - till projekt/ansvarsroller som kräver tydlig dokumentation Fora: Olycksfalls försäkring - Tjänstepension Friskvårdsbidrag via Nordic Wellness, Sats, 24/7. Ett stort kontaktnät i el-branschen Trevliga aktiviteter med firman God uppföljning och kompetensutveckling Möjlighet att växa internt Utbildningar & Kurser Din profil För att vara en attraktiv projektledare på eLinked ser vi gärna att du värdesätter yrkesstolthet, en vilja att göra ett snyggt och bra jobb samtidigt som du är en schysst arbetskollega. Ansökan Välkommen med att registrera din ansökan via länken med ett uppdaterat CV. Löpande urval tillämpas, därmed kan tjänsterna komma att tillsättas innan annonsen löper ut.

17 juni 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025