Fordonstekniker till Torvalla Bil Sätra - KIA
Svensk Autorekrytering AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Arbetsbeskrivning Har du några års erfarenhet som Tekniker och vill fortsätta utvecklas tillsammans med oss på Torvalla Bil och arbeta med KIA? Då ser vi fram emot att du ska bli en del av vårt team! På Torvalla Bil genomsyrar den familjära känslan vår kultur tillsammans med vår värdegrund. Vi tror på att låta medarbetare växa tillsammans med oss och erbjuder därför ett certifierat utbildningsprogram genom KIA så att du kan fortsätta utvecklas i ditt yrke som Tekniker. Som Tekniker kommer du att arbeta med varierande typer av arbeten med fokus på felsökning och diagnostik. I takt med att vårt produktutbud utvecklas kommer du som Tekniker även få arbeta med senaste tekniken, vilket exempelvis inkluderar moderna hybrider och el-bilar. Vi erbjuder dig en viktig, social och varierad roll i ett stabilt familjeföretag där vi behandlar alla lika. Du kommer att arbeta både självständigt och i grupp där vi hjälper varandra för att tillsammans skapa goda resultat med nöjda kunder i fokus. Vi har en platt struktur med bra och öppen kommunikation inom teamet på plats. Som Tekniker hos oss får du möjlighet att arbeta i en ny, ljus verkstad med moderna lyftar och avancerad utrustning. Din Profil Vi söker dig som är noggrann och har ett strukturerat arbetssätt. För att lyckas väl i rollen är du vetgirig och med viljan att utföra arbete av hög kvalitet lär du dig gärna nya instruktioner. Du är driven och en trivs med problemlösning. Vi tror att du som söker har ett intresse för bilar och teknik och söker ständigt ny kunskap för att fortsätta utvecklas i ditt yrke. Du arbetar självständigt men trivs med att ha ett nära samarbete med dina kollegor. Grundläggande krav: - Fordonsteknisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet - Erfarenhet som Tekniker - B-körkort (manuellt) - Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Meriterande: - Erfarenhet av el- och hybridfordon - Erfarenhet av KIA Om företaget För oss är det viktigt att alla som jobbar hos Torvalla Bil mår bra, därför erbjuder vi friskvårdsbidrag men även andra förmåner som rikskort och förmånliga rabatter. Vi säkerställer bra arbetsvillkor och du omfattas av kollektivavtal. Som en del av vår företagskultur erbjuder vi hobbykvällar, lokala aktiviteter, samt årlig kick-off med företaget! Torvalla Bil fortsätter växa. 2022 utökade vi vår verksamhet i Sätra med ytterligare en anläggning som enbart fokuserar på KIA. Tillsammans med två till KIA anläggningar är Torvalla Bil Stockholms största återförsäljare av KIA. Anläggningen har en del med försäljning och en verkstadsdel där vi utför service samt felsökningar och hantering av dessa. Hos oss arbetar du i ett tajt team med korta vägar till beslut, vi arbetar tillsammans mellan avdelningar där våra relationer driver oss framåt! Kontaktuppgifter I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor kring tjänsten besvaras av rekryterare June Pärnänen på telefonnummer 070 622 60 19. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, vi ser fram emot din ansökan!

17 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Bli en del av ett snabbt växande bolag
Talent & Partner AB
Företagssäljare

Bli en del av ett snabbt växande bolag – Vi söker säljare! Är du en driven säljare som vill utvecklas i en framåtlutad organisation? Vi söker dig som brinner för kundrelationer och vill vara med på en spännande tillväxtresa. Här får du en dynamisk arbetsmiljö där du har möjlighet att påverka både din egen och företagets framgång. Din roll Rådgiva och guida kunder genom telefon och mejl Förstå kundens behov och erbjuda skräddarsydda lösningar Bygga långsiktiga kundrelationer Vara med och påverka framtida tjänsteutveckling Vem du är Erfarenhet inom försäljning eller kundservice är meriterande Du är social, kommunikativ och affärsdriven Du trivs i en målstyrd miljö och motiveras av att skapa resultat Svenska och engelska flytande i tal och skrift Vi erbjuder En inspirerande arbetsplats i tillväxt Möjligheter till intern utveckling och avancemang Ett starkt team som stöttar och utvecklar varandra Konkurrenskraftig lönemodell med fast lön + provision Förmåner som friskvårdsbidrag, pension och sociala aktiviteter Ansökan: I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan till [email protected]!

17 juni 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Provcellsingenjör till AVL i Södertälje
Svensk Autorekrytering AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Arbetsbeskrivning Är du en lagspelare med gediget intresse för framtidens teknik, fordon och motorer? Då är du kanske vår nya provcellsingenjör! Detta är en tjänst för dig som lockas av breda och varierande, teoretiska och praktiska arbetsuppgifter. Just nu söker vi provcellsingenjörer till våra anläggning i Södertälje. Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att vi går igenom, kontaktar och intervjuar kandidater i den ordning ansökningarna kommer in. DINA ANSVARSOMRÅDEN: • Förbereda, installera, och övervaka provobjekt • Kalibrering, underhåll & service av provobjekt och provcell • Kvalitetssäkring samt analys av provdata • Konfigurera mätsystem hårdvaru- och mjukvarumässigt • Systematisk felsökning • Daglig dokumentation och nära arbete med kund • Godshantering • Praktiskt arbete på provobjekt och provutrustning • Identifiera och rapportera brister/avvikelser Din Profil DIN PROFIL: • God förmåga att arbeta i såväl grupp som självständigt • Ständig vilja att utveckla din kunskapsbank • Erfarenhet av praktiskt mekaniskt arbete på fordon, maskiner eller liknande • Följer arbetsprocesser och rutiner men kan även arbeta med problemlösning självständigt • Kvalitetssäkrar och värdesätter förbättringsarbete • God kunskap och förståelse av drivlinor • Kommunicerar tydligt i tal och skrift på både svenska och engelska • Trivs med att arbeta enligt skiftschema (2,3 eller 4-skift) • B-körkort är ett krav • Meriterande med eftergymnasiala studier inom relevant område eller dokumenterad teknisk utbildning Meriterande med erfarenhet från provning och/eller utveckling i kontrollerad miljö Om företaget AVL är världens största privatägda företag för utveckling, simulering och provning av drivlinor (hybrider, förbränningsmotorer, transmissioner, elektriska drivsystem, batterier, bränsleceller och styrteknik) för personbilar, lastbilar, anläggningsmaskiner, stora motorer och dess integration in i fordon. Placering för tjänsten är på vår anläggning i Södertälje. Ditt arbete är belagt i 4-skift där du kombinerar dagtid- och kvällstidsarbete. Upplägget erbjuder en långhelg och dessutom en helt ledig vecka varje månad! Kontaktuppgifter I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor kring tjänsten besvaras av rekryteringskonsult June Pärnänen på tel. 070 622 60 19 eller mail [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

17 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Vikarier sökes till förskolor på Ekerö

Vi söker nu engagerade vikarier till ett flexibelt extrajobb på förskolor runt om på Ekerö. Om uppdraget Som vikarierande barnskötare arbetar du ambulerande på olika förskolor. Du ersätter förskolans ordinarie personal vid främst akuta behov och blir bokad med kort varsel. Vikariatens längd varierar från enstaka dagar till längre vikariat. Du väljer själv vilka dagar i veckan du vill arbeta och vi matchar dig med uppdrag som passar din tillgänglighet och kvalifikationer. Dina arbetsuppgifter Som vikarie på förskola är arbetet varierande och innebär sedvanliga arbetsuppgifter för barnskötare såsom; Stötta ordinarie personal i den pedagogiska verksamheten Utföra aktiviteter med barnen enligt en planering Vara behjälplig vid måltider Dina kvalifikationer Avslutad barnskötarutbildning alternativt minst 6 månaders erfarenhet av arbete i förskola. Tillgänglig för arbete minst 2 vardagar per vecka Kunna bli bokad på uppdrag samma morgon Bekväm med en resväg upp emot en timme till arbetet För att passa i rollen som vikarie är du en god lagspelare och en bra förebild. Du har även ett brinnande engagemang för arbete med barn. Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia ser vi till att du blir matchad med rätt uppdrag. Som anställd hos oss genomgår du en introduktionsutbildning där du får verktyg för att leda och lära andra. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, har du däremot frågor går det bra att vända sig till [email protected] alternativt 08-122 00 450 under kontorstid. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2022 Ledningssystem för informationssäkerhet. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

17 juni 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Ekonomichef sökes omgående - Stockholm
Sway Sourcing Sweden AB
Redovisningsekonomer

Vi söker en ekonomichef till vår kund i Stockholm. Idag omsätter verksamheten cirka 80 MKR. Arbetsuppgifter: • Löpande redovisning • Moms- och skattehantering • Bokslut och lönearbete i Fortnox • Stötta struktur- och processförbättringar tillsammans med CFO och ekonomiansvarig Vem vi söker: • Självgående och trygg i ekonomiarbete • Erfaren av att arbeta hands-on i mindre organisationer, erfarenhet av bokslut och erfarenhet av lönehantering • Tillgänglig omgående eller inom 1–2 veckor Tillträde och ansökan: Startdatum: Juli 2025 Uppdragslängd: 1 år Sista ansökningsdagen: ASAP Ort: Stockholm Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

17 juni 2025
Sista ansökan:
30 november 2025
Battery Technician till AVL
Svensk Autorekrytering AB
Industrielektriker

Arbetsbeskrivning Det här är möjligheten för dig som vill få möjlighet att arbeta nära utvecklingen av ny teknik kopplat till fordon! Som Battery Technician hos AVL kommer du att arbeta med att förbereda och färdigställa provobjekt inför provning. Du kommer med att arbeta med instrumering av batteripack. I ditt arbete kommer du att arbeta inom samtliga områden, cellnivå, respektive modul och batteripack. Vidare kommer du även att montera/demontera provobjekt från grund eller byta/modifiera provartiklar. Felsökning förekommer även av såväl hård som mjukvara. Arbetet bygger på nära samarbete, dokumentation och kvalitetssäkring av utfört arbete. Eftersom du kommer att arbeta med spänning (V) tillhandahåller vi utbildningar inom området. Placering för tjänsten är på vår anläggning i Södertälje och arbetet är förlagt under dagtid. Din Profil I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du besitter en social förmåga och trivs med att arbeta i nära samarbete med kollegor. Vi är en framåtlutad organisation där du får möjlighet att löpande lära dig nya saker, därmed ser du positivt på att utvecklas. Du trivs med praktiska arbetsmoment, förstår vikten av att arbeta enligt rutiner/uppsatta processer och har förståelsen för att alltid sätta säkerheten först! Vi ser att du har tidigare arbetslivserfarenhet av mer praktisk karaktär. Har du tidigare erfarenhet av elarbeten ser vi mycket positivt på det. Kunskap inom området kan vara förvärvad genom arbete eller genom ett gediget privat intresse, kanske ägnar du fritiden till att felsöka/reparera elektronikutrustning. Vi ser även positivt på tidigare erfarenhet av arbete där du har erfarenhet av att följa uppsatta processer. Du talar och skriver obehindrat på svenska samt engelska och innehar ett giltigt B-körkort. Om företaget AVL är världens största privatägda företag för utveckling, simulering och provning av drivlinor (hybrider, förbränningsmotorer, transmissioner, elektriska drivsystem, batterier, bränsleceller och styrteknik) för personbilar, lastbilar, anläggningsmaskiner, stora motorer och dess integration in i fordon. Kontaktuppgifter I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor kring tjänsten besvaras av rekryterare June Pärnänen, tel. 070-622 60 19. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

17 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Key Account Manager Team Industry
Talent & Partner AB
Företagssäljare

Key Account Manager – Team Industry Stockholm | Heltid Vill du arbeta med en av Sveriges ledande digitala plattformar och hjälpa företag att nå rätt målgrupp i rätt sammanhang? Vi söker nu en driven Key Account Manager till Team Industry. Om rollen Som Key Account Manager i Team Industry kommer du att fokusera på mediaförsäljning. Dina kunder består av direktkunder och mediebyråer, och du kommer att sälja ett brett utbud av produkter, inklusive display-annonser, premiumplaceringar, retargeting och sponsrat innehåll. Du arbetar både med befintliga kunder och nykundsbearbetning, där du skapar långsiktiga samarbeten och hjälper kunder att maximera sin synlighet genom annonsering. Vi erbjuder en dynamisk och prestigelös arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas och växa i din roll, samtidigt som du bidrar till att göra vår plattform till en ännu starkare annonskanal. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Ansvara för och utveckla relationer med annonseringskunder Driva försäljning av annonseringslösningar, både mot nya och befintliga kunder Samarbeta med mediebyråer och direktkunder för att identifiera och skapa skräddarsydda kampanjlösningar Analysera och optimera kampanjresultat i samarbete med interna team Delta i möten och presentationer för att säkerställa att kunderna får maximal effekt av sin annonsering Vem är du Vi söker dig som har erfarenhet av B2B-försäljning, medieförsäljning eller digital annonsering. Du är van vid att arbeta både med befintliga kunder och nykundsbearbetning och har förmågan att skapa och utveckla långsiktiga affärsrelationer. Har minst 2–3 års erfarenhet av försäljning, gärna inom media, digital annonsering eller e-handel. Har stark affärsförståelse och kan identifiera kunders behov och utveckla skräddarsydda lösningar. Är självständig, målmedveten och resultatorienterad. Har erfarenhet av att arbeta mot budgetmål och är van vid att hantera både små och stora affärer. Har god kommunikationsförmåga och kan presentera lösningar på ett övertygande sätt. Erfarenhet av att arbeta med mediebyråer är meriterande. Vad vi erbjuder En nyckelroll i en expansiv och välkänd digital verksamhet En högpresterande och samarbetsinriktad säljorganisation Ett attraktivt kontor i centrala Stockholm Flexibelt arbete, med möjlighet att delvis arbeta hemifrån Konkurrenskraftig lön och förmåner Ansökan Vi ser fram emot att läsa din ansökan! I samarbete med Talent&Partner välkomnar vi därför din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Skicka dina ansökningshandlingar, inklusive CV och ett personligt brev, till [email protected]

17 juni 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Key Account Manager Digital Media Sales
Talent & Partner AB
Företagssäljare

Key Account Manager – Digital Media Sales Stockholm | Heltid Är du en affärsdriven och relationsskapande säljare som vill arbeta med digital annonsering och medieförsäljning? Vi söker nu en Key Account Manager som vill vara en del av ett framgångsrikt och expansivt team. Om rollen Som Key Account Manager kommer du att arbeta med försäljning av digitala annonseringslösningar och strategiska kampanjer. Du ansvarar för både nykundsbearbetning och utveckling av befintliga affärsrelationer. Dina kunder består av både direktkunder och mediebyråer, där du hjälper dem att maximera sin digitala närvaro genom skräddarsydda kampanjer. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du har möjlighet att påverka och utvecklas i takt med att vår verksamhet växer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Skapa och utveckla långsiktiga kundrelationer inom digital annonsering Arbeta strategiskt med försäljning av display-annonser, premiumplaceringar och sponsrat innehåll Samarbeta med mediebyråer och marknadsavdelningar för att skapa skräddarsydda lösningar Ansvara för budget, uppföljning och analys av kampanjresultat Hålla presentationer och möten för att säkerställa att kunder får bästa möjliga annonseringsresultat Vem är du Vi söker dig som har en passion för digital försäljning och trivs i en roll där du får bygga starka kundrelationer och driva affärer framåt. Minst 2–3 års erfarenhet av försäljning inom digital annonsering eller media Erfarenhet av att arbeta med både nykundsbearbetning och befintliga kunder En stark analytisk förmåga och vana att arbeta med kampanjoptimering God affärsförståelse och förmåga att skapa skräddarsydda lösningar för kunder Ett självständigt och måldrivet arbetssätt Erfarenhet av att arbeta med mediebyråer är meriterande Vad vi erbjuder En nyckelroll i ett expansivt och digitalt affärsområde En dynamisk arbetsmiljö med korta beslutsvägar Attraktiva kontorslokaler i centrala Stockholm Möjlighet till hybridarbete och flexibla arbetstider Konkurrenskraftig lön och förmåner Ansökan Vi ser fram emot att läsa din ansökan! I samarbete med Talent&Partner välkomnar vi därför din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Skicka dina ansökningshandlingar, inklusive CV och ett personligt brev, till [email protected]

17 juni 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Bilsäljare Ford till Hedin Automotive Södertälje
Svensk Autorekrytering AB
Butikssäljare, fackhandel

Arbetsbeskrivning Hedin Automotive söker nu en engagerad, målinriktad och affärsdriven säljare till vår anläggning i Södertälje. Här får du chansen att arbeta med bilmärket Ford och vara en del av ett team som brinner för försäljning, kundrelationer och affärer. I rollen som bilsäljare hos oss ansvarar du för hela försäljningsprocessen – från första kundkontakten till att överlämna nycklarna till en nöjd kund. Du säljer både personbilar och transportbilar och arbetar proaktivt med att identifiera och kontakta potentiella kunder via telefon. Uppföljning, kundmöten och skräddarsydda lösningar är en central del av din vardag. Vi erbjuder en provisionsbaserad lönemodell där ditt driv och din prestation direkt påverkar din ersättning. Helgarbete förekommer som en del av tjänsten. Din Profil Vi söker dig som älskar försäljning och trivs med att arbeta i en affärsdriven miljö. Du har ett starkt kundfokus och brinner för att skapa långsiktiga relationer. Med en självgående inställning tar du initiativ, hittar nya affärsmöjligheter och drivs av att nå och överträffa dina mål. Eftersom uppsökande försäljning via telefon är en stor del av jobbet, behöver du vara bekväm med att aktivt kontakta och bearbeta kunder. Vi ser gärna att du har: • Erfarenhet av uppsökande försäljning • Ett starkt affärssinne och förmåga att driva hela säljprocessen från start till avslut • Förmåga att arbeta självständigt och strukturerat • Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • B-körkort • Tidigare erfarenhet av bilbranschen är starkt meriterande men inget krav Vi ser fram emot din ansökan! Inkludera gärna ett personligt brev där du motiverar varför just du passar in på beskrivningen ovan. Om företaget Hedin Automotive är ett dotterbolag till Hedin Mobility Group som är en av Europas största privatägda mobilitetsleverantörer. Hedin Automotive är en av Sveriges största marknadsplatser för fordon och fordonstjänster med 124 anläggningar runt om i landet och ca 3000 medarbetare. Visionen är att bli branschens ledande bilföretag med de bästa produkterna och den bästa servicen. Hela koncernen sysselsätter fler än 13000 personer och har cirka 350 anläggningar i 14 länder. Hedin Mobility Group representerar över 50 varumärken och är importör/distributör för ett antal märken på flera europeiska marknader. Kontaktuppgifter I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor kring tjänsten besvaras av rekryteringskonsult June Pärnänen på tel. 070 622 60 19 eller mail [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

17 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Process Owner - Contingent Workforce Management
SAAB AB
Inköpare och upphandlare

Saab is a place where teamwork makes things fly. Literally. Join us and experience our supportive and friendly workplace. Your role We are seeking a dedicated and experienced Process Owner for Contingent Workforce Management to lead and optimise the end-to-end process for managing contingent labour at Saab Group. This strategic and operational role sits at the intersection of HR, Procurement, IT, Finance, and Security. As we implement a Vendor Management System (VMS), your role will be pivotal in ensuring the process is harmonised, scalable, and compliant across all functions. You will have a clear mandate to define, drive, and continuously improve the process, while also acting as a key change leader across the organisation. Key Responsibilities: * Own and govern the contingent workforce process from requisition to offboarding * Define, document, and maintain process standards and workflows * Coordinate cross-functional collaboration between HR, Procurement, Security, Finance, and IT * Lead process improvement and digitalisation initiatives, including VMS implementation * Monitor KPIs and ensure process efficiency, compliance, and risk mitigation * Act as the single point of contact for all matters related to contingent workforce processes * Deliver training and communication to stakeholders to drive adoption and compliance * Engage with internal and external stakeholders to ensure a seamless user experience We offer a central and strategic role in a high-impact transformation, where you will have the opportunity to shape and lead our global contingent workforce process. Join a dynamic and growing procurement organisation that fosters cross-functional collaboration across global teams. Additionally, you will have access to professional development and career progression opportunities to help you grow both personally and professionally. Your profile We are looking for someone with strong analytical, communication and stakeholder management skills. You're a collaborative team player who easily engages others and builds trust across the organisation. With a clear and inclusive way of working, you lead work forward, bring structure to complex processes and help shape effective ways of working. Requirements: * 5+ years of experience in workforce management, procurement operations, HR, or a related field * Proven experience leading or managing cross-functional processes in a complex organisation * Familiarity with contingent labour regulations and internal controls * Experience with Vendor Management Systems * Fluent communicator in both spoken and written English and Swedish This position requires that you pass a security vetting based on the current regulations around/of security protection. For positions requiring security clearance additional obligations on citizenship may apply. What you will be part of Behind our innovations stand the people who make them possible. Brave pioneers and curious minds. Everyday heroes and inventive troubleshooters. Those who share deep knowledge and those who explore sky-high. And everyone in between. ​ Joining us means making an impact together, contributing in our own unique ways. From crafting complex code and building impressive defence and security solutions to simply sharing a coffee with a colleague, every action counts. We encourage you to take on challenges, to create smart inventions and grow in our friendly and tech-savvy workspace. We have a solid mission to keep people and society safe. Saab is a leading defence and security company with an enduring mission, to help nations keep their people and society safe. Empowered by its 25,500 talented people, Saab constantly pushes the boundaries of technology to create a safer and more sustainable world. Saab designs, manufactures and maintains advanced systems in aeronautics, weapons, command and control, sensors and underwater systems. Saab is headquartered in Sweden. It has major operations all over the world and is part of the domestic defence capability of several nations. Read more about us here Kindly observe that this is an ongoing recruitment process and that the position might be filled before the closing date of the advertisement.

17 juni 2025
Sista ansökan:
8 juli 2025