Sprichst du fließend Deutsch und möchtest du in einem internationalen Unternehmen in Stockholm arbeiten? This is your opportunity to join a fast-growing European financial company, bringing market-leading customer support to highly valued customers. We are currently helping our client to find their next team member for their savings product. We’re looking for someone who is motivated, service-minded and eager to contribute to the development of their customer support team. OM TJÄNSTEN As a Customer Service Representative, you will be part of the international support team, assisting German-speaking customers via phone, email and chat. You’ll handle inquiries related to savings accounts, deposit guarantees and account activity – ensuring each customer receives clear, professional and friendly help. The position is based at the headquarter office in Stockholm. You will also collaborate closely with internal teams across Europe and ensure accurate documentation of your cases in the internal systems. This position is ideal for someone at the beginning of their career who values quality, teamwork and communication. ARBETSUPPGIFTER Work tasks Your main responsibilities will, among other things, include: * Respond to customer inquiries in German via phone, email, and chat * Help customers understand savings accounts and related services * Accurately document customer cases in CRM systems * Collaborate with colleagues in Sweden and across Europe VI SÖKER DIG SOM - Speaks fluent German and has professional proficiency in English - Has experience in customer service, administration or similar - Has a structured and thorough work style - Communicates clearly and enjoys helping others - Is eager to learn and grow within customer support or finance It is considered a merit if you have a knowledge of other European languages and/or previous work experience from the banking or insurance industry. You’re someone who thrives on making customers feel heard and supported. You take initiative, value accuracy, and bring a positive attitude to your team. You don’t need previous experience from finance – the most important thing is your motivation and willingness to learn. Our recruitment process This recruitment process is handled by Academic Work and it is our client’s wish that all questions regarding the position are directed to Academic Work. Our selection process is ongoing and the advertisement may close before the recruitment process is completed. The process includes two assessments: a personality test and a cognitive test. The tests are tools to find the right talent for the right position, to enable equality, diversity and a fair process. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A
Har du en juristexamen och tidigare erfarenhet av arbete med dataskyddsfrågor samt brinner för dataskydd och informationssäkerhet? Hos ArkivIT ges du chansen att göra samhällsnytta och arbeta inom området på heltid! Här välkomnas du till ett sammansvetsat team och en chef som tror på frihet under ansvar! Låter detta som något för dig? Ta chansen och sök redan idag. OM TJÄNSTEN ArkivIT är ett konsultbolag med expertis inom digital arkiv- och informationshantering med tjänster inom områdena Arkiv & Registratur, Dataskydd, Informationssäkerhet och E-arkiv. Företaget startades 2010, sedan dess har tjänsterna blivit fler, kompetensen bredare och de fortsätter att växa. Deras konsulter är hängivna sitt yrke och bidrar med sin specialistkompetens till kunder runt om i hela Sverige. Deras ambition är att ta hand om och värna om det digitala kulturarvet, och samtidigt stärka deras kunder inom modern e-förvaltning och informationshantering. Du erbjuds ArkivIT är ett kompetensbolag, vilket innebär att de värnar om din utveckling och ger dig många möjligheter att öka dina kunskaper. De ser till att du utbildas årligen genom en kompetenspott och samlar alla medarbetare med jämna mellanrum, både fysiskt och digitalt, till kompetensforum där de delar erfarenheter och inspirerar varandra. Deras medarbetare är erfarna inom branschen och som arbetsgivare ser de till att samla alla vid årliga events som sommarfest, julfest, påskfest, kick-offer och andra roliga händelser inom bolaget. I denna roll, har du en flexibel vardag där du lägger upp din egen arbetstid utifrån kundens behov. Gustav som skulle bli din närmsta chef, tror starkt på frihet under ansvar, ett coachande ledarskap och att utmana samt utveckla sina medarbetare. ArkivIT är måna om dig som medarbetare och värnar om en lärande miljö med öppet klimat och avsätter tid för reflektion och feedback. Trivsel är en viktig del för dem och därför är de stolta över deras medarbetarundersökningar som visar ett starkt eNPS-resultat. Som arbetsgivare ser ArkivIT alltid till att utvecklas genom feedback från medarbetare i hopp om att öka trivseln och kompetensen hela tiden. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Som Dataskyddsjurist kommer du att ge deras kunder stöd och vägledning rörande Dataskyddsförordningen, så att de på ett systematiskt arbetssätt kan möta de krav som ställs och efterlevs och därmed hjälpa dem till en positiv utveckling. I din roll ingår det exempelvis att granska, utveckla och integrera dataskyddsfrågorna i kundens verksamhet och övervakning av den interna efterlevnaden. Det ingår även att bistå vid personuppgiftsincidenter och konsekvensbedömningar. En del av arbetet handlar också om att ge information och hålla utbildningar för stora eller små grupper. Kunderna finns främst inom offentlig sektor och kan vara allt från kommuner till större myndigheter men förekommer även inom privat sektor. Efterfrågan på dataskyddskonsulter är mycket hög från kunderna och du jobbar med flera kunder parallellt. Du kommer att ingå i deras konsultteam "Dataskydd och Informationssäkerhet” och bli en del av ett nyfiket, engagerat och trevligt gäng som gärna delar med sig av sin kunskap och ser stora fördelar med att arbeta brett över kompetensområdet informationshantering. I denna roll arbetar du till viss del på plats hos kunden med möjlighet att arbeta på distans hemifrån, vilket varierar efter kundens behov och uppdragets karaktär. ArkivIT ser verkligen fram emot att välkomna deras nya kollega till deras sammansvetsade team! VI SÖKER DIG SOM - Har en juristexamen, gärna med inriktning mot dataskydd - Har minst 3 års praktisk erfarenhet av arbete med dataskyddsfrågor som exempelvis dataskyddssamordnare eller dataskyddsombud - Har erfarenhet av självständigt arbete i form av exempelvis framtagande av handlings- eller åtgärdsplaner samt genomförande av årliga revisioner - Talar och skriver obehindrat på svenska För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Målinriktad - Noggrann - Ordningsam Utöver det tror vi att du som söker är analytisk och har ett flexibelt tillvägagångssätt. Du tycker att dataskydd och informationssäkerhet är ett väldigt intressant kompetensområde som du vill fortsätta utvecklas inom och strävar efter att ligga i framkant inom området. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om ArkivIT här.
Bidra till renare industriell luft! Är du en kreativ och tekniskt driven ingenjör med passion för smarta, hållbara och funktionella produkter? Vill du vara med och utveckla lösningar som förbättrar arbetsmiljön i industrin? Då kan detta vara rollen för dig! OM TJÄNSTEN 3nine utvecklar högkvalitativa produkter för luftrening inom industrin, med målet att skapa en renare och hälsosammare arbetsmiljö. Som Produktdesign- och applikationsingenjör blir du en nyckelperson i utvecklingen av våra produkter – från idé till färdig lösning. Du kommer att arbeta i ett engagerat team där innovation, hållbarhet och kvalitet står i fokus. Du erbjuds - Konkurrenskraftig lön och årlig bonus enligt företagets bonuspolicy - Friskvårdsbidrag - Flexibla arbetstider - Möjligheten att påverka produkter och lösningar i ett innovativt globalt teknikföretag med korta beslutsvägar - En arbetsmiljö där hållbarhet, ren luft och framtidsfokuserad teknik står i centrum ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter I rollen kommer du att arbeta brett med både produktutveckling och kundanpassade lösningar. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar produktdesign, applikationsanpassning, produktutveckling och dokumentation. Produktdesign - Designa och utveckla nya produkter och komponenter i SolidWorks - Skapa 3D-modeller, sammanställningar och ritningar med GD&T - Utföra tekniska beräkningar och analyser för att säkerställa funktion och tillverkningsbarhet - Delta i designgranskningar och verifieringstester Kund- och applikationsanpassning - Teknisk support till säljteam och kunder vid installation och anpassning av produkter - Anpassa befintliga produkter efter kundspecifika behov - Ta fram teknisk dokumentation och anpassade lösningsförslag - Resor till tillverkningspartners i andra länder (30-60 resdagar per år) Produktförbättring och underhåll - Identifiera förbättringsområden i befintliga produkter - Implementera designförändringar för ökad kvalitet, prestanda och användarvänlighet - Koordinera förändringar internt och externt Dokumentation och standarder - Underhålla designfiler och dokumentation i PDM/PLM-system - Säkerställa att designen uppfyller relevanta standarder och interna kvalitetskrav VI SÖKER DIG SOM - Har en högskole- eller civilingenjörsexamen eller master inom maskinteknik, produktutveckling eller motsvarande - Har 3–5 års erfarenhet av produktdesign och utveckling - Är van att arbeta i CAD-program, gärna SolidWorks - Har god förståelse för mekanik, materiallära och tillverkningsprocesser (t.ex. bearbetning, formsprutning, gjutning) - Talar och skriver obehindrat på engelska Det är meriterande om du har - Erfarenhet av kvalitetsstandarder som ISO, DFMEA och PFMEA - Erfarenhet från industrin, särskilt inom luftrening, maskiner eller elektriska komponenter - Talar och skriver på tyska, spanska eller franska - Har erfarenhet ifrån bearbetningsmaskiner eller ventilation För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Självgående - Strukturerad - Noggrann - Resultatinriktad Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET 3nine är ett svenskt företag som utvecklar och säljer produkter för oljedimseparation inom metallbearbetningsindustrin. Med huvudkontor i Nacka Strand och verksamhet i över 50 länder arbetar vi för att förbättra inomhusluften i industrin. Vi är ett team på 30 personer som delar visionen om att alla har rätt till ren luft på sin arbetsplats.
Lendo, Lendo – sparar du tusentals spänn på! Känner du igen refrängen? Nu har du chansen att bli en del av nästa framgångssatsning hos en av Sveriges mest välkända jämförelsetjänster. Vi söker dig som tycker om försäljning, triggas av kalla samtal och vill vara med och bygga upp ett helt nytt säljteam från grunden! OM TJÄNSTEN Vi söker nu drivna och målinriktade försäkringssäljare till ett helt nytt team hos Lendo. Du blir en del av en spännande satsning där fokus ligger på att via kalla samtal hitta nya företagskunder och bygga upp en stark kundbas. Rollen kräver att du är kvalitetsmedveten, trivs i ett högt tempo och har förståelse för vad det innebär att arbeta med uppsökande försäljning. Teamet kommer bestå av fyra konsulter och tillsammans arbetar ni mot tydliga KPI:er. Tjänsten börjar som ett långsiktigt konsultuppdrag via Academic Work. På Lendo är deras mission att ge fler människor verktygen och kunskapen för att fatta smarta beslut kring sin privatekonomi. Deras värderingar – Win as a team,Customercentric, Always improving och Focus on execution – präglar deras vardag och guidar dem mot målet att alltid vara en av Sveriges bästa arbetsplatser. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Du ringer kalla kunder för att hitta nya affärsmöjligheter och erbjuda skräddarsydda försäkringslösningar till helt nya kunder. * Du guidar dem genom deras försäkringsbehov. * Du skapar trygghet. Försäkringar kan vara krångliga, men du gör det enkelt och tydligt. * Du håller en hög telefonaktivitet – varje samtal är en chans att hjälpa en kund och skapa mervärde. VI SÖKER DIG SOM - Har ett starkt driv för försäljning och en passion för att skapa värde för kunden. Du ser varje samtal som en chans att identifiera behov och presentera rätt lösning. - Är en tydlig och engagerad person som trivs att jobba i högt tempo och mot tydliga mål. - Du gillar när det händer mycket och har inga problem med att ha många samtal under en arbetsdag – telefonen är ditt främsta arbetsverktyg. - Behärskar svenska flytande i tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska. Det är meriterande om du har: - Tidigare erfarenhet av att arbeta med kundkontakt, t.ex. inom telefonförsäljning, rådgivning eller annan serviceinriktad roll. För att lyckas i rollen tror vi att du: - Är trygg i samtal och har lätt för att skapa förtroende. - Brinner för att hjälpa kunder och leverera en positiv upplevelse. - Drivs av att nå mål. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A
I Huddinge kommun arbetar vi för att skapa ett hållbart samhälle, där natur, teknik och god service samspelar. Huddinge är en stor Stockholmskommun med cirka 6 400 medarbetare och fler än 110 000 invånare. Hos oss känner du dig trygg, delaktig och stolt när vi med kraft gör skillnad, varje dag! Kultur- och fritidsförvaltningen har hand om kommunens bibliotek, kulturskolan, idrottshallar och idrottsplatser, öppen barn- och ungdomsverksamhet, bidrag till föreningar och studieförbund, kulturverksamhet, Vårby bibliotek med Barnkonsten, Fullersta Gård, inköp av konst och utdelning av stipendier och priser inom idrott och kultur. Stabs- och ekonomiavdelningen är förvaltningens interna stödfunktion. Arbetet utförs i nära samarbete med förvaltningens verksamheter. Den huvudsakliga arbetsplatsen är belägen i centrala Huddinge med närhet till goda kommunikationer. Beskrivning av arbetsuppgifter Vi söker nu en vikarierande lokalsamordnare under en sexmånadersperiod då vår ordinarie medarbetare är tillfälligt frånvarande på deltid. Hos oss blir du en viktig del i att säkerställa att verksamheten får fortsatt stöd i lokalförsörjningsfrågor. Kultur- och fritidsförvaltningen har många lokaler och anläggningar inom verksamheten. Vi ansvarar för ett brett utbud, allt från is- och idrottshallar till ridanläggningar, bibliotek och fritidsgårdar. Som vikarierande lokalsamordnare hos oss blir du en del av ett lokalteam som arbetar för att våra verksamheter ska ha ändamålsenliga och välfungerande lokaler. Ditt huvudsakliga fokus kommer att vara att stötta kultur-, bibliotek- och ungdomsverksamheten i arbetet med våra befintliga lokaler. Du samarbetar tätt med våra ordinarie lokalsamordnare samt vår verksamhetsanalytiker som ansvarar för långsiktig planering av framtida lokaler. Tillsammans leder ni förvaltningens operativa lokalplanering – från behovsinventering till framtagande av underlag för beslut av om-, till- och nybyggnation. I din roll kommer du att representera kultur- och fritidsförvaltningen i lokalförsörjningsfrågor, självständigt driva uppdrag och projekt framåt och ha ett nära samarbete med både interna kollegor och kommunstyrelsens lokalstrateg. Kvalifikationer För att lyckas i arbetet ser vi att du behöver vara strukturerad, lösningsfokuserad och noggrann. Du kommer ingå i ett team men måste kunna planera och följa upp dina projekt på egen hand, vilket ställer stora krav på både gott samarbete och självständighet. Hos oss är flexibilitet och prestigelöshet viktigt, liksom att du tar ansvar för ditt område och är en god lagkamrat. Du är en säker skribent, skicklig i att formulera dig på svenska i både tal och skrift. Du har lätt för att etablera och behålla professionella och förtroendefulla relationer och du strävar alltid efter att lösa dina uppdrag på bästa sätt. I arbetet ingår att möta deadlines och stundtals kan arbetstempot vara högt, så du behöver ha god förmåga att prioritera och planera ditt arbete. Vi ser att du uppföljer följande: • Högskoleutbildning (gärna inom fastighetsområdet), eller annan relevant yrkesutbildning • Dokumenterad erfarenhet av arbete med lokal- och fastighetsfrågor • Erfarenhet av projekteringsarbete • Kunskap om byggprocessens olika skeden och relevant lagstiftning. Lagstiftning är exempelvis Plan- och bygglagen (PBL) • Förmåga att tolka ritningar och tekniska handlingar • God administrativ förmåga och vana att dokumentera och följa upp projekt • God kunskap i det svenska språket, både i tal och skrift Det är även bra om du har: • Erfarenhet av projektledning inom bygg och fastighetsområdet • Kännedom om CAD-program, exempelvis AutoCAD eller Revit • Förståelse för fastighetsekonomi, inklusive livscykelkostnader • Erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation Varför Huddinge? För att vi ska kunna utföra vårt uppdrag är du som medarbetare i Huddinge kommun det viktigaste vi har. Därför erbjuder vi en rad förmåner för ett hållbart arbetsliv och för att underlätta din vardag. https://www.huddinge.se/arbete-och-karriar/arbeta-i-huddinge-kommun/#Formaner (https://www.huddinge.se/arbete-och-karriar/arbeta-i-huddinge-kommun/#Formaner) Upplysningar Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Karin Djerf: [email protected] Välkommen in med din ansökan!
Är du passionerad för mat, service och en härlig restaurangatmosfär? Då har vi jobbet för dig! Vi söker nu tre nya kollegor till vårt team: en kock, en servitör/servitris och ett restaurangbiträde. KOCK – DINA ARBETSUPPGIFTER: Förberedning och tillagning av rätter enligt meny Ansvara för hygien och ordning i köket Delta i planering av menyer och råvarubeställningar
Som parkeringsvakt bidrar du till att skapa en trygg trafiksituation för alla som befinner sig i trafiken. Det ingår i ditt arbete att kontrollera och rapportera fordon som är felparkerade, liksom att informera om kommande förändringar i trafiken. Det är ett rörligt utomhusarbete som utförs hela året runt och för att trivas som parkeringsvakt är du socialt kompetent, lugn och informativ. Varmt välkommen att möta framtiden tillsammans med Avarns parkeringsavdelning! Vi har lediga tjänster centralt i Stockholm samt norr om stan. Tjänsterna är tillsvidareanställning (vi tillämpar 6 månaders provanställning) på heltid med placeringsort Stockholm. Tillträde enligt överenskommelse. Det finns lediga tjänster både dag- och nattetid. För att bli kvalificerad för tjänsten behöver du uppfylla nedan grundläggande krav: - Att man kan genomföra en grundutbildning för offentligrättsliga parkeringsvakter med 100% närvaro med godkänt slutresultat*. - god svenska i tal och skrift - körkort B Utöver det behöver du vara ostraffad**, drogfri, ha ordnad ekonomi, god hälsa och fysik samt gymnasieutbildning med godkänt resultat i svenska och engelska. *Som ett sista steg i rekryteringsprocessen så erbjuder och bekostar Avarn Security dig en plats till en grundutbildning för offentligrättsliga parkeringsvakter. Lön utgår ej under de 4 veckorna som utbildningen pågår. **All personal hos ett auktoriserat bevakningsföretag ska vara godkänd vid prövning med avseende på laglydnad, medborgerlig pålitlighet samt lämplighet i övrigt. För godkännandemyndighetens prövning av en persons laglydnad och medborgerliga pålitlighet ska uppgifter som finns i belastningsregistret eller misstankeregister eller som behandlas hos Säkerhetspolisen med stöd av lagen om polisens behandling av personuppgifter inom brottsdatalagens område inhämtas. Information om ansökan Välkommen att söka tjänsten via vårt system där du bifogar ditt CV och besvarar ett antal urvalsfrågor. Sista ansökningsdag 2025-07-25. Sök tjänsten via vår hemsida - ej via mejl. Urval av kandidater kommer att ske löpande varför tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Urvalstester kommer att tillämpas som ett steg i rekryteringsprocessen i vilket fall du får mer information via e-post. Vårt erbjudande Vi är den kompletta säkerhetsaktören på marknaden vilket möjliggör att vi är ledande i branschen för våra kunder samt att det finns goda utvecklingsmöjligheter för dig som medarbetare. Du kommer vara en viktig representant för allmänheten och våra kunder. Därför är det A och O för oss att skapa en inkluderande arbetsmiljö där alla våra 8000 medarbetare ska känna att ansvar, omtanke och samarbete främjas. Vi tar arbetsmiljöarbete på allvar och arbetar med ständiga förbättringar. Vi tillämpar lönesättning enligt kollektivavtal. Avarn Security värnar om att du som medarbetare ska ha en trygg livssituation och hållbarhet i arbetslivet. Därför erbjuds alla nyanställda kostnadsfritt ett års försäkringslösning innehållande bland annat sjuk- och olycksfallsförsäkring, livförsäkring och barn- och ungdomsförsäkring. Avarn Security har uppnått utmärkelsen som ett Karriärföretag tack vare vårt starka engagemang för medarbetarnas trivsel och utveckling. Genom att skapa en inkluderande och mångfaldsfrämjande företagskultur ger Avarn Security sina anställda möjlighet att trivas och växa i sina roller. Företaget värderar kompetens och erbjuder kontinuerlig utbildning, vilket gör oss till en attraktiv arbetsgivare för de som söker en spännande karriär inom säkerhetsbranschen
Bens Måleri AB söker erfarna och duktiga målare för vår framtida invändiga & utvändiga måleri projekt. Vi jobbar mot privata kunder och företag. Vi är 6 anställda idag och vi vill gärna förstärka vår grupp med 2 målare till för kommande projekt. Vi har kollektiv avtal och vi är medlemmar hos Måleriföretagen. Vi söker dig som kan svenska eller engelska , som är duktig och punktlig ..som kan jobbar själv eller med andra. Hör gärna av er .
Chaufför till populär pizzeria – bli en del av vårt team! Arbetsgivare: Enebybergs Restaurang & Pizzeria Plats: Danderyd Anställningsform: Deltid/heltid, tidsbegränsad/tillsvidare – enligt överenskommelse Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Enligt avtal Om oss: Vi på Enebybergs Restaurang & Pizzeria är en välbesökt och omtyckt pizzeria med många stamkunder. Vår verksamhet växer, och vi söker nu en pålitlig och serviceinriktad chaufför som vill bli en del av vårt glada team! Arbetsuppgifter: Leverera pizzor och andra maträtter till våra kunder snabbt, säkert och med ett leende Hantera betalningar vid leverans (om kontant- eller kortbetalning förekommer) Hjälpa till i köket eller med andra enklare uppgifter när det är lugnt med leveranser Säkerställa att bilen är i gott skick och rapportera eventuella problem Krav: B-körkort God lokalkännedom i Norra Stockholm Svenska eller engelska i tal Servicekänsla och punktlighet Vi erbjuder: Ett härligt team och trevlig arbetsmiljö Flexibla arbetstider Möjlighet till fler arbetstimmar vid behov Personalrabatt på mat Låter det här som ett jobb för dig? Skicka in din ansökan så snart som möjligt – urval sker löpande! Ansökan skickas till: 073-629 69 30 eller [email protected]
.Sökanden maste ha manuellt körkort .Sökanden kommer att göra flytt services .Sökanden kommer att göra städning . Sökanden kommer att göra trädgard tjänster .Sökanden är garanterad 75- 100% arbete Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Välj ett jobb för att visa detaljer