Vikarierande lokalsamordnare
Haninge kommun
Planerare och utredare m.fl.

Har du idéer för framtiden och drivs du av utmaningar? I Haninge får du utvecklas tillsammans med trygga kollegor som vill göra skillnad redan idag. Just nu pågår ett av de mest ambitiösa förändringsarbetena i vår kommuns historia. Vi bygger en ny stad, cirka 20 minuter från Söder. Följ med på vår resa.    Vill du ha ett flexibelt och serviceinriktat arbete där du bidrar till att utveckla och anpassa våra lokaler för att möta framtidens behov? Hos oss får du ett varierat och konsultativt uppdrag där din förmåga att skapa relationer och samarbeta med både interna och externa aktörer är avgörande. Ditt uppdrag I rollen som lokalsamordnare stödjer du socialförvaltningen och äldreförvaltningens verksamheter så att de har trygga, funktionella och ändamålsenliga lokaler. Du leder och följer upp projekt och ger praktiskt stöd i lokalfrågor och vid förändringar.  Du kommer bland annat att: Stödja i lokalplanering, anpassningar och uppdatering av dokumentation Följa upp projekt mot tidsplan och budget Begära in offerter och göra beställning. Medverka vid lokalbesiktningar och kontraktsförhandlingar Leda och samordna operativa byggprojekt vid om- och nybyggnation Delta i hyresgästmöten och samarbeta med externa aktörer Följa upp brandrevisioner och samordna investeringar Arbeta med lokalfunktionsprogram och dokumentation Är det här du? Vi söker dig som är serviceinriktad, strukturerad, lösningsorienterad och har ett genuint intresse för att skapa bra förutsättningar för kommunens verksamheter. Kvalifikationer: Erfarenhet från liknande tjänst och gärna fastigheter inom äldreomsorgen eller funktionshinderomsorgen - Utbildning med inriktning fastighetsförvaltning Goda kunskaper i Microsoft Office och Procedo B-körkort krävs Personliga egenskaper: Du är konsultativ, lyhörd och serviceinriktad Du har lätt för att skapa relationer och bygga nätverk Du är flexibel, trivs i förändring och tar initiativ Du arbetar strukturerat, prioriterar väl och håller god kvalitet Du samarbetar gärna och integrerar olika perspektiv i ditt arbete Det här erbjuder vi Hos oss får du en utvecklande roll med stor variation i en organisation som värdesätter samarbete och engagemang. Vi sitter i ljusa lokaler nära både natur och centrum, med goda kommunikationer till Stockholm. Vi erbjuder bland annat: Friskvårdsbidrag och fri tillgång till gym Årsarbetstid och möjlighet till semesterväxling Klämdagar  Närhet till pendeltåg, köpcentrum, bad, skid- och löpspår Välkommen med din ansökan! I den här rekryteringen har vi redan valt annonskanaler och samarbetspartners. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt all extern rekryteringshjälp. Haninge kommun ser mångfald som en styrka och välkomnar alla sökande. Vår kompetensbaserade rekryteringsmetodik syftar till att fokusera på individens kompetens och därigenom även motverka diskriminering.

19 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
AP-specialist till fastighetsbolag i City
SJR in Sweden AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Är du en engagerad och noggrann ekonomiassistent som är trygg i hela leverantörsreskontraflödet? Trivs du i en positiv miljö där du får ett härligt samarbete med dina kollegor? Då ska du fortsätta att läsa här nedan, Om tjänsten SJR söker nu en erfaren AP-specialist för ett konsultuppdrag hos ett fastighetsbolag med kontor i centrala Stockholm. Uppdraget har start i mitten eller slutet av augusti och pågår initialt i 8 månader, med god möjlighet till förlängning. Till detta uppdrag söker vi dig som vill ta anställning som konsult eller dig som vill arbeta som underkonsult hos oss. Ansvarsområden I rollen som AP-specialist kommer du att arbeta i affärssystemet Oracle och ha ansvar för flera centrala delar inom leverantörsreskontra. Du rapporterar till Head of Finance och dina arbetsuppgifter kommer bland annat att omfatta: - Hantering av leverantörsfakturor för verksamheten i Sverige, Norge och Finland - Kontering och genomförande av betalningar - Avstämning av bankkonton - Utförande av enklare balansavstämningar Lämplig bakgrund Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och erfarenhet av att arbeta med hela processen inom leverantörsreskontra. Du är van att arbeta i olika affärssystem och har du dessutom arbetat i Oracle ses det som ett plus, men det är inget krav. Du arbetar noggrant, tar ansvar och har lätt för att snabbt sätta dig in i nya uppgifter. Du uttrycker dig obehindrat på både svenska och engelska, i både tal och skrift. Personliga egenskaper För att trivas i den här rollen ser vi att du är noggrann och tar ansvar för dina arbetsuppgifter, samtidigt som du har ett tydligt servicetänk. Du är en pålitlig och hjälpsam lagspelare som värdesätter goda samarbeten. Eftersom du kommer ha kontakt med bland annat leverantörer är det viktigt att du är kommunikativ och har en positiv attityd. Du har dessutom ett prestigelöst förhållningssätt och är flexibel i ditt arbetssätt. Ansökan Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2025-07-18. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling. #Bildlänk https://media.sjr.se/wp-content/uploads/2023/11/konsult_interim_annons-14.png

19 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Vill du leda försäljningen i ett techbolag som skapar jobb på riktigt?
Catch Me AB
Försäljnings- och marknadschefer

Vi söker en strategisk och operativ försäljningschef som skapar resultat, bygger starka team och vill göra skillnad både i affären och för människor. Om oss: Catch Me är en digital tjänst som skapar förutsättningar för arbetssökande att komma in på arbetsmarknaden, med särskilt fokus på yrken med låg tröskel. Sedan Q1 2024 har vi medverkat till att över 1 500 personer har gått från arbetslöshet till sysselsättning genom vår digitala plattform. Nu söker vi en engagerad, strategisk och operativ Säljchef som vill leda vår försäljning och driva affärer mot den privata sektorn. https://catchme.se/ I rollen kommer du att: Utveckla, implementera och genomföra försäljningsstrategier Skapa, utveckla och vårda affärsrelationer Följa upp och analysera försäljningsdata för att driva resultat Arbeta med löpande omvärldsbevakning inom arbetsmarknad och kompetensförsörjning Leda, coacha och utveckla vårt säljteam i takt med vår fortsatta tillväxt Resa vid behov för att stärka kundrelationer och driva affärsutveckling Vi söker dig som: Har minst 5 års erfarenhet av försäljningsledning, gärna inom HR-tech, bemanning och rekrytering Är affärsdriven, kommunikativ, innovativ och trygg i en ledarroll Har ett starkt samhällsengagemang och trivs i en entreprenöriell miljö Behärskar svenska och engelska obehindrat i såväl tal som skrift Har B-körkort Vi erbjuder: En nyckelroll i ett värderingsdrivet tillväxtbolag Möjlighet att forma organisationen, affären och samhället Frihet under ansvar i ett engagerat team med erfarna medarbetare, arbetsledare, investerare och rådgivare Om anställningen: Anställningsform Deltid / Heltid Lön Fast och rörlig lön Geografisk placering Stockholm / Hybrid / Resor förekommer i tjänsten Ansök genom att skicka CV till [email protected] Urval sker löpande.

19 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Kvinnlig personlig assistans
Evanda Assistans AB
Personliga assistenter

Söker erfaren kvinnlig personlig assistent Vi söker en erfaren kvinnlig personlig assistent till en pojke med autism. Kravprofil: Erfarenhet av arbete med barn med särskilda behov, gärna autism Simkunnig Rökfri Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Om tjänsten: Omfattning: ca 75% Arbetstider: måndag till fredag, kl. 9:00–15:00 Anställningsform: timanställning Vid intresse, vänligen skicka din ansökan så snart som möjligt.

19 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Sushikock
SUSHIHEM AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi söker en sushikock som har minst 2 års erfarenhet i restauranger. Att kunna svenska, engelska, osv Övrigt så behöver man vara stresstålig, serviceinriktad och kunna arbeta självständigt

19 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Hantverkare
Hus och Hem Renovering Danderyd AB
Träarbetare, snickare m.fl.

Hej, vi söker nu en erfaren hantverkare till ett företag i växt! Är du ambitiös, noggrann och god känsla för detaljer, med erfarenhet av renovering, så som golvläggning, köksrenovering och sätta upp nya väggar är du varmt välkommen att söka en tills vidare eller projektanställning hos oss.

19 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Skjutstativ- och höglyftande truckförare till Södertälje
Miljonbemanning AB
Truckförare

Om kunden: Vår kund arbetar med en egen digital plattform som möjliggör för deras kunder att skapa mer utrymme i deras verksamhet genom att outsourca deras produkter till deras lokaler för hantering av 3PL och last-mile transporter. Nu söker vår kund efter nya skickliga skjutstativförare som vill vara en del av deras team och bidra till deras fortsatta framgång. Arbetsbeskrivning: Vi letar efter dig som har erfarenhet av truckkörning, främst inom skjutitstativ B3 och höglyftande plocktruck B4. Du kommer att arbeta med varierande arbetsppgifter; hantering av in- och utleverans, påfyllning och orderplock. Arbetsuppgifer: - Du kommer främt att arbeta självständigt som truckförare/lagermedarbetare - Plockning med skjutstativ B3 - Plockning med höglyftande plocktruck B4 - Kvalitétssäkra att varor packas och levereras enligt order - Hantering av in-och utleverans Profilen vi eftersöker: - Självgående truckförare/lagermedarbetare - En lagspelare som är ödmjuk och har en positiv attityd - Erfarenhet av att skjutstativ eller höglyftande plocktruck Krav: - B-körkort & tillgång till bil -Truckkort A+B -Goda kunskaper i svenska och engelska Arbetsomfattning och arbetstider: Start: Omgående Arbetstider: 07:00-16:00 Arbetsplats: Södertälje Lön: Enligt kollektivavtal Om Miljonbemanning Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet. Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål. Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning.

19 juni 2025
Sista ansökan:
3 december 2025
Truckförare - Södertälje
Miljonbemanning AB
Truckförare

Arbetsbeskrivning: Vi letar efter dig som är redo att ta nästa steg inom din karriär som truckförare och för att berika ditt team med din yrkesskicklighet. Som truckförare kommer du att arbeta i ett team med att lossa och lasta.  Arbetsuppgifter: Du kommer främst att arbeta som truckförare Arbeta med in-och utleverans Kvalitétssäkra att varor packas och levereras enligt plocklistan Fullfölja plocklistan inom angivna tidsramar Dokumentera och rapportera i affärssystemet och fraktsystem. Profil vi eftersöker: Noggrann och kan räkna Självgående truckförare som är lösningsorienterad Följa instruktioner och hålla angivna tidsramar En lagspelare som är ödmjuk och med en positiv attityd Engagerad med rätt inställning Erfarenhet av truckkörning främst skjutstativ och motviktstruck Erfarenhet av att ha arbetat i lagersystem, affärssystem eller fraktsystem Krav: Truckkort A+B Flytande svenska eller engelska B-körkort och tillgång till bil Arbetsomfattning och arbetstider: Start: Omgående  Arbetstider: 07:00-16:00 Omfattning: Heltid, tillsvidare Arbetsplats: Södertälje Lön: Enligt kollektivavtal Om Miljonbemanning Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet. Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål. Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning.

19 juni 2025
Sista ansökan:
6 december 2025
Djuröhemmet söker en gruppchef med ansvar för demensavdelningarna
Värmdö kommun
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Värmdö är skärgårdens mötesplats med en unik kombination av naturens stilla skönhet och en mer stadslik livsstil. Vårt uppdrag är inte ett utan många: skola, fastigheter, socialtjänst, hamnar, vård, bibliotek, omsorg och många fler. Vi verkar för att alla Värmdöbor kan leva ett rikt och fritt liv. Vi vill vara de som möjliggör drömmen om en livskraftig trygg miljö för hem, familj och företag Ska vi lyckas med det fullt ut måste vi ha många och omfattande kompetenser och arbeta tillsammans för en gemensam och tillitsfull arbetskultur, byggd på modiga, ansvarstagande medarbetare som förstår invånarnas behov och önskemål. Det är det vi kallar Ett Värmdö, En Förvaltning. Vår verksamhet På Djuröhemmet får du möjlighet att påverka och bidra till en verksamhet där omtanke, respekt och kvalitet är ledord. Du blir en viktig del av ett engagerat team och har nära stöd från enhetschef, HR och moderna verksamhetssystem. Vi erbjuder en meningsfull roll i en liten och välfungerande organisation – i en miljö som präglas av närhet till både natur och människor. Ditt uppdrag Som en av två gruppchefer på Djuröhemmet har du ett särskilt ansvar för demensavdelningarna. Du leder det dagliga arbetet på avdelningarna och är närmaste chef för omvårdnadspersonalen. Du planerar bemanning, handleder personal och ansvarar för en strukturerad introduktion av nya medarbetare. Du arbetar aktivt med arbetsmiljöfrågor, följer upp sjukfrånvaro och säkerställer att dokumentation och genomförandeplaner håller en hög kvalitet. Du har också en viktig roll i kontakten med anhöriga, där du ansvarar för information, vårdplanering och uppföljning. Din erfarenhet Vi söker dig som vill göra skillnad – i en ledande roll som undersköterska. Du är utbildad undersköterska med skyddad yrkestitel och har ett starkt engagemang för äldreomsorg. Du har erfarenhet av att arbeta i vårdnära miljöer och är trygg i din professionella roll. Du är strukturerad, ansvarstagande och har en god samarbetsförmåga. Det är meriterande om du har: – utbildning inom ledarskap – erfarenhet av demensvård – tidigare arbete i en samordnande eller vägledande roll Din kompetens Personlig mognad Samarbetsförmåga Ledarskap Strukturerad Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Värmdö kommun erbjuder friskvårdsbidrag, SL-kort mot nettolöneavdrag, semesterväxling till extra lediga dagar och mycket mer. Vi arbetar aktivt för att skapa hälsofrämjande arbetsplatser med en god arbetsmiljö och tillämpar rökfri arbetstid.  Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten och ser därför gärna sökande med olika bakgrund, livserfarenhet och könsidentitet till tjänsten. Anställningen avser heltid.  För denna tjänst är uppvisande av giltigt utdrag ur polisens belastningsregister en förutsättning för anställning. Vi intervjuar löpande så välkommen med din ansökan. Vill du veta mer är du välkommen att kontakta Hanna Orre [email protected] Kontaktuppgifter till arbetstagarorganisationerna hittar du på https://www.varmdo.se/fackligaorganisationer Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

19 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Sjuksköterska sökes till SÄBO start omgående
Viraliv AB
Grundutbildade sjuksköterskor

UPPDRAG & PERIOD Vi söker just nu sjuksköterskor för bemanningsuppdrag inom kommunala verksamheter under sommar perioden Lediga uppdrag via SÄBO, Hemsjukvården , regioner alt kriminalvården, du väljer själv vilket område du önskar. Vi arbetar alltid med schyssta villkor och konkurrenskraftiga löner. KVALIFIKATIONER Dina arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter för sjuksköterska inom kommun. ATT JOBBA MED OSS Tillsammans skapar vi en arbetssituation där du som vårdpersonal kan arbeta med bra villkor och rätt lön. Tjänstepension - För att arbete oavsett anställningsform ska vara långsiktigt. Resor och boende - Så att du kan stödja vården där behoven är som störst utan att hindras av geografi. Arbetskläder - Det är lättare att jobba om man är bekväm. Försäkringar - Om något händer ska du känna dig trygg i att du får stöd. Utbildningar - För att du alltid ska känna dig trygg på en ny arbetsplats. Vi jobbar alltid med individuell lönesättning där din kompetens och tidigare erfarenhet samt uppdragets karaktär är vägledande. VIRALIV Målsättningen är att erbjuda mer trygghet och flexibilitet än andra vårdbemanningsföretag och såklart högre löner än dem inom regionerna. Arbete med oss innebär därför branschens bästa villkor. Vi jobbar också hårt med att vara en arbetsgivare som bryr sig och som finns tillgänglig oavsett tid på dygnet. Vill du veta mer om oss eller läsa vad andra undersköterskor, sjuksköterskor och läkare tycker om att jobba med oss så kan du läsa mer på Bemlo:https://www.bemlo.se/companies/viraliv/ ANSÖKAN Ansök direkt via länken, eller ring oss på 08-50074050

19 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025