Har du idéer för framtiden och drivs du av utmaningar? I Haninge får du utvecklas tillsammans med trygga kollegor som vill göra skillnad redan idag. Just nu pågår ett av de mest ambitiösa förändringsarbetena i vår kommuns historia. Vi bygger en ny stad, cirka 20 minuter från Söder. Följ med på vår resa. Välkommen att utvecklas med oss Fredrika Bremergymnasiet söker efter en drivande behörig lärare inom spanska. Ditt uppdrag Vi söker dig som vill att elever lyckas och ständigt försöker utvecklas i din undervisning. Du har goda ämneskunskaper och är duktig på att knyta relationer till såväl elever som kollegor. Du är en tydlig ledare i klassrummet och tycker att det är viktigt att samarbeta med såväl arbetslag som elevhälsa. För oss är det en självklarhet att du arbetar digitalt i din undervisning. Du förbereder eleverna med din kunskap och erfarenhet inom ditt ämne. Du gillar att arbeta med människor, är en god relationsbyggare som gärna skapar god laganda. Våra lärare är organiserade i programarbetslag med utgångspunkt i gemensamma elevgrupper och varje lärare är mentor för en klass. Mentorskap ingår i den aktuella tjänsten. Det här söker vi hos dig Du som söker tjänsten är engagerad och intresserad av ungdomar, du brinner för att utbilda och arbeta med ungdomar och du har varje elevs bästa i fokus, samt har kunnighet och erfarenhet av yrket. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi har fokus på hög kvalitet i undervisningen och vi arbetar aktivt med pedagogiskt utvecklingsarbete: formativ undervisning, gemensamma lektionsstrukturer, likvärdig bedömning och undervisning. Det är viktigt att du kan planera och strukturera upp ditt arbete självständigt. Du är engagerad och kunnig i dina ämnen och är en skicklig pedagog som gillar utmaningar, tycker om att samarbeta med kollegor, uppnår goda studieresultat i dina undervisningsgrupper och har god kommunikation med elever, vårdnadshavare och bransch. Du vill arbeta i ett arbetslag med engagerade och professionella lärare. Det är viktigt att du har lätt för att kommunicera och bygga relationer med elever såväl som andra vuxna. Du ska vara samarbetsvillig, lyhörd, driven och strukturerad. Du ska tala svenska flytande både skriftligt och muntligt. Omfattningen på tjänsten är 50%. . Kvalifikationer och meriter Vi söker dig som är legitimerad lärare på gymnasienivå med ämnesbehörighet spanska. Välkommen med din ansökan! I den här rekryteringen har vi redan gjort våra val av annonskanaler och samarbetspartners. Vi undanber oss vänligt men bestämt all form av hjälp med rekryteringen från utomstående aktörer. Haninge kommun ser mångfald som en styrka och välkomnar alla sökande. Vår kompetensbaserade rekryteringsmetodik syftar till att fokusera på individens kompetens och därigenom även motverka diskriminering.
Efterfrågan av vårdpersonal i Norge har ökat de senaste åren och efterfrågan kommer bara att fortsätta. Därför kommer du som sjuksköterska att bli erbjuden goda villkor och konkurrenskraftig lön. Vi ansvarar även för resa till och från uppdraget samt kostnaden för boendet för perioden du jobbar. Nu ser vi efter operationssjuksköterskor till operation i Troms fylke, Norge 18/8-23/11, 2025. Fördel med DIPS Arena och Metvision erfarenhet. Kvalifikationer: *Operationssjuksköterska*Erfarenhet från sjukhus, minst 2 år*Norsk legitimation som sjuksköterska Som sjuksköterska önskar vi att du är engagerad och brinner för ditt arbete, att du har lätt att lära dig nya saker samt är van att arbeta självständigt. Vi kommer lägga stor vikt på dina personliga egenskaper. Vi erbjuder: *Goda villkor*Gratis boende*Gratis resa*Trivsam och stimulerande arbetsmiljö Sista ansökningsdag: Snarast Uppstart: Vecka 34, 2025 Plats: Nordland fylke, Norge Varaktighet: Vecka 35-40, 2025 Om du känner igen dig i ovanstående beskrivning, vill vi gärna höra från dig så snart som möjligt. Välkommen med sin ansökan!
Är du en trygg ledare med intresse av second hand? Har du erfarenhet av sortiment och försäljning? Drivs du av att utveckla människor och vill göra världen mer hållbar? Sök tjänsten som arbetsledare för vår varuförsörjning! Intervjuer görs löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Genom second hand, utvecklingssamarbeten och arbetsintegrering arbetar Artikel2 för en värld som håller, på riktigt. Vi är en ideell organisation, som är religiöst och partipolitiskt oberoende, med kollektivavtal och 90-konto. OM ROLLEN Som arbetsledare i produktionen hos Artikel2 ansvarar du för att varuförsörjningens drift och leverans sker enligt fastställda planer, budget och målsättning. Arbetsledaren har god överblick över hela varuflödet och arbetar i nära kontakt med transport och butiker. Gruppen du leder består av både anställda och personer i arbetsmarknadsåtgärder. Rollinnehavaren behöver därför ha ett genuint intresse för människors utveckling och ser möjligheter framför begränsningar när krav ställs och förväntningar klargörs. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att: Säkra en effektiv och kvalitativ varuförsörjning till våra butiker. Planera, prioritera och fördela arbetet på bästa sätt utifrån dagens förutsättningar. Leda ditt team genom arbetet med varuframtagning (som exempelvis sortering, värdering och prismärkning) så att produktionstakt och -kvalitet hålls enligt mål. Följa upp nyckeltal och dess efterlevnad. Rollen är övervägande operativ men du har också ansvar för utveckling av processer, sortiment och verksamhet i samråd med varuförsörjningschefen. Övergripande ansvarsområden: Kvalitetsansvarig för sortiment och prissättning. Introduktion, utveckling och uppföljning av avdelningens tilldelade personer i arbetsmarknadsåtgärder. Säkerställa effektiv lagerhållning. Underhåll av inventarier. OM DIG Du har ett gott och tydligt ledarskap som präglas av lyhördhet och en positiv människosyn. Du delar vår vision om en arbetsmarknad där det finns förståelse för att människor har olika förmågor och förutsättningar – och att personer kan växa. För att trivas i rollen tycker du om snabb problemlösning och kan hantera det oväntade, detta då det inkommande second hand-flödet till stor del är oförutsägbart. Du kan självständigt prioritera mellan uppgifter beroende på situation och är både strukturerad och flexibel i din roll. Hos dig finns förståelse för affären, logistiken bakom och helheten. Du har ett genuint intresse av second hand och motiveras av utmaningen att nå leveransmålen oavsett hur dagen ser ut. Krav: Erfarenhet av varuflöde och försäljning. Minst 2 års arbetslivserfarenhet av arbetsledning för 5 personer eller fler. God planeringsförmåga och ekonomisk förståelse. Initiativrik och lösningsfokuserad. God administrativ och digital kompetens. God kommunikativ förmåga. Flytande svenska och engelska, i tal och skrift. Meriterande: Tidigare erfarenhet av sortiment och prissättning inom second hand. Tidigare erfarenhet av att arbeta med arbetsintegration. Vana att arbeta mot interna kunder och tillhandahålla service med hög kvalitet. Tidigare erfarenhet av logistik. Eftergymnasial utbildning inom relevant område (exempelvis mode, inredning, ekonomi, hållbarhet) eller likvärdig erfarenhet
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Vi söker nu en driven Procurement Coordinator som vill vara med och sätta strukturen för inköpsprocesser inom tech på en bank i Stockholm. Rollen innebär att koordinera flera avdelningar med fokus på avtal, regulatoriska krav, cybersäkerhet och riskbedömningar. Det handlar om att säkerställa att rätt personer är involverade i processen och att dokumentation hanteras korrekt. Du kommer vara navet mellan flera stakeholders och se till att inköp genomförs på ett tryggt och effektivt sätt. Dina framtida arbetsuppgifter I rollen som Procurement Coordinator blir du central i att driva inköpsprocesser framåt. Du ansvarar för att organisera och koordinera möten, hantera dokumentation och samarbeta tätt med flera nyckelfunktioner. Koordinera inköpsprocesser för tech, inklusive legala och regulatoriska delar. Samarbeta med avdelningar som Legal, Inköp, Risk, DPO, CTO och cybersäkerhet. Upprätta kommittéer med rätt beslutsfattare beroende på inköpet. Säkerställa att dokumentation är korrekt och att riskbedömningar genomförs. Coacha och stötta stakeholders i processen. Vi söker dig som har Vi söker dig som har erfarenhet av att koordinera projekt och processer, gärna inom inköp, tech, IT eller administration. Du kanske tidigare har arbetat som koordinator, projektledare, executive assistant eller liknande, då det viktigaste i denna roll är din förmåga att organisera, hålla ihop processer och kommunicera effektivt med flera parter, både på svenska och engelska. Personliga egenskaper som värderas högt är din förmåga att ta initiativ, skapa struktur i komplexa sammanhang och coacha olika stakeholders genom processerna. Du är lösningsorienterad, trygg i dialog med många parter och har ett intresse av att förstå teknikens roll i affären. Övrig information Start: Slutet av augusti eller början av september. Plats: Stockholm Omfattning: 50%, med eventuell möjlighet att det på sikt blir heltid. Anställningsform: konsultuppdrag. Säkerhetsklassning: blir du aktuell för rollen kan en bakgrundskontroll samt utdrag ur belastningsregistret genomföras. Om företaget Kunden är ett bolag med en fantastisk företagskultur där samarbete och omtanke om kollegor och kunder står i fokus. Här möts du av ett varmt klimat där alla hjälps åt. Uppdraget är spännande och viktigt för organisationens framtida processer. Genom ett gott arbete finns möjligheten att långsiktigt bli en nyckelperson i organisationen. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se .
Familjen är en trygg och engagerad arbetsgivare med över 10 års erfarenhet inom personlig assistans till barn, ungdomar och vuxna med funktionsvariation. Vi arbetar personcentrerat, det vill säga att du som individ blir sedd och bekräftad i vår verksamhet oavsett om du arbetar, är anhörig eller har assistans. Vi har även samarbete med Egna arbetsgivare inom personlig assistans. Vi erbjuder ekonomiska och andra administrativa lösningar som vi tillsammans skräddarsyr för att nå varje individs olika behov. Samtliga samarbeten sker med arbetsgivare som är kopplade till kollektivavtal och därför kan vi tillsammans erbjuda trygga och stabila anställningar. Vi är verksamma i hela Sverige, från norr till söder men har vårt kontor i Stockholm. Vi väljer att vara det lite mindre och personliga valet för dig som söker en personligare assistans. Företagets grundare och ägare har tidigare arbetat som personlig assistent, detta ser vi som en extrakraft som hjälper oss att bygga stabila arbetsgrupper där vi levererar högkvalitativ, personcentrerad assistans. Vi söker nu några personliga assistenter till en tonårstjej som bor i TRÅNGSUND. Beskrivning av arbetsplatsen och tjänsten Vi söker flera assistenter till en härlig och glad tjej på snart 16 år boendes med sin familj i villa, som tycker om musik, film, utflykter och promenader. Enligt önskemål så söker vi endast kvinnliga personliga assistenter. Hon går i skolan till vardags där ingen assistans utförs av hennes assistenter. Så arbetstiderna som är tillgängliga är under eftermiddagar, kvällar och vaken natt på vardagar och helger. Vi erbjuder fasta schemarader heltid/deltid gällande vaken natt samt arbetspass på helger och eftermiddagar. Då hon använder rullstol, har autism och epilepsi så blir din roll att assistera henne med allt hon behöver hjälp med. Du kommer assistera i all typ av omsorg, ADL och även medicinering. Du som person behöver vara lugn, väldigt lyhörd och positiv. Du behöver även vara noggrann. Vi önskar gärna att du känner hur viktigt det är att denna tjej får leva som en vanlig tonåring efter hennes behov och förmågor. Integritet och omtänksamhet är dina ledord i ditt arbete. Något vi ser positivt på är att du som söker har tidigare erfarenhet av assistans till barn/ungdomar. Vi kommer att begära utdrag från belastningsregistret. Det är viktigt för oss att bygga stabila och trygga arbetsrelationer som håller långsiktigt, därför ser vi gärna att du ser detta jobb som något hållbart under en längre tid. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Olivia Solution AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av personal inom yrkesområden lager-logistik, transport, industri och bygg. Olivia Solution AB är medlem i Almega Bemanningsföretagen och Svenskt näringsliv, har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension. Arbetet hos oss ska genomsyras av ansvar, engagemang och kvalitet. Du är ambassadör för vårt företag hos kund och representerar Olivia Solution AB på ett professionellt sätt. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som ditt bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling. Till vår kund i Stockholm söker vi nu erfarna skjutstativsförare. Vi söker personer som har erfarenhet av att arbeta på lager.Vi söker dig som är en positiv, arbetsvillig och flexibel person , samt har lätt att samarbeta med andra människor. Arbetsbeskrivning: Ordersammanställning och truckkörning. Krav Truckkort ( B skjutstativ) God Fysik Erfarenhet av ordersammanställning samt truckkörning Erfarenhet av skjutstativstruck Personliga egenskaper Ansvarsfull Punktlig / Noggrann Flexibel Tillsättning sker löpande, välkommen med din ansökan omgående. Ansökan skickas till [email protected]
Vi på Submit söker nu efter flera lagerarbetare till vår samarbetspartner i Älvsjö.Arbetsuppgifter: Som plockare kommer du huvudsakligen att arbeta med färska varor, vilket innebär arbete i kyla. Erfarenhet av arbete i kyllager är därför mycket meriterande. Du kommer att plocka enligt en orderlista och använda armar och ben för att plocka. Vilket kräver en god fysisk. Plockning och paketering Hantering av in- och utleveranser Andra relaterade arbetsuppgifter förekommer Profil: Vi söker en driven och engagerad lagspelare som trivs med att arbeta i högt tempo. Du fungerar bra i grupp, bidrar med en positiv inställning och strävar alltid efter att leverera arbete av hög kvalitet. Noggrannhet och ansvarskänsla är en självklarhet för dig. Krav: Tidigare erfarenhet av lagerjobb Flytande svenska i tal och skrift Tidigare jobbat natt regelbundet Tjänsten beräknas pågå fram till 29 augusti. Det kommer finnas stor chans till att få förlängt även efter sommaren. Intervjuer sker löpande tills dess att tjänsten är tillsatt. Plats: Älvsjö, Stockholm Start: Omgående Lön: Enligt kollektivavtal Arbetstid: Sön - tors: 22:00-06:30 Låter detta som något för dig? Ansök idag! Observera att vi tar inte emot ansökningar vi mail.
Vill du arbeta som mekaniker på en modern och framåt skadeverkstad nära Stockholm? Werksta Haninge söker nu dig som vill jobba med service, reparation och underhåll av fordon – men som inte arbetar med plåtrikt eller svetsning. Hos oss får du utvecklas bland engagerade kollegor i en inkluderande och trygg arbetsmiljö där kundupplevelse, kvalitet och hållbarhet står i centrum. Vi värdesätter mångfald och samarbete – oavsett kön, bakgrund och erfarenhetsnivå. Din profil – Erfaren eller driven fordonsmekaniker till Werksta Haninge Du har fordonsteknisk utbildning eller relevant arbetslivserfarenhet som mekaniker i verkstad. Du har erfarenhet av service, felsökning och reparation av personbilar, lätta transportbilar eller elbilar. B-körkort är ett krav. Du arbetar noggrant, är kvalitetsmedveten och har god problemlösningsförmåga. Du är bekväm med att använda digitala system och arbetsordersystem. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Kunskaper i engelska är meriterande. Du trivs med att arbeta både självständigt och som en del av teamet. Du bidrar till en positiv, inkluderande och lösningsorienterad arbetsmiljö. Arbetsuppgifter – Fordonsservice och reparationer i skadeverkstad i Haninge Utföra service, felsökning och reparation av olika bilmärken och modeller enligt tillverkarens instruktioner och Werkstas kvalitetskrav. Arbeta med bromsar, motor, växellåda, chassi, hjulupphängningar och elektronik – utan att rikta plåt eller svetsa. Montera och demontera komponenter vid skade- och reparationsarbeten, i samarbete med verkstadens övriga personal. Diagnostisera fel och åtgärda problem utifrån teknisk dokumentation och digitala verktyg. Bidra till att dokumentera utförda arbeten digitalt. Delta i kontinuerliga förbättringsarbeten för arbetsmiljö, kvalitet och hållbarhet. Hålla ordning på arbetsplatsen och bidra till goda relationer inom verkstadsteamet. Utbildning och utveckling – Kompetenslyft för mekaniker på Werksta Haninge Som mekaniker hos oss får du möjlighet till regelbunden utbildning och vidareutveckling inom modern fordonsdiagnostik, elbilsteknik och branschens senaste servicearbeten. Vi satsar på dig och din yrkesmässiga utveckling – både inom skadeverkstad och framtidens fordonsteknologi. Werksta erbjuder kollektivavtal, friskvårdsbidrag och stabila anställningsvillkor för din trygghet. Läs mer om våra förmåner på karriärsidan. Om Werksta Haninge – Auktoriserad skadeverkstad med kvalitet och kundfokus Werksta Haninge är en del av Werksta, Sveriges ledande oberoende skadeverkstadskedja. Vi samarbetar med stora försäkringsbolag och flera betydande bilmärken. Kvalitet, innovation och en hållbar arbetsmiljö genomsyrar vår verksamhet. Hos oss är utveckling och teamarbete i fokus – såväl för våra kunder som för dig som jobbar här. Har du frågor om tjänsten? Kontakta skadeverkstadchef Tomas Holöien telefon 0720-702 686. Urval sker löpande, så ansök redan idag – tjänsten kan komma att tillsättas snabbt! Werksta – Jämställd och framtidssäkrad arbetsplats för mekaniker i Stockholm Werksta har 44 verkstäder runt om i Sverige och cirka 800 medarbetare. Vi är stolta över att erbjuda en inkluderande, trygg och utvecklande arbetsmiljö oavsett kön eller bakgrund. Som mekaniker i Haninge är du avgörande för att vi levererar bästa möjliga service och kvalitet – tillsammans skapar vi framtidens skadeverkstad! Varmt välkommen med din ansökan till Werksta Haninge!
Grand Hôtel är ett klassiskt landmärke mitt i centrala Stockholm. Som ett av Skandinaviens ledande femstjärniga deluxe hotell kombinerar Grand Hôtel en rik historia med ständig utveckling och förfining. Hotellet har idag 279 rum, varav 70 är sviter och 11 är signatursviter. Den mest spektakulära är Prinsessan Lilian sviten på hela 330 kvm. Här finns dessutom sex restauranger; Verandan, Grand Soleil och Cadierbaren samt Mathias Dahlgrens restauranger, ett förstklassigt spa samt 23 konferens- och festvåningar. Lokalerna består av historiska Vinterträdgården, Spegelsalen och Bolinderska Palatset som kompletteras med nya, modernt inredda, lokaler. Bakom kulisserna kan vi stoltsera med en floristavdelning, egen tapetserarverkstad, styckbod, kallskänk, konditori och olika á la carte-kök samt vinkällare och Room Service. Grand Hôtel är en plats där personalen gör skillnad och tillsammans skapar vi, med passion och stolthet, minnesvärda upplevelser för våra gäster. Grand Hôtel är ett helägt dotterbolag till FAM AB och det enda hotellet i Sverige som är med i Leading Hotels of the World. OM ROLLEN I vår ständiga strävan att alltid utveckla och kvalitetssäkra vår mat- och dryckesavdelning söker vi dig som idag arbetar som assisterande köksmästare eller dig som känner dig redo att ta nästa steg i karriären! Du ska med passion och kunskap vara med och skapa minnesvärda smakupplevelser för våra gäster samtidigt som du är en ledare och förebild i teamet. Vi letar därför efter dig som är genuint intresserad av mat, känner dig bekväm och rejält hemmastadd i ett eventkök samt besitter tydliga ledaregenskaper. Du kommer att vara del i ett engagerat och rutinerat team bestående av tre kockar, en souschef och köksmästare som dagligen arbetar tillsammans för att överträffa våra gästers förväntningar. Rollen som Assisterande köksmästare är främst en operativ tjänst då du spenderar majoriteten av din tid i köket med att coacha och leda kockarna samt souschef samtidigt som du vid behov stöttar upp köksmästaren i det dagliga arbetet. Gemensamt för alla som arbetar i köket är att vi har ett genuint intresse för yrket där vi lagar internationell- och svensk mat med förstklassiga råvaror. Alla event är unika med varierat antal gäster och oavsett antal så ska service och kvalitet genomsyra hela verksamheten och vi ser därför att det är en självklarhet även för dig. Det kommer stundtals att krävas en del flexibilitet och hårt arbete. Att vara stresstålig och lösningsorienterad är därför en klar fördel. För rätt person kommer det att vara både utvecklande, givande och framför allt roligt. Då vårt kök består av många olika avdelningar finns goda möjligheter för dig att både utveckla och utvecklas. Arbetstiderna varierar och förläggs till såväl dagtid, kvällar som helger. VEM ÄR DU? Vi söker dig som är prestigelös, positiv och strukturerad Har minst 1 års tidigare erfarenhet av att arbetsleda i ett kök Har ett genuint intresse och passion för att skapa högkvalitativa gastronomiska upplevelser. Du har mellan 5- 8 års yrkesvana - tidigare erfarenhet från bankettverksamhet och internationellt kök är meriterande. Uppskattar variationen som ett eventkök erbjuder, där varje event är unikt och antalet gäster varierar. Du har dokumenterad utbildning inom yrket alternativt motsvarande dokumenterad erfarenhet. Du har tidigare vana från att leda ett team och känner dig bekväm i att ta beslut som rör det dagliga arbetet. Alla som arbetar hos oss måste ha fyllt 18 år samt tala flytande svenska eller engelska. VI ERBJUDER En spännande utmaning och stimulerande arbete i ett Sveriges mest ikoniska hotell med över 300 anställda. En internationell arbetsplats med en levande kultur och stor mångfald bland både kollegor och gäster Arbetsplatsen är placerad på hotellet där vi har högt i tak och en stor variation i arbetsuppgifter Tillsvidareanställning på heltid med sex månaders provanställning. Lön enligt överenskommelse. Anställningsförmåner och rabatter inom Grand Group. Tillträde av tjänsten är under hösten 2025 Grand Hôtel är en plats där personalen gör skillnad och tillsammans skapar vi, med passion och stolthet, minnesvärda upplevelser för våra gäster. Grand Hôtel är ett helägt dotterbolag till FAM AB och det enda hotellet i Sverige som är med i Leading Hotels of the World. Som en del av vår rekryteringsprocess utför vi bakgrundskontroller. Vi motser din ansökan senast 30/9-2025, intervjuer och urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot din ansökan via Cheffle redan idag! 5 års erfarenhet eller mer
Är du en person med hög servicekänsla? Har du hjärtat med dig i allt du gör, och sporras av möjligheten att få ge våra patienter en kvalitetsfylld omsorg i hemsjukvården och på mottagning? Då ska du söka dig till Sköndals Vårdcentral hos oss på Stiftelsen Stora Sköndal! Vi söker dig som är utbildad undersköterska och som har erfarenhet av att arbeta i hemsjukvård och på mottagning. Din roll En av våra medarbetare ska studera och vi behöver en vikarie. Som undersköterska får du ett viktigt och spännande uppdrag. Din huvudsakliga uppgift är att ge en god och säker vård. Vi lägger stor vikt vid ett gott och personcentrerat bemötande, där du i varje möte arbetar för att göra det lilla extra. Du sköter ett visst medicinskt omvårdnadsarbete utifrån delegering av sjuksköterska/samordnare. Arbetet består av besök i hemmet med insulin givning, överräckande av läkemedel, sårvård, KAD, subcutana injektioner, stomi hantering, provtagning, PEG, lindning av ben. Upptagningsområdet är litet och familjärt, vilket innebär att det är gångavstånd till våra patienter. Dina personliga egenskaper är viktigast För att du ska trivas hos oss är det viktigt att du är en flexibel person som anpassar dig efter situationen. Som person ser vi gärna att du är ambitiös, handlingskraftig och ansvarstagande. Vidare ser vi att du har hög social kompetens, är samarbetsvillig gentemot dina kollegor och ser till att dina arbetsuppgifter blir genomförda på ett kvalitetsmässigt vis. Introduktion När du börjar arbeta hos oss får du en introduktion för att du ska känna dig trygg i din roll och komma in bra i våra arbetssätt. Introduktionen anpassas efter din kunskaps- och erfarenhetsnivå så att du får den information som du behöver. Utdrag från belastningsregistret ska uppvisas vid intervju och ansökan ska vara gjord till Socialstyrelsen om skyddad yrkestitel. Du är utbildad undersköterska och har arbetat minst 2 år som detta. Vi vill att du har erfarenhet av primärvård och hemsjukvård. Det är ett krav att du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift samt god datorvana. Vi arbetar i journalsystemet Take Care Vi är en idéburen och icke vinstutdelande organisation inom stöd, vård, omsorg, utbildning och forskning. Att vi inte delar ut någon vinst gör att vi kan satsa alla resurser på att utföra vårt uppdrag så bra som möjligt. Sedan 1905 har verksamheter inom Stiftelsen Stora Sköndal utvecklats, förändrats och förbättras. Vissa verksamheter består, andra är helt nya. Men en sak förändras inte: Vi arbetar fortfarande utifrån övertygelsen om alla människors lika värde. Varje dag vill vi göra livet bättre för alla de människor vi möter i våra verksamheter. Idag är vi ca 750 medarbetare, både månadsanställda och timanställda som tillsammans arbetar mot vår vision - ett samhälle med en självklar plats för alla. Vår kultur genomsyras av våra värderingar - jämlikhet, omtanke och förändring. Läs mer om oss på www.storaskondal.se
Välj ett jobb för att visa detaljer