Engagerad Förskollärare Hässelby

Vi söker Förskollärare Vi söker nu förskollärare till Förskolorna Framtidsfolket, till en av våra förskolor i Hässelby. Vill du vara med och utveckla vår utbildning där vi vill ge barnen en positiv och erfarenhetsrik grund att stå på? Då tänker vi att du delar vår barn- och kunskapssyn som bygger på att se barnens intressen, nyfikenhet och lust att utforska omvärlden. Den medarbetare vi ser framför oss; - Är legitimerad förskollärare - Ser reflektion och pedagogisk dokumentation som ett självklart verktyg - Förverkligar läroplanens värdegrund och mål tillsammans med kollegor - Arbetar med att utveckla den pedagogiska lärmiljön så att den är tydlig, tillgänglig och inspirerar barnen till ett lustfyllt lärande -Har goda ledarskapsförmågor Förskolorna Framtidsfolket inspireras av Reggio Emilias filosofi och kollektivt lärande är en viktig del i vårt sammanhang. Vi har ett nära ledarskap av rektor och ledning som med en tydlig pedagogisk idé och vision arbetar tillsammans med pedagogerna mot ambitiösa mål. Du erbjuds även kompetensutveckling, pedagogisk handledning, flera planerings- och utvärderingsdagar per år, friskvård, ledighet vid klämdag (Kristi Himmelsfärds helg). Låter jobbet intressant? Välkommen med en skriftlig ansökan. Sökande till tjänsten ska ha förskollärarlegitimation. Tjänsten är på 100% Vi tar emot ansökan via e-post: Sista ansökningsdatum 3 augusti, ansökan behandlas löpande. [email protected] Jessica Skrak, rektor. Förskolorna Framtidsfolket AB Rödklövervägen 104 165 73 HÄSSELBY www.framtidsfolket.se

12 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Erfaren säljare sökes ta nästa steg i din försäljningskarriär!
Kristersson, Robin
Telefonförsäljare m.fl.

Har du erfarenhet av försäljning och känner att det är dags för nya utmaningar? Vår kund söker nu en driven och självgående säljare som vill ta plats i ett engagerat team där möjligheterna är stora. Om rollen Som säljare kommer du att ha en central roll i att utveckla och driva försäljningen framåt. Du arbetar både med nya affärer och med att förvalta och vidareutveckla befintliga kundrelationer. Rollen passar dig som är van att ta ansvar, är trygg i kunddialoger och älskar att se resultat av ditt arbete. Du kommer bland annat att: Bearbeta nya och befintliga kunder Bygga starka och långsiktiga kundrelationer Arbeta med hela säljprocessen – från första kontakt till stängd affär Bidra med idéer och initiativ för att utveckla säljstrategin Vad vår kund erbjuder: En företagskultur som präglas av gemenskap, utveckling och framåtanda Trygg anställning med höga provision och en garantilön Jobba endast med välkända varumärken Möjlighet att påverka både din egen roll och företagets resa Kontor centralt beläget i Stockholm Heltidstjänst med kontorstider mån-fre Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning Är självgående, målmedveten och trivs med att jobba mot tydliga mål Är kommunikativ och har lätt för att skapa förtroende hos kunder Trivs i ett högt tempo och gillar att utmana dig själv Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Gruppchef till utredningsjoursektionen vid PO Nord Stockholm
Polismyndigheten
Övriga chefer inom samhällsservice

Är du redo för en större uppgift? Polismyndigheten är Sveriges största myndighet med ca 40 000 medarbetare över hela landet. Hos oss får du möjlighet att bidra till Polisens uppdrag att öka tryggheten och minska brottsligheten i samhället. Utredningsjoursektionen är organiserad på polisområdesnivå. Funktionen ansvarar för förundersökningsledning och initiala utredningsåtgärder för hela polisområdet dygnet runt. Utredningsjoursektionens uppdrag är att i ett tidigt utredningsskede möta upp och hantera polisområdets inflöde av brottsanmälningar såväl i prioriterade ärenden med t.ex. frihetsberövade personer som i mängdbrott. ARBETSUPPGIFTER Som gruppchef på utredningssektionen rapporterar du till sektionschef samt ingår i sektionens ledningsgrupp, där ni tillsammans ansvarar för att uppdrag genomförs samt att driva myndighetens förändrings- och utvecklingsarbete. Du har särskilt ansvar för sektionens verksamhet och dess resultat. Som gruppchef företräder du hela Polismyndigheten både internt och externt samt arbetar för att stärka förtroendet för polisverksamheten. Att vara chef och ledare inom Polismyndigheten innebär att skapa trygghet och bygga förtroende genom att utöva ett uppriktigt, modigt och lyhört ledarskap med tillit till andras kompetens och förmåga. Som chef driver du utveckling genom att inspirera och uppmuntra till reflektion och återkoppling på ett sätt som utgår från att vi följer lagen och behandlar människor lika. Du skapar förutsättningar och verkar för goda relationer som bidrar till att vi agerar tillsammans utifrån vad som är bäst för medborgarna och uppdraget som helhet. Sektionen rekryterar nu tre (3) gruppchefer till: • utredningsgrupp som ansvarar för det planlagda arbetet av mängdbrott • grupp med jourutredare som ansvarar för det händelsestyrda arbetet i jourmiljön • utredningsgrupp som ansvarar för arbetet och utvecklingen av bland annat snabbare lagföring (SLF) KVALIFIKATIONER • minst 6 månaders sammanhängande erfarenhet av att ha arbetat som arbetsledare, projektledare eller liknande den senaste femårsperioden • erfarenhet av att delta i förändrings- och utvecklingsarbeten • erfarenhet av aktuellt verksamhetsområde • för funktionen relevant examen/utbildning Vi ser det som meriterande om du utöver detta även har: • erfarenhet av att leda andra mot uppsatta mål och resultat • ingått i ledningsforum • erfarenhet av polisorganisationens verksamhet • chefs- och ledarskapsutbildning för direkt, indirekt och/eller strategisk nivå • erfarenhet av att delta i/driva samverkan med samhällsaktörer utanför polisorganisationen/den egna organisationen När vi anställer kommer vi att lägga stor vikt vid personliga egenskaper och ledarskapsförmågor. Som grund för den bedömningen ligger Polismyndighetens ledarkriterier. Ledarkriterierna anger en beskrivning av ett önskvärt ledarskap inom Polismyndigheten och omfattar följande förmågor: • analys och helhetssyn • mål och resultat • utveckling och förändring • social säkerhet • muntlig och skriftlig kommunikation • skapa delaktighet och motivation Läs mer om ledarkriterierna https://polisen.se/ledarkriterier/ Om inte länken är klickbar kopiera och klistra in länktexten i din webbläsare. Som en del i urvalsprocessen kommer även tester att användas. ÖVRIGT Arbetsort: Solna, Stockholm Funktion: Grupp, chef Anställningsbenämning: Handläggare/Polisinspektör Anställningen kan komma att inledas med en provanställning Ansök genom att bifoga ditt CV (vi vill inte ha något personligt brev) och besvara urvalsfrågorna. Frågorna utgår från kravprofilen för den här rekryteringen och dina svar ligger till grund för det urval som sker i processen. Att besvara frågorna är en förutsättning för att din ansökan ska anses komplett. Vänligen notera att krav och eventuella meriter ska vara uppfyllda vid ansökningstillfället. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Polisens rekryteringsstöd Visma Recruit. Har du skyddade personuppgifter, referenser eller liknande information som du själv bedömer som skyddsvärd rekommenderar vi att du kontaktar ansvarig HR-konsult innan du går vidare med din ansökan. Om du vill komplettera din ansökan vänder du dig till ansvarig HR-konsult. En anställning hos Polismyndigheten kan komma att inledas med en provanställning om sex månader. Polismyndigheten är Sveriges största myndighet. Vi erbjuder dig en arbetsplats som stimulerar till mångfald, kreativitet och personlig utveckling. Läs gärna om våra förmåner som anställd hos polisen på: https://polisen.se/erbjudande Vi bedriver vår verksamhet enligt vår värdegrund: engagemang, effektivitet och tillgänglighet. Som medarbetare inom polisen agerar du för likabehandling. Det är en förutsättning för rättssäkerhet, rättstrygghet och för polisens legitimitet i samhället. Som företrädare för polisen respekterar du allas lika värde och skapar förtroende för polisen. Läs gärna mer om polisen och vår verksamhet på polisen.se Varmt välkommen med din ansökan! Vi undanber oss samtal och mail från dig som vill sälja annons- och rekryteringstjänster.

12 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Gruppchef, klinisk kemi
Unilabs AB
Chefer inom hälso- och sjukvård

På Unilabs kombinerar vi ett stort medicinskt kunnande med en stor mänsklig omtanke. Genom våra sätt att arbeta skapar vi ett tydligt kundvärde och tydligt patientvärde. Detta gör vi med hjälp av effektiv diagnostik, hög kvalitet och förstklassig kundservice mot våra patienter och kunder. Vi har gemensamt en vilja att ge de bästa förutsättningar till vård för varje enskild individ och vi tror på att våra medarbetares kompetens, drivkraft och engagemang har en stor del i det mervärdet som vi skapar för samhället i stort. VAD Som Gruppchef i vårt laboratorium för Klinisk kemi på Capio S:t Görans sjukhus i Stockholm leder och utvecklar du arbetet för ett av våra team och vår verksamhet. Du leder och planerar arbetet för din arbetsgrupp utifrån verksamhetens och patienternas behov. Du har ansvar för den dagliga driften och för att samordna utvecklingsarbetet tillsammans med Driftchef på laboratoriet. Arbetsgruppen är schemalagd dag/kväll/natt då vi har verksamhet 24/7. Ditt huvudfokus kommer att vara att fortsätta att utveckla stabilitet i verksamheten genom att tillsammans med teamet driva utvecklingen av enheten i syfte att öka såväl trivsel som kapacitet och produktivitet. Du har delegerat arbetsmiljöansvar och ansvarar även för utvecklings- och lönesamtal för dina medarbetare. Du håller i möten, avstämningar och inleder varje morgon med Daglig styrning, tillsammans med teamet. Arbete i verksamheten kan förekomma vid behov. Som Gruppchef ansvarar du för ett team bestående av Biomedicinska analytiker, laboranter och undersköterskor. Du rapporterar till Driftchef. VEM Till den här tjänsten söker vi dig som är trygg i ditt ledarskap. Du har en stark personlig drivkraft, ett öppet sinne och med förmåga att hitta nya lösningar. Vi tror att du är kommunikativ, har en hög servicekänsla samt är lyhörd inför medarbetare, patienter och kundernas behov. Du hittar även en balans mellan att vara lyhörd och att stå kvar i fattade beslut. Kvalitets- och patientsäkerhetsarbete är en självklarhet för dig. Du är van att arbeta strukturerat och har en god organisationsförmåga. Vi vill gärna att du har: - Relevant högskoleutbildning såsom biomedicinsk analytiker, laborant eller motsvarande naturvetenskaplig examen - Erfarenhet av ledarskap och förändringsarbete - Har erfarenhet av industrialisering och producerande verksamhet - Har goda kunskaper i Svenska och Engelska i tal och skrift - God erfarenhet av att hantera moderna IT verktyg Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning. Vid intresse tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt och vi kallar till intervju löpande. VAR Tjänsten är placerad i Stockholm på S:t Görans akutlaboratorium som bedriver 24/7 verksamhet. Vår dagliga verksamhet bedrivs med korta beslutsvägar och laganda som viktig grund, god sammanhållning och hög trivselfaktor. Unilabs AB är idag en ledande aktör inom radiologi och laboratoriemedicin och Sveriges största privata leverantör av röntgen, mammografi och laboratoriemedicin. Vi möter våra patienter och kunder på sjukhus, närakuter, primärvårdslaboratorier, våra egna fristående röntgenenheter och mottagningar. Det är en verksamhet med full fart i en lugn omgivning med stor variation. Av våra totalt 13 000 medarbetare i Europa, arbetar drygt 1,200 i Sverige. Läs gärna mer om oss på www.Unilabs.se Unilabs erbjuder tjänster inom laboratoriemedicin och bild- och funktionsdiagnostik till öppen och sluten sjukvård. Våra tjänster kännetecknas av hög kvalitet, säkerhet och service. Unilabs har idag ca 1300 medarbetare men vi växer ständigt. De största yrkesgrupperna är biomedicinska analytiker, röntgensjuksköterskor och läkare med specialistkompetens inom radiologi eller laboratoriemedicin. Att arbeta på Unilabs innebär att förstå att vårt jobb inte bara är att producera testresultat. Vi tillhandahåller verkliga, användbara svar för våra patienter och vårdgivare. Vårt arbete förändrar livet direkt till det bättre, vilket vi ser som ett fantastiskt privilegium och något värt att arbeta för.

12 juni 2025
Sista ansökan:
31 december 2025
Är du vår nästa stjärna i hemteam? Arbetsterapeut sökes!
Praktikertjänst AB
Arbetsterapeuter

Praktikertjänst Rehab Älvsjö ligger centralt i Älvsjö i nära anslutning till pendeltåg och bussar.  Vi är 34 medarbetare - arbetsterapeuter, dietister, fysioterapeuter, kiropraktorer samt neuroteam och hemteam. Hos oss har vi bred kompetens inom rehabilitering och kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap och erfarenhet. Vår verksamhet präglas av kontinuerlig utveckling där alla är med och ansvarar för verksamhetens mål och resultat. Våra korta beslutsvägar ger dig stor möjlighet att påverka ditt arbete. Information om arbetsplatsen Rehab Älvsjö består av ett gäng härliga medarbetare som arbetar tillsammans i en positiv och prestigelös miljö. I vår verksamhet är medarbetarna med och ansvarar för verksamhetens mål och resultat. Vill du utvecklas tillsammans med kompetenta och trevliga kollegor i en positiv arbetsmiljö? Då är Rehab Älvsjö din nästa arbetsplats!    Arbetsuppgifter Vi söker dig som är Leg. Arbetsterapeut med intresse av hemteamsarbete. Du kommer vara en del av hemteamet och jobba primärt med rehabilitering i patientens hemmiljö. Patienterna du kommer träffa har varierande diagnoser. Vi tar emot patienter främst via remisser från andra vårdinstanser. I teamet finns det fem fysioterapeuter och fyra arbetsterapeuter som arbetar i team tillsammans.   Kvalifikationer Leg Arbetsterapeut, gärna med erfarenhet av hemteamsarbete men inget krav.  Personliga egenskaper Vi söker dig som är professionell i ditt yrke och har ett bra patientbemötande. Du är en team-spelare och det är av stor vikt att du har bra samarbetsförmåga med kollegor. Du är engagerad, nytänkande och lösningsorienterad som person, som vill utvecklas framåt i din yrkesprofession.    Övrig information Vi erbjuder: - Ett flexibelt schema där du får till stor del välja arbetstider utifrån vad som passar din livssituation bäst -Ett mentorsprogram för våra mer oerfarna arbetsterapeuter -Kontinuerlig kompetensutveckling -Ett generöst flextidsavtal -Fri sjukvård/fria läkemedel upp till högkostnadsbelopp -Ett generöst friskvårdsbidrag på 5000 kr/år Vi är anslutna till Vårdföretagarna och kollektivavtal finns. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Vi tillämpar registerkontroll innan beslut om anställning. Intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Till bemanning- förmedlings och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- , förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser   Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 65 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.

12 juni 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Stall Personal
Vallentuna Ridskola AB
Övriga djuruppfödare och djurskötare

Vallentuna Ridskola söker en medarbetare i stallet Vi har ca 50 hästar. Vi söker en person som kan hjälpa till med. Ut fodring, mocka, in o utsläpp, färdigställa hästar för ridning och städning. Ridning ingår ej i tjänsten. Arbetes tider 7-16 ej helg tjänst. Erfarenhet av hästar är bra att ha. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Systemutvecklare
Multisoft AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om tjänsten Multisoft förvandlar affärsbehov till teknisk innovation genom vår egenutvecklade low-code plattform. Med våra system skapar vi verkligt värde för företag genom automatisering och effektivisering. Som systemutvecklare hos oss kommer du att vara en central funktion i att föra kundens vision till verklighet. Du kommer att: Delta aktivt i projekt tillsammans med våra kunder Förstå, analysera och omvandla kundernas behov till skräddarsydda systemlösningar Engagera dig i både lösningsarkitektur och systemutveckling med vår low-code plattform Varför Multisoft? Vi är inte bara ett team; vi är en familj av problemlösare, där alla från civilingenjörer till lärare bidrar med sina unika perspektiv för att skapa lösningar som gör skillnad. Vi värderar ditt tankesätt, inte bara din tekniska kunskap. Vår tro är att exceptionell systemutveckling mest handlar om din förmåga att lösa problem och ditt logiska tänkande. Vem är du? Du är någon som brinner för automatisering och effektivisering, med en stark drivkraft att skapa system som tillför bestående värde till verksamheter. Som person är du öppen, kommunikativ och nyfiken, med en stark förmåga att ta dig an och lösa nya utmaningar. Vi ser gärna att: Du är ambitiös och lösningsorienterad Du har en förmåga att djupdyka i problem och hitta innovativa lösningar Du behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift För att lyckas i rollen ser vi att du delar vår övertygelse om att kreativa lösningar och innovativt tänkande är kärnan i framgångsrik systemutveckling. Här kommer du vara en värdefull spelare i att leverera framtidens systemlösningar till företag och vara med på en resa där vi ständigt utforskar nya möjligheter inom systemutveckling. Anställningsstart är efter sommaren. Rekryteringsprocessen kommer vara stängd under juli månad på grund av sommarledigheter

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
B2B Säljare till O'Learys Group
O'Learys Group AB
Företagssäljare

Vi söker nu en självgående B2B-säljare som kommer att ansvara för att utveckla och driva försäljningen av våra företagsevent, allt från konferenser och julbord till sommarfester och kickoffs. Rollen innebär att du blir nyckelpersonen i att bygga upp och växa vår affär gentemot företagskunder. Du kommer att arbeta proaktivt med att identifiera och kontakta nya kunder, följa upp leads, boka möten och driva affärer från första samtal till signerad bokning. Vårt breda utbud av aktiviteter, mat och dryck ger dig ett unikt erbjudande att arbeta med. I arbetsuppgifterna ingår att: Skapa och driva en säljstrategi för B2B-eventförsäljning Identifiera nya affärsmöjligheter och bearbeta leads Kontakta företag via telefon, mejl och möten Sätta ihop skräddarsydda erbjudanden utifrån kundens behov Samordna med våra enheter och operationsteam för att säkerställa leverans Följa upp och utveckla kundrelationer över tid Önskad erfarenhet och egenskaper: Dokumenterad erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom event, upplevelse, restaurang eller hotell Orädd, självgående och trivs med att skapa nya kontakter Affärsmässig, strukturerad och resultatinriktad God förmåga att sätta ihop attraktiva erbjudanden och presentera dem professionellt En naturlig relationsbyggare som får förtroende snabbt Är du redo att ta nästa steg i din karriär och vara en del av vårt framgångsrika team? Tveka inte att ansöka idag, intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Om oss O’Learys Group är på en spännande resa för att bli det främsta eatertainment-företaget i världen genom att kombinera mat, drycker, sport och aktiviteter i en social miljö. Idag finns vi på cirka 140 platser över hela världen i våra egna verksamheter och tillsammans med franchisetagare. Våra varumärken är O'Learys, Harrys och Sing Sing Karaoke. Detta är en heltidstjänst och du rapporterar till CCO (Chief Commercial Officer). Tjänsten är placerad i fina lokaler på Ynglingagatan, Norrtull i Stockholm. På arbetsplatsen gäller kollektivavtal mellan Visita och Unionen. Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025
Bokslutsekonom med erfarenhet av Monitor G5 – 2 dagar/vecka
Avanzera AB
Redovisningsekonomer

Vårt uppdrag: Vi söker nu en erfaren konsult inom ekonomi för ett deltidsuppdrag hos en av våra kunder. Uppdraget omfattar två dagar i veckan fram till årsskiftet, med sommaruppehåll under veckorna 28–32. Arbetsuppgifter: Du kommer att stötta kundens ekonomiavdelning med löpande redovisning och månadsbokslut. Kunden använder affärssystemet Monitor G5. Vi söker därför dig som har arbetat i systemet tidigare och känner dig trygg i dina bokslutskunskaper. Din bakgrund: Vi söker dig som har: - Erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete, särskilt månadsbokslut - Tidigare arbetat i Monitor G5 - Möjlighet att arbeta två dagar per vecka - Tillgänglighet omgående Sammanfattning av uppdrag: Start: Så snart som möjligt Omfattning: 2 dagar per vecka Period: Till och med 31 december 2025 Plats: Sundbyberg Semesteruppehåll: Vecka 28–32 Låter det intressant? Hör gärna av dig med en kort presentation och uppdaterat CV – vi intervjuar löpande! Om oss: Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt. Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.

12 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Personlig Servicetekniker
BILIA AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Personlig servicetekniker  Är du på jakt efter nya utmaningar och samtidigt tekniskt kunnig? Då kan du vara den vi söker som personlig servicetekniker till oss på Bilia Personbilar i Södertälje. Vi värdesätter din potential och vilja att utvecklas med oss.  Varför välja Bilia  Bilia är inte bara en arbetsplats, det är en möjlighet för dig att forma din framtid. Vi är en inkluderande organisation som inte bara värdesätter dina kompetenser utan ger dig plats att växa genom spännande utbildningar, stöttning, samarbete och bra utvecklingsmöjligheter. Här blir du en nyckelspelare i att skapa hållbara och innovativa lösningar.   Vi vill att våra medarbetare ska må bra, både på och utanför jobbet, därför har Bilia medarbetarnas framtid, hälsa och privatliv i åtanke och arbetar aktivt för att främja välmående och trygghet. Vi erbjuder bra personalrabatter och förmåner.  Om tjänsten  Som personlig servicetekniker utför du både servicearbete, reparationer och tillbehörsmonteringar på nya och begagnade bilar. Du ansvarar för hela processen: från tidsbokning till att bilen är klar för avhämtning samt för återkoppling till kunden. Genom ditt engagerade och yrkesmässiga förhållningssätt får du alltid kunden att känna sig professionellt bemött.  Vad vi önskar av dig  Vi tror att du har ett tekniskt intresse och trivs bra med att arbeta ut mot kunder. Du tycker om att arbeta i ett team som stöttar och motiverar varandra. Vi ser gärna att du har fordonsteknisk utbildning eller erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt goda kunskaper inom glasaffären och däck. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. B körkort är ett krav.    Övrigt   Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med inledande 6 månaders provanställning. Placering är på Bilia Personbilars anläggning i Södertälje. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef.  Urvalsarbetet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag. Då vi arbetar för en jämnare könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten.  Vi ser fram emot din ansökan!

12 juni 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025