Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Bravida Fire & Security söker nu en brandlarmstekniker till deras team där du får chansen att jobba mot myndigheter och lärosäten. Rollen innebär att du säkerställer att systemen fungerar enligt regelverk och att rätt dokumentation finns på plats. Efter avslutad driftsättning fortsätter du med efterföljande service och support. Du utgår från hemmet och har en flexibel vardag där du samordnar arbetstider och plats med projektledare och kund. Dina framtida arbetsuppgifter Du kommer att arbeta självständigt och nära kunden i projekt som gör verklig skillnad för samhällets säkerhet. Dina arbetsuppgifter kommer inkludera: Installation av brandlarm enligt ritningar och regelverk. Programmering och driftsättning av system samt uppkoppling mot SOS Alarm. Felsökning och åtgärder vid driftstörningar. Utföra service och underhåll enligt plan. Dokumentera arbetet enligt anläggningskrav. Genomföra funktionsprov tillsammans med kund. Ge teknisk support och vid behov utbilda slutanvändare. Vi söker dig som: För att lyckas i rollen ser vi att du har minst två års erfarenhet som brandlarmstekniker och relevant utbildning inom el, elektronik, säkerhet eller styrsystem. Du har goda kunskaper om relevanta regelverk samt kan läsa tekniska ritningar och scheman. Vi ser även att du har: B-körkort är ett krav Flytande kunskaper i svenska i tal och skrift. Som person tror vi att du är engagerad, tycker att tekniskt arbete är roligt och trivs med att träffa människor i din vardag. Du är ansvarstagande, nyfiken och gillar att lösa problem självständigt. OBS! Tjänsten är säkerhetsklassad och en bakgrundskontroll kommer genomföras innan anställning. Övrig information Start: Enligt överrenskommelse Plats: Stockholm Omfattning: Heltid, med flexibilitet i arbetsplats och arbetstider. Anställningsform: Tillsvidare Resor: Förekommer, i genomsnitt ca 2 övernattningar per år. Om kunden Bravida Fire & Security erbjuder helhetslösningar inom brandskydd och säkerhet. De arbetar med installation, service och underhåll av bland annat brandlarm, utrymningslarm, släcksystem, inbrottslarm, passersystem och kameraövervakning. Här kombineras teknisk spetskompetens med starkt kundfokus för att skapa trygga och säkra miljöer för företag och organisationer. Teamet präglas av samarbete, ansvarstagande och en vilja att ligga i framkant inom modern säkerhetsteknik. Om Wrknest Engineering Wrknest Engineering är specialiserade på att hjälpa dig som ingenjör eller tekniker att hitta nästa steg i karriären. Vi samarbetar med framtidens företag och erbjuder både rekryterings- och konsultuppdrag inom teknik och industri – alltid med människan i centrum. Vi tror på att bygga långsiktiga relationer och strävar efter att vara en engagerad och lyhörd partner. Via oss får du möjlighet att vara en del av tekniska framsteg som formar morgondagens samhälle – i roller där din kunskap gör verklig skillnad. Vår ambition är att du ska trivas, utvecklas och känna dig stolt över ditt arbete. Läs mer på www.wrknestengineering.se.
Om Främja Främja erbjuder boenden och daglig verksamhet inom ramen för LSS. Vi är ett värderingsstyrt företag som drivs av vår vision och starka värdegrund att skapa en meningsfull tillvaro för våra huvudpersoner genom att lyfta och stärka varandra i en inkluderande gemenskap. Innanförskap är ett av våra ledord, oavsett funktionsvariationer har man rätt att få leva som andra. Vi erbjuder Vi erbjuder dig ett omväxlande arbete i en engagerad medarbetargrupp, med stor frihet att med dig själv som verktyg stötta ungdomarna i deras dagliga liv utifrån deras behov och utmaningar. Vi har ett närvarande ledarskap och korta beslutsvägar. Hos oss får du härliga kollegor och möjlighet att arbeta med dina intressen och driva projekt i ett pedagogiskt sammanhang. Om tjänsten Hos oss står huvudpersonen/ungdomen alltid i centrum, därför är det viktigt att du som person är nyfiken, lyhörd och tydlig. Vårt arbete utgår från ett relationellt förhållningssätt där vår förmåga att skapa relationer, motivera och inspirera är avgörande. Det är viktigt att du känner dig bekväm och utstrålar lugn och trygghet även i oförutsägbara situationer. Arbetet kräver att du är lösningsfokuserad samt att du kan hantera och har erfarenhet av utmanande beteenden. Vi lägger stor vikt vid att man som medarbetare är kreativ och kommer med egna idéer. Du kommer att delta i ett aktivt arbetsteam där du förväntas ta egna initiativ, arbeta självständigt, följa gemensamma riktlinjer och handlingsplaner. Det är viktigt att du liksom vi tycker att omsorg är spännande och vill vara delaktig i att hitta nya tillvägagångssätt som kan hjälpa våra huvudpersoner att utvecklas. Vi söker dig som sprider positiv energi och tar ansvar för den gemensamma arbetsmiljön. Sedvanliga hushållsysslor ingår i arbetet. OMFATTNING: Heltid/Deltid PROVANSTÄLLNING: 6 månader ARBETSTID: Jour, helg och kvällspass ingår TILLTRÄDE: Enligt överenskommelse Kvalifikationer: Adekvat utbildning för arbetet (stödpedagog, socialpedagog, undersköterska eller likvärdig utbildning/erfarenhet). Tidigare erfarenhet av omsorgsarbete och lågaffektivt bemötande. B-körkort Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper. Om du blir kallad till intervju ber vi dig att samtidigt visa utdrag från belastningsregistret. Utdraget får inte vara äldre än ett år. Utdraget kan du beställa här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Varmt välkommen med din ansökan!
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Gillar du att leverera hög kvalité och att arbeta i ett högt tempo? Är du en fena på att köra truck? Då vill vi på Simplex gärna att du söker dig till oss! Vi söker efter dig som vill ta nästa steg inom logistik och arbeta som truckförare hos en av våra kunder i Rosersberg. Tjänsten startar omgående. Som lagermedarbetare arbetar du självständigt med att plocka och packa på lagret. Arbetet innebär att packa varor utifrån en plocklista samt att arbeta nära med ut- och inleverans. Varje lagermedarbetare arbetar utifrån sin egna plocklista, där plockningen sker utifrån en given tidsram. Det är ett varierande och spännande jobb där man har chansen att utvecklas utifrån sin vilja och kompetens. Arbetsuppgifter: Ansvara för inleveranser av gods och material Scanna in produkter i affärssystem Samordna produkter utifrån en plocklista Om dig: Arbetsuppgifterna i den här rollen passar dig som är stresstålig, punktlig och ansvarsfull. Du uppskattar ett högt tempo och har goda kunskaper inom logistik och lagerhantering, vilka du erhållit antingen från studier eller arbetslivet. Om du har erfarenhet av liknande arbete och har erfarenhet av orderhantering är det meriterande. Tidigare erfarenhet av Skjutstativ är ett KRAV. Kravprofil: Truckkort A+B Självgående Meriterande: Körkort B Arbetstider: 07-16 mån-fre Arbetsplats: Rosersberg Start: Omgående eller med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Omfattning: Heltid Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!
Teddington har sedan starten 1966, försett den nordiska marknaden med tekniska industriprodukter. Kontoret ligger i Länna, cirka 2 mil söder om Stockholm, där vi även har lager och serviceverkstad. Företaget värdesätter långsiktiga affärsrelationer med kunder och samarbetspartners, samt strävar efter att ständigt utvecklas och erbjuda produkter som ligger långt framme vad gäller teknik, kvalitet och miljötänkande. Teddington representerar ledande europeiska tillverkare med kapacitet att tillgodose alla de krav och förväntningar våra kunder ställer på oss. Som en del i vårt servicetänk erbjuder vi alltid kvalificerad service/support på våra produkter. Läs mer om oss på: www.teddington.se Företaget fortsätter att växa och vi söker nu en: Utvecklingsbar Säljare Vi söker dig med någon teknisk utbildning eller erfarenhet. Du är tekniskt intresserad och villig att lära dig nya saker. Vi välkomnar även kvinnliga sökanden! Tjänsten: I rollen som Utvecklingsbar Säljare kommer du att arbeta självständigt mot kund, vilket innebär att du ansvarar för hela säljprocessen, från prospektering, införsäljning och offert till uppföljning. Du kommer att få möjlighet att utvecklas steg för steg mot att bli en mycket professionell representant för företaget och våra produkter. Ditt säljdistrikt omfattar Sverige med störst fokus på Mälardalen, Gbg och Malmö-regionen. Inledningsvis blir det flera övernattningar tills du har byggt upp dina relationer och kundbas, men normalt ca 10-20 nätter per år. Med 1 eller max 2 övernattningar hinner du besöka de allra flesta av våra kunder. Ett personligt kundbesök på plats kan senare kompletteras med uppföljningsmöten på nätet. Det finns möjlighet att jobba en dag i veckan hemifrån om du inte är på kundbesök. Du har alltid ett starkt och erfaret team bakom dig, med mycket goda tekniska kunskaper till din hjälp, som kommer att säkerställa att både du själv och kunderna kommer att ha lyckade och framgångsrika samarbeten. Erfarenhet och personliga egenskaper: Du behöver besitta någon teknisk kompetens, antingen via utbildning eller flerårig erfarenhet inom t ex. elteknik, styr och regler eller automation. Som person är du självgående, engagerad med bra struktur och planering. Det är viktigt att du är tillräckligt rutinerad för att förstå att detta arbete innebär mycket egen informationsinhämtning. Man ska helt enkelt vara proaktiv, och genom aktivt försäljningsarbete skapa framgång. Teddington erbjuder en spännande roll på ett framgångsrikt företag med goda utvecklingsmöjligheter. Du erbjuds även fortbildning inom företaget som exempelvis kan innefatta: Produktkunskap, att hitta nya prospekts, boka besök, offerter eller uppföljning. Företaget finns i trevliga lokaler i Länna i södra Stockholm. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Teknisk Säljkraft. Kontaktperson är Kurt Ståhl som du når på tel. 0739-465 805. Vi kommer att göra intervjuer löpande så skicka in din ansökan snarast möjligt. Ansök enkelt på separat hemsida www.karisma.se dock senast den 30 juni.
Vi söker nu sommarvikarier till våra enheter i Bandhagen och Enskede/Årsta. Om jobbet Sedvanliga arbetsuppgifter som omvårdnad- och serviceuppgifter inom hemtjänst ingår. Tjänsterna avser både dag- och kvällsarbete samt helgarbete. Krav För att vara aktuell för någon av tjänsterna ska du uppfylla samtliga krav nedan: Du behöver ha B-körkort. Du ska kunna tala och skriva svenska. Du behöver goda kunskaper i matlagning och hushållssysslor som städning och klädvård. För att jobba på vår enhet på Södermalm behöver du kunna cykla (ej krav på övriga enheter) Om dig Utöver ovan söker vi dig som kan och vill se helhetsbilden utifrån kundens behov och perspektiv. Du är initiativtagande och arbetar kvalitetsmedvetet. Du kan arbeta lika bra på egen hand som i grupp. Du är en flexibel lagspelare som gärna ställer upp och hjälper kollegor. Lön Timlön. Arbetsplats Tjänsterna utgår från våra kontor i Bandhagen och Årsta. Vi begär utdrag från belastningsregistret från samtliga sökande.
Är du nyfiken på lager och logistik samt vill samla på dig nya erfarenheter? Nu söker vi lagermedarbetare med tidigare vana av truckkörning till en kund i Jordbro. Uppdraget Vi söker nu efter medarbetare med tidigare erfarenhet inom lagerarbete till ett lager i Jordbro, södra sidan av Stockholm. Här kommer du att arbeta med plockning, godsmottagning samt utleverans. Mycket truckkörning förekommer blandat med både administrativa och mer manuella arbetsuppgifter. Vem söker vi? Vi söker dig som är noggrann och som trivs med högt tempo. Du som söker är initiativtagande, kommunikativ och har ett högt säkerhetstänk. Du har tidigare erfarenhet av att köra truck och känner dig trygg i att manövrera den. Dina kvalifikationer: Tidigare erfarenhet av lagerarbete samt truckkörning Truckkort A1-A4 samt B1-B4 Meriterande: B-körkort Arbetstider Dagtid måndag till fredag, 7-16. Tillsättning Omgående. Varmt välkommen med din ansökan!
Har du en passion för att analysera data och omvandla den till värdefulla insikter? Vill du använda dina färdigheter för att bidra till förbättrade sparaprodukter och tjänster för våra kunder genom dataanalys? Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att: Analysera och följa upp Sparaaffären ur ett produkt-, kund- och rådgivningsperspektiv. Bearbeta och visualisera stora mängder data för management och andra seniora stakeholders. Skapa insikter baserat på datamönster som hjälper organisationen ta informerade beslut. Bidra till en strukturerad datamiljö genom kravställning mot olika system och databaser. Samarbeta tvärfunktionellt med olika teams för att implementera datadrivna lösningar. I denna roll behöver du: Grundläggande krav: Har minst 3-5 års erfarenhet som data scientist eller liknande roll. Praktisk erfarenhet av SQL för dataanalys, inklusive att skapa komplexa frågor och optimera databaser. Praktisk erfarenhet av Python för dataanalys, databehandling och processutveckling. Erfarenhet av datavisualisering i BI-verktyg såsom QlikSense/PowerBi. Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift. Vara bosatt i Sverige och i Stockholm med omnejd. En relevant akademisk utbildning (exempelvis statistik/ ekonomi/ datavetenskap/ matematik). Meriterande kvalifikationer: Arbetslivserfarenhet från svensk bank. Kunskap om produkter inom Spara, Försäkring och Pension. Förmåga att dela kunskap och stötta kompetensutveckling i teamet. Förmåga att förmedla komplexa insikter för både tekniska och icke-tekniska målgrupper. Hos oss kan du uppleva: Personlig och professionell utveckling genom självledarskap och kontinuerlig utveckling. Meningsfullt arbete som positivt påverkar vår arbetsplats, våra kunder och samhället. En öppen och samarbetsinriktad kultur som uppmuntrar tvärfunktionellt teamarbete och erbjuder nätverksmöjligheter. En stöttande och inkluderande miljö som främjar en balanserad och hållbar arbetslivssituation, med flexibla arbetsförhållanden när det passar rollen. Förmåner såsom vårt erbjudanden för bankprodukter för anställda, tjänstepensionsplan, aktiebaserade belöningsprogram Eken, och frivillig gruppförsäkring. "Bli en del av vårt team...Vi söker nu en driven Data Scientist till vårt Performance & Analytics team inom Savings, Investments & Advice. Är detta nästa steg i din karriär? Ta chansen att bli en del av vårt dynamiska och ambitiösa analysteam.Tillsammans hjälper vi Swedbank att bli mer datadrivna och stärker vår position inom Sparaområdet. " Elias Jakobson, din framtida chef. Vi ser fram emot din ansökan senast den 2025-06-30. Placeringsort: Stockholm, Sundbyberg Rekryterande chef: Elias Jakobson Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster. Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.
Tjänstebeskrivning & erbjudande Har du arbetat som Biträdande Fastighetsförvaltare och vill komma till ett fastighetsbolag som står för långsiktigt förvaltande? Har du koll på hyreslagstiftningen och vill komma till en arbetsgivare där du kan göra karriär? Då har vi tjänsten för dig! Du kommer initialt att bli anställd av PerformIQ under de första 6 månaderna. Om samarbetet fungerar väl för båda parter finns goda möjligheter till fortsatt förlängning eller anställning hos Einar Mattsson. Det här är en tjänst för dig som trivs i en roll där du får arbeta operativt med huvudansvar för boendekontakt och uthyrningsfrågor åt fastighetsägare. Du kommer få chans att vara med och utveckla processer och arbetssätt i ett team med kompetenta och engagerade kollegor som precis som du drivs av nöjda kunder och långsiktigt förvaltarskap. Du kommer bland annat att: • handlägga uthyrning av bostäder genom att till exempel publicera objekt i bestämda kanaler, utvärdera ansökningar efter givna kriterier samt skriva hyresavtal. • ha visningar av lägenheter inför uthyrning. • vara kontaktperson för hyresgäster, entreprenörer, myndigheter och andra intressenter avseende boendefrågor. • ansvara för att hantera, utreda och följa upp störningsärenden. • delta i interna utvecklingsprojekt. Personprofil För att lyckas i rollen som biträdande förvaltare ser vi att du har arbetat med uthyrningsfrågor kopplat till bostäder och fastighetsadministrativa uppgifter under minst 3 år. Det är viktigt att du känner dig trygg med att handlägga ärenden såsom uthyrnings-, bytes- och andra hyresjuridiska ärenden. Därtill ser vi att du har relevant fastighetsrelaterad eftergymnasial utbildning alternativt längre relevant arbetslivserfarenhet. Har du utbildning inom fastighetsjuridik eller fastighetsförvaltning ses det som meriterande. Vi ser det som ett plus om du tidigare arbetat i systemet Vitec men inget krav. Som person är du strukturerad, trygg i dig själv och relationsskapande. Du har en positiv approach, är nyfiken och har en mycket god kommunikativ förmåga. Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i din yrkesroll. Övrigt Start: Omgående, senast 1 september Omfattning: Heltid och tillsvidare Arbetstid: 8 – 17 med flextid Plats: Rosenlundsgatan 58, Stockholm Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta Filip Lundström på [email protected] Företagspresentation Vi erbjuder en arbetsplats där du får stora möjligheter att sätta din egen prägel på ditt arbete och karriärutveckling med tillgång till koncernens breda och djupa kunskap. Du kommer till ett långsiktigt familjeägt bolag med rötterna i en entreprenörskultur som värdesätter din omtänksamhet, framåtanda och ditt engagemang. Efter 90 år kan vi säga att vi är en stark aktör i alla konjunkturer, vi är långsiktiga på riktigt. Förvaltningsbolaget erbjuder tillgång att arbeta med en bred grupp av välrenommerade fastighetskunder. Vi förvaltar drygt 14 000 bostäder samt kommersiella lokaler till ett totalt värde om 60 miljarder åt olika aktörer. Ungefär 6000 av dem ägs av Einar Mattsson-sfären. Kunderna finns främst i Storstockholm. Du kommer ha din bas i nyrenoverade, ljusa och moderna lokaler i hjärtat av Södermalm Välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Vi på Middlepoint söker en ny glädjespridare till vårt team! I den här rollen arbetar du i receptionen i en stor kontorsfastighet i Solna med närhet till både Vasastan och Kungsholmen. Som receptionist på detta spännande uppdrag får du jobba i en social och affärsmässig miljö, där du och ditt team om tre levererar service i världsklass till alla människor ni möter och interagerar med. I huset sitter flera olika företag som du i din roll som receptionist representerar och assisterar i olika serviceärenden. Här är engagemang och entusiasm grunden till att skapa minnesvärda serviceupplevelser för både besökare och kollegor. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomna och registrera besökare Hantera besöks- och passerkort Telefon och mail Ansvara för gemensamma ytor och konferensrum Bokningar och beställningar Posthantering och bud Kontakt med leverantörer Förbereda inför möte (ex. utskrifter och annat material) Vem är du? Du är en riktig servicestjärna som brinner för mötet med människor, vi lägger ribban högt när det kommer till bemötande och ett glatt första intryck! För att passa i den här rollen tror vi att du är en varm och välkomnande person som utstrålar positivitet som smittar av sig. Du har i tidigare roller behövt ta ansvar över ditt eget arbete och är inte främmande för att lyfta blicken och se hur du kan stötta dina kollegor på bästa sätt. Rollen ställer höga krav på både engagemang och flexibiliteten att anpassa sig till och prioritera bland olika arbetstempon och moment. För att kunna vara effektiv i rollen krävs det förmågan att kommunicera tydligt och förmedla information på ett serviceminded sätt i tal och skrift. Krav för tjänsten Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Bekväm med Microsoft Office-paketet (Word, Excel, Outlook) Avslutad gymnasieutbildning Flytande i svenska och engelska i båda tal och skrift Om Anställning Anställning: Tillsvidare med 6 månaders provanställning, heltid Start: Augusti 2025 Arbetstider: måndag-fredag mellan 07:00-18:00 på ett rullande schema Vi genomför bakgrundskontroller på slutkandidater inför anställning Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
Vill du jobba i en av Sveriges i särklass snyggaste och mest inspirerande matbutik på Karlaplan? Sabis Fältöversten är prisbelönt och har vunnit priser så som: ”Årets Fiskavdelning” och ”Årets Matglädjebutik” flera gånger om. Vi arbetar med färskvaror av hög kvalitet, ostar och delikatesser, hängmörat kött, färsk fisk och skaldjur. Om rollen Vi söker en engagerad och kvalitetsmedveten bagare/konditor till vårt team i Fältöversten. Hos oss arbetar du i ett erfaret team med fyra heltidsanställda och fyra deltidsanställda, där du blir en viktig del av den dagliga driften. I rollen ingår att baka färskt bröd, sätta degar, göra tårtor och bakverk samt delta i beställningsarbetet. Du arbetar tätt tillsammans med dina kollegor i ett öppet bageri där både hantverk och service står i fokus. Under dina helger har du delansvar för verksamheten. Vi strävar efter att vara Stockholms bästa butik och det självklara valet för våra gäster – alla dagar i veckan. Tjänsten är på heltid med tillträde omgående. Din profil Vi söker dig som är utbildad bagare/konditor, antingen från gymnasiet eller eftergymnasial utbildning, och som har minst tre års erfarenhet från liknande roll. Du är ambitiös, glad och gillar att utvecklas i ditt yrke. Kvalitet är en självklarhet för dig, och du är både noggrann och effektiv i ditt arbete. Har du tidigare arbetat som butiksbagare eller konditor ser vi det som meriterande. Hos oss får du möjlighet att vara med och forma en butik i framkant – både vad gäller utbud, upplevelse och bagerihantverk. Vi erbjuder dig · En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete · Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer · Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget · En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda · Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer. Ansökan Tjänsten är på heltid (40 timmar/vecka) och är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Matutvecklingschef Daniel Duse på [email protected] Välkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida www.sabis.se för att läsa mer om oss!
Välj ett jobb för att visa detaljer